BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 14 april 2022 - 23:22   quote  deeplink  
Onana was een aanfluiting voor Ajax,dus prima actie van Ajax.
remco k
 remco k - maandag 18 april 2022 - 20:21   quote  deeplink  
Ik heb het al eens eerder gezegd en was destijds echt een fan van de speler.

Maar wat is Ajax dom geweest om Lobotka destijds zomaar te laten gaan. Die jongen was toen al goed en is dat nu nog steeds, hij speelt gewoon vaak erg goed bij Napoli.

En met dat ik dit typ raakt hij geblesseerd.
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 april 2022 - 08:12   quote  deeplink  
En weer is het bekende raiola spelletje gespeeld en verloren!

Wat fijn dat Gravenberch de club die hem heeft opgeleid een fooitje gunt!!!

Heeft die raiola toch weer mooi jn scène gezet. En als Ajax zijnde zou ik hem hoe dan ook niet naar Bayern laten gaan, vieze honden!
p111
 p111 - vrijdag 22 april 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Nou de fout ligt al eerder bij Ajax ze hadden hem voor de winterstop al moeten laten bijtekenen,en zoniet dan hadden ze hem afgelopen zomer moeten verkopen.Je weet met die maffia figuur laat als zijn voetballers uit hun contract lopen als je niet aan ZIJN eisen voldoet.
p111
 p111 - vrijdag 22 april 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Nu zou ik die 17 miljoen pakken.
p111
 p111 - vrijdag 22 april 2022 - 12:31   quote  deeplink  
Dit had Ajax ook moeten doen met zowel Onana als Gravenberch/Mazra. zie voorbeeld wat Juventus met de Ligt doet.
================================================================================================
Het contract van de centrale verdediger loopt in Turijn nog tot medio 2024. Juventus wil ten koste van alles voorkomen dat De Ligt over twee jaar transfervrij de deur achter zich dichttrekt bij de ploeg van Massimiliano Allegri. Volgens de roze sportbijbel is een zomers vertrek daardoor niet uitgesloten, dat de mandekker op de voorpagina van de krant heeft geplaatst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2022 door p111 --
Eide
 Eide - vrijdag 22 april 2022 - 12:48   quote  deeplink  
Ajax doet precies dit met Gravenberch... en Ajax heeft geprobeerd Onana te verkopen en Mazraoui tijdig te verlengen. Ik snap niet zo goed dat mensen maar een narratief blijven verkondigen alsof Ajax niet precies dezelfde dingen probeert als andere clubs. Spelers hebben de macht en bepalen helemaal zelfs wat ze willen en doen, helaas nogal eens ingegeven door malafide zaakwaarnemers.
p111
 p111 - vrijdag 22 april 2022 - 18:53   quote  deeplink  
Dat kan dat je er niet uitkomt,dan moet je hem verkopen 2 jaar voor afloop anders is de speler weinig meer waard.Bij Gravenberch en Mazra te lang gewacht.
remco k
 remco k - vrijdag 22 april 2022 - 21:24   quote  deeplink  
Je hebt ook nog gewoon een sportief succesvol elftal op de been te brengen hè.

En die jongens moeten dan ook maar verkocht willen worden.
Eide
 Eide - vrijdag 22 april 2022 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 18:53 schreef p111 het volgende:
Dat kan dat je er niet uitkomt,dan moet je hem verkopen 2 jaar voor afloop anders is de speler weinig meer waard.Bij Gravenberch en Mazra te lang gewacht.
Ach welnee. Toen zat Gravenberch net een jaar in z'n opgewaardeerde contract. Dit is louter opportunisme dat spreekt. Ajax is ook twee jaar geleden al met Mazraoui begonnen over een verlenging. De man wilde gewoon niet bijtekenen. Daarna ben je afhankelijk van andere ubs. Zie bijvoorbeeld Tagliafico.

Natuurlijk is het ontzettend kut, maar laten we alsjeblieft ophouden met de suggestie dat Ajax te laat met jongens begint of dat andere clubs dit anders of beter doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 22 april 2022 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 23:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach welnee. Toen zat Gravenberch net een jaar in z'n opgewaardeerde contract. Dit is louter opportunisme dat spreekt. Ajax is ook twee jaar geleden al met Mazraoui begonnen over een verlenging. De man wilde gewoon niet bijtekenen. Daarna ben je afhankelijk van andere ubs. Zie bijvoorbeeld Tagliafico.

Natuurlijk is het ontzettend kut, maar laten we alsjeblieft ophouden met de suggestie dat Ajax te laat met jongens begint of dat andere clubs dit anders of beter doen.
Vaak genoeg voorstellen geweest van Ajax destijds.
En vaak genoeg zeggen de spelers op hun beurt dat ze er wel uitkomen, ook Mazaroui sprak die woorden uit.

Dan gingen bij mij m'n haren overeind staan.
Het zijn altijd dezelfde woorden.

Ik vind trouwens dat de spelers weleens wat meer respect moeten tonen tegenover de club die hun zo ver heeft gebracht, wie ook de zaakwaarnemer is.
Het zijn geen kleuters meer toch...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 23 april 2022 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2022 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En vaak genoeg zeggen de spelers op hun beurt dat ze er wel uitkomen, ook Mazaroui sprak die woorden uit.

Precies. In de tussentijd komen er dan geen clubs want zo'n gozer loopt ter zijner tijd toch uit z'n contract.
Eide
 Eide - dinsdag 26 april 2022 - 13:16   quote  deeplink  
Bayern zou ook interesse hebben in Haller als stand-in voor Lewandowski, zeker omdat die volgend jaar over een aflopend contract beschikt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 13:16 schreef Eide het volgende:
Bayern zou ook interesse hebben in Haller als stand-in voor Lewandowski, zeker omdat die volgend jaar over een aflopend contract beschikt.
Strik erom en weg ermee en brobbey terugkopen..
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 april 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Strik erom en weg ermee en brobbey terugkopen..
Want die mist ook echt amper kansen?

Vooralsnog zie ik Brobbey zeker graag komen, maar nog altijd als 2e spits.
Nu mag hij van mij in plaats van Haller spelen, maar Brobbey heeft echt nog heel wat te leren wil die basis worden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want die mist ook echt amper kansen?

Vooralsnog zie ik Brobbey zeker graag komen, maar nog altijd als 2e spits.
Nu mag hij van mij in plaats van Haller spelen, maar Brobbey heeft echt nog heel wat te leren wil die basis worden
Absoluut dat heeft die zeker! Maar als voetballer/aanspeelpunt heb je er gewoon veel meer aan..
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2022 - 20:18   quote  deeplink  
Ja dat zag je tegen psv wel hè.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 20:18 schreef remco k het volgende:
Ja dat zag je tegen psv wel hè.
Ja zeker... Brobbey heeft meer voetbal in zijn dikketeen dan haller in zijn hele lichaam
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2022 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 20:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja zeker... Brobbey heeft meer voetbal in zijn dikketeen dan haller in zijn hele lichaam
Die raakte ook geen knikker.

Ik denk dat Brobbey beter kan worden maar dat is hij nu gewoon nog niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 april 2022 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Die raakte ook geen knikker.

Ik denk dat Brobbey beter kan worden maar dat is hij nu gewoon nog niet.
Qua voetballer is die gewoon beter, afmaker kan die nog genoeg bij leren, dat klopt zeker..
p111
 p111 - woensdag 27 april 2022 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 april 2022 - 00:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies. In de tussentijd komen er dan geen clubs want zo'n gozer loopt ter zijner tijd toch uit z'n contract.
Gewoon een deadline stellen,dit kost de club miljoenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 april 2022 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vind alles best, als we Haller maar zo snel mogelijk kunnen lozen.
Eide
 Eide - donderdag 28 april 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Italiaanse media meldt het overlijden van Mino Raiola. Er is nog geen bevestiging voor zover mij bekend.

Edit: het agentschap van Raiola meldt dat het overlijdensbericht niet klopt. De gerenommeerde journalist Fabrizio Romano stelt dat het Milanese ziekenhuis waar Raiola ligt meldt dat de man vecht voor z'n leven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 april 2022 door Eide --
Loetje
 Loetje - donderdag 28 april 2022 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Die raakte ook geen knikker.

Ik denk dat Brobbey beter kan worden maar dat is hij nu gewoon nog niet.
Nog altijd een ideale 2e spits. Moet echt nog een aantal stappen maken.
Zou hem echter graag achter iemand anders als Haller zien
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 28 april 2022 - 20:35   quote  deeplink  
Ja eens maar achter wie?
Ik lees Suarez, Zirkzee....ben benieuwd. Haller wordt inmiddels aan veel clubs in Europa gelinkt dus die zal wel een zak geld gaan opleveren!!
Eide
 Eide - donderdag 28 april 2022 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 20:35 schreef bertus bikkel het volgende:
Ja eens maar achter wie?
Ik lees Suarez, Zirkzee....ben benieuwd. Haller wordt inmiddels aan veel clubs in Europa gelinkt dus die zal wel een zak geld gaan opleveren!!
Zakje. De man heeft 22 miljoen gekost. Hij gaat geld opleveren wat natuurlijk wel fijn is, maar het wordt natuurlijk geen monsterwinst als je naar de netto opbrengst kijkt. Wel mooi natuurlijk als hij voor 40+ miljoen vertrekt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Zakje. De man heeft 22 miljoen gekost. Hij gaat geld opleveren wat natuurlijk wel fijn is, maar het wordt natuurlijk geen monsterwinst als je naar de netto opbrengst kijkt. Wel mooi natuurlijk als hij voor 40+ miljoen vertrekt.
Dan is die club helemaal van de pot gerukt die dat betaald haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 april 2022 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 21:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Zakje. De man heeft 22 miljoen gekost. Hij gaat geld opleveren wat natuurlijk wel fijn is, maar het wordt natuurlijk geen monsterwinst als je naar de netto opbrengst kijkt. Wel mooi natuurlijk als hij voor 40+ miljoen vertrekt.
In het begin vond iedereen hem veel te duur, straks levert hij nog wat op en dan hoor je niemand meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 april 2022 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2022 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan is die club helemaal van de pot gerukt die dat betaald haha
Waarom, hij is tot nu toe nog steeds de man met de meeste doelpunten in deze competitie, en in de Champions League op plaats 3 terwijl Ajax uitgeschakeld is.

Misschien niet altijd mooi maar hij is een garantie voor goals
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 april 2022 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 00:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom, hij is tot nu toe nog steeds de man met de meeste doelpunten in deze competitie, en in de Champions League op plaats 3 terwijl Ajax uitgeschakeld is.

Misschien niet altijd mooi maar hij is een garantie voor goals
Als het team veel kansen creëert.. stuk of 40 en prikt die er indd wel wat in..
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 april 2022 - 15:18   quote  deeplink  
Hopelijk weet ajax klaas jan aan te trekken als opvolger van overmars. zou voor mij gevoelsmatig een geweldige opvolger zijn. er is een hoop te doen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 april 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 15:18 schreef AkaS het volgende:
Hopelijk weet ajax klaas jan aan te trekken als opvolger van overmars. zou voor mij gevoelsmatig een geweldige opvolger zijn. er is een hoop te doen.
Eens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 april 2022 - 17:47   quote  deeplink  
Bestuur lijkt in de grijpen, zou tenhag toch iets teveel bezig zijn geweest met United ?
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 17:47 schreef nummer10 het volgende:
Bestuur lijkt in de grijpen, zou tenhag toch iets teveel bezig zijn geweest met United ?
Of ten Hag wil zelf gewoon in alle rust toewerken naar de wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 april 2022 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 15:18 schreef AkaS het volgende:
Hopelijk weet ajax klaas jan aan te trekken als opvolger van overmars. zou voor mij gevoelsmatig een geweldige opvolger zijn. er is een hoop te doen.
Voor mij ook gevoelsmatig
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 april 2022 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Of ten Hag wil zelf gewoon in alle rust toewerken naar de wedstrijden.
Dan lijkt het me niet dat het bestuur zoon verbod op hoeft te leggen
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 april 2022 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 00:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In het begin vond iedereen hem veel te duur, straks levert hij nog wat op en dan hoor je niemand meer
Hij kan prima cijfers overleggen als je er winst op kan maken lig ik er ook niet wakker van.
Brobbey hoop ik dan wel te behouden anders weet ik geen optie. Of Suarez een jaartje.
remco k
 remco k - vrijdag 29 april 2022 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 21:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan lijkt het me niet dat het bestuur zoon verbod op hoeft te leggen
Dat schijnt ook helemaal niet gezegd te zijn vanuit het bestuur.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 april 2022 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat schijnt ook helemaal niet gezegd te zijn vanuit het bestuur.
Dat staat nergens, staat enkel dat het niet bekend om is wie.. maar wie moet het anders hebben gezegd ? De koffie juffrouw ? Lijkt me toch echt de werkgever/bestuur van Ajax wie tenhag nog gewoon betaald voor prestaties...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 00:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat staat nergens, staat enkel dat het niet bekend om is wie.. maar wie moet het anders hebben gezegd ? De koffie juffrouw ? Lijkt me toch echt de werkgever/bestuur van Ajax wie tenhag nog gewoon betaald voor prestaties...
Of zou ten Hag dag zelf gewoon hebben aangegeven bij United.

Toch helemaal niet raar dat hij dat zelf zou doen.

Oja wacht. Ten Hag zou dat volgens jou natuurlijk niet kunnen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Of zou ten Hag dag zelf gewoon hebben aangegeven bij United.

Toch helemaal niet raar dat hij dat zelf zou doen.

Oja wacht. Ten Hag zou dat volgens jou natuurlijk niet kunnen
Las van de week anders nog dat die al gesprekken wou inplannen met spelers.. daarbij als tenhag dit zelf zou aangeven hoeft er verder geen verbod van een andere partij te komen lijkt mij..
remco k
 remco k - zaterdag 30 april 2022 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 17:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Las van de week anders nog dat die al gesprekken wou inplannen met spelers.. daarbij als tenhag dit zelf zou aangeven hoeft er verder geen verbod van een andere partij te komen lijkt mij..
Je weet dat je slechts iets uit de media hebt hè.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 april 2022 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 april 2022 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet dat je slechts iets uit de media hebt hè.
Halen we alles weg toch? ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 mei 2022 - 13:30   quote  deeplink  
Ok, dus Anthony / Gravenberch / Schuurs / Martinez zijn allemaal niet meer inzetbaar. Wel heel toevallig zijn 3 van de 4 bezig met transfers. Ook Mazraoui laat elke keer verstek gaan, maar is wel heel toevallig gisteren medisch goedgekeurd door Bayern?? Ik denk dat dit ons grootste probleem is in de titelstrijd. Al die spelers die al bezig zijn met transfers en een trainer die hetzelfde doet bij Man Utd!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 mei 2022 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2022 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ok, dus Anthony / Gravenberch / Schuurs / Martinez zijn allemaal niet meer inzetbaar. Wel heel toevallig zijn 3 van de 4 bezig met transfers. Ook Mazraoui laat elke keer verstek gaan, maar is wel heel toevallig gisteren medisch goedgekeurd door Bayern?? Ik denk dat dit ons grootste probleem is in de titelstrijd. Al die spelers die al bezig zijn met transfers en een trainer die hetzelfde doet bij Man Utd!!
Indd kan nog een vervelend einde worden zo. Az, Vitesse uit. Hoop wel dat we kampioen worden en dan wegwezen met die gasten. Bouwen aan een nieuw team met een nieuwe trainer. Zeer benieuwd hoe het er volgend jaar uitziet.
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2022 - 14:25   quote  deeplink  
Over 9 dagen weten we of we genoeg over hebben
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 mei 2022 - 15:09   quote  deeplink  
We zouden wel gigantisch voor lul staan he. Overal naast pissen na zo'n voorsprong. Alle Nederlandse prijzen naar Pisvee en wellicht een Europese, al is het een C toernooi, naar de Havenslaven.

Zondag is het 8 mei, daar heeft Ajax om te beginnen hele kwaaie herinneringen aan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 mei 2022 - 15:10   quote  deeplink  
De Graafschap - Ajax (08-05-2017)
Ajax - Tottenham (08-05-2019)

AZ - Ajax incoming
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 mei 2022 - 10:21   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Ajax gaat verliezen van AZ, tenminste het zou geen onlogisch gevolg zijn wanneer je kijkt naar het vertoonde spel van de laatste maanden.

Daarna volgt de grote uitloop van spelers... Ik las dat Eide het er niet mee eens was, maar in het geval van Gravenberch heeft Ajax pas heel erg laat de gesprekken gestart. Ik heb hier nog meerdere keren iets over gepost en dit werd later ook door Gravenberch zelf uitgesproken toen hij liet weten nog geen gesprekken met Ajax over verlenging te hebben en dat was toen al redelijk richting winterstop als ik mij goed herinner.

Voor volgend seizoen is de grote valkuil zo vermoed ik, Tadic en vooral Blind. Deze zullen op basis van hun verdiensten/reputatie vast wel weer een plekkie in de basis krijgen terwijl ze eigenlijk niet meer kunnen brengen wat nodig is.

Op de flanken mogen we echt wel meer snelheid en diepgang hebben. Deze dreiging heeft Ajax nodig om niet voorspelbaar te worden voor een tegenstander en zonder deze snelheid en diepgang is de opbouw genoodzaakt te vertragen waardoor we er gewoon niet meer doorkomen.

Bergwijn erbij zou top zijn. Een voorhoede met Bergwijn Brobbey en Anthony zou mijns inziens wel noodzakelijk zijn om het niveau te handhaven.

Ik hoop dat Ajax inderdaad broertje Timber van Utrecht terugkoopt. Lijkt mij een verstandige keuze.

Middenveld: Timber, Klaassen/Berghuis, Alvarez.

Achter: Centrum: Martinez en Timber en als back Rensch en Baas.

En dan nog een goede keeper aantrekken of Gorter voor de leeuwen gooien...

Maar allereerst tanden op elkaar en strijden voor iedere meter de komende weken en kampioen worden!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 mei 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 10:21 schreef AkaS het volgende:
Ik ben bang dat Ajax gaat verliezen van AZ, tenminste het zou geen onlogisch gevolg zijn wanneer je kijkt naar het vertoonde spel van de laatste maanden.

Daarna volgt de grote uitloop van spelers... Ik las dat Eide het er niet mee eens was, maar in het geval van Gravenberch heeft Ajax pas heel erg laat de gesprekken gestart. Ik heb hier nog meerdere keren iets over gepost en dit werd later ook door Gravenberch zelf uitgesproken toen hij liet weten nog geen gesprekken met Ajax over verlenging te hebben en dat was toen al redelijk richting winterstop als ik mij goed herinner.

Voor volgend seizoen is de grote valkuil zo vermoed ik, Tadic en vooral Blind. Deze zullen op basis van hun verdiensten/reputatie vast wel weer een plekkie in de basis krijgen terwijl ze eigenlijk niet meer kunnen brengen wat nodig is.

Op de flanken mogen we echt wel meer snelheid en diepgang hebben. Deze dreiging heeft Ajax nodig om niet voorspelbaar te worden voor een tegenstander en zonder deze snelheid en diepgang is de opbouw genoodzaakt te vertragen waardoor we er gewoon niet meer doorkomen.

Bergwijn erbij zou top zijn. Een voorhoede met Bergwijn Brobbey en Anthony zou mijns inziens wel noodzakelijk zijn om het niveau te handhaven.

Ik hoop dat Ajax inderdaad broertje Timber van Utrecht terugkoopt. Lijkt mij een verstandige keuze.

Middenveld: Timber, Klaassen/Berghuis, Alvarez.

Achter: Centrum: Martinez en Timber en als back Rensch en Baas.

En dan nog een goede keeper aantrekken of Gorter voor de leeuwen gooien...

Maar allereerst tanden op elkaar en strijden voor iedere meter de komende weken en kampioen worden!!!
Ik hoop ook op een goede afloop en mooie aankopen natuurlijk

Bergwijn zie ik ook als een topaankoop, die gaat z'n best doen om in de WK selectie te komen van mister van Gaal, dus laat het maar zien dan.
Van mij mag hij in de spits, is balvaardig, snel en doelgericht

Tadic schrijf ik nog lang niet af, gewoon op links

Eriksen voor Gravenbergh, laat die het maar uitvechten met Daley voor die positie.
Ik zie namelijk ook Daley liever op het middenveld omdat hij altijd de drang naar voor heeft.
Al zou Eriksen ook op 10 kunnen.

En ook zie ik de andere Timber graag terug komen.

Achterin Sanchez terug halen mocht er een centrale verdediger vertrekken

Tja morgen moet het gebeuren lijkt mij, wanneer we deze winnen moet het lukken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0654809