|
|
van geil
|
|
|
Misschien is het wel lekker om een topic c vrij te houden. Gewoon omdat je het al overal hoort leest en ziet. Beetje leuke afleiding lijkt me welkom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2020 - 20:27 schreef van geil het volgende:Misschien is het wel lekker om een topic c vrij te houden. Gewoon omdat je het al overal hoort leest en ziet. Beetje leuke afleiding lijkt me welkom. Mooi topic. Hier mijn favoriete plek op de wereld. Het Griekse eilandje Alonissos.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2020 - 20:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mooi topic. Hier mijn favoriete plek op de wereld. Het Griekse eilandje Alonissos. [ filmpje ] WOW , mooie beelden Leon! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Renato gaat volgens mij ook vaak naar Griekenland, misschien heeft hij ook wat favoriete beelden ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja toch ,dat land herbergt het enne na het andere mooie eiland. Ik denk dat Renato inderdaad op veel meer eilanden daar geweest is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2020 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja toch ,dat land herbergt het enne na het andere mooie eiland. Ik denk dat Renato inderdaad op veel meer eilanden daar geweest is. Ik lees net zo'n 6000 ! Nooit geweten eerlijk gezegd . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja heeft de meeste eilanden in europa ,Indonesiƫ de meeste van de wereld. Zal er nog eentje opzoeken voor vanavond .. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Potver wat zou ik daar graag liggen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Buurman kan even niet voor zijn schaapjes zorgen, nu is Piet schaapherder, alleen de hond is niet te gebruiken , Hij denkt dat het een seksclub is hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Griekse eilanden i love it..paradis op aarde op 4 uurtjes vliegen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:Buurman kan even niet voor zijn schaapjes zorgen, nu is Piet schaapherder, alleen de hond is niet te gebruiken , Hij denkt dat het een seksclub is hahaha :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze zeggen toch dat honden op hun baasje lijken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Piet heeft het druk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:Buurman kan even niet voor zijn schaapjes zorgen, nu is Piet schaapherder, alleen de hond is niet te gebruiken , Hij denkt dat het een seksclub is hahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat een rare beestjes schapen, maar ja Piet fikst het. Ben nu thuis en doodmoe hahaha hond is ook moe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Piet hou op ik wil het niet weten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even voor de duidelijkheid: Hond wil seks met schapen Piet niet, wil alleen dat ze naar de andere weide gaan dat is gelukt hahaahahaah
Life is good |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te voorbarig maat daar gaat 0 van door.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ergens in mei gaan we er wel door zijn hoor en anders wachten we nog ff. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
high hopes pink floyd nature |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Link onder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen enkel probleem Renato |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 2011 Roger Waters ( the wall) in sportpaleis Antwerpen gezien <3 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ook lekkerrrrrrrr :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Mijn geestelijke opvoeder fantastisch helaas heb ik ze nooit live gezien. Zou naar de Wall gaan maar was ziek. Gilbert Gilmoure is de baas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door Positivo -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 21:41 schreef Positivo het volgende:[..] Mijn geestelijke opvoeder fantastisch helaas heb ik ze nooit live gezien. Zou naar de Wall gaan maar was ziek. Gilbert Gilmoure is de baas Moest het complete werk van Pink Floyd als puber chronologisch herkauwen. Soms verwarrend, maar ik ben er geen slechter mens van geworden . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 21:41 schreef Positivo het volgende:[..] Mijn geestelijke opvoeder fantastisch helaas heb ik ze nooit live gezien. Zou naar de Wall gaan maar was ziek. Gilbert Gilmoure is de baas David Gilmour bedoel je?
Pink Floyd 1967=1977 was meer mijn ding.
lunatic Syd Barrett. Crazy Diamond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. zwaar overheen gelezen Ouwelullenforum btw :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 22:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] David Gilmour bedoel je? Pink Floyd 1967=1977 was meer mijn ding. lunatic Syd Barrett. Crazy Diamond. Ja Henk de beste gitarist ter aarde gooide twee namen door elkaar stress en rode wijn :-) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mij staat U2 nog steeds op de favorietenlijst met B B King ,Ahoy . En Uiteraard , De Stones. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
U2 boven de Stones bij mij is het andersom maar goed kan me vinden in je muzieksmaak! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang het niet uit Volendam komt en omstreken kan ik veel Luisteren. |
|
|
|