|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 april 2020 - 19:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ach, als hij elk topic zou gaan vervuilen dan zou hij de functie van het Forum frustreren. En boksballen zijn zo gevonden. Nogmaals, vond het niet nodig. Waarvan akte. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Trouwens vanochtend 1 redelijke paling gevangen. En 1 botje, en 1 puitaal |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar hoeft de rookton nog niet voor aan piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee, hij wordt gestooft in mosterd saus , morgen dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: 1 pilkje is voe de panne zeggen we hier. Dikke zeepaling is geweldig voor paling in t groen. Lekker Vlaams frietje er bij ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mmmmmm ook een optie, kan bij de boer in het dorp van die hele grote patat aardappelen krijgen. Ze liggen op het land Farm frites neemt Niet alles bij hem af . Dus ik ga dadelijk wel eefe een paar scoren Het is tenslotte crisis |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 april 2020 - 17:14 schreef piet de paler het volgende:Mmmmmm ook een optie, kan bij de boer in het dorp van die hele grote patat aardappelen krijgen. Ze liggen op het land Farm frites neemt Niet alles bij hem af . Dus ik ga dadelijk wel eefe een paar scoren Het is tenslotte crisis Alles van het land en uit de zee 1e rang hier piet. Soms een visje vangen of mossels of krukeltjes zelf rapen zie ik ook als een uitje. Zeekraal en lamsoor doe ik samen met t vrouwtje snijden . En voor alles van t land , ik help in een flinke groentetuin bij kennissen , en voor de rest zoeken we gewoon het lekkerste op haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De tonnen frietaardappels die ze niet je kwijt konden door de gesloten horeca was geloof ik ook al een paar miljard anderhalf miljard of zo ? Mc Cain en de Meijerfriet zitten hier allebei in de buurt dus dat wordt inderdaad hard gevoeld. Editje : https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/29/een-miljard-kilo-frietaardappelen-niemand-wil-ze-meer-hebben-a3995261 Nog een edit : we zouden het hier leuk houden , maar het is verrot moeilijk. Weer het verkeerde topic, bedankt piet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2020 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Morgen een zomerdag mannen , geniet ervan, wel verstandig uiteraard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijke dag. Tis lekker druk bij ons in het dorp. 1,5m word wel een dingetje zo haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 mei 2020 - 12:14 schreef ar het volgende:Heerlijke dag. Tis lekker druk bij ons in het dorp. 1,5m word wel een dingetje zo haha Voor jouw wat makkelijker vanwege je eeuwige erectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ook dat gaat een keer pijn doen geile. Is niet leuk meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
cakendale
|
|
|
Feijenoord had ooit een erg goede voetballer onder contract, ene HL. Omdat hij zo goed was kreeg hij een deel van een toekomstige transfersom : 50% boven de Dfl. 2 mln. maar liefst , hetgeen door een goede jurist op schrift gesteld werd. Toen de transfer daar was kregen de speler HL en F enige onenigheid over de interpretatie van eea. HL had de leiding ( ?? ) in de onderhandelingen met zijn toekomstige werkgever : hij kwam toen doodleuk een transfer voor dfl. 2 mln. overeen ; stak het meerdere als tekengeld en/of salaris in zijn eigen zak en F stond erbij en keek ernaar. Van de jurist nooit meer iets vernomen. Van HL echter recentelijk weer wel. Assistent trainer van ene Kuyt ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
HL is nog niet benaderd dus effe wachten, ook het verhaal Kuijt is niet bevestigd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wim Jansen speelde trouwens ook een dubieuze rol in het dit verhaal, aangezien hij als Technisch Directeur van Feyenoord alle ins en outs van dit contract kende, en waar ging Larsson heen? Het Celtic waar dezelfde Wim Jansen toen trainer was...
Maar ja, van 'oer-Feyenoorders' die zelfs het ajakkus shirt aantrekken, kun je van alles verwachten... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Soms kom je wel eens een pareltje tegen :p
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Humor ? Een van de buren heeft een rekje eieren in mijn stal gelegd hahahhahahahah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proest, buurman en buurman. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo zie je gereformeerden hebben ook humor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En bloedgeil die wijven , squirten als walvissen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zal ze maar in moeten smeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In verhouding kleine tietjes , of ben ik de enige die daar op let ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 mei 2020 - 10:54 schreef piet de paler het volgende:In verhouding kleine tietjes , of ben ik de enige die daar op let ? Ik vond het vreemd dat d4 bilnaad aan de voorkant zat.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja je hebt gelijk............ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gisteren niets gevangen kut |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet ook 1 1/2 meter afstand houden, das pech hebben Piet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onana heeft jos gerookt.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hond heeft een zelfgerookte worst opgevreten, nu kotsen en aan de slingerschijt.... Hup het welland in voor straf |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2021 - 11:53 schreef piet de paler het volgende:Hond heeft een zelfgerookte worst opgevreten, nu kotsen en aan de slingerschijt.... Hup het welland in voor straf Haha, die gaat volgende keer heel misschien ff nadenken voordat ie een worst jat. Alhoewel Labradoedel niet, als er Labrador in zit is het bijna hopeloos gezien de eet behoefte :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pilletje hier, pilletje daar. Tof vrouwtje van hem :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ondanks dat alles dicht zit, pakken we toch ff een weekendje centerparcs. Even een andere omgeving. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mag hopen dat de uefa ook alle inkomsten terug vraagt die ze hebben vergaart in die competitie en dat de knvb ook hun conclusies hier uit trekt en inziet dat hun afgelopen kampioenschap ten onrechte is behaald |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Neres moet ook getest worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel huilie huilie uit stadstaat 020 hahaahah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die is gewoon moe, was ik vroeger ook, heel moe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Erg he, na z'n weekendje hard gaan. Was je best ff moe van, als je er niets aan deed. |
|
|
|