BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 08 augustus 2022 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2022 - 13:59 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Wellicht dat met wat gezonde concurrentie Rensch ook beter gaat voetballen?
Werkt wel hoor een stok achter de deur, dit ook bij Berghuis/Klaassen
Jaccio
 Jaccio - maandag 08 augustus 2022 - 17:49   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van de kwestie Ihattaren? Ik lees heel veel sensatieverhalen en meningen van verschillende media. Maar wat denken jullie? Afscheid nemen of investeren?
Loetje
 Loetje - maandag 08 augustus 2022 - 18:22   quote  deeplink  
Als het gerucht klopt dat Ajax hem een psycholoog wil toewijzen, lijkt het er niet op dat ze hem niet willen overnemen.

Ga je op het andere gerucht af, lijkt dit wel het geval.

Is geen klote over te zeggen dus.
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - maandag 08 augustus 2022 - 18:50   quote  deeplink  
Rechtsbuiten en 10-positie zijn beide al driedubbel bezet, dus zullen hem niet gaan missen lijkt me. Vond het overigens eerst wel een goede zet om hem te halen, jammer als t em niet wordt. Aan zijn talent zal t in ieder geval niet liggen.
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2022 - 09:40   quote  deeplink  
Jay Enem weg bij Ajax,ik heb die jongen een beetje gevolgd in de jeugd en was wel een fan van hem,voor mij een beetje onbegrijpelijk dat hij geen contract heeft gekregen ,nu is hij weg naar Italie wat ik wel erg jammer vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door p111 --
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2022 - 09:48   quote  deeplink  
Het probleem Ihattaren is bloedzonde maar als hij niet het licht gaat zien is het over met hem als voetballer.Hij heeft alleen nog een kans als hij zich echt wil laten helpen door profes/hulp vanuit Ajax en die zg vrienden los laat.
AkaS
 AkaS - dinsdag 09 augustus 2022 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2022 - 18:22 schreef Loetje het volgende:
Als het gerucht klopt dat Ajax hem een psycholoog wil toewijzen, lijkt het er niet op dat ze hem niet willen overnemen.

Ga je op het andere gerucht af, lijkt dit wel het geval.

Is geen klote over te zeggen dus.
Klopt Loetje, het is een mysterie met deze jongen. Zo goed opgepakt, afgetraind en vol motivatie aan de voorbereiding begonnen en dan dit. Hij heeft potentie maar niemand weet wat die potentie dan precies inhoudt. Waar ligt zijn plafond.... Om dat te ervaren zal hij moeten spelen, maar waar moet hij spelen... Er is gewoon geen plek voor hem. Als Bergwijn, Brobbey en Antony de voorhoede is, gaat Tadic vanzelfsprekend een linie zakken en op 10 komen.

Alvarez is voorlopig de onbetwiste keuze voor rechtermiddenvelder / controleur als hij kan en mag spelen. Dan hebben we nog Taylor, Klaassen en Kudus en niet te vergeten Berghuis die het vorig jaar overwegend goed heeft gedaan als middenvelder... Kortom waar moet hij spelen uberhaupt...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 11:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt Loetje, het is een mysterie met deze jongen. Zo goed opgepakt, afgetraind en vol motivatie aan de voorbereiding begonnen en dan dit. Hij heeft potentie maar niemand weet wat die potentie dan precies inhoudt. Waar ligt zijn plafond.... Om dat te ervaren zal hij moeten spelen, maar waar moet hij spelen... Er is gewoon geen plek voor hem. Als Bergwijn, Brobbey en Antony de voorhoede is, gaat Tadic vanzelfsprekend een linie zakken en op 10 komen.

Alvarez is voorlopig de onbetwiste keuze voor rechtermiddenvelder / controleur als hij kan en mag spelen. Dan hebben we nog Taylor, Klaassen en Kudus en niet te vergeten Berghuis die het vorig jaar overwegend goed heeft gedaan als middenvelder... Kortom waar moet hij spelen uberhaupt...
Komen zat kansen joh.. tadic lijkt weg te zakken qua niveau en er komen wel blessures.. ik vermoed dan ook echt dat deze ellende is gaan lopen toen het mentaal met hem minder ging (PSV periode), en probeer dan maar weer bij zulk volk weg te komen die hem zouden hebben geholpen in die periode, dus nog voor Ajax.. Wil je weg bij ons? En hup bedreigingen.. Dat die echt wil was wel te zien in de voorbereiding dus daar ligt het echt niet aan..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2022 - 10:01   quote  deeplink  
Hoezo lijkt Tadic weg te zakken wat niveau ?
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:01 schreef remco k het volgende:
Hoezo lijkt Tadic weg te zakken wat niveau ?
Zelfde geneuzel als altijd. De man is seizoen na seizoen de meest waardevolle speler voor Ajax, is statistisch gezien de beste speler van de Eredivisie ooit en geeft bij de seizoensopening meteen weer een messcherpe assist.

Maar goed, er is nu serieuze concurrentie op die positie. Wel interessant hoe Schreuder het gaat oplossen met een vituoos als Tadic in de ploeg en de duurste aankoop ooit voor dezelfde positie.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 augustus 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:01 schreef remco k het volgende:
Hoezo lijkt Tadic weg te zakken wat niveau ?
Nahja qua snelheid dan laat ik het zo zeggen.. ik zeg ook LIJKT weg te zakken.. staat nu wel op de positie waar ik hem altijd graag een keer heb zien spelen (de 10)
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 11:54   quote  deeplink  
Tadic heeft onder EtH wel vaker een proefje gehad op 10. Dat werkte gewoon niet. Daarom ging Tadic juist ook een periode op 9 spelen, omdat Neres en Ziyech veel rendement hadden op de flanken. Tadic speelt eigenlijk alleen bij Servië wel eens op 10, maar die spelen in een 5-2-1-2 formatie met twee spitsen en een driemans middenveld met de punt naar voren. Dat is een heel andere rol dan bij Ajax.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 augustus 2022 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 11:54 schreef Eide het volgende:
Tadic heeft onder EtH wel vaker een proefje gehad op 10. Dat werkte gewoon niet. Daarom ging Tadic juist ook een periode op 9 spelen, omdat Neres en Ziyech veel rendement hadden op de flanken. Tadic speelt eigenlijk alleen bij Servië wel eens op 10, maar die spelen in een 5-2-1-2 formatie met twee spitsen en een driemans middenveld met de punt naar voren. Dat is een heel andere rol dan bij Ajax.
Klopt maar wil het wel eens zien met Bergwijn brobbey Anthony voor hem
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 12:33   quote  deeplink  
Ik denk gewoon dat je heel veel vermogen gaat inleveren. Tadic is niet een speler die de opbouw kan verzorgen en heeft niet het loopvermogen om de druk te zetten die gasten als Berghuis en Klaassen wel hebben.

Misschien kan het wel als je echt met Taylor en Alvarez achter Tadic gaat spelen, maar wat doe je dan met Berghuis en Klaassen? Wel gaaf overigens dat we nu echt een luxeprobleem hebben op allerlei posities, en dat zijn niet de posities waar Ajax armoede had.
p111
 p111 - woensdag 10 augustus 2022 - 12:43   quote  deeplink  
Je kan nog beter met Bergwijn op 10 spelen en Tadic-Brobbey-Antoni daarvoor.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2022 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 11:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nahja qua snelheid dan laat ik het zo zeggen.. ik zeg ook LIJKT weg te zakken.. staat nu wel op de positie waar ik hem altijd graag een keer heb zien spelen (de 10)
Heb je toen ten Hag het deed met Tadic niet gekeken dan?
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2022 - 13:29   quote  deeplink  
En ik ben wel benieuwd naar de voorbeelden waar je ziet dat hij minder snel is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 augustus 2022 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je toen ten Hag het deed met Tadic niet gekeken dan?
Met welke voorhoede deed hij dat dan.. en qua snelheid zie je zelf toch ook wel dat hij minder makkelijk spelers passeert en dat zijn sprintsnelheid minder is geworden, althans zo oogt het..
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 20:13   quote  deeplink  
Ajax zou dicht bij een akkoord zijn met Trabzonspor over de 19-jarige verdediger Ahmetcan Kaplan. Kaplan moet de vervanging worden voor Schuurs die in de belangstelling staat van Torino.
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 21:30   quote  deeplink  
En Ajax heeft Sanchez net officieel gepresenteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 20:13 schreef Eide het volgende:
Ajax zou dicht bij een akkoord zijn met Trabzonspor over de 19-jarige verdediger Ahmetcan Kaplan. Kaplan moet de vervanging worden voor Schuurs die in de belangstelling staat van Torino.
Ja daar is al een tijdje sprake van, denk wel dat eerst Schuurs verkocht moet zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 21:30 schreef Eide het volgende:
En Ajax heeft Sanchez net officieel gepresenteerd.
Dat is mooi nieuws, nu afwachten hoe goed hij is
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 21:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja daar is al een tijdje sprake van, denk wel dat eerst Schuurs verkocht moet zijn
Dat vermoed ik ook.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 augustus 2022 - 07:22   quote  deeplink  
De vraag is gaat Antony nog weg?
100 miljoen is veel te veel maar sta er niet van te kijken dat Manchester dit weg legt voor onze Braziliaan.
Maar die gaat in zijn eentje Manchester niet redden
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - donderdag 11 augustus 2022 - 09:08   quote  deeplink  
Als Schuurs verkocht wordt houd je overigens maar 1 rechtsbenige centrumverdediger over met Timber. Linksbenig heb je Bassey, Kaplan en evt Blind. Wellicht dat Schreuder Rensch als backup van Timber ziet?
p111
 p111 - donderdag 11 augustus 2022 - 09:29   quote  deeplink  
Rensch heeft wel meer rechts centraal gespeeld.Dus dat zou een backup voor Timber kunnen zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 augustus 2022 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 07:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De vraag is gaat Antony nog weg?
100 miljoen is veel te veel maar sta er niet van te kijken dat Manchester dit weg legt voor onze Braziliaan.
Maar die gaat in zijn eentje Manchester niet redden
100 gaat nooit gebeuren. Zeker niet op dit moment.
Al weet je het met Ten Hag nooit zeker.
Na een goed WK en goed seizoen zal hij nog geen 100 opleveren denk ik.

Hoop dat Schuurs nog weg gaat er en die Turk komt dan ben je redelijk compleet.
Zal mooi zijn als Schreuder het dan snel op de rit heeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2022 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 11:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, is volgens mij beter dan Taylor. Maarja zo blijkt maar weer eens dat het niet alleen kwaliteit is dat geldt. Je moet ook in het pulletje vallen.

Kijk naar Neres, daar had veel en veel meer in gezeten. Ik heb het dan niet over transfersommen maar ik heb het over zijn inbreng voor het team en Ajax.

Als ik terugdenk aan Bayern en Juventus en dan gewoon weer op de bank gezet worden, ja dan breek je iemand af ipv opbouwen.

Terwijl iemand als Blind balverlies na balverlies mag lijden, eruit gelopen mag worden in de omschakeling en dan toch weer keer op keer opgesteld wordt en als dan een pass wel aankomt dan wordt dit helemaal opgehemeld door bepaalde mensen. Zie je wel hoe belangrijk hij voor de opbouw is... Zie je wel...

Nou wat hij doet in de verdediging konden Martinez en Nico beter wat verdedigen betreft. En wat betreft opbouw er lopen genoeg creatieve spelers rond die een splijtende pass naar voren kunnen geven zelfs Schuurs kan dat.

En ook nu weer gaan we verder met dit topic in de vorm van Schreuder... Een centraal duo Timber en Blind volgens mij ligt heel Europa dijenkletsend van het lachen krom bij de gedachten. Misschien is het daarom wel Mickey Mouse competitie en hebben ze het over de lengte van onze verdediging hahaha Maar effe serieus Hoe dan!!!

Waarom niet je doelbewuste aankoop van fucking 23 mln in de voorbereiding op zijn beoogde positie, althans ik mag hopen dat hij als LCV gehaald is, waarom de voorbereiding niet benutten om hem te laten wennen aan die positie zodat hij straks als het erom gaat, er staat.

Of zou Ajax serieus met Rensch, Timber, Blind en Wijndal de CL in willen gaan en denken dat het goedkomt met onze verdediging waarbij wij ook nog eens 2 oudere keepers hebben die met blessures worstelen en een 22 jarige die stijf staat van de spanning ???

Ja het is makkelijk om kritiek te leveren, maar het zou ook makkelijk moeten zijn voor mensen die honderdenduizenden euro's betaald krijgen om dit te zien en te begrijpen ook daadwerkelijk te zien en te begrijpen!!!

Of wordt het bij de aanstelling van trainers in een speciaal rvc gesprekje meegenomen dat je als trainer alleen aangesteld wordt als de heer Blind junior ten alle tijden een plekje in de basis krijgt bijvoorbeeld ???
Ik vind jou analyses wel mooi, zeker hoe je het omschrijft... Heerlijk. Ik snap soms keuzes ook echt niet. En Achterin wordt er denk ik wel talent gekocht, Timber vind ik heel goed, maar zet naast hem een boom van een kerel neer, geen blind. Tegen PSV kwam het gevaar door de lucht in het centrum, an ga je zo'n beer toch niet linksback zetten?

Echt soms denken die coaches veel te veel na, die zien de simpele dingen niet meer, soort bedrijfsblindheid, of liever gezegd voetbalblindheid.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2022 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet? Er mag toch geen zaken gedaan worden met Russische bedrijven?
Jawel hoor, dit mag gewoon. DIt staat niet op de sanctie lijst, net als het aankopen van Gas wat iedereen ook gewoon blijft doen.

De politiek is zo heerlijk achterbaks.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 augustus 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2022 - 14:48 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Vind dat voor Magallan wel een uitzondering mag worden gemaakt. Denk niet dat we Rusland daarmee een plezier doen..
whahaha
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Met welke voorhoede deed hij dat dan.. en qua snelheid zie je zelf toch ook wel dat hij minder makkelijk spelers passeert en dat zijn sprintsnelheid minder is geworden, althans zo oogt het..
Echt complete onzin. Tadic is nooit de snelste geweest en klopt nooit een ander op snelheid.
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2022 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 09:08 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Als Schuurs verkocht wordt houd je overigens maar 1 rechtsbenige centrumverdediger over met Timber. Linksbenig heb je Bassey, Kaplan en evt Blind. Wellicht dat Schreuder Rensch als backup van Timber ziet?
Aangezien Alvarez daar afgelopen wedstrijd ook al even speelde. Vermoed ik dat men Alvarez voor die positie ziet.
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2022 - 19:38   quote  deeplink  
Ajax zou Ünüvar aan een Eredivisieclub willen verhuren. Door de moordende concurrentie is de kans op speeltijd bijna nul terwijl Ajax hem te goed acht voor Jong Ajax. Er zouden veel clubs interesse hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2022 - 23:45   quote  deeplink  
FZ_SdIdWIAA--06?format=jpg&name=medium

Bijzonder shirt dat Bergwijn hier aan heeft.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:25   quote  deeplink  
Daily paper, zou dit het 3de shirt worden ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 augustus 2022 - 14:38   quote  deeplink  
Zo zie ik de juiste opstelling tegen Groningen:

Pasveer,
Rensch, Timber, Blind, Wijndal
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Brobbey, Bergwijn

Zo zie ik de opstelling over een poosje:

Pasveer
Sánchez, Timber, Bassey, Blind
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Lucca, Bergwijn

Ik twijfel nog tussen Taylor en Klaassen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 augustus 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 14:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zo zie ik de juiste opstelling tegen Groningen:

Pasveer,
Rensch, Timber, Blind, Wijndal
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Brobbey, Bergwijn

Zo zie ik de opstelling over een poosje:

Pasveer
Sánchez, Timber, Bassey, Blind
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Lucca, Bergwijn

Ik twijfel nog tussen Taylor en Klaassen
Jij weet dat Lucca puur gehaald is als pinchitter en totaal de kwaliteit niet heeft om basisspeler van Ajax 1 te worden, uitgezonderd ten tijde van nood?

Brobbey gaat de eerste spits worden.

Respect trouwens voor Brian Brobbey, dat je je met zo weinig speeltijd zo belachelijk goed ontwikkeld hebt.
p111
 p111 - zaterdag 13 augustus 2022 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 14:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zo zie ik de juiste opstelling tegen Groningen:

Pasveer,
Rensch, Timber, Blind, Wijndal
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Brobbey, Bergwijn

Zo zie ik de opstelling over een poosje:

Pasveer
Sánchez, Timber, Bassey, Blind
Álvarez, Taylor, Tadić
Antony, Lucca, Bergwijn

Ik twijfel nog tussen Taylor en Klaassen
Jammer dat je onze basis speler in het ned/team niet opstelt,is voor mij basis met Tadic op het middenveld en Taylor of Alvares er achter.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 23:45 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Bijzonder shirt dat Bergwijn hier aan heeft.
Van wanneer is die foto eigenlijk? Mo staat er ook op namelijk..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 23:45 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]

Bijzonder shirt dat Bergwijn hier aan heeft.
https://www.google.com/amp/s/amp.footyheadlines.com/4099985685945363048/
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 augustus 2022 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 16:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Jammer dat je onze basis speler in het ned/team niet opstelt,is voor mij basis met Tadic op het middenveld en Taylor of Alvares er achter.
Lees onderstaande regel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jawel hoor, dit mag gewoon. DIt staat niet op de sanctie lijst, net als het aankopen van Gas wat iedereen ook gewoon blijft doen.

De politiek is zo heerlijk achterbaks.
Smerig hondenspel over de rug van burgers!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2022 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Jawel hoor, dit mag gewoon. DIt staat niet op de sanctie lijst, net als het aankopen van Gas wat iedereen ook gewoon blijft doen.

De politiek is zo heerlijk achterbaks.
Smerig hondenspel over de rug van burgers!
Eide
 Eide - zaterdag 13 augustus 2022 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:
Daily paper, zou dit het 3de shirt worden ?
Het is het "pre-match" shirt voor het derde tenue, voor de warming-up zeg maar. Afrikaans kleuren en patronen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 20:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Het is het "pre-match" shirt voor het derde tenue, voor de warming-up zeg maar. Afrikaans kleuren en patronen.
Las het indd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 13 augustus 2022 - 23:10   quote  deeplink  
Puntenverlies voor onze Rotterdammers
Eide
 Eide - zondag 14 augustus 2022 - 08:48   quote  deeplink  
Perr Schuurs op weg naar Torino:

- Ajax akkoord met totale som van 12-13M
- contract voor 4+1 jaar in Turijn
- Bundesligaclubs (huur) en Bologna (bood te weinig) tasten mis
- Schuurs zondag waarschijnlijk voor laatst in selectie Ajax
- Ahmetcan Kaplan opvolger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2022 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 augustus 2022 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 08:48 schreef Eide het volgende:
Perr Schuurs op weg naar Torino:

- Ajax akkoord met totale som van 12-13M
- contract voor 4+1 jaar in Turijn
- Bundesligaclubs (huur) en Bologna (bood te weinig) tasten mis
- Schuurs zondag waarschijnlijk voor laatst in selectie Ajax
- Ahmetcan Kaplan opvolger
Wat een geld allemaal, mooi hoor!
nummer10
 nummer10 - zondag 14 augustus 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2022 - 08:48 schreef Eide het volgende:
Perr Schuurs op weg naar Torino:

- Ajax akkoord met totale som van 12-13M
- contract voor 4+1 jaar in Turijn
- Bundesligaclubs (huur) en Bologna (bood te weinig) tasten mis
- Schuurs zondag waarschijnlijk voor laatst in selectie Ajax
- Ahmetcan Kaplan opvolger
En las ergens 15 procent doorverkoop percentage.. wat een geld voor een gebrekkige verdediger..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:46   quote  deeplink  
Hoppa, weer 1 weg. Nu Klaiber en Blind nog en we kunnen weer vooruit kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0794980