BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 september 2022 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Of het is een hele andere bende die dat gedaan heeft juist omdat hij banden heeft met een bepaalde groep.

Nogmaals. Je weet het niet, en je bent er constant over aan het oordelen en suggestieve meningen aan het delen.
Dat blijft toch het zelfde.... Iets waar je niets mee te maken wil hebben, je best doet om er weg te blijven maar er toch ongewild in meegezogen word..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 september 2022 - 01:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2022 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 september 2022 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2022 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hoe het ook zit maakt niet uit, het huurcontract loopt in januari af, ik denk niet Ajax de koop gaat lichten.

Het blijft een never ending story
Zou ik een zwakte vinden van Ajax.. promes labyad Bergwijn, en zo vast nog wel wat.. allemaal vriendjes in het verkeerde milieu en altijd wel de hand boven de kop gehouden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 september 2022 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2022 - 01:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou ik een zwakte vinden van Ajax.. promes labyad Bergwijn, en zo vast nog wel wat.. allemaal vriendjes in het verkeerde milieu en altijd wel de hand boven de kop gehouden..
Huhh Bergwijn in het verkeerde milieu?
Dus nu is Ajax zwak???
Nee Ajax heeft gedacht dat ze te helpen waren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 september 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 september 2022 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 september 2022 - 14:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhh Bergwijn in het verkeerde milieu?
Dus nu is Ajax zwak???
Nee Ajax heeft gedacht dat ze te helpen waren
Als jij iemand afrekend op iets waar je weinig aan kan doen ben je in mijn ogen verkeerd bezig..

En wat betreft Bergwijn, ja dezelfde vrienden groep als promes (de drilrappertjes in de drugs en liquidaties) moeten we Bergwijn ook maar ff wegsturen dus..
p111
 p111 - vrijdag 30 september 2022 - 08:28   quote  deeplink  
Wel gappig dat jij precies weet wie Bergwijn zijn vrienden zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 september 2022 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 08:28 schreef p111 het volgende:
Wel gappig dat jij precies weet wie Bergwijn zijn vrienden zijn.
Hahaha en daarnaast doet hij helemaal niet aan vooroordelen ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 september 2022 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 08:28 schreef p111 het volgende:
Wel gappig dat jij precies weet wie Bergwijn zijn vrienden zijn.
Dan heb je onder een steen geleefd..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 september 2022 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 08:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha en daarnaast doet hij helemaal niet aan vooroordelen ;-)
Welke vooroordelen? Dat Bergwijn bevriend is met dezelfde mensen als promes? Gewoon een feit en moet die lekker zelf weten, maar beoordeel ik daarom Bergwijn en moet die maar weg van de groep? Idem dito voor Ihattaren.. Dus een zwakte van Ajax om er zo mee om te gaan.. Zal mooi worden mijn vriend doet gekke dingen en ik mag niet meer op me werk komen, het zal wat zijn.. Zolang Ihattaren zelf niks geks doet, moet hij gewoon kunnen voetballen.. Komaan Promes zijn ze zelfs voor op gesprek geweest bij Ajax en er lag een aanklacht tegen hem en Ajax riep zelfs nog dat hij onschuldig was tot het tegendeel was bewezen en bleef maar spelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 september 2022 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke vooroordelen? Dat Bergwijn bevriend is met dezelfde mensen als promes? Gewoon een feit en moet die lekker zelf weten, maar beoordeel ik daarom Bergwijn en moet die maar weg van de groep? Idem dito voor Ihattaren.. Dus een zwakte van Ajax om er zo mee om te gaan.. Zal mooi worden mijn vriend doet gekke dingen en ik mag niet meer op me werk komen, het zal wat zijn.. Zolang Ihattaren zelf niks geks doet, moet hij gewoon kunnen voetballen.. Komaan Promes zijn ze zelfs voor op gesprek geweest bij Ajax en er lag een aanklacht tegen hem en Ajax riep zelfs nog dat hij onschuldig was tot het tegendeel was bewezen en bleef maar spelen..
Schei toch uit, nu haal je Bergwijn er ook bij, ik heb nergens iets gelezen over hem.

Wat betreft Ihattaren, Ajax heeft al genoeg gezeik achter de rug, het moet maar eens klaar zijn.

Jij loopt hier te gissen(Bergwijn), en een speler te verdedigen (Ihattaren) terwijl je niet exact kan weten hoe het werkelijk zit.
Ajax weet precies wat er speelt dus sta ik achter hun standpunt of Ihattaren mag blijven wel of niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 september 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 15:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schei toch uit, nu haal je Bergwijn er ook weer bij, straks heeft Schreuder ook verkeerde vriendjes

Ajax heeft al genoeg gezeik achter de rug, het moet maar eens klaar zijn.

Jij loopt hier te gissen en een speler te verdedigen terwijl je nooit exact kan weten hoe het zit.
Ajax weet precies wat er speelt dus sta ik achter hun standpunt of hij mag blijven wel of niet
Zit zelf niet in het criminele maar mensen om hem heen... Wat is dan het probleem ? Dit was bij promes zo, dit is bij Bergwijn zo wat is dan het verschil ? Waarom moet Ihattaren appart van de groep en die andere 2 toen en nu niet ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 september 2022 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zit zelf niet in het criminele maar mensen om hem heen... Wat is dan het probleem ? Dit was bij promes zo, dit is bij Bergwijn zo wat is dan het verschil ? Waarom moet Ihattaren appart van de groep en die andere 2 toen en nu niet ?
Dus je weet het niet, moet je mij ook niet vragen.
Vraag het Ajax, er zal best een logische verklaring voor zijn
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2022 - 15:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dus je weet het niet, moet je mij ook niet vragen.
Vraag het Ajax, er zal best een logische verklaring voor zijn
Voor mij op dit moment niet en dat is juist het probleem... Hoe het NU voor me en overkomt is het meten met 2 maten... Laat Ajax dan duidelijk zijn naar de supporters net zoals met Overmars en het scheelt een bult verwarring en speculaties..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 11:14   quote  deeplink  
Kudus kind van de rekening, wordt vermoedelijk gespaard voor Napoli

Berghuis fit
Ook kreeg Schreuder goed nieuws uit de ziekenboeg. Steven Berghuis, die bij het Nederlands elftal nog geblesseerd raakte aan zijn onderrug, is daar inmiddels van hersteld. "Het gaat gelukkig goed, hij heeft vandaag mee kunnen trainen. Steven heeft zich goed laten behandelen en ik heb het gevoel dat het goed zal komen", aldus de trainer van Ajax op vrijdagmiddag. Ajax trapt zaterdagavond om 20.00 uur af tegen Go Ahaed in de Johan Cruijff Arena.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Remko Pasveer; Devyne Rensch, Jurriën Timber, Calvin Bassey, Daley Blind, Edson Álvarez, Kenneth Taylor; Dusan Tadic, Steven Berghuis, Steven Bergwijn; Brian Brobbey

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 11:14   quote  deeplink  
,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 01:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Voor mij op dit moment niet en dat is juist het probleem... Hoe het NU voor me en overkomt is het meten met 2 maten... Laat Ajax dan duidelijk zijn naar de supporters net zoals met Overmars en het scheelt een bult verwarring en speculaties..
Voor wie moet Ajax nu al duidelijk zijn, hij staat toch nog onder contract?
Ihattaren hoeft niet te klagen, hij krijgt nog steeds persoonlijke training van Vanenburg
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 11:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voor wie moet Ajax nu al duidelijk zijn, hij staat toch nog onder contract?
Ihattaren hoeft niet te klagen, hij krijgt nog steeds persoonlijke training van Vanenburg
Doelde meer op waarom niet met de groep als hij zelf niks gedaan heeft..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Doelde meer op waarom niet met de groep als hij zelf niks gedaan heeft..
Omdat er waarschijnlijk meer aan de hand is, wie weet willen ze niet dat hij voor Ajax gaat spelen, dat daar consequenties aan verbonden zijn.

Het is allemaal gelul in de ruimte om hem
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 14:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat er waarschijnlijk meer aan de hand is, wie weet willen ze niet dat hij voor Ajax gaat spelen, dat daar consequenties aan verbonden zijn.

Het is allemaal gelul in de ruimte om hem
Als er direct gevaar dreigde voor de selectie ok, maar zo kwamen de interviews van Schreuder en tadic over hem niet over.. Hem enkel buiten de selectie houden omdat die verkeerde mensen kent vind ik te gek voor woorden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 oktober 2022 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als er direct gevaar dreigde voor de selectie ok, maar zo kwamen de interviews van Schreuder en tadic over hem niet over.. Hem enkel buiten de selectie houden omdat die verkeerde mensen kent vind ik te gek voor woorden..
Vandaar dat er meer aan de hand is.

aar waar maak je je druk om man is hij jouw vriend of zo ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 oktober 2022 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2022 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vandaar dat er meer aan de hand is.

aar waar maak je je druk om man is hij jouw vriend of zo ?
Is er meer aan de hand ok dan kan ik ermee leven, zo niet vind ik het meten met 2 maten en daar kan ik slecht tegen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 oktober 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Danny Blind én boezemvriend gaan technisch beleid van Ajax uitzetten
Daniel Cabot Kerkdijk Bijgewerkt: 5 okt. 2022 13:01 CEST
Technisch beleid Ajax
Danny Blind moet na het WK in Qatar het technisch beleid van Ajax gaan uitzetten, zo verwacht De Telegraaf. De oud-voetballer stapte een jaar geleden uit de Raad van Commissarissen van Ajax omdat hij assistent-trainer werd bij het Nederlands elftal én de RvC de schijn van tegenstrijdig belang wilde vermijden. Volgens het dagblad zal Blind daarbij worden geassisteerd door ‘zijn boezemvriend’, Fred Grim.

Na het vertrek van Marc Overmars als directeur voetbalzaken begin dit jaar kwam diens takenpakket voor rekening van technisch manager Gerry Hamstra en werd Klaas-Jan Huntelaar als rechterhand aangewezen. “Ze worden geprezen om hun arbeidsethos, maar zijn simpelweg (nog) geen Overmars en hebben maar een miniem deeltje van diens grote internationale netwerk”, zo schrijft journalist Mike Verweij. “Bovendien zijn zij – door hun status binnen de club – veel minder daadkrachtig dan de opgestapte directeur.”

Verweij wijst erop dat Overmars een twee-eenheid vormde met hoofd scouting Henk Veldmate. “Hamstra en Huntelaar varen vooral hun eigen koers. Nog zonder succes.” Hij vindt ‘de bestuurlijke chaos’ een ongezonde situatie en is van mening dat de RvC eens goed in de spiegel moet kijken. “Het is een gotspe dat een beursgenoteerd voetbalbedrijf, met de nadruk op voetbal, negen maanden na het gedwongen vertrek van Marc Overmars nog altijd geen nieuwe technisch directeur heeft.”
Fred Grim was in het verleden in tal van functies voor Ajax werkzaam.

“Het voedt de geruchten dat tot na het WK wordt gewacht op Danny Blind. Dat diens boezemvriend Grim steeds vaker wordt gesignaleerd op De Toekomst versterkt de geluiden dat Blind en consorten vanaf januari het technisch beleid gaan uitzetten.” Grim was in het verleden, naast zijn status van oud-doelman van de Amsterdammers, in tal van functies voor Ajax werkzaam. Hij was keeperstrainer bij de jeugd en de hoofdmacht, trainde Jong Ajax in twee verschillende periodes en daarna ook nog de A1. Grim, die zelfs nog drie interlands interim-bondscoach van het Nederlands elftal was, werd in maart ontslagen bij Willem II.

“H2, algemeen directeur Edwin van der Sar en financieel directeur Susan Lenderink moeten aan het einde van het seizoen worden afgerekend op hun daden”, oordeelt Verweij. “Maar er staat met de landstitel ruim veertig miljoen euro op het spel. En voorlopig staan de seinen op rood en blijkt het onverstandig geweest Hamstra, Huntelaar, Van der Sar en Lenderink de portemonnee van de club in handen te geven.” Hij wijst naar de toegevoegde waarde van de aankopen die Ajax afgelopen zomer voor 105 miljoen euro deed om de uittocht van bepalende spelers op te vangen. “Daarvan zijn alleen Steven Bergwijn en Calvin Bassey onomstreden.” De rest omschrijft hij als ‘dure bankzitters’. “Ahmetcan Kaplan en Jorge Sánchez zijn geblesseerd, maar hadden Schreuder daarvoor ook nog niet kunnen overtuigen ze op te stellen.”
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2022 - 21:55   quote  deeplink  
Ik vraag me af of ik hier vrolijk van wordt. Ik ben vooralsnog niet echt een fan geweest van Danny Blind in zijn functies na het voetballen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 oktober 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af of ik hier vrolijk van wordt. Ik ben vooralsnog niet echt een fan geweest van Danny Blind in zijn functies na het voetballen.
Eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 06 oktober 2022 - 10:14   quote  deeplink  
IK ben helemaal niet vrolijk van het hele aankoop beleid tot dus verre. Ik vond Bassey een prima aankoop, alleen moet hij voetballend nog beter worden. Maar die fucking Wijndal, Ocampos (gelukkg huur geworden) geen keeper aantrekken, Waarom heb je acampus als je die Portugees hebt gekocht. Je koopt Bergwijn, voor de positie Tadic, Dit is een hele andere speler, ik vind het heel vreemd allemaal. Prima dat ze zoveel geld hebben binnen geharkt, maar ze hebben vooral paniek aankopen gedaan en dan denk ik toch dat hun netwerk veel te berperkt is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 oktober 2022 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af of ik hier vrolijk van wordt. Ik ben vooralsnog niet echt een fan geweest van Danny Blind in zijn functies na het voetballen.
Danny was wel in de betere periode bij Ajax, sinds hij vorig jaar is vertrokken vanwege het Nederlands Elftal zijn er toch een aantal spelers gekocht waarbij je vraagtekens mag zetten

Niet dat ik een voorstander van Blind ben maar misschien had hij niet akkoord gegaan wat betreft sommige spelers op de lijst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 oktober 2022 - 19:39   quote  deeplink  
Opmerkelijk advies Schreuder: "Herstel de tandem Tadic-Blind"

19:20 – Dusan Tadic en Daley Blind zijn misschien wel de twee spelers van Ajax die de meeste kritiek hebben gekregen in de laatste weken. Toch zou voormalig voetballer Keje Molenaar de twee routiniers juist in ere herstellen. In zijn ogen levert Steven Bergwijn aan de linkerkant te weinig en zou Alfred Schreuder een oude tandem moeten repareren.

"Sinds Tadic aan de rechterkant speelt, heeft hij geen bal geraakt. Mijn advies aan Schreuder is dan ook: herstel de tandem Tadic-Blind aan de linkerkant. Dat was altijd de sterkste kant, vooral in balbezit. Ajax kan de bal voorin niet meer vasthouden, terwijl dat juist altijd de kracht was", komt hij tegenover Het Parool met een in elk geval weinig gehoord advies.

Verder zou hij Brian Brobbey in de spits posteren. "Ten eerste vind ik Kudus geen spits, zet hem tussen Blind en Tadic. En zet Davy Klaassen erin. Die is altijd goed voor een goal", pleit hij voor veranderingen op het middenveld van de Amsterdammers. Dat het achterin zo ongekend zwak is bij de ploeg van Schreuder, komt volgens Molenaar door de vele vertrekkers in de afgelopen transferzomer

Nou Remco, hoe vaak hebben wij hier al geroepen zet Tadic terug op links..

Alleen zou ik tegen Napoli uit voor een twee spitsen systeem kiezen met een 5 mans middenveld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - donderdag 06 oktober 2022 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Danny was wel in de betere periode bij Ajax, sinds hij vorig jaar is vertrokken vanwege het Nederlands Elftal zijn er toch een aantal spelers gekocht waarbij je vraagtekens mag zetten

Niet dat ik een voorstander van Blind ben maar misschien had hij niet akkoord gegaan wat betreft sommige spelers op de lijst
Blind heeft er toch ook totaal geen kaas van gegeten en dan weet je sws al hoe het gaat met blind junior...
remco k
 remco k - donderdag 06 oktober 2022 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Danny was wel in de betere periode bij Ajax, sinds hij vorig jaar is vertrokken vanwege het Nederlands Elftal zijn er toch een aantal spelers gekocht waarbij je vraagtekens mag zetten

Niet dat ik een voorstander van Blind ben maar misschien had hij niet akkoord gegaan wat betreft sommige spelers op de lijst
Leuk hoor. Maar hij had natuurlijk geen aandeel in het succes van Ajax. Hij was een enkel rvc lid en niet eens zo heel erg lang.
remco k
 remco k - donderdag 06 oktober 2022 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blind heeft er toch ook totaal geen kaas van gegeten en dan weet je sws al hoe het gaat met blind junior...
Een td heeft niets te zeggen over de opstelling.

Blind wordt opgesteld door zijn kwaliteiten. Echt niet omdat het moet van anderen binnen de club.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 oktober 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk hoor. Maar hij had natuurlijk geen aandeel in het succes van Ajax. Hij was een enkel rvc lid en niet eens zo heel erg lang.
Oke, ik dacht dat hij in de technische staf zat.

Niet dat hij iets vernieuwends zegt als voetbal analist maar vind wel dat hij realistisch commentaar geeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 06 oktober 2022 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Blind heeft er toch ook totaal geen kaas van gegeten en dan weet je sws al hoe het gaat met blind junior...
Nee jij hebt er kaas van gegeten, haha..
Ik zie jou alleen maar negatief schrijven hier

Een beetje respect is wel op z'n plaats voor zo'n grote speler die zo lang heeft gespeeld voor Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Een td heeft niets te zeggen over de opstelling.

Blind wordt opgesteld door zijn kwaliteiten. Echt niet omdat het moet van anderen binnen de club.
Blijf erin geloven zou ik zeggen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 oktober 2022 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee jij hebt er kaas van gegeten, haha..
Ik zie jou alleen maar negatief schrijven hier

Een beetje respect is wel op z'n plaats voor zo'n grote speler die zo lang heeft gespeeld voor Ajax.
Scholletje heeft ook lang gespeelt voor Ajax..

Dit Ajax beter willen hebben heeft niks met disrespect te maken naar blind..

En blijkbaar toch wel redelijk wat kaas gegeten ervan gezien een Sneijder en de analisten die ik hoger inschat dan een paar forumleden precies hetzelfde roepen nu wat hier al door een paar anderen langeretijd geleden is aangegeven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 oktober 2022 - 12:45   quote  deeplink  
Schreuder doet maar wat, hij heeft geen kaas gegeten van taktiek in mijn optiek. Hij zet de poppetjes niet goed neer en ja dan ga je een elftal creeeren die niet meer goed functioneerd.

Als een trainer niet kan annalyseren wat er mis gaat en het in de rust niet kan aanpassen, dan is het een slechte coach. Ten Hag kon dit wel
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 oktober 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2022 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Opmerkelijk advies Schreuder: "Herstel de tandem Tadic-Blind"

19:20 – Dusan Tadic en Daley Blind zijn misschien wel de twee spelers van Ajax die de meeste kritiek hebben gekregen in de laatste weken. Toch zou voormalig voetballer Keje Molenaar de twee routiniers juist in ere herstellen. In zijn ogen levert Steven Bergwijn aan de linkerkant te weinig en zou Alfred Schreuder een oude tandem moeten repareren.

"Sinds Tadic aan de rechterkant speelt, heeft hij geen bal geraakt. Mijn advies aan Schreuder is dan ook: herstel de tandem Tadic-Blind aan de linkerkant. Dat was altijd de sterkste kant, vooral in balbezit. Ajax kan de bal voorin niet meer vasthouden, terwijl dat juist altijd de kracht was", komt hij tegenover Het Parool met een in elk geval weinig gehoord advies.

Verder zou hij Brian Brobbey in de spits posteren. "Ten eerste vind ik Kudus geen spits, zet hem tussen Blind en Tadic. En zet Davy Klaassen erin. Die is altijd goed voor een goal", pleit hij voor veranderingen op het middenveld van de Amsterdammers. Dat het achterin zo ongekend zwak is bij de ploeg van Schreuder, komt volgens Molenaar door de vele vertrekkers in de afgelopen transferzomer

Nou Remco, hoe vaak hebben wij hier al geroepen zet Tadic terug op links..

Alleen zou ik tegen Napoli uit voor een twee spitsen systeem kiezen met een 5 mans middenveld
Ja, laten we Blind en Tadic op links zetten.... Dan gaan we voor de award meest trage linkerkant van de CL !!! Hahahaha
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 oktober 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 13:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, laten we Blind en Tadic op links zetten.... Dan gaan we voor de award meest trage linkerkant van de CL !!! Hahahaha
Tenminste 1 prijs dan...
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 oktober 2022 - 13:22   quote  deeplink  
Mensen, ik weet het is moeilijk om de persoon achter de boodschap neutraal te bezien. Zowel in slechte als in goede zin.

Maar denken jullie nou werkelijk dat voormalig topvoetballers op wereldniveau kritiek gaan leveren op Blind en Tadic als dit onterecht zou zijn. En zouden zij dan niet eerder een boodschap brengen zoals Keje Molenaar dit deed.

Nee zij gaven deze boodschap niet omdat ze onafhankelijk zijn. Financieel onafhankelijk. Onafhankelijk van Louis van Gaal, de Ajax RVC en onafhankelijk van Danny Blind... En daarom kunnen zij gewoon op basis van voetbalargumenten aangeven dat Blind en Tadic niet meer voldoen en dat ook zij eens op de bank gezet mogen of moeten worden!

Maar de vriendjespolitiek carrousel is al ingezet middels de anders zo stille Keje Molenaar. Die wordt nu als pion naar voren geschoven om de nieuwe trainer onder druk te zetten om vooral Blind en Tadic niet op de bank te zetten.
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 oktober 2022 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2022 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af of ik hier vrolijk van wordt. Ik ben vooralsnog niet echt een fan geweest van Danny Blind in zijn functies na het voetballen.
Zo denk ik er ook over. Danny Blind is en blijft een scholletje!
Als voetballer was ik blij met hem, maar daarna ging het in rap tempo mis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 oktober 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 13:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, laten we Blind en Tadic op links zetten.... Dan gaan we voor de award meest trage linkerkant van de CL !!! Hahahaha
Waar wel de meeste assists vandaan kwamen
Toch niet onbelangrijk!!! hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 oktober 2022 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 15:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Danny Blind is en blijft een scholletje!
Als voetballer was ik blij met hem, maar daarna ging het in rap tempo mis.
Trieste conclusie weer, als je eenmaal een naam hebt kom je er nooit meer vanaf
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 oktober 2022 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 13:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja, laten we Blind en Tadic op links zetten.... Dan gaan we voor de award meest trage linkerkant van de CL !!! Hahahaha
De meeste assists maar je hebt gelijk dat ze beiden niet de snelste zijn, maar goed dan moeten het slimme spelers zijn anders kan ik meeste assists niet verklaren.

In Europa idd niet de snelsten meer en misschien wel tijd voor de jongere generatie, maar goed Bergwijn raakt ook geen pepernoot als linksbuiten en Wijndal is helemaal een speler waar je helemaal niets aan hebt

Dus zeg 't maar, zet de poppetjes maar neer aan de linkerkant op dit moment..
p111
 p111 - zaterdag 08 oktober 2022 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 12:45 schreef Ajax we love you het volgende:
Schreuder doet maar wat, hij heeft geen kaas gegeten van taktiek in mijn optiek. Hij zet de poppetjes niet goed neer en ja dan ga je een elftal creeeren die niet meer goed functioneerd.

Als een trainer niet kan annalyseren wat er mis gaat en het in de rust niet kan aanpassen, dan is het een slechte coach. Ten Hag kon dit wel
Perfect verwoord
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De meeste assists maar je hebt gelijk dat ze beiden niet de snelste zijn, maar goed dan moeten het slimme spelers zijn anders kan ik meeste assists niet verklaren.

In Europa idd niet de snelsten meer en misschien wel tijd voor de jongere generatie, maar goed Bergwijn raakt ook geen pepernoot als linksbuiten en Wijndal is helemaal een speler waar je helemaal niets aan hebt

Dus zeg 't maar, zet de poppetjes maar neer aan de linkerkant op dit moment..
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/13106/connectie-tussen-bergwijn-en-wijndal-het-is-lekker-om-met-hem-samen-te-spelen.html

Zal dat er niks mee te maken hebben ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 01:01   quote  deeplink  
Laten we eerlijk zijn, sinds bassey Eris en blind perse een plek moet hebben op nu lb is Bergwijn ook ingekakt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Nee hoor is een bericht van 22 juli.
Toen moesten ze nog aan dit seizoen beginnen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, sinds bassey Eris en blind perse een plek moet hebben op nu lb is Bergwijn ook ingekakt..
Bergwijn kreeg genoeg ballen op maat hoor, hij deed er zelf niets mee.
Zoek fijn verder om Blind in diskrediet te brengen.

Niet dat ik Blind hier mee verdedigd, ik zou het wel eens mooi vinden om iemand anders op zijn positie te zien, wie weet doet Wijndal het beter

Tadic mag van mij ook een keer op het bankje, geen probleem mee laat Bergwijn maar staan op links, Conceicao een keer op rechts, Kudus op 10 en Lucca in de spits

Een paar hoge voorzetten dan knikt Lucca ze wel binnen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 12:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bergwijn kreeg genoeg ballen op maat hoor, hij deed er zelf niets mee.
Zoek fijn verder om Blind in diskrediet te brengen.

Niet dat ik Blind hier mee verdedigd, ik zou het wel eens mooi vinden om iemand anders op zijn positie te zien, wie weet doet Wijndal het beter

Tadic mag van mij ook een keer op het bankje, geen probleem mee laat Bergwijn maar staan op links, Conceicao een keer op rechts, Kudus op 10 en Lucca in de spits

Een paar hoge voorzetten dan knikt Lucca ze wel binnen
Lucca ? Echt ?
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 18:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Trieste conclusie weer, als je eenmaal een naam hebt kom je er nooit meer vanaf
Wat waren dan de prestaties van Danny Blind als trainer? Of in één van zijn andere technische functies? Heb je hem ooit zijn onafhankelijke mening horen geven? Hij buigt naar links of naar rechts zoals het hem het beste lijkt om zijn positie te rechtvaardigen. meebuigen met zijn bazen.
Maar goed, dat is mijn mening hoor.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 13:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lucca ? Echt ?
Ja is kopsterk, ik denk dan een beetje aan Haller
Waarom niet, het is nu zaak om spelers uit te proberen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0928299