BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2022 - 23:52 schreef Eide het volgende:
Ajax zou interesse hebben in de 21-jarige Italiaanse spits Lorenzo Lucca van Pisa. Jonge gozer, net iets boven de 2 meter. Speelt in de Serie B een beetje zoals Luuk de Jong dat doet. In ieder geval een heel ander type dan Brobbey.
En als je dat bedrag bekijkt voor een serie b speler... Onbegrijpelijk
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juli 2022 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 08:37 schreef p111 het volgende:
Met een Brobbey/Tadic en evt Berg
wijn is dat volgens mij geen pririoriteit.
Ik denk juist dat het wel eengoed idee is, we missen nu wel een Haller type die oorloh kan maken in de lucht in de 16. Snap het heel goed en zeker als hij zo jong is.. Ik zeg doen, ook omdat je weet dat Anthony nog wel verkocht gaat worden, dan kan Berwijn naar rechts, TAdic naar links, je hebt ook nog Berghuis die rechts kan spelen.
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2022 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 08:37 schreef p111 het volgende:
Met een Brobbey/Tadic en evt Berg
wijn is dat volgens mij geen pririoriteit.
Volgens Ajax wel. Ajax zoekt nog een spits en een rechtsback. Een middenvelder is geen prioriteit maar als zich een buitenkans voordoet wil Ajax daar ook nog iemand bij.
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2022 - 10:35   quote  deeplink  
Ajax verhuurt Anass Salah-Eddine dit seizoen aan FC Twente. De werkvergunning van Bassey is afgekomen dus die mag eventueel spelen om Johan Cruijff Schaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 10:05 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk juist dat het wel eengoed idee is, we missen nu wel een Haller type die oorloh kan maken in de lucht in de 16. Snap het heel goed en zeker als hij zo jong is.. Ik zeg doen, ook omdat je weet dat Anthony nog wel verkocht gaat worden, dan kan Berwijn naar rechts, TAdic naar links, je hebt ook nog Berghuis die rechts kan spelen.
De boomlange aanvaller van ruim 2 meter leek op weg naar Bologna, maar vanwege administratief gerommel dook Ajax op de deal. Lucca was in de Serie B goed voor zes doelpunten in 35 officiële wedstrijden. Daarnaast leverde hij vier assists af.

1.5 mil huur en optie tot koop voor 8 mil.. gezien de cijfers lijkt me dit wel erg duur..
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2022 - 12:23   quote  deeplink  
Voor een jaartje huur is het risico beperkt. Ajax heeft dat type niet en hij mag zelfs bij Jong Ajax meedoen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 12:23 schreef Eide het volgende:
Voor een jaartje huur is het risico beperkt. Ajax heeft dat type niet en hij mag zelfs bij Jong Ajax meedoen.
De huur vind ik ook niet erg, maar de optie tot koop van 8 mil ex bonussen lijkt me veel te veel
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2022 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De huur vind ik ook niet erg, maar de optie tot koop van 8 mil ex bonussen lijkt me veel te veel
Op basis van wat? Omdat zijn stats niet geweldig zijn? Misschien past hij wel helemaal niet daar waar hij nu zit en we hebben wel meer spelers gehaald met matige stats die vervolgens prima pasten bij Ajax.

Je huurt hem risicoloos. Als hij goed genoeg blijkt voor waar Ajax naar streeft, is 10 miljoen voor iedere speler tegenwoordig gewoon een koopje.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 juli 2022 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De boomlange aanvaller van ruim 2 meter leek op weg naar Bologna, maar vanwege administratief gerommel dook Ajax op de deal. Lucca was in de Serie B goed voor zes doelpunten in 35 officiële wedstrijden. Daarnaast leverde hij vier assists af.

1.5 mil huur en optie tot koop voor 8 mil.. gezien de cijfers lijkt me dit wel erg duur..
Welke cijfers?

Weet jij hoeveel minuten hij gespeeld heeft dan in die 35 wedstrijden?
En het is een targetman, dus wanneer het bijvoorbeeld in de 70e minuut nog gelijk staat of met 0-1 achter zetten ze hem naast bijvoorbeeld Brobbey in de spits.

Stel dat hij ze er makkelijk inkopt zoals Luuk de Jong, dan is hij als target helemaal niet duur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 juli 2022 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van wat? Omdat zijn stats niet geweldig zijn? Misschien past hij wel helemaal niet daar waar hij nu zit en we hebben wel meer spelers gehaald met matige stats die vervolgens prima pasten bij Ajax.

Je huurt hem risicoloos. Als hij goed genoeg blijkt voor waar Ajax naar streeft, is 10 miljoen voor iedere speler tegenwoordig gewoon een koopje.
Eens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van wat? Omdat zijn stats niet geweldig zijn? Misschien past hij wel helemaal niet daar waar hij nu zit en we hebben wel meer spelers gehaald met matige stats die vervolgens prima pasten bij Ajax.

Je huurt hem risicoloos. Als hij goed genoeg blijkt voor waar Ajax naar streeft, is 10 miljoen voor iedere speler tegenwoordig gewoon een koopje.
Zoals ik al zei is met huren niks mis... Alleen vind ik 10 mil voor een bankzitter teveel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 juli 2022 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is met huren niks mis... Alleen vind ik 10 mil voor een bankzitter teveel
Wat heb je tegenwoordig nog voor beneden de 10 miljoen?
Ajax speelt Champions League, is geen NEC of NAC...
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2022 - 14:39   quote  deeplink  
De zaakwaarnemer van Schuurs heeft bevestigd dat onder andere Torino concreet is voor Schuurs. Ajax is bereid om mee te werken maar vraagt wel 12 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat heb je tegenwoordig nog voor beneden de 10 miljoen?
Ajax speelt Champions League, is geen NEC of NAC...
voor 10 heb je meer dan een serie b speler lijkt me.. of zou je voor een kkd spits met zulke cijfers ook 10 mil betalen ? Vergeet niet dat het enkel een bankzitter gaat worden hè.. Zoals ik al zei huur is prima en hoop dat die mijn ongelijk bewijst en veel kan gaan scoren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 29 juli 2022 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor 10 heb je meer dan een serie b speler lijkt me.. of zou je voor een kkd spits met zulke cijfers ook 10 mil betalen ?
Ajax kreeg voor een Jong Ajax speler 8 miljoen (Botman). Een verdediger zelfs....
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax kreeg voor een Jong Ajax speler 8 miljoen (Botman). Een verdediger zelfs....
Had die geen goed seizoen gedraaid bij herenveen waardoor Lille hem wou aantrekken? Vind ik zelf nog wel een verschil.. + de Ajax opleiding helpt natuurlijk ook mee..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 juli 2022 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had die geen goed seizoen gedraaid bij herenveen waardoor Lille hem wou aantrekken? Vind ik zelf nog wel een verschil.. + de Ajax opleiding helpt natuurlijk ook mee..
Deze is ook jeugd-international van Italië en de serie B lijkt me sterker dan de kkd.
Als hij zich bewijst is 10 miljoen prima bedrag en anders stuur je hem terug.
p111
 p111 - vrijdag 29 juli 2022 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is met huren niks mis... Alleen vind ik 10 mil voor een bankzitter teveel
Hij is 20 sterk aan de bal en sterk in de lucht,dus een prima target man waar misschien een geweldige spits uit komt,zekerheid heb je met geen een voetballer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 juli 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor 10 heb je meer dan een serie b speler lijkt me.. of zou je voor een kkd spits met zulke cijfers ook 10 mil betalen ? Vergeet niet dat het enkel een bankzitter gaat worden hè.. Zoals ik al zei huur is prima en hoop dat die mijn ongelijk bewijst en veel kan gaan scoren..
Vergeet even bankzitter Brobbey niet, koste 17 miljoen.
Hier heb ik meer moeite mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juli 2022 - 21:02   quote  deeplink  
Godver nummer10, je lult teveel uit je nek. Ga vakantie vieren flapstraal.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2022 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei is met huren niks mis... Alleen vind ik 10 mil voor een bankzitter teveel
Dat is toch gewoon een zinloze opmerking.

Als hij presteert is hij het meer dan waard en als hij niet presteert is hij weer vertrokken.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2022 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had die geen goed seizoen gedraaid bij herenveen waardoor Lille hem wou aantrekken? Vind ik zelf nog wel een verschil.. + de Ajax opleiding helpt natuurlijk ook mee..
De tering man. Begin je nu alweer met krommlullen wat recht is en andersom.

Pfff. Zo gaat het hier een lang seizoen worden.
remco k
 remco k - vrijdag 29 juli 2022 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Deze is ook jeugd-international van Italië en de serie B lijkt me sterker dan de kkd.
Als hij zich bewijst is 10 miljoen prima bedrag en anders stuur je hem terug.
Sterker nog, als hij er als wissel 10 ‘maakt is het zelfs een koopje.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 juli 2022 - 23:51   quote  deeplink  
Tjah als ik indd als lees dat schuurs al 15 moet kosten.. tenminste de vraagprijs... :/ Dan heb ik niks gezegd, laten we hopen dat het wat is..
Eide
 Eide - zaterdag 30 juli 2022 - 01:32   quote  deeplink  
Fabrizio Romano meldt dat er een akkoord is tussen Pisa en Ajax over Lucca voor een huur met optie tot koop. De speler wordt volgende week getest.
Eide
 Eide - zaterdag 30 juli 2022 - 15:05   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt de bevestiging dat Lorenzo Lucca door Ajax een jaar woedt gehuurd met een koopclausule van 10 miljoen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 juli 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juli 2022 - 16:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor 10 heb je meer dan een serie b speler lijkt me.. of zou je voor een kkd spits met zulke cijfers ook 10 mil betalen ? Vergeet niet dat het enkel een bankzitter gaat worden hè.. Zoals ik al zei huur is prima en hoop dat die mijn ongelijk bewijst en veel kan gaan scoren..
Wat zwam jij nou man?

Vooralsnog is het gewoon 1 miljoen voor een pinchitter. Ofwel, risicoloos. Maakt hij, zoals verwacht een aantal belangrijke goals, haalt hij zijn geld er meer dan uit. Is Ajax dan overtuigd, is die de 10 miljoen waard. Zijn ze niet overtuigd, kost het een miljoentje.

Die 10 miljoen is helemaal niet uitgegeven.
nummer10
 nummer10 - zondag 31 juli 2022 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2022 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat zwam jij nou man?

Vooralsnog is het gewoon 1 miljoen voor een pinchitter. Ofwel, risicoloos. Maakt hij, zoals verwacht een aantal belangrijke goals, haalt hij zijn geld er meer dan uit. Is Ajax dan overtuigd, is die de 10 miljoen waard. Zijn ze niet overtuigd, kost het een miljoentje.

Die 10 miljoen is helemaal niet uitgegeven.
Zie mijn laatste post hierover Loetje..
Eide
 Eide - zondag 31 juli 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Lorenzo Lucca is vandaag aangekomen in Amsterdam, bevestigd door foto's genomen op Schiphol. Hij wordt aankomende week gekeurd waarna het papierwerk kan worden afgerond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2022 door Eide --
Loetje
 Loetje - zondag 31 juli 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2022 - 01:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zie mijn laatste post hierover Loetje..
Dan nog, je zevert over iets wat totaal niet van belang is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2022 - 10:25   quote  deeplink  
Tja na het optreden van Gorter, mag ik aannemen dat Ajax wel op zoek is naar een goede keeper van rond de 25 jaar, Een 2de Onana vind je helaas niet. Ik zou gewoon Unnerstall halen als ik Ajax was. Dat heb ik altijd een prima keeper gevonden, al denken veel mensen dat het maar een kutkeeper is omdat hij niet goed is in het meevoetballen.
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 10:25 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja na het optreden van Gorter, mag ik aannemen dat Ajax wel op zoek is naar een goede keeper van rond de 25 jaar, Een 2de Onana vind je helaas niet. Ik zou gewoon Unnerstall halen als ik Ajax was. Dat heb ik altijd een prima keeper gevonden, al denken veel mensen dat het maar een kutkeeper is omdat hij niet goed is in het meevoetballen.
Dat denk ik niet. Ajax heeft met Pasveer en Steek twee ervaren keepers die ruimschoots goed genoeg zijn. Als Ajax een keeper aantrekt is dat er eentje voor de langere termijn en neemt men niet alleen impliciet afscheid van Gorter, maar ook van Setford. De aanname dat Ajax nu wel een nieuwe keeper gaat aantrekken gaat geheel voorbij aan de verwachtingen die men heeft bij Setford.

Mocht Ajax gaan kijken voor een keeper kom je snel uit bij Cillissen. Ik denk niet dat Ajax daar echt veel mee opschiet.
p111
 p111 - maandag 01 augustus 2022 - 14:16   quote  deeplink  
Cillissen is 33 scheelt nog wel een aantal jaren en is een prima keeper.
nummer10
 nummer10 - maandag 01 augustus 2022 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 14:16 schreef p111 het volgende:
Cillissen is 33 scheelt nog wel een aantal jaren en is een prima keeper.
Niks beter of misschien nog wel slechter dan pasveer
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 20:25   quote  deeplink  
Daramy een jaar terug naar Kopenhagen op huurbasis. Salah-Eddine een jaar op huurbasis naar FC Twente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2022 door Eide --
Scout2
 Scout2 - maandag 01 augustus 2022 - 21:08   quote  deeplink  
Bergwijn-Brobbery-Nerres

Taylor-Timber-Kudus/Van den Beek

Wijndal-Bassey-Bazoer-Dest.

Had gekund.
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
In welke realiteit dan?
Scout2
 Scout2 - maandag 01 augustus 2022 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 21:33 schreef Eide het volgende:
In welke realiteit dan?
De onze, Nerres had je voor 15 m op kunnen pakken, mits je iets slimmer met zijn situatie was omgegaan, Van den beek had je slim kunnen betrekken in de Anthony deal, Dest was eerder op te halen bij Barcelona, Bazoer transfervrij die had zeker naar Ajax gekomen na een goed praatje en tweede kans.
p111
 p111 - maandag 01 augustus 2022 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 15:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niks beter of misschien nog wel slechter dan pasveer
Kom op man de laatste Interland was hij geweldig, nood breekt wetten !!!
nummer10
 nummer10 - maandag 01 augustus 2022 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 21:45 schreef p111 het volgende:

[..]

Kom op man de laatste Interland was hij geweldig, nood breekt wetten !!!
En er voor ? Al jaren geen basis als ik me niet vergis en ook blessures.. pasveer eigenlijk amper en deed het naar behoren, dat die zijn vinger brak is gewoon een heel normale keepers blessure.. daarbij word je als elftal echt niet beter met Jasper op goal en heeft ondanks zijn ervaring ook meerdere blunders gemaakt.. nee zoek dan maar ff verder :)
Eide
 Eide - maandag 01 augustus 2022 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 21:38 schreef Scout2 het volgende:

[..]

De onze, Nerres had je voor 15 m op kunnen pakken, mits je iets slimmer met zijn situatie was omgegaan, Van den beek had je slim kunnen betrekken in de Anthony deal, Dest was eerder op te halen bij Barcelona, Bazoer transfervrij die had zeker naar Ajax gekomen na een goed praatje en tweede kans.
Bazoer en Ajax hebben een permanent verrotte relatie. Bazoer heeft overal probelemen veroorzaakt en is een RCV.... net als Timber. Bovendien heeft zijn zaakwaarnemer al meermaals verklaard dat Bazoer niet terug komt naar AJax. Hou alsjeblieft op .

Dest heeft meermaals aangegeven niet weg te willen uit Barcelona. Ook de vraag of Dest wel beter is dan Rensch. Dest heeft in Barcelona nauwelijks gespeeld omdat hij enorm blessuregevoelig is gebleken.

Een keuze tussen Van de Beek en Antony... tja. Is dit serieus een onderwerp waar je het echt over wilt hebben? Zeker omdat Ajax op de positie van Van de Beek VIER uitstekende spelers heeft.

Het management van Neres heeft bij aanvang van de Russische invasie al aangegven dat Neres hoe dan ook niet naar Nederland zou komen.

Ofwel, welke werkelijkheid heb je het in godesnaam over?
Guus Til
 Guus Til - maandag 01 augustus 2022 - 23:37   quote  deeplink  
Optie voor de RB positie - Kenny Tete
p111
 p111 - dinsdag 02 augustus 2022 - 09:22   quote  deeplink  
Ik denk dat wij een rechtsback en een Keeper nodig hebben,ik zie niks in Gorter dit seizoen en had nog een hoop op Rensch maar dat word geen fuck beter.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 02 augustus 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Haal gewoon Cillissen en Tete op en je hebt een prima selectie. Echter lees ik dat we eerst met de bezem door de selectie moeten om nog wat overtollige gasten te slijten.
Zijn ze nu mee bezig volgens mij. Schuurs, Klaiber, Magallan, Daramy....komt goed.
Op naar Fortuna!!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2022 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 12:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ajax heeft met Pasveer en Steek twee ervaren keepers die ruimschoots goed genoeg zijn. Als Ajax een keeper aantrekt is dat er eentje voor de langere termijn en neemt men niet alleen impliciet afscheid van Gorter, maar ook van Setford. De aanname dat Ajax nu wel een nieuwe keeper gaat aantrekken gaat geheel voorbij aan de verwachtingen die men heeft bij Setford.

Mocht Ajax gaan kijken voor een keeper kom je snel uit bij Cillissen. Ik denk niet dat Ajax daar echt veel mee opschiet.
Nee Cillessen hoeft van mij niet. Ik schrijf Gorter ook nog niet af, maar het grote werk komt nog te vroeg. IK zou als ik Ajax was juist Gorter stallen bij een eredivisie club en hem lekker wedstrijden laten keepen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 augustus 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2022 - 23:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Bazoer en Ajax hebben een permanent verrotte relatie. Bazoer heeft overal probelemen veroorzaakt en is een RCV.... net als Timber. Bovendien heeft zijn zaakwaarnemer al meermaals verklaard dat Bazoer niet terug komt naar AJax. Hou alsjeblieft op .

Dest heeft meermaals aangegeven niet weg te willen uit Barcelona. Ook de vraag of Dest wel beter is dan Rensch. Dest heeft in Barcelona nauwelijks gespeeld omdat hij enorm blessuregevoelig is gebleken.

Een keuze tussen Van de Beek en Antony... tja. Is dit serieus een onderwerp waar je het echt over wilt hebben? Zeker omdat Ajax op de positie van Van de Beek VIER uitstekende spelers heeft.

Het management van Neres heeft bij aanvang van de Russische invasie al aangegven dat Neres hoe dan ook niet naar Nederland zou komen.

Ofwel, welke werkelijkheid heb je het in godesnaam over?
Goede reactie, eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 11:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee Cillessen hoeft van mij niet. Ik schrijf Gorter ook nog niet af, maar het grote werk komt nog te vroeg. IK zou als ik Ajax was juist Gorter stallen bij een eredivisie club en hem lekker wedstrijden laten keepen.
Hier ga ik ook in mee
Eide
 Eide - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 12:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ga ik ook in mee
Okay, dan verhuren we Gorter kopen een keeper. Er veranderd niets aan het perspectief van zowel Gorter als Setford, want ze hebben voor langere termijn een aangekochte keeper voor zich. Nu wint kwaliteit altijd, maar motivatie en uitzicht op het vervullen van ambitie is ook belangrijk.

De huidige situatie is het meest gunstig voor de jonge keepers want Pasveer en Steek gaan hard richting hun pensioen.
Eide
 Eide - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2022 - 11:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goede reactie, eens!
Nota bene, Bazoer vind zichzelf nog altijd een middenvelder. Bij Ajax en Wolfsburg heeft hij laten zien tekort te komen op het middenveld. Hij mist aanvallende kwalitateit en/of creativiteit om als aanvallende middenvelder te spelen. Als controleur is hij nergens goed genoeg geweest.

Bazoer is succesvol geweest als centrale verdediger in een vrije rol in een 3-mans/5-mans verdediging. Dat heeft Ajax niet. Ik ben overigens wel heel benieuwd hoe Bazoer het bij AZ gaat doen. AZ lijkt hem als vervanger van Midtjo te hebben gehaald, een middenvelder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Bazoer naar Utrecht, dus van dat eventuele gezeik zijn we af. Nu die Gorter nog heel gauw ergens deponeren en we kunnen weer verder bouwen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0790629