BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 13:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat waren dan de prestaties van Danny Blind als trainer? Of in één van zijn andere technische functies? Heb je hem ooit zijn onafhankelijke mening horen geven? Hij buigt naar links of naar rechts zoals het hem het beste lijkt om zijn positie te rechtvaardigen. meebuigen met zijn bazen.
Maar goed, dat is mijn mening hoor.
Heb ik het hier over dan wat hij gepresteerd heeft, heb ik het er over dat ze hem aan moeten nemen? Nee dus

Nee omdat je scholletje roept, wie zegt dat hij dat nog steeds is?
Waarom moet die bijnaam hem nog steeds achtervolgen?
Ik vind gewoon dat hij meer respect verdiend, hij en zijn zoon zijn bijna verbonden aan Ajax

Overigens heeft hij misschien meer gedaan voor Ajax dan wat jij denkt, ze stellen hem niet voor niets terug aan.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja is kopsterk, ik denk dan een beetje aan Haller
Waarom niet, het is nu zaak om spelers uit te proberen
Uitproberen of gewoon goed neer te zetten zonder gezeur in de groep te krijgen.. geen goede pot er gewoon af wie je ook bent en speel je goed gewoon laten staan... Ipv het iets willen proberen om vervolgens niet de juiste spelers eraf te halen..

Pasveer

Sanchez timber bassey wijndal

Berghuis/alvarez Taylor/alvarez
Kudus
Bergwijn/portugees brobbey Bergwijn/tadic
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 11:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Scholletje heeft ook lang gespeelt voor Ajax..

Dit Ajax beter willen hebben heeft niks met disrespect te maken naar blind..

En blijkbaar toch wel redelijk wat kaas gegeten ervan gezien een Sneijder en de analisten die ik hoger inschat dan een paar forumleden precies hetzelfde roepen nu wat hier al door een paar anderen langeretijd geleden is aangegeven..
Serieus. Ga je nou jezelf ophemelen? Je vond Schreuder ook een fantastische keuze en deed er alles aan om hem te verdedigen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja is kopsterk, ik denk dan een beetje aan Haller
Waarom niet, het is nu zaak om spelers uit te proberen
ik zie Lucca puur als het niet loopt en je de lange bal moet spelen... Dat kan nooit de bedoeling zijn bij Ajax natuurlijk...
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 13:22 schreef AkaS het volgende:
Mensen, ik weet het is moeilijk om de persoon achter de boodschap neutraal te bezien. Zowel in slechte als in goede zin.

Maar denken jullie nou werkelijk dat voormalig topvoetballers op wereldniveau kritiek gaan leveren op Blind en Tadic als dit onterecht zou zijn. En zouden zij dan niet eerder een boodschap brengen zoals Keje Molenaar dit deed.

Nee zij gaven deze boodschap niet omdat ze onafhankelijk zijn. Financieel onafhankelijk. Onafhankelijk van Louis van Gaal, de Ajax RVC en onafhankelijk van Danny Blind... En daarom kunnen zij gewoon op basis van voetbalargumenten aangeven dat Blind en Tadic niet meer voldoen en dat ook zij eens op de bank gezet mogen of moeten worden!

Maar de vriendjespolitiek carrousel is al ingezet middels de anders zo stille Keje Molenaar. Die wordt nu als pion naar voren geschoven om de nieuwe trainer onder druk te zetten om vooral Blind en Tadic niet op de bank te zetten.
Makkelijk is dat. Oud top spelers gebruiken om je gelijk te halen terwijl die zogenaamde analisten er gewoon extreem vaak naast zitten.

Of Tadic of Blind basis zijn of bank speler zou me echt niet boeien. Dat ze minder worden gaat ook niemand ontkennen.

Persoonlijk denk ik alleen dat de vervangers niet beter zijn dan deze heren, dat hebben ze in ieder geval bewezen tot nu toe niet te zijn.
Dan zou ik liever met die twee wel starten en ze vervangen als er betere opties zijn.

Volgens mij hebben we allemaal meningen, en die zijn allemaal ontstaan omdat wij denken dat dit de beste oplossing of optie is voor het team of de club.

Persoonlijk zie ik Ajax het liefste winnen zonder blind en Tadic dan verliezen met blind en Tadic.
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2022 - 18:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Trieste conclusie weer, als je eenmaal een naam hebt kom je er nooit meer vanaf
Of hij heeft in andere functies structureel bewezen niet goed genoeg te zijn.

Op basis waarvan moet je hem die functie dan wel geven?
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Heb je ook gelezen wat er staat?

In dit interview werd overigens heel specifiek naar hun samenwerking gevraagd. Wat moet hij anders zeggen?
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 01:01 schreef nummer10 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, sinds bassey Eris en blind perse een plek moet hebben op nu lb is Bergwijn ook ingekakt..
Dus bassey eruit halen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 13:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lucca ? Echt ?
Die speelde met meer energie dan de andere spitsen tot nu toe. Die deed vorige week een hoop goed in z’n korte invalbeurt.
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Uitproberen of gewoon goed neer te zetten zonder gezeur in de groep te krijgen.. geen goede pot er gewoon af wie je ook bent en speel je goed gewoon laten staan... Ipv het iets willen proberen om vervolgens niet de juiste spelers eraf te halen..

Pasveer

Sanchez timber bassey wijndal

Berghuis/alvarez Taylor/alvarez
Kudus
Bergwijn/portugees brobbey Bergwijn/tadic
Hahahaha. Jij hebt echt duidelijk nooit gevoetbald.

Een slechte pot spelen en je gaat eraf. Iedereen weet dat voetbal draait om vertrouwen. En welk vertrouwen geef je spelers met zo’n kut instelling als leidinggevende.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus bassey eruit halen.
nah gewoon blind lekker eraf halen, laat wijndal het maar zien..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahaha. Jij hebt echt duidelijk nooit gevoetbald.

Een slechte pot spelen en je gaat eraf. Iedereen weet dat voetbal draait om vertrouwen. En welk vertrouwen geef je spelers met zo’n kut instelling als leidinggevende.
Zou het Schreuder vragen als ik jou was.. die laat immers zijn slechtste spelers staan en de betere van dat moment haalt die eraf.. over vertrouwen gesproken...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:43   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2022 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik het hier over dan wat hij gepresteerd heeft, heb ik het er over dat ze hem aan moeten nemen? Nee dus

Nee omdat je scholletje roept, wie zegt dat hij dat nog steeds is?
Waarom moet die bijnaam hem nog steeds achtervolgen?
Ik vind gewoon dat hij meer respect verdiend, hij en zijn zoon zijn bijna verbonden aan Ajax

Overigens heeft hij misschien meer gedaan voor Ajax dan wat jij denkt, ze stellen hem niet voor niets terug aan.
Je krijgt vaak een bijnaam door de prestaties die je levert of door je houding of je uitspraken. Ik heb Danny Blind vaak genoeg iets horen zeggen. Daarbij kreeg en krijg ik het gevoel dat hij zijn baas napraat. Als voetballer heb ik hem altijd bewonderd, maar zijn "prestaties" in zijn latere technische functies (hoofdtrainer, assistent-trainer, directeur spelersbeleid, bondscoach, assistent bondscoach) zijn bepaald niet overweldigend. Hij heeft inderdaad nog altijd het etiket opgeplakt gekregen, dat hij met all winden meewaait.
Ik schreef hier boven al, dat het MIJN mening is. Niets meer en niets minder.

Over zijn zoon Daley heb ik een totaal andere mening in divers topics geuit. Voor mij heeft die geen andere bijnaam dan "mister Ajax".
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nah gewoon blind lekker eraf halen, laat wijndal het maar zien..
Want Wijndal speelt goed in zijn wedstrijden tot nu toe?
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou het Schreuder vragen als ik jou was.. die laat immers zijn slechtste spelers staan en de betere van dat moment haalt die eraf.. over vertrouwen gesproken...
Mooi man. En er weer iets bij halen wat helemaal niks te maken heeft met je eigen onmogelijke ideeen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 oktober 2022 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Want Wijndal speelt goed in zijn wedstrijden tot nu toe?
Heeft ook echt de kans gehad al om erin te groeien..
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2022 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft ook echt de kans gehad al om erin te groeien..
Huh? Je zegt vandaag nog een slechte wedstrijd spelen en dan banken. Maar hij mag de tijd krijgen om erin te groeien.

Het contrast, zeer bijzonder.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2022 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2022 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Je zegt vandaag nog een slechte wedstrijd spelen en dan banken. Maar hij mag de tijd krijgen om erin te groeien.

Het contrast, zeer bijzonder.
Heeft wijndal een slechte pot gehad dan ? En zoja hoeveel ten opzichte van blind...
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 01:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft wijndal een slechte pot gehad dan ? En zoja hoeveel ten opzichte van blind...
Tsja als je dat moet vragen terwijl je zo hard bent in je mening is het zinloos om de discussie aan te gaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 09:44   quote  deeplink  
Bosz per direct op straat gezet door Olympique Lyon is van morgen bekend gemaakt

Die heeft 5 wedstrijden op rij niet gewonnen, worden we daar beter van???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 oktober 2022 - 09:48   quote  deeplink  
Bosz ontslagen bij Lyon. Poging wagen? Of moet Schreuder meer tijd krijgen?
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 09:48 schreef Jaccio het volgende:
Bosz ontslagen bij Lyon. Poging wagen? Of moet Schreuder meer tijd krijgen?
Van mij hoeft Schreuder niet meer tijd te krijgen. Ik heb nu wel gezien wat hij kan, of beter: wat hij niet kan.
Op Peter Bosz zit ik eigenlijk ook niet te wachten. Wat heeft die eigenlijk gepresteerd? Zowat overal is hij ontslagen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van mij hoeft Schreuder niet meer tijd te krijgen. Ik heb nu wel gezien wat hij kan, of beter: wat hij niet kan.
Op Peter Bosz zit ik eigenlijk ook niet te wachten. Wat heeft die eigenlijk gepresteerd? Zowat overal is hij ontslagen...
Juist Pietje aan Bosz hebben we ook niks, nooit geen prijs gewonnen.
Direct een kanjer binnen halen dan, geen risico lopen.
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 12:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist Pietje aan Bosz hebben we ook niks, nooit geen prijs gewonnen.
Direct een kanjer binnen halen dan, geen risico lopen.
Daar moet je sowieso wat geluk mee hebben. Een "kanjer" past misschien niet goed bij Ajax. Je hebt nooit een garantie op succes. Maar tobben zoals we nu doen is schrijnend. Man, man, man ik schaam me kapot als ik Ajax nu zo zie voetballen. Ze zijn een karikatuur van zichzelf.
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 oktober 2022 - 13:01   quote  deeplink  
Stellen we als supporters niet teveel eisen aan een eventueel nieuwe trainer?
Volgens mij hadden de trainers die het goed deden bij Ajax ervoor ook niets, of nauwelijk iets bereikt als trainer (zo uit mijn hoofd. Kan het mis hebben). Denk dat het vooral belangrijk is dat de trainer goed in de groep ligt, een heldere visie en overwicht heeft, dan kun je met een goede selectie, die Ajax vrijwel altijd heeft, altijd hoge ogen gooien.

Bosz deed het goed bij Ajax, de Boer ook, ten Hag ook. Hadden we op voorhand ook nooit verwacht. Althans, ik niet.
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 13:04   quote  deeplink  
Ik zou het best zien zitten wanneer Ajax (ad interim) een beroep doet op Fred Grim. Die heeft aangetoond met heel weinig financiële middelen bij RKC Waalwijk voor mooi aanvallend voetbal te hebben gezorgd. Ik gooi het zomaar even in de groep :)
Jaccio
 Jaccio - zondag 09 oktober 2022 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 13:04 schreef Pietje het volgende:
Ik zou het best zien zitten wanneer Ajax (ad interim) een beroep doet op Fred Grim. Die heeft aangetoond met heel weinig financiële middelen bij RKC Waalwijk voor mooi aanvallend voetbal te hebben gezorgd. Ik gooi het zomaar even in de groep :)
Ik zou het idee niet eens bij voorbaat afschieten. Iedereen roept om een topper en zwaargewicht, maar dat biedt ook geen garanties. Liever een nobody die goed in de groep ligt en die jongens aan de praat krijgt met een helder plan, dan iemand die het overal bewezen heeft maar Ajax niet aan de praat krijgt
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 13:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou het idee niet eens bij voorbaat afschieten. Iedereen roept om een topper en zwaargewicht, maar dat biedt ook geen garanties. Liever een nobody die goed in de groep ligt en die jongens aan de praat krijgt met een helder plan, dan iemand die het overal bewezen heeft maar Ajax niet aan de praat krijgt
Helemaal eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 09 oktober 2022 - 15:20   quote  deeplink  
Blind sr. is een smerige rat die het niet naliet om smerig spel te spelen achter de rug van Cruyff om. Alleen daarom al lekker opbokken met die vent.
Pietje
 Pietje - zondag 09 oktober 2022 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Blind sr. is een smerige rat die het niet naliet om smerig spel te spelen achter de rug van Cruyff om. Alleen daarom al lekker opbokken met die vent.
Zo is dat. Een scholletje dus!
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 13:01 schreef Jaccio het volgende:
Stellen we als supporters niet teveel eisen aan een eventueel nieuwe trainer?
Volgens mij hadden de trainers die het goed deden bij Ajax ervoor ook niets, of nauwelijk iets bereikt als trainer (zo uit mijn hoofd. Kan het mis hebben). Denk dat het vooral belangrijk is dat de trainer goed in de groep ligt, een heldere visie en overwicht heeft, dan kun je met een goede selectie, die Ajax vrijwel altijd heeft, altijd hoge ogen gooien.

Bosz deed het goed bij Ajax, de Boer ook, ten Hag ook. Hadden we op voorhand ook nooit verwacht. Althans, ik niet.
Bosz deed het 4 wedstrijden echt heel goed. Verder eigenlijk gewoon matig in de eredivisie.
remco k
 remco k - zondag 09 oktober 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Blind sr. is een smerige rat die het niet naliet om smerig spel te spelen achter de rug van Cruyff om. Alleen daarom al lekker opbokken met die vent.
Tsja. Fantastische voetballer geweest en daarna alleen maar gefaald.
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2022 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 13:04 schreef Pietje het volgende:
Ik zou het best zien zitten wanneer Ajax (ad interim) een beroep doet op Fred Grim. Die heeft aangetoond met heel weinig financiële middelen bij RKC Waalwijk voor mooi aanvallend voetbal te hebben gezorgd. Ik gooi het zomaar even in de groep :)
Die heb ik al eens geroepen.. volgens mij nadat Bosz vertrok.. speelde altijd prima voetbal indd met weinig materiaal...
nummer10
 nummer10 - zondag 09 oktober 2022 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Blind sr. is een smerige rat die het niet naliet om smerig spel te spelen achter de rug van Cruyff om. Alleen daarom al lekker opbokken met die vent.
Heeft jr toch wat geleerd van zijn pa, iets met achter de rug om dingen doen.. maar dan vreemd gaan terwijl je een kind krijgt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 21:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Heeft jr toch wat geleerd van zijn pa, iets met achter de rug om dingen doen.. maar dan vreemd gaan terwijl je een kind krijgt...
Tjonge jonge wat ik hier allemaal lees...hahahaha
Zit ik hier op het voetbal forum ???

Het lijken wel een stel wijven hier, hou het gewoon bij het voetbal asjeblieft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 09 oktober 2022 - 23:52   quote  deeplink  
Ik kan wel een keer mee gaan met de opstelling van van Hooijdonk.

Deze opstelling tegen Napoli zonder Tadic want die is geschorst.

Tijdens de vorige ontmoeting kwamen we vooral te kort op het middenveld.

............Bergwijn.......Kudus.............

Blind...Taylor...Berghuis...Klaassen...Rensch

......Bassey........Alvarez.........Timber...

....................Pasveer...................
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tjonge jonge wat ik hier allemaal lees...hahahaha
Zit ik hier op het voetbal forum ???

Het lijken wel een stel wijven hier, hou het gewoon bij het voetbal asjeblieft
Gaan we weer meten met 2 maten ? Iedereen die fout is met wat dan ook moet eruit want dat schaad Ajax, maar een speler die vreemd gaat terwijl zijn vrouw zwanger is vinden we prima en mag gewoon geaccepteerd worden door alles en iedereen want hij is zo belangrijk voor Ajax ?
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 oktober 2022 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik kan wel een keer mee gaan met de opstelling van van Hooijdonk.

Deze opstelling tegen Napoli zonder Tadic want die is geschorst.

Tijdens de vorige ontmoeting kwamen we vooral te kort op het middenveld.

............Bergwijn.......Kudus.............

Blind...Taylor...Berghuis...Klaassen...Rensch

......Bassey........Alvarez.........Timber...

....................Pasveer...................
We kwamen vooral te kort op het middenveld omdat niemand hun sterkste speler onschadelijke maakte.. gewoon foute poppetjes op verkeerde plekken...
remco k
 remco k - maandag 10 oktober 2022 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 00:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaan we weer meten met 2 maten ? Iedereen die fout is met wat dan ook moet eruit want dat schaad Ajax, maar een speler die vreemd gaat terwijl zijn vrouw zwanger is vinden we prima en mag gewoon geaccepteerd worden door alles en iedereen want hij is zo belangrijk voor Ajax ?
Pasveer heeft vorige week een boete gehad omdat hij door rood reed.

Wisselen maar.
remco k
 remco k - maandag 10 oktober 2022 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 00:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaan we weer meten met 2 maten ? Iedereen die fout is met wat dan ook moet eruit want dat schaad Ajax, maar een speler die vreemd gaat terwijl zijn vrouw zwanger is vinden we prima en mag gewoon geaccepteerd worden door alles en iedereen want hij is zo belangrijk voor Ajax ?
Maar dat jij wat zegt over meten met twee maten.

Bijzonder
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 oktober 2022 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 00:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We kwamen vooral te kort op het middenveld omdat niemand hun sterkste speler onschadelijke maakte.. gewoon foute poppetjes op verkeerde plekken...
Ik vind deze poppetjes op het middenveld niet verkeerd.

Een leuke uitdaging voor jou, vul de goede poppetjes maar in
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 oktober 2022 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 00:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaan we weer meten met 2 maten ? Iedereen die fout is met wat dan ook moet eruit want dat schaad Ajax, maar een speler die vreemd gaat terwijl zijn vrouw zwanger is vinden we prima en mag gewoon geaccepteerd worden door alles en iedereen want hij is zo belangrijk voor Ajax ?
Jij denkt altijd dat je het allemaal weet, he leest ergens wat en je hebt alles direct op kaart.

En dan nog hou het bij je eigen leven
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 08:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij denkt altijd dat je het allemaal weet, he leest ergens wat en je hebt alles direct op kaart.

En dan nog hou het bij je eigen leven
Niet eens gelezen, was met een collega uit Valencia van mij haha..

Daarbij, hoezo mijn eigen leven.. vind het grappig hoe we over andere spelers oordelen en hoe erg dat dan wel niet is..

Ihattaren, Overmars enzo en dit doet er dan niet toe en is allemaal ok.. want achjoh bemoei je met je eigen leven..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 oktober 2022 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 09:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Niet eens gelezen, was met een collega uit Valencia van mij haha..

Daarbij, hoezo mijn eigen leven.. vind het grappig hoe we over andere spelers oordelen en hoe erg dat dan wel niet is..

Ihattaren, Overmars enzo en dit doet er dan niet toe en is allemaal ok.. want achjoh bemoei je met je eigen leven..
Huhhh ???
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2022 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 12:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huhhh ???
Jij geeft aan dat het eigenlijk niet boeit of die dat wel of niet heeft gedaan... Maar waarom zou dit niet boeien en de andere dingen wel?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:27   quote  deeplink  
Ajax morgenavond zonder Tadic en Rensch.
Tadic geschorst en Rensch is geblesseerd na het duel tegen Volendam, is niet mee gereist.

Maar goed Wijndal en Sanchez zijn terug en fit.

Sanchez ben ik wel van gecharmeerd
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 08:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind deze poppetjes op het middenveld niet verkeerd.

Een leuke uitdaging voor jou, vul de goede poppetjes maar in
Dat ga je niet krijgen. Sommigen kunnen echt alleen maar kritiek leveren.

Persoonlijk denk ik dat de naam Pochetino een hele leuke is voor Ajax. Niet mijn idee overigens, ik zag hem laatste ergens voorbij komen.
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2022 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax morgenavond zonder Tadic en Rensch.
Tadic geschorst en Rensch is geblesseerd na het duel tegen Volendam, is niet mee gereist.

Maar goed Wijndal en Sanchez zijn terug en fit.

Sanchez ben ik wel van gecharmeerd
Zal wel Bergwijn Kudus Berghuis met Klaassen op 10 worden vermoed ik.
remco k
 remco k - dinsdag 11 oktober 2022 - 17:59   quote  deeplink  
En iets wat nooit meer is geweest dan een gerucht uit de media voor waarheid aannemen over Blind. Maar wel altijd zeggen dat je de media niet volgt of overneemt.

Je was er dus bij destijds?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1951429