BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 06 juli 2022 - 18:31   quote  deeplink  
Bergwijn is vanochtend gekeurd in het Amsterdam UMC. Haller is definitief naar BVB.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 06 juli 2022 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juli 2022 - 18:31 schreef Eide het volgende:
Bergwijn is vanochtend gekeurd in het Amsterdam UMC. Haller is definitief naar BVB.
Mooi, nu nog een spits
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2022 - 07:47   quote  deeplink  
Bergwijn tekent vrijdag z'n contract, en zal dan waarschijnlijk ook worden gepresenteerd. De verwachting is dat Wijndal ook de aankomende dagen rond gaat komen. Brobbey staat hoog op de verlanglijst van Schreuder maar de vraagprijs is een obstakel.
wvb
 wvb - donderdag 07 juli 2022 - 11:20   quote  deeplink  
Brobbey, haal twee talentvolle Brazilianen voor zo'n enorme zak met geld.
Anders laat hem zelf de helft van de transfersom betalen, of laat hem twee jaar zonder salaris spelen.
Ajax heeft al in hem geïnvesteerd door hem op te leiden.
Oneindig lange gesprekken over zijn contract verlenging volgden.
Hij scoort wel maar oogt houterig en bonkig.
Zou wel een aanfluiting van mismanagement zijn om zoveel miljoenen Euro's in hem te investeren.
Geen enkele andere club zal dat bedrag voor hem op gaan hoesten.
Hooguit 5 miljoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 11:38   quote  deeplink  
Manchester wil niet verder gaan dan 60 miljoen voor Antony, vast houden aan de 80 miljoen of zakken naar 65 a 70 miljoen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 11:20 schreef wvb het volgende:
Brobbey, haal twee talentvolle Brazilianen voor zo'n enorme zak met geld.
Anders laat hem zelf de helft van de transfersom betalen, of laat hem twee jaar zonder salaris spelen.
Ajax heeft al in hem geïnvesteerd door hem op te leiden.
Oneindig lange gesprekken over zijn contract verlenging volgden.
Hij scoort wel maar oogt houterig en bonkig.
Zou wel een aanfluiting van mismanagement zijn om zoveel miljoenen Euro's in hem te investeren.
Geen enkele andere club zal dat bedrag voor hem op gaan hoesten.
Hooguit 5 miljoen.
Idd verder kijken, geen miljoenen aan uitgeven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 11:40   quote  deeplink  
Bergwijn in de spits en gaan voor een 2e spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2022 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Manchester wil niet verder gaan dan 60 miljoen voor Antony, vast houden aan de 80 miljoen of zakken naar 65 a 70 miljoen ?
Vasthouden. Als Antony weer een goed seizoen draait is hij straks ook weer minimaal dat bedrag waard en dan heb je hem weer een jaar gehad.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 juli 2022 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 12:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Vasthouden. Als Antony weer een goed seizoen draait is hij straks ook weer minimaal dat bedrag waard en dan heb je hem weer een jaar gehad.
Zou het zin hebben als die echt weg wil ? Bedoel ik ben voor vasthouden hoor maar als die de kop in de wind slaat en een negatieve invloed heeft op de groep?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 12:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Vasthouden. Als Antony weer een goed seizoen draait is hij straks ook weer minimaal dat bedrag waard en dan heb je hem weer een jaar gehad.
Dat dan weer wel maar we hebben Ihattaren ook nog, aan de andere kant moet hij zich maar schikken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 juli 2022 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juni 2022 - 12:19 schreef Eide het volgende:

[..]

We gaan zien. Dat is wel een heel mooi bedrag voor een verdediger. Hij heeft 7 miljoen gekost en heeft drie seizoenen voor de club gespeeld. Met twee jaar op z'n contract is dit een fantastische deal vanuit commercieel oogpunt, even vanuit de aanname dat deze berichtgeving correct is.

Met 50 miljoen is er ook echt wel ruimte om de markt op te gaan voor een vervanger. Ajax zal altijd spelers kwijt raken. Zolang dat voor dit soort transferbedragen gaat kan ik daar best mee leven.
Precies, als er dit soort bedragen worden overgemaakt voor en verdediger, dan vind ik het niet zo erg. Ajax is en blijft toch een sprinkplank voor jonge voetballers die zich daar ontwikkelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 juli 2022 - 19:59   quote  deeplink  
Probleem vaak met Zuid Amerikaanse spelers is dat dit echt een tussenstop is. Vaak worden ze omringt door tig zaakwaarnemers, zie Sanchez bijvoorbeeld.

Het is lastig. Want zolangzamerhand dreigt er een aardige leegloop en lijkt Ajax met zijn 3 targets ruim door het budget heen te zitten, vermoed ik zo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 20:39   quote  deeplink  
BREAKING | 'Ten Hag wil Ajax-target Brobbey naar Manchester halen'
Vandaag, 20:16

door Joram
bron: BILD

Brian Brobbey met Erik ten Hag

Ajax heeft in de strijd om Brian Brobbey concurrentie gekregen van Erik ten Hag. Volgens BILD is Manchester United geïnteresseerd in de twintigjarige spits.

Brobbey zou zelfs al gebeld hebben met de oud-trainer van de Amsterdamse club. Ajax is al lang bezig met het terughalen van de spits, maar de club kan niet voldoen aan de vraagprijs van RB Leipzig.

De Duitsers willen 25 miljoen euro voor de international. Ten Hag hoopt nu te profiteren van de situatie tussen Ajax en RB Leipzig. Brobbey zei enkele maanden geleden nog gekscherend dat Ten Hag hem mee moest nemen naar Manchester United.

*********************

Whahahaha het zal toch niet waar zijn zeker...whahaha hahaha

Nou zoek maar een andere spits op 2H
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 juli 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
BREAKING | 'Ten Hag wil Ajax-target Brobbey naar Manchester halen'
Vandaag, 20:16

door Joram
bron: BILD

Brian Brobbey met Erik ten Hag

Ajax heeft in de strijd om Brian Brobbey concurrentie gekregen van Erik ten Hag. Volgens BILD is Manchester United geïnteresseerd in de twintigjarige spits.

Brobbey zou zelfs al gebeld hebben met de oud-trainer van de Amsterdamse club. Ajax is al lang bezig met het terughalen van de spits, maar de club kan niet voldoen aan de vraagprijs van RB Leipzig.

De Duitsers willen 25 miljoen euro voor de international. Ten Hag hoopt nu te profiteren van de situatie tussen Ajax en RB Leipzig. Brobbey zei enkele maanden geleden nog gekscherend dat Ten Hag hem mee moest nemen naar Manchester United.

*********************

Whahahaha het zal toch niet waar zijn zeker...whahaha hahaha

Nou zoek maar een andere spits op 2H
Tenhag is gewoon een vieze hond
JV
 JV - donderdag 07 juli 2022 - 21:14   quote  deeplink  
Als dat echt zo is zou ik geen speler meer aan hun verkopen
Zou echt zielig zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 juli 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 21:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tenhag is gewoon een vieze hond
Hoezo, Ajax wil geen 25 miljoen neer leggen voor Brobbey, ik zou nog geen 5 miljoen neer leggen...
5 miljoen en zijn tekengeld in leveren, dan terug nemen
Eide
 Eide - donderdag 07 juli 2022 - 23:45   quote  deeplink  
Niet zo druk om maken. Half Ajax is ondertussen in verband gebracht met Ten Hag. Dat zal echt best wel meevallen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 08 juli 2022 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
BREAKING | 'Ten Hag wil Ajax-target Brobbey naar Manchester halen'
Vandaag, 20:16

door Joram
bron: BILD

Brian Brobbey met Erik ten Hag

Ajax heeft in de strijd om Brian Brobbey concurrentie gekregen van Erik ten Hag. Volgens BILD is Manchester United geïnteresseerd in de twintigjarige spits.

Brobbey zou zelfs al gebeld hebben met de oud-trainer van de Amsterdamse club. Ajax is al lang bezig met het terughalen van de spits, maar de club kan niet voldoen aan de vraagprijs van RB Leipzig.

De Duitsers willen 25 miljoen euro voor de international. Ten Hag hoopt nu te profiteren van de situatie tussen Ajax en RB Leipzig. Brobbey zei enkele maanden geleden nog gekscherend dat Ten Hag hem mee moest nemen naar Manchester United.

*********************

Whahahaha het zal toch niet waar zijn zeker...whahaha hahaha

Nou zoek maar een andere spits op 2H
Sorry, maar wat moet Man U nou met Brobbey? Is er absoluut nog niet klaar voor en Brobbey gooit zijn WK kansen weg, als hij naar Engeland verkast. Lijkt me echt een onzin gerucht vanuit kamp Leipzig om Ajax onder druk te zetten. Leipzig moet van hem af, want weet dat ze niet veel meer aan hem hebben met alles wat gaande is.

Mocht het wel allemaal wel waar zijn, moet Ten Hag echt oppassen dat hij niet de fout maakt die bijna elke NL coach maakt die naar het buitenland gaat. Bekenden meenemen die het niveau eigenlijk niet aankunnen. Worden ze geen van allen beter van.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juli 2022 - 07:25   quote  deeplink  
Ik geloof er ook niet veel van hoor Jaccio, lachen toch!
remco k
 remco k - vrijdag 08 juli 2022 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 13:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou het zin hebben als die echt weg wil ? Bedoel ik ben voor vasthouden hoor maar als die de kop in de wind slaat en een negatieve invloed heeft op de groep?
Dan verneukt hij z’n eigen carrière. Dat gaat niet gebeuren.
p111
 p111 - vrijdag 08 juli 2022 - 08:10   quote  deeplink  
Bod van 50 milj/Martinez bedankt Ten Hg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan verneukt hij z’n eigen carrière. Dat gaat niet gebeuren.
Ook weer waar...

We gaan het zien
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 08:10 schreef p111 het volgende:
Bod van 50 milj/Martinez bedankt Ten Hg.
Ik gun het Martinez echt.. aan de andere kant, kijk wat je overhoudt achterin.. pfff
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 08:45   quote  deeplink  
Vandaag zou Bergwijn gepresenteerd worden, de dag van Nouri... Zou dat een reden zijn geweest voor het wachten ook ? Aangezien het erg goede vrienden zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 08 juli 2022 - 09:02   quote  deeplink  
Manchester United zou het bod op Martinez hebben verhoogd naar 50 miljoen inclusief bonussen. Ajax eist naar verluid 50 miljoen vast. Desondanks vermoed ik dat als dit klopt deze transfer er snel doorheen zal zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juli 2022 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:02 schreef Eide het volgende:
Manchester United zou het bod op Martinez hebben verhoogd naar 50 miljoen inclusief bonussen. Ajax eist naar verluid 50 miljoen vast. Desondanks vermoed ik dat als dit klopt deze transfer er snel doorheen zal zijn.
Klopt, dit is zo goed als rond.
Ik lees alleen nog geen geruchten omtrent zijn vervanger, wie hebben ze op het oog?
Dit weten ze goed te verbergen
p111
 p111 - vrijdag 08 juli 2022 - 09:21   quote  deeplink  
Schuurs whaa
p111
 p111 - vrijdag 08 juli 2022 - 09:22   quote  deeplink  
Ik denk Blind voorlopig
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Ik denk Blind voorlopig
Rensch timber blind wijndal

Dat gaat hem echt niet worden denk ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juli 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Ik denk Blind voorlopig
Voorlopig wel alleen moeten alle posities dubbel bezet zijn.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 juli 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 19:59 schreef Loetje het volgende:
Probleem vaak met Zuid Amerikaanse spelers is dat dit echt een tussenstop is. Vaak worden ze omringt door tig zaakwaarnemers, zie Sanchez bijvoorbeeld.

Het is lastig. Want zolangzamerhand dreigt er een aardige leegloop en lijkt Ajax met zijn 3 targets ruim door het budget heen te zitten, vermoed ik zo
Voor 50 miljoen kan je wel weer een nieuwe goede speler kopen, als Anthony weggaat, dan gaat het wel lastig worden. Wel apart dat er geen bod op alvarez komt. De meeste scouts zien toch wel in dat hij voetballend te kort komt
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 juli 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juli 2022 - 20:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
BREAKING | 'Ten Hag wil Ajax-target Brobbey naar Manchester halen'
Vandaag, 20:16

door Joram
bron: BILD

Brian Brobbey met Erik ten Hag

Ajax heeft in de strijd om Brian Brobbey concurrentie gekregen van Erik ten Hag. Volgens BILD is Manchester United geïnteresseerd in de twintigjarige spits.

Brobbey zou zelfs al gebeld hebben met de oud-trainer van de Amsterdamse club. Ajax is al lang bezig met het terughalen van de spits, maar de club kan niet voldoen aan de vraagprijs van RB Leipzig.

De Duitsers willen 25 miljoen euro voor de international. Ten Hag hoopt nu te profiteren van de situatie tussen Ajax en RB Leipzig. Brobbey zei enkele maanden geleden nog gekscherend dat Ten Hag hem mee moest nemen naar Manchester United.

*********************

Whahahaha het zal toch niet waar zijn zeker...whahaha hahaha

Nou zoek maar een andere spits op 2H
IK ben niet echt onder de indruk van de aankopen van Man utd. Malacia, leuke speler, maar Premier league? Brobeey, leuke speler maar nog lang niet klaar voor de PL, hij krijgt niet eens een basis plaats bij RB!! en dan Martinez, prima verdediger, maar 50miljoen neerleggen voor zo iemand?

Ten Hag doet hetzelfde als destijds bij Ajax, spelers van Utrecht halen en dan blijkt dat ze niet goed genoeg zijn voor dat niveau. Denk dat Ten HAg het niet gaat redden daar
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 juli 2022 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Ik denk Blind voorlopig
Ik denk ook blind, die stond daar voordat Martinez doorbrak en daar vind ik hem beter dan op linksback. Wijndal kan dan weer op LB en je hebt Timber gewoon nog naast blind
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juli 2022 - 09:58   quote  deeplink  
En wederom een gerucht....wat is er van waar?

Manchester United dient waanzinnig bod in bij Ajax voor winger'

door Johan Walckiers
07/07/2022 10:12

Antony (Matheus dos Santos Antony)
Manchester United zou absoluut de Braziliaan Antony van Ajax willen
In Engeland klinkt het dat Manchester United nog in Nederland gaat shoppen. De interesse voor de Braziliaanse winger Antony is niet nieuw, maar nu zou er ook een bod zijn.

Volgens het Britse Goal zou United een bod van maar liefst 71,5 miljoen euro ingediend hebben bij Ajax om Antony er los te weken. De 22-jarige Braziliaanse international staat al een tijdje op de radar, maar bij United wisten ze ook dat Ajax hem niet zomaar zou laten gaan.

Ajax vroeg om en bij de 70 miljoen en zou dat nu dus ook kunnen krijgen. Toch zijn ze niet happig om hun winger te laten vertrekken, want ze willen ook een goed figuur slaan in de Champions League.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk ook blind, die stond daar voordat Martinez doorbrak en daar vind ik hem beter dan op linksback. Wijndal kan dan weer op LB en je hebt Timber gewoon nog naast blind
Blind die zich bemoeid met de opbouw, wijndal die opkomt.. zie ik absoluut niet goed komen in de omschakeling...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 08:45 schreef nummer10 het volgende:
Vandaag zou Bergwijn gepresenteerd worden, de dag van Nouri... Zou dat een reden zijn geweest voor het wachten ook ? Aangezien het erg goede vrienden zijn..
Ja dus

Mooi detail: in samenspraak met de familie Nouri tekent Bergwijn exact vijf jaar na het vreselijke ongeval van Nouri zijn contract in Amsterdam.

Tevens een erg mooie video van de media afdeling wederom bij de presentatie..
Eide
 Eide - vrijdag 08 juli 2022 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Rensch timber blind wijndal

Dat gaat hem echt niet worden denk ik..
Waarom niet? Wijndal, Rensch en Timber zijn allemaal rappe jongens. Blind is een ervaren rot die met zijn coaching en positionering veel stabiliteit kan brengen. Ik mis wat fysieke hardheid in een dergelijke verdediging, maar verder zie ik weinig tekortkomingen in het geheel.
Eide
 Eide - vrijdag 08 juli 2022 - 13:01   quote  deeplink  
FXIfMILXwAE-gxN?format=jpg&name=900x900

Het is rond.
Eide
 Eide - vrijdag 08 juli 2022 - 13:02   quote  deeplink  
FXIR5-aX0AANX2f?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - vrijdag 08 juli 2022 - 13:04   quote  deeplink  
Het filmpje op Twitter is mooi.

AFC Ajax op Twitter



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juli 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 juli 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 13:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom niet? Wijndal, Rensch en Timber zijn allemaal rappe jongens. Blind is een ervaren rot die met zijn coaching en positionering veel stabiliteit kan brengen. Ik mis wat fysieke hardheid in een dergelijke verdediging, maar verder zie ik weinig tekortkomingen in het geheel.
Ik vond blind centraal al minder worden en de plek werd terecht overgenomen door Martinez na blind zijn blessure (om het zo maar even te noemen)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 08 juli 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Inderdaad een mooi filmpje Eide, hij komt als 't ware thuis
Eide
 Eide - zaterdag 09 juli 2022 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juli 2022 - 09:02 schreef Eide het volgende:
Manchester United zou het bod op Martinez hebben verhoogd naar 50 miljoen inclusief bonussen. Ajax eist naar verluid 50 miljoen vast. Desondanks vermoed ik dat als dit klopt deze transfer er snel doorheen zal zijn.
Mike Verweij meldt dat Ajax wil vasthouden aan 50 miljoen gegarandeerd. Er is morgen topoverleg bij Ajax maar naar verluid niet over dit voorstel. De vraag is wat Ajax doet als er daadwerkelijk een bod voor 50 miljoen op tafel komt.

Daarnaast is het rond Antony rustig op dit moment. Er liggen geen serieuze aanbiedingen van clubs. Het rommelt momenteel alleen rond Tagliafico en Martinez. Tagliafico kan naar Olympique Lyon maar zou z'n zinnen hebben gezet op Barcelona dat ook interesse heeft.
wvb
 wvb - zondag 10 juli 2022 - 05:11   quote  deeplink  
15-25 miljoen voor Brobey is waanzinnig.
Een totaal kunstmatige waarde.
Hij is zoveel geld, bij lange na niet waard.
Kan me niet voorstellen dat dit boekhoudundig verantwoord is.
Geen enkele andere club, die dat bedrag voor hem ophoest.
Over een jaar op te halen voor 4 miljoen Euro.
Zoek liever iets Zuid-Amerikaans, een beweegelijke spits.

Ten Hag heeft niet veel meer fantasie, dan in dat van zijn oude team.
Niet erg klassevol, niet erg inventief.
Ik denk niet dat hij het lang gaat redden daar, ook voor de perscamera ik zie hem al heel snel een slecht figuur slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2022 door wvb --
nummer10
 nummer10 - zondag 10 juli 2022 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 05:11 schreef wvb het volgende:
15-25 miljoen voor Brobey is waanzinnig.
Kan me niet voorstellen dat dit boekhoudundig verantwoord is.
Geen enkele andere club, die dat bedrag voor hem ophoest.
Over een jaar op te halen voor 4 miljoen Euro.
Zoek liever iets Zuid-Amerikaans, een beweegelijke spits.
Vermoed dat Ajax en brobbey allang wat af hebben gesproken.. Leipzig vraagt dit nu puur omdat brobbey zelf ook weg wilt en Leipzig probeert het maar.. gewoon wachten en uiteindelijk komt die voor veel minder aangezien Leipzig ook niks heeft aan brobbey.. denk ik tenminste haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 10 juli 2022 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 05:11 schreef wvb het volgende:
15-25 miljoen voor Brobey is waanzinnig.
Kan me niet voorstellen dat dit boekhoudundig verantwoord is.
Geen enkele andere club, die dat bedrag voor hem ophoest.
Over een jaar op te halen voor 4 miljoen Euro.
Zoek liever iets Zuid-Amerikaans, een beweegelijke spits.
Eens
Eide
 Eide - zondag 10 juli 2022 - 10:39   quote  deeplink  
Voor de boekhouding is Brobbey een speler net als alle anderen. Voor onze emotie is het uiterst scherp gezien de geschiedenis van Brobbey maar dat doet er boekhoudkundig niets toe. De vraag is ene beetje of een onbewezen spits met nog geen 600 minuten Eredivisie en 124 minuten Bundesliga 25 miljoen waard is. Ik denk het niet maar uiteindelijk bepaald de koper de waarde.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2022 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 10:39 schreef Eide het volgende:
Voor de boekhouding is Brobbey een speler net als alle anderen. Voor onze emotie is het uiterst scherp gezien de geschiedenis van Brobbey maar dat doet er boekhoudkundig niets toe. De vraag is ene beetje of een onbewezen spits met nog geen 600 minuten Eredivisie en 124 minuten Bundesliga 25 miljoen waard is. Ik denk het niet maar uiteindelijk bepaald de koper de waarde.
Heb ook het idee dat Brobbey fysiek helemaal geen heel seizoen aankan als eerste spits.
Heeft altijd wel iets om de paar wedstrijden. Dan vind ik 25 echt veel teveel ook nog gezien zijn geschiedenis.

Schiet hij er 20+ in verkoop je hem uiteindelijk ook wel voor minimaal 40 miljoen dat is weer de andere kant.

Martinez en Antony schijnt 125 miljoen op geboden te zijn. Dit moet je toch gewoon doen?
p111
 p111 - zondag 10 juli 2022 - 11:19   quote  deeplink  
Als het waar is dat bod van 125 miljoen,altijd doen zie de belssures van Antoni en Martinez dat kan ook gewoon midden in het seizoen gebeuren.Als Ajax zijnde kun je zo,n bod gewoon weg niet weigeren.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 juli 2022 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2022 - 10:39 schreef Eide het volgende:
Voor de boekhouding is Brobbey een speler net als alle anderen. Voor onze emotie is het uiterst scherp gezien de geschiedenis van Brobbey maar dat doet er boekhoudkundig niets toe. De vraag is ene beetje of een onbewezen spits met nog geen 600 minuten Eredivisie en 124 minuten Bundesliga 25 miljoen waard is. Ik denk het niet maar uiteindelijk bepaald de koper de waarde.
Helemaal onbewezen natuurlijk niet.. qua gespeelde minuten en doelpunten prima stats.. laat ik wel vooropstellen dat 25 mil te veel is, maar dat weet Leipzig ook wel en die gaan gewoon echt hoog in de boom zitten omdat de liefde wederzijds is en proberen het gewoon..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0774202