|
|
FR-Henk
|
|
|
Een maand ban. Ach als het moet. Maar hoelang heeft ie die dan wel niet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Respectloze, uitdagende ( van een afstand) vreemde gedachte gang man. Hersens van een kind. Maar voor de rest een aardige jongen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik mis hem niet,nog geen seconde ,maar ohhhhhh hij zat dichter bij de waarheid dan de rest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Missen nee, dichter bij waarheid,weet niemand, maar was het allemaal zo erg? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ohhhhhhhhh die graven in Brazillie , en Spanje, en Italie zijn allemaal verzonnen. Bejaardentehuizen in Nederland hebben allemaal gelogen, alle maatregelen zijn onzin ( vandaag 4 opnames) en de jongere gaan koezen wie er mag blijven leven.
Goed samengevat wat hij riep ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen mag alles roepen prima, maar uitdagen zonder je weet wie is laf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:Maar ohhhhhhhhh die graven in Brazillie , en Spanje, en Italie zijn allemaal verzonnen. Bejaardentehuizen in Nederland hebben allemaal gelogen, alle maatregelen zijn onzin ( vandaag 4 opnames) en de jongere gaan koezen wie er mag blijven leven. Goed samengevat wat hij riep ? Nee ,maar dit zijn wel de punten dat ik blij ben dat hij er niet meer is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb geen moeite met hem als ie normaal deed maar O wat kon die kort door de bocht gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 20:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb geen moeite met hem als ie normaal deed maar O wat kon die kort door de bocht gaan. Hij was echt zwaar harteloos en dat was verdomd jammer ,maar tussen de harteloze regels door had hij echt punten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond hem onhandig maar ook eerlijk. Moet weer een kans krijgen. Fleurt de boel weer op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 20:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij was echt zwaar harteloos en dat was verdomd jammer ,maar tussen de harteloze regels door had hij echt punten. Eens.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 20:30 schreef FR-Henk het volgende:Vond hem onhandig maar ook eerlijk. Moet weer een kans krijgen. Fleurt de boel weer op. Eerlijk ????? Broedert die loog alles aan elkaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Weet ik ook wel, Renaat. Maar was gewoon amusant. Liever hem dan bv. achterbakse autisten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 20:30 schreef FR-Henk het volgende:Vond haar onhandig maar ook heerlijk. Moet weer een kans krijgen. Fleurt de boel weer op. Dit gevoel had ik alleen bij een dronken slet vroeger Henk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En dan had je zelf waarschijnlijk ook 2 kratten bier op om die onzin te geloven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 22:06 schreef van geil het volgende:[..] En dan had je zelf waarschijnlijk ook 2 kratten bier op om die onzin te geloven. Van dat Sletje ,Henk of Positivo? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De laatste 2 het meeste. Voor een sletje volstaat een krat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee, autisten-alert! Hahaha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben het met iedereen weleens eens en oneens.
Wat Positivo betreft ,was ik het met hem eens over mensen die Psychisch gek zouden worden en de gevolgen daarvan. Nou dat is nu wel duidelijk..
Heb jij een Iphone?Moet je die is gaan updaten ,krijg je ongewild een corona app zodat ze altijd kunnen zien waar je bent.
In het Vaccin heeft hij nog geen gelijk gehad ,maar dat begint ook verdacht te worden.
Er waren wel meer dingen waar ik het mee eens was.
Waar ik het niet mee eens was is dat hij geen enkel gevoel voor zijn medemens had . En ook persoonlijk werd naar Stylzz en Renato. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je 1000 dingen roept dan zijn er altijd wel drie dingen die hout snijden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Triestig, maar begrijpelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hou het op 10 van de 20 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima, maar ben blij dat al dat geleuter weg is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut ,daar kan ik mij prima in vinden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het gaat echt niet goed. Vindt het openstellen van grenzen , en toename vliegverkeer echt heel raar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar goed. Ging het niet om. Een ban voor altijd slaat nergens op. Zo erg was het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goedenavond ben ik hier aan het juiste adres voor de positivo evaluatie ? Ja het was eigenlijk toch wel een hele aardige jongen. Helemaal niks mis mee.
Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 22:59 schreef tomson het volgende:Goedenavond ben ik hier aan het juiste adres voor de positivo evaluatie ? Ja het was eigenlijk toch wel een hele aardige jongen. Helemaal niks mis mee. Hahaha Seriemoordenaars mogen ook hier. Als de beste man geen ban heeft gehad , wie dan wel ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, weer genoten. Je roept wat op en... Genoeg spruitjeslucht meegemaakt, met de autist in de hoofdrol. Welterusten allemaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben bij deze voor een anti discriminatie bijeenkomst voor de onderdrukte en verguisde spruitjes op dit forum. Echt ik vind dit niet kunnen, beste spruitjes liefhebbers, rise op en verenigd U. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 23:01 schreef van geil het volgende:[..] Seriemoordenaars mogen ook hier. Als de beste man geen ban heeft gehad , wie dan wel ? Lol maat ,je overdrijft een beetje . Als het om buitenlanders gaat schrijf jij vaak hetzelfde ,maar ook bij jou voel ik waarom jij zo denkt . Alleen de manier hoe het gebracht word ,daar zit een groot verschil in. Dat hij hier niet meer is geeft rust ,en ik ben blij dat jij er nog steeds bent ouwe trekpop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iemand nog een geschoren kutje gezien?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol ,denk dat je gelijk je telefoon kan weggooien als je op die link klikt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog aan het zwemmen ,of inmiddels droge voeten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff HAha water is weer weg. Zelden zoiets meegemaakt in zo’n korte tijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] . Heb jij een Iphone?Moet je die is gaan updaten ,krijg je ongewild een corona app zodat ze altijd kunnen zien waar je bent. Hier wil ik even op ingrijpen, want dit is nu precies hoe dit werkt in de praktijk. Men roept dit. Maar het klopt niet, maar het veroorzaakt wel angst en onrust.
Wat je krijgt na de update is een API. Geen app. Er is een groot verschil tussen een API (Application programming interface) en een App (applicatie).
Een API is eigenlijk een stukje programmering waardoor applicaties met elkaar kunnen communiceren. Bijvoorbeeld als jij data vanuit je planningsprogramma in het boekhoudprogramma wil krijgen, kun je ze door een API met elkaar laten praten.
Dus wat Apple met de API gedaan heeft is de mogelijkheid geopend om een app te installeren, die vervolgens met andere apps via die api kan communiceren, bijvoorbeeld door Bluetooth technologie te gebruiken.
Er is dus nog geen app. Alleen de mogelijkheid voor de app. En die mogelijkheid staat ook nog eens standaard uit... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tering, dacht even dat Positivo boos was geworden, hahaha! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2020 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben het met iedereen weleens eens en oneens. Wat Positivo betreft ,was ik het met hem eens over mensen die Psychisch gek zouden worden en de gevolgen daarvan. Nou dat is nu wel duidelijk.. Heb jij een Iphone?Moet je die is gaan updaten ,krijg je ongewild een corona app zodat ze altijd kunnen zien waar je bent. In het Vaccin heeft hij nog geen gelijk gehad ,maar dat begint ook verdacht te worden. Er waren wel meer dingen waar ik het mee eens was. Waar ik het niet mee eens was is dat hij geen enkel gevoel voor zijn medemens had . En ook persoonlijk werd naar Stylzz en Renato. Heb jij een Iphone?Moet je die is gaan updaten ,krijg je ongewild een corona app zodat ze altijd kunnen zien waar je bent. <--- dit is helemaal niet waar joh ik heb er 1 en update elke keer. ik heb die app niet dus gewoon gelogen zoals heel veel.
daarnaast hebben vele mensen, waaronder ikzelf ook, geprobeerd de nuance terug te brengen door hem erop te wijzen in een goed onderbouwd kritsche reactie, dan zegt ie ja daar hebbie gelijk in en 2 comments later is die weer op dezelfde voet bezig. sterker nog hij ging gewoon 2x zo hard verder.
die las niks maar reageerde om te reageren, vermaak? nou ik vond het een schoft en als die terugkomt krijgt ie ze weer van mij. deze man/vrouw ging veel en veel te ver, ik heb ook een keer een opmerking gemaakt over jackie van geldert in combinatie met corona. dat was niet netjes en ik heb me excuus aangeboden. ik las de reacties en vond dat ik inderdaad te ver ging. dat heeft hij niet in zich en alleen daarom mag die wat mij betreft mooi opdonderen en ook wegblijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou gelukkig Renato,eigenlijk ging het hier vannacht los maar heb er weinig van meegekregen. Maar wel grappig die buur op zijn luchtbed haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2020 - 11:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Hier wil ik even op ingrijpen, want dit is nu precies hoe dit werkt in de praktijk. Men roept dit. Maar het klopt niet, maar het veroorzaakt wel angst en onrust. Wat je krijgt na de update is een API. Geen app. Er is een groot verschil tussen een API (Application programming interface) en een App (applicatie). Een API is eigenlijk een stukje programmering waardoor applicaties met elkaar kunnen communiceren. Bijvoorbeeld als jij data vanuit je planningsprogramma in het boekhoudprogramma wil krijgen, kun je ze door een API met elkaar laten praten. Dus wat Apple met de API gedaan heeft is de mogelijkheid geopend om een app te installeren, die vervolgens met andere apps via die api kan communiceren, bijvoorbeeld door Bluetooth technologie te gebruiken. Er is dus nog geen app. Alleen de mogelijkheid voor de app. En die mogelijkheid staat ook nog eens standaard uit... Duidelijk ,zal het doorgeven ik had het van een collega. Heb zelf een samsung . |
|
|
|