|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In tegenstelling tot jou heb ik geen medelijden nodig of aandacht.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo ff kijken wat er hier is......
Oo ik zie het al.
Doei! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pff elke dag hetzelfde hier joh... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pff elke dag hetzelfde hier joh... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zijn oude pastoor waarschijnlijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dit is de best verdienende tv pastoor van Amerika, goed voor dik 700 miljoen $ Maar goed jij hebt gelijk hoor knulletje :) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Meen je dat daar ben ik helemaal niet van. Hoor liever Genesis met Jezus he loves me over dit soort prekende natuurrampen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2020 - 20:51 schreef Positivo het volgende:Meen je dat daar ben ik helemaal niet van. Hoor liever Genesis met Jezus he loves me over dit soort prekende natuurrampen. Kolere wat heb jij een plaat voor je kop zeg. Is dit een video van een preek of zo ? Nee het is een PARODIE ! Heb je wel gekeken, of loop je gewoon direct uit je nek te lullen ?
Tering hee, zinnige communicatie met jou is echt onmogelijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2020 - 21:28 schreef tomson het volgende:[..] Kolere wat heb jij een plaat voor je kop zeg. Is dit een video van een preek of zo ? Nee het is een PARODIE ! Heb je wel gekeken, of loop je gewoon direct uit je nek te lullen ? Tering hee, zinnige communicatie met jou is echt onmogelijk Haha sorry Tomson blijft wel een mafkees die vent |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je liep gewoon weer te blèren zonder te kijken he .. energiezuiger ! GVD hoe kom jij in het dagelijkse leven je dag door man ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2020 - 21:35 schreef tomson het volgende:[..] Je liep gewoon weer te blèren zonder te kijken he .. energiezuiger ! GVD hoe kom jij in het dagelijkse leven je dag door man ? Ben zo gewend aan een kat naar mij dat ik na twee seconden dacht. dat moet ik voorstellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit topic is doe eens leuk gedoopt, maar jij weet de doelstelling elke keer moeiteloos van het spoor te trekken kerel. Nogmaals, hoe kom jij in het dagelijkse leven met die verantwoordelijke positie van je de dagen door? Potten vol prozac ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2020 - 21:36 schreef Positivo het volgende:[..] Ben zo gewend aan een kat naar mij dat ik na twee seconden dacht. dat moet ik voorstellen. Wie dit snapt wint de koelkast.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 april 2020 - 21:38 schreef tomson het volgende:Dit topic is doe eens leuk gedoopt, maar jij weet de doelstelling elke keer moeiteloos van het spoor te trekken kerel. Nogmaals, hoe kom jij in het dagelijkse leven met die verantwoordelijke positie van je de dagen door? Potten vol prozac ? Humor en intensief denkwerk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tomatenplantjes staan al 10cm hoog, je moet je aanpassen hè als de kids thuis zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En worden het mooie toppen “tomaten”.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Hoe lang heb je die uitkering al? Behandeling trekt je weer vlot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Top tomaten, is weer eens wat anders ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik hou het bij druiven en aardbeien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laatste paal gelagen , morgen draad spannen en ja wat voor beestje ga ik kopen 1 Alpaca (2) 2 Schaapjes 3. Pony 4.geiten 5. Groente verbouwen 6. ininmini camping
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 22 april 2020 - 19:39 schreef piet de paler het volgende:Laatste paal gelagen , morgen draad spannen en ja wat voor beestje ga ik kopen 1 Alpaca (2) 2 Schaapjes 3. Pony 4.geiten 5. Groente verbouwen 6. ininmini camping 7. Festivalterrein |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee, helemaal geen nachtelijke onzin gepost? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Effe rekenen 1,5 mtr uit elkaar .......laat maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt als een bannetje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mis je je boksbal Henkert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou. In principe wel. Want sommige dingen waren gewoon bewust ophitsend. En dat is bloedirritant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies daarom als hij een beetje respect zou hebben geen probleem maar dat heeft ie niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man, man , man , net hout besteld voor een stalletje, het lijkt wel goud. Het is dat er een lockdown is in Frankrijk anders had ik het daar gehaald, nu zit ik te puzzelen met de bouwtekening. Gelukkig hulp van buurmannen ( hopelijk niet die van hatjetoo) wat dat aangaat is er in een dorp meer hulp en respect voor mij ( als zondaar hahaah)
Life is good
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je ziet het overal Piet, ik doe altijd de boodschappen, die worden ook duurder, sigaretten dito.. Leuk hoor voor mensen die hun baan kwijt zijn of salaris hebben moeten inleveren, ook nog alles duurder maken..
Life sucks..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In Frankrijk kun je behandelde boomstammetjes kopen voor een zgn blokhut. Hier alleen planken en steun balken , vooral hillhout is een tover woord om het gelijk 10 € duurder te maken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat weer ergens over. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Daar os dit topic toch voor ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik mis hem ook totaal niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker de bbq aangestoken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kutje.....de kooltjes natuurlijk.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja kan ik ook wel weer gaan doen lekker een groot stuk vlees op de bbq................. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach, als hij elk topic zou gaan vervuilen dan zou hij de functie van het Forum frustreren. En boksballen zijn zo gevonden. Nogmaals, vond het niet nodig. |
|
|
|