|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:17 schreef CobusIII het volgende:[..] het 'wereldrecord' vaccin maken tegen een virus staat op +/- 5 jaar....Ik begrijp de mensen niet die er gemakshalve vanuit gaan dat we nu binnen een jaar een vaccin zouden hebben....het is niet onmogelijk maar wel zeer onwaarschijnlijk... Griep is ook een virus waar geen middel tegen bestaat toch hebben wij ermee leren leven.
Zag gisteren oudere mensen van tachtig in verpleeghuizen huilen , omdat het te lang duurt huilde de vrouw hartbrekend je moet je afvragen of het nog langer humaan is deze lockdown.
Toch hoopvolle geluiden dat er een versoepeling aan zit te komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ehhh volgens mij krijgen best veel mensen jaarlijks een griepprik... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Totale onzin helpt niets ik neem er nooit 1.
Alhoewel er geen geneesmiddelen bestaan tegen griep en verkoudheid, zijn er wel simpele huismiddeltjes die het leed kunnen verzachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoor net dat roel van velzen ook corona heeft. Hij ligt nu al 3 dagen in een couveuze... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:34 schreef Positivo het volgende:[..] Totale onzin helpt niets ik neem er nooit 1. Alhoewel er geen geneesmiddelen bestaan tegen griep en verkoudheid, zijn er wel simpele huismiddeltjes die het leed kunnen verzachten. Gast. Echt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Hoor net dat roel van velzen ook corona heeft. Hij ligt nu al 3 dagen in een couveuze... Die is ook al jaren van de anderhalvemetersamenleving |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ,die Roel ,hoop dat hij nog jaren rondhuppeld. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hahaha top grap ken hem al toen is nog klein was Roeltje :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wigwam profiel als ik z'n schatje zie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:17 schreef CobusIII het volgende:[..] het 'wereldrecord' vaccin maken tegen een virus staat op +/- 5 jaar....Ik begrijp de mensen niet die er gemakshalve vanuit gaan dat we nu binnen een jaar een vaccin zouden hebben....het is niet onmogelijk maar wel zeer onwaarschijnlijk... Doe eens ff leuk mensen, kom in dit topic om weer ff op adem te komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:34 schreef Positivo het volgende:[..] Totale onzin helpt niets ik neem er nooit 1. Alhoewel er geen geneesmiddelen bestaan tegen griep en verkoudheid, zijn er wel simpele huismiddeltjes die het leed kunnen verzachten. Ik neem hem elk jaar, nooit geen griep meer gehad.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 10:34 schreef Positivo het volgende:[..] Totale onzin helpt niets ik neem er nooit 1. Alhoewel er geen geneesmiddelen bestaan tegen griep en verkoudheid, zijn er wel simpele huismiddeltjes die het leed kunnen verzachten. Klazien uit Zalk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik noem het vooralsnog niet hoopvol, velen kunnen niet omgaan met versoepeling wat weer zal lijden tot druk op de zorg.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stop een gekookte aardappel in je reet en ren 3 x om je huis heen, knipper 4x met je ogen en weg is de griep... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 12:39 schreef CobusIII het volgende:Stop een gekookte aardappel in je reet en ren 3 x om je huis heen, knipper 4x met je ogen en weg is de griep... Potjandorie daar kunne; we wat mee Co, Thanx.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Sorry Wout....ik ben een oude zuurpruim.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 12:39 schreef CobusIII het volgende:Stop een gekookte aardappel in je reet en ren 3 x om je huis heen, knipper 4x met je ogen en weg is de griep... :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag een filmpje van een boer die zich insmeert met koeie stront heeft veel voordelen Mensen blijven 1, 5 metervan je af Geven je geen hand Handen wassen is niet nodig En het is biologisch
Kijk daar kunnen we wat mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 april 2020 - 12:39 schreef CobusIII het volgende:Stop een gekookte aardappel in je reet en ren 3 x om je huis heen, knipper 4x met je ogen en weg is de griep... Het werkt. De aardappel moet echter wel iets kruimig zijn. Aldus Boris Johnson. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoi hoi , 2x schar en 1x botje en 2 puitaaltjes. Maar 6 uur voor gevist |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoppa, snel naar het fornuis.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga ik wel doen maar dan alleen de 2 scharretjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heerlijk. Ben je lekker fris in de kop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja zekers, net nog even gelopen en op de bokszak geramt , en dadelijk koffie met een koekje. En daarna pijpen, oftewel pijp roken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net mijn bakje koffie tijdens het eten laten zakken momentje gedaan. nou is t klaar anders wordt t spoken vanavond Ik denk trouwens vd week maar eens even wat leeglopers te steken en t weer s te proberen :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker hoor geen mensen im je heen die vragen hebbie wat gevangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 19:41 schreef tomson het volgende:Net mijn bakje koffie tijdens het eten laten zakken momentje gedaan. nou is t klaar anders wordt t spoken vanavond Ik denk trouwens vd week maar eens even wat leeglopers te steken en t weer s te proberen :) Dat moest ik even opzoeken :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha die leeglopers ? .. woon dicht bij de zeedijk en bij laag water kun je het slik op. Half uurtje, uurtje heb ik een pond tot een kilo, bij een kilo heb je 35 euro uitgespaard :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 april 2020 - 20:27 schreef tomson het volgende:[..] Haha die leeglopers ? .. woon dicht bij de zeedijk en bij laag water kun je het slik op. Half uurtje, uurtje heb ik een pond tot een kilo, bij een kilo heb je 35 euro uitgespaard :) Dat is de moeite waard , had er nog niet eerder van gehoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zet de joker in: gestrande zebra's met continue zaadlozing? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoelang is een positivosteker of naald dan ? Past niet in me tassie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Franse Tappen Zijn ook leeglopers maar dan groter, zoals alles groter is bij Fransen hahahaha Men spreekt dan van leegzuigers ( voor de dames dan )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De jeugd is onkwetsbaar zij gaan nu alles anders doen .................... Chillen, Lachgas, blowen, dik worden, Wat een top jeugd Ik liep vanochtend met de blafzak langs kansen parels , en vroeg of ze niets anders te doen hadden. Waar bemoei je je mee , vroegen ze ..........ja bij Piet moet je niet een confrontatie proberen uit te dagen. Corona of geen corona. Heb er een een rotklap gegeven op het glazen kaakje , en hij zakte door zijn hoeven . De rest rende weg, heb het ventje bij laten komen en gevraagd waarom hij dit nu deed. Hij wist geen antwoord. Dat vind ik dan toch zielig. Hij herkende mijn tattoo van het legioen, en vroeg of dat voor hem zou zijn. Ik heb hem een adres gegeven maar wel gezegd denk goed na. Deze jeugd is echt zoekende naar discipline en een doel.
Life is good maar Piet moet zijn handjes thuis gaan houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker afstand gehouden Piet ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 april 2020 - 09:10 schreef piet de paler het volgende:Franse Tappen Zijn ook leeglopers maar dan groter, zoals alles groter is bij Fransen hahahaha Men spreekt dan van leegzuigers ( voor de dames dan ) Ah.. van die gezouten plat gestampte apparaten ? |
|
|
|