BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 juni 2022 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 12:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Als United minimaal 60 miljoen neertelt kan ik er wel mee leven hoor. Fan is er financieel ook voldoende ruimte wat fatsoenlijks terug te kopen.
WK kon ons geluk nog wel eens zijn dat ze toch blijven.. en mits een goed WK volgend jaar voor nog meer weggaan..
remco k
 remco k - vrijdag 10 juni 2022 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 09:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Youri Regeer speelt momenteel in die rol bij Jong Ajax toch?
Toch ook vaak als rechtsback?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 juni 2022 - 17:28   quote  deeplink  
Ajax zou belangstelling hebben in hoever..
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2022 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 17:28 schreef nummer10 het volgende:
Ajax zou belangstelling hebben in hoever..
Ik dacht dat die optie weken geleden al was afgeschoten? Daar was in mei al eens een gerucht over maar toen kwam heel snel het bericht dat dit totaal niet im frage was.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 juni 2022 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 19:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik dacht dat die optie weken geleden al was afgeschoten? Daar was in mei al eens een gerucht over maar toen kwam heel snel het bericht dat dit totaal niet im frage was.
I dunno, las hem vanmiddag.. heb ook geen idee of het wat is..
Eide
 Eide - vrijdag 10 juni 2022 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

I dunno, las hem vanmiddag.. heb ook geen idee of het wat is..
Misschien interessant als Timber vertrekt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je met hem moet zolang de Rensch en Klaiber nog hebt, met eventueel Timber als derde optie daar. Ajax zoekt eerder een linksback of centrale verdediger dan een rechtsback. Overigens zou Schuurs ook weg willen, dus Ajax moet toch vooral centraal iets erbij hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juni 2022 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 21:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Misschien interessant als Timber vertrekt. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je met hem moet zolang de Rensch en Klaiber nog hebt, met eventueel Timber als derde optie daar. Ajax zoekt eerder een linksback of centrale verdediger dan een rechtsback. Overigens zou Schuurs ook weg willen, dus Ajax moet toch vooral centraal iets erbij hebben.
Ik denk misschien dat Schreuder met Klaiber niet verder gaat. En een verdediger extra is nooit weg, en wie weet is hij links en rechtsbenig of dat hij centraal ook zijn mannetje staat indien Schuurs vertrekt
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2022 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 11:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk misschien dat Schreuder met Klaiber niet verder gaat. En een verdediger extra is nooit weg, en wie weet is hij links en rechtsbenig of dat hij centraal ook zijn mannetje staat indien Schuurs vertrekt
Klaiber ligt nog tot de volgende zomer vast. Er gaat geen club voor betalen en Ajax zal ook niet snel transfervrij afscheid nemen. Ik denk dat Klaiber er gewoon nog een seizoen is. De man zal nooit basisspeler worden bij Ajax, maar als reserve is het best een nuttige kracht. Z'n eerste seizoen speelde hij in de minuten die hij kreeg vrij verdienstelijk. Idealiter heb je daar meer kwaliteit, maar Klaiber is als pure back-up voor geblesseerden best okay voor Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juni 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 11:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Klaiber ligt nog tot de volgende zomer vast. Er gaat geen club voor betalen en Ajax zal ook niet snel transfervrij afscheid nemen. Ik denk dat Klaiber er gewoon nog een seizoen is. De man zal nooit basisspeler worden bij Ajax, maar als reserve is het best een nuttige kracht. Z'n eerste seizoen speelde hij in de minuten die hij kreeg vrij verdienstelijk. Idealiter heb je daar meer kwaliteit, maar Klaiber is als pure back-up voor geblesseerden best okay voor Ajax.
Dit kunnen wij wel vinden maar misschien wil Klaiber zelf weg, wil hij spelen.
Ook zal Schreuder zijn 22 spelers op een lijstje hebben.

Misschien heb je gelijk en blijft hij nog een seizoen maar wellicht willen Schuurs en Tagliafico ook vertrekken.

Het gaat in deze om Hoever, en waarom dat ze geïnteresseerd zijn in hem...dit zal toch zijn reden hebben.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Gravenberch is/was vandaag in München om z'n transfer naar Bayern af te ronden.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2022 - 15:59   quote  deeplink  
Manchester United zou een bod van 45 miljoen op Antony hebben gedaan wat prompt door Ajax van tafel is geveegd. Antony zou meteen ook de absolute prioriteit van Ten Hag zijn die ook De Jong naar Manchester wil halen. Ook dat bod is trouwens, door Barcelona, prompt van tafel geveegd.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juni 2022 - 17:09   quote  deeplink  
Ten Hag is wel heel druk met Ajacieden en oud Ajacieden.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juni 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juni 2022 - 17:09 schreef remco k het volgende:
Ten Hag is wel heel druk met Ajacieden en oud Ajacieden.
Hij mag een hoop geld plat slaan en Antony en Frenkie zijn bekenden. Zo gek is dat niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 juni 2022 - 21:29   quote  deeplink  
Zal wel niet weg willen bij Newcastle united maar is de Servische spits Mitrovic niet iets voor Ajax mocht Haller vertrekken, zijn marktwaarde ligt omstreeks de 20 miljoen.

Is een goed koppel met Tadic
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juni 2022 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zal wel niet weg willen bij Newcastle united maar is de Servische spits Mitrovic niet iets voor Ajax mocht Haller vertrekken, zijn marktwaarde ligt omstreeks de 20 miljoen.

Is een goed koppel met Tadic
43 goals vorig jaar in de Championship, al is dat wel een echte afmaker zoals Haller.
Als het om meevoetballen gaat, is hij niet de beste.

De grote reden waarom Haller afgezeken wordt door ons.

Joel Piroe schiet er daar trouwens ook gewoon 22 in.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2022 - 11:58   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 juni 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 11:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

43 goals vorig jaar in de Championship, al is dat wel een echte afmaker zoals Haller.
Als het om meevoetballen gaat, is hij niet de beste.

De grote reden waarom Haller afgezeken wordt door ons.

Joel Piroe schiet er daar trouwens ook gewoon 22 in.
Oke, duidelijk Brabo...
Ik neem aan dat Haller blijft, hoe denk jij er over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2022 - 16:34   quote  deeplink  
Tsja, zijn statistieken zijn fenomenaal. Alleen hij past gewoon niet in onze manier van spelen. Dus beide uitkomsten zijn prima.

Als Ajax 30 miljoen krijgt, zou ik hem wel laten gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 juni 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 16:34 schreef Loetje het volgende:
Tsja, zijn statistieken zijn fenomenaal. Alleen hij past gewoon niet in onze manier van spelen. Dus beide uitkomsten zijn prima.

Als Ajax 30 miljoen krijgt, zou ik hem wel laten gaan.
Zo denk ik er ook over...Suarez zou mij overigens bekoren
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over...Suarez zou mij overigens bekoren
De vraag is meer of je dat moet willen.

Ajax streven is steeds een hoger niveau halen. Nu scoort iedere redelijke spits 25+ goals in de Eredivisie, maar Suarez zijn niveau zal natuurlijk redelijk rap omlaag gaan.

Bovendien, binnen zijn salaris haal je een speler waar je 10 jaar mee door kan en dus met restwaarde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 juni 2022 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 17:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

De vraag is meer of je dat moet willen.

Ajax streven is steeds een hoger niveau halen. Nu scoort iedere redelijke spits 25+ goals in de Eredivisie, maar Suarez zijn niveau zal natuurlijk redelijk rap omlaag gaan.

Bovendien, binnen zijn salaris haal je een speler waar je 10 jaar mee door kan en dus met restwaarde.
Inderdaad is dit de vraag
Suarez zijn niveau is nu nog hoog, hij weet zeker nog het net te vinden, met name in de eredivisie zal hij er minimaal 20 inschieten.

Maar dit kan na 1 seizoen gaan kantelen.
Dan wordt het waarschijnlijk Brobbey maar als het aan ligt een andere jonge spits met een goede balbehandeling in de kleine ruimte.

Brobbey zie ik voorlopig nog niet als 1e spits.

Maar goed We hebben Haller eventueel Tadic en wie weet Bergwijn die kort gedraaid is en scorend vermogen heeft.

Ben op dit moment in afwachting wie er gaat komen sinds Mazaroui en Gravenbergh weg zijn.
Vindt het nog steeds jammer dat ze Overmars niet hebben behouden, had hem geschorst of iets dergelijks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juni 2022 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad is dit de vraag
Suarez zijn niveau is nu nog hoog, hij weet zeker nog het net te vinden, met name in de eredivisie zal hij er minimaal 20 inschieten.

Maar dit kan na 1 seizoen gaan kantelen.
Dan wordt het waarschijnlijk Brobbey maar als het aan ligt een andere jonge spits met een goede balbehandeling in de kleine ruimte.

Brobbey zie ik voorlopig nog niet als 1e spits.

Maar goed We hebben Haller eventueel Tadic en wie weet Bergwijn die kort gedraaid is en scorend vermogen heeft.

Ben op dit moment in afwachting wie er gaat komen sinds Mazaroui en Gravenbergh weg zijn.
Vindt het nog steeds jammer dat ze Overmars niet hebben behouden, had hem geschorst of iets dergelijks
Maar jij zegt 20 goals.

Stel Ajax haalt dus Suarez en Brobbey. Haller gaat dan dus weg. En dan, Brobbey voor vele miljoenen kopen en weer banken?

Maar ik ben wel evengoed nieuwsgierig wie er gaan komen. Het moet nog op gang komen, maar maandag alweer de eerste training.

De prijzen zijn nu op zijn hoogst, maar toch hoop ik binnen 1/2 weken de eerste aankopen binnen te zien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 14 juni 2022 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 20:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar jij zegt 20 goals.

Stel Ajax haalt dus Suarez en Brobbey. Haller gaat dan dus weg. En dan, Brobbey voor vele miljoenen kopen en weer banken?

Maar ik ben wel evengoed nieuwsgierig wie er gaan komen. Het moet nog op gang komen, maar maandag alweer de eerste training.

De prijzen zijn nu op zijn hoogst, maar toch hoop ik binnen 1/2 weken de eerste aankopen binnen te zien
Nee niet weer banken, geregeld wisselen met Suarez, laat die 2 het maar uit vechten wie 1e spits wordt.
Brobbey kan veel leren van Suarez
Ik hoop ook op binnen komende transfers, laat het maar gebeuren

Laat het nu maar zien Hamsters en Huntelaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 juni 2022 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juni 2022 - 12:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Als United minimaal 60 miljoen neertelt kan ik er wel mee leven hoor. Fan is er financieel ook voldoende ruimte wat fatsoenlijks terug te kopen.
60 miljoen is in de huidige markt gewoon te weinig.
AkaS
 AkaS - woensdag 15 juni 2022 - 23:53   quote  deeplink  
Wat betreft de spitsen.. wat mij betreft gaat er een grote strik om Haller. Ja hij heeft de nodige goals gescoord en toch zie ik dat niet als een specifieke verdienste van Haller. Meer een logisch gevolg van zijn positie binnen het team dat in zijn piek erg goed functioneerde.

Ik vrees sowieso dat komend jaar een teleurstellend jaar gaat worden.

Teveel spelers gaan weg en met Blind en Tadic hebben we spelers die op basis van reputatie basisspeler zijn en bij dit soort spelers komt het regelmatig voor dat ze net even een jaartje te lang doorgaan of te lang obv reputatie in de basis mogen spelen.

Ook onze keeperspositie is een lastige...

Ik hoop dat Huntelaar met een paar mooie konijnen uit de hoge hoed komt.
Scout2
 Scout2 - donderdag 16 juni 2022 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 23:53 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft de spitsen.. wat mij betreft gaat er een grote strik om Haller. Ja hij heeft de nodige goals gescoord en toch zie ik dat niet als een specifieke verdienste van Haller. Meer een logisch gevolg van zijn positie binnen het team dat in zijn piek erg goed functioneerde.

Ik vrees sowieso dat komend jaar een teleurstellend jaar gaat worden.

Teveel spelers gaan weg en met Blind en Tadic hebben we spelers die op basis van reputatie basisspeler zijn en bij dit soort spelers komt het regelmatig voor dat ze net even een jaartje te lang doorgaan of te lang obv reputatie in de basis mogen spelen.

Ook onze keeperspositie is een lastige...

Ik hoop dat Huntelaar met een paar mooie konijnen uit de hoge hoed komt.
Eens, die schijn heeft het wel of Huntelaar en Schreuder moeten verrassen.
AkaS
 AkaS - donderdag 16 juni 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 09:11 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Eens, die schijn heeft het wel of Huntelaar en Schreuder moeten verrassen.
Wat ik ook hoop is dat Ihataren een van die konijnen zal blijken :-)
p111
 p111 - donderdag 16 juni 2022 - 09:30   quote  deeplink  
Ik hoop mee,maar vrees het ergste !!!!
AkaS
 AkaS - donderdag 16 juni 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 18:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad is dit de vraag
Suarez zijn niveau is nu nog hoog, hij weet zeker nog het net te vinden, met name in de eredivisie zal hij er minimaal 20 inschieten.

Maar dit kan na 1 seizoen gaan kantelen.
Dan wordt het waarschijnlijk Brobbey maar als het aan ligt een andere jonge spits met een goede balbehandeling in de kleine ruimte.

Brobbey zie ik voorlopig nog niet als 1e spits.

Laat ik voorop stellen dat onze maatschappij aan alle kanten aan het doorslaan is. Maar wat Overmars heeft gedaan kan gewoon niet door de beugel. Vrouwelijk personeel structureel lastigvallen kan gewoon niet. Hij heeft hele goede dingen gedaan voor Ajax, maar ook vele flaters begaan.

Kluivert was destijds 2e keuze achter Ronaldo geloof ik. Die ging naar psv en Kluivert kreeg zijn kans. Persoonlijk geloof ik wel in Brobbey al is het van de zotte dat je hem voor +10 mln moet terugkopen. Overmars heeft veel te lang gewacht en hetzelfde geldt voor Gravenberch. Veel te lang gewacht.

Anyway, ik geloof dat Brobbey onze spits is!

-----

Maar goed We hebben Haller eventueel Tadic en wie weet Bergwijn die kort gedraaid is en scorend vermogen heeft.

Ben op dit moment in afwachting wie er gaat komen sinds Mazaroui en Gravenbergh weg zijn.
Vindt het nog steeds jammer dat ze Overmars niet hebben behouden, had hem geschorst of iets dergelijks
remco k
 remco k - donderdag 16 juni 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juni 2022 - 23:53 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft de spitsen.. wat mij betreft gaat er een grote strik om Haller. Ja hij heeft de nodige goals gescoord en toch zie ik dat niet als een specifieke verdienste van Haller. Meer een logisch gevolg van zijn positie binnen het team dat in zijn piek erg goed functioneerde.

Ik vrees sowieso dat komend jaar een teleurstellend jaar gaat worden.

Teveel spelers gaan weg en met Blind en Tadic hebben we spelers die op basis van reputatie basisspeler zijn en bij dit soort spelers komt het regelmatig voor dat ze net even een jaartje te lang doorgaan of te lang obv reputatie in de basis mogen spelen.

Ook onze keeperspositie is een lastige...

Ik hoop dat Huntelaar met een paar mooie konijnen uit de hoge hoed komt.
Ik snap je niet dat je stelt dat ze op basis van reputatie basis speler zijn..

Volgens mij zijn ze dat op basis van harde cijfers, en komt er op hun positie helemaal niemand in Nederland tot dezelfde cijfers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 16 juni 2022 - 12:30   quote  deeplink  
Je hebt gelijk dat wat Overmars gedaan heeft niet door de beugel kan maar geef hem dan een schorsing van een jaar of zo, maar goed ontslag begrijp ik ergens ook wel.

Ik kan me niet herinneren dat Ronaldo bij Ajax heeft gespeeld.
Ook snap ik niet dat Overmars en Gravenbergh te lang gewacht hebben, misschien heb ik iets gemist...

En Brobbey is wat mij betreft te veel geblesseerd omdat hij vaak te ongecontroleerd er in vliegt, kan 1e spits worden maar is het nog niet vind ik.

Hij heeft het wel in zich maar moet nog goed begeleid worden.
Die taak wacht Schreuder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - donderdag 16 juni 2022 - 14:19   quote  deeplink  
Haller weg voor een mooi bedrag kan ik prima mee leven. De man is een prima spits hoor, maar het zal nooit mijn favoriete speler worden.

Feyenoord zou trouwens interesse hebben in Ekkelenkamp en Sinkgraven. Nog even en ze kunnen door het leven als Ajax 2. :D
p111
 p111 - donderdag 16 juni 2022 - 16:32   quote  deeplink  
tja dan kopen wij Malacia ,dat hoeven ze net te zeiken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 16 juni 2022 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 14:19 schreef Eide het volgende:
Haller weg voor een mooi bedrag kan ik prima mee leven. De man is een prima spits hoor, maar het zal nooit mijn favoriete speler worden.

Feyenoord zou trouwens interesse hebben in Ekkelenkamp en Sinkgraven. Nog even en ze kunnen door het leven als Ajax 2. :D
Het is ook niet mijn favoriete spits, voor 30 miljoen direct een strik er om maar kan ook leven mocht hij nog een jaar blijven.

Ik snap Feijenoord wel, het zijn beiden nuttige spelers.
Maar hoop toch ergens dat het niet gaat gebeuren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 16 juni 2022 - 18:00   quote  deeplink  
Ajax probeert PSV af te troeven in de strijd om Vinicius Souza'

15:37 – PSV heeft forse concurrentie in de strijd om het binnenhalen van middenvelder Vinicius Souza (22). Diverse clubs hebben zich voor de Braziliaan gemeld bij Lommel SK, waaronder Ajax. Toch zijn de twee Nederlandse clubs verre van alleen met hun belangstelling.

Ook Club Brugge, Celtic en Fenerbahçe zouden in de race zijn om de diensten van de Braziliaan, zo beweert zijn huidige werkgever Lommel SK. Dat schrijven het Eindhovens Dagblad en Voetbal International donderdagmiddag althans. Er zouden zelfs nog meer clubs de middenvelder volgen, maar die zijn niet zo concreet als de genoemde opties.

PSV moet onderhandelen met de City Group, die de transferrechten van Souza in handen heeft. Dat de Eindhovenaren belangstelling hebben, is overigens wel al langer bekend. Ook toen was wel bekend dat er meerdere clubs de spelmaker op het lijstje hadden staan, maar dat ook Ajax daarbij zat, was eerder niet bekend.

Lees ook: PSV richt pijlen op Braziliaanse smaakmaker van Lommel SK

De City Groep wil naar verluidt minimaal vijf à tien miljoen euro voor een permanente transfer en geniet de voorkeur van de verkopende partij vooral een huurdeal. Op die manier kunnen ze later nog meer aan hem verdienen, als hij bij zijn nieuwe club ook indruk maakt. Trainer Ruud van Nistelrooij ziet in hem een van de aanvallende middenvelders in zijn nieuwe 4-3-3-systeem.
Eide
 Eide - donderdag 16 juni 2022 - 20:48   quote  deeplink  
Nog steeds veel wazige geruchten maar het blijft vooral stil rondom Ajax. Mike Verweij meldde in zijn podcast dat Timber voor nog een jaar Ajax lijkt te gaan kiezen. Hij is er van overtuigd dat hij nog progressie kan boeken bij Ajax en wil kiezen voor zijn kansen op het WK. Een vertrek van Antony is meer waarschijnlijk maar er hangt een heel fors prijskaartje van zo'n 60 miljoen om de nek van de Braziliaan. Er zijn niet veel clubs die dat kunnen betalen, laat staan voor een speler die uit de Eredivisie komt.

Over inkomende transfers doen vooral veel geruchten die ronde die toch wel onwaarschijnlijk klinken. Een middenvelder van RB Leipzig (Ilaix Moriba), een aanvaller van SK Lommel (Vinicius Souza). De naam van Joshua Zirkzee blijft rondwaren en Crystal Palace zou zich ook gemeld hebben voor Bergwijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 juni 2022 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juni 2022 - 21:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee niet weer banken, geregeld wisselen met Suarez, laat die 2 het maar uit vechten wie 1e spits wordt.
Brobbey kan veel leren van Suarez
Ik hoop ook op binnen komende transfers, laat het maar gebeuren

Laat het nu maar zien Hamsters en Huntelaar!
Nee, ik denk dat er teveel mensen zijn die een transfer beoordelen. Denk dat Huntelaar en Hamstra echt wel bezig zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 juni 2022 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juni 2022 - 09:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik ook hoop is dat Ihataren een van die konijnen zal blijken :-)
Kans is best aanwezig.

Zijn niveau ging eind vorig seizoen in Jong echt weet de week vooruit. Als hij deze zomer door zou trainen, is die er een heel eind denk ik. Dat talent is er, dat zag je ook. Nu die mentaliteit houden zoals die volgens mij nu is en we hebben een creatieve 10 die we nog niet hadden.

In Mo heb ik wel vertrouwen. En ook Schreuder heeft bewezen prima met de 'lastige' jongens te kunnen werken.
Eide
 Eide - donderdag 16 juni 2022 - 22:09   quote  deeplink  
Ihattaren is ook een speler die graag van rechts komt. Daar heeft Ajax (en Nederland) er niet heel veel van.
p111
 p111 - donderdag 16 juni 2022 - 23:34   quote  deeplink  
Nou dat zou kunnen, maar ook Berghuis is wel een speler die van rechts naar binnen komt een beetje vergelijkbaar.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2022 - 10:38   quote  deeplink  
Cambur zou Gorter voor een jaar willen huren.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 juni 2022 - 20:37   quote  deeplink  
Een bod van 30 mil op Martinez van Arsenal zou Ajax hebben afgewezen.. Ajax zit echt hoog met de bedragen, goed om te zien..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 17 juni 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 20:37 schreef nummer10 het volgende:
Een bod van 30 mil op Martinez van Arsenal zou Ajax hebben afgewezen.. Ajax zit echt hoog met de bedragen, goed om te zien..
Las het ook....oefff
Onze tijger moet echt blijven...
Eide
 Eide - vrijdag 17 juni 2022 - 23:10   quote  deeplink  
Liam van Gelderen officieel van Jong Ajax over naar FC Groningen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 juni 2022 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 23:10 schreef Eide het volgende:
Liam van Gelderen officieel van Jong Ajax over naar FC Groningen.
Las het indd, slim van Ajax of krijgen we een timber/brobbey achtig iets?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 juni 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2022 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juni 2022 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Las het indd, slim van Ajax of krijgen we een timber/brobbey achtig iets?
Neuh. Misschien dat zo'n gozer op termijn het traject van Doekhi kan volgen, maar hij gaat voorlopig geen Ajax 1 halen. Dan moet je op ene moment gewoon door met jeugd.
p111
 p111 - zaterdag 18 juni 2022 - 10:56   quote  deeplink  
Aantal keren gezien bij jong,geen topper op dit moment dus een prima actie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 18 juni 2022 - 21:08   quote  deeplink  
Transfer Bergwijn toch door: Ajax betaalt 23 miljoen euro'
Vandaag, 19:48

Het lijkt erop dat de transfer van Steven Bergwijn naar Ajax toch doorgaat. Ajax en Tottenham Hotspur zijn tot een akkoord gekomen.

Transferjournalist Ekrem Konur, meldt zaterdagavond op Twitter dat de doel beklonken is. De Amsterdammers zouden zo'n twintig miljoen pond gaan betalen voor de buitenspeler. Dat komt naar op zo'n 23 miljoen euro.

De Telegraaf meldde eerder al dat de Engelse topclub een bedrag van 22 miljoen euro plus 3 miljoen aan bonussen zou accepteren. Vooralsnog is Konur de eerste die met het nieuws is gekomen, waar er verder nog geen bevestiging is.

***************************

Mocht dit bewaarheid worden dan hebben ze een uitstekende deal gesloten
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2022 - 23:30   quote  deeplink  
De Gazzetta Dello Sport meldt dat Ajax Ihattaren permanent gaat overnemen voor een bedrag van 2 miljoen.
Eide
 Eide - zaterdag 18 juni 2022 - 23:32   quote  deeplink  
Fabrizio Romano meldt dat Spurs en Ajax in gesprek zijn en dat Bergwijn ondertussen ook met Ajax spreekt. Er is nog geen sprake van een akkoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0707590