BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 28 maart 2022 - 14:09   quote  deeplink  
Nu wordt het ineens een grote fout genoemd dat Ajax Bergwijn niet heeft gehaald in de winter.

Ik vind dat echt wel meevallen. En als het bedrag te veel is dan is het gewoon terecht dat ze het afgeketst hebben.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 maart 2022 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2022 - 14:09 schreef remco k het volgende:
Nu wordt het ineens een grote fout genoemd dat Ajax Bergwijn niet heeft gehaald in de winter.

Ik vind dat echt wel meevallen. En als het bedrag te veel is dan is het gewoon terecht dat ze het afgeketst hebben.
Vond dat geen fout... Ajax heeft het geprobeerd en wat ik begreep vroeg Bergwijn teveel geld.. Wat ik wel een "fout" vind is dat ze neres hebben laten gaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 maart 2022 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 maart 2022 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax neemt afscheid van mislukte Labyad

17:11 – Ajax gaat na dit seizoen afscheid nemen van Zakaria Labyad (29). De middenvelder heeft een aflopende verbintenis in de Johan Cruijff Arena, maar heeft definitief te horen gekregen dat die niet wordt verlengd. Maarten Stekelenburg kreeg dezelfde mededeling, maar met hem wordt nog wél gesproken over een langer verblijf.

Voor 1 april moeten alle spelers met een aflopend contract te horen kregen of die wordt verlengd of niet, om te voorkomen dat het contract automatisch doorloopt. Voor André Onana, Danilo en Noussair Mazraoui geldt dat hun verbintenis op eigen verzoek al werd afgekapt nadat die afgelopen is. Voor Przemyslaw Tyton geldt dat overigens niet, omdat dit zijn eerste contract is.

Anders dan met Labyad, die mede door een enkelblessure pas tweemaal in actie kwam dit seizoen, wordt met Stekelenburg nog wel gesproken. De routinier herstelt momenteel nog van een zware blessure, maar blijft mogelijk wel aan na dit seizoen. 'De doelman en de club gaan wel nog in gesprek met elkaar met het oog op komend seizoen', staat er te lezen in het persbericht van Ajax.

Labyad ging in 2018 in het kielzog van trainer Erik ten Hag van FC Utrecht naar Ajax voor een bedrag van liefst zes miljoen euro. Hij speelde in totaal 54 wedstrijden namens de Amsterdammers, waarin hij dertien doelpunten maakte en tien assists gaf. Daarmee heeft hij zijn volledige transfersom niet kunnen inlossen.
Toch merkwaardig dat hij zo graag op de bank wil blijven zitten ipv weg te gaan om te kunnen voetballen. Denk dat het contract erg goed was en hij nergens anders zoveel geld zou verdienen. Kan geen andere reden bedenken om zo lang bij Ajax te blijven om niet te spelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 maart 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2022 - 15:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Toch merkwaardig dat hij zo graag op de bank wil blijven zitten ipv weg te gaan om te kunnen voetballen. Denk dat het contract erg goed was en hij nergens anders zoveel geld zou verdienen. Kan geen andere reden bedenken om zo lang bij Ajax te blijven om niet te spelen
Dit denk ik ook, maar goed er moeten spelers op de bank zitten, het is dan aan hun om de trainer te bewijzen dat ze in de basis moeten staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 maart 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:

Nee was geen grote fout, te duur is te duur!
Maar vond het wel jammer dat hij te duur was voor Ajax.

Hij heeft het Ajax DNA, echt jammer dat hij destijds naar PSV vertrok, ondanks dat hij nu op de bank zit bij Tottenham vond ik die keren dat hij in viel super goed spelen.

Bergwijn speelt normaliter vanaf links en Tadic wordt ook een dagje ouder, dit was de reden dat ze hem wilde halen, ook omdat Neres zou vertrekken

Overmars dacht dat hij te betalen was maar dat viel zwaar tegen, ook zijn salaris lag te hoog maar weet niet of dit op waarheid berust

Conte zei van begin af aan dat hij hem wou behouden, dat hij niet weg mocht.

Wat de waarheid is weet ik niet.

Ik hoop dat hij als nog komt maar natuurlijk niet voor de hoofdprijs, hij is snel, technisch en heeft scorend vermogen.
De combinatie met Berghuis verliep goed in het Nederlands Elftal.
Vond hem een betere wedstrijd spelen dan Memphis die het ook niet verkeerd deed overigens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - maandag 28 maart 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:

Wat een onzin. Dat is hetzelfde dat Spurs hem plots wilde houden na die twee goals in blessuretijd... allemaal onzin en voorlopig zit de man kansloos op de bank in Londen en blijkt bepaald niet dat Ajax hier en nu nog een buitenspeler nodig heeft, althans, niet voor de basis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 maart 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2022 - 17:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat is hetzelfde dat Spurs hem plots wilde houden na die twee goals in blessuretijd... allemaal onzin en voorlopig zit de man kansloos op de bank in Londen en blijkt bepaald niet dat Ajax hier en nu nog een buitenspeler nodig heeft, althans, niet voor de basis.
Overmars wou hem halen omdat er veel interesse was voor Antony, daarnaast omdat Daramy nog niet brengt wat ze verwacht hadden

Ook om meer ijzers in het vuur te hebben om hoog te eindigen in de Champions Leaque.

Mede omdat hij op meerdere posities inzetbaar in.

Tenminste dit maakte ik er uit op in de berichtgeving
Eide
 Eide - maandag 28 maart 2022 - 21:26   quote  deeplink  
Lekker wachten tot aankomende zomer, cashen voor Antony en dan voor een stuk minder muntjes Bergwijn ophalen als Ajax hem nog steeds wil hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 maart 2022 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 maart 2022 - 21:26 schreef Eide het volgende:
Lekker wachten tot aankomende zomer, cashen voor Antony en dan voor een stuk minder muntjes Bergwijn ophalen als Ajax hem nog steeds wil hebben.
Zou niet verkeerd zijn Eide
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 maart 2022 - 23:03   quote  deeplink  
Eriksen was trouwens ook weer fabelachtig goed
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2022 - 21:15   quote  deeplink  
Depay weer eens een hele matige pot tegen een grote tegenstander. Malen en Berghuis lijken ineens niet te kunnen voetballen en de Ligt is geen schim van zichzelf.
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2022 - 21:21   quote  deeplink  
Wat is die Malen toch een kut spits. Die kan er echt helemaal niks van.

Als die in Oranje een grote kans krijgt gaat er geen spanning door je heen dat hij een goal zou kunnen maken.
remco k
 remco k - dinsdag 29 maart 2022 - 22:37   quote  deeplink  
Ik vind het onbegrijpelijk dat depay de eerste aanvaller is op papier.

Danjuma is veel dynamischer en past juist heel goed in zo’n systeem als dit waarbij je tegen de grote landen zoals Duitsland gewoon delen van zo’n wedstrijd op de counter moet spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 maart 2022 - 23:14   quote  deeplink  
Ben het met al jouw 3 berichten volledig eens.
Depay is een overschatte speler die met nooie truukjes wil scoren.

Danjuma past iid veel beter voor in.
Blind had op het middenveld moeten staan met Malasia achter hem.

Als Berghuis een goede wedstrijd speelt is hij vaak de volgende wedstrijd waardeloos, arrogantie..

Malen is snel maar heeft geen scorend vermogen.

De Ligt is minder dan toen hij bij Ajax speelde
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 maart 2022 - 00:07   quote  deeplink  
Depay is gewoon niet zo groot als dat die zelf denkt.. en had verwacht dat vgaal hem er wel uit zou halen en ballen had, helaas..
p111
 p111 - woensdag 30 maart 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Ik ben overtuigd dat de Ligt door zijn foute beslissing om naar Italie te gaan zoveel voetbal heeft afgeleerd dat Timber nu een klasse beter is. Depay is fysiek/condioneel op dit moment zeer matig,Berghuis had een slechte dag maar is een eweldige voetballer,en Bergwijn is hopelijk aankomend seizoen weer Ajacied.Malen viel zwaar tegen,maar hij kan wel voetballen.Even een zeer dikke pluim voor Gravenberch in jong Oranje hij was veruit de beste man van het veld tegen een goed team als Zwitserland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 maart 2022 door p111 --
Loetje
 Loetje - woensdag 30 maart 2022 - 14:53   quote  deeplink  
Antony vannacht met brancard van het veld gedragen. Laten we het hopen dat het meevalt, anders hebben we er een flink probleem bij
remco k
 remco k - woensdag 30 maart 2022 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 14:53 schreef Loetje het volgende:
Antony vannacht met brancard van het veld gedragen. Laten we het hopen dat het meevalt, anders hebben we er een flink probleem bij
Hij heeft anderhalve week om fit te worden.

Tegen Groningen sowieso met berghuis vanaf rechts.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 maart 2022 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft anderhalve week om fit te worden.

Tegen Groningen sowieso met berghuis vanaf rechts.
Zoveel opties zijn er ook niet.

Hopen dat Martinez fit is
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 maart 2022 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 14:53 schreef Loetje het volgende:
Zeker weten een probleem, eventueel Berghuis op rechts en Klaassen op 10.
Groningen wordt sowieso lastig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 maart 2022 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 09:14 schreef p111 het volgende:
Ik ben overtuigd dat de Ligt door zijn foute beslissing om naar Italie te gaan zoveel voetbal heeft afgeleerd dat Timber nu een klasse beter is. Depay is fysiek/condioneel op dit moment zeer matig,Berghuis had een slechte dag maar is een eweldige voetballer,en Bergwijn is hopelijk aankomend seizoen weer Ajacied.Malen viel zwaar tegen,maar hij kan wel voetballen.Even een zeer dikke pluim voor Gravenberch in jong Oranje hij was veruit de beste man van het veld tegen een goed team als Zwitserland.
De Duitsers zaten er boven op bij Berghuis, zodoende kon Berghuis niets uitrichten, hun taktiek slaagde volkomen
fon van de Wouw
 fon van de Wouw - woensdag 30 maart 2022 - 19:49   quote  deeplink  
Ajax kijkt naar een nieuwe keeper (terecht), gaan ze kijken naar die Turkse jongen van Fener die 20 miljoen kost, waarom geen Flekken halen, Nederlandse International, en NOOIT kwijt voor interlands van andere landen. Net zoals die jongens uit Afrika, zijn wij altijd maanden kwijt voor Afrikacup etc. Kijk eens rond in onze eigen vijver, zodat wij de spelers thuis houden. Alleen extreme klasse uit Brazilie/Argentinie aantrekken.En verder eigen jeugd ontwikkelen, onder begeleiding van ten Hag en Heitinga en co.Wij zijn vaak teveel jongens tevaak kwijt aan de andere landen, BEPERK
dat ! Doe net, zolang het financieel nog kan, net zoals ze bij Munchen al jaren doen,Koop de eigen top leeg van nederland ! DURF dat te doen AJAX !!!
remco k
 remco k - woensdag 30 maart 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten een probleem, eventueel Berghuis op rechts en Klaassen op 10.
Groningen wordt sowieso lastig
Met berghuis en Klaassen hoef je toch helemaal niet minder te worden.

Zeker niet voor in de eredivisie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 maart 2022 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Met berghuis en Klaassen hoef je toch helemaal niet minder te worden.

Zeker niet voor in de eredivisie.
Dit zou geen probleem moeten zijn maar Berghuis zag er niet goed tegen Duitsland, al is
Duitsland een ander niveau dan FC Groningen

We gaan het zien
p111
 p111 - woensdag 30 maart 2022 - 23:16   quote  deeplink  
nee zeker niet maar Groningen uit is lastig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 maart 2022 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 23:16 schreef p111 het volgende:
nee zeker niet maar Groningen uit is lastig
Klopt maar ook met Berghuis moet het wel lukken tegen Groningen.
Berghuis is in Nederland een topper, in Europa is hij een subtopper blijkt nu weer
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 31 maart 2022 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 maart 2022 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk dat depay de eerste aanvaller is op papier.

Danjuma is veel dynamischer en past juist heel goed in zo’n systeem als dit waarbij je tegen de grote landen zoals Duitsland gewoon delen van zo’n wedstrijd op de counter moet spelen.
Ja dat vind ik dus ook Remco. Soms denk ik echt dat die coaches veel te veel nadenken en te vaak vasthouden aan bepaalde personen op bepaalde posities. Natuurlijk is het belangrijk om niet teveel te wisselen, zodat er vaste patronen ontstaan. Maar soms vind ik het ook echt naief denken, zeker tegen goede tegenstanders.

Zo verbaasde ik me ook met de keuze van Ten Hag tegen Feijenoord. Blind op links back zetten, terwijl die tegen een super snelle Nelson komt te staan. Daar had ik dus meteen Tagliafico tegenover gezet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 31 maart 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 16:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De Duitsers zaten er boven op bij Berghuis, zodoende kon Berghuis niets uitrichten, hun taktiek slaagde volkomen
Dit zag je ook al tegen Feijenoord. Tegen sterke tegenstanders is Klaassen veel beter op die positie, die kan makkelijk voetballen met een man in zijn rug, omdat die al een beslissing gemaakt heeft waar hij de bal naartoe gaat spelen, voordat hij wordt aaangespeeld. Hij doet veel 1x aanraken, iets wat Berghuis veel minder tot nauwelijks doet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 31 maart 2022 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2022 - 19:49 schreef fon van de Wouw het volgende:
Ajax kijkt naar een nieuwe keeper (terecht), gaan ze kijken naar die Turkse jongen van Fener die 20 miljoen kost, waarom geen Flekken halen, Nederlandse International, en NOOIT kwijt voor interlands van andere landen. Net zoals die jongens uit Afrika, zijn wij altijd maanden kwijt voor Afrikacup etc. Kijk eens rond in onze eigen vijver, zodat wij de spelers thuis houden. Alleen extreme klasse uit Brazilie/Argentinie aantrekken.En verder eigen jeugd ontwikkelen, onder begeleiding van ten Hag en Heitinga en co.Wij zijn vaak teveel jongens tevaak kwijt aan de andere landen, BEPERK
dat ! Doe net, zolang het financieel nog kan, net zoals ze bij Munchen al jaren doen,Koop de eigen top leeg van nederland ! DURF dat te doen AJAX !!!
Ik kreeg nu geen echte goede indruk van Flekken, als ik heel eerlijk ben.
Ajax is de top en daaronder vind ik vaak spelers toch echt te kort komen in Nederland. In duitsland is dat toch wat anders. Kijk maar even wie er bij Dortmund in de spits loopt, die kan Bayern niet kopen trouwens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 maart 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 11:57 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit zag je ook al tegen Feijenoord. Tegen sterke tegenstanders is Klaassen veel beter op die positie, die kan makkelijk voetballen met een man in zijn rug, omdat die al een beslissing gemaakt heeft waar hij de bal naartoe gaat spelen, voordat hij wordt aaangespeeld. Hij doet veel 1x aanraken, iets wat Berghuis veel minder tot nauwelijks doet.
Inderdaad, dit zag je ook tegen Benfica, moet er dan geen lampje gaan branden bij ten Hag?
p111
 p111 - donderdag 31 maart 2022 - 13:02   quote  deeplink  
Als je Berhuis en Klaasen naast elkaar zet is zonder twjfel Berghuis de betere voetballer,dus krijgt hij de voorkeur maar vorm en bepaalde wedstrijden heb je soms meer aan Klaasen,dat is wat die trainers ook moeten zien en dan knnen ze alsnog de spelers wisselen.
remco k
 remco k - donderdag 31 maart 2022 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 09:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar ook met Berghuis moet het wel lukken tegen Groningen.
Berghuis is in Nederland een topper, in Europa is hij een subtopper blijkt nu weer
Heel Ajax is niet meer dan een subtopper in Europa.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 maart 2022 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Helaas kapot gemaakt door geldschieters en tv gelden.. en de kloof gaat nog veel groter worden zonder de ffp
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 maart 2022 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 20:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor maar als team toch ver door gedrongen in de C.L. en door een zeer verdedigend team onterecht er uit geknikkerd.

Toch een trotse Ajax supporter hoor, liever op deze manier er uit dan door op de manier van Benfica die niet veel verder zullen komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 31 maart 2022 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helaas kapot gemaakt door geldschieters en tv gelden.. en de kloof gaat nog veel groter worden zonder de ffp
Sorrij hoor maar je lult vreselijk uit je nek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 april 2022 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 23:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sorrij hoor maar je lult vreselijk uit je nek
Oowww dus geld heeft het niet kapot gemaakt dat clubs niet meer aan kunnen haken die vroeger wereld top waren?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 april 2022 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens hoor maar als team toch ver door gedrongen in de C.L. en door een zeer verdedigend team onterecht er uit geknikkerd.

Toch een trotse Ajax supporter hoor, liever op deze manier er uit dan door op de manier van Benfica die niet veel verder zullen komen
Alweer door een team zoals Benfica bedoel je...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 april 2022 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 09:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Oowww dus geld heeft het niet kapot gemaakt dat clubs niet meer aan kunnen haken die vroeger wereld top waren?
Het is niet duidelijk, bedoel je de buitenlandse clubs die ontzettend veel gelden binnen krijgen?
Dan heb je gelijk maar dan heb je nog een goede trainer nodig want het moet wel een goed ingespeeld team worden.
Ten Hag bijvoorbeeld heeft dat bewezen, vandaar dat er meerdere rijke clubs achter hem aan zitten.
Ajax is voor Nederlandse begrippen ook een rijke club, naar legt het inderdaad af tegen de clubs die nu nog in de Champions Leaque spelen.

Daarom vind ik het knap dat Ajax nog zo ver is gekomen en met een beetje meer geluk en meer oplettendheid hadden ze nu in de kwart finale gestaan
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 april 2022 - 12:04   quote  deeplink  
Ajax mist Rensch en Antony morgen. Timber is een twijfel en Martinez een zeer grote twijfel. Alvarez komt vandaag laat pas terug.

Dit is toch wel weer vervelend nieuws als ze er allemaal niet bij zijn. Dit is toch een wedstrijd die ons doorgaans zeker niet goed ligt.
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 maart 2022 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

FFP wordt de komende tijd juist aangescherpt. Evenals het maximaal aantal verhuurde spelers.

Dat zou iets goeds moeten zijn. Afwachten naar de uitvoering ervan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 april 2022 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

FFP wordt de komende tijd juist aangescherpt. Evenals het maximaal aantal verhuurde spelers.

Dat zou iets goeds moeten zijn. Afwachten naar de uitvoering ervan.
Ik had juist begrepen dat de grens weggehaald werd zodat het voor die grote geldschieters juist makkelijker werd..

Ok heb het fout, het mag maar dan moeten ze meer belasting betalen en dat komt dan weer ten goede van de andere ploegen, tenminste zo iets begrijp ik eruit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2022 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik had juist begrepen dat de grens weggehaald werd zodat het voor die grote geldschieters juist makkelijker werd..

Ok heb het fout, het mag maar dan moeten ze meer belasting betalen en dat komt dan weer ten goede van de andere ploegen, tenminste zo iets begrijp ik eruit..
Daarom zeg ik. Kijken hoe de uitwerking zal zijn.

Maar goed. City en Chelsea verhuren momenteel per club meer dan 20 spelers.

Dat mogen er straks maar 8 zijn en wordt per jaar met 1 afgebouwd.

Nu mogen ze 100% van hun inkomsten uitgeven aan voetbal gerelateerde zaken en dat is straks 70% van de totale inkomsten.

De tegenstand en twijfels zijn er omdat deze regels dus ook voor de kleine clubs gelden en die daar veel meer moeite mee zullen hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 01 april 2022 - 17:10   quote  deeplink  
Ihattaren vanavond voor het eerst bij de selectie van Jong Ajax. Hij zal ongetwijfeld minuten krijgen als hij erbij zit. Ik ben benieuwd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 april 2022 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 17:10 schreef Eide het volgende:
Ihattaren vanavond voor het eerst bij de selectie van Jong Ajax. Hij zal ongetwijfeld minuten krijgen als hij erbij zit. Ik ben benieuwd.
Haha is dit geen 1 april mop?
Eide
 Eide - vrijdag 01 april 2022 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 18:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha is dit geen 1 april mop?
Schijnbaar niet.
Eide
 Eide - vrijdag 01 april 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Ihatarren inderdaad ingevallen bij Jong Ajax. Oogt niet niet echt afgetraind, maar vooruit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 april 2022 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 21:34 schreef Eide het volgende:
Ihatarren inderdaad ingevallen bij Jong Ajax. Oogt niet niet echt afgetraind, maar vooruit.
De eerste stap is gezet in ieder geval
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2022 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 21:34 schreef Eide het volgende:
Dan zal die jongen ongetwijfeld keihard werken en is dit een beloning voor zijn arbeid.

Maar wat komt die jongen van ver dan zeg.
Eide
 Eide - vrijdag 01 april 2022 - 23:12   quote  deeplink  
Hij toont hier en daar ook wel z'n klasse. Hij wil doorcombineren en zoekt echt de diepte. Maar het is echt overduidelijk dat dit een beloning was maar dat hij ook nog heel ver te gaan heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2022 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 01 april 2022 - 23:46   quote  deeplink  
Als je zijn figuur ziet dan begrijp ik ten Hag wel,nog lang niet wedstrijd fit.Hopelijk weet hij dit ook en gaat hij er keihard aan werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2022 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0661430