|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij sloten ons aan bij de Vikingen en de Romeinen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het Nederlandse volk, Massaal de kleine ondernemer geholpen, bakkers, slagers ,kaasboer notenwinkels etc etc voor het eerst in 20 jaar een omzetstijging van wel 40 procent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En meer kwaliteit op je bord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Combinatie van , ja. Prima |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2020 - 19:30 schreef van geil het volgende:Het Nederlandse volk, Massaal de kleine ondernemer geholpen, bakkers, slagers ,kaasboer notenwinkels etc etc voor het eerst in 20 jaar een omzetstijging van wel 40 procent. Top! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja dat vind ik ook mooi met name omdat die supermarkten hun personeel zwaar onder betalen en dik geld zelf verdienen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2020 - 21:28 schreef RenatoBos het volgende:Ja dat vind ik ook mooi met name omdat die supermarkten hun personeel zwaar onder betalen en dik geld zelf verdienen.. Daar heb je helemaal gelijk in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ga al jaren mijn inkopen doen bij een slager, bakker, groenteboer of direct bij een boer, die bij ons van het land en de koe verkoopt.
Lekker lokaal, weg van de Jumbo graaierTs en Alles Hebben zou ik zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik koop altijd bij de boer, en bakker heb ik ook een lekker rondje . In Frankrijk en Afrika deed ik dat ook . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker toch, hond mee en gaan. Xoco (onze hond) weet inmiddels blind dat er een vers broodje uit mijn tas valt en staat dus als eerste voor de deur. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Moest van zijn vrouw, hij zat er eerst om te lachen. Dan ben je geen held maar een hondje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grapjes over ziektes zijn eigenlijk nooit grappig vind ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Will Smith vond het wel leuk zo te zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we ons hier al druk om moeten maken...het boeit werkelijk geen flikker en dan dat gejank.... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Lassie #HELD Potoen af van lassie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 maart 2022 door pat -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, anders scheur ik je broekspijp er vanaf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn oud collegas, die voor hun broederland knokken. respect |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Groninger die net een volle beker bier op die jodenkop van Tadić gooit.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ron Jans,die niet weet of 10 M wel genoeg is voor een hobbelpaardspelertje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik wil graag Georgia Meloni nomineren. @Leon |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Georgia Meloni is ook een muts met een populistisch kut verhaaltje. Ga gewoon eens aan echte oplossingen werken en de vastgeroeste orde een trap onder hun reet verkopen.
Echt welke wereldleider of minister spoort er nog op dit moment en wat heb je aan ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 28 september 2022 - 21:16 schreef VVout het volgende:Georgia Meloni is ook een muts met een populistisch kut verhaaltje. Ga gewoon eens aan echte oplossingen werken en de vastgeroeste orde een trap onder hun reet verkopen. Echt welke wereldleider of minister spoort er nog op dit moment en wat heb je aan ze. Iedereen die Macron een kopje kleiner maakt verdiend een plek in dit topic VV haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII