BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:13 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Hoop alleen niet dat ze met een zuid amerikaan aan komen die weer een half jaar moet wennen. Ik hoop op een speler die er meteen staat. Jan Vertongen en een Zuid Amerikaan. :-) ?
Martinez stond er al vrij snel, Tagliafico ook
Eide
 Eide - maandag 04 juli 2022 - 16:55   quote  deeplink  
Ik durf het ook wel aan met Rensch, Timber, Blind en Wijndal hoor. Er moet in de breedte dan echt wel wat gebeuren en een versterking voor het eerste is echt niet verkeerd, maar in de basis is dat prima als verdediging.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 04 juli 2022 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Martinez stond er al vrij snel, Tagliafico ook
Neres, Magallan en Alvares hadden wat meer moeite. Zelf denk ik dat Rensch moeite gaat hebben met het CL niveau. Misschien Dest huren?
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 17:26   quote  deeplink  
Dest moest zonodig weg hij zou het wel effe maken in Barca,dus blijf ook maar weg.
Met Klaiber/Rench/Timber/Blind/Wijndal/Schuurs is 6 man waarvan ik alleen Timber/Blind/Wijndal en hopelijk Rensch het CL niveau aankunnen.Dus ja een sterke verdediger mag er van mij wel komen. Pirie/Alvares en Magaljan te zwak voor CL
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 17:27   quote  deeplink  
Belachelijk dat Wijndal met AZ op traningskamp gaat.
p111
 p111 - maandag 04 juli 2022 - 17:29   quote  deeplink  
Dit is voor Mo een prima oplossing
====================================
3 juli 2022 – Ajax lijkt deze zomer tijdelijk afscheid te kunnen gaan nemen van Mohamed Daramy. De talentvolle aanvaller uit Denemarken kon tijdens zijn eerste seizoen in de Eredivisie weinig potten breken. Club Brugge wil hem een tijdelijke uitweg bieden om toch te kunnen spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 17:01 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Neres, Magallan en Alvares hadden wat meer moeite. Zelf denk ik dat Rensch moeite gaat hebben met het CL niveau. Misschien Dest huren?
Magallan is een miskleun, komt te kort.
Alvarez vanwege het thuisfront.
Neres vond ik wisselend, had niet met wennen te maken denk ik

Dest hoeft voor mij niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2022 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 17:29 schreef p111 het volgende:
Dit is voor Mo een prima oplossing
====================================
3 juli 2022 – Ajax lijkt deze zomer tijdelijk afscheid te kunnen gaan nemen van Mohamed Daramy. De talentvolle aanvaller uit Denemarken kon tijdens zijn eerste seizoen in de Eredivisie weinig potten breken. Club Brugge wil hem een tijdelijke uitweg bieden om toch te kunnen spelen.
Wordt waarschijnlijk verhuurd, verstandig want sommige spelers blijken soms beter te gaan spelen
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 04 juli 2022 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 15:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Verwacht dat ze nog wel de markt op gaan voor een centrale verdediger.
Met 50 miljoen voor Martinez kunnen ze voor een veel minder bedrag wel gaan shoppen
Laten ze voor de helft die Sanchez terughalen van Spurs....is daar ook geen onbetwiste basis speler
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2022 - 08:16   quote  deeplink  
Naci Ünüvar heeft z'n contract verlengt tot 2026.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2022 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 13:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Unuvar gaat het denk ik nog niet redden met Klaasen en Berghuis voor zich.Hij komt fysiek nog wel wat te kort.
Hoeft ook niet als basis speler toch, die jongen moet gewoon zoals Taylor minuten maken en dan langzaam naar een basis plaats groeien.
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 juli 2022 - 10:07   quote  deeplink  
Ze zeggen niets dan goeds over de doden dus zeg ik maar niets over raiola en zijn bekende naaispelletjes. Hoop dat jonge talenten goed hebben opgelet. Ondanks dat ik fan van Brobbey ben zeg ik nu lekker laten verpieteren in Leipzig. Eigenlijk is alles boven de 10 mln belachelijk om voor hem te betalen. Sterker nog eigenlijk is iedere euro belachelijk. Wat mij betreft mag Ajax lekker doorschakelen naar een andere speler.

Met die Levy van Tottenham zou ik ook geen zaken doen als het waar is wat geschreven wordt. 30 mln en dan ook nog aanvullend een doorverkoop percentage eisen op het moment dat je denkt eindelijk rond te zijn. Opzouten met die hufter en nooit meer een speler aan die hufter verkopen!!!

Dan maar een minder jaar en het huidige team aanvullen met jonge talenten, zoals dit vroeger ook altijd ging. Bovendien mochten Brobbey en Bergwijn toch komen, met onze achterhoede ga je toch geen potten breken op CL niveau, ervan uitgaande dat Nico en Martinez er straks niet meer bij zijn.

------------------- Pasveer -----------------------

-------------Timber -------- Blind-----------------

Rensch ------------------------------------- Wijndal

------ Klaassen/Alvarez - Taylor/Berhuis ------------

-------------- Ihataren / Berghuis -----------------

Antony ---------------------------------------- Tadic

----------------Aankoop /Ihataren ? ----------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2022 door AkaS --
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 juli 2022 - 10:15   quote  deeplink  
Zoals het er nu uitziet bombadeer ik psv tot top titelkandidaat.
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 juli 2022 - 10:31   quote  deeplink  
Wat betreft Hamstra en Huntelaar.... Ik lees kritiek over hen maar laten we niet vergeten hoe vaak Overmars traag was en achter het net viste, zeker in zijn beginperiode.

Daarbij aangetekend dat hij ook niet echt handson was mbt de aflopende contracten van Mazzraoui en Brobbey.(had het veel te druk met zijn hobby fotografie.)

Dus ik reken de heren Hamstra en Huntelaar niets aan in deze. (alsof het hen ene reet kan schelen als ik dit wel zou doen hahahaha.)

Maar anyway, Ajax is een beetje aangeschoten wild en wordt aan alle kanten gepiepeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2022 door AkaS --
jodocus
 jodocus - dinsdag 05 juli 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 10:15 schreef Scout2 het volgende:
Zoals het er nu uitziet bombadeer ik psv tot top titelkandidaat.
dat zeggen die lampjes ieder jaar
jodocus
 jodocus - dinsdag 05 juli 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 10:07 schreef AkaS het volgende:
Ze zeggen niets dan goeds over de doden dus zeg ik maar niets over raiola en zijn bekende naaispelletjes. Hoop dat jonge talenten goed hebben opgelet. Ondanks dat ik fan van Brobbey ben zeg ik nu lekker laten verpieteren in Leipzig. Eigenlijk is alles boven de 10 mln belachelijk om voor hem te betalen. Sterker nog eigenlijk is iedere euro belachelijk. Wat mij betreft mag Ajax lekker doorschakelen naar een andere speler.

Met die Levy van Tottenham zou ik ook geen zaken doen als het waar is wat geschreven wordt. 30 mln en dan ook nog aanvullend een doorverkoop percentage eisen op het moment dat je denkt eindelijk rond te zijn. Opzouten met die hufter en nooit meer een speler aan die hufter verkopen!!!

Dan maar een minder jaar en het huidige team aanvullen met jonge talenten, zoals dit vroeger ook altijd ging. Bovendien mochten Brobbey en Bergwijn toch komen, met onze achterhoede ga je toch geen potten breken op CL niveau, ervan uitgaande dat Nico en Martinez er straks niet meer bij zijn.

------------------- Pasveer -----------------------

-------------Timber -------- Blind-----------------

Rensch ------------------------------------- Wijndal

------ Klaassen/Alvarez - Taylor/Berhuis ------------

-------------- Ihataren / Berghuis -----------------

Antony ---------------------------------------- Tadic

----------------Aankoop /Ihataren ? ----------------
Bergwijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 juli 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 10:07 schreef AkaS het volgende:
Ze zeggen niets dan goeds over de doden dus zeg ik maar niets over raiola en zijn bekende naaispelletjes. Hoop dat jonge talenten goed hebben opgelet. Ondanks dat ik fan van Brobbey ben zeg ik nu lekker laten verpieteren in Leipzig. Eigenlijk is alles boven de 10 mln belachelijk om voor hem te betalen. Sterker nog eigenlijk is iedere euro belachelijk. Wat mij betreft mag Ajax lekker doorschakelen naar een andere speler.

Met die Levy van Tottenham zou ik ook geen zaken doen als het waar is wat geschreven wordt. 30 mln en dan ook nog aanvullend een doorverkoop percentage eisen op het moment dat je denkt eindelijk rond te zijn. Opzouten met die hufter en nooit meer een speler aan die hufter verkopen!!!

Dan maar een minder jaar en het huidige team aanvullen met jonge talenten, zoals dit vroeger ook altijd ging. Bovendien mochten Brobbey en Bergwijn toch komen, met onze achterhoede ga je toch geen potten breken op CL niveau, ervan uitgaande dat Nico en Martinez er straks niet meer bij zijn.

------------------- Pasveer -----------------------

-------------Timber -------- Blind-----------------

Rensch ------------------------------------- Wijndal

------ Klaassen/Alvarez - Taylor/Berhuis ------------

-------------- Ihataren / Berghuis -----------------

Antony ---------------------------------------- Tadic

----------------Aankoop /Ihataren ? ----------------
Eens op Bergwijn na
Die willen ze al jaren dus moet het nu maar gebeuren
Ik denk dat hij perfect bij Ajax past, heeft overigens in de jeugd gespeeld
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 10:07 schreef AkaS het volgende:
Ze zeggen niets dan goeds over de doden dus zeg ik maar niets over raiola en zijn bekende naaispelletjes. Hoop dat jonge talenten goed hebben opgelet. Ondanks dat ik fan van Brobbey ben zeg ik nu lekker laten verpieteren in Leipzig. Eigenlijk is alles boven de 10 mln belachelijk om voor hem te betalen. Sterker nog eigenlijk is iedere euro belachelijk. Wat mij betreft mag Ajax lekker doorschakelen naar een andere speler.

Met die Levy van Tottenham zou ik ook geen zaken doen als het waar is wat geschreven wordt. 30 mln en dan ook nog aanvullend een doorverkoop percentage eisen op het moment dat je denkt eindelijk rond te zijn. Opzouten met die hufter en nooit meer een speler aan die hufter verkopen!!!

Dan maar een minder jaar en het huidige team aanvullen met jonge talenten, zoals dit vroeger ook altijd ging. Bovendien mochten Brobbey en Bergwijn toch komen, met onze achterhoede ga je toch geen potten breken op CL niveau, ervan uitgaande dat Nico en Martinez er straks niet meer bij zijn.

------------------- Pasveer -----------------------

-------------Timber -------- Blind-----------------

Rensch ------------------------------------- Wijndal

------ Klaassen/Alvarez - Taylor/Berhuis ------------

-------------- Ihataren / Berghuis -----------------

Antony ---------------------------------------- Tadic

----------------Aankoop /Ihataren ? ----------------
Blind die wederom meegaat doen aan de opbouw en niet kan omschakelen... Man wat lever je achterin veel in zonder mazz en Martinez.. ik zie dan ook zeker daar wel graag versterkingen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 10:15 schreef Scout2 het volgende:
Zoals het er nu uitziet bombadeer ik psv tot top titelkandidaat.
Gebaseerd op ? Een paar huurlingen en een talentje die er niet gelijk zal staan ?
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2022 - 18:39   quote  deeplink  
Kijk alleen effe naar onze voorhoede,dan hebben ze bij Pisvee alleen Gakpo
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2022 - 18:45   quote  deeplink  
Steek/Pasveer/Gorter
Rensch/Klaiber-----Timber/Blind.....Wijndal
Blind/Alvarez
Berghuis------ Klaasen/TaylorBaas
Antoni/Mo ----Brobbey/Bergwijn..... Tadic
Dan hebben we nog een flink aantal jonge talenten Frits Jim/Unavar/Baas enz
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2022 - 18:49   quote  deeplink  
Een Spits (Brobbey) en een linker c/verdediger ik verwacht dat Martinez weg is ............ Graag ook een spits indien Brobbey afketst.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 juli 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gebaseerd op ? Een paar huurlingen en een talentje die er niet gelijk zal staan ?
Op basis van de 3 puntjes achter Ajax, met een keeper als Drommel. Een goede keeper pakt punten voor je die hebben ze nu met Benitez.

Zij verliezen niet of nog niet echte kwaliteit spelers, degene die ze verloren zijn hebben ze prima opgevangen.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 juli 2022 - 19:24   quote  deeplink  
Blind in de verdediging kan in de eredivisie, in de cl of tegen een club als psv wordt je daar overlopen.
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2022 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 19:20 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Op basis van de 3 puntjes achter Ajax, met een keeper als Drommel. Een goede keeper pakt punten voor je die hebben ze nu met Benitez.

Zij verliezen niet of nog niet echte kwaliteit spelers, degene die ze verloren zijn hebben ze prima opgevangen.
Met Gotze en Zahavi verliezen ze behoorlijk veel kwaliteit.
p111
 p111 - dinsdag 05 juli 2022 - 19:49   quote  deeplink  
Volgens VI Bergwijn nu officieel rond,alleen nog morgen/donderdag med/keuring.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 juli 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 19:49 schreef p111 het volgende:
Volgens VI Bergwijn nu officieel rond,alleen nog morgen/donderdag med/keuring.
Ooff 32m oké, wel klasse speler voor Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 juli 2022 - 19:57   quote  deeplink  
Sorry, persoonlijk vind ik Ajax knetter en knettergek.
Scout2
 Scout2 - dinsdag 05 juli 2022 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 19:57 schreef Loetje het volgende:
Sorry, persoonlijk vind ik Ajax knetter en knettergek.
Het is ook krankzinnig veel geld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 juli 2022 - 22:03   quote  deeplink  
Ajax is knettergek indien ze Brobbey kopen, 10 miljoen is nog te veel
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 19:20 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Op basis van de 3 puntjes achter Ajax, met een keeper als Drommel. Een goede keeper pakt punten voor je die hebben ze nu met Benitez.

Zij verliezen niet of nog niet echte kwaliteit spelers, degene die ze verloren zijn hebben ze prima opgevangen.
Dat kwam puur door blessures en met name bij de keepers ook.. jij noemt dan bijv drommel, Wii hebben een aantal wedstrijden onana gehad.. de rest van de aangetrokken personen geven echt geen garantie bij PSV.. Til? Simons die enkel een talent is en het nog überhaupt waar moet maken.. Luuk de jong past in mijn ogen denk ik helemaal niet bij de spelers die ze hebben die graag naar binnentrekken en voetballen kan die niet.. tjah en wat haalt Ajax nog ? Bergwijn om mee te beginnen is 1 en die schat ik toch echt hoger in dan een Luuk de jong..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 22:40   quote  deeplink  
Wat een geld... 32 mil, mjah die verdien je met gemak terug zou ik denken..
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2022 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:
Wat een geld... 32 mil, mjah die verdien je met gemak terug zou ik denken..
Nou... ook voor Ajax is dat een fors bedrag voor een transfer hoor. Dat verdien je echt niet zomaar even terug.
remco k
 remco k - dinsdag 05 juli 2022 - 22:51   quote  deeplink  
Ach ja. Wij doen de boekhouding van Ajax niet. Als er maar een selectie staat die ertoe doet om voor het kampioenschap te strijden.
Eide
 Eide - dinsdag 05 juli 2022 - 22:53   quote  deeplink  
Overigens meldt Fabrizio Romano 30 miljoen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 juli 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:
Wat een geld... 32 mil, mjah die verdien je met gemak terug zou ik denken..
Denk je dat, ja? Dan moet je jezelf even laten nakijken als je denkt dat dat met gemak gaat gebeuren.

Neem daar ook even zijn salaris voor 5 jaar zijn. Die gaat gewoon 3/4 miljoen per jaar kosten en dan nog het tekengeld. Nee, dat verdien je niet zomaar terug. Het is te hopen dat hij gaat excelleren op een manier die hij nog niet gedaan heeft en in een systeem wat hij niet kent.

Ik vind dit echt een waanzinnig risico
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 juli 2022 - 23:04   quote  deeplink  
Het is de markt waarin we leven, Ajax wilt zich meten met de beste teams van Europa tja dan moet je spelers hebben van niveau,

Dortmund koopt Haller voor 35 miljoen, ook bezopen.
Mocht Bergwijn over 2 jaar 50 a 60 miljoen opleveren praten we nergens meer over.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Denk je dat, ja? Dan moet je jezelf even laten nakijken als je denkt dat dat met gemak gaat gebeuren.

Neem daar ook even zijn salaris voor 5 jaar zijn. Die gaat gewoon 3/4 miljoen per jaar kosten en dan nog het tekengeld. Nee, dat verdien je niet zomaar terug. Het is te hopen dat hij gaat excelleren op een manier die hij nog niet gedaan heeft en in een systeem wat hij niet kent.

Ik vind dit echt een waanzinnig risico
Eventueel goed WK, eventueel nog een goed EK onder Ajax.. vergeet niet dat ze ooit al 30 mil vanuit Engeland hebben betaald voor een Bergwijn van PSV die Europees niks had laten zien.. het is gewoon een gekke markt tegenwoordig... 50 mil voor een verdediger van Ajax, haller 35 mil.. gravenberch die enkel een talent is 24 mil met een 1 jarig contract... Het is gewoon waanzin tegenwoordig..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 juli 2022 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 22:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou... ook voor Ajax is dat een fors bedrag voor een transfer hoor. Dat verdien je echt niet zomaar even terug.
Als je al 35 mil voor haller kan krijgen die compleet mislukt is in Engeland.. en ook een Bergwijn is natuurlijk gewoon een oranje international, tjah..

Maar Guys.. als dit onze voorhoede en gedeeltelijk middenveld word en blijft is het toch prima

Tadic Berghuis Bergwijn Mo Anthony Klaassen brobbey eventueel unuvar
.. en zal er vast wat vergeten.. maak me meer zorgen achterin met blind en rensch
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2022 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eventueel goed WK, eventueel nog een goed EK onder Ajax.. vergeet niet dat ze ooit al 30 mil vanuit Engeland hebben betaald voor een Bergwijn van PSV die Europees niks had laten zien.. het is gewoon een gekke markt tegenwoordig... 50 mil voor een verdediger van Ajax, haller 35 mil.. gravenberch die enkel een talent is 24 mil met een 1 jarig contract... Het is gewoon waanzin tegenwoordig..
Ajax gaat Bergwijn niet voor 55/60 miljoen verkopen, dat durf ik nu al te zeggen. Hij is een prima speler, maar geen wereldspeler voor Ajax begrippen. Hij is 24, dus veel beter gaat hij niet worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 06 juli 2022 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2022 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het is de markt waarin we leven, Ajax wilt zich meten met de beste teams van Europa tja dan moet je spelers hebben van niveau,

Dortmund koopt Haller voor 35 miljoen, ook bezopen.
Mocht Bergwijn over 2 jaar 50 a 60 miljoen opleveren praten we nergens meer over.
Ajax begroot geloof ik op 8e of kwartfinale CL. Dat vind ik al gestoord, wanneer je jaarlijks serieus rekening moet houden dat je halve elftal leeggekocht wordt als het aardig draait.
p111
 p111 - woensdag 06 juli 2022 - 08:16   quote  deeplink  
Toch ook wel weer mooi om al die verhalen en het commentaar te lezen over Ajax en alle transfers we doen er wel weer toe in Europa.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 juli 2022 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 00:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax gaat Bergwijn niet voor 55/60 miljoen verkopen, dat durf ik nu al te zeggen. Hij is een prima speler, maar geen wereldspeler voor Ajax begrippen. Hij is 24, dus veel beter gaat hij niet worden.
Bij Ajax wordt hij sowieso beter want nu gaat hij spelen, hoe goed is afwachten natuurlijk.
Ik denk dat hij bij Ajax meer in het oog springt, dus zal hij later weer wel beter verkoopbaar worden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 juli 2022 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 00:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax begroot geloof ik op 8e of kwartfinale CL. Dat vind ik al gestoord, wanneer je jaarlijks serieus rekening moet houden dat je halve elftal leeggekocht wordt als het aardig draait.
Dit is idd te gek voor woorden maar goed ze willen aansluiten bij de top van Europa, tja dan moet je hier ook in mee.

Ook ik vind het jammer dat spelers te snel al willen vertrekken bij Ajax, wanneer je ze langer vast kan houden kan je misschien de kwart/ halve finale bereiken maar dit zal mijn inziens niet lukken wanneer ze zo snel vertrokken zijn
p111
 p111 - woensdag 06 juli 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Dat heeft ook te maken met de salarissen.In de PL betaald een middenmotor al hogere salarissen als bij Ajax.Bergwijn kon bij Evertoen al veel meer verdienen en Everton speelt degradatie voetbal in de PL.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 juli 2022 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 00:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax gaat Bergwijn niet voor 55/60 miljoen verkopen, dat durf ik nu al te zeggen. Hij is een prima speler, maar geen wereldspeler voor Ajax begrippen. Hij is 24, dus veel beter gaat hij niet worden.
Ik ben heel benieuwd naar hem om hem wekelijks te zien spelen en wat die dan laat zien, denk dat we dan ook pas kunnen oordelen wat die eventueel op zou kunnen brengen..

Ben wel heel benieuwd hoe de voorhoede en middenveld eruit gaan zien omdat ook Anthony lijkt te blijven of weggaat voor een giga bedrag.. maar achterin moet toch echt nog wel wat bij als Martinez en ook Nico vertrekken.. enige echte waardevolle spelers die je dan hebt zijn timber en blind (die ik zelf op zijn retour vind zijn) en wijndal.. rensch is er nog niet denk ik en Klaiber tjah, leuk als extra indien nodig.. maar voor de rest?
remco k
 remco k - woensdag 06 juli 2022 - 11:31   quote  deeplink  
Talenten zijn er nooit al direct klaar voor, Timber is weer een seizoen verder en kan onze rechtsback ondersteunen. Uiteindelijk werkt dat altijd zo bij een club als Ajax.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 juli 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 11:31 schreef remco k het volgende:
Talenten zijn er nooit al direct klaar voor, Timber is weer een seizoen verder en kan onze rechtsback ondersteunen. Uiteindelijk werkt dat altijd zo bij een club als Ajax.
Timber is toch ook nog gewoon een talent, een erg goede dat wel.. maar achterin is toch lang niet klaar nu of gaan we op klaiber en schuurs gokken.. achterin is het gewoon niet goed genoeg zonder Mazraoui en Nico en al helemaal Martinez...

Mazraoui timber Martinez Nico/blind

Rensch timber blind wijndal

Volgens mij doe je dan echt wel een jasje uit..
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 08:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bij Ajax wordt hij sowieso beter want nu gaat hij spelen, hoe goed is afwachten natuurlijk.
Ik denk dat hij bij Ajax meer in het oog springt, dus zal hij later weer wel beter verkoopbaar worden
Dan nog ben ik het in deze wel eens met Loetje. Je moet het met dit soort bedragen toch eerder hebben van de versterking van het team waardoor er inkomsten uit Europees voetbal moeten komen, want aan transfergeld zal je echt niet binnenlopen op Bergwijn, hoe goed hij bij Ajax eventueel ook gaat spelen.

Laten we wel wezen, het is geen De Jong, De Ligt of Antony.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 juli 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 17:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Dan nog ben ik het in deze wel eens met Loetje. Je moet het met dit soort bedragen toch eerder hebben van de versterking van het team waardoor er inkomsten uit Europees voetbal moeten komen, want aan transfergeld zal je echt niet binnenlopen op Bergwijn, hoe goed hij bij Ajax eventueel ook gaat spelen.

Laten we wel wezen, het is geen De Jong, De Ligt of Antony.
Dat mag zeker, geen probleem

Toch lees ik in de berichtgeving dat Ajax gokt (hoopt) dat hij later voor meer verkocht gaat worden, is misschien een utopie maar die gedachte zit er wel achter bij Ajax.

Ik denk dat hij wel in die categorie is alleen is hij iets ouder met zijn 24 jaar.
Maar goed de toekomst zal dit uitwijzen

Ik vind het heel wijs dat Ajax voor niveau heeft gekeken en dat hij duur is is zeker maar goed er komt wel kwaliteit naar ik hoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juli 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0765149