BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2022 - 12:20   quote  deeplink  
Ik vind Campos wel een zeer goede speler,Ziyech graag maar niet voor 40 miljoen.Kluivert en EL hazi ook prima breedte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 12:20 schreef p111 het volgende:
Ik vind Campos wel een zeer goede speler,Ziyech graag maar niet voor 40 miljoen.Kluivert en EL hazi ook prima breedte
Ik denk dat Bailey eerder een mannetje uit kan spelen, daar is Schreuder namelijk naar op zoek, een type Antony.
Campos ook vaardig maar meer in de combinatie

Maar het kan ook dat ze met de winterstop een andere Zuid Amerikaan halen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 12:20 schreef p111 het volgende:
Ik vind Campos wel een zeer goede speler,Ziyech graag maar niet voor 40 miljoen.Kluivert en EL hazi ook prima breedte
El Ghazi en Kluivert geloof ik niet in, beiden opereren het liefst over links, daar hebben we genoeg van
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2022 - 13:52   quote  deeplink  
Je kan ook gewoon wachten op onze Portugese vriend uit jong Ajax alhewel hij nog erg jong is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Kudus persoonlijk rond met Everton, Ajax laat hem voor als nog niet gaan.

Schreuder moet hem echt een keer laten beginnen anders krijgen we een 2e Antony gevalletje
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2022 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 11:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik ga voor Bailey, weet nog dat Ajax voorheen al bezig met hem was of anders Zyech, die anderen worden we denk ik niet beter van.

El Ghazi of Kluivert gaat het niet worden, zijn eerder georiënteerde linksbuiten spelers
Bailey heeft tweemaal gekozen om niet naar Ajax te gaan.

Ajax moet die jongen alleen om die reden al gewoon niet willen hebben.
nummer10
 nummer10 - maandag 29 augustus 2022 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 14:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kudus persoonlijk rond met Everton, Ajax laat hem voor als nog niet gaan.

Schreuder moet hem echt een keer laten beginnen anders krijgen we een 2e Antony gevalletje
En een keer tadic wisselen, ik snap dat die credits heeft maar als je tadic laat staan en andere blijft wisselen die gewoon beter spelen op dat moment ga je gewoon gezeik krijgen en dan heb je dat als trainer toch echt helemaal zelf gedaan..
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 15:43   quote  deeplink  
Tadic is een buitenspeler. Kudus speelt centraal. Waar hebben we het over. Schreuder heeft het twee van de vier wedstrijden met Tadic centraal geprobeerd. Het is niet alsof hij nu eigenwijs volhoudt of iets dergelijks. Kudus concureert met Berghuis, Klaassen en Taylor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 16:46   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt dat Chelsea genoegen neemt met 25 a 30 miljoen voor Hakim Ziyech. Ziyech wil echter niet inleveren op z'n huidige salaris van 10 miljoen per jaar. Op een langlopend contract gaat Ziyech dan 80 miljoen kosten wat geen enkele Nederlandse club kan verantwoorden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Bailey heeft tweemaal gekozen om niet naar Ajax te gaan.

Ajax moet die jongen alleen om die reden al gewoon niet willen hebben.
Je hebt wel een punt, ik keek even naar zijn voetbal kwaliteiten.

Ik weet niet meer waarom hij toen niet voor Ajax koos, er kunnen diverse oorzaken zijn.

Geld kwestie, geen interessante competitie, destijds geen Champions Leaque

Ik benoem zo maar iets nu, maar misschien doordat Ajax de laatste jaren verder is gekomen in Europa en dat hij zelf niet altijd speelt bij Aston Villa of het WK wat er aan komt is Ajax nu wel ineens interessant voor hem

Ik weet niet in wat voor situatie hij zat, heb er zelf geen moeite mee
nummer10
 nummer10 - maandag 29 augustus 2022 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 15:43 schreef Eide het volgende:
Tadic is een buitenspeler. Kudus speelt centraal. Waar hebben we het over. Schreuder heeft het twee van de vier wedstrijden met Tadic centraal geprobeerd. Het is niet alsof hij nu eigenwijs volhoudt of iets dergelijks. Kudus concureert met Berghuis, Klaassen en Taylor.
Zoals gister had je prima tadic naar de kant kunnen halen en Berghuis op rechts en kudus op 10..
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 29 augustus 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Eerstvolgende thuis wedstrijd Kudus basis aub ipv Tadic.
Dan kun je die sparen voor Rangers thuis...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 18:00   quote  deeplink  
Kudus op 10 liet bij zijn invalbeurten wel wat zien, hij heeft meer drive en is daardoor dreigender dan vorig seizoen

Hij verdient wel een basisplaats.

Tadic gewoon op links weer en Bergwijn vanaf de rechterkant daar heeft hij in Oranje meer dan verdienstelijk gespeeld

Ik zou niet weten waarom Schreuder dit niet zou uitproberen thuis tegen Cambuur

Hij zou aanvallend verschillende varianten kunnen gaan uitproberen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 18:10   quote  deeplink  
Het schijnt nu weer Zyech te zijn die aan het langste eind trekt lees ik net
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 17:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals gister had je prima tadic naar de kant kunnen halen en Berghuis op rechts en kudus op 10..
Tja, Schreuder had zoveel keuzes kunnen maken, maar Berghuis speelde voor het eerst dit seizoen een lekkere pot. Logisch dat je daar niet mee gaat schuiven. De kans voor Kudus komt echt wel, maar ik begrijp niet waarom sommigen dat zo proberen te forceren. De concurrentie op het middenveld van Ajax is moordend. "Tadic een keertje wisselen" veranderd daar echt geen reet aan.

Overigens wil je niet dat Taidc een keer wordt gewisseld. Je zegt eigenlijk dat je wilt dat Tadic wordt gepasseerd. De captain van Ajax. MVP sinds hij bij Ajax speelt. Op basis van vier potjes in een elftal waar zeven basisspelers zijn vertrokken. Mag ik dat gewoon een heel raar sentiment vinden?
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 18:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kudus op 10 liet bij zijn invalbeurten wel wat zien, hij heeft meer drive en is daardoor dreigender dan vorig seizoen

Hij verdient wel een basisplaats.
Berghuis gisteren met een goal en een assist. Die gaat dan naar de bank omdat?

Ik ben helemaal niet tegen kansen voor Kudus hoor, ik vind de man heel veel potentie hebben. Ik verbaas mij wel over het grenzeloze vertrouwen dat hij krijgt van het Ajaxpubliek terwijl hij nog helemaal niets heeft laten zien, ook door blessures, Nu hangt er heel veel negatief sentiment omdat het voetbal nog niet loopt en Kudus is dan schijnbaar de oplossing. Ik geloof daar niet zo in en het is niet eerlijk naar de speler. Die verwachting kan je hem niet om de nek hangen.

Kudus moet absoluut z'n kans gaan krijgen, maar dan wel op een eerlijke manier, in een elftal waar dat logisch is niet omdat allerlei fans maar wat roepen omdat ze emotie in de donder hebben. Op die manier kan Kudus namelijk ook echt laten zien wat hij kan. Dat is de kans die hij verdient in mijn ogen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 29 augustus 2022 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 16:46 schreef Eide het volgende:
Mike Verweij meldt dat Chelsea genoegen neemt met 25 a 30 miljoen voor Hakim Ziyech. Ziyech wil echter niet inleveren op z'n huidige salaris van 10 miljoen per jaar. Op een langlopend contract gaat Ziyech dan 80 miljoen kosten wat geen enkele Nederlandse club kan verantwoorden.
Als Ziyech niet wil inleveren in salaris, gaat ajax hem never nooit niet halen.....
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 18:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als Ziyech niet wil inleveren in salaris, gaat ajax hem never nooit niet halen.....
En terecht. Je kan dat niet platslaan op een speler die nooit meer gaat opleveren dan waar hij voor vertrok.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 18:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Berghuis gisteren met een goal en een assist. Die gaat dan naar de bank omdat?

Ik ben helemaal niet tegen kansen voor Kudus hoor, ik vind de man heel veel potentie hebben. Ik verbaas mij wel over het grenzeloze vertrouwen dat hij krijgt van het Ajaxpubliek terwijl hij nog helemaal niets heeft laten zien, ook door blessures, Nu hangt er heel veel negatief sentiment omdat het voetbal nog niet loopt en Kudus is dan schijnbaar de oplossing. Ik geloof daar niet zo in en het is niet eerlijk naar de speler. Die verwachting kan je hem niet om de nek hangen.

Kudus moet absoluut z'n kans gaan krijgen, maar dan wel op een eerlijke manier, in een elftal waar dat logisch is niet omdat allerlei fans maar wat roepen omdat ze emotie in de donder hebben. Op die manier kan Kudus namelijk ook echt laten zien wat hij kan. Dat is de kans die hij verdient in mijn ogen.
Ik ga niet met iedereen mee in de euforie rond Kudus.
Ik ga ook niet zeggen dat hij de oplossing is maar verdient wel meer op dit moment.

Hij laat wel iets zien wanneer hij invalt, er was direct meer voetbal en dreiging, durft ook te voetballen en heeft al een paar keer gescoord.

Laten we afwachten hoe het er straks uit gaat zien, Kudus heeft wel een streepje voor bij Schreuder, terecht of niet terecht
Schreuder heeft alleen het probleem wie hij er af moet halen

Wat betreft Berghuis die speelde een goede partij tegen Utrecht, al vond ik hem niet best in de voorgaande partijen
nummer10
 nummer10 - maandag 29 augustus 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 18:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, Schreuder had zoveel keuzes kunnen maken, maar Berghuis speelde voor het eerst dit seizoen een lekkere pot. Logisch dat je daar niet mee gaat schuiven. De kans voor Kudus komt echt wel, maar ik begrijp niet waarom sommigen dat zo proberen te forceren. De concurrentie op het middenveld van Ajax is moordend. "Tadic een keertje wisselen" veranderd daar echt geen reet aan.

Overigens wil je niet dat Taidc een keer wordt gewisseld. Je zegt eigenlijk dat je wilt dat Tadic wordt gepasseerd. De captain van Ajax. MVP sinds hij bij Ajax speelt. Op basis van vier potjes in een elftal waar zeven basisspelers zijn vertrokken. Mag ik dat gewoon een heel raar sentiment vinden?
Het gaat me niet perse om of het tadic is hoor begrijp me niet verkeerd maar als je zo slecht speelde als gisteren mag je er gewoon af, maar dat gebeurd niet en haal je de man eraf die wel een lekkere pot speelde... Dat gaat nooit lekker blijven in de groep... En geloof me ben echt wel een tadic fan en heeft een berg credits, maar als ik kijk hoe het nu gaat gaat dit tenkoste van de hele groep uiteindelijk
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 15:43 schreef Eide het volgende:
Tadic is een buitenspeler. Kudus speelt centraal. Waar hebben we het over. Schreuder heeft het twee van de vier wedstrijden met Tadic centraal geprobeerd. Het is niet alsof hij nu eigenwijs volhoudt of iets dergelijks. Kudus concureert met Berghuis, Klaassen en Taylor.
Je kan dan zoals afgelopen zondag ook op een gegeven moment een goed spelende Berghuis naar erchts laten gaan en Tadic wisselen en Kudus op 10 het laatste kwartier,en je kan ook zo een keer beginnen en Tadic een keer op de bank beginnen.
p111
 p111 - maandag 29 augustus 2022 - 20:34   quote  deeplink  
Ik zag dat dit al is aangegeven,het is niet zo dat Tadic persee op de bank moet,maar een keer Kudus laten spelen en Tadic een wedstrijdje rust te geven is niet verkeerd.Je kan Kudus niet alleen maar laten banken.
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 20:30 schreef p111 het volgende:

[..]

Je kan dan zoals afgelopen zondag ook op een gegeven moment een goed spelende Berghuis naar erchts laten gaan en Tadic wisselen en Kudus op 10 het laatste kwartier,en je kan ook zo een keer beginnen en Tadic een keer op de bank beginnen.
Je laat je captain niet op de bank beginnen zonder hele goed reden. Als heel Ajax nu briljant speelt met uitzondering van Tadic... maar dat is niet het geval. Kudus heeft de pech dat één van zijn directe concurrenten, Kenneth Taylor, tot dusver één van de besten van de ploeg is.

Daarnaast speelde Kudus zondag 20 minuten op 10. Ik zie het punt wat je nu probeert te maken niet helemaal geloof ik want je passeert de captain gewoon niet. Zeker niet als je captain al jarenlang zo belangrijk is. Daarnaast, en daaarna hou ik er over op, concurreert Kudus niet met Tadic. Kudus concurreert op 10 met Berghuis en Klaassen. Zolang hij dat niet wint is de kans dat hij erin komt voor Tadic gewoon nul, behalve als het nergens om gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2022 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 17:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals gister had je prima tadic naar de kant kunnen halen en Berghuis op rechts en kudus op 10..
Omdat Berghuis het de afgelopen wedstrijd zo goed deed als linksbuiten?

Tadic werd vorige week ook gewoon gewisseld toch.

Wat is dat toch dat iedereen onze meest waardevolle speler van deze eeuw iedere keer gewisseld wil hebben.

Waarom werd Bergwijn niet gewisseld. Die speelde echt verschrikkelijk afgelopen weekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 29 augustus 2022 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 19:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga niet met iedereen mee in de euforie rond Kudus.
Ik ga ook niet zeggen dat hij de oplossing is maar verdient wel meer op dit moment.

Hij laat wel iets zien wanneer hij invalt, er was direct meer voetbal en dreiging, durft ook te voetballen en heeft al een paar keer gescoord.

Laten we afwachten hoe het er straks uit gaat zien, Kudus heeft wel een streepje voor bij Schreuder, terecht of niet terecht
Schreuder heeft alleen het probleem wie hij er af moet halen

Wat betreft Berghuis die speelde een goede partij tegen Utrecht, al vond ik hem niet best in de voorgaande partijen
Kudus viel afgelopen weekend toch gewoon helemaal niet zo goed in?
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Kudus viel afgelopen weekend toch gewoon helemaal niet zo goed in?
Hij brengt wel heel veel energie. Dat is gewoon waar. Hij deed tegelijkertijd ook niets noemenswaardig, maar dat gold voor meer Ajacieden.

Ik ben het echt met iedereen eens dat ik Kudus wel een keer aan de start wil zien en in ieder geval meer minuten gun. Ik ben het echter niet eens met het gedoe dat speler X of Y dan maar moet banken omdat "prestaties/leeftijd/whatever". Kudus moet een kans krijgen omdat Kudus overtuigd en serieus een betere optie is op een plek die hem past. Niets meer, niets minder.
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Ajax richt pijlen op Grillitsch en Ocampos

Ajax wil met de Antony-miljoenen niet alleen een buitenspeler, maar ook een verdedigende middenvelder aantrekken. De Amsterdammers richten hun pijlen op Florian Grillitisch (27), die bij Hoffenheim met Alfred Schreuder samenwerkte. De 33-voudig Oostenrijks international, die ook op de verlanglijst van Feyenoord staat, is transfervrij, maar heeft een riant Bundesliga-salaris.

Lucas Ocampos
Als vervanger van Antony zet Ajax na het zo goed als zeker afhaken van Hakim Ziyech inmiddels vol in op de komst van Lucas Ocampos (28). De Argentijnse vleugelspeler van Sevilla heeft wel oren naar een overstap naar de Johan Cruijff ArenA, omdat hij in de eerste drie La Liga-duels maar tot 133 speelminuten kwam. In 2019 betaalde Sevilla, waar hij tot de zomer van 2024 onder contract staat, vijftien miljoen euro voor hem. Zijn marktwaarde wordt nu iets hoger geschat.

De temperamentvolle Ocampos heeft een schat aan ervaring in de Ligue 1, Serie A en La Liga. De oud-speler van onder meer River Plate, Monaco, Olympique Marseille en AC Milan speelde in totaal al 420 duels. Daarin scoorde hij 85 keer en leverde hij 43 assists. Ocampos beschikt over de Argentijnse en Spaanse nationaliteit. Grillitsch en/of Ocampos binnenhalen, is een race tegen de klok, omdat de transfermarkt in de nacht van woensdag op donderdag sluit.

Mohammed Kudus heeft ondanks een bod van Everton te horen gekregen dat hij niet mag vertrekken. Ajax ziet een mooie toekomst voor de middenvelder in Amsterdam, die een overstap naar het blauwe deel van Liverpool zelf wel ziet zitten.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 21:46   quote  deeplink  
Er is aankomende week wederom een gesprek met Ihattaren. Schreuder heeft gevestigd dat Ihattaren niet zal worden ingeschreven in de Champions League.

Het lijkt toch echt einde oefening voor Ihattaren bij Ajax als je dit zo leest.
Eide
 Eide - maandag 29 augustus 2022 - 22:00   quote  deeplink  
Grillitsch kan ook als centrale verdediger uit de voeten en zou dus als back-up voor Timber kunnen fungeren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 22:00 schreef Eide het volgende:
Grillitsch kan ook als centrale verdediger uit de voeten en zou dus als back-up voor Timber kunnen fungeren.
In principe is hij meer een verdedigende middenvelder betekent dit dat Alvarez op de nominatie staat om verkocht te gaan worden?

Klaassen kan naast pos.10 toch ook op de 6 invallen en Taylor ook ?
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - maandag 29 augustus 2022 - 23:04   quote  deeplink  
Ocampos dat is toch een pure linksbuiten??
Yerdas Selzavon
 Yerdas Selzavon - maandag 29 augustus 2022 - 23:08   quote  deeplink  
Ik had goede hoop dat Ziyech op te halen was voor 25 miljoen + 5 salaris en wellicht een tekenbonus, alsnog duur maar die zou wel er wel meteen staan in de cl. Helaas lijkt dat em niet meer te worden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 23:04 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Ocampos dat is toch een pure linksbuiten??
Nee een rechtsbuiten volgens mij
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 augustus 2022 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 23:08 schreef Yerdas Selzavon het volgende:
Ik had goede hoop dat Ziyech op te halen was voor 25 miljoen + 5 salaris en wellicht een tekenbonus, alsnog duur maar die zou wel er wel meteen staan in de cl. Helaas lijkt dat em niet meer te worden..
Zoals het er nu naar uit ziet niet denk ik, Ajax wil hem huren omdat hij anders qua salaris te duur wordt, Ajax wil wel de helft aan salaris ophoesten.

Zyech wilt daar gewoon weg, wil gekocht worden.
Ajax denkt natuurlijk verder, hij is al 29 dus zal hij niet veel meer opbrengen.

Dus zelf denk ik ook niet dat het Zyech gaat worden, al kan het natuurlijk nog alle kanten op
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 augustus 2022 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat Berghuis het de afgelopen wedstrijd zo goed deed als linksbuiten?

Tadic werd vorige week ook gewoon gewisseld toch.

Wat is dat toch dat iedereen onze meest waardevolle speler van deze eeuw iedere keer gewisseld wil hebben.

Waarom werd Bergwijn niet gewisseld. Die speelde echt verschrikkelijk afgelopen weekend.
Als je zoveel balverliest hebt en je mag alsnog blijven staan tenkoste van iemand die wel redelijk speelde en dat dit dan niet 1x gebeurd maar wekelijks, dan krijg je gewoon gezeik van in de groep, en dat is me hele punt.. ongeacht of het nu tadic Bergwijn etc is maakt verder niet uit..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 augustus 2022 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uit ziet niet denk ik, Ajax wil hem huren omdat hij anders qua salaris te duur wordt, Ajax wil wel de helft aan salaris ophoesten.

Zyech wilt daar gewoon weg, wil gekocht worden.
Ajax denkt natuurlijk verder, hij is al 29 dus zal hij niet veel meer opbrengen.

Dus zelf denk ik ook niet dat het Zyech gaat worden, al kan het natuurlijk nog alle kanten op
We hebben gezien wat tadic heeft opgebracht bij ajax.. en ziyech kan weer langer mee dan tadic, mooie opvolger toch?
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2022 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 21:46 schreef Eide het volgende:
Er is aankomende week wederom een gesprek met Ihattaren. Schreuder heeft gevestigd dat Ihattaren niet zal worden ingeschreven in de Champions League.

Het lijkt toch echt einde oefening voor Ihattaren bij Ajax als je dit zo leest.
Als dat zo zou zijn, dan zou men dat een maand geleden toch wel hebben kunnen doen?
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2022 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 00:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als je zoveel balverliest hebt en je mag alsnog blijven staan tenkoste van iemand die wel redelijk speelde en dat dit dan niet 1x gebeurd maar wekelijks, dan krijg je gewoon gezeik van in de groep, en dat is me hele punt.. ongeacht of het nu tadic Bergwijn etc is maakt verder niet uit..
Nogmaals, Tadic werd vorige week gewoon gewisseld.

En ik ben het volledig eens dat als iemand 10 keer slecht speelt op rij dat hij dan gewisseld moet worden. Maar Tadic is echt nog niet op, die is zoekende in een voorhoede die in zijn totaliteit niet presteert.

Waarom zeg je niet dat Bergwijn afgelopen weekend gewisseld moest worden? Die was misschien nog wel slechter dan Tadic.

Tadic creëerde overigens ook de niet te kussen kans van Brobbey.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2022 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We hebben gezien wat tadic heeft opgebracht bij ajax.. en ziyech kan weer langer mee dan tadic, mooie opvolger toch?
Ze willen 40 miljoen en Ziyech wil niet inleveren op zijn salaris.

In welke wereld wil je dat rond krijgen dan?
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2022 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee een rechtsbuiten volgens mij
Klopt rechtsbuiten
p111
 p111 - dinsdag 30 augustus 2022 - 09:16   quote  deeplink  
Het is gewoon een geweldenaar Tadic die heel voor ons heeft betekend,en nog kan betekenen.Maar hij speelt al weken onder zijn kunnen,dus hij mag best een keer gewisseld worden.Je hebt nameljk ook heel goede vervangers op de bank zitten,als je kijkt naar de beste middenvelder terwereld Modric van Real ook hij krijgt zijn rust en word reelmatig gewisseld dus voor het hele team en voor de goede vrede is dat helemaal niet zo erg.
JV
 JV - dinsdag 30 augustus 2022 - 10:10   quote  deeplink  
geen ocampos zeg, als je bij sevilla al niet speelt wat moet hij bij ons
voegt echt niks toe
zonde van dat geld
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 augustus 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 21:46 schreef Eide het volgende:
Er is aankomende week wederom een gesprek met Ihattaren. Schreuder heeft gevestigd dat Ihattaren niet zal worden ingeschreven in de Champions League.

Het lijkt toch echt einde oefening voor Ihattaren bij Ajax als je dit zo leest.
Lijkt mij ook einde verhaal voor Mo bij Ajax. Jammer en zonde
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 augustus 2022 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uit ziet niet denk ik, Ajax wil hem huren omdat hij anders qua salaris te duur wordt, Ajax wil wel de helft aan salaris ophoesten.

Zyech wilt daar gewoon weg, wil gekocht worden.
Ajax denkt natuurlijk verder, hij is al 29 dus zal hij niet veel meer opbrengen.

Dus zelf denk ik ook niet dat het Zyech gaat worden, al kan het natuurlijk nog alle kanten op
Ziyech wilt naar het WK, hij moet dus elke week gaan spelen. Ajax is volgens mij de enige geinteresseerde club waar hij gegarandeerd elke week speelt. Mits hij zijn niveau haalt. Dus ook Hakim zal water bij de wijn moeten doen.
JV
 JV - dinsdag 30 augustus 2022 - 10:15   quote  deeplink  
ook niet meer selectie argentinie
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 augustus 2022 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 08:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze willen 40 miljoen en Ziyech wil niet inleveren op zijn salaris.

In welke wereld wil je dat rond krijgen dan?
Las ook ergens 25/30 en dat dat van dat loon onzin is.. dus tjah zeg het maar
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 augustus 2022 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 18:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als Ziyech niet wil inleveren in salaris, gaat ajax hem never nooit niet halen.....
Wel als we praten over 1 jaar huur zonder optie tot koop. Als Chelsea hem niet verkoopt, dan gaat hij op 1 jaar huurbasis naar Ajax. AJax betaald dan 50% van zijn loon en nog 2,5m huur vergoeding. Anders zal het CHelsea 10 miljoen aan salarfis kosten.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2022 - 14:03   quote  deeplink  
Anthony officieel naar united. 95 miljoen vast en 5 miljoen aan bonus.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 30 augustus 2022 - 14:16   quote  deeplink  
Zal wel (nog meer) bakken met geld gaan verdienen. Begrijp niet zo goed waarom je er anders op dit punt voor kiest om naar Manchester te gaan. Maargoed. Succes daar.

Heel benieuwd of Ajax iets gaat doen om het gat dat hij laat op te vangen, of dat ze het met eigen spelers/jeugd doen en eventueel inzetten op versterkingen in de winter. Ziyech van harte welkom wat mij betreft, maar van Bailey en Ocampos ben ik niet onder de indruk.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 14:16 schreef Jaccio het volgende:
Zal wel (nog meer) bakken met geld gaan verdienen. Begrijp niet zo goed waarom je er anders op dit punt voor kiest om naar Manchester te gaan. Maargoed. Succes daar.

Heel benieuwd of Ajax iets gaat doen om het gat dat hij laat op te vangen, of dat ze het met eigen spelers/jeugd doen en eventueel inzetten op versterkingen in de winter. Ziyech van harte welkom wat mij betreft, maar van Bailey en Ocampos ben ik niet onder de indruk.
Ach ik begrijp dat wel hoor. United is een van de grootste clubs ter wereld. Je speelt in de aller grootste nationale competitie ter wereld. Je gaat een hoop meer geld verdienen en je bent een mega groot onderdeel van een plan om de club weer groot te maken.

En waarschijnlijk gaat hij meer dan het dubbele verdienen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0840830