BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 07:05   quote  deeplink  
Schijnt hier ook iets nieuws te zijn.

Kansloos zomaar alles geloven wat er geschreven wordt in de media.

Ik vind echt dat er een meer dan prima selectie staat voor Ajax begrippen. Nu is het tijd voor Schreuder ook goed voetbal te gaan laten zien.

Waar ik veel problemen mee heb is dat h2 alleen maar met bekende spelers en namen zijn gekomen, alleen Sanchez is er eentje in het rijtje zoals ik ze van de week ook noemde.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 01 september 2022 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 07:05 schreef remco k het volgende:
Schijnt hier ook iets nieuws te zijn.

Kansloos zomaar alles geloven wat er geschreven wordt in de media.

Ik vind echt dat er een meer dan prima selectie staat voor Ajax begrippen. Nu is het tijd voor Schreuder ook goed voetbal te gaan laten zien.

Waar ik veel problemen mee heb is dat h2 alleen maar met bekende spelers en namen zijn gekomen, alleen Sanchez is er eentje in het rijtje zoals ik ze van de week ook noemde.
Keeper had nog gemogen met twee gevoelige oudjes en Gorter die mogelijk te kort komt.
Voor de rest prima selectie.

Waar ik me aan erger nu al is dat Schreuder zijn vedetten te lang laat staan en Kudus geen totaal geen kans krijgt. 15 minuten is te kort.
lilian
 lilian - donderdag 01 september 2022 - 08:08   quote  deeplink  
Mocht Alvarez vandaag worden verkocht dan kan je om te beginnen een dikke streep zetten onder de CL dit jaar, dat wordt de vierde plek in de poule. Ongelooflijk dat je als club toestaat dat op de laatste dag van de transferperiode een van je belangrijkste spelers nog wordt weggekocht.
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2022 - 08:43   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ajax vandaag nog iemand laat vertrekken. Dat zou ik echt bizar vinden na de transfer van Antony.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 september 2022 - 09:08   quote  deeplink  
Vlachodimos te oud, te duur en overbodig bevonden door RVC. Te duur begrijp ik, maar te oud en zeker overbodig snap ik niet zo. We hebben een 38 jarige, een 39 jarige en een 22 jarige die er nog niet klaar voor is. Daar gaan we de CL mee in. Heel riskant
jodocus
 jodocus - donderdag 01 september 2022 - 09:28   quote  deeplink  
Alvarez moet blijven . anders stort t hele zooitje in elkaar
lilian
 lilian - donderdag 01 september 2022 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 08:43 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat Ajax vandaag nog iemand laat vertrekken. Dat zou ik echt bizar vinden na de transfer van Antony.
Meer dan bizar. Het zou een klap in het gezicht zijn van Schreuder en van de supporters. Zeker nu Gakpo bij PSV blijft moet je er alles aan doen om het team verder bij elkaar te houden.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 09:57   quote  deeplink  
Hij is niet weg hè. Niet piepen voordat je geslagen wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 september 2022 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 09:08 schreef Jaccio het volgende:
Vlachodimos te oud, te duur en overbodig bevonden door RVC. Te duur begrijp ik, maar te oud en zeker overbodig snap ik niet zo. We hebben een 38 jarige, een 39 jarige en een 22 jarige die er nog niet klaar voor is. Daar gaan we de CL mee in. Heel riskant
En het grappige is dat keepers rond die leeftijd op hun sterkst zijn. Ik vind dit ook bizar, maar schijnbaar moeten de aandeelhouders en de bobo's in de RvC een goede bonus ontvangen!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Keeper had nog gemogen met twee gevoelige oudjes en Gorter die mogelijk te kort komt.
Voor de rest prima selectie.

Waar ik me aan erger nu al is dat Schreuder zijn vedetten te lang laat staan en Kudus geen totaal geen kans krijgt. 15 minuten is te kort.
Hij heeft Tadic toch gewisseld, onder ten Hag heb ik je nooit gehoord ook die liet ze staan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 08:08 schreef lilian het volgende:
Mocht Alvarez vandaag worden verkocht dan kan je om te beginnen een dikke streep zetten onder de CL dit jaar, dat wordt de vierde plek in de poule. Ongelooflijk dat je als club toestaat dat op de laatste dag van de transferperiode een van je belangrijkste spelers nog wordt weggekocht.
Ze laten niemand vertrekken maar stel dat...
Dan hebben ze Grillitsch, Klaassen en Blind voor zijn positie

Het gaat er vanaf nu om dat Schreuder zijn elftal met zo veel nieuwe spelers als een ge-oliede machine kan laten spelen, het grootste probleem is te weinig tijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 09:57 schreef remco k het volgende:
Hij is niet weg hè. Niet piepen voordat je geslagen wordt.
Haha inderdaad en anders oplossen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 09:36 schreef lilian het volgende:

[..]

Meer dan bizar. Het zou een klap in het gezicht zijn van Schreuder en van de supporters. Zeker nu Gakpo bij PSV blijft moet je er alles aan doen om het team verder bij elkaar te houden.
Wie zegt dat Gakpo blijft, ook hij kan vandaag nog overstappen
Het is belachelijk oneerlijk dat de KNVB een dag eerder sluit.

Mocht er iemand weg gaan voor een enorm bedrag kunnen de Nederlandse clubs niet meer reageren, echt niemand kopen.

Heel de KNVB mag wat mij betreft optiefen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 september 2022 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 10:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat Gakpo blijft, ook hij kan vandaag nog overstappen
Het is belachelijk oneerlijk dat de KNVB een dag eerder sluit.

Mocht er iemand weg gaan voor een enorm bedrag kunnen de Nederlandse clubs niet meer reageren, echt niemand kopen.

Heel de KNVB mag wat mij betreft optiefen
De KNVB is gewoon genaaid door de 5 grote bonden, te weten Engeland / Spanje / Frankrijk / Italië en Engeland. Gewoon keihard voor lul gezet zodat deze landen gewoon een dag extra hebben om andere landen te naaien!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De KNVB is gewoon genaaid door de 5 grote bonden, te weten Engeland / Spanje / Frankrijk / Italië en Engeland. Gewoon keihard voor lul gezet zodat deze landen gewoon een dag extra hebben om andere landen te naaien!
Belachelijke situatie!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 september 2022 - 11:22   quote  deeplink  
Alvarez weigert, net als Kudus, mee te trainen. Hoe liggen deze jongens in de groep hierna vraag ik me af? Je laat toch ook je teamgenoten in de steek door je zo op te stellen.

Snap echt wel dat Chelsea een droomclub kan zijn voor die jongen, maar laat je niet zo opjutten door je zaakwaarnemer en gedraag je nou eens professioneel en niet zo kinderachtig.
Eide
 Eide - donderdag 01 september 2022 - 11:27   quote  deeplink  
Ik hoop dat Ajax de poot stijf houdt. De heren hebben een contract en Ajax lan het nu niet meer lijden on spelers kwijt te raken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 10:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het grappige is dat keepers rond die leeftijd op hun sterkst zijn. Ik vind dit ook bizar, maar schijnbaar moeten de aandeelhouders en de bobo's in de RvC een goede bonus ontvangen!!
Die keeper van Benfica is gewoon bizar goed op de lijn, Champions League ervaring inclusief een mooie leeftijd
Die bobo's laten eerst de touwtjes vieren om later die rond de nek aan te trekken van H2, denk dat Huntelaar niet blij is geweest
jodocus
 jodocus - donderdag 01 september 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 10:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat Gakpo blijft, ook hij kan vandaag nog overstappen
Het is belachelijk oneerlijk dat de KNVB een dag eerder sluit.

Mocht er iemand weg gaan voor een enorm bedrag kunnen de Nederlandse clubs niet meer reageren, echt niemand kopen.

Heel de KNVB mag wat mij betreft optiefen
ja idd verschrikkelijk die knvb , mooi genaaid weer manmanman wat een amateurs
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:22 schreef Jaccio het volgende:
Alvarez weigert, net als Kudus, mee te trainen. Hoe liggen deze jongens in de groep hierna vraag ik me af? Je laat toch ook je teamgenoten in de steek door je zo op te stellen.

Snap echt wel dat Chelsea een droomclub kan zijn voor die jongen, maar laat je niet zo opjutten door je zaakwaarnemer en gedraag je nou eens professioneel en niet zo kinderachtig.
Hij kan het viervoudige verdienen in een prachtige competitie, hoe moet hij anders zijn ongenoegen kenbaar maken ?

Een traininkje missen is anders dan een aantal wedstrijden niet spelen zoals Antony
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:22 schreef Jaccio het volgende:
Alvarez weigert, net als Kudus, mee te trainen. Hoe liggen deze jongens in de groep hierna vraag ik me af? Je laat toch ook je teamgenoten in de steek door je zo op te stellen.

Snap echt wel dat Chelsea een droomclub kan zijn voor die jongen, maar laat je niet zo opjutten door je zaakwaarnemer en gedraag je nou eens professioneel en niet zo kinderachtig.
Iedere speler reageert zo, dus er verandert niets in de spelers groep
Ze hebben hier wel begrip voor

Een training missen is anders dan wedstrijden overslaan
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 september 2022 - 11:37   quote  deeplink  
De zoveelste muitende speler! Aan de ene kant begrijpelijk omdat ze zien dat het bij anderen ook heeft gewerkt. Daarnaast zou het zomaar kunnen dat er met Alvarez afspraken zijn gemaakt die nu niet worden nagekomen. Aan de andere kant word ik wel moe van al die spelers die het contract niet respecteren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:31 schreef jodocus het volgende:

[..]

ja idd verschrikkelijk die knvb , mooi genaaid weer manmanman wat een amateurs
Optiefen met die klojo's
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
De zoveelste muitende speler! Aan de ene kant begrijpelijk omdat ze zien dat het bij anderen ook heeft gewerkt. Daarnaast zou het zomaar kunnen dat er met Alvarez afspraken zijn gemaakt die nu niet worden nagekomen. Aan de andere kant word ik wel moe van al die spelers die het contract niet respecteren.
Ik heb er wel begrip voor, gebeurd overal wanneer er afspraken niet nagekomen worden en je het viervoudige elders kan verdienen
Wij kunnen zo overstappen naar een andere baas
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 10:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het grappige is dat keepers rond die leeftijd op hun sterkst zijn. Ik vind dit ook bizar, maar schijnbaar moeten de aandeelhouders en de bobo's in de RvC een goede bonus ontvangen!!
Transfer opbrengsten worden bij Ajax niet meegenomen in de mogelijke dividend uitkering aan aandeelhouders.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die keeper van Benfica is gewoon bizar goed op de lijn, Champions League ervaring inclusief een mooie leeftijd
Die bobo's laten eerst de touwtjes vieren om later die rond de nek aan te trekken van H2, denk dat Huntelaar niet blij is geweest
Nou dat bizar goed valt echt wel mee hoor.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan het viervoudige verdienen in een prachtige competitie, hoe moet hij anders zijn ongenoegen kenbaar maken ?

Een traininkje missen is anders dan een aantal wedstrijden niet spelen zoals Antony
Wat dacht je door gewoon in gesprek te gaan en te blijven?

Dit is gewoon werk weigeren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 07:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez doet bij hem altijd wat verkeerd.
Dus het is normaal (als het zo is) dat je training weigert om een transfer te forceren ?
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 11:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb er wel begrip voor, gebeurd overal wanneer er afspraken niet nagekomen worden en je het viervoudige elders kan verdienen
Wij kunnen zo overstappen naar een andere baas
Dat ligt helemaal aan de sector waarin je werkt. In heel veel beter bepaalde sectoren worden er meestal concurrentie bedingen getekend en daar kom je niet zo makkelijk onderuit.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus het is normaal (als het zo is) dat je training weigert om een transfer te forceren ?
Dat was toen nog helemaal niet van toepassing.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was toen nog helemaal niet van toepassing.
Anders had ik het niet gepost kerel, dit was gister al overal te lezen
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 12:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dat bizar goed valt echt wel mee hoor.
Wat ik er van gezien hebt tegen Ajax en in andere wedstrijden wel, ze willen hem nu in de winterstop halen lees ik net
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat dacht je door gewoon in gesprek te gaan en te blijven?

Dit is gewoon werk weigeren.
Weet ik maar ik begrijp hun ook heel goed, als ik ergens 4x zo veel kan verdienen en ik mag niet weg dan zal ik er ook alles aan doen wat in mijn vermogen ligt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus het is normaal (als het zo is) dat je training weigert om een transfer te forceren ?
Ga eens even in hun schoenen staan..

Hoe kan jij inzien wat de afspraak is geweest met Ajax?
Dan mag je ook geen oordeel vellen
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:48   quote  deeplink  
Ik baal oprecht van deze window

Ajax heeft nu naar mijn idee geen nieuwe spelers aangekocht die kunnen groeien en later voor veel geld weer verkocht kunnen worden.
H2 krijgt een heleboel complimenten, maar ik heb daar heel sterk mijn twijfels over.

Wat ik van de week ook al schreef, vrijwel alleen maar makkelijke aankopen en op de laatste dag complete paniek.

Slechte communicatie tussen vd sar, h2 en de RVC blijkbaar.

H2 heeft laten zien spelers te kunnen verkopen voor prachtige bedragen en dat ze goed zijn aan de onderhandelingstafel tafel.

Nu schijnt de zaakwaarnemer van Tadic en Schreuder ineens een beste vinger in de pap hebben wat aankopen betreft.

Dan lees je dat er amper iets gedaan wordt met de scoutingsraporten en dat er spelers worden aangetrokken die niet eens gescout zijn.

Ik hoop dat er een hoop hiervan niet waar is. Anders denk ik dat de geschiedenis zich herhaalt en Ajax straks een hele hoop geld gaat zien verdampen en dan zijn we terug bij af en krijgen we 2000 /2010 all over.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ga eens even in hun schoenen staan..

Hoe kan jij inzien wat de afspraak is geweest met Ajax?
Dan mag je ook geen oordeel vellen
Natuurlijk mag dat wel, wat een klinkklare onzin is dat zeg. Weigeren te werken voor een baas die je miljoenen betaald om te voetballen is gewoon belachelijk ongeacht de afspraken die gemaakt zijn.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet ik maar ik begrijp hun ook heel goed, als ik ergens 4x zo veel kan verdienen en ik mag niet weg dan zal ik er ook alles aan doen wat in mijn vermogen ligt
En hoever denk je dan te komen met gewoon weg blijven?
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat ik er van gezien hebt tegen Ajax en in andere wedstrijden wel, ze willen hem nu in de winterstop halen lees ik net
Wij hebben een keeper nodig die sterk is met hoge ballen en die kan spelen met ruimte in de rug van onze defensie, daarnaast moet die keeper in ons systeem goed kunnen voetballen.

Al deze zaken beheerst deze keeper niet.

Deze keeper zou bij Ajax niet eens op een lijst mogen staan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat wel, wat een klinkklare onzin is dat zeg. Weigeren te werken voor een baas die je miljoenen betaald om te voetballen is gewoon belachelijk ongeacht de afspraken die gemaakt zijn.
Helemaal eens.. en buiten dat vergeten ze even dat ze enorm veel aan Ajax te danken hebben en altijd goed voor hun is geweest, en tuurlijk mag je balen! Maar weigeren te trainen ben je bij mij al klaar, wees verdomme trots dat je bij een Ajax mag spelen met zoon geschiedenis en absoluut geen slecht loon...
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij hebben een keeper nodig die sterk is met hoge ballen en die kan spelen met ruimte in de rug van onze defensie, daarnaast moet die keeper in ons systeem goed kunnen voetballen.

Al deze zaken beheerst deze keeper niet.

Deze keeper zou bij Ajax niet eens op een lijst mogen staan.
Ken hem verder niet, maar de redenen die de RvC zou hebben gegeven klopt weer niet.. te oud, te duur en geen rest waarde.. Als het echt een goede keeper is is de leeftijd juist perfect..
wvb
 wvb - donderdag 01 september 2022 - 13:14   quote  deeplink  
Een doemscenario, de ene muitende speler na de andere.
Giga salarissen verdienen, een auto van de zaak rijden., een leven in weelde kunnen leiden.
Verwende en bedorven snotapen, laten zich gek maken door en voor het "grote geld".
Werkweigering bij een doorlopend contract, een schande..
De club is ook onmachtig in deze, zitten in een spagaat.
Interne affaires, welke de club schaden, namen zal ik niet noemen, criminele neven activiteiten en geweldspleging, dubieuze makelaars met connecties met de trainer en een speler, een verstandige trainer(belangenverstrengeling) moet zijn handen daar niet aan branden, een mokkend scoutings apparaat, grote verdeeldheid in de overleg structuren, totaal geen saamhorigheid. De beerput gaat nu toch wel volledig open.
Hebben we zo ook niet eens Gudelj, diens broer en diens vader binnengehaald.
Alle Jezus wat een erbarmelijk zooitje.
De remedie, heel snel, heel veel puinruimen daar.
Muiten contractueel uitsluiten, boetes en geen salaris.
Contract wettelijk bekrachtigd door de notaris en een speciale comissie.
Het voetbal is zo rot als een stinkende vis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2022 door wvb --
p111
 p111 - donderdag 01 september 2022 - 15:18   quote  deeplink  
Het voetbal is al jaren verrot,het geld bepaald alles nu.
Maar we gaan het wel zien wat het word.Het zijn ook geen slechte spelers die we er bij hebben gekregen.
============================================================================================
Volgens Van Halst is Ocampos bovendien een prima versterking voor Ajax. "Het is geen typische Ajax-speler, maar als ik hem zag spelen was ik wel onder de indruk van zijn werklust, snelheid, diepgang en power." De Argentijn geldt in Amsterdam als opvolger van Antony. Hij moet vooral diepgang toevoegen aan het spel. "Dat had Antony natuurlijk, maar Ocampos heeft dat ook. Het is wat ongepolijster, het is geen type zoals Antony, maar hij heeft wel snelheid."
Daar ben ik het mee eens !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij hebben een keeper nodig die sterk is met hoge ballen en die kan spelen met ruimte in de rug van onze defensie, daarnaast moet die keeper in ons systeem goed kunnen voetballen.

Al deze zaken beheerst deze keeper niet.

Deze keeper zou bij Ajax niet eens op een lijst mogen staan.
Op zich een goede lijnkeeper en wat ik gezien heb ook met hoge ballen.

Tegen grote ploegen die hoog druk zetten is een lijnkeeper wellicht wel noodzakelijk
In de eredivisie zijn onze oudere keepers meer van toepassing, nooit toch!
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 15:18 schreef p111 het volgende:
Het voetbal is al jaren verrot,het geld bepaald alles nu.
Maar we gaan het wel zien wat het word.Het zijn ook geen slechte spelers die we er bij hebben gekregen.
============================================================================================
Volgens Van Halst is Ocampos bovendien een prima versterking voor Ajax. "Het is geen typische Ajax-speler, maar als ik hem zag spelen was ik wel onder de indruk van zijn werklust, snelheid, diepgang en power." De Argentijn geldt in Amsterdam als opvolger van Antony. Hij moet vooral diepgang toevoegen aan het spel. "Dat had Antony natuurlijk, maar Ocampos heeft dat ook. Het is wat ongepolijster, het is geen type zoals Antony, maar hij heeft wel snelheid."
Daar ben ik het mee eens !!!!
Ben het met je eens dat ze absoluut geen slechte spelers hebben aangetrokken, alleen er moet wel rap wat gebeuren... En dan met name in de selectie om gezeik te voorkomen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat ze absoluut geen slechte spelers hebben aangetrokken, alleen er moet wel rap wat gebeuren... En dan met name in de selectie om gezeik te voorkomen...
Nieuw is ingewerkt worden, elkaar weten te vinden in het spel, opdrachten vd trainer goed uitvoeren, dat gaat niet van de ene op de andere dag, menige trainer is daardoor onterecht ontslagen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 12:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helemaal eens.. en buiten dat vergeten ze even dat ze enorm veel aan Ajax te danken hebben en altijd goed voor hun is geweest, en tuurlijk mag je balen! Maar weigeren te trainen ben je bij mij al klaar, wees verdomme trots dat je bij een Ajax mag spelen met zoon geschiedenis en absoluut geen slecht loon...
Je kan hier hele verhalen gaan schrijven maar je weet niet hoe het zit
Wat is de afspraak met Ajax van uit het verleden gemaakt

Ongelooflijk, hoe kan je over iemand oordelen als je niet weet hoe het werkelijk zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 16:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nieuw is ingewerkt worden, elkaar weten te vinden in het spel, opdrachten vd trainer goed uitvoeren, dat gaat niet van de ene op de andere dag, menige trainer is daardoor onterecht ontslagen
Die tijd krijgt die zeker.. bedoelde meer dat die geen gezeik krijgt onderling en met de spelers uiteindelijk..

Steeds meer onvrede...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 september 2022 - 17:05   quote  deeplink  
In een gesprek tussen de twee Amsterdamse bestuurders, Alvarez en zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen gaf Ajax aan dat een vertrek naar Chelsea echt onbespreekbaar is. De grootste reden is het feit dat de Amsterdammers geen vervanger meer kunnen halen, vanwege de inmiddels gesloten transferwindow in Nederland. Daarnaast zijn er al te veel basisspelers vertrokken uit de Johan Cruijff Arena.

Maar voor Alvarez is er nog hoop, aangezien eerder deze transferperiode is gebleken dat de Raad van Commissarissen nog wel eens anders over transfers denkt dan de clubleiding. De Mexicaan wil namelijk zelf erg graag naar Londen, mede doordat hij daar in vijf seizoenen ruim vijftig miljoen euro kan verdienen. Via de RvC hoopt Alvarez alsnog de transfer naar zijn Engelse droomclub af te kunnen dwingen.

De clubleiding van Ajax werd woensdagavond ineens opgeschrikt door een bod van vijftig miljoen euro van Chelsea op Alvarez. De Mexicaan zelf werd direct enthousiast en vroeg daarop het gesprek aan met Hamstra en Huntelaar.

Lekker man zoon RvC, en ja snap echt wel dat ze de boel in de gaten moeten houden op financieel gebied, maar geef dan gewoon een budget waarmee h2 moet werken en jank verder niet met wie ze aankopen, dat is immers hun verantwoording in mijn ogen..
p111
 p111 - donderdag 01 september 2022 - 17:43   quote  deeplink  
Nou een jaar geleden hadden wij met zijn allen gejuicht welke gek geeft 50 miljoen voor Alvares !!!!! Maar nu een jaar later is hi zo,n veel betere voetballer geworden dat niemand hem meer wil laten aan,hoe mooi kan het worden als je bij Ajax speelt.p.s die nw Oostenrijker zou op zijn positie kunnen spelen heb ik begrepen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0853738