BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2022 - 18:51   quote  deeplink  
Vanwege het rond zijn met Wijndal zal Tagliafico ook vrijwel rond zijn met Sevilla.

Pijnlijk mocht Nico vertrekken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 30 juni 2022 - 18:56   quote  deeplink  
Grote ontwikkelingen op komst: Manchester United bereidt bod voor op Martínez'

17:00, Vandaag Laatste update: 17:26

Lisandro Martínez wordt nadrukkelijk gelinkt aan een transfer naar de Premier League. Manchester United en met name Arsenal lijken geïnteresseerd in de Ajax-verdediger. Volgens Marcel van der Kraan, chef Telesport, zijn er grote ontwikkelingen op komst.

In een video-item van De Telegraaf komt de chef aan het woord. "Martínez staat heel hoog op het verlanglijstje van Erik ten Hag", zegt Van der Kraan. "Ik verwacht dat er in de komende 24 tot 48 uur grote ontwikkelingen gaan komen. Hij heeft zelf ook zijn hoop gevestigd op United."

'Ajax zet Arsenal in de wachtkamer: nog altijd geen reactie op Martínez-bod'
Bij de Amsterdammers won Martínez onder meer drie landstitels en staat volgens Van der Kraan open voor een stap hogerop. "Ajax gaat dik cashen als United erover heen gaat", doelt hij op het vermeende bod van veertig miljoen van Arsenal. "Dan gaan ze naar de 45 of vijftig miljoen. Dat is het voordeel als twee clubs bieden. Dat zie je ook bij Manchester United en Lyon", wordt er tot slot verwezen naar de aanstaande transfer van Feyenoorder Tyrell Malacia.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 juli 2022 - 10:17   quote  deeplink  
En steek wederom een blessure... Zou gaan om een lichte blessure maar dan nog... Hier kan je toch niet opbouwen joh...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 juli 2022 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 10:17 schreef nummer10 het volgende:
En steek wederom een blessure... Zou gaan om een lichte blessure maar dan nog... Hier kan je toch niet opbouwen joh...
Die is op inderdaad. Beste/fitste zal keepen lijkt me. Gorter en Pasveer zullen de concurrentie aangaan. Of wordt er een nieuwe gekocht? Vrees van niet.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 01 juli 2022 - 20:31   quote  deeplink  
Verbaast me elk jaar weer hoe snel andere clubs zoals Psv een transfer rond he en hoe lang zoiets bij ons duurt. Nu hebben ze daar in een paar dagen tijd Simons en De Jong binnen en blijven wij maar touw trekken....het is uiteraard maar hoe ik het beleef en achter de schermen zal er echt wel hard gewerkt worden maar toch.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 juli 2022 - 22:39   quote  deeplink  
Doorbraak: Ajax nadert akkoord met Leipzig over Brobbey

21:44 – Ajax nadert een akkoord met RB Leipzig over de transfer van Brian Brobbey. De Amsterdammers zetten deze zomer vol in op de terugkeer van de negentienjarige aanvaller, die zelf al weken een persoonlijk akkoord heeft met de club over een overstap.

Volgens Fabrizio Romano nadert er een akkoord tussen Ajax en Leipzig over een permanente overgang van de spits, die afgelopen halfjaar al op huurbasis voor de Amsterdammers speelde. Ajax moet vermoedelijk flink de portemonnee trekken voor de voormalig jeugdspeler: met zijn langdurige contract in Duitsland verlangt Leipzig een transfersom in de dubbele cijfers.

De onderhandelingen over een akkoord bevinden zich echter in de afrondende fase. Zelf wil Brobbey niets liever dan terugkeren naar Ajax, waar hij vorig jaar nog transfervrij vertrok. Bij Leipzig bleef zijn inbreng beperkt tot ruim tweehonderd minuten, waardoor hij zich liet verhuren aan de Amsterdamse topclub. Daar was de spits in elf Eredivisie-duels goed voor zeven doelpunten.

Ajax, dat ook een akkoord heeft bereikt met AZ over de transfer van Owen Wijndal, is op zoek naar een nieuwe nummer negen na het vertrek van Sébastien Haller. Borussia Dortmund betaalde ruim dertig miljoen euro om de international van Ivoorkust over te nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 juli 2022 - 22:42   quote  deeplink  
Ajax met Brobbey akkoord, maar de twee clubs zitten nog heel ver uit elkaar'
Vandaag Laatste update: 22:34

Brian Brobbey lijkt hard op weg naar Ajax, maar RB Leipzig kan nog altijd voor de transfer gaan liggen. De vraagprijs van de Duitse club ligt nog altijd ver van het bedrag dat de Amsterdammers bieden voor de twintigjarige spits.

Dat weet De Telegraaf te melden. Vrijdag leek Brobbey hard op weg naar Ajax en werd gemeld dat de spits persoonlijk akkoord is met Ajax. De twintigjarige speler heeft een akkoord met Ajax bereikt tot de zomer van 2027. Er rest echter nog één struikelblok voor de landskampioen, namelijk de vraagprijs van Leipzig.

De Duitse club wil naar verluidt 25 miljoen euro zien voor de goaltjesdief, waardoor het gat tussen de vraagprijs en het bod van Ajax (15 miljoen euro) enorm groot is. Ajax is niet bereid het bod met een dergelijke marge te verhogen, waardoor de twee clubs nog altijd in de onderhandelingsfase zitten. 'Alleen als Leipzig bereid is de vraagprijs fors te laten zakken of als er een constructie met een doorverkooppercentage wordt bedacht, heeft de transfer kans van slagen', aldus De Telegraaf.

Wat wél duidelijk is, is dat Brobbey niet wil terugkeren naar Leipzig. Brobbey keerde het afgelopen half jaar terug naar Amsterdam op huurbasis en wil bij Ajax blijven. Brobbey maakte een sterke indruk in die periode en was een belangrijke pion in het behalen van de 36ste landstitel van de Amsterdammers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 juli 2022 - 22:46   quote  deeplink  
25 miljoen voor Brobbey, dit is bizar.

Het bod van 15 miljoen van Ajax is al veel te hoog naar mijn inziens
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 juli 2022 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2022 - 22:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
25 miljoen voor Brobbey, dit is bizar.

Het bod van 15 miljoen van Ajax is al veel te hoog naar mijn inziens
Gewoon een poging van Leipzig.. die weten dat Ajax brobbey wil en brobbey graag naar Ajax wil... 15 mil doet enkel zeer omdat het een jeugd product is... die geen kansen kreeg en vertrok na mooie verhalen van de oude trainer en staf.. trouwens zo goedkoop vind je geen andere goede spits dat dan weer wel..

Maar kon nog wel eens op muiterij uitlopen van brobbey..
remco k
 remco k - zaterdag 02 juli 2022 - 09:05   quote  deeplink  
Laat Brobbey zijn tekengeld van vorig jaar maar aan Ajax betalen aangezien hij zelf toch zo goed inziet dat hij een grote fout heeft gemaakt.
p111
 p111 - zaterdag 02 juli 2022 - 09:11   quote  deeplink  
15 Miljoen en geen cent meer,laat die duitsters maar de pokke krijgen!!!!! ze willen gewoon Ajax oplichten omdat Ajax Brobbey graag wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juli 2022 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 09:05 schreef remco k het volgende:
Laat Brobbey zijn tekengeld van vorig jaar maar aan Ajax betalen aangezien hij zelf toch zo goed inziet dat hij een grote fout heeft gemaakt.
Zo is het, ik zou boven de 10 miljoen zelfs niet meer onderhandelen

Er lopen meer spitsen op deze aardkloot
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 juli 2022 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 10:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het, ik zou boven de 10 miljoen zelfs niet meer onderhandelen

Er lopen meer spitsen op deze aardkloot
Niet voor zulke bedragen... Vergeet niet dat brobbey ook weer veel op kan leveren.. en ja het is enkel kut omdat die gratis weg is gegaan, wat ik toen begreep gezien wat de voorkeur kreeg..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 juli 2022 - 11:33   quote  deeplink  
United zou een bod van 45 mil gaan doen op Martinez... Kan tenhag blind niet kopen? Was toch beter als Martinez?
Eide
 Eide - zaterdag 02 juli 2022 - 13:31   quote  deeplink  
Als er echt een bod ligt voor 45 miljoen gaan ze er echt wel uit komen. Een bedrag tussen de 45 en 50 miljoen voor een verdediger met twee jaar op z'n contract is fantastisch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juli 2022 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 13:31 schreef Eide het volgende:
Als er echt een bod ligt voor 45 miljoen gaan ze er echt wel uit komen. Een bedrag tussen de 45 en 50 miljoen voor een verdediger met twee jaar op z'n contract is fantastisch.
Het doet pijn maar strik er om, zulke bedragen moet je accepteren.
Dus winkelen maar Ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juli 2022 - 19:35   quote  deeplink  
Er schijnt interesse te zijn in Armando Broja, ex Vitesse!
Zie ik ergens wel zitten
p111
 p111 - zaterdag 02 juli 2022 - 22:25   quote  deeplink  
Broja,kan hem mij niet herinneren dus zal wenig indruk gemaakt hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 02 juli 2022 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 juli 2022 - 22:25 schreef p111 het volgende:
Broja,kan hem mij niet herinneren dus zal wenig indruk gemaakt hebben.
Een grote kerel, die een redelijke balbehandeling had.
Lijkt qua grootte op Haller
Volgens mij werd hij destijds gehuurd door Vitesse.
Het is geen verfijnde spits, heb daarom zo mijn twijfels
Marktwaarde 22 miljoen

Maar ik vermoed niet dat het serieus is, volgens mij willen ze nog steeds Brobbey

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 juli 2022 - 08:59   quote  deeplink  
Ajax en Leipzig vinden elkaar in onderhandelingen, overstap Brobbey bijna rond.

Ben benieuwd wat Ajax gaat betalen, gaan ze voor hem 20 miljoen neer tellen dan zijn ze hartstikke gek geworden want naast Brobbey zal er nog een spits moeten komen.

In principe staan we op dit moment met lege handen
remco k
 remco k - zondag 03 juli 2022 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 08:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax en Leipzig vinden elkaar in onderhandelingen, overstap Brobbey bijna rond.

Ben benieuwd wat Ajax gaat betalen, gaan ze voor hem 20 miljoen neer tellen dan zijn ze hartstikke gek geworden want naast Brobbey zal er nog een spits moeten komen.

In principe staan we op dit moment met lege handen
Als je Brobbey als eerste spits haalt en je hebt Bergwijn en Tadic die daar ook kunnen spelen is toch meer dan voldoende.
Eide
 Eide - zondag 03 juli 2022 - 17:42   quote  deeplink  
PSV is geloof ik een heel elftal aan het huren en kopen. Ze zijn nu op zoek naar een constructie om Guus Til ook binnen te harken.

Ondertussen lijkt Tagliafico naar Frankrijk te gaan, ligt er een serieus hoog bod op Martinez en is er geen geen witte rook rondom de transfers van Brobbey en/of Bergwijn.
Edit: En Wijndal is schijnbaar in alles behalve handtekening al Ajacied waarmee het vertrek van Tagliafico wordt opgevangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 juli 2022 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Brobbey als eerste spits haalt en je hebt Bergwijn en Tadic die daar ook kunnen spelen is toch meer dan voldoende.
Zou voldoende kunnen zijn met name Bergwijn zou denk ik weleens 1e spits kunnen worden.
Is op meerdere posities inzetbaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zondag 03 juli 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Brobbey als eerste spits haalt en je hebt Bergwijn en Tadic die daar ook kunnen spelen is toch meer dan voldoende.
Ik twijfel eerlijk gezegd of je een hele dure Brobbey wel nodig hebt. Tadic en Bergwijn kunnen beide in de spits. Antony blijft (vooralsnog) en Amsterdam en Ihattaren komt er ook aan.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 juli 2022 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 17:42 schreef Eide het volgende:
PSV is geloof ik een heel elftal aan het huren en kopen. Ze zijn nu op zoek naar een constructie om Guus Til ook binnen te harken.

Ondertussen lijkt Tagliafico naar Frankrijk te gaan, ligt er een serieus hoog bod op Martinez en is er geen geen witte rook rondom de transfers van Brobbey en/of Bergwijn.
Edit: En Wijndal is schijnbaar in alles behalve handtekening al Ajacied waarmee het vertrek van Tagliafico wordt opgevangen.
Die moeten ook eerder alles klaar hebben.. en halen veel huur of spelers waar je amper nog wat op gaat verdienen, ziet er leuk uit maar eigenlijk hebben ze niks..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 juli 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 17:42 schreef Eide het volgende:
PSV is geloof ik een heel elftal aan het huren en kopen. Ze zijn nu op zoek naar een constructie om Guus Til ook binnen te harken.

Ondertussen lijkt Tagliafico naar Frankrijk te gaan, ligt er een serieus hoog bod op Martinez en is er geen geen witte rook rondom de transfers van Brobbey en/of Bergwijn.
Edit: En Wijndal is schijnbaar in alles behalve handtekening al Ajacied waarmee het vertrek van Tagliafico wordt opgevangen.
Tja Overmars sloeg wel spijkers met koppen, zoals ook Marcel Brandts.

Maar goed Ajax start wat later dus verwacht ik de komende week nog wel aankopen die rond komen
JV
 JV - maandag 04 juli 2022 - 08:18   quote  deeplink  
martinez voor 50 is prachtig bedrag maar wie moet je daarvoor terughalen
AkaS
 AkaS - maandag 04 juli 2022 - 08:45   quote  deeplink  
Het wordt een spannende week...

Het lijkt erop dat ook Martinez en Nico een transfer gaan maken. Als Wijndal komt krijgen we er een interessante speler bij maar we leveren dan wel de kracht van een agressieve verdediger in die meerdere malen heeft laten zien dat Ajax zulke specifieke eigenschapen goed kan gebruiken in een verder technisch elftal. Jammer dat hij gaat en jammer dat hij zo weinig speeltijd heeft gekregen afgelopen seizoen.

Martinez is afwachten hoe zeer we hem gaan missen. Maar zoals JV hierboven stelt... Wie gaat er voor hem terugkomen?

Ik hoop dat Brobbey komt, maar hij is ook blessuregevoelig gebleken en wie is dan zijn standin? En het voelt wel gek om een speler uit eigen jeugd terug te moeten kopen voor een bedrag ruim boven de 10mln.

Bergwijn... Komt hij wel of komt hij niet....

Antonie.... Gaat hij of blijft hij???

Er gaat echt een shitload aan spelers weg zo lijkt het. Ben echt reuze benieuwd hoe ons team er komend seizoen uit komt te zien.... En met welke keepers wij het gaan doen? De spoeling hier is wel heel erg dun met een Stekelenburg die de laatste tijd toch vaak fysieke ongemakken vertoond. Denk dat het een misrekening is om geen goede eerste keeper te halen.

Al met al vind ik het onzekere tijden met hierbij aangetekend dat Tadic en Blind beide niet meer de jongste zijn en snelheid voor het huidige topvoetbal missen. De cijfers van Tadic zijn inderdaad meer dan prima, maar met hem vast op links zullen we toch echt in de punt en op rechts snelheid moeten hebben....

Ben echt reuze benieuwd wat het gaat worden....
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 09:28   quote  deeplink  
Hoopelijk kan onze oude Ajax spits net zoveel goed werk leveren buiten het veld,als dat hij vroeger deed bij Ajax in de spits.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 08:45 schreef AkaS het volgende:
Het wordt een spannende week...

Het lijkt erop dat ook Martinez en Nico een transfer gaan maken. Als Wijndal komt krijgen we er een interessante speler bij maar we leveren dan wel de kracht van een agressieve verdediger in die meerdere malen heeft laten zien dat Ajax zulke specifieke eigenschapen goed kan gebruiken in een verder technisch elftal. Jammer dat hij gaat en jammer dat hij zo weinig speeltijd heeft gekregen afgelopen seizoen.

Martinez is afwachten hoe zeer we hem gaan missen. Maar zoals JV hierboven stelt... Wie gaat er voor hem terugkomen?

Ik hoop dat Brobbey komt, maar hij is ook blessuregevoelig gebleken en wie is dan zijn standin? En het voelt wel gek om een speler uit eigen jeugd terug te moeten kopen voor een bedrag ruim boven de 10mln.

Bergwijn... Komt hij wel of komt hij niet....

Antonie.... Gaat hij of blijft hij???

Er gaat echt een shitload aan spelers weg zo lijkt het. Ben echt reuze benieuwd hoe ons team er komend seizoen uit komt te zien.... En met welke keepers wij het gaan doen? De spoeling hier is wel heel erg dun met een Stekelenburg die de laatste tijd toch vaak fysieke ongemakken vertoond. Denk dat het een misrekening is om geen goede eerste keeper te halen.

Al met al vind ik het onzekere tijden met hierbij aangetekend dat Tadic en Blind beide niet meer de jongste zijn en snelheid voor het huidige topvoetbal missen. De cijfers van Tadic zijn inderdaad meer dan prima, maar met hem vast op links zullen we toch echt in de punt en op rechts snelheid moeten hebben....

Ben echt reuze benieuwd wat het gaat worden....
Ik hoop ook dat het deze week of anders volgende week gaat gebeuren, ben ook heel benieuwd richting bepaalde spelers.
Wie gaat er weg, wie blijft, wie wordt er aan getrokken.

Wie komt er inderdaad voor Martinez, nog geen gerucht daar over gelezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 04 juli 2022 - 10:33   quote  deeplink  
Ajax en Tottenham Hotspur hebben een mondeling akkoord bereikt over Steven Bergwijn. De aanvaller wordt de duurste speler uit de clubgeschiedenis van de Amsterdammers en neemt daarmee het stokje over van Sébastien Haller. Waar de spits anderhalf jaar geleden 22,5 miljoen euro kostte, gaat de Nederlander voor dertig miljoen euro de overstap maken. De Eredivisie-kampioen wil hem vandaag nog medisch laten keuren, weet De Telegraaf.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 04 juli 2022 - 10:33   quote  deeplink  
Ajax en Tottenham Hotspur hebben een mondeling akkoord bereikt over Steven Bergwijn. De aanvaller wordt de duurste speler uit de clubgeschiedenis van de Amsterdammers en neemt daarmee het stokje over van Sébastien Haller. Waar de spits anderhalf jaar geleden 22,5 miljoen euro kostte, gaat de Nederlander voor dertig miljoen euro de overstap maken. De Eredivisie-kampioen wil hem vandaag nog medisch laten keuren, weet De Telegraaf.
Eide
 Eide - maandag 04 juli 2022 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 10:33 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ajax en Tottenham Hotspur hebben een mondeling akkoord bereikt over Steven Bergwijn. De aanvaller wordt de duurste speler uit de clubgeschiedenis van de Amsterdammers en neemt daarmee het stokje over van Sébastien Haller. Waar de spits anderhalf jaar geleden 22,5 miljoen euro kostte, gaat de Nederlander voor dertig miljoen euro de overstap maken. De Eredivisie-kampioen wil hem vandaag nog medisch laten keuren, weet De Telegraaf.
Ik las het. Wat een gigantisch bedrag voor Nederlandse begrippen. Niet normaal.
nummer10
 nummer10 - maandag 04 juli 2022 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik las het. Wat een gigantisch bedrag voor Nederlandse begrippen. Niet normaal.
Eigenlijk te veel... Aan de andere kant een goed WK en goed doen bij Ajax en je vangt weer het dubbele en het is natuurlijk heerlijk om hem over neer te kunnen zetten

Cl inkomsten, haller, Martinez, gravenberch het kan er wel uit..
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2022 - 11:19   quote  deeplink  
30 miljoen, holy shit....
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 11:23   quote  deeplink  
Nou ik vind het wel een heel hoog bedrag voor Berwijn en nogwel een oud jeugdspeler van Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 11:27   quote  deeplink  
Everton wou 40 miljoen overmaken...dus het valt nog mee hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:19 schreef Loetje het volgende:
30 miljoen, holy shit....
Zegt dat wel, nu nog waar maken...
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 12:09   quote  deeplink  
Maar een voorhoede met Tadic/Bergwijn/Berghuis/Antoni/Klaasen en mischien Brobbey.Nou dan heb je wel wat staan.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 04 juli 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 12:09 schreef p111 het volgende:
Maar een voorhoede met Tadic/Bergwijn/Berghuis/Antoni/Klaasen en mischien Brobbey.Nou dan heb je wel wat staan.
vergeet daarbij Hansen en Ihataren niet, en dan Unuvar op 10......

Nu alleen de achterhoede op orde maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Eindhovense Ajaxfan --
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2022 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2022 - 21:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik twijfel eerlijk gezegd of je een hele dure Brobbey wel nodig hebt. Tadic en Bergwijn kunnen beide in de spits. Antony blijft (vooralsnog) en Amsterdam en Ihattaren komt er ook aan.
Ik vind dat wel heel erg dun.

Het ligt er ook een beetje aan wat er met Unuvar en Daramy gaat gebeuren.
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2022 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik las het. Wat een gigantisch bedrag voor Nederlandse begrippen. Niet normaal.
Helemaal eens hoor, maar in principe ruil je hem in voor Haller en houd je er dus nog geld aan over..
remco k
 remco k - maandag 04 juli 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Defensief mag er van mij wel iets gebeuren, of Schreuder moet Alvarez als centrale verdediger zien.

Want met Rensch Timber Blind Wijndal gaat Ajax europees geen potten breken..
Loetje
 Loetje - maandag 04 juli 2022 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens hoor, maar in principe ruil je hem in voor Haller en houd je er dus nog geld aan over..
Aan het eind van de rit niet. Haller koste natuurlijk ook salaris en tekengeld. Dat gaat Bergwijn ook doen.

Hopelijk cash je uiteindelijk flink voor hem. Dit is echt een belachelijk grote investering van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Loetje --
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 12:52 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

vergeet daarbij Hansen en Ihataren niet, en dan Unuvar op 10......

Nu alleen de achterhoede op orde maken.
Unuvar gaat het denk ik nog niet redden met Klaasen en Berghuis voor zich.Hij komt fysiek nog wel wat te kort.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 juli 2022 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:19 schreef Loetje het volgende:
30 miljoen, holy shit....
Veel hè ben benieuwd of hij het waarmaakt.
Eide
 Eide - maandag 04 juli 2022 - 15:05   quote  deeplink  
De juristen van Ajax pakken vandaag het mondele akkoord tussen AZ, Ajax en Windal op om het allemaal in een contract te plaatsen. De presentatie volgt dan zodra alle krabbels staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 13:03 schreef remco k het volgende:
Defensief mag er van mij wel iets gebeuren, of Schreuder moet Alvarez als centrale verdediger zien.

Want met Rensch Timber Blind Wijndal gaat Ajax europees geen potten breken..
Eens Remco maar ergens mocht Alvarez ook voor 30 miljoen weg
Ik hoop niet dat die ook nog vertrekt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 15:38   quote  deeplink  
Verwacht dat ze nog wel de markt op gaan voor een centrale verdediger.
Met 50 miljoen voor Martinez kunnen ze voor een veel minder bedrag wel gaan shoppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 04 juli 2022 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 15:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Verwacht dat ze nog wel de markt op gaan voor een centrale verdediger.
Met 50 miljoen voor Martinez kunnen ze voor een veel minder bedrag wel gaan shoppen
Hoop alleen niet dat ze met een zuid amerikaan aan komen die weer een half jaar moet wennen. Ik hoop op een speler die er meteen staat. Jan Vertongen en een Zuid Amerikaan. :-) ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0742828