BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 augustus 2022 - 12:00   quote  deeplink  
Helaas wil Chelsea hem alleen verkopen, dus dat gaat hem niet worden voor Ajax.
We zullen op zoek moeten naar een andere oplossing
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 augustus 2022 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 12:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Helaas wil Chelsea hem alleen verkopen, dus dat gaat hem niet worden voor Ajax.
We zullen op zoek moeten naar een andere oplossing
Wie zegt dat en waarom zou Ajax hem niet kopen als je Anthony verkoopt voor minimaal 94..
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 12:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wie zegt dat en waarom zou Ajax hem niet kopen als je Anthony verkoopt voor minimaal 94..
Omdat ze dat geld wouden gebruiken om zijn salaris te betalen.

Denk jij echt dat Ziyech nu van 10 miljoen naar 3 of 4 miljoen terug zakt?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 25 augustus 2022 - 15:24   quote  deeplink  
Nu lees ik net dat het mogelijke alternatief voor Ziyech, Calvin Stengs gaat worden.
Dan zou ik toch Sontje Hansen voor de leeuwen gooien en hem de voorkeur op rechtsbuiten geven. Hou het geld dan in je zak. Of denken jullie daar anders over?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 augustus 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 15:24 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Nu lees ik net dat het mogelijke alternatief voor Ziyech, Calvin Stengs gaat worden.
Dan zou ik toch Sontje Hansen voor de leeuwen gooien en hem de voorkeur op rechtsbuiten geven. Hou het geld dan in je zak. Of denken jullie daar anders over?
Ik vind Ajax te paniekerig. Je hebt zoveel spelers voorin, j je leverd wat kwaliteit in, maar geef berghuis gewoon een kans daar, waardoor Kudus ook gewoon weer achter de spitsen kan spelen, of zet Tadic lekker aan de rechterkant. En geef die Portugees speeltijd en Sontje. Er staat heus wel iemand op.
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 augustus 2022 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 13:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ze dat geld wouden gebruiken om zijn salaris te betalen.

Denk jij echt dat Ziyech nu van 10 miljoen naar 3 of 4 miljoen terug zakt?
Had het over de transfersom, niet het loon..
Eide
 Eide - donderdag 25 augustus 2022 - 18:05   quote  deeplink  
De deal tussen Ajax, Chelsea en Ziyech staat op losse schroeven. Ajax wilde een huurconstructie met optie tot koop. Ajax zou dan 50% van het salaris van Ziyech gaan betalen, die 10 miljoen per jaar verdient in Londen, us een huursom. Zowel Chelsea als Ziyech willen een verkoop. Ziyech wil niet over een jaar Terug. Chelsea eist een bedrag dicht bij de 40 miljoen die ze voor Ziyech hebben betaald. Ondertussen lijkt ook een persoonlijk akkoord ver weg omdat Ziyech wel een gigantisch salaris wil zien

I
Bij Ajax kan en wil men eigenlijk niet akkoord gaan. Men praat over het behouden van Antony of toch akkoord gaan en oplossen met de huidige selectie. Beide mogelijkheden wil Ajax eigenlijk ook niet.

Ofwel, veel onzekerheid.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 25 augustus 2022 - 18:29   quote  deeplink  
Aan een mokkende Antony heb je minder dan aan een gemotiveerde jongen uit de selectie of jong ajax.
Ik zeg gewoon verkopen en als ajax geen 35 miljoen aan Ziyech uit wil geven, dan niet verder zeuren en doen met de huidige selectie en aanvullen met spelers uit jong ajax.
Gooi ze maar voor de leeuwen. de ene keer pakt het goed uit, de andere keer minder. So be it!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 augustus 2022 - 20:15   quote  deeplink  
Ze hebben nu Stengs op het oog ipv Zyech...asjeblieft niet zeg pffff
pth
 pth - donderdag 25 augustus 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze hebben nu Stengs op het oog ipv Zyech...asjeblieft niet zeg pffff
Doe ff lekker normaal H2. Stengs? Godvergeten kut voetballer van KKD niveau.
pth
 pth - donderdag 25 augustus 2022 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 18:29 schreef Ronald 1960 het volgende:
Aan een mokkende Antony heb je minder dan aan een gemotiveerde jongen uit de selectie of jong ajax.
Ik zeg gewoon verkopen en als ajax geen 35 miljoen aan Ziyech uit wil geven, dan niet verder zeuren en doen met de huidige selectie en aanvullen met spelers uit jong ajax.
Gooi ze maar voor de leeuwen. de ene keer pakt het goed uit, de andere keer minder. So be it!
Als je 100 miljoen vangt voor Antony, dan mag het toch geen probleem zijn om Ziyech te halen. Begreep dat hij graag terug zou willen, dus zou een minder belachelijk salaris ook geen probleem mogen zijn. Voor 4-5 miljoen kun je ook alles kopen wat je maar wil.
nummer10
 nummer10 - donderdag 25 augustus 2022 - 22:13   quote  deeplink  
Geen Stengs aub :(
remco k
 remco k - vrijdag 26 augustus 2022 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 17:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had het over de transfersom, niet het loon..
Dat heeft in deze alles met elkaar te maken
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 augustus 2022 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 21:09 schreef pth het volgende:

[..]

Doe ff lekker normaal H2. Stengs? Godvergeten kut voetballer van KKD niveau.
Met hem ga je de oorlog niet winnen
p111
 p111 - vrijdag 26 augustus 2022 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 17:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Had het over de transfersom, niet het loon..
Ajax gaat NOOIT 40 miljoen betalen vor Ziyech van 29 jaar daarom.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 augustus 2022 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2022 - 18:05 schreef Eide het volgende:
De deal tussen Ajax, Chelsea en Ziyech staat op losse schroeven. Ajax wilde een huurconstructie met optie tot koop. Ajax zou dan 50% van het salaris van Ziyech gaan betalen, die 10 miljoen per jaar verdient in Londen, us een huursom. Zowel Chelsea als Ziyech willen een verkoop. Ziyech wil niet over een jaar Terug. Chelsea eist een bedrag dicht bij de 40 miljoen die ze voor Ziyech hebben betaald. Ondertussen lijkt ook een persoonlijk akkoord ver weg omdat Ziyech wel een gigantisch salaris wil zien

I
Bij Ajax kan en wil men eigenlijk niet akkoord gaan. Men praat over het behouden van Antony of toch akkoord gaan en oplossen met de huidige selectie. Beide mogelijkheden wil Ajax eigenlijk ook niet.

Ofwel, veel onzekerheid.
Tja, weet je als je 100 miljoen krijgt, dan moet je dat gewoon doen. De fans begrijpen dat. Ik zou het heel onverstandig vinden als Ajax dat niet zou accepteren.
Eide
 Eide - vrijdag 26 augustus 2022 - 23:14   quote  deeplink  
Unuvar op huurbasis voor een jaar naar Trabzonspor.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 augustus 2022 - 01:13   quote  deeplink  
Meloten bij Ajax
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 27 augustus 2022 - 08:32   quote  deeplink  
Oeff, weet nou niet of dat wel de juiste keus is voor Unuvar.
p111
 p111 - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:10   quote  deeplink  
Prima voor die jongen,daar krijgt hij waarschijnlijk speeltijd, bij Ajax had hij dit seizoen zeer waarschijnlijk voor 90 % op de bank gezeten.
remco k
 remco k - zaterdag 27 augustus 2022 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:
Meloten bij Ajax
Voor welke speler komt hij nu in aanmerking dan op het middenveld of voorin?

Bergwijn, Berghuis, Klaassen, Kudus, Tadic spelen op de plekken waar hij zou kunnen spelen.

Hij is 20, dan moet zo’n jongen wekelijks spelen, bij Ajax zou bijl lang niet aan voldoende minuten komen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 27 augustus 2022 - 15:32   quote  deeplink  
Prima stap voor Unuvar, moet wekelijks spelen maar weet ook niet of dat daar gaat gebeuren. Spelen daar ook CL toch? Of is dat niet de kampioen van afgelopen seizoen?
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 11:21   quote  deeplink  
Wat lees ik nu weer? Interesse in Marco Asensio? 30 M moet hij kosten en zou de stand inn moeten worden van Antony....
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 11:58   quote  deeplink  
Dat lijkt mij echt volkomen onzin.
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 12:02   quote  deeplink  
Newcastle United heeft haar zinnen gezet op Ajax-middenvelder Edson Alvarez. De Amsterdammers sloegen een eerder bod van zón 47 miljoen euro op hem af maar nu willen ze een nieuw bod bij Ajax neerleggen van maar liefst 58 miljoen euro.

58 miljoen voor een verdedigende middenvelder. Poeh.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 12:44   quote  deeplink  
Veel geld voor iemand die een paar weken terug nog weg mocht....
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 12:44   quote  deeplink  
Antony nu echt vertrokken meldt Hamstelaar....
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 12:46   quote  deeplink  
United zou het bod hebben verhoogd naar 99 miljoen (£84M) waarop Ajax heeft geaccepteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2022 - 13:27   quote  deeplink  
Wie the fuck is Hamstelaar?
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie the fuck is Hamstelaar?
Iemand met een ingang binnen Ajax, dat mag duidelijk zijn. Hij zit eigenlijk altijd goed, en soms eerder dan Mike Verweij. Dat betekent dat je echt een goede ingang bij Ajax hebt.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 augustus 2022 - 14:34   quote  deeplink  
Waarschijnlijk een alias van een van de heren zelf...haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 augustus 2022 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 13:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Iemand met een ingang binnen Ajax, dat mag duidelijk zijn. Hij zit eigenlijk altijd goed, en soms eerder dan Mike Verweij. Dat betekent dat je echt een goede ingang bij Ajax hebt.
OK, ik zag zijn naam ineens voorbij komen.
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 16:16   quote  deeplink  
Anwar EL Ghazi zeer waarschijnlijk naar PSV als vervanger van de wederom langdurig geblesseerde Noni Madueke. Een transfer van Klaiber naar Utrecht lijtk onwaarschijnlijk.

Nu Ajax Antony lijkt te gaan verkopen lijkt ook de kans op een vervanger kleiner te worden. De transferperiode is niet zo heel lang meer.
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2022 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 12:44 schreef bertus bikkel het volgende:
Veel geld voor iemand die een paar weken terug nog weg mocht....
Alvarez mocht vertrekken? Volgens mij is er direct duidelijk gemaakt dat die niet te koop is.
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez mocht vertrekken? Volgens mij is er direct duidelijk gemaakt dat die niet te koop is.
Er was een gerucht dat Ajax 40 miljoen voor Martinez en Alvarez zou willen zien en 60 miljoen voor Antony. Die geruchten zijn ondertussen naar het rijk der fabelen verwezen, net zoals dat vooral Schreuder heel duidelijk is in dat hij geen basisspelers meer wenst in te leveren.

Met Antony, Martinez, Gravenberch, Mazraoui, Haller, Onana en Tagliafico heeft Ajax meer dan een basiselftal zien vertrekken, zeker als je daarbij optelt dat Schuurs en Danilo, beide ook met Eredivisie-ervaring ook zijn vertrokken. Ik snap dus heel erg goed dat Schreuder echt geen basisspelers meer wil zien vertrekken.

Tegelijkertijd toont dat ook wel hoe zeer dit nieuwe Ajax totaal niet meer lijkt op het Ajax van vorig seizoen. Ik irriteer mij mateloos aan het zwakke spel, maar met een nieuwe trainer en basiswijzigingen op 7 posities vind ik het ook nog veel te vroeg om over Schreuder en het elftal te oordelen.
lilian
 lilian - zondag 28 augustus 2022 - 17:38   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd deed het Ajax van vanmiddag me een beetje aan het Ajax onder Frank de Boer denken. Grrrrr.....
lilian
 lilian - zondag 28 augustus 2022 - 17:43   quote  deeplink  
En die 100 miljoen voor Antony zou ik even niet uitgeven. We hebben Berghuis, Tadic, Kudus, Conseicao en Hansen die daar kunnen spelen. Gnoeg kealiteit om weer kampioen te worden. Voor de CL is het een ander verhaal, natuurlijk.
lilian
 lilian - zondag 28 augustus 2022 - 17:50   quote  deeplink  
Mochten ze Alvarez nog verkopen dan verbrand ik mijn seizoenkaart op de Dam
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 20:02   quote  deeplink  
Gianluca Di Marzio, zeg maar de Mike Verweij van het Italiaanse voetbal, meldt dat een terugkeer van Hakim Ziyech bij Ajax dichterbij komt. Het is onduidelijk waar hij zich op baseert en wat voor deal het dan betreft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 augustus 2022 - 21:18   quote  deeplink  
Ajax zou een bod hebben uitgebracht op de 21-jarige Turkse doelman Ersin Destanoglu.

Hier maakt de journalist Ronald Morgan melding van. Hij is al een aantal jaar de vaste nummer één van Besiktas.

Over de hoogte van de aanbieding is niets bekend, maar de onderhandelingen zouden reeds gaande zijn.
Het Twitter-account Gerjan Hamstelaar zegt dat dit verhaal ‘klopt’. Wel zou Ajax ook nog andere opties aan het bestuderen zijn. Het zou gaan om Mark Flekken (SC Freiburg) en Odysseas Vlachodimos (Benfica), die al eerder in verband werden gebracht met een overstap.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 28 augustus 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 20:02 schreef Eide het volgende:
Gianluca Di Marzio, zeg maar de Mike Verweij van het Italiaanse voetbal, meldt dat een terugkeer van Hakim Ziyech bij Ajax dichterbij komt. Het is onduidelijk waar hij zich op baseert en wat voor deal het dan betreft.
Op zich niet zo heel gek toch: Antony weg, Ziyech terug....
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Ik denk dat de potentie van Anthony verder rijkt dan de potentie van Ziyech.

Ik denk echter dat wat Anthony tot nu toe heeft laten zien niet beter of meer is dan wat Ziyech bij Ajax heeft laten zien.
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 21:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Op zich niet zo heel gek toch: Antony weg, Ziyech terug....
Het wordt ondertussen ook al weer ontkent door "bronnen rondom Ziyech".
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 augustus 2022 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2022 - 22:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Het wordt ondertussen ook al weer ontkent door "bronnen rondom Ziyech".
Klopt, het schijnt dat ze voor iemand anders gaan volgens die bronnen
Eide
 Eide - zondag 28 augustus 2022 - 22:24   quote  deeplink  
Aangezien El Ghazi naar PSV rond zou zijn wordt die groep potentiele kandidaten steeds kleiner tenzij er een verrassing uit de hoge hoed komt.
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2022 - 10:03   quote  deeplink  
Ajax moet juist weer met een onbekende naam komen.

Als je een speler gaat halen die het ergens nu heel goed doet zal die asociaal duur zijn en als je jongens gaat halen die al eerder in verband zijn gebracht met Ajax zijn het gewoon vaak twijfel gevallen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 10:03 schreef remco k het volgende:
Ajax moet juist weer met een onbekende naam komen.

Als je een speler gaat halen die het ergens nu heel goed doet zal die asociaal duur zijn en als je jongens gaat halen die al eerder in verband zijn gebracht met Ajax zijn het gewoon vaak twijfel gevallen.
Dat zou het mooist zijn, een 2e Antony die later ook weer goed verkocht wordt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 10:39   quote  deeplink  
cirkulerende rechtsbuiten spelers:

Lucas Ocampos (Sevilla)
Leon Bailey (Aston Villa)
Hakim Ziyech
Anwar EL Ghazi
Kluivert

Circulerende doelmannen:

Ersin Destanoglu (Besiktas)
Mark Flekken (SC Freiburg)
Odysseas Vlachodimos (Benfica)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 11:12   quote  deeplink  
Ik ga voor Bailey, weet nog dat Ajax voorheen al bezig met hem was of anders Zyech, die anderen worden we denk ik niet beter van.

El Ghazi of Kluivert gaat het niet worden, zijn eerder georiënteerde linksbuiten spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 11:23   quote  deeplink  
Schreuder is na Morten Olsen (1997) de 2e trainer die zijn eerste 4 wedstrijden wint in de Eredivisie met Ajax, even afkloppen door gaan zo Schreudertje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0831699