|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groeten van de schaapjes, ze stonden allemaal op het droge....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:Buurman kan even niet voor zijn schaapjes zorgen, nu is Piet schaapherder, alleen de hond is niet te gebruiken , Hij denkt dat het een seksclub is hahaha . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: "De Band Zonder Naam" is ooit zo begonnen, dit nummer heeft mij ertoe aangezet een elektrisch plankie te kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop toch dat de buurman terugkomt er lopen wat schaapjes op alle dag, Ik weet niets van lammetjes hahahaahah. Kut hond thuisgelaten echt waar huj duwde die schaapjes op , de mensen denken vast dat is een nieuwsoort schapen herdershond. Die duwt die beestjes voorruit hahahaahahaahaah en fucking koud op dn diek.............
Life is good |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop toch dat de buurman terugkomt er lopen wat schaapjes op alle dag, Ik weet niets van lammetjes hahahaahah. Kut hond thuisgelaten echt waar huj duwde die schaapjes op , de mensen denken vast dat is een nieuwsoort schapen herdershond. Die duwt die beestjes voorruit hahahaahahaahaah en fucking koud op dn diek.............
Life is good |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 12:53 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop toch dat de buurman terugkomt er lopen wat schaapjes op alle dag, Ik weet niets van lammetjes hahahaahah. Kut hond thuisgelaten echt waar huj duwde die schaapjes op , de mensen denken vast dat is een nieuwsoort schapen herdershond. Die duwt die beestjes voorruit hahahaahahaahaah en fucking koud op dn diek............. Life is good Gun die hond ook wat Piet haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dat wil je niet hij neukt ze en vreet de poep, en rolt door de poep................ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:Nee dat wil je niet hij neukt ze en vreet de poep, en rolt door de poep................ Die zin die je nooit had verwacht op een voetbalforum te lezen :0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:Nee dat wil je niet hij neukt ze en vreet de poep, en rolt door de poep................ Dr zijn ook mensen die dat fijn vinden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:Nee dat wil je niet hij neukt ze en vreet de poep, en rolt door de poep................ Hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 13:14 schreef piet de paler het volgende:Nee dat wil je niet hij neukt ze en vreet de poep, en rolt door de poep................ Dat laatste is jagersinstinct , geef m maar genoeg te eten! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben net weer thuis beestjes heb ik weer op een andere dijk gezet. Hond in auto vond het niet zo leuk. En nu ja wat gaan we eten..........soepje dan maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2020 - 19:17 schreef piet de paler het volgende:Ben net weer thuis beestjes heb ik weer op een andere dijk gezet. Hond in auto vond het niet zo leuk. En nu ja wat gaan we eten..........soepje dan maar Jij bent een slecht baasje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vies servies, ook een leuke. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Muziek moet je opvrolijken. Ik zet Joy Division maar weer eens op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pink Floyd blijft mooi, en van de huidige muziek Mumford & son. En wat Franse rock, kan de naam wel noemen maar dat zegt jullie waarschijnlijk niets. En nu in de serre kopje koffie dadelijk hardlopen
Life is good |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
Even een beetje incorrect geintje?
Een Belgisch stel wil héééél graag een zwart kindje krijgen. Na twee jaar en twee zwangerschappen verder, waarin twee blondje kindjes geboren zijn, besluiten ze dan maar om naar donker Afrika te verhuizen. Want per slot van rekening hebben ze daar de meeste donkere babytjes..... Ze vinden een leuke hut bij een vriendelijke inheemse stam en slaan weer flink aan het 'oefenen'. Nog eens twee jaar later, en weer twee blanke kindjes verder, zijn ze echt ten einde raad. Sjefke en Marietje wenden zich tot de plaatselijke medicijnman en vragen hem om advies. De medicijnman hoort het verhaal eens aan en neemt vervolgens Sjefke even apart: 'Zeg, Sjefke, is die van jou wel 25 centimeter lang? ' 'Nee', mompelt onze Vlaamse vriend. 'Ennuh, is ie dan in ieder geval zo dik als een pindakaas-pot?' Geschrokken zegt Sjefke:'Nee, moet dat dan?' 'Oh', zegt de medicijman dan beslist, 'dan snap ik het al, dan komt er licht bij'. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 - 14:35 schreef Kromme het volgende:Even een beetje incorrect geintje? Een Belgisch stel wil héééél graag een zwart kindje krijgen. Na twee jaar en twee zwangerschappen verder, waarin twee blondje kindjes geboren zijn, besluiten ze dan maar om naar donker Afrika te verhuizen. Want per slot van rekening hebben ze daar de meeste donkere babytjes..... Ze vinden een leuke hut bij een vriendelijke inheemse stam en slaan weer flink aan het 'oefenen'. Nog eens twee jaar later, en weer twee blanke kindjes verder, zijn ze echt ten einde raad. Sjefke en Marietje wenden zich tot de plaatselijke medicijnman en vragen hem om advies. De medicijnman hoort het verhaal eens aan en neemt vervolgens Sjefke even apart: 'Zeg, Sjefke, is die van jou wel 25 centimeter lang? ' 'Nee', mompelt onze Vlaamse vriend. 'Ennuh, is ie dan in ieder geval zo dik als een pindakaas-pot?' Geschrokken zegt Sjefke:'Nee, moet dat dan?' 'Oh', zegt de medicijman dan beslist, 'dan snap ik het al, dan komt er licht bij'. Lol |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Haha ik zal hem tegen mijn vriendin even via skype vertellen......... Trouwens vanochtend een lammetje geboren lief en onschuldig, sabbelend aan je vingers. Buurman vroeg weet jij een leuke naam voor hem/ haar ...........postivo gna gna gna
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahaha weet je zeker dat het geen zwart schaap is.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:Pink Floyd blijft mooi, en van de huidige muziek Mumford & son. En wat Franse rock, kan de naam wel noemen maar dat zegt jullie waarschijnlijk niets. En nu in de serre kopje koffie dadelijk hardlopen Life is good Pink Floyd is altijd prima inderdaad en mag ook graag naar Mumford & Sons luisteren, al heb ik minder met hun nieuwe werk.
Ben benieuwd over welke Franse rockgroup je het hebt? Luister zelf regelmatig naar Franse muziek, dus misschien ken ik het? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, stel je open ouwe meeuw ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 - 21:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Pink Floyd is altijd prima inderdaad en mag ook graag naar Mumford & Sons luisteren, al heb ik minder met hun nieuwe werk. Ben benieuwd over welke Franse rockgroup je het hebt? Luister zelf regelmatig naar Franse muziek, dus misschien ken ik het? Guesch Patti, van deze mevrouw krijg ik kippevel. Vooral het nummer Etienne, ik weet niet of ze nog optreed is al redelijk oude muziek, en knderdaad Mumford nieuwe werk valt tegen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha iet mijn genre |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier begint het gedonder al T, krijgen we die rotzooi al |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Rotzooi, rotzooi .. Iedereen ziet dat het kind getalenteerd is. Nummer 1 hit jaren '90.... Rotzooi zegt ie |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 - 14:56 schreef piet de paler het volgende:Haha ik zal hem tegen mijn vriendin even via skype vertellen......... Trouwens vanochtend een lammetje geboren lief en onschuldig, sabbelend aan je vingers. Buurman vroeg weet jij een leuke naam voor hem/ haar ...........postivo gna gna gna whahahahahahahahhahahahaha |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
Kent iemand dat Leidse bandje nog, Mo. Die hadden een heerlijk debuutalbum, dat uiteraard gewoon Mo heette. Daar stond een nummer op, Fred Astaire, heerlijk vrolijk nummer. https://www.youtube.com/watch?v=kA9tlGi69pA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2020 - 11:52 schreef Fart het volgende:Rotzooi, rotzooi .. Iedereen ziet dat het kind getalenteerd is. Nummer 1 hit jaren '90.... Rotzooi zegt ie Wie is die moeder.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik zou dr in die clip ook doen inderdaad. Maar dat is nu ook een ouwe lerp hoor, beter door schuiven naar de wat ouderen onder ons hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2020 - 18:33 schreef Fart het volgende:[..] Ik zou dr in die clip ook doen inderdaad. Maar dat is nu ook een ouwe lerp hoor, beter door schuiven naar de wat ouderen onder ons hier. Das waar....Cobus we hebben een presentje voor je.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Omdat je zo behulpzaam was |
|
|
|