BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 21 juni 2022 - 19:41   quote  deeplink  
Moriba wordt ook genoemd voor het middenveld, daar staat wel een aardig prijskaartje tegen over.

Een dubbeldeal met Leipzig lijkt mij niet waarschijnlijk.

Brobbey (15 miljoen) en Moriba (22 miljoen) lijkt me te veel van het goede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax30
 Ajax30 - dinsdag 21 juni 2022 - 19:52   quote  deeplink  
Zo haller weg (37 Miljoen)
Bergwijn binnen 5 jaar ( 23+2 miljoen)
Wijndal voor 4 jaar (10 miljoen)
En verder wacht ik af
Eide
 Eide - dinsdag 21 juni 2022 - 23:42   quote  deeplink  
Fortuna heeft Burak Yilmaz binnen gehaald. Dat is een beste stunt zeg.
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2022 - 00:36   quote  deeplink  
Niet eens heel vreemd met den Turkse eigenaar. Die gast is oud, maar nog niet versleten
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2022 - 23:42 schreef Eide het volgende:
Fortuna heeft Burak Yilmaz binnen gehaald. Dat is een beste stunt zeg.
Las het indd... Stunt van het seizoen voor nu..
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2022 - 07:55   quote  deeplink  
Wat te denken van Tannane naar NEC.

Aan het begin van afgelopen seizoen de sterspeler van Vitesse en via de achterdeur vertrokken. Een jaar later naar een degradatiekandidaat. En naar de aller grootste rivaal van Vitesse.
p111
 p111 - woensdag 22 juni 2022 - 08:36   quote  deeplink  
Nec - Vitesse dat worden rellen en Tannane mag zijn huis wel goed beveiligen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 07:55 schreef remco k het volgende:
Wat te denken van Tannane naar NEC.

Aan het begin van afgelopen seizoen de sterspeler van Vitesse en via de achterdeur vertrokken. Een jaar later naar een degradatiekandidaat. En naar de aller grootste rivaal van Vitesse.
Dat is er ook 1 indd..
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 10:31   quote  deeplink  
Ajax en Dortmund zouden akkoord zijn en de keuring zou donderdag zijn.. Nou Ajax, snel schakelen !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2022 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 10:31 schreef nummer10 het volgende:
Ajax en Dortmund zouden akkoord zijn en de keuring zou donderdag zijn.. Nou Ajax, snel schakelen !
Klopt 31 miljoen met bonussen die oplopen tot 35 miljoen, zakelijk niet verkeerd gedaan
Loetje
 Loetje - woensdag 22 juni 2022 - 14:42   quote  deeplink  
Nouja, je verdiend ongeveer wat je hebt uitgegeven. 22.5 miljoen, anderhalf jaar een vorstelijk salaris en tekenpremie

Spits scoorde genoeg, maar was beperkt. Dan heb je het goed gedaan. Is ook 27, dus na zijn contract bij Dortmund levert hij niet veel meer op.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2022 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 14:42 schreef Loetje het volgende:
Nouja, je verdiend ongeveer wat je hebt uitgegeven. 22.5 miljoen, anderhalf jaar een vorstelijk salaris en tekenpremie

Spits scoorde genoeg, maar was beperkt. Dan heb je het goed gedaan. Is ook 27, dus na zijn contract bij Dortmund levert hij niet veel meer op.
Klopt, nu is de vraag of de nieuwe spits van Ajax ook zo veel en makkelijk gaat scoren
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2022 - 15:51   quote  deeplink  
€31M wat kan oplopen tot €35M is een keurig bedrag denk ik. Hopelijk biedt dit de financiële armslag aan H2 om nu handelend op te treden.
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2022 - 16:05   quote  deeplink  
Llansana van Jong Ajax naar GAE.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 15:51 schreef Eide het volgende:
€31M wat kan oplopen tot €35M is een keurig bedrag denk ik. Hopelijk biedt dit de financiële armslag aan H2 om nu handelend op te treden.
Vaste bonussen wat ik zo las toch?
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 14:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, nu is de vraag of de nieuwe spits van Ajax ook zo veel en makkelijk gaat scoren
Zeker wel als je zoveel kansen hebt/had als haller ben ik daar niet bang voor.. sterker nog qua minuten en kansen heeft brobbey betere cijfers als ik me niet vergis..
remco k
 remco k - woensdag 22 juni 2022 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeker wel als je zoveel kansen hebt/had als haller ben ik daar niet bang voor.. sterker nog qua minuten en kansen heeft brobbey betere cijfers als ik me niet vergis..
De eredivisie ben ik niet bang voor. Maar de Champions league is een ander verhaal.
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2022 - 19:24   quote  deeplink  
Er wordt gesuggereerd dat Ajax de aankopen over 1 juli heen tilt. Het nieuwe boekhoudkundige jaar start 1 juli. Door de aankopen over die datum heen liften ogen de cijfers ovef 21/22 beter, ook met het oog op Financial Fair Play.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zeker wel als je zoveel kansen hebt/had als haller ben ik daar niet bang voor.. sterker nog qua minuten en kansen heeft brobbey betere cijfers als ik me niet vergis..
Zou mooi zijn!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2022 - 19:46   quote  deeplink  
Verweij: "Het is bijna uitgesloten dat ze vertrekken bij Ajax"
Vandaag, 19:02

door Joram

Ajax heeft de bedragen vastgesteld waarvoor Edson Álvarez, Antony, Jurriën Timber en Lisandro Martínez mogen vertrekken. Dat meldt clubwatcher Mike Verweij, die zegt dat de Amsterdammers er alles aan doen om Antony, Timber en Martinez te behouden.

"Ajax zou er geen moeite mee hebben als Álvarez vertrekt", zo vertelt Verweij in gesprek met De Telegraaf. "Daar wordt ongeveer dertig miljoen euro voor verlangd." Het gewilde trio Antony, Timber en Martinez staat er vooral in Engeland goed op.

Volgens Verweij is het voor Ajax geen optie om bij voorbaat al te zeggen dat een speler niet te koop is. "Elke speler is te koop", zegt de clubwatcher. "Er hangen wel dusdanige prijskaartjes aan, dat het bijna uitgesloten is dat ze vertrekken."

Ajax zal dus pas akkoord gaan bij bepaalde bedragen. Antony zou bij een bod van tussen de zeventig en tachtig miljoen euro mogen vertrekken. Timber en Martinez moeten minimaal tussen de vijftig en zestig miljoen euro opleveren.
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2022 - 20:21   quote  deeplink  
Britse media meldt dat Ajax een akkoord zou hebben met Spurs over Bergwijn voor 25 miljoen Euro. Spurs zouden echter eerst nog een aankoop willen bevestigen voor ze tot verkoop overgaan terwijl Ajax boekhoudkundig graag pas na 1 juli het aankoop wil opvoeren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 22 juni 2022 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 20:21 schreef Eide het volgende:
Britse media meldt dat Ajax een akkoord zou hebben met Spurs over Bergwijn voor 25 miljoen Euro. Spurs zouden echter eerst nog een aankoop willen bevestigen voor ze tot verkoop overgaan terwijl Ajax boekhoudkundig graag pas na 1 juli het aankoop wil opvoeren.
Inderdaad, wordt dus nog even geduld hebben
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 21:57   quote  deeplink  
Nu brobbey nog en je bent voorin klaar als Anthony blijft.. 35 haller 25 Bergwijn en brobbey gok ik 15 met een beetje onderhandelen, ik snap dat dat gek is voor een eigen jeugd speler maar die verkoop je ook weer flink over een paar jaar lijkt me..
Eide
 Eide - woensdag 22 juni 2022 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 21:57 schreef nummer10 het volgende:
Nu brobbey nog en je bent voorin klaar als Anthony blijft.. 35 haller 25 Bergwijn en brobbey gok ik 15 met een beetje onderhandelen, ik snap dat dat gek is voor een eigen jeugd speler maar die verkoop je ook weer flink over een paar jaar lijkt me..
Zo moet je wel kijken naar Brobbey maar het blijft een onbevredigend gevoel.
nummer10
 nummer10 - woensdag 22 juni 2022 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 22:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo moet je wel kijken naar Brobbey maar het blijft een onbevredigend gevoel.
Absoluut mee eens... Maar ik denk niet dat je een betere Ajax spits kan krijgen voor zoon bedrag.. het blijft gewoon eeuwig zonde dat een labyad promes en traore de voorkeur ooit kreeg boven hem natuurlijk, ik denk echt dat dat 1 van de redenen is geweest waarom die überhaupt is gaan praten met een andere club, en met een mooi verhaal toch overstag gegaan.. ik hoop dat Ajax het doet in ieder geval en ja nogmaals zonde hoe het is gegaan..
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juni 2022 - 15:23 schreef Eide het volgende:
Antony, Timber en Martinez mogen alleen weg voor een bedrag dat Ajax niet kan afslaan. Alvarez is schijnbaar de enige waar over onderhandeld kan worden bij een realistisch bod. Voor alle anderen geldt echt dat het om astronomisch hoge biedingen moet gaan.
Mike Verweij heeft in zijn podcast hier prijzen aan gehangen. Elke speler is te koop, maar Ajax vraagt wel de hoofdprijzen voor Antony (€70M-€80M), Timber en Martínez (€50M-€60M). Alvarez mag voor een afspraak lager bedrag weg maar wordt ook nog altijd ingeschat op €30M.
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 09:38   quote  deeplink  
Oud-Ajax jeugdspeler Ki-Jana Hoever op huurbasis van Wolverhampton Wanderers naar PSV.
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juni 2022 - 20:21 schreef Eide het volgende:
Britse media meldt dat Ajax een akkoord zou hebben met Spurs over Bergwijn voor 25 miljoen Euro. Spurs zouden echter eerst nog een aankoop willen bevestigen voor ze tot verkoop overgaan terwijl Ajax boekhoudkundig graag pas na 1 juli het aankoop wil opvoeren.
Mike Verweij ontkent met klem dat er al sprake is van een akkoord tussen Ajax en Spurs.
remco k
 remco k - donderdag 23 juni 2022 - 11:36   quote  deeplink  
Brobbey is voorlopig met de regelmaat van de klok geblesseerd, ik denk niet dat je daar op moet bouwen als 9.. Dat kon je nog weleens heel duur komen te staan.

Prima spits vooralsnog voor erbij, maar als eerste spits heeft hij zich fysiek absoluut niet bewezen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 juni 2022 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 11:36 schreef remco k het volgende:
Brobbey is voorlopig met de regelmaat van de klok geblesseerd, ik denk niet dat je daar op moet bouwen als 9.. Dat kon je nog weleens heel duur komen te staan.

Prima spits vooralsnog voor erbij, maar als eerste spits heeft hij zich fysiek absoluut niet bewezen.
100% eens, het schijnt dat ze ook geïnteresseerd zijn in Zirkzee, net als Brobbey ook van jong Oranje
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 12:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

100% eens, het schijnt dat ze ook geïnteresseerd zijn in Zirkzee, net als Brobbey ook van jong Oranje
Zirkzee zal wel willen spelen, net als Brobbey. Ik denk dat je als tweede spits toch snel aan eigen aanwas/selectie of een ervaren aankoop moet denken. Zowel Brobbey als Zirkzee acht ik onwaarschijnlijk, maar natuurlijk niet onmogelijk.
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 16:20   quote  deeplink  
Ajax vandaag met foto's van Ihattaren. De man oogt fit. Hij ziet er een stuk beter afgetraind uit dan afgelopen winter.
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 16:23   quote  deeplink  
Pierie en Magallan hebben zich vandaag weer gemeld na hun verhuurperiodes.
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juni 2022 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 16:20 schreef Eide het volgende:
Ajax vandaag met foto's van Ihattaren. De man oogt fit. Hij ziet er een stuk beter afgetraind uit dan afgelopen winter.
Heb de foto gezien... Ziet er zelfs nog fitter uit dan einde van het seizoen.. goed teken en een bewijs dat die echt wil.. zo heb ik hem nooit terug zien keren bij PSV tenminste
nummer10
 nummer10 - donderdag 23 juni 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 11:36 schreef remco k het volgende:
Brobbey is voorlopig met de regelmaat van de klok geblesseerd, ik denk niet dat je daar op moet bouwen als 9.. Dat kon je nog weleens heel duur komen te staan.

Prima spits vooralsnog voor erbij, maar als eerste spits heeft hij zich fysiek absoluut niet bewezen.
Misschien wel iets teveel bewijsdrang waardoor die gewoon te gek deed/doet.. daarbij kan je hem prima als eerste spits halen en mag die het laten zien.. mocht die toch geblesseerd raken heb je met Bergwijn tadic en zirkzee genoeg andere opties
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 juni 2022 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 15:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Zirkzee zal wel willen spelen, net als Brobbey. Ik denk dat je als tweede spits toch snel aan eigen aanwas/selectie of een ervaren aankoop moet denken. Zowel Brobbey als Zirkzee acht ik onwaarschijnlijk, maar natuurlijk niet onmogelijk.
Dit zou inderdaad weleens een probleem zijn, maar er ligt ook een uitdaging voor zo wel Brobbey als ook voor Zirkzee.
Eigen aanwas zou natuurlijk niet verkeerd zijn maar ergens zie ik Brobbey nog niet rijp genoeg om direct 1e spits te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 23 juni 2022 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 17:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Misschien wel iets teveel bewijsdrang waardoor die gewoon te gek deed/doet.. daarbij kan je hem prima als eerste spits halen en mag die het laten zien.. mocht die toch geblesseerd raken heb je met Bergwijn tadic en zirkzee genoeg andere opties
Veelal spierblessures. Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Dat heeft eerder met zijn postuur te maken en dat hij misschien fysiek moeite heeft om dat lichaam top voetbal te laten spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 juni 2022 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Veelal spierblessures. Dat heeft daar niet zoveel mee te maken. Dat heeft eerder met zijn postuur te maken en dat hij misschien fysiek moeite heeft om dat lichaam top voetbal te laten spelen.
Zou weleens zijn postuur kunnen zijn (en zijn onnodig invliegen, laatste keer op het middenveld)
Kijkend naar Martinez, Tagliafico en Alvarez er invliegen en eigenlijk nauwelijks geblesseerd raken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 23 juni 2022 - 20:32   quote  deeplink  
Arsenal wil Martinez, Leipzig heeft zich gemeld voor Alvarez.
Ten Hag wil Antony.
Ik kan niet in hun portemonnee kijken, maar denk toch dat er nog 1 a 2 spelers vertrekken
p111
 p111 - donderdag 23 juni 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 12:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

100% eens, het schijnt dat ze ook geïnteresseerd zijn in Zirkzee, net als Brobbey ook van jong Oranje
Zirkzee is meer Googelaar als een goede spits,ik zou daar weinig geld aan spanderen
Eide
 Eide - donderdag 23 juni 2022 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 21:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Zirkzee is meer Googelaar als een goede spits,ik zou daar weinig geld aan spanderen
Op basis van de goals die hij maakt vooral een typische afmaker. Echt een spits met een neusje voor de goal en juist niet eentje die met de bal aan de bal aan de voet briljante dingen doet. Opvallend ook dat hij lang en sterk is en toch maar heel weinig met het hoofd scoort.

Hij is een stuk minder explosief van Brobbey die toch iets meer een actie heeft met dat explosieve rugbylijf. Zirkzee doet meer denken aan Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 juni 2022 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 21:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Zirkzee is meer Googelaar als een goede spits,ik zou daar weinig geld aan spanderen
Hij scoorde het afgelopen seizoen voor Anderlecht achttien keer, gaf dertien assists in 43 wedstrijden, ik denk dat hij bij Ajax meer kan scoren omdat er meer kwaliteit is, zal daardoor meer aangespeeld worden en is een stuk goedkoper dan Brobbey namelijk rond de
10 miljoen.

Maar heb mijn twijfels of hij 2e spits wil zijn, al denk ik dat hij wel een uitdaging aan wil gaan met Brobbey voor 1e spits te worden

Brobbey overigens om en na bij 18 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 24 juni 2022 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 20:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou weleens zijn postuur kunnen zijn (en zijn onnodig invliegen, laatste keer op het middenveld)
Kijkend naar Martinez, Tagliafico en Alvarez er invliegen en eigenlijk nauwelijks geblesseerd raken
Dat is de enige blessure die hij op die manier heeft gehad. De rest waren allemaal spierblessures.
p111
 p111 - vrijdag 24 juni 2022 - 09:00   quote  deeplink  
Een leuke tijd die transfer periode, welles nietes de een zegt nee de ander zegt graag en maar afwachten wat het word.Ik las net dat Wijndal zijn salaris eisen te hoog zijn nou persoonlijk had ik nog liever voor Malacia gegaan dat vind ik de beste linksback van de Eredivisie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 24 juni 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juni 2022 - 09:00 schreef p111 het volgende:
Een leuke tijd die transfer periode, welles nietes de een zegt nee de ander zegt graag en maar afwachten wat het word.Ik las net dat Wijndal zijn salaris eisen te hoog zijn nou persoonlijk had ik nog liever voor Malacia gegaan dat vind ik de beste linksback van de Eredivisie.
Wijndal is verdedigend niet sterk.
Ik heb het idee dat ze naar Nederlanders kijken, die zijn ze minder lang kwijt aan interlands
Of onze scouting laat het afweten, in Zuid Amerika loopt heus wel wat rond. Martinez en Tagliafico zijn goede voorbeelden lijkt mij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 24 juni 2022 - 12:20   quote  deeplink  
https://mobile.twitter.com/sjenkiedejong/status/1540252424618795009/photo/2

https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/403689/stekelenburg-fitte-ihattaren-en-veel-jeugd-op-eerste-ajax-training-schreuder/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Mo is echt wel lekker bezig hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juni 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 juni 2022 - 16:11   quote  deeplink  
Bij Manchester gaan ze weg of lopen ze weg.
Nu heeft Bayern Ronaldo op de korrel...
En ze hebben nog geen moer gekocht

Misschien dat ten Hag denkt waar ben ik aan begonnen
Loetje
 Loetje - zaterdag 25 juni 2022 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juni 2022 - 21:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Op basis van de goals die hij maakt vooral een typische afmaker. Echt een spits met een neusje voor de goal en juist niet eentje die met de bal aan de bal aan de voet briljante dingen doet. Opvallend ook dat hij lang en sterk is en toch maar heel weinig met het hoofd scoort.

Hij is een stuk minder explosief van Brobbey die toch iets meer een actie heeft met dat explosieve rugbylijf. Zirkzee doet meer denken aan Haller.
Het afgelopen seizoen heb ik hem een keer of 7/8 zien spelen bij Anderlecht. Het is een pure afmaker zoals jij zegt, die ook nog eens veel kansen mist.

Nee, die vind ik tekort komen voor ons.
p111
 p111 - zaterdag 25 juni 2022 - 18:57   quote  deeplink  
Ook bij jong oranje was ik niet echt gecharmeerd van hem,maar hij is nog jong dus wie weet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 25 juni 2022 - 20:27   quote  deeplink  
Ik heb hier al eerder laten weten dat Ajax in het verleden en heden altijd 3 spitsen in hun gelederen hadden, nu schijnen ze naast Brobbey en Zirkzee nog op zoek zijn naar een 3e spits.

Het gerucht gaat dat ze geïnformeerd hebben bij FC Porto voor een Spanjaard namelijk
Toni Martínez.
Ook gaat het gerucht dat ze nog steeds achter Suarez aan zitten.
Het schijnt ook dat ze bij Internationale hebben geïnformeerd naar Andrea Pinamonti, zo meldt FCInternews.it.

Volgens de website heeft Ajax de entourage van Pinamonti om informatie gevraagd. De 23-jarige spits staat onder contract bij Internazionale en werd afgelopen seizoen verhuurd aan FC Empoli.

Daar scoorde hij dertien doelpunten en gaf hij twee assists in de Serie A

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze voor 2 spitsen gaan, maar meerdere ijzers in het vuur hebben, mocht Brobbey te duur zijn, want de wereld draait niet alleen om Brobbey lijkt me

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0751879