BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 september 2022 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 17:43 schreef p111 het volgende:
Nou een jaar geleden hadden wij met zijn allen gejuicht welke gek geeft 50 miljoen voor Alvares !!!!! Maar nu een jaar later is hi zo,n veel betere voetballer geworden dat niemand hem meer wil laten aan,hoe mooi kan het worden als je bij Ajax speelt.p.s die nw Oostenrijker zou op zijn positie kunnen spelen heb ik begrepen.
Klopt, schijnt ook goed te zijn maar goed anders kwam hij niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 02 september 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Op zich ben ik niet ontevreden met de aankopen, met name Grillitsch ben ik benieuwd naar. De beelden die ik gezien heb zien er niet verkeerd uit.

Nu nog even aanzien of hij het tempo aan kan en of hij makkelijk zijn mede spelers vindt.

Ook Bergwijn maakt tot dusver een meer dan uitstekende indruk.

Ben ook benieuwd hoe de andere aankopen het gaan doen.

Ik hoop dat er tegen de Rangers volgende week een team staat dat vergelijkbaar is met vorig seizoen dan ben ik al tevreden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 12:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Op zich ben ik niet ontevreden met de aankopen, met name Grillitsch ben ik benieuwd naar. De beelden die ik gezien heb zien er niet verkeerd uit.

Nu nog even aanzien of hij het tempo aan kan en of hij makkelijk zijn mede spelers vindt.

Ook Bergwijn maakt tot dusver een meer dan uitstekende indruk.

Ben ook benieuwd hoe de andere aankopen het gaan doen.

Ik hoop dat er tegen de Rangers volgende week een team staat dat vergelijkbaar is met vorig seizoen dan ben ik al tevreden
Het gaat mij met name om het type aankoop.

Welke van de nieuwe aankopen is straks een jongen die voor 60 miljoen f meer verkocht kan gaan worden? Ik zie het echt niet.

Het zijn daarnaast alleen maar bekende namen en er gaan net als een paar jaar terug weer heel veel verhalen dat het scoutingsapparaat van Ajax niet gebruikt wordt. Als ik de namen zie geloof ik dat ook sterk moet ik zeggen.

Dat betekend dus dat er spelers gehaald zijn, die niet door Ajax gescout zijn en waarschijnlijk op voorspraak van iemand naar Ajax gehaald zijn.
Als je dan leest dat de zaakwaarnemer van Schreuder en Tadic veelal wordt gebruikt voor dit soort zaken. Dan maak ik me echt ernstig zorgen over onze toekomst...

Misschien dat de RVC vanuit dat oogpunt wel een aantal transfers heeft tegengehouden omdat ze niet bekeken zijn zoals dat hoort te gaan..

Wie wordt de nieuwe Anthony, tagliafico, Ziyech, Neres, Alvarez of Martinez..
Eide
 Eide - vrijdag 02 september 2022 - 14:51   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je dat zomaar van aankopen kan verwachten. Martinez en Antony zijn uitschieters gebleken maar een elftal heeft ook waterdragers nodig. Taylor heeft de potentie om een hele goede te worden bijvoorbeeld en ook Brobbey zou nog eens veel waard kunnen worden. Daar staan inderdaad ook gasten tegenover waar je alleen maar op gaat afschrijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 02 september 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat mij met name om het type aankoop.

Welke van de nieuwe aankopen is straks een jongen die voor 60 miljoen f meer verkocht kan gaan worden? Ik zie het echt niet.

Het zijn daarnaast alleen maar bekende namen en er gaan net als een paar jaar terug weer heel veel verhalen dat het scoutingsapparaat van Ajax niet gebruikt wordt. Als ik de namen zie geloof ik dat ook sterk moet ik zeggen.

Dat betekend dus dat er spelers gehaald zijn, die niet door Ajax gescout zijn en waarschijnlijk op voorspraak van iemand naar Ajax gehaald zijn.
Als je dan leest dat de zaakwaarnemer van Schreuder en Tadic veelal wordt gebruikt voor dit soort zaken. Dan maak ik me echt ernstig zorgen over onze toekomst...

Misschien dat de RVC vanuit dat oogpunt wel een aantal transfers heeft tegengehouden omdat ze niet bekeken zijn zoals dat hoort te gaan..

Wie wordt de nieuwe Anthony, tagliafico, Ziyech, Neres, Alvarez of Martinez..
Je hebt wel een punt met het scoutingsapparaat, hier hebben ze dit keer niet voor gekozen!
Ik ga er nog wel van uit dat er vanaf de scouting genoeg spelers naar Ajax komen in de toekomst, hier maak ik me niet zo druk om.

Ik denk dat ze alvast een voorschot hebben genomen vanwege het feit dat bijvoorbeeld Blind en Tadic opgevolgd moesten worden, wie weet tijdens en na dit seizoen al.
Ze hebben voor hun toch ook weer spelers met ervaring nodig.

Het is van uit het verleden gebleken dat je ervaring moet hebben om ver te komen in Europa en om kampioen te blijven worden.

Natuurlijk brengen de volgende spelers zoals Bassey, Baas, Regeer, Rensch, Kaplan, Taylor, Kudus, Alvarez, Gorter, Timber, Ocampos, Brobbey, Lucca, conceicao, en wie weet Grillitsch en Bergwijn nog genoeg op.

Misschien niet allemaal maar zo oud zijn ze over het algemeen niet.
Sommigen lopen misschien na volgend seizoen al weer de deur uit

Je hebt wel een goed punt dat de RVC bij 2 transfers vanwege hun leeftijd ingegrepen heeft.

Ik snap alleen niet er tussen de directie en het RVC geen communicatie is geweest voordat de directie achter deze spelers aan ging
p111
 p111 - vrijdag 02 september 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Het meest kwalijke is dat de RVC achteraf moet ingrijpen,het lijkt mij veel logischer dat dit van te voren word gecommeniceerd ,dan kan zo,n kloothommel als Driessen niet zulke negatieve dingen in zijn collom zetten.
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2022 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 14:51 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat je dat zomaar van aankopen kan verwachten. Martinez en Antony zijn uitschieters gebleken maar een elftal heeft ook waterdragers nodig. Taylor heeft de potentie om een hele goede te worden bijvoorbeeld en ook Brobbey zou nog eens veel waard kunnen worden. Daar staan inderdaad ook gasten tegenover waar je alleen maar op gaat afschrijven.
Het gaat me er niet om dat die jongens dat per definitie redden.
Maar ik zie een volledig gebrek aan creativiteit in ons aankoop beleid deze zomer. het is duidelijk dat de jongens die ik noemde uit de koker van scouts kwamen aangezien ze relatief onbekend of totaal onbekend waren, en dit zijn volgens mij jongens die daar niet uit komen.
Nu worden er alleen maar jongens gehaald die wel bekend zijn op Sanchez na.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 september 2022 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat me er niet om dat die jongens dat per definitie redden.
Maar ik zie een volledig gebrek aan creativiteit in ons aankoop beleid deze zomer. het is duidelijk dat de jongens die ik noemde uit de koker van scouts kwamen aangezien ze relatief onbekend of totaal onbekend waren, en dit zijn volgens mij jongens die daar niet uit komen.
Nu worden er alleen maar jongens gehaald die wel bekend zijn op Sanchez na.
En Kaplan en onze Portugese vriend..
Eide
 Eide - vrijdag 02 september 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 17:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat me er niet om dat die jongens dat per definitie redden.
Maar ik zie een volledig gebrek aan creativiteit in ons aankoop beleid deze zomer. het is duidelijk dat de jongens die ik noemde uit de koker van scouts kwamen aangezien ze relatief onbekend of totaal onbekend waren, en dit zijn volgens mij jongens die daar niet uit komen.
Nu worden er alleen maar jongens gehaald die wel bekend zijn op Sanchez na.
Eh, Antony stond ok al in de boeken als een groot talent. Alvarez was al een gevestigde naam in het Mexicaanse nationale elftal. Wie kwam er nu uit het niets? Martinez misschien, maar dat was toch wel een uitzondering hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 02 september 2022 - 20:46   quote  deeplink  
Ajax spreekt de komende dagen met Chelsea over wintertransfer van Álvarez'
20:22, Vandaag Laatste update: 20:27

Ajax is bereid om mee te werken aan een winters vertrek van Edson Álvarez, meldt clubwatcher Mike Verweij. De Mexicaanse middenvelder wilde deze zomer graag de overstap naar Chelsea maken, maar de Amsterdammers wilden hem niet kwijt.

In navolging van Mohammed Kudus en Antony zou ook Álvarez hebben geweigerd mee te trainen. De Mexicaan hoopte zo alsnog een transfer te forceren. "In 2020 stond hij echt op de nominatie om te vertrekken", vertelt Verweij in de Kick-Off Voetbalpodcast van De Telegraaf. "De trainers hadden geen vertrouwen in hem, maar Erik ten Hag wilde hem voor de breedte niet kwijt. Hij heeft zich daarna altijd heel positief opgesteld."

"Nu wil hij gewoon die transfer naar Chelsea maken", vervolgt de clubwatcher. "Als er een club komt die vijftig miljoen voor je over heeft en jou tien miljoen euro netto per jaar wil geven... Hij wilde per se gaan. Hij zat behoorlijk stuk. Een wintertransfer behoort tot de mogelijkheden. De komende dagen wordt daar al met Chelsea over gesproken."
remco k
 remco k - zaterdag 03 september 2022 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 19:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Eh, Antony stond ok al in de boeken als een groot talent. Alvarez was al een gevestigde naam in het Mexicaanse nationale elftal. Wie kwam er nu uit het niets? Martinez misschien, maar dat was toch wel een uitzondering hoor.
Dat van Anthony viel echt wel mee. Er stonden toen een aantal jongens als groter talent te boek. Niemand hier kende Alvarez en die aankoop kwam vrijwel uit het niets.

Maar goed, daarover iedereen zijn mening.

De zorgen over het negeren van scouts en spelers aantrekken zonder scoutings rapport en invloed van een zaakwaarnemer doet me wel met rillingen denken aan de tijd voor 2010.

Ajax heeft een hoop geld te besteden en een hoop aasgieren weten prima hoe ze daar misbruik van kunnen maken.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg de komende jaren, maar ik ben d’r bang voor.
remco k
 remco k - zaterdag 03 september 2022 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 18:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En Kaplan en onze Portugese vriend..
Kaplan oke. Conceição vangt daar niet onder. Die speelde vorig seizoen op het hoogste niveau in Portugal zijn wedstrijden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 september 2022 - 10:28   quote  deeplink  
Naast Kaplan misschien Lucca ook, die speelde in de serie B.
remco k
 remco k - zaterdag 03 september 2022 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 10:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Naast Kaplan misschien Lucca ook, die speelde in de serie B.
Die huren we. Ik vind dat je dat niet mee moet nemen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 03 september 2022 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]
De zorgen over het negeren van scouts en spelers aantrekken zonder scoutings rapport en invloed van een zaakwaarnemer doet me wel met rillingen denken aan de tijd voor 2010.

Ajax heeft een hoop geld te besteden en een hoop aasgieren weten prima hoe ze daar misbruik van kunnen maken.

Ik hoop dat ik ongelijk krijg de komende jaren, maar ik ben d’r bang voor.
Dit ben ik volledig met je eens..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 september 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 10:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Die huren we. Ik vind dat je dat niet mee moet nemen.
Het ging toch over of spelers wel of niet gescout zijn geweest in deze
remco k
 remco k - zaterdag 03 september 2022 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2022 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het ging toch over of spelers wel of niet gescout zijn geweest in deze
Nee het ging voor mij over het algemene aankoop beleid en het type speler dat men haalt.
Eide
 Eide - donderdag 08 september 2022 - 12:55   quote  deeplink  
Hoe een slechte start van Dusan Tadic aan het seizoen statistisch oogt:

- Samen met Joey Veerman meeste gecreëerde kansen uit open spel
- Na Daley Blind meeste succesvolle passes naar laatste 30 meter
- Met afstand meeste Expected Assists

Bron
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 september 2022 - 13:02   quote  deeplink  
Twitter... Verspeelt de laatste potten gewoon het vaakst de bal met name in de eindfase, dat ziet iedereen toch ?
Eide
 Eide - donderdag 08 september 2022 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:
Twitter... Verspeelt de laatste potten gewoon het vaakst de bal met name in de eindfase, dat ziet iedereen toch ?
Nee, jij kijkt TV en trekt een emotionele conclusie. Op basis van harde feiten blijkt echter dan ondanks een kwalitatieve inschatting van vertoont spel dat Tadic daadwerkelijk heel belangrijk is voor de ploeg, ONDANKS HET ZWAKKE SPEL. Nu even verder denken, dit is Tadic uit vorm, dat betekent nogal wat voor Tadic in vorm, zeker omdat Tadic dit seizoen nog geen moment op z'n eigen positie heeft gespeeld.
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:
Twitter... Verspeelt de laatste potten gewoon het vaakst de bal met name in de eindfase, dat ziet iedereen toch ?
Hij creëert feitelijk gisteren de meeste kansen van alle spelers.

Wat wil je toch?
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 13:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, jij kijkt TV en trekt een emotionele conclusie. Op basis van harde feiten blijkt echter dan ondanks een kwalitatieve inschatting van vertoont spel dat Tadic daadwerkelijk heel belangrijk is voor de ploeg, ONDANKS HET ZWAKKE SPEL. Nu even verder denken, dit is Tadic uit vorm, dat betekent nogal wat voor Tadic in vorm, zeker omdat Tadic dit seizoen nog geen moment op z'n eigen positie heeft gespeeld.
Dit dus.
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2022 - 13:46   quote  deeplink  
Als zoals Eide ook zegt Tadic die uit vorm is in de cl de meeste kansen creëert van iedereen, wat zegt dat over Tadic en wat zegt dat dan over de andere heren?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 september 2022 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2022 - 17:31 schreef remco k het volgende:
Ik vind ocampos een complete paniek aankoop.

420 duels profvoetbal en 129 keer bij een goal betrokken.

Vorig seizoen 9 goals en 6 assists in 37 wedstrijden als 28 jarige speler, dan zit je in je prime en dat vind ik dan gewoon heel matig.

Hij zit dit seizoen op de bank en dan betalen wij 25 miljoen voor een 28 jarige speler met dus weinig rendement en weinig restwaarde.

Hij is vrij grof gebouwd, matig in de kleine ruimte naar mijn mening en met bijna 70 gele kaarten in al die wedstrijden best opvliegerig als speler.

Nee sorry, ik wordt qua aankopen dit seizoen absoluut niet vrolijk van Ajax. Sterker nog, men kiest eigenlijk alleen maar voor relatief makkelijke aankopen.

Waar blijven de tagliafico, Neres, Onana, Anthony, sanchez, Alvarez en vast nog een aantal type aankopen.
JA hier maak ik me ook zorgen over, NU willen ze spelers hebben die er "zeker" al staan, als is dat helemaal niet zeker. Ik zou ook liver gaan voor de in potentie goede spelers die bij Ajax passen, waarvan niemand ze nog echt kent
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 september 2022 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2022 - 23:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Er staat gvd een geweldige keeper bij Twente op doel.
hahaha, ja idd. Die vind ik al jaren echt heel goed. Van mij mogen ze unerstall halen voor volgens seizoen, laat hem en Gorter het lekker uitvechten
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 september 2022 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2022 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:
In een gesprek tussen de twee Amsterdamse bestuurders, Alvarez en zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen gaf Ajax aan dat een vertrek naar Chelsea echt onbespreekbaar is. De grootste reden is het feit dat de Amsterdammers geen vervanger meer kunnen halen, vanwege de inmiddels gesloten transferwindow in Nederland. Daarnaast zijn er al te veel basisspelers vertrokken uit de Johan Cruijff Arena.

Maar voor Alvarez is er nog hoop, aangezien eerder deze transferperiode is gebleken dat de Raad van Commissarissen nog wel eens anders over transfers denkt dan de clubleiding. De Mexicaan wil namelijk zelf erg graag naar Londen, mede doordat hij daar in vijf seizoenen ruim vijftig miljoen euro kan verdienen. Via de RvC hoopt Alvarez alsnog de transfer naar zijn Engelse droomclub af te kunnen dwingen.

De clubleiding van Ajax werd woensdagavond ineens opgeschrikt door een bod van vijftig miljoen euro van Chelsea op Alvarez. De Mexicaan zelf werd direct enthousiast en vroeg daarop het gesprek aan met Hamstra en Huntelaar.

Lekker man zoon RvC, en ja snap echt wel dat ze de boel in de gaten moeten houden op financieel gebied, maar geef dan gewoon een budget waarmee h2 moet werken en jank verder niet met wie ze aankopen, dat is immers hun verantwoording in mijn ogen..
ik ben wel blij met een RVC, AJax heeft in het verleden meerdere keren aangetoond dat ze onnodig veel geld uitgeven, waardoor ze ook nog eens 2x bijna failliet zijn geweest. RVC bekijkt de zaken nuchter. H2 heeft gewoon paniek aankopen gedaan omdat ze Schreuder willen pleasen. Vind het prima dat ze Ocampos hebben tegengehouden, ook de keeper van Benfica, prima om die tegen te houden. Allemaal paniek aankopen en dan gooi je al dat geld wat je van Anthony krijgt zo de plee door.

Transfer window gaat weer over een paar maanden open. Ga eens goed scouten en zoek dan spelers die als men voorheen deed met Tagliafico, Alvarez, Anhtony, Neres etc. Daar ben ik het ook echt met Remko eens, ze gaan voor safe. Tuurlijk als er een buitenkansje zich voordoet, moet je die pakken, maar geef de jeugd ook een kans. Kijk naar Taylor, dat vind ik nu al een onmisbare speler bij Ajax.

Als ze geen vervanger hebben voor Alvarez, dan mogen ze nu al gaan scouten naar een vervanger. Hij is niet te houden in zijn huidige vorm. LAat het geld even rusten en koop dan alleen waar nodig is, en is er niets, koop dan ook niets. Dat geld kan je later weer gebruiken als het echt nodig is. CAsh is king!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 september 2022 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2022 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat mij met name om het type aankoop.

Welke van de nieuwe aankopen is straks een jongen die voor 60 miljoen f meer verkocht kan gaan worden? Ik zie het echt niet.

Het zijn daarnaast alleen maar bekende namen en er gaan net als een paar jaar terug weer heel veel verhalen dat het scoutingsapparaat van Ajax niet gebruikt wordt. Als ik de namen zie geloof ik dat ook sterk moet ik zeggen.

Dat betekend dus dat er spelers gehaald zijn, die niet door Ajax gescout zijn en waarschijnlijk op voorspraak van iemand naar Ajax gehaald zijn.
Als je dan leest dat de zaakwaarnemer van Schreuder en Tadic veelal wordt gebruikt voor dit soort zaken. Dan maak ik me echt ernstig zorgen over onze toekomst...

Misschien dat de RVC vanuit dat oogpunt wel een aantal transfers heeft tegengehouden omdat ze niet bekeken zijn zoals dat hoort te gaan..

Wie wordt de nieuwe Anthony, tagliafico, Ziyech, Neres, Alvarez of Martinez..
Precies dat Remko!! Vandaar dat ik ook heel blij ben met de RVC, lekker onafhankelijk en dat heeft Ajax ook echt nodig, want anders brengen sommige beleidsbepalers binnen Ajax de club weer naar de afgrond. Er wordt vergeten dat Ajax een opleidingsclub is met af en toe uitschieters in de CL. Zolang wij elk jaar 20m euro aan spelers moeten verkopen om geen verlies te leiden ondanks CL inkomsten!!!! Dan moet je dat beleid wat ons zo ver heeft gebracht niet overboord gooien. Het aankoopbeleid van H2 vind ik niet van hoog staand niveau. Alleen maar aankopen doen die je alleen kan afschrijven is killing voor de club, dan bloed je dood.
Ajax heeft dat natuurlijk al gedaan met Tadic en Blind en dat pakte goed uit, maar mede omdat er veel jeugd liep die dat economisch konden compenseren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 09 september 2022 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2022 - 13:46 schreef remco k het volgende:
Als zoals Eide ook zegt Tadic die uit vorm is in de cl de meeste kansen creëert van iedereen, wat zegt dat over Tadic en wat zegt dat dan over de andere heren?
Ik vond Tadic heel goed spelen tegen de Rangers, denk ook echt dat hij prima uit de voeten kan als rechtsbuiten, zeker als hij dat afwisseld met Berghuis. Daarom ook, onnodige huur van Ocampos, totaal geen meerwaaarde en wat ik nog erger vind is dat hij beter uit de voeten kan als linksbuiten.

RVC Dank jullie wel dat jullie de transfer van 20m met megasalaris hebben tegengehouden!!! huren is ook al veel te duur, maargoed je moet soms water bij de wijn doen. Einde van het seizoen mag hij van mij weer terug
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 september 2022 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2022 - 09:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vond Tadic heel goed spelen tegen de Rangers, denk ook echt dat hij prima uit de voeten kan als rechtsbuiten, zeker als hij dat afwisseld met Berghuis. Daarom ook, onnodige huur van Ocampos, totaal geen meerwaaarde en wat ik nog erger vind is dat hij beter uit de voeten kan als linksbuiten.

RVC Dank jullie wel dat jullie de transfer van 20m met megasalaris hebben tegengehouden!!! huren is ook al veel te duur, maargoed je moet soms water bij de wijn doen. Einde van het seizoen mag hij van mij weer terug
Tjah ik kan er nog niet over oordelen.. krijgen absoluut nog blessure gevallen, alleen dan had ik onze Portugese vriend voor de leeuwen gegooid denk ik of een andere jong Ajax speler..
Eide
 Eide - zaterdag 10 september 2022 - 11:17   quote  deeplink  
Van der Sar heeft een contractverlenging gekregen als CEO van Ajax. Het IJskonijn ligt nu vast tot 2025.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 september 2022 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2022 - 11:17 schreef Eide het volgende:
Van der Sar heeft een contractverlenging gekregen als CEO van Ajax. Het IJskonijn ligt nu vast tot 2025.
Gelukkig maar !
nummer10
 nummer10 - maandag 19 september 2022 - 01:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 21 september 2022 - 23:17   quote  deeplink  
Kaplan loopt gedeeltelijke scheur in voorste kruisband op

vandaag, 23:05 door NielsOpdam 11

Bron TFF

Laatst geüpdatet vandaag 23:10
Ahmetcan Kaplan heeft een gedeeltelijke scheur in zijn voorste kruisband opgelopen. Dat meldt de Turkse voetbalbond, de TFF, op de officiële website. De Ajax-verdediger meldde zich tijdens deze interlandperiode bij Jong Turkije, maar raakte geblesseerd. Het is niet duidelijk hoelang Kaplan uit de roulatie is.

'Ahmetcan Kaplan liep tijdens de training een contactloze linkerknieblessure op', begint de Turkse bond het verhaal. De Ajacied is volgens de bond goed onderzocht door de artsen. 'Uiteindelijk werd de verdediger uitgesloten door het medisch personeel, met de diagnose van een gedeeltelijke scheur in de voorste kruisband.'

Kaplan tekende op 19 augustus een vijfjarig contract bij Ajax. De Turkse verdediger ligt tot 30 juni 2027 vast in Amsterdam. Kaplan kwam over van Trabzonspor, met wie hij afgelopen seizoen kampioen van Turkije werd. De negentienjarige verdediger kwam nog niet in actie voor Ajax 1 of Jong Ajax.

'Wil mij bij Ajax en door de Ajax-fans in de armen laten sluiten'
In zijn eerste interview omschreef Kaplan zichzelf als een 'koelbloedige speler', die ook kan meevoetballen. 'Mijn eerste doel is om hier lang te blijven. Ik wil mij hier bij Ajax en door de Ajax-fans in de armen laten sluiten. Ik ben me ervan bewust dat ik bij een hele grote club ben gekomen. Ik zal mijn uiterste best doen om mij zo veel mogelijk te bewijzen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 september 2022 - 01:59   quote  deeplink  
Tjah en dan malle Jan behouden en laten spelen uberhaubt..
Beetje wat je leest bij Bayern... Terugvallen op de oude garde door successen uit het verleden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 september 2022 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 01:59 schreef nummer10 het volgende:
Tjah en dan malle Jan behouden en laten spelen uberhaubt..
Beetje wat je leest bij Bayern... Terugvallen op de oude garde door successen uit het verleden..
Malle Jan?
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 september 2022 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 09:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Malle Jan?
Magellan

Niet dat die ooit succesvol was maar toch.. dat die hem uberhaubt gebruikt ipv jeugd spelers in zoon potje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 september 2022 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 09:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Magellan

Niet dat die ooit succesvol was maar toch.. dat die hem uberhaubt gebruikt ipv jeugd spelers in zoon potje
Omdat anderen opgeroepen zijn voor de nationale teams, Kaplan voor Jong Turkije
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 september 2022 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 10:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat anderen opgeroepen zijn voor de nationale teams, Kaplan voor Jong Turkije
Alle ajax verdedigers met toekomst zijn nu internationaal in voorbereiding?
Pietje
 Pietje - donderdag 22 september 2022 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2022 - 23:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kaplan loopt gedeeltelijke scheur in voorste kruisband op

vandaag, 23:05 door NielsOpdam 11

Bron TFF

Laatst geüpdatet vandaag 23:10
Ahmetcan Kaplan heeft een gedeeltelijke scheur in zijn voorste kruisband opgelopen. Dat meldt de Turkse voetbalbond, de TFF, op de officiële website. De Ajax-verdediger meldde zich tijdens deze interlandperiode bij Jong Turkije, maar raakte geblesseerd. Het is niet duidelijk hoelang Kaplan uit de roulatie is.

'Ahmetcan Kaplan liep tijdens de training een contactloze linkerknieblessure op', begint de Turkse bond het verhaal. De Ajacied is volgens de bond goed onderzocht door de artsen. 'Uiteindelijk werd de verdediger uitgesloten door het medisch personeel, met de diagnose van een gedeeltelijke scheur in de voorste kruisband.'

Kaplan tekende op 19 augustus een vijfjarig contract bij Ajax. De Turkse verdediger ligt tot 30 juni 2027 vast in Amsterdam. Kaplan kwam over van Trabzonspor, met wie hij afgelopen seizoen kampioen van Turkije werd. De negentienjarige verdediger kwam nog niet in actie voor Ajax 1 of Jong Ajax.

'Wil mij bij Ajax en door de Ajax-fans in de armen laten sluiten'
In zijn eerste interview omschreef Kaplan zichzelf als een 'koelbloedige speler', die ook kan meevoetballen. 'Mijn eerste doel is om hier lang te blijven. Ik wil mij hier bij Ajax en door de Ajax-fans in de armen laten sluiten. Ik ben me ervan bewust dat ik bij een hele grote club ben gekomen. Ik zal mijn uiterste best doen om mij zo veel mogelijk te bewijzen.
Bah! Lang leve al die interlands. Maar niet heus. Op clubniveau is er al een overvol programma en dan wordt er door de bobo's ook nog eens de Nations League in het leven geroepen. Idioten zijn het.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 september 2022 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2022 - 11:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alle ajax verdedigers met toekomst zijn nu internationaal in voorbereiding?
De betere zeer zeker
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 september 2022 - 09:51   quote  deeplink  
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/407900/porsche-ihattaren-afgebrand-urenlang-sporenonderzoek-politie/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is wat.. Hoop dat Ajax hem blijft steunen overigens, zou zo achterlijk zijn van Ajax om hem te laten vallen voor iets waar hij zelf amper wat aan kan doen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 september 2022 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2022 - 09:51 schreef nummer10 het volgende:
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/407900/porsche-ihattaren-afgebrand-urenlang-sporenonderzoek-politie/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is wat.. Hoop dat Ajax hem blijft steunen overigens, zou zo achterlijk zijn van Ajax om hem te laten vallen voor iets waar hij zelf amper wat aan kan doen..
Ik snap wel dat Ajax hem buiten de selectie houdt, er gebeurt teveel om hem heen. Dat gaat anders invloed hebben op de rest van de groep. Laat hem maar lekker apart trainen en hij moet zelf zorgen dat hij van die gasten afkomt. Hij is ermee in aanraking gekomen, dan moet hij dat ook zelf oplossen
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2022 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2022 - 09:51 schreef nummer10 het volgende:
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/407900/porsche-ihattaren-afgebrand-urenlang-sporenonderzoek-politie/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Het is wat.. Hoop dat Ajax hem blijft steunen overigens, zou zo achterlijk zijn van Ajax om hem te laten vallen voor iets waar hij zelf amper wat aan kan doen..
Dat is echt klinkklare onzin.

In welk gezien je geboren wordt heb je geen invloed op. De mensen om je heen heb je wel invloed op. Dan moet je alleen sterk in je schoenen staan.

Ik zeg ermee niet dat Ajax hem moet laten vallen. Maar zeggen dat hij er niks aan kan doen is wel zo belachelijk.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 27 september 2022 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2022 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is echt klinkklare onzin.

In welk gezien je geboren wordt heb je geen invloed op. De mensen om je heen heb je wel invloed op. Dan moet je alleen sterk in je schoenen staan.

Ik zeg ermee niet dat Ajax hem moet laten vallen. Maar zeggen dat hij er niks aan kan doen is wel zo belachelijk.
Tjah, je denkt echt dat je tegen bepaalde mensen gewoon ff kan zeggen adios ? Was het maar zoon feest kerel...
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2022 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah, je denkt echt dat je tegen bepaalde mensen gewoon ff kan zeggen adios ? Was het maar zoon feest kerel...
Lees m’n eigen geschiedenis hier op het forum eens terug.

Waar een wil is. Is een weg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 september 2022 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees m’n eigen geschiedenis hier op het forum eens terug.

Waar een wil is. Is een weg.
Absoluut en dat probeert die toch ook? Gaf alleen aan dat het soms lastiger is dan je denkt en soms niet kan voorkomen met welke mensen je in aanraking komt op welke manier ook..

Maar goed laten we in godsnaam hopen dat het hem lukt en we bij Ajax van hem kunnen genieten..
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2022 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 12:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut en dat probeert die toch ook? Gaf alleen aan dat het soms lastiger is dan je denkt en soms niet kan voorkomen met welke mensen je in aanraking komt op welke manier ook..

Maar goed laten we in godsnaam hopen dat het hem lukt en we bij Ajax van hem kunnen genieten..
Dat weten we niet of hij dat probeert.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 september 2022 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weten we niet of hij dat probeert.
Als hij nog ok was met die mensen hadden ze niet de autos in de hens gestoken lijkt me ;)
remco k
 remco k - woensdag 28 september 2022 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als hij nog ok was met die mensen hadden ze niet de autos in de hens gestoken lijkt me ;)
Of het is een hele andere bende die dat gedaan heeft juist omdat hij banden heeft met een bepaalde groep.

Nogmaals. Je weet het niet, en je bent er constant over aan het oordelen en suggestieve meningen aan het delen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 september 2022 - 19:12   quote  deeplink  
Hoe het ook zit maakt niet uit, het huurcontract loopt in januari af, ik denk niet Ajax de koop gaat lichten.

Het blijft een never ending story

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0894670