BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 juli 2022 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 08:40 schreef p111 het volgende:

[..]

ja.maar wat ik gezien heb van deze speler gaat hij het niet redden dus verkopen lijkt mij.
Echt niks meer van hem gezien.. maar misschien door hem een beetje vertrouwen tegeven dat die opbloeit en we minder verlies maken op hem ? Was toch ooit wel een leuke speler..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2022 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik met je oneens.

Uiteindelijk heeft Ajax de naam en niet Overmars. We hebben hele goede scouts in deze regio’s zitten en die zullen hun lijstjes hebben.

Een Bassey is net zo min een zekerheid als dat Alvarez en Martinez dat waren destijds.

De financiële middelen om anders te doen waren er destijds ook al hè. Martinez kwam immers na het vertrek van Frenkie en de Ligt en dat top seizoen waarbij veel geld is binnengekomen.
Ik bedoel meer de tijd voordat Frenkie en de Ligt werden verkocht. Ajax speelde CL met spelers die relatief niet veel verdiende. HIerdoor stroomden er miljoenen binnen. Toen Ajax de eerste miljoenen had en ook nog wat verkocht hadden, gingen ze de contracten opwaarderen. Kochten ze Ziyech, Tadic en Blind, Neres werd opgehaald voor de toekomst destijds. Daar waren best wat miljoenen die werden uitgegeven.

Hierna is Ajax pas over gegaan op de nog grotere talenten. Anthony stond al langer bekend als mega talent, veel clubs zaten destijds al achter hem aan. Ajax speelde weer CL, dus de aantrekkingskracht kwam mede daardoor, maar ondanks dat moet je ook connecties hebben. Veltmate heeft die Brazilianen, Tagli en Martinez gescout en Overmars heeft ze binnengehengeld. Ook dat kan alleen als je een goed verhaal hebt en goede contacten hebt. De contacten met Raiola waren niet zo best.

Pas met de mijoenen van de Ligt en Frenkie stapte ze over naar de wat "bekendere" namen en het grotere geld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2022 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bande kreeg toch nieuwe kans ?
Ja kansloos
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 26 juli 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2022 - 17:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, die lagen namelijk beter dan nu. De omzet van Ajax is sinds de aanstelling van Van der Sar fors gestegen, maar de bankrekening is fors geslonken. Ajax heeft een gigantisch eigen vermogen, maar minder dan 10% van dat eigen vermogen is daadwerkelijk besteedbaar budget. En dat besteedbare budget is alleen maar geslonken. Ajax had aan de start van deze transferperiode zo'n 16 miljoen aan besteedbaar budget. Een paar jaar terug lag dat rond de 80 miljoen.

Ajax is steeds meer geld in de selectie terug gaan pompen.
MAar ook COrona heeft een mega hap uit die kas gegetem. Ik vond zelf ook dat Overmars wel erg doorsloeg met bedragen die er betaald werden voor spelers. Ik ben ook blij dat hij een beetje werd teruggeroepen na de Corona tijd. Wat ze hadden opgebouwd, had ook zo weer in kunnen storten.

Die 80m was pas na de verkoop van Frenkie en De ligt, daarvoor haddden ze echt niet zoveel.
Nu staat het EV vooral op het veld en staat het niet op de bank.

Ook nu vind ik dat ze teveel aankopen voor dezelfde positie, zodat alles dubbel bezet is. Maar dat is niet nodig, geef de jeugd ook een kans op bepaalde posities. Ze hoeven wat mij betreft geen aankoop te doen voor Gravenberch. Bergwijn, Brobbey, Tadic, Berghuis, Anthony. Ik vind dat wel meer dan voldoende voor de voorhoede, dan kan je er nog een jeugdspeler bijdoen. Anthny weg, dan heb je die portugees al als vervanger.

Middenveld zou ik Q Timber willen zien ipv Alvarez, die mag van mij vetrekken. Verder is het middneveld goed genoeg, ook als je kijkt naar nieuwe opkomende talenten. De verdediging gaat nu ook de goede kant op. Volgend jaar zal het jaar worden om een goede tweede of eerste keeper te scouten
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2022 - 15:04   quote  deeplink  
Als je gaat kijken naar het besteedbaar budget van de afgelopen jaren zie je dat corona nauwelijks invloed heeft gehad. Vooral het succesvolle CL-seizoen en de verkoop van De Ligt en De Jong heeft heel veel geld opgeleverd maar dat is ook zo weer verdwenen. Overigens was het besteedbaar budget van Ajax toen ook geen 80 miljoen hoor, dat lag een stuk lager.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 12:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik bedoel meer de tijd voordat Frenkie en de Ligt werden verkocht. Ajax speelde CL met spelers die relatief niet veel verdiende. HIerdoor stroomden er miljoenen binnen. Toen Ajax de eerste miljoenen had en ook nog wat verkocht hadden, gingen ze de contracten opwaarderen. Kochten ze Ziyech, Tadic en Blind, Neres werd opgehaald voor de toekomst destijds. Daar waren best wat miljoenen die werden uitgegeven.

Hierna is Ajax pas over gegaan op de nog grotere talenten. Anthony stond al langer bekend als mega talent, veel clubs zaten destijds al achter hem aan. Ajax speelde weer CL, dus de aantrekkingskracht kwam mede daardoor, maar ondanks dat moet je ook connecties hebben. Veltmate heeft die Brazilianen, Tagli en Martinez gescout en Overmars heeft ze binnengehengeld. Ook dat kan alleen als je een goed verhaal hebt en goede contacten hebt. De contacten met Raiola waren niet zo best.

Pas met de mijoenen van de Ligt en Frenkie stapte ze over naar de wat "bekendere" namen en het grotere geld.
Anthony stond nog niet bekend als dat mega talent. Toen ging juist alle aandacht naar Vinicius van real en nog een andere jongen waar je weinig over hoort.

Dit soort jongens worden nu niet gehaald en dat is jammer.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Heel bijzonder. Er was geen kaart meer te krijgen en het stadion is gewoon half leeg.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:11   quote  deeplink  
Ajax begint met heel erg veel druk vooruit zeg. Leuk om te zien.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:22   quote  deeplink  
Met ruime afstand het beste kwartier van de voorbereiding.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Phoe. En toch staat ons middenveld wel een paar keer te kijken in de omschakeling.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:36   quote  deeplink  
De tering wat sta je daar weer te doen Rensch.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:42   quote  deeplink  
Na de tegengoal is Ajax het gewoon kwijt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 20:51   quote  deeplink  
Hmm. Gelijk komen door een buitenspel goal.

Ajax echt goed aan de bal de eerste 30 minuten. Toch een paar keer heel slecht in de omschakeling waarbij we twee of drie keer in onderbrak komen te staan.

Uit het niets een tegengoal die Rensch zich voor de volle 100% mag aanrekenen.

Daarna gewoon slecht voetbal tot aan de gelijkmaker die uit het niets valt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 21:10   quote  deeplink  
Ajax weer heel goed begonnen na rust.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 21:14   quote  deeplink  
Rensch speelt op dat ene slechte moment na wel gewoon een prima wedstrijd.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 21:46   quote  deeplink  
Alle invallers vallen ook prima in eigenlijk.

Is dat een vondst van schreuder om fitz Jim op rechtsback te laten spelen?

Voetballend brengt die jongen heel veel. Benieuwd wat hij defensief kan brengen.
remco k
 remco k - dinsdag 26 juli 2022 - 22:02   quote  deeplink  
Kudus overigens weer prima en een goede goal.
p111
 p111 - dinsdag 26 juli 2022 - 22:19   quote  deeplink  
Een prima wedstrijd ze zijn er nog niet maar de kwalteit druipt er van af.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 juli 2022 - 23:03   quote  deeplink  
Toch 2 opvallende dingen van Schreuder fitz Jim op rb en kudus voorin
Eide
 Eide - dinsdag 26 juli 2022 - 23:39   quote  deeplink  
Alleen de tweede helft gezien. Ik was zelf eerst even trainen. De pot was een beetje tam maar best aardige dingen gezien van Ajax. Kudus viel sterk in. Alle aanvallen gaan over Antony. Fitz-Jim op rechtsback is een aardige vonst. Benieuwd of we dat meer gaan zien. Ik vind dat Fitz-Jim voetballend (nog?) tekort komt op het middenveld. Het plezier spat eraf bij Berghuis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juli 2022 - 23:46   quote  deeplink  
Leuke wedstrijd van Ajax, lekker ongedwongen gespeeld.
Kan alleen maar beter worden..
Kudus klopt op de deur, en onze Portugees heeft een snelle balbehandeling
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Ik heb sterk het vermoed dat schreuder voor Pasveer gaat kiezen trouwens.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Die was gister met name op de ballen die er door schieten veel beter en scherper dan dat Gorter dat tot nu toe is in de voorbereiding.
Gorter is een stukje beter op de lijn.
Eide
 Eide - woensdag 27 juli 2022 - 09:43   quote  deeplink  
Pasveer straalt in ieder geval veel meer rust uit dan Gorter. Hij oogt gewoon heel zeker.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2022 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 15:04 schreef Eide het volgende:
Als je gaat kijken naar het besteedbaar budget van de afgelopen jaren zie je dat corona nauwelijks invloed heeft gehad. Vooral het succesvolle CL-seizoen en de verkoop van De Ligt en De Jong heeft heel veel geld opgeleverd maar dat is ook zo weer verdwenen. Overigens was het besteedbaar budget van Ajax toen ook geen 80 miljoen hoor, dat lag een stuk lager.
Er zijn veel liquide middelen (cash) verdampt tijdens Corona, dankzij wat verkopen werd dat nog redelijk op pijl gehouden (toen gingen clubs ook niet meer de hoofdprijs betalen), maar nieuwe aankopen zorgde ervoor dat de cash positie flink naar beneden ging. Dit jaar hoop ik toch echt dat Ajax niet alle inkomsten gaat investeren in nieuwe spelers.
Het is prima als je 20 miljoen overhoudt aan je transfers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 juli 2022 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2022 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Anthony stond nog niet bekend als dat mega talent. Toen ging juist alle aandacht naar Vinicius van real en nog een andere jongen waar je weinig over hoort.

Dit soort jongens worden nu niet gehaald en dat is jammer.
Ik weet dat vele top teams in de rij stonden voor Anthony, maar dat hij bewust en verrassend koos voor Ajax. Ajax had natuurlijk net al naast de pot gepist met die ander buitenspeler die op het laatste moment toch voor een PL club koos. Ajax heeft de zaakwaarnemers toen veel geld betaald. Dat jaar kwam ook naar voren dat Ajax in totaal 30 miljoen aan zaakwaarnemers had betaald (inclusief al die contract verlengingen van al die Raiola spelers).
Eide
 Eide - woensdag 27 juli 2022 - 10:21   quote  deeplink  
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan. Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal met Timber gesproken. Quinten ziet een rol als rechtsback bij Ajax niet zitten. Hij wil op het middenveld spelen. Dit was ook de reden waarom hij destijds naar Utrecht vertrok ondanks een aanbieding van Ajax.
Eide
 Eide - woensdag 27 juli 2022 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 09:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Er zijn veel liquide middelen (cash) verdampt tijdens Corona, dankzij wat verkopen werd dat nog redelijk op pijl gehouden (toen gingen clubs ook niet meer de hoofdprijs betalen), maar nieuwe aankopen zorgde ervoor dat de cash positie flink naar beneden ging. Dit jaar hoop ik toch echt dat Ajax niet alle inkomsten gaat investeren in nieuwe spelers.
Het is prima als je 20 miljoen overhoudt aan je transfers.
Dat valt echt wel mee. De omzet is omlaag gegaan en dus inkomsten, maar het heeft Ajax echt niet veel besteedbaar vermogen gekost.
Jim420316
 Jim420316 - woensdag 27 juli 2022 - 10:41   quote  deeplink  
Kijkend naar de wedstrijd gisteren denk ik dat we op de goede weg zijn, maar besef ik mij ook dat er nog werk aan de winkel is.

Rensch moet echt wakker worden, hij speelt erg tam. Na het vertrek van Mazraoui krijgt hij nu de kans en ik had verwacht dat hij de graszoden op zou vreten, maar hij loopt een beetje te wandelen over het veld. Ik zie geen agressie, geen drive en geen winnaarsmentaliteit. Dat moet wel echt snel gaan veranderen, anders denk ik dat Ajax de markt op gaat en zit hij weer een jaar op de bank. Hij heeft zo veel talent, maar ik vraag me af of hij de juiste mentaliteit heeft.

Álvarez liet bij vlagen mooie dingen zien, zoals die pass op Brobbey, maar voetballend gaat het allemaal net iets te traag. Is een fijne voetballer om erbij te hebben en geeft altijd 100%, maar tegen kleinere ploegen zie ik hem liever niet op het veld. Zeker als je ziet hoeveel impact een speler als Kudus voetballend maakt. Die brengt aanvallend en op het gebied van creativiteit zoveel meer dat je er bijna niet meer omheen kan.

Ook merk je dat Tadic in de spits niet de echte stootkracht brengt die nodig is. Technisch natuurlijk zeer goed, en hij maakt zelden een grote fout, maar vanaf de zijkant heeft hij veel meer waarde voor het team en laat hij anderen beter spelen. Brobbey is als spits veel gevaarlijker, en laat de noodzaak zien van het aankopen van een tweede spits. Ik zie Brobbey namelijk niet 40-50 wedstrijden spelen dit seizoen zonder blessures en als hij wegvalt heb je een probleem. Ik vrees alleen dat het budget van Ajax een beetje op is (tenzij er nog een flinke klapper wordt gemaakt), dus zullen ze creatief moeten zijn. Wellicht is het huren (met optie tot koop) van Malen een optie, omdat hij naar het WK wil, of kan er een lijntje uitgegooid worden naar Boadu (zit alleen maar op de bank).

Klaassen heeft ook wel z'n glans verloren. Is gevaarlijk voor de goal, maar brengt voetballend te weinig. Kudus is echt verder dan hij. Een middenveld met Berghuis, Kudus en Álvarez lijkt mij dan ook de beste optie. Tegen de kleintjes kan je Álvarez dan inruilen voor Taylor en als je een goal wilt forceren is Klaassen een goede invaller.

Verder zie je de absolute kwaliteit bij Timber, Antony, Bergwijn en Berghuis er vanaf spatten, heerlijk om naar te kijken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 juli 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 10:21 schreef Eide het volgende:
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan. Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal met Timber gesproken. Quinten ziet een rol als rechtsback bij Ajax niet zitten. Hij wil op het middenveld spelen. Dit was ook de reden waarom hij destijds naar Utrecht vertrok ondanks een aanbieding van Ajax.
Zonde, maar snap Ajax ook wel met al zoveel middenvelders..
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 juli 2022 - 11:39   quote  deeplink  
Ajax wil zich nog versterken op drie posities. Ze zoeken nog naar een nieuwe rechtsback, een extra middenvelder en een targetman. Het beloofd dus vuurwerk te worden op transfergebied voor de Amsterdammers.
Hier maakt De Telegraaf melding van. Ajax gaf al 85,6 miljoen euro uit aan de transfers van Steven Bergwijn, Owen Wijndal, Brian Brobbey, Calvin Bassey en Francisco Conceiçao. Daartegenover staan 110,8 miljoen aan transferinkomsten. Daar blijft het vermoedelijk niet bij.

Een extra middenvelder is geen overbodige luxe, maar geniet niet de prioriteit. Dat geldt wel voor een extra spits, terwijl de scouts ook op zoek zijn naar een rechtsback die de concurrentie moet aangaan met Devyne Rensch. Volgens De Telegraaf komt Sean Klaiber daar niet voor in aanmerking. Hij mag vertrekken. Santiago Arias werd al aangeboden in de Johan Cruijff Arena. De voormalig PSV’er mag transfervrij vertrekken bij Atlético Madrid. Hoewel de 31-jarige Colombiaan qua salaris niet goedkoop is, wordt hij als ‘interessant’ gezien. Hij kampte de laatste jaren wel met enkele blessures, maar kan goede statistieken overleggen.

Ook lijken er nog enkele uitgaande transfers plaats te gaan vinden. Naast Klaiber en een overbodige speler als Lisandro Magallán, mag Mohamed Daramy verhuurd worden. Club Brugge hoopt op de komst van de linksbuiten. Perr Schuurs mag in principe niet weg, maar Ajax begrijpt dat de Limburger vaker wil spelen. De club wil voor hetzelfde bedrag wel een vervanger kunnen aantrekken. Schuurs lijkt daarom zo’n twaalf miljoen te moeten opleveren.

Aldus de Telegraaf
Eide
 Eide - woensdag 27 juli 2022 - 11:48   quote  deeplink  
Ik las net de berichtgeving over Arias. Ik vind het wel een interessante optie. Het is geen topverdediger, maar wel een ervaren jongen die bij PSV goede dingen heeft laten zien.

Het zou mooi zijn als Ajax afscheid kan nemen van Klaiber, Pierie en Magallan. Daramy mag eigenlijk ook wel in die lijst. Ik vind het volkomen logisch dat Ajax Schuurs wil behouden. Er is eigenlijk geen alternatief daar tenzij je een linkspoot daar laat spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2022 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 27 juli 2022 - 11:51   quote  deeplink  
Ajax schijnt een vraagprijs van 100 miljoen vast gecommuniceerd te hebben richting ManU aangaande Antony.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2022 - 13:08   quote  deeplink  
Kijk. En zo maak je als club een statement.
remco k
 remco k - woensdag 27 juli 2022 - 13:08   quote  deeplink  
Alleen hopen dat dit nu niet een Nerres scenario gaat worden.
p111
 p111 - woensdag 27 juli 2022 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 09:43 schreef Eide het volgende:
Pasveer straalt in ieder geval veel meer rust uit dan Gorter. Hij oogt gewoon heel zeker.
Mijn voorkeur gaat uit naar Pasveer,straalt rust uit en ik vermoed dat hij zijn verdediging beter neerzet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 juli 2022 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 09:13 schreef remco k het volgende:
Ik heb sterk het vermoed dat schreuder voor Pasveer gaat kiezen trouwens.
Ik zou ook voor hem kiezen eerlijk gezegd, kijk even terug hoeveel doelpunten we tegen hadden voor de winterstop, hoe anders werd het na de winterstop
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 juli 2022 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 09:43 schreef Eide het volgende:
Pasveer straalt in ieder geval veel meer rust uit dan Gorter. Hij oogt gewoon heel zeker.
Dit ook
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 juli 2022 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 09:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik weet dat vele top teams in de rij stonden voor Anthony, maar dat hij bewust en verrassend koos voor Ajax. Ajax had natuurlijk net al naast de pot gepist met die ander buitenspeler die op het laatste moment toch voor een PL club koos. Ajax heeft de zaakwaarnemers toen veel geld betaald. Dat jaar kwam ook naar voren dat Ajax in totaal 30 miljoen aan zaakwaarnemers had betaald (inclusief al die contract verlengingen van al die Raiola spelers).
Ook omdat Neres hier speelde, een landgenoot werkt zeker mee
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 juli 2022 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt een vraagprijs van 100 miljoen vast gecommuniceerd te hebben richting ManU aangaande Antony.
Hahaha nog gekker...ik hoop dat hij blij blijft anders heeft Ajax een vet probleem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juli 2022 - 16:06   quote  deeplink  
Tot ziens Mo!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juli 2022 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 10:21 schreef Eide het volgende:
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan. Ajax, PSV en Feyenoord hebben allemaal met Timber gesproken. Quinten ziet een rol als rechtsback bij Ajax niet zitten. Hij wil op het middenveld spelen. Dit was ook de reden waarom hij destijds naar Utrecht vertrok ondanks een aanbieding van Ajax.
Dit snap ik helemaal, daarbij komt hij volgens mij ook oorspronkelijk uit de jeugd van Feijenoord. Bij Feijenoord gaat hij zeker in de basis spelen en dat is wt hij nodig heeft, bij PSV en Ajax is er toch veel meer concurrentie
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juli 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax schijnt een vraagprijs van 100 miljoen vast gecommuniceerd te hebben richting ManU aangaande Antony.
Dit snap ik ook wel, als je de hele soap rond Ronaldo volgt, die gaat zeker weg, dan komt er veel geld vrij en zal Man Utd gewoon dat bedrag betalen aan Ajax
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juli 2022 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 16:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tot ziens Mo!
Lol, weet jij meer?
Maarja waar moet die jongen spelen, hij kan de concurrentie niet aan bij Ajax. Die portugees, bevalt me wel
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 juli 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2022 - 13:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zou ook voor hem kiezen eerlijk gezegd, kijk even terug hoeveel doelpunten we tegen hadden voor de winterstop, hoe anders werd het na de winterstop
Dat was niet met Gorter op goal.. Maar onana en Stekelenburg.. ik hoop oprecht dat Gorter de kans krijgt want alleen dan kan je echt groeien..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 juli 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 09:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Lol, weet jij meer?
Maarja waar moet die jongen spelen, hij kan de concurrentie niet aan bij Ajax. Die portugees, bevalt me wel
Tja .............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 juli 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 11:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat was niet met Gorter op goal.. Maar onana en Stekelenburg.. ik hoop oprecht dat Gorter de kans krijgt want alleen dan kan je echt groeien..
Waarop gebaseerd? Ik hoop gewoon een nieuwe keeper.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 juli 2022 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarop gebaseerd? Ik hoop gewoon een nieuwe keeper.
Meeste clean sheets bij Go ahead en gewoon echt wel een talent.. of die echt beter is dan pasveer al dat denk ik niet..

Maar ik vind alles prima joh zolang er maar iemand staat die de ballen eruit houd haha
Eide
 Eide - donderdag 28 juli 2022 - 23:52   quote  deeplink  
Ajax zou interesse hebben in de 21-jarige Italiaanse spits Lorenzo Lucca van Pisa. Jonge gozer, net iets boven de 2 meter. Speelt in de Serie B een beetje zoals Luuk de Jong dat doet. In ieder geval een heel ander type dan Brobbey.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2022 - 08:37   quote  deeplink  
Met een Brobbey/Tadic en evt Berg
wijn is dat volgens mij geen pririoriteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0797250