BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 juni 2022 - 15:34   quote  deeplink  
Is over 1 wedstrijd gezien, wie was er dan wel goed bij België, zelfs de Bruyne viel tegen..
Eide
 Eide - zaterdag 04 juni 2022 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 12:10 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk zit ze niet voor niets op die functie en als ze dat te gortig vind is het aan de heren om een alternatief te gaan vinden.
Ik vind het wat gemakkelijk hoe de CFO hier owrdt weggezet. Lenderink wil echt wel maar het moet ook haalbaar zijn. Ajax heeft het halve betaalde voetbal door de coronacrisis geholpen en zelf verlies gemaakt. De boekhouding moet ook gezond blijven, zeker nu er best forse salarissen worden betaald. Ik ben het in deze dus gewoon met Lendrink eens.

Anders maar een alternatief hoor. Laat Bergwijn lekker banken in London. Kijken wie daar blij van wordt. Laat het alsjeblieft vooral geen probleem van Ajax worden.
Ajax30
 Ajax30 - zaterdag 04 juni 2022 - 18:57   quote  deeplink  
Ik denk dat bergwijn over 3 - 4 weken Ajacied is
Hij kan (gaat voor 5 jaar tekenen)
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2022 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 13:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Valt mee toch? Kampioenschap, Champions league afgelopen seizoen en verkoop Gravenberch is toch wel genoeg voor aankoop Bergwijn. Denk wel dat het sneller rond is al Antony of Timber verkocht wordt.
Corona jaren al weer vergeten?

Ik denk oprecht dat Ajax het best zwaar heeft gehad de afgelopen 3 jaar.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juni 2022 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 18:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het wat gemakkelijk hoe de CFO hier owrdt weggezet. Lenderink wil echt wel maar het moet ook haalbaar zijn. Ajax heeft het halve betaalde voetbal door de coronacrisis geholpen en zelf verlies gemaakt. De boekhouding moet ook gezond blijven, zeker nu er best forse salarissen worden betaald. Ik ben het in deze dus gewoon met Lendrink eens.

Anders maar een alternatief hoor. Laat Bergwijn lekker banken in London. Kijken wie daar blij van wordt. Laat het alsjeblieft vooral geen probleem van Ajax worden.
Helemaal met je eens.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 juni 2022 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2022 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Corona jaren al weer vergeten?

Ik denk oprecht dat Ajax het best zwaar heeft gehad de afgelopen 3 jaar.
Dat geloof ik ook wel alleen had Ajax een prima buffer.
Lonen en Haller kosten natuurlijk ook wel wat maar er is ook zat binnengekomen.

Kampioenschappen, Europees voetbal en verkopen. Blijft natuurlijk gewoon wachten waar de gaten vallen en wat er binnenkomt. Nu hoeven ze nog niet veel te doen al zal het wel fijn zijn als de selectie rond is aan het begin voorbereiding.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 juni 2022 - 16:33   quote  deeplink  
De geruchtenmolen is in volle gang

Ajax heeft Gnonto van FC Zürich in het vizier'

Ajax heeft de achttienjarige spits Wilfried Gnonto in het vizier, zo schrijft de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport. Gnonto komt uit de jeugdopleiding van Internazionale en staat momenteel onder contract bij FC Zürich. In Zwitserland heeft hij een contract tot en met 30 juni 2023. Volgens La Gazzetta dello Sport hebben veel meer clubs Gnonto in het vizier, zoals bijvoorbeeld Club Brugge, Anderlecht, PSV, AS Monaco, Olympique Lyon, AS Roma en Fiorentina. Zaterdagavond debuteerde Gnonto in het nationale elftal van Italië. Tijdens het duel met Duitsland gaf hij direct een assist.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 juni 2022 - 21:19   quote  deeplink  
Koopmeiners zou 30 mil moeten kosten, kan me dus niet voorstellen dat die komt.. en eerlijk lijkt me een aanvaller van groter belang dan een middenvelder..
p111
 p111 - zondag 05 juni 2022 - 21:41   quote  deeplink  
30 miljoen voor Koopmeijer is natuurlijk een grap,amders weet hij dat hij zeker niet weg gaat bij Atalanta.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 juni 2022 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 21:41 schreef p111 het volgende:
30 miljoen voor Koopmeijer is natuurlijk een grap,amders weet hij dat hij zeker niet weg gaat bij Atalanta.
Tjah contract tot 2025..
Eide
 Eide - zondag 05 juni 2022 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 21:19 schreef nummer10 het volgende:
Koopmeiners zou 30 mil moeten kosten, kan me dus niet voorstellen dat die komt.. en eerlijk lijkt me een aanvaller van groter belang dan een middenvelder..
Eens. Geef Taylor die kans maar. Tenzij Koopmeiners voor een laag salaris wil komen ballen natuurlijk. Dan wordt zijn komst misschien betaalbaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 juni 2022 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 21:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Geef Taylor die kans maar. Tenzij Koopmeiners voor een laag salaris wil komen ballen natuurlijk. Dan wordt zijn komst misschien betaalbaar.
Precies.. deed het prima het eind van het seizoen.. en zit er in de jeugd verder niks wat eraan komt voor het middenveld?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 juni 2022 - 22:54   quote  deeplink  
Misschien hadden ze interesse voor Koopmeiners maar heb geen bod voorbij zien komen van Ajax

Had wel gelezen dat Atalanta 30 miljoen vroeg, toen nam ik het al niet meer serieus, dit is natuurlijk echt buiten proporties...

Laat Taylor en Kudus het dan maar uitvechten voor die positie, met name Taylor red het wel
p111
 p111 - zondag 05 juni 2022 - 23:10   quote  deeplink  
Nou ik zou het wel durven met Klaasen en Berghuis op het middenveld bij Ajax alleen heb je dan wel een rechter spits nodig.
Eide
 Eide - zondag 05 juni 2022 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies.. deed het prima het eind van het seizoen.. en zit er in de jeugd verder niks wat eraan komt voor het middenveld?
Op die positie... Jouri Regeer misschien in de loop van het seizoen als hij zich goed ontwikkeld. Fitz-Jim en vanuit de O19 Silvano Vos zijn allemaal nog ruim niet zo ver.

Ik vind de aanwas nu even wat opgedroogd. Veel jongens die nog moeten groeien, wat trouwnes prima is, maar niemand die echt hard aan de deur rammelt. Unuvar, Van Axel Dongen en Ihattaren natuurlijk wel maar verder moet je toch wel naar de U17 denk ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 11:10   quote  deeplink  
Ook Ajax en PSV in de markt voor kersverse Italiaans international'

5 juni 2022 – Ajax en PSV hebben de naam van Wilfried Gnonto op de verlanglijst voor komende zomer genoteerd. De Italiaanse aanvaller, die afgelopen week zijn debuut maakte bij de nationale ploeg, wordt begeerd door tal van clubs uit de Europese topcompetities. Ajax en PSV hopen hen af te troeven.

Volgens La Gazzetta Dello Sport is de concurrentie in strijd om de krabbel van Gnonto fors. De achttienjarige spits van FC Zürich, die nog een eenjarig contract heeft in Zwitserland, staat eveneens op de radar van Club Brugge, Anderlecht, AS Monaco, Olympique Lyon, AS Roma en Fiorentina. Gnonto staat bekend als een van de grootste talenten in de Zwitserse competitie.

Gnonto is van Italiaanse komaf, waar hij afgelopen zaterdag zijn officiële debuut in de nationale ploeg maakte. Gnonto bereidde tegen Duitsland direct een treffer van Lorenzo Pellegrini voor. Omdat Joshua Kimmich drie minuten later voor de gelijkmaker tekende, eindigde het affiche in evenwicht.

De aanvaller had dit seizoen 33 wedstrijden in de Zwitserse competitie nodig om acht keer te scoren en drie doelpunten voor te bereiden. Mogelijk geldt Gnonto bij Ajax als alternatief van Brian Brobbey, aan wie een fors prijskaartje kleeft.

Gerucht???

Ben toch benieuwd of er werkelijk interesse is, wat hij moet gaan kosten, en of hij wellicht zelf interesse heeft in onze competitie.

En natuurlijk of Hamstra en Huntelaar door kunnen/mogen pakken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 11:17   quote  deeplink  
De beelden die ik gezien heb mist hij toch een aantal kansen

Het zou een broer van Brobbey kunnen zijn... -;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 21:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Geef Taylor die kans maar. Tenzij Koopmeiners voor een laag salaris wil komen ballen natuurlijk. Dan wordt zijn komst misschien betaalbaar.
Taylor was echt een van de betere spelers de laatste wedstrijden met een aantal assists en paste eigenlijk zonder issues makkelijk in de ploeg.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2022 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juni 2022 - 23:10 schreef p111 het volgende:
Nou ik zou het wel durven met Klaasen en Berghuis op het middenveld bij Ajax alleen heb je dan wel een rechter spits nodig.
We schijnen met Anthony best een aardige rechtsbuiten te hebben toch.
p111
 p111 - maandag 06 juni 2022 - 12:32   quote  deeplink  
Heel goed zelfs,alleen is Berghuis zijn backup en als je die op het middenveld wil laten spelen met Klaasen heb je volgens mij een nw rechterspits nodig.En er is ook nog een redelijke kans dat Antony verkocht word.
remco k
 remco k - maandag 06 juni 2022 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 12:32 schreef p111 het volgende:
Heel goed zelfs,alleen is Berghuis zijn backup en als je die op het middenveld wil laten spelen met Klaasen heb je volgens mij een nw rechterspits nodig.En er is ook nog een redelijke kans dat Antony verkocht word.
Ik vermoed dat ihataren op die plek gebruikt gaat worden als tweede man.

Zo niet zal men zeker wel wat gaan halen voor die plek. Ook Bergwijn speelt natuurlijk veel vanaf die positie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 15:21   quote  deeplink  
De Spurs verlangen nog steeds 30 miljoen voor Bergwijn.
Afgelopen wedstrijd voor het Nederlands Elftal was natuurlijk weer een opsomming voor Tottenham.

Dus zet maar een kruis door Bergwijn, hier gaat Susan Lenderink terecht geen goedkeuring aan geven.

Dus verder kijken Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2022 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - maandag 06 juni 2022 - 19:06   quote  deeplink  
Tja het gaat nog heel moeilijk worden om weer een hele sterke selectie te hebben a.s seizoen.
Eide
 Eide - maandag 06 juni 2022 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De Spurs verlangen nog steeds 30 miljoen voor Bergwijn.
Afgelopen wedstrijd voor het Nederlands Elftal was natuurlijk weer een opsomming voor Tottenham.

Dus zet maar een kruis door Bergwijn, hier gaat Susan Lenderink terecht geen goedkeuring aan geven.

Dus verder kijken Ajax
Wat ik al zei: prima. Laat Spurs maar gaar koken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 20:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat ik al zei: prima. Laat Spurs maar gaar koken.
Het is wel een blamage van Ajax wanneer het weer niet gelukt is.
Ze waren al rond met Bergwijn zelf, salaris en een contract voor 5 jaar

Laten ze voortaan rond kijken naar spelers waarvan je weet dat ze voor minder te halen zijn
Eide
 Eide - maandag 06 juni 2022 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is wel een blamage van Ajax wanneer het weer niet gelukt is.
Ze waren al rond met Bergwijn zelf, salaris en een contract voor 5 jaar

Laten ze voortaan rond kijken naar spelers waarvan je weet dat ze voor minder te halen zijn
Nee, de verwachting is dat Bergwijn en Ajax er wel uit komen. Ajax heeft geen akkoord met Spurs enmag ook nog niet met de speler praten, laat staan onderhandelen.

Ajax biedt bedrag X, Spurs wil Y en het verschil Z is onoverbrugbaar. Ik zie niet wat daar blamerend aan is. Dit is gewoon zaken doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Dan zal het een gerucht zijn wat ik las.
Voor de derde keer contact opnemen, dan vind ik dit een blamage.

Sorrij maar 3x is scheepsrecht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Telegraaf: 'op hoofdlijnen akkoord' met Bergwijn, maar Ajax pakt niet door
20:13, Vandaag

Steven Bergwijn hoopt voor het einde van deze Nations League-cyclus te weten waar hij komend seizoen speelt. Volgens De Telegraaf is zijn situatie echter gecompliceerd: de Tottenham Hotspur-aanvaller wordt gevolgd door meerdere Premier League-clubs, terwijl Ajax 'uitblinkt in besluiteloosheid'.

Dat Ajax al vaker heeft geprobeerd om Bergwijn binnen te halen, is bekend. Tottenham vraagt echter de hoofdprijs – bedragen tussen de twintig en dertig miljoen euro doen de ronde – en op dit moment is het allerminst zeker of Ajax de gewenste vraagprijs kan en wil betalen. Volgens De Telegraaf heeft Ajax 'een akkoord op hoofdlijnen' over een vijfjarig contract, maar het is de vraag wat dit waard zal zijn.

Bergwijn blonk vrijdag uit tegen België en bevestigt tegenover de ochtendkrant dat hij door meer clubs gevolgd wordt. De concurrentie uit de' top van de Premier League' is vanzelfsprekend slecht nieuws voor Ajax, weet ook De Telegraaf. 'Dat het raadzaam was vóór België-Nederland een deal met Tottenham Hotspur te sluiten, was een voetbal-abc'tje, waaraan technisch manager Gerry Hamstra en zijn rechterhand Klaas-Jan Huntelaar, maar vooral financieel directeur Susan Lenderink en de raad van commissarissen voorbijgingen.'

Bergwijn speelt sinds begin 2020 voor Tottenham Hotspur, dat hem toen voor dertig miljoen euro overnam van PSV. Sindsdien heeft hij 83 wedstrijden in Noord-Londense dienst gespeeld, maar een onomstreden basiskracht is hij nooit geweest. Bergwijn maakt er dan ook geen geheim van dat hij zo snel mogelijk wil vertrekken, met het oog op het WK van komend najaar.
Eide
 Eide - maandag 06 juni 2022 - 21:25   quote  deeplink  
Onderhands zal Ajax ook echt wel hebben geïnformeerd hoe Bergwijn tegenover een contract voor X jaar en Y salaris staat. Ajax kan echter nog niet rond zijn met Bergwijn, dat kan pas als z'n huidige club toestemming geeft om formeel met de speler te praten.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is wel een blamage van Ajax wanneer het weer niet gelukt is.
Ze waren al rond met Bergwijn zelf, salaris en een contract voor 5 jaar

Laten ze voortaan rond kijken naar spelers waarvan je weet dat ze voor minder te halen zijn
Een blamage??? Echt totale waanzin.

Het is nooit een blamage wanneer het een bedrag kost die Ajax niet kan betalen, zo simpel is het.

Het enige wat mij binnen Ajax mateloos irriteert, is dat alles wat er gebeurd eerst langs 6 mensen moet gaan ofzo, dat vind ik net even iets teveel.
Er is een tijd geweest dat Overmars iets vrijer was in de keuzes, dat maakte het wel makkelijker.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 22:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een blamage??? Echt totale waanzin.

Het is nooit een blamage wanneer het een bedrag kost die Ajax niet kan betalen, zo simpel is het.

Het enige wat mij binnen Ajax mateloos irriteert, is dat alles wat er gebeurd eerst langs 6 mensen moet gaan ofzo, dat vind ik net even iets teveel.
Er is een tijd geweest dat Overmars iets vrijer was in de keuzes, dat maakte het wel makkelijker.
Dat zeker Brabo, het gaat over te veel schijven.
Lenderink sinds 2019 financieel directeur is ergens ook aan handen en voeten gebonden.
En 30 miljoen is buiten proporties.

Maar dan denk ik, je weet dat hij niet voor een appel en ei te koop is.
Dat hij boven de 25 miljoen uitkomt dat wist jij, dat wist ik, waarom dan er langer achter aan blijven lopen?

Dan moeten ze het ergens kunnen betalen anders snap ik er geen moer meer van
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 06 juni 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 21:25 schreef Eide het volgende:
Onderhands zal Ajax ook echt wel hebben geïnformeerd hoe Bergwijn tegenover een contract voor X jaar en Y salaris staat. Ajax kan echter nog niet rond zijn met Bergwijn, dat kan pas als z'n huidige club toestemming geeft om formeel met de speler te praten.
Dit geldt het zelfde over Gravenbergh, natuurlijk vindt er achter de schermen overleg plaats, en ergens vinden de clubs dit over het algemeen geen punt want het draait nog meer om de knaken dan over de speler zelf.

Het gaat om belachelijk veel geld
Eind van de week verwacht ik dat er meer naar buiten komt wat betreft Bergwijn omdat het dan mag, dan is de transfermarkt officieel geopend.

Ben benieuwd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juni 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 06 juni 2022 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 22:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een blamage??? Echt totale waanzin.

Het is nooit een blamage wanneer het een bedrag kost die Ajax niet kan betalen, zo simpel is het.

Het enige wat mij binnen Ajax mateloos irriteert, is dat alles wat er gebeurd eerst langs 6 mensen moet gaan ofzo, dat vind ik net even iets teveel.
Er is een tijd geweest dat Overmars iets vrijer was in de keuzes, dat maakte het wel makkelijker.
Als ik zie voor welke bedragen andere spelers zijn aangekocht (haller) en dit niet kan/mag is dit wel degelijk waanzin... 30 mil wat ik nu lees is overdreven trouwens en dan mooi laten gaan
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2022 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeker Brabo, het gaat over te veel schijven.
Lenderink sinds 2019 financieel directeur is ergens ook aan handen en voeten gebonden.
En 30 miljoen is buiten proporties.

Maar dan denk ik, je weet dat hij niet voor een appel en ei te koop is.
Dat hij boven de 25 miljoen uitkomt dat wist jij, dat wist ik, waarom dan er langer achter aan blijven lopen?

Dan moeten ze het ergens kunnen betalen anders snap ik er geen moer meer van
Ik denk dat bij een bedrag kost die Ajax kan betalen of waarbij Ajax denkt er uit te kunnen komen, anders ga je niet zo lang achter iemand aan.

Ik denk dat het probleem bij de vele schijven zit, waar je doorheen moet komen.
Loetje
 Loetje - maandag 06 juni 2022 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als ik zie voor welke bedragen andere spelers zijn aangekocht (haller) en dit niet kan/mag is dit wel degelijk waanzin... 30 mil wat ik nu lees is overdreven trouwens en dan mooi laten gaan
Omdat Overmars toen vrijheid had en de RvC een extra spits noodzakelijk vond.

Ajax gaat geen 30 miljoen betalen en daar gaat het ook niet om. Al zegt die Romano dat, ik geloof het niet. Dit ligt tussen de 20 en 25 miljoen en daar kan en mag je van vinden wat je wilt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 juni 2022 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juni 2022 - 23:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat Overmars toen vrijheid had en de RvC een extra spits noodzakelijk vond.

Ajax gaat geen 30 miljoen betalen en daar gaat het ook niet om. Al zegt die Romano dat, ik geloof het niet. Dit ligt tussen de 20 en 25 miljoen en daar kan en mag je van vinden wat je wilt
Ik geloof ook niet dat Tottenham hem nu houdt.
Bergwijn laat nu weten dat hij absoluut weg wil, staat er nu sterker in.
Dan zakt de prijs wel.

Wat jij al laat weten zal het schommelen tussen 20 en 25 miljoen.
Heb nog steeds zoiets dat ze er wel uitkomen
jodocus
 jodocus - dinsdag 07 juni 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 08:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat Tottenham hem nu houdt.
Bergwijn laat nu weten dat hij absoluut weg wil, staat er nu sterker in.
Dan zakt de prijs wel.

Wat jij al laat weten zal het schommelen tussen 20 en 25 miljoen.
Heb nog steeds zoiets dat ze er wel uitkomen
Nou ze moeten wel ff opschieten , hij is het waard dus . als ze nu weer misgrijpen zijn ze dom bezig
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 juni 2022 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 09:16 schreef jodocus het volgende:

[..]

Nou ze moeten wel ff opschieten , hij is het waard dus . als ze nu weer misgrijpen zijn ze dom bezig
En anders gaat hij wel naar United, die hebben veel spelers nodig en kunnen ze ook betalen
remco k
 remco k - dinsdag 07 juni 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Mike Verweij schrijft op twitter dat Ajax hem kan overnemen voor 22 miljoen en 3 miljoen aan bonussen.
Eide
 Eide - dinsdag 07 juni 2022 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 12:45 schreef remco k het volgende:
Mike Verweij schrijft op twitter dat Ajax hem kan overnemen voor 22 miljoen en 3 miljoen aan bonussen.
Gezien inderdaad. Echt heel veel geld voor een bankzitter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 juni 2022 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 14:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Gezien inderdaad. Echt heel veel geld voor een bankzitter.
Ja zegt dat wel, maar geen bankzitter bij Ajax straks vermoed ik.
Bankzitter vanwege Son en Kane... ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 07 juni 2022 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 17:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja zegt dat wel, maar geen bankzitter bij Ajax straks vermoed ik.
Bankzitter vanwege Son en Kane... ;-)
Hij is in de basis een linksbuiten... de plek van Tadic. Zou Ajax hem dan op rechts willen gebruiken voor als Antony vertrekt of toch als een soort valse 9 als Haller gaat? Laten we wel wezen, van Tadic gaat hij de strijd niet winnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 juni 2022 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2022 - 17:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is in de basis een linksbuiten... de plek van Tadic. Zou Ajax hem dan op rechts willen gebruiken voor als Antony vertrekt of toch als een soort valse 9 als Haller gaat? Laten we wel wezen, van Tadic gaat hij de strijd niet winnen.
Hij viel ook regelmatig in de spits in bij Tottenham maar is inderdaad een linksbuiten.
Bij het Nederlands Elftal heeft hij ook op rechtsbuiten gespeeld.

Hij is in principe voor in overal inzetbaar.

Ps. Ik vermoed dat Antony ook nog vertrekt in een later stadium in deze transferperiode.
Denk dat ze daar nu al van uit gaan want die brengt op dit moment veel geld op
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 09 juni 2022 - 14:57   quote  deeplink  
Ik zie regelmatig de naam van Koopmeinders vallen. Zelf ben ik daar niet zo kapot van. Maar gisteren zag ik voor het eerst Jerdy Schouten voetballen en heb hem weinig fout zien doen in zijn eerste interland. Nogmaals mijn eerste keer dat ik hem zag voetballen, dus heb nog geen oordeel, maar is hij niet iets voor ons AJAX als opvolger van Gravenbergh ipv Koopmeinders?
Eide
 Eide - donderdag 09 juni 2022 - 15:54   quote  deeplink  
De opvolger van Gravenberch heet wat mij betreft Kenneth Taylor. Speelt al bij Ajax, is pas 20 jaar en deed het afgelopen jaar in de minuten die hij kreeg uitstekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 juni 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 15:54 schreef Eide het volgende:
De opvolger van Gravenberch heet wat mij betreft Kenneth Taylor. Speelt al bij Ajax, is pas 20 jaar en deed het afgelopen jaar in de minuten die hij kreeg uitstekend.
Zeer zeker maar mocht Tagliafico blijven dan maakt Blind ook een kans
remco k
 remco k - vrijdag 10 juni 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2022 - 15:54 schreef Eide het volgende:
De opvolger van Gravenberch heet wat mij betreft Kenneth Taylor. Speelt al bij Ajax, is pas 20 jaar en deed het afgelopen jaar in de minuten die hij kreeg uitstekend.
Je zal dan achter Taylor wel weer iemand moeten hebben die de rol van vorig jaar van Taylor weer overneemt. Of schreuder moet in Fitz Jim daar een zelfde type speler zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 juni 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Als Ten Hag Anthony weghaalt bij Ajax ben ik helemaal klaar met die kale gek!! Je wilde toch zelf zo graag een nieuwe stap? Laat de spelers van Ajax dan lekker bij oms, anders had je moeten blijven!!
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2022 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zal dan achter Taylor wel weer iemand moeten hebben die de rol van vorig jaar van Taylor weer overneemt. Of schreuder moet in Fitz Jim daar een zelfde type speler zien.
Youri Regeer speelt momenteel in die rol bij Jong Ajax toch?
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2022 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als Ten Hag Anthony weghaalt bij Ajax ben ik helemaal klaar met die kale gek!! Je wilde toch zelf zo graag een nieuwe stap? Laat de spelers van Ajax dan lekker bij oms, anders had je moeten blijven!!
Als United minimaal 60 miljoen neertelt kan ik er wel mee leven hoor. Fan is er financieel ook voldoende ruimte wat fatsoenlijks terug te kopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0794620