BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 april 2022 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 23:46 schreef p111 het volgende:
Als je zijn figuur ziet dan begrijp ik ten Hag wel,nog lang niet wedstrijd fit.Hopelijk weet hij dit ook en gaat hij er keihard aan werken.
Hij hoeft alleen maar in de spiegel te kijken, nee maar bij zijn overname(huur) is hem dat nadrukkelijk aan gegeven
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2022 - 23:46 schreef p111 het volgende:
Als je zijn figuur ziet dan begrijp ik ten Hag wel,nog lang niet wedstrijd fit.Hopelijk weet hij dit ook en gaat hij er keihard aan werken.
Volgens mij werkt die er al super hard aan anders had die niet al 30 min gespeeld.. Hij komt natuurlijk van super ver en met alles wat er heeft gespeeld vind ik dit al super knap.. Die is volgend seizoen super fit en kon nog wel eens onze nieuwe nummer 10 worden en gaat die vriend en vijand verbazen..
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2022 - 10:03   quote  deeplink  
Laten we het hopen. De eerste stappen naar echt heel fit worden gaan heel snel. De laatste 10% is echter een stuk moeilijker. Dat is waar het ook op karakter aankomt. Ik hoop dat hij er gaat komen, want er zit gigantisch veel voetbal in die jongen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 10:03 schreef Eide het volgende:
Laten we het hopen. De eerste stappen naar echt heel fit worden gaan heel snel. De laatste 10% is echter een stuk moeilijker. Dat is waar het ook op karakter aankomt. Ik hoop dat hij er gaat komen, want er zit gigantisch veel voetbal in die jongen.
Zag net een foto van hem 2 maand terug en gister... Oprecht echt knap wat een verschil.. en het klopt, het laatste moet je inderdaad zelf doen maar ik denk dat die bij Ajax in goede handen is.. en ik geloof oprecht dat die niet voor niks voor Ajax heeft gekozen..
remco k
 remco k - zaterdag 02 april 2022 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zag net een foto van hem 2 maand terug en gister... Oprecht echt knap wat een verschil.. en het klopt, het laatste moet je inderdaad zelf doen maar ik denk dat die bij Ajax in goede handen is.. en ik geloof oprecht dat die niet voor niks voor Ajax heeft gekozen..
Die heeft enkel en alleen voor Ajax gekozen omdat het de beste en grootste club was waar hij nog terecht kon.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 april 2022 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft enkel en alleen voor Ajax gekozen omdat het de beste en grootste club was waar hij nog terecht kon.
Is toch mooi dat Ajax hem die kans geeft en als hij het echt wil laten zien wat die kan is dat toch prachtig?
Eide
 Eide - zaterdag 02 april 2022 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft enkel en alleen voor Ajax gekozen omdat het de beste en grootste club was waar hij nog terecht kon.
Logisch toch? Daarnaast is het voor hem en voor Ajax natuurlijk wel een risico. Ik vind dat wel mooi. Als trainer zijn dit de gasten waar je het meeste plezier uit kan halen als het weer gaat lopen.
remco k
 remco k - zaterdag 02 april 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2022 - 20:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Logisch toch? Daarnaast is het voor hem en voor Ajax natuurlijk wel een risico. Ik vind dat wel mooi. Als trainer zijn dit de gasten waar je het meeste plezier uit kan halen als het weer gaat lopen.
Eens hoor. Ik bedoel er verder ook niks mee.
Eide
 Eide - maandag 04 april 2022 - 18:54   quote  deeplink  
Ihattaren start vanavond in de basis van Jong Ajax.
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 09:46   quote  deeplink  
Anthony komt waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie. De blessure aan zijn enkel die hij in Brazilië opliep is ernstiger dan eerder gedacht.
Fijn hè, die interlands?!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 april 2022 - 09:46   quote  deeplink  
Lekker weer, door die tyfusinterlands ben je nu in de beslissende weken 1 van je beste spelers kwijt! Ik word daar zo godvergeten chagrijnig van! Elk seizoen opnieuw gebeurd dit in de laatste weken waarin de prijzen worden verdeeld. Elke keer worden clubs benadeeld omdat ze belangrijke spelers geblesseerd terug krijgen. Gewoon simpel, winter- en zomerstop interland en het rest van het jaar zijn de spelers van de club!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 april 2022 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 09:46 schreef Pietje het volgende:
Anthony komt waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie. De blessure aan zijn enkel die hij in Brazilië opliep is ernstiger dan eerder gedacht.
Fijn hè, die interlands?!
Tyfuszooi is het! Ben er echt chagrijnig van! Elk jaar opnieuw in de beslissende fase!
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 09:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tyfuszooi is het! Ben er echt chagrijnig van! Elk jaar opnieuw in de beslissende fase!
En jij niet alleen hoor wat betreft het chagrijnig worden. Ik ook namelijk. En al helemaal wanneer het gaat om vriendschappelijke wedstrijden.
Wat het missen van Anthony betreft, denk ik dat Ajax Neres wat al te makkelijk heeft laten gaan. De spoeling is nu te dun.
Berghuis op rechts beviel mij afgelopen zaterdag niet. Die moet centraal spelen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 10:08   quote  deeplink  
Zou Ihattaren op rechts een optie zijn? Zomaar even brainstormen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 april 2022 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 10:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

En jij niet alleen hoor wat betreft het chagrijnig worden. Ik ook namelijk. En al helemaal wanneer het gaat om vriendschappelijke wedstrijden.
Wat het missen van Anthony betreft, denk ik dat Ajax Neres wat al te makkelijk heeft laten gaan. De spoeling is nu te dun.
Berghuis op rechts beviel mij afgelopen zaterdag niet. Die moet centraal spelen.
Maar Neres is nu toch vrij, vanwege de regeling rond Oekraïne/Rusland?? Geen idee om hem tijdelijk terug te halen?
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Inderdaad, een goed idee. Maar ik weet niet of Neres dat zelf wil. Hij is volgens mij niet op een "leuke" manier vetrokken bij Ajax. Ik heb een interview gehoord van hem en zijn vriendin...
Maar jouw optie vind ik een prima idee.
Kom op Ajax ga ervoor! Net als het terughalen van Brobbey.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 april 2022 - 10:22   quote  deeplink  
Kutzooi, lekker weer die oefeninterlandjes
Dit kan ons kampioenschap kosten.

Neres of Ihattaren zijn goede opties
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 april 2022 - 10:23   quote  deeplink  
Dit is wel een heel vervelend scenario. Ondanks dat hij niet in vorm is, mis je door interlands wel weer een van je beste, zo niet je beste speler.

Benieuwd hoe Ajax dat gaat opvangen, want tegen Groningen was het voorin zeer pover.

Ook benieuwd of de blessures van Martinez en Klaassen wel meevallen, want het probleem wordt echt heel serieus nu.

En waarom, 2 interlands die er voor Brazilië niet meer toe deden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 april 2022 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 10:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kutzooi, lekker weer die oefeninterlandjes
Dit kan ons kampioenschap kosten.

Neres of Ihattaren zijn goede opties
Ihattaren?

Hoezo?

Die speelt net wat minuutjes bij Jong en heeft een hele lange weg te gaan.

Rasoppurtunist!
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 05 april 2022 - 10:40   quote  deeplink  
Speelde gisteren op 10 en deed het best redelijk. Aan de rechterkant is toch iets heel anders, kijk naar Berghuis....Daramy is ook eigenlijk alleen op links te gebruiken en dus wordt de spoeling dun voorin op rechts. Dit is echt klote man!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 april 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 10:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ihattaren?

Hoezo?

Die speelt net wat minuutjes bij Jong en heeft een hele lange weg te gaan.

Rasoppurtunist!
Zou wel geniaal zijn als hij op 10 gaat spelen en ons kampioen maakt ;)

Maar nu blijkt maar weer hoe fout het was om toch neres te laten gaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 april 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 10:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ihattaren?

Hoezo?

Die speelt net wat minuutjes bij Jong en heeft een hele lange weg te gaan.

Rasoppurtunist!
Hahaha klopt maaarr
Misschien het laatste half uur dan want Neres is uitgesloten lees ik net.
Dus die kunnen we vergeten.

Het zal wel bij Berghuis blijven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 april 2022 - 12:56   quote  deeplink  
Het idee kwam trouwens van Pietje brabo ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 12:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het idee kwam trouwens van Pietje brabo ;-)
Hahaha. Dat klopt inderdaad. Het was, zoals aangegeven, slechts een vraagje en om even te brainstormen hier op het forum.

Over Neres heb ik ook gelezen, dat zijn management een (tijdelijke) terugkeer naar Ajax uitgesloten acht. Dat verbaast mij niet, want ik heb begrepen dat de scheiding tussen Ajax en Neres bepaald niet vriendelijk is geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2022 door Pietje --
Eide
 Eide - dinsdag 05 april 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Ihattaren is absoluut nog niet fit genoeg voor Ajax 1. Hij speelt bij Jong trouwens op 10 wat binnen heg Ajaxsysteem ook een logische positie is voor hem.

De meest voor de hand liggende optie op rechts is Berghuis. Bij Ajax echt een 10 geworden maar hij heeft z'n hele leven op 7 gespeeld. Op het middenveld komt dan een plekje vrij voor Klaassen. De echte uitdaging schuilt in de back-up voor Berghuis op 7. Die is er namelijk niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 april 2022 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 13:16 schreef Eide het volgende:
Ihattaren is absoluut nog niet fit genoeg voor Ajax 1. Hij speelt bij Jong trouwens op 10 wat binnen heg Ajaxsysteem ook een logische positie is voor hem.

De meest voor de hand liggende optie op rechts is Berghuis. Bij Ajax echt een 10 geworden maar hij heeft z'n hele leven op 7 gespeeld. Op het middenveld komt dan een plekje vrij voor Klaassen. De echte uitdaging schuilt in de back-up voor Berghuis op 7. Die is er namelijk niet.
Klopt
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 13:16 schreef Eide het volgende:
Ihattaren is absoluut nog niet fit genoeg voor Ajax 1. Hij speelt bij Jong trouwens op 10 wat binnen heg Ajaxsysteem ook een logische positie is voor hem.

De meest voor de hand liggende optie op rechts is Berghuis. Bij Ajax echt een 10 geworden maar hij heeft z'n hele leven op 7 gespeeld. Op het middenveld komt dan een plekje vrij voor Klaassen. De echte uitdaging schuilt in de back-up voor Berghuis op 7. Die is er namelijk niet.
Eens hoor wat betreft Ihattaren. Zoals eerder geschreven was het zomaar een kreet om over te "praten".
Over de positie van Berghuis, vrees ik ook dat hij de de komende weken de plek van Anthony toegewezen zal krijgen, immers bij Feyenoord was hij ook de vaste rechterspits. Maar afgelopen zaterdag tegen Groningen, vond ik hem daar bepaald niet uit de verf komen. En ja, wat dan?
Loopt er bij Jong Ajax geen alternatief rond? Ik moet bekennen dat ik "Jong" niet op de voet volg.
Eide
 Eide - dinsdag 05 april 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 13:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens hoor wat betreft Ihattaren. Zoals eerder geschreven was het zomaar een kreet om over te "praten".
Over de positie van Berghuis, vrees ik ook dat hij de de komende weken de plek van Anthony toegewezen zal krijgen, immers bij Feyenoord was hij ook de vaste rechterspits. Maar afgelopen zaterdag tegen Groningen, vond ik hem daar bepaald niet uit de verf komen. En ja, wat dan?
Loopt er bij Jong Ajax geen alternatief rond? Ik moet bekennen dat ik "Jong" niet op de voet volg.
Eens, maar daar is Sontje Hansen eigenlijk de enige. Van Axel Dongen en Daramy zijn LB's hoewel Daramy vroeger wel veel op rechts speelde. Hij komt bij Jong Ajax echter totaal niet uit de verf. Unuvar is ook een 11 of een 10. Sontje Hansen komt het dichtst bij een alternatief maar ook die komt terug uit een diep dal (oa door een blessure).

Marhta en Rasmussen zijn beide een pak minder op dit moment naar mijn mening.
p111
 p111 - dinsdag 05 april 2022 - 16:25   quote  deeplink  
Nou met Berghuis als rechterspits komt het wel weer goed,hij heeft zaterdag weer voor het eerst gespeeld dit seizoen,dus dat is wennen maar dat gaat echt wel goedkomen.Hij speelde ook nog tegen Meyer wat volgens mij een hele goede rechtsback is die een hele goede toekomst word voorspelt.
remco k
 remco k - dinsdag 05 april 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 13:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens hoor wat betreft Ihattaren. Zoals eerder geschreven was het zomaar een kreet om over te "praten".
Over de positie van Berghuis, vrees ik ook dat hij de de komende weken de plek van Anthony toegewezen zal krijgen, immers bij Feyenoord was hij ook de vaste rechterspits. Maar afgelopen zaterdag tegen Groningen, vond ik hem daar bepaald niet uit de verf komen. En ja, wat dan?
Loopt er bij Jong Ajax geen alternatief rond? Ik moet bekennen dat ik "Jong" niet op de voet volg.
Misschien ooo weer even wennen. En uiteindelijk beslist hij de wedstrijd ook vanaf die plek toch.
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 april 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 april 2022 - 17:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien ooo weer even wennen. En uiteindelijk beslist hij de wedstrijd ook vanaf die plek toch.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Laten we het hopen. Voetballen kan hij dat heeft hij wel aangetoond.
p111
 p111 - woensdag 06 april 2022 - 07:38   quote  deeplink  
Daarom lijkt El Ghazi de komende transferperiode op zoek te moeten naar een nieuwe club. Zijn contract bij Aston Villa loopt eind juni af, wat zou betekenen dat de Nederlander transfervrij weg kan.Misschien een optie als backup op de rechterkant transfervrij dus zou een mogelijkheid zijn ik vond het geen verkeerde speler,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 april 2022 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 07:38 schreef p111 het volgende:
Daarom lijkt El Ghazi de komende transferperiode op zoek te moeten naar een nieuwe club. Zijn contract bij Aston Villa loopt eind juni af, wat zou betekenen dat de Nederlander transfervrij weg kan.Misschien een optie als backup op de rechterkant transfervrij dus zou een mogelijkheid zijn ik vond het geen verkeerde speler,
Speelt meestal vanaf links
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 09:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Speelt meestal vanaf links
Bij Aston Villa in zijn beste periode vrijwel alles vanaf rechtsbuiten gespeeld.
p111
 p111 - woensdag 06 april 2022 - 14:40   quote  deeplink  
Bij Ajax ook vaak van rechts.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 april 2022 - 15:03   quote  deeplink  
Als Ajax El Ghazi, Bergwijn en Antony op de flanken heeft. En Tadic nog als oude rot, heb je echt een geweldige voorhoede die van alles is voorzien
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 14:40 schreef p111 het volgende:
Bij Ajax ook vaak van rechts.
Altijd eigenlijk. Geen verkeerde gozer als back-up, maar ook niet van de kwaliteit die Ajax tegenwoordig voor de basis zoekt.
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2022 - 16:39   quote  deeplink  
Ryan Gravenberch zou een persoonlijk akkoord hebben met Bayern. De clubs zouden er nog niet uit zijn. Ajax zou 35mio willen zien terwijl Bayern niet verder zou willen gaan dan 25. Ook Mazraoui zou een aanbieding van Bayern op zak hebben, net als een aanbieding van Barca.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 april 2022 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2022 - 16:39 schreef Eide het volgende:
Ryan Gravenberch zou een persoonlijk akkoord hebben met Bayern. De clubs zouden er nog niet uit zijn. Ajax zou 35mio willen zien terwijl Bayern niet verder zou willen gaan dan 25. Ook Mazraoui zou een aanbieding van Bayern op zak hebben, net als een aanbieding van Barca.
Ben benieuwd of Ajax zeker zo goed onderhandeld als onder Overmars...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 april 2022 - 11:11   quote  deeplink  
Ten Hag gaat zeker weg na al die geruchten. Daar vangen we dan 5m voor.

Bayern gaat echt niet meer betalen, die zijn net zo moeilijk als Overmars en ze moeten 10m aan rioolratje betalen, dus ze betalen al 35m als ze 25 aan Ajax geven
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2022 - 14:53   quote  deeplink  
Het schijnt dat de directie van Bayern vandaag een besluit neemt over Mazraoui en Gravenberch. Bayern zou €28 miljoen exclusief bonussen willen betalen waarna Ryan €9 miljoen/jaar gaat verdienen in München. Mazraoui zit in dezelfde pakkerdeal met Raiola waarbij Mazraoui transfervrij is en 4 a 5 miljoen zou gaan verdienen.

Naast het sportieve aspect zie je meteen waarom Ajax nog altijd niet met dit soort clubs kan concurreren. Bayern betaald een rechtsback voor de breedte wat Ajax de absolute sterspelers betaald en een leuk talent krijgt het dubbele.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 april 2022 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 14:53 schreef Eide het volgende:
Het schijnt dat de directie van Bayern vandaag een besluit neemt over Mazraoui en Gravenberch. Bayern zou €28 miljoen exclusief bonussen willen betalen waarna Ryan €9 miljoen/jaar gaat verdienen in München. Mazraoui zit in dezelfde pakkerdeal met Raiola waarbij Mazraoui transfervrij is en 4 a 5 miljoen zou gaan verdienen.

Naast het sportieve aspect zie je meteen waarom Ajax nog altijd niet met dit soort clubs kan concurreren. Bayern betaald een rechtsback voor de breedte wat Ajax de absolute sterspelers betaald en een leuk talent krijgt het dubbele.
Tjah en dat nieuwe plan heb ik ook nog eens gelezen.. zou kleiner worden, maar aan de andere kant lees je weet dat het gat eigenlijk nog wel eens groter kan worden..
p111
 p111 - vrijdag 08 april 2022 - 16:52   quote  deeplink  
Op zich is dit een prima deal de ene heeft geen contract meer en de ander no voor 1 jaar.Dus dat is dan een prima fin/deal.
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2022 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2022 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah en dat nieuwe plan heb ik ook nog eens gelezen.. zou kleiner worden, maar aan de andere kant lees je weet dat het gat eigenlijk nog wel eens groter kan worden..
Het toont vooral dat de financiele stappen die Ajax heeft gemaakt echt keihard nodig zijn.
Eide
 Eide - maandag 11 april 2022 - 08:32   quote  deeplink  
Labyad heeft mogelijk z'n kruisband gescheurd op de training. Sneu voor Labyad. Hij is natuurlijk volledig uit beeld met een aflopend contract maar dit gun ik hem duidelijk niet.
Eide
 Eide - donderdag 14 april 2022 - 08:55   quote  deeplink  
Martinez lijkt op tijd fit voor de bekerfinale.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 april 2022 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 08:55 schreef Eide het volgende:
Martinez lijkt op tijd fit voor de bekerfinale.
Mooi, is eigenlijk niet te missen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 april 2022 - 20:15   quote  deeplink  
BREAK! Onana gepasseerd bij Ajax voor de bekerfinale tegen PSV

18:40 – Groot nieuws uit Amsterdam: Maarten Stekelenburg (39) keert terug onder de lat bij Ajax. De doelman krijgt de voorkeur boven Andre Onana in de bekerfinale tegen PSV zondag. De Telegraaf weet dat Erik ten Hag de keepers in het doel van de Amsterdammers gaat omdraaien. 'Als hij de komende dagen fit blijft en zijn trainer Erik ten Hag niet meer van gedachten verandert', schrijft de ochtendkrant als enige voorwaarde.

Volgens De Telegraaf is de sluitpost uit Kameroen gepasseerd voor het cruciale duel met PSV in de finale van de TOTO KNVB Beker. Door de blessures van Stekelenburg, die afgelopen weekend tegen Sparta Rotterdam voor het eerst weer bij de wedstrijdselectie zat, en Remko Pasveer, keerde Onana na zijn dopingschorsing tot onvrede van een deel van de eigen supporters terug in het doel van Ajax. Daar kon hij echter zijn niveau van eerdere periodes nooit meer aantikken.

Jay Gorter was geen serieuze concurrent voor Onana, maar Stekelenburg is dat na het herstel van zijn blessure wél. Ten Hag geeft de voorkeur aan de routinier boven de blunderende Onana. Dat de achterban van de Amsterdammers zich inmiddels tegen de keeper heeft gekeerd, zal Ten Hag wellicht ook meegenomen hebben in zijn besluit. Voor het duel met Sparta Rotterdam gaf de oefenmeester namelijk nog aan niet te twijfelen aan Onana.
Eide
 Eide - donderdag 14 april 2022 - 21:13   quote  deeplink  
Het kan ook niet anders. Als Onana nu de sterren van de hemel stond te keepen, maar dat doet hij niet. Hij keept zwak en gedraagt zich als een arrogante kwal. Gewoon afknokken, laat maar zuur koken in z'n eigen azijn, de rat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 april 2022 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2022 - 21:13 schreef Eide het volgende:
Het kan ook niet anders. Als Onana nu de sterren van de hemel stond te keepen, maar dat doet hij niet. Hij keept zwak en gedraagt zich als een arrogante kwal. Gewoon afknokken, laat maar zuur koken in z'n eigen azijn, de rat.
Op dit moment denk ik dat de verdediging minder onzeker zal zijn met Stekelenburg op doel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0665848