|
|
VVout
|
|
|
Gewoon, omdat het past bij het toernooi dat hij dit waar gaat maken de 13e
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, Fifa heeft allang bepaald dat 't Messi wordt joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wat een topspeler. voor mij de beste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker maar dat was op de vorige wk ook al ,messi en Ronaldo konden toen ook al niet tippen aan zijn niveau . Alleen je hoord er dan niet zoveel over..
Waarom word er overal geschreven dat Messi de beste voetballer allertijden is maar toch liever keek naar Batistuta of Maradonna Of gannicia
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Messi komt niet in het rijtje Pelle Cruijff. Zal net als Maradona door zijn gedrag nooit zo vereerd worden in veel landen. Gedraagt zich vaak als een kleuter. Die is met name afgelopen vrijdag voor miljoenen "fans" door het ijs gezakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2022 - 16:06 schreef van geil het volgende:Messi komt niet in het rijtje Pelle Cruijff. Zal net als Maradona door zijn gedrag nooit zo vereerd worden in veel landen. Gedraagt zich vaak als een kleuter. Die is met name afgelopen vrijdag voor miljoenen "fans" door het ijs gezakt. Ik heb denk ik wel een top 30 waar Messi niet in voor komt haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zelfs Cruijff hoort niet in het rijtje Pele, Cruijff |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Henk Fraser ontslagen bij Utrecht. Schijnt Amin Youness bij zn strot gepakt te hebben tijdens een trainingskamp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lol hahaha mag dat niet dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zou zeggen een lintje. Vandaar mijn keuze voor dit topic ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja eens plus loonsverhoging ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal niet zomaar geweest zijn, deze persoon heeft al vaker de woede aan zijn hals gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
G.J. Segers, Een van de laatste normale mensen verdwijnt uit de kamer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is dat diegene die zei nooit meer met Rutte in een kabinet te gaan en t korte tijd daarna toch deed? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2023 - 20:08 schreef MMM het volgende:[..] Is dat diegene die zei nooit meer met Rutte in een kabinet te gaan en t korte tijd daarna toch deed? Jahaha die tijdens de formatie op paasdag (godbetert) de boel nog even opjutte, maar toen toch braaf weer meedeed :) De christelijke variant op de PVV gedooggkabinet- constructie. Zeg maar de light edition. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met stip, was in 58 jaar geen trainer die het zo goed deed :)
Schijnt dat mister piemel ook wat in de melk te brokkelen had, moest ook al op lullige wijze vertrekken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad, bedankt Alfred voor je bewezen diensten, ouwe feyenoordert |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het paard van troje, strijder in vijandig gebied. Genomineerd voor het rood witte lintje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot, door zijn tactische ingreep. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Royston Drenthe die een tijd geleden zijn papieren gehaald heeft voor de zorg en die werkt met oa dementerenden. Bijzondere ontwikkeling. Ik zie hem nog zo zitten in zn Ferrari, zichzelf druk makend over inkt op zn dure merktruitje na t geven van een handtekening. Zo zie je maar, de weg van het leven kan flink kronkelig wezen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2023 - 21:35 schreef tomson het volgende:Royston Drenthe die een tijd geleden zijn papieren gehaald heeft voor de zorg en die werkt met oa dementerenden. Bijzondere ontwikkeling. Ik zie hem nog zo zitten in zn Ferrari, zichzelf druk makend over inkt op zn dure merktruitje na t geven van een handtekening. Zo zie je maar, de weg van het leven kan flink kronkelig wezen... Mooie vergelijking met vroeger en nu . Zijn leven nu past hem beter . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gozer met die sproeier die Tadic nog even opfriste 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen kampioen van de armoede maar kampioen ondanks die armoede. Dat kleinerende gelul doet Feyenoord tekort. Gullit geeft de credits waar ze horen. Als je concurrent voor 100 miljoen gaat shoppen dat is niet bepaald armoede. Feyenoord was over het seizoen gezien oppermachtig. Dat het jarenlange verschil in begroting nu niet beslissend blijkt te zijn zie ik echt als een win voor de sport.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alle echte feyenoordfans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 april 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gullit, uitstekende zienswijze! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"Ik moet Belgen nog weleens uitleggen dat Feyenoord dé club van het land is, niet Ajax."
Boskamp :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|