BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 juli 2022 - 09:40   quote  deeplink  
---------------- keeper -----------------

-----------Timber --- Aankoop ----------- (hoop echt op einde tijdperk Blind!!!)

Rensch -------------------------- Wijndal

-------- Alvarez ------- Berghuis --------

---------------- Ihataren ---------------

Aankoop -------------------------- Tadic ( Kans is groot dat Anthony wordt verkocht)

-------------- Bergwijn --------------

????

Klaassen als alternatief Alvarez.
Taylor als alternatief Berghuis.
Kudus als alternatief voor Ihataren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2022 door AkaS --
Eide
 Eide - vrijdag 15 juli 2022 - 13:30   quote  deeplink  
Taylor verlengt tot 2027. Het lijkt er op dat hij nummer 8 krijgt toegewezen dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2022 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 15 juli 2022 - 13:46   quote  deeplink  
Er lijkt er sterk op dat de transfer van Martinez elk moment beklonken kan worden. In de Ierse media wordt ook gesuggereerd dat Calvin Bassey de opvolger van Martinez gaat worden en dat Rangers en Ajax in een vergevorderd stadium van onderhandelingen zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juli 2022 - 15:01   quote  deeplink  
Basiself Ajax: Wijndal en Bergwijn debuteren, Ihattaren ontbreekt

14:23 – Aanwinsten Owen Wijndal en Steven Bergwijn maken vrijdagmiddag voor de eerste keer hun opwachting in het shirt van Ajax. De Amsterdammers nemen het om 15.30 uur op tegen het Belgische KAS Eupen. Bergwijn lijkt aan de wedstrijd te beginnen als centrumspits.

De van Tottenham Hotspur overgenomen aanvaller vormt de voorhoede met aanvoerder Dusan Tadic en Steven Berghuis. Laatstgenoemde lijkt vanaf de rechterflank te gaan spelen. Coach Alfred Schreuder zou in het oefenduel ook met Tadic in de spits kunnen spelen, wat in het verleden al met succes gebeurde. Na het vertrek van Sébastien Haller, Brian Brobbey en Danilo heeft Ajax geen pure centrumspits in de gelederen.

Tegen Eupen verdedigt Jay Gorter het doel. Maarten Stekelenburg en Remko Pasveer zitten niet bij de wedstrijdselectie. Voor zijn neus wordt de defensie gevormd door Devyne Rensch, Perr Schuurs, Daley Blind en Owen Wijndal. Door de aanwezigheid van laatstgenoemde verhuist Blind dus naar het hart van de defensie. Lisandro Martínez ontbreekt in de selectie vanwege zijn naderende transfer naar Manchester United.

Edson Álvarez, Kenneth Taylor en Davy Klaassen vormen het middenveld. Dat gaat onder meer ten koste van Mohammed Kudus, die op de reservebank zit. Mohamed Ihattaren zit net als vorige week niet bij de wedstrijdselectie. Het is niet bekend waarom hij ontbreekt, maar vorige week was de twintigjarige middenvelder ziek.

Ook zie ik Timber niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - vrijdag 15 juli 2022 - 15:49   quote  deeplink  
Martinez is vandaag niet eens op het trainingsveld verschenen. Die is al weg.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 juli 2022 - 17:16   quote  deeplink  
Ajax gewoon achter
. en wat word blind daar weer is een keer makkelijk weggezet om vervolgens gewoon te stoppen met rennen omdat die de speler niet bij kan houden..

Mij ook een raadsel waarom Nico nog speelt aangezien die ook gewoon weggaat.. tuurlijk ingevallen voor wijndal maar dan geef je een jonge jonge toch de kans zich te laten zien ?
Eide
 Eide - vrijdag 15 juli 2022 - 17:30   quote  deeplink  
Als Tagliafico speelt is omdat de interesse niet dusdanig concreet is dat er op zeer korte termijn een transfer wordt verwacht.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 juli 2022 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2022 - 17:30 schreef Eide het volgende:
Als Tagliafico speelt is omdat de interesse niet dusdanig concreet is dat er op zeer korte termijn een transfer wordt verwacht.
Zou die zo gek te krijgen zijn om te verlengen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juli 2022 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2022 - 17:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou die zo gek te krijgen zijn om te verlengen ?
Als er een Spaanse of Engelse club van naam is niet, zoals bijvoorbeeld Barcelona dan is hij weg.
Hij is zelf niet zo gecharmeerd van de Franse competitie had ik gelezen wat overigens geen garantie geeft dat dit zo is.

De kans dat hij weg gaat is heel natuurlijk groter dan dat hij blijft omdat hij tegen een gelimiteerd bedrag weg mag.
remco k
 remco k - vrijdag 15 juli 2022 - 18:55   quote  deeplink  
Ik vraag me af waarom ihataren afgelopen wedstrijd en deze wedstrijd niet speelde.
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juli 2022 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2022 - 09:40 schreef AkaS het volgende:
---------------- keeper -----------------

-----------Timber --- Aankoop ----------- (hoop echt op einde tijdperk Blind!!!)

Rensch -------------------------- Wijndal

-------- Alvarez ------- Berghuis --------

---------------- Ihataren ---------------

Aankoop -------------------------- Tadic ( Kans is groot dat Anthony wordt verkocht)

-------------- Bergwijn --------------

????

Klaassen als alternatief Alvarez.
Taylor als alternatief Berghuis.
Kudus als alternatief voor Ihataren.
Ik denk dat Antony wordt behouden tot na het WK.

Pasveer,
Aankoop, Timber, die speler van Rangers, Wijndal/Blind
Koopmeiners, Ihattaren, Taylor,
Antony, Bergwijn, Tadic.
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 juli 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juli 2022 - 18:55 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af waarom ihataren afgelopen wedstrijd en deze wedstrijd niet speelde.
Ziek geweest of is nog ziek
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juli 2022 - 21:03   quote  deeplink  
BILD meldt aanzienlijk lagere vraagprijs voor Ajax-target Brobbey

19:49 – Ajax mag mogelijk toch weer hopen op een definitieve terugkeer van Brian Brobbey. Dat deden de Amsterdammers al langer, maar de vraagprijs van liefst 25 miljoen euro vormde vooralsnog een te groot obstakel. De kans bestaat echter dat de twintigjarige spits toch voor minder geld op te halen is.

Dat bleek althans uit een artikel van het Duitse BILD. Daarin werd een update gegeven van de situatie rond de spits, waarin vooral de gevraagde transfersom opviel. Het medium sprak namelijk van een vraagprijs van vijftien miljoen euro, aanzienlijk lager dan de 25 miljoen die de afgelopen tijd in de media werd genoemd. Eerder hoopte Ajax Brobbey juist voor dat bedrag over te nemen, maar was het Leipzig dat vijftien miljoen te weinig vond.

Als de Duitse krant het bij het juiste eind heeft, is een transfer van Brobbey plots weer een stuk dichterbij. In hetzelfde artikel viel dan ook te lezen dat de zaken er voor Ajax een stuk gunstiger voorstaan. Brobbey zal er zaterdagmiddag in ieder geval niet bijzijn als Leipzig een oefenwedstrijd speelt tegen Southampton, en zou volgens het medium mogelijk helemaal niet meer terugkeren bij zijn huidige ploeg.

Manchester United
Verder bevestigde BILD de interesse van het Manchester United van Erik ten Hag, maar - zoals ook al eerder gemeld - dat wordt pas een optie als Leipzig en Ajax er echt niet uitkomen. Brobbey zelf heeft een duidelijke voorkeur voor een terugkeer in Amsterdam.
Eide
 Eide - vrijdag 15 juli 2022 - 21:34   quote  deeplink  
Martinez is vandaag naar Manchester gevlogen om gekeurd te worden. Hij werd gespot op het jet centre van Schiphol.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 09:31   quote  deeplink  
Bijzonder. Dat een Ajacied gewoon schrijft dat die hoopt op het einde tijdperk Blind.

Niet hopen dat hij het beter gaat doen dan afgelopen jaar. Nee gewoon hopen op het einde tijdperk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 11:25   quote  deeplink  
Veel geruchten.

* Brobbey lijkt wat goedkoper te zijn en wil naar Ajax.
* Ajax lijkt geïnformeerd te hebben bij Depay
* Concencao lijkt op weg naar Ajax.
* Ajax lijkt concreet voor de verdediger van Rangers.
* Martinez is momenteel in Manchester.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 juli 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 09:31 schreef remco k het volgende:
Bijzonder. Dat een Ajacied gewoon schrijft dat die hoopt op het einde tijdperk Blind.

Niet hopen dat hij het beter gaat doen dan afgelopen jaar. Nee gewoon hopen op het einde tijdperk.
Denk je dat die weer beter gaat zijn ?
p111
 p111 - zaterdag 16 juli 2022 - 11:44   quote  deeplink  
Hopelijk dat Blind weer in vorm komt,wat een aantal niet zien,gelukkig wel zijn trainers zijn extra kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door p111 --
p111
 p111 - zaterdag 16 juli 2022 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:25 schreef Loetje het volgende:
Veel geruchten.

* Brobbey lijkt wat goedkoper te zijn en wil naar Ajax.
* Ajax lijkt geïnformeerd te hebben bij Depay
* Concencao lijkt op weg naar Ajax.
* Ajax lijkt concreet voor de verdediger van Rangers.
* Martinez is momenteel in Manchester.
Ziet er goed uit als dit allemaal mag doorgaan.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk je dat die weer beter gaat zijn ?
Ik vond hem afgelopen jaar ook al prima. Als je zo slecht bent als jullie stellen, kan je onmogelijk tot de beste speler van een speelronde in de cl horen, dan kan je onmogelijk aan de bal statistisch gezien tot de drie beste verdedigers horen van de cl.

Dat iemand geen fan is oké. Maar zo praten over een Ajacied die bij de meest succesvolle Ajacieden ooit behoort is gewoon schandalig en is zelfs een ajax supporter onwaardig.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:25 schreef Loetje het volgende:
Veel geruchten.

* Brobbey lijkt wat goedkoper te zijn en wil naar Ajax.
* Ajax lijkt geïnformeerd te hebben bij Depay
* Concencao lijkt op weg naar Ajax.
* Ajax lijkt concreet voor de verdediger van Rangers.
* Martinez is momenteel in Manchester.
Volgens mij is Ajax veel te veel bezig met aanvallers en lijkt men een solide defensie met het juiste gif in het team te missen.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 11:58   quote  deeplink  
Volgens diverse media is ajax rond met porto en is concencao onderweg naar Amsterdam.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 juli 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:44 schreef p111 het volgende:
Hopelijk dat Blind weer in vorm komt,wat een aantal niet zien,gelukkig wel zijn trainers zijn extra kwaliteiten.
Zijn eerste taak is verdedigen en daarin komt hij gewoon vaak te kort en met name op snelheid en dat die eruit word gelopen, ook gister bij het tegen doelpunt, dan scoort zijn
man niet maar blind werd er gewoon erg makkelijk uitgelopen en dat gebeurt gewoon best vaak .. Maar die statistieken zie je nergens.. Tuurlijk hoop ik dat die de oude blind weer word, maar ik geef het weinig kans en ik denk dat de andere mensen dit ook bedoelen en is het dus gewoon tijd voor andere/betere spelers..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 juli 2022 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:58 schreef remco k het volgende:
Volgens diverse media is ajax rond met porto en is concencao onderweg naar Amsterdam.
Wel opmerkelijk dat je paar dagen terug nog las dat die helemaal niet naar Ajax wil en wou verlengen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 juli 2022 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Ajax veel te veel bezig met aanvallers en lijkt men een solide defensie met het juiste gif in het team te missen.
Eens.. maar voorin moet er natuurlijk ook wel wat gebeuren.. maar ajb geen Depay :(
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Ajax veel te veel bezig met aanvallers en lijkt men een solide defensie met het juiste gif in het team te missen.
Jij zegt wat ik denk.

Ajax gaat defensief heel veel inleveren, qua gif en nog zoveel meer. Op het middenveld heb je alleen Alvarez die kan verdedigen.

Met alleen die Rangers verdediger vind ik het karig.

En dan komt er nog bij dat Rensch opnieuw een hele zware voorbereiding heeft tot dusver.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 12:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel opmerkelijk dat je paar dagen terug nog las dat die helemaal niet naar Ajax wil en wou verlengen..
Iets met media... Wie zegt wat waar is...
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zijn eerste taak is verdedigen en daarin komt hij gewoon vaak te kort en met name op snelheid en dat die eruit word gelopen, ook gister bij het tegen doelpunt, dan scoort zijn
man niet maar blind werd er gewoon erg makkelijk uitgelopen en dat gebeurt gewoon best vaak .. Maar die statistieken zie je nergens.. Tuurlijk hoop ik dat die de oude blind weer word, maar ik geef het weinig kans en ik denk dat de andere mensen dit ook bedoelen en is het dus gewoon tijd voor andere/betere spelers..
Zijn eerste taak is dat waarvan de trainer vind dat het zijn belangrijkste taak is.

Gisteren bij de tegengoal wordt hij er niet uitgelopen. Hij sjokt gewoon rustig terug nadat het druk zetten mislukt.

Hij is ook niet minder dan een jaar geleden. Het hele elftal draait gewoon iets minder en dan zijn de azijn zeikers direct weer aanwezig om op Blind te duiken.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Eens.. maar voorin moet er natuurlijk ook wel wat gebeuren.. maar ajb geen Depay :(
Wat moet er voorin gebeuren dan?

Bergwijn berghuis Tadic Anthony ihataren unuvar daramy en nog een paar talenten die eraan komen.

Ik vind het echt extreem overdreven dat ajax misschien nog twee spitsen wil aantrekken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 juli 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet er voorin gebeuren dan?

Bergwijn berghuis Tadic Anthony ihataren unuvar daramy en nog een paar talenten die eraan komen.

Ik vind het echt extreem overdreven dat ajax misschien nog twee spitsen wil aantrekken.
2 vind ik ook overdreven hoor, maar bijv een brobbey zou ik toejuichen.. mits een juist bedrag.. achterin hebben we gewoon amper wat maar dat riep ik een tijdje terug hier al, ik zie het niet goedkomen met rensch timber blind wijndal
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 13:50   quote  deeplink  
Volgens Fabrizio Romano is Concencao echt concreet en ondergaat hij de medische keuring.

Dat is de enige die ik echt geloof.

En deze zal als beoogde opvolger van Antony komen.
Eide
 Eide - zaterdag 16 juli 2022 - 13:50   quote  deeplink  
Fabrizio Romano meldt ondertussen ook dat alleen een keuring de transfer van Francisco Conceição nog in de weg staat. Het wordt toch alom wel gezien als een enorme stunt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet er voorin gebeuren dan?

Bergwijn berghuis Tadic Anthony ihataren unuvar daramy en nog een paar talenten die eraan komen.

Ik vind het echt extreem overdreven dat ajax misschien nog twee spitsen wil aantrekken.
Ik denk allemaal dat Ihattaren voor het middenveld uiteindelijk gebruikt gaat worden. Puur op basis van gevoel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 13:50 schreef Eide het volgende:
Fabrizio Romano meldt ondertussen ook dat alleen een keuring de transfer van Francisco Conceição nog in de weg staat. Het wordt toch alom wel gezien als een enorme stunt.
Hahaha, touché.
Eide
 Eide - zaterdag 16 juli 2022 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 13:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha, touché.
Je was me net voor :)

Mike Verweij meldt dat Conceição ondertussen in Amsterdam is voor de keuring. Ajax en Leipzig zouden een akkoord naderen voor 17 miljoen om Brobbey over te nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2022 - 15:43   quote  deeplink  
Zou schreuder Alvarez als centrale verdediger gaan zien?

Anders kan ik deze run op aanvallers gewoon niet begrijpen?

Of gaat Tadic stiekem verkocht worden?
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 15:43 schreef remco k het volgende:
Zou schreuder Alvarez als centrale verdediger gaan zien?

Anders kan ik deze run op aanvallers gewoon niet begrijpen?

Of gaat Tadic stiekem verkocht worden?
Dan heb je dus echt een defensieve middenvelder nodig. Dat is steeds de cruciale schakel geweest.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 juli 2022 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 15:43 schreef remco k het volgende:
Zou schreuder Alvarez als centrale verdediger gaan zien?

Anders kan ik deze run op aanvallers gewoon niet begrijpen?

Of gaat Tadic stiekem verkocht worden?
Zou weleens goed kunnen, de run op aanvallende spelers is enorm
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 juli 2022 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 15:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Je was me net voor :)

Mike Verweij meldt dat Conceição ondertussen in Amsterdam is voor de keuring. Ajax en Leipzig zouden een akkoord naderen voor 17 miljoen om Brobbey over te nemen.
Inderdaad toch nog Brobbey, maar wat een mooi bericht wat betreft Cobceição, er wordt kwaliteit gehaald

Er zijn zelfs geruchten dat ze contact hebben gezocht met Memphis Depay, eerst zien dan geloven
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 juli 2022 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan heb je dus echt een defensieve middenvelder nodig. Dat is steeds de cruciale schakel geweest.
Die hebben we zeker nodig, kan misschien toch Alvarez blijven of Klaassen of zelfs Blind omdat ze met Bassey bezig zijn voor links centraal in de verdediging
Scout2
 Scout2 - zaterdag 16 juli 2022 - 16:50   quote  deeplink  
Als ze dan ook nog eff Bazoer en Koopmeiners binnenhalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Scout2 --
Scout2
 Scout2 - zaterdag 16 juli 2022 - 16:51   quote  deeplink  
Dest er nog bij.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 16 juli 2022 - 16:52   quote  deeplink  
Dan heb ik er zeker een goed gevoel bij, hehe...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 juli 2022 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 16:50 schreef Scout2 het volgende:
Als ze dan ook nog eff Bazoer en Koopmeiners binnenhalen.
Laten ze maar niet te gek doen, de jeugd moet ook een kans krijgen..
Ze hebben niet voor niets de jeugdafdeling die wereldwijd bekend staat
Eide
 Eide - zaterdag 16 juli 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 16:50 schreef Scout2 het volgende:
Als ze dan ook nog eff Bazoer en Koopmeiners binnenhalen.
Bazoer komt nooit meer binnen bij Ajax. Te veel drama. Goede voetballer hoor, maar altijd gedoe, gezeur en gezanik. Dat heeft hij al een keer laten zien. Lekker laten bij een ander.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 17:41   quote  deeplink  
Heb net even wat beelden zitten kijken van Calvin Bassey. Nu zijn beelden niet alles, want daar kun je nog een naaktslak op Messi laten lijken. Maar het heeft aardig wat weg van Sanchez, alleen voetballend iets beter. Sterk aan de bal, loopvermogen en echt tering sterk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 16:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad toch nog Brobbey, maar wat een mooi bericht wat betreft Cobceição, er wordt kwaliteit gehaald

Er zijn zelfs geruchten dat ze contact hebben gezocht met Memphis Depay, eerst zien dan geloven
Als Depay komt, steek ik me Ajax shirt in de fik!

Kan die gozer overal alleen maar uitschelden en me ergeren aan hem. Hier is dat bij niemand anders en dan nu ineens blij zijn met die arrogante wentelteef... Echt niet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 17:44   quote  deeplink  
Maar stel... Bergwijn 31.25 miljoen, Wijndal 10, Concencao 5, Bassey 20+ en Brobbey 17... Dan geeft Ajax even minimaal 83 miljoen uit en dan ben je er defensief nog niet eens.

Ik hoop oprecht dat dit allemaal verantwoord is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 juli 2022 - 17:45   quote  deeplink  
Als De Telegraaf goed zit, gaat Martinez Ajax in totaal 64 miljoen opleveren. 54 vast, 10 met bonussen. En die zijn meestal makkelijk haalbaar. Dat is wel knap gedaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 juli 2022 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2022 - 17:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Depay komt, steek ik me Ajax shirt in de fik!

Kan die gozer overal alleen maar uitschelden en me ergeren aan hem. Hier is dat bij niemand anders en dan nu ineens blij zijn met die arrogante wentelteef... Echt niet!
Hahaha ik ook niet, opzouten met die Pielemans, heeft ontzettend veel bal verlies

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1021008