BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juni 2022 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vast niet de enige, maar vrees wel voor zulke bedragen..
In Zuid Amerika rond de 10 a 15 miljoen, kijk bijvoorbeeld maar naar de aankoop van Antony.
Kijk even waarvoor hij nu verkocht kan worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 juni 2022 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 12:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In Zuid Amerika rond de 10 a 15 miljoen, kijk bijvoorbeeld maar naar de aankoop van Antony.
Kijk even waarvoor hij nu verkocht kan worden
Maar dat heb je dan ook met brobbey toch? 15 vraagprijs dus zal wat lager zijn.. 2 goede seizoenen en brobbey word ook verkocht voor een wereld bedrag.. dus daar zit het niet, wat wel steekt is gewoon omdat het een eigen jeugd product is..
remco k
 remco k - woensdag 01 juni 2022 - 13:05   quote  deeplink  
Bogarde komend seizoen niet meer bij Ajax.

Er is geen plek in de technische staf voor hem en men vind hem te goed om naast Heitinga op de bank plaats te nemen.

Wat een gigantische fout van Ajax dit. Zoveel verdedigers de afgelopen jaren die benoemen juist veel van hem te leren. Timber gaf dat dit seizoen ook nog aan.

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de koers die Ajax vaart momenteel. Ik vind dit echt schandalig.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 juni 2022 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Bogarde komend seizoen niet meer bij Ajax.

Er is geen plek in de technische staf voor hem en men vind hem te goed om naast Heitinga op de bank plaats te nemen.

Wat een gigantische fout van Ajax dit. Zoveel verdedigers de afgelopen jaren die benoemen juist veel van hem te leren. Timber gaf dat dit seizoen ook nog aan.

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de koers die Ajax vaart momenteel. Ik vind dit echt schandalig.
En voor mijn gevoel 1 van de trainers die de vecht mentaliteit terug heeft gebracht.. dus ben het helemaal met je eens dat ik hier ook grote ? Bij heb...
AkaS
 AkaS - woensdag 01 juni 2022 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Bogarde komend seizoen niet meer bij Ajax.

Er is geen plek in de technische staf voor hem en men vind hem te goed om naast Heitinga op de bank plaats te nemen.

Wat een gigantische fout van Ajax dit. Zoveel verdedigers de afgelopen jaren die benoemen juist veel van hem te leren. Timber gaf dat dit seizoen ook nog aan.

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de koers die Ajax vaart momenteel. Ik vind dit echt schandalig.
Ik weet niet hoe Bogarde zich intern manifesteert, maar ik ben altijd al fan van hem geweest en zijn toevoeging aan de technische staf destijds gaf echt een positieve impuls.

Schreuder speelt hoog spel door een Ajax man te wieberen en een Duitse assistent hiervoor in de plaats aan te stellen.

Mijn eerste minnetje staat genoteerd achter de naam Schreuder!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juni 2022 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar dat heb je dan ook met brobbey toch? 15 vraagprijs dus zal wat lager zijn.. 2 goede seizoenen en brobbey word ook verkocht voor een wereld bedrag.. dus daar zit het niet, wat wel steekt is gewoon omdat het een eigen jeugd product is..
Hij wou toch weg, dan moet je ook de consequenties nemen.
En zo goed is hij nou ook niet, is daarnaast snel geblesseerd, ik zie in hem nog steeds een 2e spits.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juni 2022 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Bogarde komend seizoen niet meer bij Ajax.

Er is geen plek in de technische staf voor hem en men vind hem te goed om naast Heitinga op de bank plaats te nemen.

Wat een gigantische fout van Ajax dit. Zoveel verdedigers de afgelopen jaren die benoemen juist veel van hem te leren. Timber gaf dat dit seizoen ook nog aan.

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de koers die Ajax vaart momenteel. Ik vind dit echt schandalig.
Is het misschien ook vanwege zijn sexuele intimidaties jegens vrouwen, dat ze daardoor schoon schip willen maken.
Misschien dat Schreuder na goed overleg met van der Sar dit besloten hebben

Ik had hem ook graag zien blijven want idd zijn de verdedigers lyrisch over hem
remco k
 remco k - woensdag 01 juni 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Als dat mee had gespeeld had hem hem destijds moeten wegsturen. Als dat nu je reden is, zou dat ook gewoon heel slecht beleid zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juni 2022 - 19:06   quote  deeplink  
Heb even gescout en Aké en Zichenko mogen weg bij City.

Bazoer Transfervrij kunnen we hier iets mee?
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 juni 2022 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 15:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is het misschien ook vanwege zijn sexuele intimidaties jegens vrouwen, dat ze daardoor schoon schip willen maken.
Misschien dat Schreuder na goed overleg met van der Sar dit besloten hebben

Ik had hem ook graag zien blijven want idd zijn de verdedigers lyrisch over hem
Overtrokken gedoe, schijt ziek van dat zogenaamde woke gedoe.. zou mooi zijn als een ex vriendin dingen gaat lopen roepen en je baan op het spel zou moeten staan.. dus nee lijkt me ook absoluut de reden niet, Schreuder wil zijn eigen mannetje naast hem hebben ipv enkel door Ajax aangewezen mensen.. Echter vind ik dat ajax dit moet bepalen wie erbij zit en niet de nieuwe passant..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juni 2022 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Overtrokken gedoe, schijt ziek van dat zogenaamde woke gedoe.. zou mooi zijn als een ex vriendin dingen gaat lopen roepen en je baan op het spel zou moeten staan.. dus nee lijkt me ook absoluut de reden niet, Schreuder wil zijn eigen mannetje naast hem hebben ipv enkel door Ajax aangewezen mensen.. Echter vind ik dat ajax dit moet bepalen wie erbij zit en niet de nieuwe passant..
Zou kunnen,jij of ik hebben geen glazen bol dus blijft het gissen

Overigens wil iedere coach zijn (team) mannetjes rond hem heen waar hij succesvol mee is geweest.

Een coach heeft zo zijn vrijheid nodig, niet dat de club alles bepaald.
Hij zal zijn eisen wel op tafel hebben gelegd, ze wilden hem absoluut heel graag hebben, dus hebben ze wat eisen ingewilligd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 juni 2022 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 19:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou kunnen,jij of ik hebben geen glazen bol dus blijft het gissen

Overigens wil iedere coach zijn (team) mannetjes rond hem heen waar hij succesvol mee is geweest.

Een coach heeft zo zijn vrijheid nodig, niet dat de club alles bepaald.
Hij zal zijn eisen wel op tafel hebben gelegd, ze wilden hem absoluut heel graag hebben, dus hebben ze wat eisen ingewilligd
Glazen bol of niet, geen aangiftes dus niks zeggend voor mij dan..
remco k
 remco k - woensdag 01 juni 2022 - 20:53   quote  deeplink  
Dat hij niet als assistent bij het eerste wordt gekozen is mij prima. Echter moet je gewoon bogarde binnenboord houden als defensie trainer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 juni 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 20:53 schreef remco k het volgende:
Dat hij niet als assistent bij het eerste wordt gekozen is mij prima. Echter moet je gewoon bogarde binnenboord houden als defensie trainer.
Lijkt mij ook, maar misschien ziet hij meer in Reiziger, die heeft hij zelf meegemaakt destijds
Eide
 Eide - woensdag 01 juni 2022 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 20:53 schreef remco k het volgende:
Dat hij niet als assistent bij het eerste wordt gekozen is mij prima. Echter moet je gewoon bogarde binnenboord houden als defensie trainer.
Helemaal mee eens. Samen met Reiziger ook een cultuurbewaker binnen de club.
p111
 p111 - woensdag 01 juni 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Misschien is er wat gebeurd in het verleden Bogarde is geen makkelijk mannetje,en waarschijnlijk is dit de kans om hem te loosen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 20:53 schreef remco k het volgende:
Dat hij niet als assistent bij het eerste wordt gekozen is mij prima. Echter moet je gewoon bogarde binnenboord houden als defensie trainer.
Eens
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 22:02 schreef p111 het volgende:
Misschien is er wat gebeurd in het verleden Bogarde is geen makkelijk mannetje,en waarschijnlijk is dit de kans om hem te loosen.
Dan had je hem er niet bijgehaald voorheen..
remco k
 remco k - donderdag 02 juni 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Ik krijg sterk het gevoel dat Ajax bewust of onbewust door het Overmars voorval, een aantal grotere persoonlijkheden minder speelveld wil geven, en dat men kiest voor minder opvallende mensen en meer voor mensen die wat meer vanuit de luwte werken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 juni 2022 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Ajax bewust of onbewust door het Overmars voorval, een aantal grotere persoonlijkheden minder speelveld wil geven, en dat men kiest voor minder opvallende mensen en meer voor mensen die wat meer vanuit de luwte werken.
Ik denk dat je hier mee in de juiste richting zit
Loetje
 Loetje - donderdag 02 juni 2022 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2022 - 13:05 schreef remco k het volgende:
Bogarde komend seizoen niet meer bij Ajax.

Er is geen plek in de technische staf voor hem en men vind hem te goed om naast Heitinga op de bank plaats te nemen.

Wat een gigantische fout van Ajax dit. Zoveel verdedigers de afgelopen jaren die benoemen juist veel van hem te leren. Timber gaf dat dit seizoen ook nog aan.

Ik krijg steeds meer vraagtekens bij de koers die Ajax vaart momenteel. Ik vind dit echt schandalig.
Als je hem in je eindoordeel 'te goed' voor een andere functie vind, heb ik het gevoel dat het om hele andere dingen gaat. Een van die dingen kan wel eens zijn waar hij van beschuldigd is en Ajax dat helemaal niet als een privé kwestie heeft gezien.

Al is het suggereren, ik vind dit raar. Over Bogarde namelijk verder niks meer dan alleen goede verhalen gehoord. Omdat het privé was, kon Ajax dit uitstellen en niet zoals bij Overmars waar het de club direct trof.

Dat zou wel die vraagtekens bij het huidige beleid kunnen zetten. Want ik volg het allemaal ook niet meer. En niet alleen dit hoor. Sinds het vertrek van Overmars lijkt het een of andere vage rotzooi te zijn geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2022 door Loetje --
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 11:07   quote  deeplink  
Liam van Gelderen voor 450k + 20% doorverkooppercentage van Jong Ajax naar Groningen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 11:07 schreef Eide het volgende:
Liam van Gelderen voor 450k + 20% doorverkooppercentage van Jong Ajax naar Groningen.
Dat word dus ook een rechtsback kopen.. hoop maar dat timber en Martinez dan blijven..
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 12:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat word dus ook een rechtsback kopen.. hoop maar dat timber en Martinez dan blijven..
Rensch is de beoogde opvolger van Mazraoui. Klaiber is een stand-in en de heren van Jong werden niet gezien als potentiele opvolgers. Ik neem aan dat Misidjan nu doorschuift naar Jong Ajax. De positie is dus nog altijd dubbel bezet. Ik neem aan dat de focus achterin toch vooral op een linksback ligt en eventueel een opvolger voor Martinez en/of Timber mochten die heren vertrekken.
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 17:02   quote  deeplink  
Een Spaanse journalist meldt dat Ajax een bod zou voorbereiden op Jasper Cillissen. Er zou ook een andere, niet genoemde, club interesse hebben.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 14:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Rensch is de beoogde opvolger van Mazraoui. Klaiber is een stand-in en de heren van Jong werden niet gezien als potentiele opvolgers. Ik neem aan dat Misidjan nu doorschuift naar Jong Ajax. De positie is dus nog altijd dubbel bezet. Ik neem aan dat de focus achterin toch vooral op een linksback ligt en eventueel een opvolger voor Martinez en/of Timber mochten die heren vertrekken.
Rensch en Klaiber.. maar dat is niet het niveau wat er gelijk staat, rensch misschien in de toekomst en Klaiber moeten ze al helemaal terug sturen naar Utrecht.. ook de vermeende interesse in Jasper... Te jammer gewoon.. Kan overmars nog terugkeren?
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 21:28   quote  deeplink  
Klaiber is anders ook gehaald door Overmars.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 21:28 schreef Eide het volgende:
Klaiber is anders ook gehaald door Overmars.
Yep 1 van de slechte aankopen.. samen met een aantal andere vriendjes uit Utrecht.. maar goed toen had je een mazraoui die zich al had laten zien op cl niveau etc, dit heeft rensch nog absoluut niet..

Maar goed, als dit het allemaal moet worden incl Jasper dan gaat het een giga kut jaar worden.. hoop dat er toch nog wel wat echte kwaliteit komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 22:27   quote  deeplink  
Rensch heeft zich in 20/21 fantastisch laten zien. Hij kreeg alleen een terugval en heeft sinds de terugkeer van Mazraoui dat niveau niet structureel gehaald. Maar Rensch als 17-jarige in Ajax 1 was serieus goed. Daarom is hij in 2021 ook drie keer opgeroepen voor Oranje.

Nee gap, dit is een gevalletje recency bias die gewoon niet klopt op basis van historische prestaties.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 juni 2022 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Rensch heeft zich in 20/21 fantastisch laten zien. Hij kreeg alleen een terugval en heeft sinds de terugkeer van Mazraoui dat niveau niet structureel gehaald. Maar Rensch als 17-jarige in Ajax 1 was serieus goed. Daarom is hij in 2021 ook drie keer opgeroepen voor Oranje.

Nee gap, dit is een gevalletje recency bias die gewoon niet klopt op basis van historische prestaties.
Maar wat je al zegt kerel, niet meer dat niveau gehaald.. moeten we daar dan op gokken samen met klaiber of haal je een serieuze concurrent en die het uit laten vechten met rensch.. klaiber kan gewoon echt niet..
Eide
 Eide - donderdag 02 juni 2022 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 22:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wat je al zegt kerel, niet meer dat niveau gehaald.. moeten we daar dan op gokken samen met klaiber of haal je een serieuze concurrent en die het uit laten vechten met rensch.. klaiber kan gewoon echt niet..
Mazraoui heeft ook een zwakke periode gehad, net als Gravenberch bijvoorbeeld. Je kan ze daarom niet laten vallen. Vrijwel alle jonge spelers krijgen die terugval. Goede trainers krijgen die gasten wel weer aan het voetballen zolang het tussen de oren goed zit.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 juni 2022 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2022 - 22:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Mazraoui heeft ook een zwakke periode gehad, net als Gravenberch bijvoorbeeld. Je kan ze daarom niet laten vallen. Vrijwel alle jonge spelers krijgen die terugval. Goede trainers krijgen die gasten wel weer aan het voetballen zolang het tussen de oren goed zit.
Die snap ik, naar rensch en Klaiber of 1 goede aankoop en rensch... Je gaat wel direct de cl in natuurlijk.. klaiber komt te kort en rensch is afwachten... gaan we voor directe versterking, of wachten we weer tot het te laat is
..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2022 - 08:24   quote  deeplink  
Ze moeten Bergwijn snel vast leggen, is volgens de berichtgeving voor 20 miljoen op te halen.
Wanneer hij voor Nederland in de Nations Leaque geweldig speelt komt er zo maar 10 miljoen bij.
Goedkoper dan 20 miljoen wordt hij niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Ajax zou volgens de Telegraaf een formeel bod op Bergwijn hebben gedaan. Persoonlijk gaan Bergwijn en Ajax er wel uit komen. De vraag is vooral of de clubs er onderling uit gaan komen. Ajax heeft feitelijk niet meer financiële ruimte dan gedurende de winterstop toen de club de stekker uit de deal teol toen een bod van 22 miljoen werd afgewezen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 juni 2022 - 17:32   quote  deeplink  
Spurs willen nog steeds 25 mil...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2022 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2022 - 11:36 schreef Eide het volgende:
Ajax zou volgens de Telegraaf een formeel bod op Bergwijn hebben gedaan. Persoonlijk gaan Bergwijn en Ajax er wel uit komen. De vraag is vooral of de clubs er onderling uit gaan komen. Ajax heeft feitelijk niet meer financiële ruimte dan gedurende de winterstop toen de club de stekker uit de deal teol toen een bod van 22 miljoen werd afgewezen.
Susan gaat over de portemonnee, wie weet wordt het weer niks...
Het is ook niet zo maar een paar miljoen
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2022 - 22:36   quote  deeplink  
Spurs schijnt nog steeds 25 miljoen te willen. Ajax zou 20 miljoen hebben geboden. Het verschil lijkt vooralsnog onoverbrugbaar.
Eide
 Eide - vrijdag 03 juni 2022 - 22:47   quote  deeplink  
Quinten Timber vandaag trouwens uitblinker bij Jong Oranje. Betrokken bij alle goals inclusief één maal als afmaker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2022 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2022 - 22:36 schreef Eide het volgende:
Spurs schijnt nog steeds 25 miljoen te willen. Ajax zou 20 miljoen hebben geboden. Het verschil lijkt vooralsnog onoverbrugbaar.
Wordt weer een welles nietes
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 juni 2022 - 23:23   quote  deeplink  
AJAX NACHTMERRIE DREIGT ZICH TE HERHALEN.

Ajax hoopt zich deze zomer alsnog te versterken met Oranje-international Steven Bergwijn. Volgens De Telegraaf kijken de verantwoordelijken in Amsterdam nu vooral naar één vrouw: Susan Lenderink, de financieel directeur.

De Telegraaf schrijft dat Ajax en Bergwijn het vermoedelijk wel eens worden: "Of het daadwerkelijk tot een transfer komt, ligt dan ook vooral aan het feit of financieel directeur Susan Lenderink namens Ajax alsnog een akkoord over de transfersom bereikt met de Londenaren. Eind januari trok Lenderink de stekker uit de onderhandelingen met de Premier League-club, omdat het ’totaalplaatje’ – de transfersom en het salaris van Bergwijn – haar te gortig was."

Technisch manager Gerry Hamstra en diens rechterhand Klaas-Jan Huntelaar hopen de droomtransfer alsnog tot stand te brengen. "Maar in navolging van Overmars zitten ook Hamstra en Huntelaar in de houdgreep van Lenderink, waarbij ook aangetekend dat H2 nog niet de autoriteit heeft die Overmars had", aldus het medium, dat wel benadrukt dat de transferprijs de afgelopen maanden waarschijnlijk is gezakt.

Tot slot schrijft de krant: "Bergwijn en Schreuder wachten af of de financieel directeur de deal sluit of weer spelbreker wordt en Hamstra en Huntelaar terugfluit. (…) Ajax loopt het risico dat Bergwijn straks door de vingers glipt. Hamstra en Huntelaar moeten voor veel zaken langs de loketten ’Lenderink’ en ’rvc’ en dat vertraagt de snelheid van handelen. Er kunnen andere kapers op de kust komen."
p111
 p111 - vrijdag 03 juni 2022 - 23:57   quote  deeplink  
Als ze zo doorgaat sturen we Marc op haar af met wat filmpjes.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2022 - 12:10   quote  deeplink  
Uiteindelijk zit ze niet voor niets op die functie en als ze dat te gortig vind is het aan de heren om een alternatief te gaan vinden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juni 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 12:10 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk zit ze niet voor niets op die functie en als ze dat te gortig vind is het aan de heren om een alternatief te gaan vinden.
Haller 27 jaar 22.5 mil
Bergwijn 24 jaar 25 mil

Waarom zou overmars/tenhag haller wel mogen halen en Schreuder en hamstra/huntelaar Bergwijn niet en dat terwijl we echt wel goed een buitenspeler/spits erbij kunnen gebruiken.. en krijgen we voor veel minder een betere of word het dan gok werk hoe het uitpakt met de aankoop...
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2022 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 12:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haller 27 jaar 22.5 mil
Bergwijn 24 jaar 25 mil

Waarom zou overmars/tenhag haller wel mogen halen en Schreuder en hamstra/huntelaar Bergwijn niet en dat terwijl we echt wel goed een buitenspeler/spits erbij kunnen gebruiken.. en krijgen we voor veel minder een betere of word het dan gok werk hoe het uitpakt met de aankoop...
Heel misschien omdat je huidige financiële situatie misschien anders is dan toen?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juni 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel misschien omdat je huidige financiële situatie misschien anders is dan toen?
Tuurlijk is dat zo en begrijp dat ze op de centjes moet zitten, maar Ajax moet wel een bepaald niveau blijven halen anders zakt het zeker als een kaartenhuis in elkaar wat enorm zonde zou zijn.. daarbij ben je al verzekerd van cl deelname en hoe beter de selectie hoe meer inkomsten..
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2022 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo en begrijp dat ze op de centjes moet zitten, maar Ajax moet wel een bepaald niveau blijven halen anders zakt het zeker als een kaartenhuis in elkaar wat enorm zonde zou zijn.. daarbij ben je al verzekerd van cl deelname en hoe beter de selectie hoe meer inkomsten..
Dat is geen enkele garantie. En laten we niet doen alsof er nu een matige selectie staat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juni 2022 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is geen enkele garantie. En laten we niet doen alsof er nu een matige selectie staat.
Als het zo blijft heb je voorin na het vertrek van neres nog te weinig lijkt me... Dan zou 1 goede aankoop zoals Bergwijn toch moeten kunnen.. excl brobbey heb ik het nu over he.. die zou ik dan pas proberen te kopen na een verkoop van haller/anthony..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juni 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel misschien omdat je huidige financiële situatie misschien anders is dan toen?
Valt mee toch? Kampioenschap, Champions league afgelopen seizoen en verkoop Gravenberch is toch wel genoeg voor aankoop Bergwijn. Denk wel dat het sneller rond is al Antony of Timber verkocht wordt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juni 2022 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Valt mee toch? Kampioenschap, Champions league afgelopen seizoen en verkoop Gravenberch is toch wel genoeg voor aankoop Bergwijn. Denk wel dat het sneller rond is al Antony of Timber verkocht wordt.
Zo dacht ik dus ook.. en de rest eventueel pas aantrekken bij eventuele verkopen.. met name voorin is de spoeling gewoon erg dun en Bergwijn lijkt me wel echt een directe versterking dus lijkt me geen weggooit geld..
p111
 p111 - zaterdag 04 juni 2022 - 14:28   quote  deeplink  
Gisteren weer die van Aken gezien,nou daar worden wij echt niet beter van. Begrijpelijk dat Ajax daar geen geld aan uitgeeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0683219