BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 mei 2022 - 20:02   quote  deeplink  
Mocht Ajax met 4-4-2 spelen dan zou ik met Tadic en Brobbey spelen ipv met Haller.
In een 4-3-3 met Tadic, Haller, Berghuis
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 mei 2022 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Ajax met 4-4-2 spelen dan zou ik met Tadic en Brobbey spelen ipv met Haller.
In een 4-3-3 met Tadic, Haller, Berghuis
Waarom in een 442 met brobbey en 433 met haller? Gewoon sws brobbey al was het alleen al voor zijn felheid ipv dat sjokken daar voorin
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2022 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waarom in een 442 met brobbey en 433 met haller? Gewoon sws brobbey al was het alleen al voor zijn felheid ipv dat sjokken daar voorin
Brobbey doet ook amper iets aan druk zetten als hij een hele pot mag spelen.

Hij is in potentie een hele goede spits. Maar jij doet net alsof die jongen al wereld top is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 mei 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey doet ook amper iets aan druk zetten als hij een hele pot mag spelen.

Hij is in potentie een hele goede spits. Maar jij doet net alsof die jongen al wereld top is.
Ik weet niet of Brobbey in potentie een hele goede spits is. Ik vind Brobbey altijd al een tikkeltje lomp geweest en moet het van fysiek hebben. Hij heeft namelijk altijd al veel kansen gemist.

Echter, ik denk wel dat hij nu net even meer brengt wat er op dit moment nodig is.
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2022 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of Brobbey in potentie een hele goede spits is. Ik vind Brobbey altijd al een tikkeltje lomp geweest en moet het van fysiek hebben. Hij heeft namelijk altijd al veel kansen gemist.

Echter, ik denk wel dat hij nu net even meer brengt wat er op dit moment nodig is.
Ik denk dat in een hele wedstrijd dat dus wel mee valt.

Tegen psv toch ook totaal niet gezien?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 mei 2022 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey doet ook amper iets aan druk zetten als hij een hele pot mag spelen.

Hij is in potentie een hele goede spits. Maar jij doet net alsof die jongen al wereld top is.
Absoluut niet, maar zijn inzet kan haller een voorbeeld aannemen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 mei 2022 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat in een hele wedstrijd dat dus wel mee valt.

Tegen psv toch ook totaal niet gezien?
Haller zie je ala voetballer al bijna een heel seizoen niet.. als ik de kansen die zijn gecreëerd afweeg tegen de doelpunten valt het allemaal vies tegen..
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2022 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat in een hele wedstrijd dat dus wel mee valt.

Tegen psv toch ook totaal niet gezien?
Hij houdt net wat vaker een bal bij, draait net even iets makkelijker weg en is wat sneller. Zit gewoon net even meer gif in en dat is wel nodig nu.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 mei 2022 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 00:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij houdt net wat vaker een bal bij, draait net even iets makkelijker weg en is wat sneller. Zit gewoon net even meer gif in en dat is wel nodig nu.
Brobbey die achter Haller zit vind ik veel beter. 30 minuten Brobbey is veel beter gebleken dan starten met Brobbey. Tegenstanders worden moe en minder scherp en dan komt er nog even een frisse sterke speler in dat werkte afgelopen seizoen ook gewoon erg goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 mei 2022 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet niet of Brobbey in potentie een hele goede spits is. Ik vind Brobbey altijd al een tikkeltje lomp geweest en moet het van fysiek hebben. Hij heeft namelijk altijd al veel kansen gemist.

Echter, ik denk wel dat hij nu net even meer brengt wat er op dit moment nodig is.
Hij is meer een type Traore, die kleunde er ook altijd een beetje ongecontroleerd in
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 mei 2022 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Brobbey die achter Haller zit vind ik veel beter. 30 minuten Brobbey is veel beter gebleken dan starten met Brobbey. Tegenstanders worden moe en minder scherp en dan komt er nog even een frisse sterke speler in dat werkte afgelopen seizoen ook gewoon erg goed.
Hier ben ik het 100% mee eens, laat hem maar invallen het laatste half uur
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2022 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2022 - 23:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haller zie je ala voetballer al bijna een heel seizoen niet.. als ik de kansen die zijn gecreëerd afweeg tegen de doelpunten valt het allemaal vies tegen..
1 op zijn vier doelpogingen is een goal. Zo dat is slecht zeg.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2022 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 00:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij houdt net wat vaker een bal bij, draait net even iets makkelijker weg en is wat sneller. Zit gewoon net even meer gif in en dat is wel nodig nu.
Geen idee of dat nodig is. Zou zomaar kunnen, maar daar gaat het mij niet om.

Mij gaat het om het oeverloos afzeiken van bepaalde mensen zonder enige onderbouwing en bij iedere kans terugkomen op datzelfde feit. Daarnaast is het gewoon vermoeiend om mensen te zien die alleen het negatieve benomen zonder het positieve te benoemen.
Dat is gewoon niet fair.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 mei 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

1 op zijn vier doelpogingen is een goal. Zo dat is slecht zeg.
80 om er 20 te maken waar die nu opstaat..

Had het even opgezocht, 118 minuten per goal in de eredivisie.. en ja gezien de kansen had dat dus echt wel beter mogen zijn.. maar wat ik het meest irritante vind is als die dan ook nog niet scoort je niks aan hem hebt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2022 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 08 mei 2022 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee of dat nodig is. Zou zomaar kunnen, maar daar gaat het mij niet om.

Mij gaat het om het oeverloos afzeiken van bepaalde mensen zonder enige onderbouwing en bij iedere kans terugkomen op datzelfde feit. Daarnaast is het gewoon vermoeiend om mensen te zien die alleen het negatieve benomen zonder het positieve te benoemen.
Dat is gewoon niet fair.
Afzeiken zonder argument hou ik ook niet van.

Maar ben wel eerlijk dat Haller na de laatste interlandbreak echt heel matig is geweest.
Eide
 Eide - zondag 08 mei 2022 - 14:49   quote  deeplink  
Eens, maar dat geldt voor heel Ajax. Het is toch lastig wat oorzaak en gevolg dan is, zeker bij een spits die zwaar op aanvoer leunt.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2022 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afzeiken zonder argument hou ik ook niet van.

Maar ben wel eerlijk dat Haller na de laatste interlandbreak echt heel matig is geweest.
Doet vandaag een hoop gewoon goed.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2022 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afzeiken zonder argument hou ik ook niet van.

Maar ben wel eerlijk dat Haller na de laatste interlandbreak echt heel matig is geweest.
Helemaal eens. Ik stel ook niet dat hij nu goed speelt.

Ik vind hem vandaag overigens prima. Paar keer balvast en creëert een kans waar Brobbey heel erg statisch is.

Maar helemaal eens dat hij slecht speelt de laatste tijd. Wisselen is ook prima. Maar niet alleen een jaar zeiken en dan nu je gelijk proberen te halen terwijl die de eerste seizoenshelft mega belangrijk is geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 mei 2022 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Doet vandaag een hoop gewoon goed.
En toch een hoop ook niet Remco! Ik vind hem echt een beetje een twijfelspeler.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2022 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 15:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch een hoop ook niet Remco! Ik vind hem echt een beetje een twijfelspeler.
O begrijp me aub niet verkeerd. Er kan een hoop beter.

Maar je kan zijn belangrijke goals de eerste seizoenshelft niet vergeten en alleen het slechte benoemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 mei 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ik stel ook niet dat hij nu goed speelt.

Ik vind hem vandaag overigens prima. Paar keer balvast en creëert een kans waar Brobbey heel erg statisch is.

Maar helemaal eens dat hij slecht speelt de laatste tijd. Wisselen is ook prima. Maar niet alleen een jaar zeiken en dan nu je gelijk proberen te halen terwijl die de eerste seizoenshelft mega belangrijk is geweest.
Hij heeft 1 of 2 goede ballen gekregen, daar van had hij er 1 van moeten maken.

Maar goed iedere spits heeft goede en slechte tijden.

Dan gaat het zelfvertrouwen een rol spelen.
Een spits moet je op een heel seizoen beoordelen.

Jij doet dat maar sommigen beoordelen iemand op dat moment.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 mei 2022 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. Ik stel ook niet dat hij nu goed speelt.

Ik vind hem vandaag overigens prima. Paar keer balvast en creëert een kans waar Brobbey heel erg statisch is.

Maar helemaal eens dat hij slecht speelt de laatste tijd. Wisselen is ook prima. Maar niet alleen een jaar zeiken en dan nu je gelijk proberen te halen terwijl die de eerste seizoenshelft mega belangrijk is geweest.
vaak niet de openingstreffer en scoort vaak nadat het spel open ligt dus hoezo belangrijk? voetballend gewoon een matige speler, teveel kansen nodig, en dan heb ik het nog niet eens over dat eeuwige gesjok en dat irriteert me misschien nog wel het meest.. daarbij vind ik 20 goals echt matig gezien de goals die Ajax heeft gemaakt en de kansen die zijn gecreëerd.. en het aantal keren bal verlies en gestruikel ondanks zijn fysiek..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2022 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 mei 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

O begrijp me aub niet verkeerd. Er kan een hoop beter.

Maar je kan zijn belangrijke goals de eerste seizoenshelft niet vergeten en alleen het slechte benoemen.
Dat zeker, maar ik vind hem gewoon niet bij Ajax passen. Houdt veel te vaak het spel op en kan een bal maar slecht behandelen.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 mei 2022 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zeker, maar ik vind hem gewoon niet bij Ajax passen. Houdt veel te vaak het spel op en kan een bal maar slecht behandelen.
Nou dankje dat is indd een hele korte duidelijkere samenvatting
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 09 mei 2022 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 23:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nou dankje dat is indd een hele korte duidelijkere samenvatting
Ja waarom veel woorden schrijven als het ook in 1 zin past.

Overigens heb ik hem nooit wat gevonden voor Ajax. Leuk die doelpunten in de CL, maar 9 van de 10 keer ergerde ik me dood aan hem op het veld.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 mei 2022 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 07:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja waarom veel woorden schrijven als het ook in 1 zin past.

Overigens heb ik hem nooit wat gevonden voor Ajax. Leuk die doelpunten in de CL, maar 9 van de 10 keer ergerde ik me dood aan hem op het veld.
+100
p111
 p111 - maandag 09 mei 2022 - 09:37   quote  deeplink  
Nou het is niet echt een gepolijste spits met mooie bewegingen maar hij heeft er inderdaad veel gescoord.Op dit moment is hij totaal uit vorm en als je een vette prijs kan vangen zo ik hem verkopen.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2022 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vaak niet de openingstreffer en scoort vaak nadat het spel open ligt dus hoezo belangrijk? voetballend gewoon een matige speler, teveel kansen nodig, en dan heb ik het nog niet eens over dat eeuwige gesjok en dat irriteert me misschien nog wel het meest.. daarbij vind ik 20 goals echt matig gezien de goals die Ajax heeft gemaakt en de kansen die zijn gecreëerd.. en het aantal keren bal verlies en gestruikel ondanks zijn fysiek..
Gewoon weer iets dat niet klopt.

Tegen Fortuna maakte hij de 4 en 5-0, net als de 7-0 die hij maakte tegen Cambuur, die waren onbelangrijk.

Verder zijn echt vrijwel al zijn goals belangrijke goals geweest. vaak zelfs gewoon de 1-0 of de 1-1. of heel vaak de 2e zoals in de 3-2 winst tegen Cambuur, dat zijn echt allemaal belangrijke goals geweest.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 mei 2022 - 14:47   quote  deeplink  
Jody Lukoki overleden op 29 jarige leeftijd... Man man man
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2022 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 14:47 schreef nummer10 het volgende:
Jody Lukoki overleden op 29 jarige leeftijd... Man man man
Ik las het ook. Onbekend waaraan hij is overleden. Triest, zo jong.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2022 - 16:37   quote  deeplink  
Vrij recent veroordeeld vanwege mishandeling en nu overleden.

Benieuwd of het een natuurlijk overlijden is, lees er niets over namelijk.
Eide
 Eide - maandag 09 mei 2022 - 17:09   quote  deeplink  
Schreuder zal volgens Jeroen Stekelenburg van NOS Sport vertrekken bij Club Brugge. De geruchten zwellen daarmee vanzelfsprekend weer aan.
Loetje
 Loetje - maandag 09 mei 2022 - 17:34   quote  deeplink  
Jeej....
nummer10
 nummer10 - maandag 09 mei 2022 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 16:37 schreef Loetje het volgende:
Vrij recent veroordeeld vanwege mishandeling en nu overleden.

Benieuwd of het een natuurlijk overlijden is, lees er niets over namelijk.
Die heb ik niet meegekregen... Ze willen er indd nog niks over zeggen, vaak als het om een antuurlijke dood gaat vermelden ze dit wel indd.. we wachten af wat er naar buiten komt, feit is dat het natuurlijk veel te jong is, op welke manier ook.
Eide
 Eide - maandag 09 mei 2022 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Die heb ik niet meegekregen... Ze willen er indd nog niks over zeggen, vaak als het om een antuurlijke dood gaat vermelden ze dit wel indd.. we wachten af wat er naar buiten komt, feit is dat het natuurlijk veel te jong is, op welke manier ook.
Schijnbaar mishandeld door familieleden, hersentrauma opgelopen waarbij er te weinig zuurstof naar de benen ging. Ziekenhuis in, in coma geraakt, been afgezet en overleden aan een hartstilstand. Wat een drama.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 mei 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Triest veel te jong heel triest
nummer10
 nummer10 - maandag 09 mei 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2022 - 20:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Schijnbaar mishandeld door familieleden, hersentrauma opgelopen waarbij er te weinig zuurstof naar de benen ging. Ziekenhuis in, in coma geraakt, been afgezet en overleden aan een hartstilstand. Wat een drama.
Ik las het net indd.. pfff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 mei 2022 - 21:13   quote  deeplink  
Even terug naar de geruchten, wat betreft onze spitsen

Dortmund gaat Haaland zeer waarschijnlijk kwijt raken aan een Premier League club, er schijnt interesse te zijn voor Haller.

Feijenoord schijnt interesse te hebben voor Danilo, waar of niet waar Danilo gaat waarschijnlijk toch wel vertrekken want wil zelf weg.

Ajax schijnt in gesprek te zijn met Leipzig omtrent brobbey.
In de winterstop was er geen sprake van verkoop, dus afwachten.

Maar dat er misschien meerdere spitsen vertrekken lijkt me duidelijk.
Al denk ik zelf dat ze Brobbey wel binnen hengelen.

Haller kunnen ze goed geld voor vangen, dus is de kans groot dat hij vertrekt.
Danilo zal ook niet blijven.

Al met al blijven het geruchten maar waar rook is...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 mei 2022 - 00:54   quote  deeplink  
Wat the fuck moeten we met Brobbey???
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2022 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 00:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat the fuck moeten we met Brobbey???
De ziekenboeg moet ook bezet zijn toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

De ziekenboeg moet ook bezet zijn toch.
De brancard zal overuren maken, maakt geen 90 minuten vol
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 mei 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 09:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De brancard zal overuren maken, maakt geen 90 minuten vol
Komt vanzelf..
Eide
 Eide - dinsdag 10 mei 2022 - 10:54   quote  deeplink  
Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal zijn vooralsnog de meest genoemden als transfer doelen van Ajax.

Mazraoui, Gravenberch en Tagliafico zullen vertrekken. Haller en Antony worden veel in verband gebracht met een transfer en Martinez en Alvarez zouden beide op warme belangstelling uit het buitenland kunnen rekenen. Oh, en Onana natuurlijk maar die is al weg.

Blind, Tadic, Berghuis, Jurrien Timber en Klaassen lijken zeker te blijven. Ajax heeft stiekem een keeper probleem met twee veteranen waarvan de houdbaarheid onbekend is en Gorter die voorlopig niet klaar wordt geacht. Vanuit de opleiding/Jong komen Taylor, Van Axel Dongen en Ihattaren eraan. De situatie rond Unuvar, Hansen, Regeer en meer van die jongens is minder duidelijk, enigzins vergelijkbaar met Gorter.

Ajax behoudt volgend jaar dus z'n identiteit, maar er zal veel nieuw vlees op het skelet komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 11:15   quote  deeplink  
Inderdaad veel over gespeculeerd, ben benieuwd wat er van terecht komt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 mei 2022 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2022 - 10:54 schreef Eide het volgende:
Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn en Wijndal zijn vooralsnog de meest genoemden als transfer doelen van Ajax.

Mazraoui, Gravenberch en Tagliafico zullen vertrekken. Haller en Antony worden veel in verband gebracht met een transfer en Martinez en Alvarez zouden beide op warme belangstelling uit het buitenland kunnen rekenen. Oh, en Onana natuurlijk maar die is al weg.

Blind, Tadic, Berghuis, Jurrien Timber en Klaassen lijken zeker te blijven. Ajax heeft stiekem een keeper probleem met twee veteranen waarvan de houdbaarheid onbekend is en Gorter die voorlopig niet klaar wordt geacht. Vanuit de opleiding/Jong komen Taylor, Van Axel Dongen en Ihattaren eraan. De situatie rond Unuvar, Hansen, Regeer en meer van die jongens is minder duidelijk, enigzins vergelijkbaar met Gorter.

Ajax behoudt volgend jaar dus z'n identiteit, maar er zal veel nieuw vlees op het skelet komen.
Kreeg Unuvar geen nieuw contract aangeboden? Ik zie ihattaren en unuvar volgend jaar wel doorbreken eerlijk gezegd.. Taylor is al doorgebroken zo lijkt het... En hoe mooi zou het zijn als we de 2 broertjes samen hebben spelen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2022 - 12:17   quote  deeplink  
Belangrijk is ons centrale duo, Timber en Martinez..
Laat die 2 alsjeblieft blijven
p111
 p111 - woensdag 11 mei 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Wat ik wel een beetje triest vind is dat we misschien miljoenen moeten betalen voor broertje Timber die net een jaar weg is bij Ajax,waarschijnlijk toch een inschattings fout geweest ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 10:39 schreef p111 het volgende:
Wat ik wel een beetje triest vind is dat we misschien miljoenen moeten betalen voor broertje Timber die net een jaar weg is bij Ajax,waarschijnlijk toch een inschattings fout geweest ?
Ja dit noem ik dom
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2022 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 10:39 schreef p111 het volgende:
Wat ik wel een beetje triest vind is dat we misschien miljoenen moeten betalen voor broertje Timber die net een jaar weg is bij Ajax,waarschijnlijk toch een inschattings fout geweest ?
Hij had Alvarez, Gravenberch en Taylor voor zich. Overigens wilde Timber zelf graag weg omdat hij Eredivisie wilde spelen ipv Eerste Divisie. Z'n contract bij Ajax liep af en hij heeft zelf niet willen verlengen. Ajax heeft in de zomer van 2020 namelijk wel met hem gesproken over een contractverlenging.

De stormachtige ontwikkeling van Timber bij Utrecht is wel heel spectaculair geweest trouwens.
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2022 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 11:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja dit noem ik dom
Waarom? Aflopend contract dat hij niet wilde openbreken ondanks pogingen van Ajax dat wel te doen. Wat is er dan dom aan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0672760