Ik heb een pijp gekocht, en tracht hem brandend te houden. Zit een lekkere toffee lucht aan, maar jeetje hij blijft niet branden.....tips En dan bedoel ik niet : Vlammenwerper Benzine TNT Schaamhaar Stuff Aardgas Zonne paneel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2020 door piet de paler --
Op vrijdag 27 maart 2020 - 12:18 schreef piet de paler het volgende: Ik heb een pijp gekocht, en tracht hem brandend te houden. Zit een lekkere toffee lucht aan, maar jeetje hij blijft niet branden.....tips En dan bedoel ik niet : Vlammenwerper Benzine TNT Schaamhaar Stuff Aardgas Zonne paneel
Juiste tabak, hoe vochtiger en hoe meer van die zoete "toffee" smaakstoffen hoe moeilijker je het aan de praat houdt (mijn ervaring) In Duitsland houden ze wedstrijden in sigaar, pijp en hoeveelheid snuiftabak in je neus stoppen (hahaha) Op YouTube zijn daar vast goeie tips & trucks voor te vinden , spreek je Duits?
Bier drinken eindelijk straks een koude :-) Bond vanavond proberen af te kijken en dan mijn bed in heerlijk slapen en slapen en slapen! Man wat lekker een nacht van 8 a 10 uur ben happy :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2020 door Positivo --
Op vrijdag 27 maart 2020 - 17:53 schreef piet de paler het volgende: De pijp brandt, ik zit lekker een pijpje te smorren bij den open haard, met een lekker bakje koffie. Man man wat tref ik het toch
Op zondag 29 maart 2020 - 14:53 schreef VVout het volgende: Niet verkeerd Sicilie, ben zelf nu hier al een keer of twee geweest. Heerlijk Italiaans, zonder die taal ben je daar nog een Alien.
Een groot natuurgebied met deels mooie vlakke stranden als je weet waar je moet zijn. Wat me het beste bevalt is dat de lokale cultuur nog overeind staat, niet overspoeld door Corendon & Co. Heerlijke wijnen kazen, vlees en vis en vertier tot in de nacht, iedereen leeft op straat.
Ik heb geen mondkapje maar gebruik de string van mijn vriendin ( is er toch niet) Wel een schone, mensen kijken wel raar. Best wel fleurig al die kleurtjes .....
Op maandag 30 maart 2020 - 10:09 schreef piet de paler het volgende: Ik heb geen mondkapje maar gebruik de string van mijn vriendin ( is er toch niet) Wel een schone, mensen kijken wel raar. Best wel fleurig al die kleurtjes .....
Goed nieuws voor de (binnenwater) vissers onder ons: Dit kan en mag nog .. zondag wordt het een mooie dag om langs de kant te zitten. Rustig plekkie, in je 1-tje of met 2 en een grote brolly om je heen is het geen enkel probleem en goed vertoeven. Gewoon ff lekker weg van al het gezeik en een plekkie in de zon....waar je zo gezellig zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2020 door Fart --