BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 11 mei 2022 - 12:22   quote  deeplink  
Ja het is moeilijk om een oordeel te geven als je niet alles weet.Het is wel behoorlijk sneu als je een speler wil terug kopen die 1 jaar van je club weg is.Maar ik denk dat we een behoorlijke wilde transfer periode krijgen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 mei 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 11:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom? Aflopend contract dat hij niet wilde openbreken ondanks pogingen van Ajax dat wel te doen. Wat is er dan dom aan?
Weet niet van de pogingen van Ajax, het lijkt me dat hij als Jeugdspeler wel wou door groeien.
Het is altijd de vraag wat is het juiste verhaal
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2022 - 13:21   quote  deeplink  
Nogmaals, Ajax heeft in de zomer vam 2020 een poging gedaan om het contract van Quinten Timber open te breken en verlengen. Timber heeft er zelf voor gekozen daar niet op in te gaam en te vertrekken omdat hij te weinig perspectief zag bij Ajax. Spelers hebben nu eenmaal de macht.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 mei 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Wijndal, Sanchez, Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn, Ziyech... Zomaar wat namen die de revue passeren.

Allemaal is trouwens volstrekt onhaalbaar, of je moet Antony voor 60 miljoen kunnen verkopen
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Nous bevestigd net bij ESPN dat hij naar Bayern gaat.
Loetje
 Loetje - woensdag 11 mei 2022 - 23:16   quote  deeplink  
Salihamizic had het al bevestigd.

Maargoed, gaat veel gebeuren. Mag bijna een apart topic voor gemaakt worden.

Vanaf nu zal alles los gaan
Eide
 Eide - donderdag 12 mei 2022 - 05:07   quote  deeplink  
De Telegraaf en VI melden dat Ajax zo goed als rond is met Alfred Schreuder. Er ligt een contract klaar voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar. Ajax heeft de berichten nog niet bevestigd, al vertelde algemeen directeur Edwin van der Sar wel dat de naam van de nieuwe trainer nog voor het einde van het seizoen bekend wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 13 mei 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Vincent Janssen is door van Gaal bij Oranje gehaald.

Hij beleeft met 3 doelpunten in 27 competitiewedstrijden namens Monterrey totaal geen topseizoen.
Maar is toch opgenomen in de voorselectie voor de Nations League-wedstrijden.

Geef dan Brobbey de kans, die zou er meer recht op hebben naar mijn inziens

Belachelijke keuze
Eide
 Eide - maandag 16 mei 2022 - 18:44   quote  deeplink  
Topictitel een jaar vooruit gezet en wat dingetjes getikt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2022 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2022 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vincent Janssen is door van Gaal bij Oranje gehaald.

Hij beleeft met 3 doelpunten in 27 competitiewedstrijden namens Monterrey totaal geen topseizoen.
Maar is toch opgenomen in de voorselectie voor de Nations League-wedstrijden.

Geef dan Brobbey de kans, die zou er meer recht op hebben naar mijn inziens

Belachelijke keuze
Brobbey komt er wel. Laat hem eerst maar eens een seizoen spelen en fit blijven.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 - 17:44 schreef Loetje het volgende:
Wijndal, Sanchez, Brobbey, Quinten Timber, Bergwijn, Ziyech... Zomaar wat namen die de revue passeren.

Allemaal is trouwens volstrekt onhaalbaar, of je moet Antony voor 60 miljoen kunnen verkopen
Wijndal voor Nico, Sanchez voor Timber, Brobbey voor Haller, Q timber voor Alvarez, Bergwijn voor Antony.

Financieel lijkt me dit wel te realiseren als je ziet wat er uitgaand tegenover staat. Ziyech weet niet of die haalbaar is en tegen welke prijs.

Rechtsback Mazraoui ga je dit opvangen met Regeer en en Rensch?
Bij vertrek Haller en aantrekken Brobbey mag er ook nog wel een spits bij.
Suarez jaartje met Brobbey lijkt me dan wel top(was ook een gerucht).
Loetje
 Loetje - maandag 16 mei 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 19:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wijndal voor Nico, Sanchez voor Timber, Brobbey voor Haller, Q timber voor Alvarez, Bergwijn voor Antony.

Financieel lijkt me dit wel te realiseren als je ziet wat er uitgaand tegenover staat. Ziyech weet niet of die haalbaar is en tegen welke prijs.

Rechtsback Mazraoui ga je dit opvangen met Regeer en en Rensch?
Bij vertrek Haller en aantrekken Brobbey mag er ook nog wel een spits bij.
Suarez jaartje met Brobbey lijkt me dan wel top(was ook een gerucht).
Dan moet er flink verkocht worden.

Het enige waar sowieso iets bij moet is voorin. Dat gemis van Neres, koste ons een heel hoop ellende.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 mei 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 18:44 schreef Eide het volgende:
Topictitel een jaar vooruit gezet en wat dingetjes getikt.
Toppie
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 mei 2022 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2022 - 19:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan moet er flink verkocht worden.

Het enige waar sowieso iets bij moet is voorin. Dat gemis van Neres, koste ons een heel hoop ellende.
Klopt maar de namen die genoemd zijn kun je een speler tegenover zetten die dan verkocht worden. Als ze blijven hoef je al die namen ook niet te halen.

Gravenberch, Antony en Haller komt er al ongeveer 100 miljoen binnen.
Nico vertrekt mogelijk ook nog.

Dan heb je in eerste instantie Brobbey, Wijndal en Bergwijn daar voor terug voor 40 max?
Timber kun je ook wel 30 voor krijgen en Sanchez zal dit ook niet meer kosten.
Q timber zal ook goedkoper zijn dan Alvarez.

In veel gevallen zul je dus eerst verkopen en dan pas terughalen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 01:19   quote  deeplink  
Danilo naar feyenoord, transfer vrij... in zijn verhuur bij Twente periode 17 doelpunten en minder speelminuten en doelpogingen dan haller in de eredivisie.. had die niet meer kansen moeten krijgen en minuten ?
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2022 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 01:19 schreef nummer10 het volgende:
Danilo naar feyenoord, transfer vrij... in zijn verhuur bij Twente periode 17 doelpunten en minder speelminuten en doelpogingen dan haller in de eredivisie.. had die niet meer kansen moeten krijgen en minuten ?
Heeft in alle minuten die hij heeft gehad, en dat waren er op een gegeven moment nog best veel, echt helemaal niets laten zien. Kwam echt zwaar, heel zwaar tekort.
p111
 p111 - vrijdag 20 mei 2022 - 07:51   quote  deeplink  
Blij dat hij weg is totaal geen Ajax niveau.
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2022 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 01:19 schreef nummer10 het volgende:
Danilo naar feyenoord, transfer vrij... in zijn verhuur bij Twente periode 17 doelpunten en minder speelminuten en doelpogingen dan haller in de eredivisie.. had die niet meer kansen moeten krijgen en minuten ?
Hij had veel meer kansen moeten krijgen, ten Hag is een grote niksnut en hij had op eigenlijk iedere positie een andere speler moeten laten spelen.

Ik denk dat we dan wel kampioen zouden zijn geworden en om wat meer prijzen hadden meegedaan. Misschien dat ten Hag zelf dan ook wel door een grote club benaderd zou zijn om wat nieuws op te bouwen. Misschien dat we dan ook wel een x spelers zouden hebben die wel voor veel geld verkocht worden.

O wacht. ……..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 03:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft in alle minuten die hij heeft gehad, en dat waren er op een gegeven moment nog best veel, echt helemaal niets laten zien. Kwam echt zwaar, heel zwaar tekort.
Vond de minuten/vertrouwen wel meevallen en ja het klopt wat die speelde was gewoon niet goed genoeg dat ben ik met je eens.. maar 17 doelpunten bij Twente die veel minder creëerde zegt dan ook wel weer wat toch? Of zou dit echt puur komen omdat die daar veel meer ruimte had of de manier hoe hij gebruikt werd..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had veel meer kansen moeten krijgen, ten Hag is een grote niksnut en hij had op eigenlijk iedere positie een andere speler moeten laten spelen.

Ik denk dat we dan wel kampioen zouden zijn geworden en om wat meer prijzen hadden meegedaan. Misschien dat ten Hag zelf dan ook wel door een grote club benaderd zou zijn om wat nieuws op te bouwen. Misschien dat we dan ook wel een x spelers zouden hebben die wel voor veel geld verkocht worden.

O wacht. ……..
Was een normale vraag Remco en als Pietje voor de groep had gestaan stond er Pietje... Ging mij erom of die jongen niet meer kansen verdiende..

Loopt nu gewoom gratis naar Feyenoord, zul je zien dat die het daar wel doet en miljoenen op gaat leveren.. waar is het dan fout gegaan vraag ik me af, had je hem dan al niet moeten verkopen na zijn verhuur als je er toch niks in zag of had je hem veel meer minuten en vertrouwen moeten geven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 mei 2022 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was een normale vraag Remco en als Pietje voor de groep had gestaan stond er Pietje... Ging mij erom of die jongen niet meer kansen verdiende..

Loopt nu gewoom gratis naar Feyenoord, zul je zien dat die het daar wel doet en miljoenen op gaat leveren.. waar is het dan fout gegaan vraag ik me af, had je hem dan al niet moeten verkopen na zijn verhuur als je er toch niks in zag of had je hem veel meer minuten en vertrouwen moeten geven..
Hij was gewoon niet goed genoeg, 3e spits normaliter.
Niet bang zijn, ze weten heus wel wat ze doen in Amsterdam.

Maar mocht hij het wel goed doen bij die club in Rotterdam dan past hij daar beter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 mei 2022 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was een normale vraag Remco en als Pietje voor de groep had gestaan stond er Pietje... Ging mij erom of die jongen niet meer kansen verdiende..

Loopt nu gewoom gratis naar Feyenoord, zul je zien dat die het daar wel doet en miljoenen op gaat leveren.. waar is het dan fout gegaan vraag ik me af, had je hem dan al niet moeten verkopen na zijn verhuur als je er toch niks in zag of had je hem veel meer minuten en vertrouwen moeten geven..
Hij was gewoon niet goed genoeg, 3e spits normaliter.
Niet bang zijn, ze weten heus wel wat ze doen in Amsterdam.

Maar mocht hij het wel goed doen bij die club in Rotterdam dan past hij daar beter
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 11:16   quote  deeplink  
https://www.transfermarkt.nl/danilo-pereira/leistungsdatendetails/spieler/519731/wettbewerb/NL1/saison/2021

12 invalbeurten en 1 basisplaats.. niet eens allemaal als spits.. is gewoon lastiger dan het vertrouwen krijgen en meerdere potten basis te staan.. vind het gewoon doodzonde dat die gratis vertrekt, had hem dan tijdig verkocht..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 mei 2022 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:
https://www.transfermarkt.nl/danilo-pereira/leistungsdatendetails/spieler/519731/wettbewerb/NL1/saison/2021

12 invalbeurten en 1 basisplaats.. niet eens allemaal als spits.. is gewoon lastiger dan het vertrouwen krijgen en meerdere potten basis te staan.. vind het gewoon doodzonde dat die gratis vertrekt, had hem dan tijdig verkocht..
Ik zeg toch niet goed genoeg, ook moet dan Haller en Brobbey gepasseerd worden.
Aan het eind van vorig seizoen was er al interesse van uit Engeland voor hem maar ging om één of andere reden niet door.

Misschien wou hij zijn contract uitzitten om zodoende transfervrij te vertrekken
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2022 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 09:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond de minuten/vertrouwen wel meevallen en ja het klopt wat die speelde was gewoon niet goed genoeg dat ben ik met je eens.. maar 17 doelpunten bij Twente die veel minder creëerde zegt dan ook wel weer wat toch? Of zou dit echt puur komen omdat die daar veel meer ruimte had of de manier hoe hij gebruikt werd..
17 goals waarvan 17 in de omschakeling en niet in een volle 16 met druk op de tegenstander.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 15:29   quote  deeplink  
Lof voor Danilo
Tot slot stelt Ten Hag dat hij blij is met Danilo in zijn selectie en dat de Braziliaan in zijn ogen - ondanks de concurrentie van Sébastien Haller en Brian Brobbey - nog altijd van waarde kan zijn voor Ajax.

‘Het is een speler die in de box dodelijk kan zijn. Hij is heel doelgericht en heeft niet heel veel kansen nodig om tot scoren te komen.’

Tjah deze woorden samen met de minuten na dit interview vind ik vreemd..
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2022 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 09:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond de minuten/vertrouwen wel meevallen en ja het klopt wat die speelde was gewoon niet goed genoeg dat ben ik met je eens.. maar 17 doelpunten bij Twente die veel minder creëerde zegt dan ook wel weer wat toch? Of zou dit echt puur komen omdat die daar veel meer ruimte had of de manier hoe hij gebruikt werd..
Komt amper aan de bal, ook waar dat wel moet. Kan totaal niet meevoetballen en past totaal niet in het systeem.

Tsja helaas, misschien op een podium lager
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 mei 2022 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Komt amper aan de bal, ook waar dat wel moet. Kan totaal niet meevoetballen en past totaal niet in het systeem.

Tsja helaas, misschien op een podium lager
Dan hadden ze hem in mijn ogen moeten verkopen en er nog wat aan kunnen verdienen, want hij wou gewoon weg toen der tijd
remco k
 remco k - vrijdag 20 mei 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 15:29 schreef nummer10 het volgende:
Lof voor Danilo
Tot slot stelt Ten Hag dat hij blij is met Danilo in zijn selectie en dat de Braziliaan in zijn ogen - ondanks de concurrentie van Sébastien Haller en Brian Brobbey - nog altijd van waarde kan zijn voor Ajax.

‘Het is een speler die in de box dodelijk kan zijn. Hij is heel doelgericht en heeft niet heel veel kansen nodig om tot scoren te komen.’

Tjah deze woorden samen met de minuten na dit interview vind ik vreemd..
Hou toch op man. Wat moet hij dan zeggen als hij vragen krijgt over een individuele speler. Dat die er niks van kan?

Misschien is het een top speler straks bij Feyenoord. Zou zomaar kunnen. Wij hadden betere spelers voor handen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 mei 2022 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dan hadden ze hem in mijn ogen moeten verkopen en er nog wat aan kunnen verdienen, want hij wou gewoon weg toen der tijd
Want?

Jij bent echt nog dommer als een gemiddelde kip met menstruatiepijn hoor.

Deed het goed bij Twente, Ajax had geen 2e spits op dat moment. Ofwel, een eerlijke kans.

En die heeft hij niet gepakt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 mei 2022 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2022 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want?

Jij bent echt nog dommer als een gemiddelde kip met menstruatiepijn hoor.

Deed het goed bij Twente, Ajax had geen 2e spits op dat moment. Ofwel, een eerlijke kans.

En die heeft hij niet gepakt.
In de winterstop Loetje toen brobbey erbij kwam.. niet afgelopen zomer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2022 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 mei 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 08:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

In de winterstop Loetje toen brobbey erbij kwam.. niet afgelopen zomer
Hij heeft zichzelf een half jaar mogen bewijzen en kwam daarin zwaar tekort. En daarom haalde men Brobbey ook. En dat is een beste keuze geweest van Ajax, zo is gebleken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 mei 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 13:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij heeft zichzelf een half jaar mogen bewijzen en kwam daarin zwaar tekort. En daarom haalde men Brobbey ook. En dat is een beste keuze geweest van Ajax, zo is gebleken.
Mwah bewijzen maar goed zijn de mening over verdeelt maar dat geeft niet en was/ben echt blij met brobbey..

Maar dan had Ajax toch hem kunnen verkopen na de komst van brobbey ipv nu gratis..
Eide
 Eide - zaterdag 21 mei 2022 - 18:20   quote  deeplink  
Toch even over Danilo, de derde spits moet je niet aan vast willen houden naar mijn mening. Dan maar schuiven met wat Ajax in de jeugd en Jong Ajax heeft. De man is een prima spits voor de subtop maar komt voor Ajax, en zeker binnen de Europese ambities, gewoon tekort.

Overigens heeft Inter verlengd met Handanovic. Dag Onana, succes op de bank he.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 mei 2022 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Toch even over Danilo, de derde spits moet je niet aan vast willen houden naar mijn mening. Dan maar schuiven met wat Ajax in de jeugd en Jong Ajax heeft. De man is een prima spits voor de subtop maar komt voor Ajax, en zeker binnen de Europese ambities, gewoon tekort.

Overigens heeft Inter verlengd met Handanovic. Dag Onana, succes op de bank he.
Haha die hebben de potten van hem natuurlijk gezien bij de Afrika cup en Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 mei 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Toch even over Danilo, de derde spits moet je niet aan vast willen houden naar mijn mening. Dan maar schuiven met wat Ajax in de jeugd en Jong Ajax heeft. De man is een prima spits voor de subtop maar komt voor Ajax, en zeker binnen de Europese ambities, gewoon tekort.

Overigens heeft Inter verlengd met Handanovic. Dag Onana, succes op de bank he.
100% eens
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2022 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 17:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mwah bewijzen maar goed zijn de mening over verdeelt maar dat geeft niet en was/ben echt blij met brobbey..

Maar dan had Ajax toch hem kunnen verkopen na de komst van brobbey ipv nu gratis..
Heeft minuten genoeg gehad om te laten zien of die in ieder geval in de buurt van het niveau kwam. En ook dat was en is er niet. Opbokken en wegwezen dus .

En nee, je gaat niet verlengen met iemand die buiten beeld is en ver van je niveau af zit
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2022 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Toch even over Danilo, de derde spits moet je niet aan vast willen houden naar mijn mening. Dan maar schuiven met wat Ajax in de jeugd en Jong Ajax heeft. De man is een prima spits voor de subtop maar komt voor Ajax, en zeker binnen de Europese ambities, gewoon tekort.

Overigens heeft Inter verlengd met Handanovic. Dag Onana, succes op de bank he.
Helemaal eens.

Handanovic kan ook gewoon met zijn 37 op de bank terecht komen toch.

Ben echt wel benieuwd welk niveau Onana nog gaat halen want die heeft er niet veel van gebakken sinds de schorsing. Niet bij Ajax en niet bij zijn land.
Eide
 Eide - dinsdag 24 mei 2022 - 14:02   quote  deeplink  
KJH heeft gisteren bevestigd dat H2, Hamstra en Huntelaar, de technische verantwoordelijkheid zullen behouden bij Ajax.
p111
 p111 - dinsdag 24 mei 2022 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2022 - 20:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

100% eens
Heerlijk gun het Onana van harte,geef hem maar fijn een kussentje als hij aankomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 mei 2022 - 15:24   quote  deeplink  
Het is maar een gerucht maar toch....

AJAX TRANSFERS & GERUCHTEN
'Ajax speurt rond in Denemarken en heeft oogje op middenvelder'
Vandaag, 13:44

Evander met Lassina Traoré

Ajax kijkt in Denemarken rond naar versterkingen. Zo zouden er scouts van de Amsterdammers hebben gekeken naar Evander, middenvelder van FC Midtjylland.

Dat meldt het Deense Tipsbladet. De 23-jarige Braziliaan maakt al een paar seizoenen indruk in de hoogste afdeling van Denemarken. Ook het Duitse Eintracht Frankfurt zou interesse hebben.

Directeur van FC Midtjylland, Claus Steinlein, bevestigt dat er veel interesse is maar wil niet zeggen om welke clubs het gaat. "De vraagprijs? Dat is afhankelijk van de clubs die zich melden. Er zit een verschil tussen clubs uit de Premier League of Nederland en België."

Evander is afkomstig uit de jeugdopleiding van Vasco da Gama. In 2018 maakte hij de overstap naar FC Midtjylland op huurbasis. Die club nam hem daarna definitief over voor een bedrag van 2,5 miljoen euro.

De centrale middenvelder speelde dit seizoen 45 wedstrijden in alle competities voor de Deense club. Daarin wist hij zeventien keer tot scoren te komen en gaf hij elf assists.
Eide
 Eide - woensdag 25 mei 2022 - 19:52   quote  deeplink  
Ajax zou een akkoord hebben met Bayern over een transfer van Gravenberch. Ajax ontvangt naar verleid 19 miljoen euro dat wat met bonussen (5,5 miljoen) nog kan oplopen tot bijna 25 miljoen. Daarnaast heeft Ajax een doorverkkooppercentage bedongen van 7,5 procent. Dit aldus de Telegraaf.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 mei 2022 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2022 - 19:52 schreef Eide het volgende:
Ajax zou een akkoord hebben met Bayern over een transfer van Gravenberch. Ajax ontvangt naar verleid 19 miljoen euro dat wat met bonussen (5,5 miljoen) nog kan oplopen tot bijna 25 miljoen. Daarnaast heeft Ajax een doorverkkooppercentage bedongen van 7,5 procent. Dit aldus de Telegraaf.
Goed gedaan hoor!
p111
 p111 - woensdag 25 mei 2022 - 23:46   quote  deeplink  
Uitstekend gedaan van Ajax voor een speler met nog maar 1 jaar contract.Wel jammer hij had beter nog 2 jaartjes knnen blijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 mei 2022 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2022 - 23:46 schreef p111 het volgende:
Uitstekend gedaan van Ajax voor een speler met nog maar 1 jaar contract.Wel jammer hij had beter nog 2 jaartjes knnen blijven.
Helemaal mee eens, ik vermoed ook te vroeg vertrokken
Eide
 Eide - woensdag 25 mei 2022 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2022 - 23:46 schreef p111 het volgende:
Uitstekend gedaan van Ajax voor een speler met nog maar 1 jaar contract.Wel jammer hij had beter nog 2 jaartjes knnen blijven.
Ajax is al een jaar met Gravenberch aan het praten nadat z'n contract was opgewaardeerd toen hij 18 werd. Als zo'n gozer niet wil is verkopen de enige optie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 mei 2022 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2022 - 23:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax is al een jaar met Gravenberch aan het praten nadat z'n contract was opgewaardeerd toen hij 18 werd. Als zo'n gozer niet wil is verkopen de enige optie.
Klopt er was geen houden aan
Ajax30
 Ajax30 - donderdag 26 mei 2022 - 11:28   quote  deeplink  
Ajax is goed
Ajax30
 Ajax30 - donderdag 26 mei 2022 - 11:31   quote  deeplink  
Brobbey bergwijn wijndal Q timber Ziyech & Giovanni naar Ajax toe
Loetje
 Loetje - donderdag 26 mei 2022 - 13:14   quote  deeplink  
Je zus er ook nog bij?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2022 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0676040