BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 17 oktober 2022 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 19:20 schreef remco k het volgende:
Moet je nagaan hè.

Onze matige spits Haller is gewoon 13e geworden bij de ballon dor verkiezing.

En dat was gewoon een spits die er niks van kan toch.
Klopt, kan die ook niet... 13de door een paar doelpunten in de cl en sentiment..
nummer10
 nummer10 - maandag 17 oktober 2022 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 20:53 schreef remco k het volgende:
Ik zat overigens de lijst met spelers van de zaakwaarnemer malenovic door te kijken. Maar het is niet zo dat het zijn eigen spelers zijn die naar Ajax gebracht zijn.
Bassey voor een enorm bedrag sowieso..
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 oktober 2022 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 21:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt, kan die ook niet... 13de door een paar doelpunten in de cl en sentiment..
Niet sympathiek om te vemelden maar zeker waar wat betreft sentiment.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 oktober 2022 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 13:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Niet sympathiek om te vemelden maar zeker waar wat betreft sentiment.
Begrijp me niet verkeerd en ik gun het niemand, maar in mijn ogen speelt dat gewoon een hele grote rol...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 oktober 2022 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2022 - 14:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd en ik gun het niemand, maar in mijn ogen speelt dat gewoon een hele grote rol...
Hij was topscoorder van de Champions League tot het moment dat Ajax er uit vloog, op bezoek bij Sporting Portugal scoort hij 4x

13e is dan toch ergens logisch, hij eindigt toch niet in de top 5.

Sentiment nee, wel wanneer hij in de top 5 was geëindigd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 21:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kerel wat een appels met peren hahaha Ajax uit en thuis en een debuut van Sanchez uit bij een niet lopend Ajax.. goede vergelijking
Het was helemaal niet zijn debuut. Het was inmiddels wedstrijd nummer 6, het was de eerste keer in de basis. Dat is echt een wezenlijk verschil tegenover hoe jij het weer eens brengt.
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2022 - 21:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bassey voor een enorm bedrag sowieso..
Nee hij is niet de zaakwaarnemer van Bassey.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 oktober 2022 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was helemaal niet zijn debuut. Het was inmiddels wedstrijd nummer 6, het was de eerste keer in de basis. Dat is echt een wezenlijk verschil tegenover hoe jij het weer eens brengt.
Hoeveel minuten had die gemaakt?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 10:34   quote  deeplink  
Eindelijk laat hij wat van zich horen, maar tempert eerder de verwachtingen
Schreuder blijft nog wel even zitten zoals ik het lees

..................

Van der Sar treedt naar buiten: ‘Ajax moet pas op de plaats maken’

Daniel Cabot Kerkdijk Bijgewerkt: 19 okt. 2022 07:55 CEST
Edwin van der Sar, Ajax
Ajax zit in een overgangsfase en moet even pas op de plaats maken, zo benadrukt Edwin van der Sar. De algemeen directeur van de Amsterdamse club predikt rust en vertrouwen na een bijzonder woelige transferzomer en enkele teleurstellende resultaten in de eerste twee maanden van het seizoen. Dat leidde tot kritiek op de technische koers en trainer Alfred Schreuder. “Intern zijn we rustig, maar natuurlijk balen we hoe het gaat”, zegt Van der Sar in gesprek met Voetbal International. “Het is duidelijk dat we hoopten verder te zijn dan we nu zijn, en dat we er beter voor zouden staan in de Champions League.”

Volgens Van der Sar is iedereen verwend geraakt na enkele prachtige jaren. “Je hebt ambitie, dat wil je ook, maar tegen clubs met een begroting van achthonderd miljoen euro, die elk jaar de mindere spelers laten afvallen en betere spelers halen, is de uitdaging soms te groot”, erkent de sportbestuurder van Ajax. “Bij Nederlandse clubs gaan de betere spelers altijd weg, dus dan kom je weer in een proces van opbouwen terecht. En het jaar erop vaak opnieuw. Het is knap wat we hebben gedaan, en nu kom je weer in een periode waarin we weer zo’n ontwikkeling willen doormaken.”

Van der Sar wijst er ook op dat Ajax het niet getroffen heeft met de loting van de Champions League. De club zat zelf in Pot 1, maar kreeg desondanks de zwaarst mogelijke opponenten uit Pot 2 en Pot 3: Liverpool en Napoli. “Daarom hebben we ook steeds aangegeven pas na de loting en na de transferperiode onze Europese doelstelling uit te spreken. Dat is Europees overwinteren geworden. Natuurlijk doen we dat het allerliefste in de Champions League en die kans, hoe klein ook, is er nog altijd.” De situatie bij Ajax is ook totaal anders in vergelijking met de voorgaande jaren. De trainer zit er pas een paar maanden en een jaar geleden trok Ajax slechts drie spelers aan. “We hebben zeven basisspelers zien vertrekken en hebben ook een aantal jongens op de bank moeten vervangen. En moeten tien nieuwe spelers in de selectie inpassen. Daar zit een wezenlijk verschil in met de voorbije jaren.”

Ajax heeft dus tijd nodig, benadrukt Van der Sar. “De nieuwe spelers in de selectie moeten wennen, koppeltjes in de basiself moeten vorm krijgen. Dat we goede voetballers hebben, daar zijn we met zijn allen van overtuigd, alleen het moet nog een goed team gaan worden en samen gaan werken. Daar heb je tijd en vertrouwen voor nodig. Dat zullen we in de komende periode moeten gaan opbouwen.” Hij heeft er begrip voor dat fans die tijd niet hebben. “Dat supporters het gevoel hebben van: we hebben zoveel mooie dingen meegemaakt in de afgelopen jaren, dat willen we nu weer. Maar op dit moment moeten we even een pas op de plaats maken, terug naar de basis, en zorgen dat de resultaten weer goed zijn.”

De interesse van Manchester United in Antony zorgde ervoor dat Ajax afgelopen zomer op een kruispunt stond en er moest gekozen worden tussen het financiële gedeelte of het sportieve gedeelte. “Het liefst zeg je drie weken voor de deadline: de selectie is rond, niemand gaat meer weg, het is klaar. Maar tegelijkertijd is zoiets als Nederlandse club moeilijk te realiseren.” Het aanstellen van een technisch directeur lijkt de belangrijkste taak voor Ajax om rust en duidelijkheid te creëren in de voetbalorganisatie. Ook op dit gebied predikt Van der Sar rust. “Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar zijn in februari samen begonnen, dat moet je ook zijn tijd geven, net als de ontwikkeling van het elftal. Dat we uiteindelijk richting één technisch directeur gaan, omdat die positie binnen een organisatie heel belangrijk is, dat is duidelijk.”

Van der Sar verwacht dat dit echter niet op korte termijn gebeurt. Wanneer dan wel? “Dat is nog niet te zeggen.” Scouts van Ajax zijn momenteel spelers in Argentinië en Brazilië aan het bekijken. Er moet gebouwd worden aan een nieuwe succesploeg. “Want daar doen we geen concessies aan: we blijven ambitieus en willen weer die stap gaan maken. Maar weten uit ervaring ook dat zoiets niet zomaar van de ene op de andere dag lukt.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - woensdag 19 oktober 2022 - 11:48   quote  deeplink  
Ik vind het echt een meer dan prima interview.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 oktober 2022 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 oktober 2022 - 11:48 schreef remco k het volgende:
Ik vind het echt een meer dan prima interview.
Lees ook de laatste zinnen van van der Sar, en dan hier onder, dan zijn ze wel vlot..hahaha

...........

Huntelaar gespot op Braziliaanse tribune: twee spelers in beeld

16:49 – Klaas-Jan Huntelaar is afgelopen weekend gespot op de tribune van Bragantino, waar hij samen met coördinator jeugdscouting Michel Doesburg de wedstrijd tegen Santos bezocht. Volgens Braziliaanse media bezocht Huntelaar het affiche om twee potentiële aankopen te bekijken.

In Artur Victor Guimarães hoopt Ajax een nieuwe Antony te hebben gevonden. De 24-jarige rechtsbuiten speelt al twee jaar voor Bragantino, waar hij in 147 wedstrijden goed was voor 34 doelpunten. Bovendien bereidde de buitenspeler dertig doelpunten voor. Ajax overweegt zich met een aanvaller te versterken omdat huurling Lucas Ocampos niet aan de verwachtingen voldoet.

Marcos Leonardo zou moeten concurreren met spitsen Brian Brobbey en Mohammed Kudus. Leonardo behoort met zijn negentien jaar tot de grootste parels van Brazilië en speelde al 113 wedstrijden voor Santos, waar onder meer Neymar zijn grote doorbraak beleefde. Sinds zijn debuut was Leonardo al 32 keer trefzeker
Eide
 Eide - zaterdag 22 oktober 2022 - 07:30   quote  deeplink  
Louis van Gaal neemt negen spelers van Ajax op in zijn voorselectie voor het WK in Qatar. Het gaat om: Pasveer, Bergwijn, Berghuis, Blind, Brobbey, Klaassen, Rensch, Taylor en Timber. Het is pas de voorselectie, maar behoudens Brobbey lijken deze spelers allemaal een goede kans te hebben op de eindronde.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 oktober 2022 - 19:05   quote  deeplink  
Liverpool zeer waarschijnlijk zonder Thiago, hij schijnt niet fit genoeg te zijn om in actie te komen morgenavond

Laten we het hopen
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 oktober 2022 - 15:31   quote  deeplink  
Wat is het toch oorverdovend stil rond Ihattaren. Heeft iemand hier misschien wel iets gehoord of gelezen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 oktober 2022 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 15:31 schreef Pietje het volgende:
Wat is het toch oorverdovend stil rond Ihattaren. Heeft iemand hier misschien wel iets gehoord of gelezen?
De geruchten gaan dat Ajax de koop niet licht, het huurcontract loopt 31 december af.
Dan moet hij zich weer melden bij Juventus
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:07   quote  deeplink  
Tja zo goed in de voorbereiding... En ik blijf erbij iemand beoordelen om zijn prive leven vind ik not done, zolang je werk (voetballen dus) er niet onder lijd.. tenzij je dus wel degelijk iets op je kerfstok hebt zoals een Promes, die overigens gewoon mocht blijven spelen... maar dat was hier volgens iedereen geen sprake..
remco k
 remco k - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:
Tja zo goed in de voorbereiding... En ik blijf erbij iemand beoordelen om zijn prive leven vind ik not done, zolang je werk (voetballen dus) er niet onder lijd.. tenzij je dus wel degelijk iets op je kerfstok hebt zoals een Promes, die overigens gewoon mocht blijven spelen... maar dat was hier volgens iedereen geen sprake..
Niet veroordeeld is gewoon onschuldig.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 oktober 2022 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet veroordeeld is gewoon onschuldig.
Dus is Ihattaren welkom ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 oktober 2022 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:07 schreef nummer10 het volgende:
Tja zo goed in de voorbereiding... En ik blijf erbij iemand beoordelen om zijn prive leven vind ik not done, zolang je werk (voetballen dus) er niet onder lijd.. tenzij je dus wel degelijk iets op je kerfstok hebt zoals een Promes, die overigens gewoon mocht blijven spelen... maar dat was hier volgens iedereen geen sprake..
Omdat Promes in vaste dienst was.
Ihattaren wordt gehuurd, er zijn afspraken met hem gemaakt die hij niet nakomt

En weet jij precies wat er allemaal gebeurd is, nee sommige zaken komen niet naar buiten.
Ajax wil nu eindelijk rust in de club na al het gezeik rond Promes, Labyad, Onana en Overmars.

Ik hoop het niet, het is jammer maar ergens begrijpelijk dat Ajax afscheid van hem neemt ook omdat we niet exact weten wat er allemaal gespeeld heeft
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2022 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 10:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Omdat Promes in vaste dienst was.
Ihattaren wordt gehuurd, er zijn afspraken met hem gemaakt die hij niet nakomt

En weet jij precies wat er allemaal gebeurd is, nee sommige zaken komen niet naar buiten.
Ajax wil nu eindelijk rust in de club na al het gezeik rond Promes, Labyad, Onana en Overmars.

Ik hoop het niet, het is jammer maar ergens begrijpelijk dat Ajax afscheid van hem neemt ook omdat we niet exact weten wat er allemaal gespeeld heeft
Zelf niet bij criminele activiteiten betrokken, dat weten we wel.. en zolang je dat niet bent vind ik niet dat een werkgever je mag beoordelen op je priveleven buiten het werk zolang het je prestaties/werk niet in de weg zit.. en dat deed het niet gezien de voorbereiding..
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2022 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2022 - 19:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus is Ihattaren welkom ;)
Misschien wel en misschien niet, wij zijn er niet bij, jij doet altijd oordelen over zaken alsof je overal bij bent geweest en alle ins en outs weet.

Misschien heeft Ajax wel een grens getrokken onder gewenst gedrag aangezien er misschien wel te veel is gebeurt. Tsja dan is Ihataren binnen die nieuwe regels misschien wel de eerste die pech heeft.
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zelf niet bij criminele activiteiten betrokken, dat weten we wel.. en zolang je dat niet bent vind ik niet dat een werkgever je mag beoordelen op je priveleven buiten het werk zolang het je prestaties/werk niet in de weg zit.. en dat deed het niet gezien de voorbereiding..
Nee ook dat weet je niet. Dat is wat de media verteld. En jij gelooft de media toch nooit? Waarom wel als het even goed uitkomt dan?
nummer10
 nummer10 - zondag 30 oktober 2022 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ook dat weet je niet. Dat is wat de media verteld. En jij gelooft de media toch nooit? Waarom wel als het even goed uitkomt dan?
Neem aan dat ALS hij wel betrokken is bij criminele activiteiten Ajax hem allang echt weg had gestuurd aangezien dat gewoon zou rechtvaardigen dat je hem per direct ontslaat..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 oktober 2022 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien wel en misschien niet, wij zijn er niet bij, jij doet altijd oordelen over zaken alsof je overal bij bent geweest en alle ins en outs weet.

Misschien heeft Ajax wel een grens getrokken onder gewenst gedrag aangezien er misschien wel te veel is gebeurt. Tsja dan is Ihataren binnen die nieuwe regels misschien wel de eerste die pech heeft.
Eens
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2022 - 19:14   quote  deeplink  
Ajax mag van mij in de winterstop Cerny wel huren voor een half jaar.

Die jongen is echt te goed voor Twente.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 oktober 2022 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 19:14 schreef remco k het volgende:
Ajax mag van mij in de winterstop Cerny wel huren voor een half jaar.

Die jongen is echt te goed voor Twente.
In principe haal je hem dan terug

Odgaard van AZ had ik ook liever zien komen dan Lucca, al kan het zijn dat in hem nog muziek zit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 oktober 2022 - 19:52   quote  deeplink  
Zou John van het Schip iets zijn?
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 19:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In principe haal je hem dan terug

Odgaard van AZ had ik ook liever zien komen dan Lucca, al kan het zijn dat in hem nog muziek zit
Lucca is als stormram gehaald. Gewoon een lange spits die je er in de slotfase in gooit als je wat moet forceren. Echter, Schreuder gebruikt alles en iedereen op een verkeerde manier

Lucca is nooit gehaald als basisspits of wat dan ook. En anders haal je Brobbey ook niet voor bijna 20 miljoen.
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 19:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zou John van het Schip iets zijn?
Nee, echt nee!

Ajax moet verdomme eens wat creatiever gaan worden.
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2022 - 12:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Neem aan dat ALS hij wel betrokken is bij criminele activiteiten Ajax hem allang echt weg had gestuurd aangezien dat gewoon zou rechtvaardigen dat je hem per direct ontslaat..
Al was dat wel, dan nog is het eerst aan een rechter om te oordelen. Eerder onderneem je geen stappen.

En zolangzamerhand is het terecht dat Ajax haar handen van Ihataren aftrekt. Want hoe jammer ik het ook vind, er is altijd wat.

En die Schmidt, die we allemaal zo slecht vonden bij PSV, is en was zo slecht nog niet. Zag het met Ihataren goed en nu hij de spelers heeft in Portugal, speelt die verdomd goed voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 00:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee, echt nee!

Ajax moet verdomme eens wat creatiever gaan worden.
Haha oke, duidelijk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 00:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lucca is als stormram gehaald. Gewoon een lange spits die je er in de slotfase in gooit als je wat moet forceren. Echter, Schreuder gebruikt alles en iedereen op een verkeerde manier

Lucca is nooit gehaald als basisspits of wat dan ook. En anders haal je Brobbey ook niet voor bijna 20 miljoen.
Klopt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al was dat wel, dan nog is het eerst aan een rechter om te oordelen. Eerder onderneem je geen stappen.

En zolangzamerhand is het terecht dat Ajax haar handen van Ihataren aftrekt. Want hoe jammer ik het ook vind, er is altijd wat.

En die Schmidt, die we allemaal zo slecht vonden bij PSV, is en was zo slecht nog niet. Zag het met Ihataren goed en nu hij de spelers heeft in Portugal, speelt die verdomd goed voetbal.
Tja dit blijkt nu, voorheen nooit gedacht dat hij Benfica zo goed zou laten voetballen
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al was dat wel, dan nog is het eerst aan een rechter om te oordelen. Eerder onderneem je geen stappen.

En zolangzamerhand is het terecht dat Ajax haar handen van Ihataren aftrekt. Want hoe jammer ik het ook vind, er is altijd wat.

En die Schmidt, die we allemaal zo slecht vonden bij PSV, is en was zo slecht nog niet. Zag het met Ihataren goed en nu hij de spelers heeft in Portugal, speelt die verdomd goed voetbal.
Ik heb altijd gezegd dat hij niet past bij psv qua materiaal, heb hem nooit een slechte trainer gevonden.. sterker nog toen die hij psv begon heb ik gezegd dat hij qua speelstijl beter bij Ajax zou passen... Geen bewijs van, maar maar van me is psv supporter helaas, wel leuke discussies ;)
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 00:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja dit blijkt nu, voorheen nooit gedacht dat hij Benfica zo goed zou laten voetballen
Hij deed het voor PSV ook lang zo slecht niet.

Maar hoe had het bij PSV goed moeten gaan dan? Die hebben jarenlang alleen countervoetbal gespeeld en hadden alleen dat soort spelers. En dan ineens een trainer die vol pressing speelt. Dat kan gewoon bijna niet.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 03:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij deed het voor PSV ook lang zo slecht niet.

Maar hoe had het bij PSV goed moeten gaan dan? Die hebben jarenlang alleen countervoetbal gespeeld en hadden alleen dat soort spelers. En dan ineens een trainer die vol pressing speelt. Dat kan gewoon bijna niet.
Precies dat...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Leuke discussie maar hier schieten we niets mee op.

Mocht Schreuder de zak krijgen wie dan als trainer?

Want ik neem aan dat hij die krijgt als we met 3 of 4 doelpunten verliezen van PSV komend weekend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 10:53   quote  deeplink  
Ben benieuwd naar Kaplan, of dit wel een goede aankoop is.
Heeft nog geen enkele wedstrijd gespeeld voor Ajax, was ook omdat hij geblesseerd was natuurlijk maar toch

Zit nu bij de selectie voor tegen de Rangers maar zal ongetwijfeld niet spelen.
Verwacht hem binnenkort wel met zijn eerste wedstrijd voor Jong Ajax.

Hij heeft toch een prijskaartje van 9,5 miljoen rond zijn nek hangen, is een international van jong Turkije.

Schijnt een groot talent als centrum verdediger te zijn met zijn 1.90m.
Ben benieuwd naar deze centrum verdediger.

Ook een miskoop?
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 10:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben benieuwd naar Kaplan, of dit wel een goede aankoop is.
Heeft nog geen enkele wedstrijd gespeeld voor Ajax, was ook omdat hij geblesseerd was natuurlijk maar toch

Zit nu bij de selectie voor tegen de Rangers maar zal ongetwijfeld niet spelen.
Verwacht hem binnenkort wel met zijn eerste wedstrijd voor Jong Ajax.

Hij heeft toch een prijskaartje van 9,5 miljoen rond zijn nek hangen, is een international van jong Turkije.

Schijnt een groot talent als centrum verdediger te zijn met zijn 1.90m.
Ben benieuwd naar deze centrum verdediger.

Ook een miskoop?
Gast, die gozer is alleen maar geblesseerd geweest.

Alleen, ik verwacht hem heel snel in de basis. Reden: Je koopt een speler omdat je het in hem ziet zitten. Neem daarbij dat zo'n beetje iedere tegengoal uit de lucht komt vallen omdat je geen lengte hebt, dus speelt die jongen straks als die goed genoeg is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 13:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gast, die gozer is alleen maar geblesseerd geweest.

Alleen, ik verwacht hem heel snel in de basis. Reden: Je koopt een speler omdat je het in hem ziet zitten. Neem daarbij dat zo'n beetje iedere tegengoal uit de lucht komt vallen omdat je geen lengte hebt, dus speelt die jongen straks als die goed genoeg is.
Daarom haalde ik hem aan gast ;-) ook omdat hij toch een paar centen gekost heeft
En het gatenkaas is achter in
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 15:57   quote  deeplink  
Moet wel een enorm talent zijn, of die bij Ajax past moeten we gewoon afwachten..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 15:57 schreef nummer10 het volgende:
Moet wel een enorm talent zijn, of die bij Ajax past moeten we gewoon afwachten..
Het is te proberen waard, het liefst als we al ruim voor staan ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 17:14   quote  deeplink  
Dan mag hij van mijn part de gekste wissels doen haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:
Dan mag hij van mijn part de gekste wissels doen haha
Zo zou ik het wel een keer willen zien vanaf de aftrap
Mocht Bergwijn niet goede doen zijn dan wisselen met Brobbey

Doe iets geks...mocht het werken dan laten staan

Sanchez...Timber...Kaplan...Bassey

.......Alvarez......Berghuis......
...............Kudus..............
.Conceicao.................Tadic..
,.............Bergwijn............
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 17:48   quote  deeplink  
Ihattaren en Ajax uit elkaar
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo zou ik het wel een keer willen zien vanaf de aftrap
Mocht Bergwijn niet goede doen zijn dan wisselen met Brobbey

Doe iets geks...mocht het werken dan laten staan

Sanchez...Timber...Kaplan...Bassey

.......Alvarez......Berghuis......
...............Kudus..............
.Conceicao.................Tadic..
,.............Bergwijn............
Waarom wou je Brobbey eruit halen... Middenveld mee eens, maar tadic vanaf links is ook altijd nog niet alles, bassey vind ik geen linksback..

Kies dan

Timber Kaplan bassey wijndal
Alvarez Berghuis
Kudus
Conceincao Brobbey Bergwijn

Maar zo zijn er heel veel prima opstellingen te bedenken eigenlijk, Schreuder ziet ze alleen elke dag en lijkt het vooralsnog niet te zien ofzo, ook de wissels zijn vaak van bedenkelijk niveau
Loetje
 Loetje - maandag 31 oktober 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:48 schreef nummer10 het volgende:
Ihattaren en Ajax uit elkaar
Die gaat gehaald worden door Frans van Seumeren bij Utrecht, denk ik
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die gaat gehaald worden door Frans van Seumeren bij Utrecht, denk ik
Yep, daar dacht ik ook gelijk aan... En let op gaat de sterren van de hemel spelen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die gaat gehaald worden door Frans van Seumeren bij Utrecht, denk ik
Die is er gek genoeg voor
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 18:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die is er gek genoeg voor
Had hem ook nog gewoon graag bij Ajax gezien...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0930819