BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 31 oktober 2022 - 18:43   quote  deeplink  
"De middenvelder speelde al langer geen rol van betekenis meer. "Het is besloten door Ajax. Wat ik ervan vind, houd ik voor mezelf."

Aldus Schreuder...

Ik krijg oprecht steeds meer de indruk dat die man niet op zijn plek is bij Ajax.. of het vaak oneens is met hoe dingen gaan..

Was hij daarom ook niet vertrokken in Duitsland omdat die niet op 1 lijn zat met de heren erboven?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 17:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Waarom wou je Brobbey eruit halen... Middenveld mee eens, maar tadic vanaf links is ook altijd nog niet alles, bassey vind ik geen linksback..

Kies dan

Timber Kaplan bassey wijndal
Alvarez Berghuis
Kudus
Conceincao Brobbey Bergwijn

Maar zo zijn er heel veel prima opstellingen te bedenken eigenlijk, Schreuder ziet ze alleen elke dag en lijkt het vooralsnog niet te zien ofzo, ook de wissels zijn vaak van bedenkelijk niveau
Kan ook, doe iets geks.

Maar naar de verdediging kijkend dan toch liever Blind ipv Wijndal.

Wijndal is echt niet veel sneller dan Blind, heeft ook niet het spelinzicht van Blind.

Wel goed dat je ook durft met Kaplan centraal en Timber op rechts, Sanchez komt nog te kort, zit nog in het leerproces.

Middenveld is perfect

Aanval Kan ook, alleen wil ik Tadic niet uit het elftal omdat hij nog steeds heel belangrijk is op links.

Bergwijn ook niet, vandaar dat ik hem in de spits zet omdat hij daar al meer gespeeld heeft, zeg niet dat hij de juiste spits is maar laat het maar zien.

Brobbey mag op komen draven mocht het niet werken met Bergwijn.

Maar het is te proberen waard
Hou wel van iets verrassends als het niet draait.

Mocht het gaan draaien met welke 11 dan ook fijn laten staan dan Schreuder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2022 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 31 oktober 2022 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:
"De middenvelder speelde al langer geen rol van betekenis meer. "Het is besloten door Ajax. Wat ik ervan vind, houd ik voor mezelf."

Aldus Schreuder...

Ik krijg oprecht steeds meer de indruk dat die man niet op zijn plek is bij Ajax.. of het vaak oneens is met hoe dingen gaan..

Was hij daarom ook niet vertrokken in Duitsland omdat die niet op 1 lijn zat met de heren erboven?
Ik denk niet dat hij dit besloten heeft, is van hogerhand.

Het is jammer, hij kan goed voetballen maar hij zal misschien een verstoring zijn voor het groepsproces.

In 1e instantie terug naar Juventus, ik hoop voor hem niet dat het einde carrière is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Al weken geleden geroepen dat Ihattaren mocht vertrekken. Had daar geen officieel bericht voor nodig.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2022 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2022 - 18:43 schreef nummer10 het volgende:
"De middenvelder speelde al langer geen rol van betekenis meer. "Het is besloten door Ajax. Wat ik ervan vind, houd ik voor mezelf."

Aldus Schreuder...

Ik krijg oprecht steeds meer de indruk dat die man niet op zijn plek is bij Ajax.. of het vaak oneens is met hoe dingen gaan..

Was hij daarom ook niet vertrokken in Duitsland omdat die niet op 1 lijn zat met de heren erboven?
Met alle respect, ik zie Schreuder juist meer en meer zijn eigen plan maken. En dat is zoals het hoort. Een trainer wordt er ook op aangekeken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2022 - 23:45   quote  deeplink  
Ik hoor vooral een Schreuder die van Ajax weer een klein kind maakt.
Loetje
 Loetje - donderdag 03 november 2022 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik hoor vooral een Schreuder die van Ajax weer een klein kind maakt.
Dan heb je het over de manier van opstellen en wisselen, dat klopt niet.

Maar wel gewoon goed dat hij zich uitspreekt.
remco k
 remco k - donderdag 03 november 2022 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2022 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan heb je het over de manier van opstellen en wisselen, dat klopt niet.

Maar wel gewoon goed dat hij zich uitspreekt.
Ik vind dat hij dat intern moet doen. Hij uit zich nu te veel extern en laat daarmee voornamelijk zien dat ze niet op 1 lijn zitten over bepaalde zaken.

En dat is management regel nummer 1, hoe erg de verschillen intern ook zijn, extern laten we zien 1 front te zijn. Nou het lijkt er niet op met Schreuder
Loetje
 Loetje - donderdag 03 november 2022 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2022 - 07:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat hij dat intern moet doen. Hij uit zich nu te veel extern en laat daarmee voornamelijk zien dat ze niet op 1 lijn zitten over bepaalde zaken.

En dat is management regel nummer 1, hoe erg de verschillen intern ook zijn, extern laten we zien 1 front te zijn. Nou het lijkt er niet op met Schreuder
Normaliter ben ik dit ook wel eens. Maar alles en iedereen merkt toch wel dat het momenteel niet klopt, eigenlijk al sinds de laatste dagen van de transferwindow.

Schreuder doet echt teveel fout, maar er komt ook een hoop over hem heen wat hij dan weer niet doet. Soms begrijp ik het daarom wel.
Hij wordt namelijk ook niet gesteund he. Zelfs openbaar gewoon. Hamstra beloofde ook dat bepaalde spelers niet mochten gaan. Nogmaals, ik ben het eens dat het beter intern gehouden kan worden, maar snap het ergens gewoon echt wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2022 door Loetje --
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 november 2022 - 20:26   quote  deeplink  
Ik las een Brits persbericht dat Chelsea in januari (2023) opnieuw voor Alvarez wil gaan en in ruil daarvoor Ziyech aanbiedt.
Ik ben zeer benieuwd of dit klopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2022 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 november 2022 - 20:26 schreef Pietje het volgende:
Ik las een Brits persbericht dat Chelsea in januari (2023) opnieuw voor Alvarez wil gaan en in ruil daarvoor Ziyech aanbiedt.
Ik ben zeer benieuwd of dit klopt.
Ik heb dit ook gelezen, maar goed in eerste instantie ging het gerucht dat Zyech voor het seizoen al zou komen en plots kwamen ze met Ocampos aan.

Ik wacht het wel af wat er gaat gebeuren
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 november 2022 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2022 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik hoor vooral een Schreuder die van Ajax weer een klein kind maakt.
Schreuder met zijn Calimero gejank. Ohjee er gaan een paar spelers weg, nu kan ik het niet.

Hij geeft ook zelf aan dat een coach overschat wordt, maar kijk naar Ten Hag en hoe hij dat ook weer oppakt bij United. Een coach moet zorgen dat iedereen voor elkaar knokt en vecht en een strategie bedenkt om de tegenstander pijn te doen.

Schreuder kijkt niet naar de tegenstander, die zet gewoon een paar spelers neer, zoals wij dat ook zouden doen. Verder zorgt hij dat het team uit elkaar valt, Ik hoor ook dat hij veel minder aanwezig is dan Ten Hag.

Fuck Schreuder, pleur hem eruit en neem een echte technisch directuer aan
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2022 - 00:43   quote  deeplink  
Van wat ik nu lees is Ajax echt een lachertje hoe ze met Ihattaren omgaan... Enkel alleen brave jongetjes van de klas willen hebben.. kliniek voor moeilijk voedbare jongeren ? Omdat ? Omdat die zijn bek los trekt als het hem niet aanstaat? Lekker man al die ja en amen knikkers.. tis net echt een bedrijf.. meelopertjes die het hoogst haalbare krijgen ipv goedwerk af te leveren.. iets met kontekruipers, iets wat je indd in het bedrijfsleven ook vaak ziet helaas..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2022 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2022 - 00:43 schreef nummer10 het volgende:
Van wat ik nu lees is Ajax echt een lachertje hoe ze met Ihattaren omgaan... Enkel alleen brave jongetjes van de klas willen hebben.. kliniek voor moeilijk voedbare jongeren ? Omdat ? Omdat die zijn bek los trekt als het hem niet aanstaat? Lekker man al die ja en amen knikkers.. tis net echt een bedrijf.. meelopertjes die het hoogst haalbare krijgen ipv goedwerk af te leveren.. iets met kontekruipers, iets wat je indd in het bedrijfsleven ook vaak ziet helaas..
Nee vriend, omdat hij in een milieu is terecht gekomen waar Ajax hem graag uit had gehaald.
wvb
 wvb - donderdag 10 november 2022 - 10:21   quote  deeplink  
Danilo doet het goed bij Feyenoord.
Is ook voor een appel en een ei vertrokken.
Zeer naïef beleid. In potentie een sluwe en balvaardige spits, in principe een Ajax spits.
Daar had echt veel meer ingezeten.
Huntelaar had hem kunnen kneden.
Huntelaar is geen persoon voor marketing en transfers.
Neres hetzelfde verhaal, Tagliafico idem.
Was er maar één ziende, in het land der blinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2022 door wvb --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 12:01   quote  deeplink  
'Ajax hoopt op drie versterkingen en wil met Schreuder kampioen worden'

Gisteren, 08:42 Laatste update: 08:55
301

Ajax staat voor een drukke winterse transferperiode. De Amsterdammers zijn van plan om zich te roeren, vertelt clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf.

"Ajax gaat proberen zich te versterken. Ik denk dat het heel verstandig zou zijn om Edson Álvarez, die heel duidelijk met zijn hoofd niet meer bij Ajax is, in de winter te verkopen. Daar komen clubs voor en dat geld kun je dan aanwenden om dit elftal op twee, drie of misschien wel vier plekken te versterken", begint Verweij in de voetbalpodcast van de krant.

Verweij benadrukt dat de waarde van de Mexicaan voor de ploeg van Alfred Schreuder buiten kijf staat. "Volgens mij is het een enorme beuk geweest dat hij niet op de laatste dag van de zomerse transferwindow naar Chelsea mocht. Dat zie je volgens mij terug in zijn spel. Dan is wellicht er maar één oplossing: een goede prijs krijgen, strik erom en vervangers halen."

Volgens De Telegraaf-verslaggever is 'een linker centrale verdediger geen overbodige luxe'. "Is het niet vóór Bassey, dan is het achter Bassey. Je hebt daar niet veel smaken. Daley Blind zou er kunnen spelen, maar dat is al een paar keer niet helemaal goed gegaan. Ik denk ook dat er een extra middenvelder en een extra aanvaller zullen komen", voorspelt hij.

Ook Verweij verwacht dat Schreuder mag aanblijven. "Ik heb het gevoel dat – als het kan – ze bij Ajax het naar de winterstop willen tillen, zich willen versterken en met Schreuder aan boord kampioen willen worden. De positie van veel mensen wordt er ook niet sterker op als Schreuder eruit vliegt."

********************************************

Ik denk dat Verweij er niet ver naast zit.
Schreuder zal er waarschijnlijk niet uitvliegen want dat heeft weer consequenties voor degene die achter de aanname zaten.
Zo zou het weleens kunnen gaan
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 13 november 2022 - 22:09   quote  deeplink  
Als je Schreuder een eerlijke kans wilt geven, moet ie ook het materiaal hebben. Echter moet je in mijn ogen met de huidige selectie meer kunnen brengen dan nu. Er is geen team van gemaakt en de spelers hebben geen vaste plek en duidelijkheid.
In de winter een paar miskopen zien te slijten en een Zyjech en vd Beek ophalen. Uiteraard ook n keeper.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 november 2022 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 22:09 schreef bertus bikkel het volgende:
Als je Schreuder een eerlijke kans wilt geven, moet ie ook het materiaal hebben. Echter moet je in mijn ogen met de huidige selectie meer kunnen brengen dan nu. Er is geen team van gemaakt en de spelers hebben geen vaste plek en duidelijkheid.
In de winter een paar miskopen zien te slijten en een Zyjech en vd Beek ophalen. Uiteraard ook n keeper.
Dan moeten de spelers ook willen voetballen, 2e helft gezien tegen Emmen?
nummer10
 nummer10 - maandag 14 november 2022 - 00:30   quote  deeplink  
Blind is onder Alfred Schreuder niet meer zeker van een basisplaats. Hij viel tegen Emmen in, maar bakte er weinig van. "Ik ga het gewoon zeggen: er staan een paar nare mannetjes op het veld. Ik denk dat sommige spelers de tweede helft gesaboteerd hebben. Daar leek het op", zegt Van der Vaart bij Studio Voetbal. "Ik zag een blik in de ogen van Daley Blind.. Die is zó boos, die loopt geen seconde meer voor Schreuder. Alsof hij denkt: lekker dan, die is ook weg. Hij was op een soort oorlogsmissie."
Pietje
 Pietje - maandag 14 november 2022 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:
Blind is onder Alfred Schreuder niet meer zeker van een basisplaats. Hij viel tegen Emmen in, maar bakte er weinig van. "Ik ga het gewoon zeggen: er staan een paar nare mannetjes op het veld. Ik denk dat sommige spelers de tweede helft gesaboteerd hebben. Daar leek het op", zegt Van der Vaart bij Studio Voetbal. "Ik zag een blik in de ogen van Daley Blind.. Die is zó boos, die loopt geen seconde meer voor Schreuder. Alsof hij denkt: lekker dan, die is ook weg. Hij was op een soort oorlogsmissie."
Ik heb het gehoord en ik heb het gezien, gisteravond.
De desinteresse van (onder andere) Blind viel mij zaterdagavond tijdens de wedstrijd tegen Emmen ook op.
remco k
 remco k - maandag 14 november 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 november 2022 - 12:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
'Ajax hoopt op drie versterkingen en wil met Schreuder kampioen worden'

Gisteren, 08:42 Laatste update: 08:55
301

Ajax staat voor een drukke winterse transferperiode. De Amsterdammers zijn van plan om zich te roeren, vertelt clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf.

"Ajax gaat proberen zich te versterken. Ik denk dat het heel verstandig zou zijn om Edson Álvarez, die heel duidelijk met zijn hoofd niet meer bij Ajax is, in de winter te verkopen. Daar komen clubs voor en dat geld kun je dan aanwenden om dit elftal op twee, drie of misschien wel vier plekken te versterken", begint Verweij in de voetbalpodcast van de krant.

Verweij benadrukt dat de waarde van de Mexicaan voor de ploeg van Alfred Schreuder buiten kijf staat. "Volgens mij is het een enorme beuk geweest dat hij niet op de laatste dag van de zomerse transferwindow naar Chelsea mocht. Dat zie je volgens mij terug in zijn spel. Dan is wellicht er maar één oplossing: een goede prijs krijgen, strik erom en vervangers halen."

Volgens De Telegraaf-verslaggever is 'een linker centrale verdediger geen overbodige luxe'. "Is het niet vóór Bassey, dan is het achter Bassey. Je hebt daar niet veel smaken. Daley Blind zou er kunnen spelen, maar dat is al een paar keer niet helemaal goed gegaan. Ik denk ook dat er een extra middenvelder en een extra aanvaller zullen komen", voorspelt hij.

Ook Verweij verwacht dat Schreuder mag aanblijven. "Ik heb het gevoel dat – als het kan – ze bij Ajax het naar de winterstop willen tillen, zich willen versterken en met Schreuder aan boord kampioen willen worden. De positie van veel mensen wordt er ook niet sterker op als Schreuder eruit vliegt."

********************************************

Ik denk dat Verweij er niet ver naast zit.
Schreuder zal er waarschijnlijk niet uitvliegen want dat heeft weer consequenties voor degene die achter de aanname zaten.
Zo zou het weleens kunnen gaan
Verweij begint over een linker centrale verdediger voor achter Bassey terwijl je daar Kaplan voor hebt gekocht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 november 2022 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Verweij begint over een linker centrale verdediger voor achter Bassey terwijl je daar Kaplan voor hebt gekocht.
Eens, laat hem maar eens spelen dan zien we wat hij in huis heeft
nummer10
 nummer10 - maandag 14 november 2022 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 19:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Verweij begint over een linker centrale verdediger voor achter Bassey terwijl je daar Kaplan voor hebt gekocht.
Kaplan was toch de eventuele vervanger voor timber ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 november 2022 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan was toch de eventuele vervanger voor timber ?
Hij is zo wel links als rechts centraal in te zetten, ook al is hij binnen gehaald als de vervanger van Schuurs
Loetje
 Loetje - maandag 14 november 2022 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan was toch de eventuele vervanger voor timber ?
Kaplan is vrijwel direct gekocht na de verkoop van Schuurs, voor wie hij de opvolger was.

En Schuurs speelt nog steeds zeer goed in Italie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 november 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 22:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kaplan is vrijwel direct gekocht na de verkoop van Schuurs, voor wie hij de opvolger was.

En Schuurs speelt nog steeds zeer goed in Italie
Benieuwd hoe Kaplan het gaat doen, wie weet vanaf januari
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 november 2022 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 22:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kaplan is vrijwel direct gekocht na de verkoop van Schuurs, voor wie hij de opvolger was.

En Schuurs speelt nog steeds zeer goed in Italie
Ah ye dat was het..

Doet het goed indd, evenals Botman in de pl.. misschien iets te snel weggedaan beide?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 november 2022 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 09:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ah ye dat was het..

Doet het goed indd, evenals Botman in de pl.. misschien iets te snel weggedaan beide?
Weg gedaan beiden?

Ze wilden zelf weg, ze kregen misschien niet altijd speeltijd, maar beiden hoefden niet weg van Ajax destijds.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 november 2022 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 15:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weg gedaan beiden?

Ze wilden zelf weg, ze kregen misschien niet altijd speeltijd, maar beiden hoefden niet weg van Ajax destijds.
Ok iets te makkelijk laten vertrekken... Misschien klinkt dat beter...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 november 2022 - 18:41   quote  deeplink  
Schuurs zou meer speeltijd krijgen hadden ze hem toe gezegd, Botman was nog niet zo ver dat hij meer speeltijd zou krijgen.

Maar goed als ze naar het buitenland vertrekken zijn ze er al langer mee bezig, je verkast niet zo maar dan heb je al interesse.

Zou jij de bank warm willen houden als je bijvoorbeeld in Italië aan speeltijd komt, al blijft het dan ook de vraag of ze daar in de basis komen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 november 2022 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 18:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schuurs zou meer speeltijd krijgen hadden ze hem toe gezegd, Botman was nog niet zo ver dat hij meer speeltijd zou krijgen.

Maar goed als ze naar het buitenland vertrekken zijn ze er al langer mee bezig, je verkast niet zo maar dan heb je al interesse.

Zou jij de bank warm willen houden als je bijvoorbeeld in Italië aan speeltijd komt, al blijft het dan ook de vraag of ze daar in de basis komen
Dus te weinig kansen/minuten van de trainer... Dus te makkelijk laten gaan ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 november 2022 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus te weinig kansen/minuten van de trainer... Dus te makkelijk laten gaan ;)
Hahaha die kansen/minuten moet hij bij die andere club ook maar eens pakken, kijk naar Conceicaou, Ocampos enfin het is toch duidelijk..

Dus kiezen ze zelf voor een buitenlands avontuur, overigens doen de meesten dit bij Ajax.
Wie blijft er voor die ene club spelen, bezit clubliefde en komen terug ?

Misschien Klaassen, Blind en Tadic
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 15 november 2022 - 21:51   quote  deeplink  
Na de winterstop half jaartje De Ligt huren van Bayern. Kan die mooi Kaplan inwerken samen met Timber. Alvarez ruilen voor Zyjech bij Chelsea en vd Beek uit zijn lijden verlossen!
Dan alleen nog n keeper en n trainer , de overbodige spelers zoals Ocampos terugsturen
en klaar is kees!!
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2022 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 november 2022 - 20:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan was toch de eventuele vervanger voor timber ?
Nee.
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2022 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 09:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ah ye dat was het..

Doet het goed indd, evenals Botman in de pl.. misschien iets te snel weggedaan beide?
Nee. Soms hebben mensen zo’n ontwikkeling elders nodig. Spelen daar ook in een compleet ander systeem.

Zelfs in zo’n berichtje een sneer naar de club.
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2022 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus te weinig kansen/minuten van de trainer... Dus te makkelijk laten gaan ;)
Nee. Gewoon niet goed genoeg destijds om meer speeltijd te krijgen.

Schuurs maakte bij ons de ene na de andere domme fout.
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 november 2022 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2022 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Soms hebben mensen zo’n ontwikkeling elders nodig. Spelen daar ook in een compleet ander systeem.

Zelfs in zo’n berichtje een sneer naar de club.
Zie je geen vraagteken ? Daarbij is het niet de eerste speler die te weinig waardering kreeg en wou vertrekken, gebeurd overigens bij alle andere clubs ook. Dus staat los van Ajax
remco k
 remco k - woensdag 16 november 2022 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 november 2022 - 17:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zie je geen vraagteken ? Daarbij is het niet de eerste speler die te weinig waardering kreeg en wou vertrekken, gebeurd overigens bij alle andere clubs ook. Dus staat los van Ajax
Een speler die vind dat hij te weinig waardering krijgt, krijgt niet perse te weinig waardering, dat is slechts zijn mening.

Jij brengt dat soort dingen altijd alsof dat gewoon waar is en het altijd aan de club ligt.
p111
 p111 - woensdag 16 november 2022 - 18:05   quote  deeplink  
Bij Ajax krijgen ze genoeg kans alleen bij Ajax zin over het algemeen wat arrog/mannetjes die weinig tot geen geduld hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 november 2022 - 20:20   quote  deeplink  
Ihattaren is dinsdagmiddag gearresteerd door de politie in Utrecht. De 20-jarige profvoetballer, die tot kort geleden onder contract stond bij Ajax, wordt verdacht van ernstige bedreiging, zo meldt De Telegraaf.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2022 - 22:41   quote  deeplink  
Sinds wanneer word je aangehouden voor enkel bedreigen eigenlijk ..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 november 2022 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2022 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:
Sinds wanneer word je aangehouden voor enkel bedreigen eigenlijk ..
Legt er aan in welke mate...
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 november 2022 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2022 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:
Sinds wanneer word je aangehouden voor enkel bedreigen eigenlijk ..
Doodsbedreigingen kan gewoon voorarrest op staan
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2022 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2022 - 23:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doodsbedreigingen kan gewoon voorarrest op staan
Ken genoeg verhalen waarbij dit aan de orde was en dat ze zeggen, doen we niks mee... Vandaar mijn vraag... Neemt niet weg dat ik elke arrestatie zal rechtvaardigen qua bedreiging en dat ik de politie normaal vrij laks hierin vind terwijl er wel degelijk echte dreiging was... 3 meiden die ik heel goed kende hierin verloren terwijl er wel degelijk aanwijzingen waren en bedreigingen maar voor niks afwerd gedaan...
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2022 - 01:25   quote  deeplink  
https://www.tubantia.nl/almelo/almelose-buurt-geschokt-door-moord-ribanna-van-montfoort~a664ff6d/

https://www.ad.nl/binnenland/c1000-schutter-leidde-een-luxe-leven~a30769a6/

https://www.tubantia.nl/almelo/verdachte-doden-talitha-van-limbeek-26-uit-almelo-praat-met-geheugendokter~a90b359f/

Alle 3 werden ze bedreigd met de dood en er werd geen fuck meegdaan omdat het enkel om bedreigingen ging...

En kom niet aan met media..

Ken ze alle 3, en de vriendjes helaas
Loetje
 Loetje - woensdag 23 november 2022 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2022 - 01:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ken genoeg verhalen waarbij dit aan de orde was en dat ze zeggen, doen we niks mee... Vandaar mijn vraag... Neemt niet weg dat ik elke arrestatie zal rechtvaardigen qua bedreiging en dat ik de politie normaal vrij laks hierin vind terwijl er wel degelijk echte dreiging was... 3 meiden die ik heel goed kende hierin verloren terwijl er wel degelijk aanwijzingen waren en bedreigingen maar voor niks afwerd gedaan...
Klopt, maar dat is iets anders. Er wordt wel vaker met meerdere maatstaven gemeten. Soms terecht, soms onterecht.

Zeg ik tegen jou, pas op of ik sla je de tering in, zou het zelfs alleen tot verhoor of de maximale eerste 6 uur kunnen gaan.

Zodra ik jou serieus bedreig wat tegen het leven gericht is, kan je gewoon 3 dagen zitten als ze het maar een klein beetje denken te bewijzen. Wanneer je iemand met een wapen bedreigd, kan het zomaar tot 90 dagen komen

Het hangt er allemaal maar net af wat het is en welk OM je voor je hebt
Loetje
 Loetje - woensdag 23 november 2022 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Er niets mee doen is wat anders dan niet hetgeen kunnen bieden wat iemand nodig heeft.

Justitie heeft te maken met de wet. Als jij mij met de dood bedreigd, is dat een strafbaar feit, maar helaas geen feit waar je jou langdurig mee uit de samenleving kunt houden. Ofwel, als je je dreigement wilt uitvoeren, kan dat toch wel.

Hetzelfde met stalking hè. Het is simpelweg iets waar we met ons systeem in de eerste aanleg heel weinig mee kunnen. Met dank aan onze huidige en voormalige ministers van Justitie
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 november 2022 - 09:15   quote  deeplink  
Je hebt ook wel gelijk Loetje, ik vind het gewoon krom hoe bepaalde dingen hier werken, laat ik het daarop houden...

Neemt niet weg dat Ihattaren achterlijk bezig is en Ajax de juiste keuze heeft gemaakt.. hoe spijtig ook
Pietje
 Pietje - woensdag 23 november 2022 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2022 - 09:15 schreef nummer10 het volgende:
Je hebt ook wel gelijk Loetje, ik vind het gewoon krom hoe bepaalde dingen hier werken, laat ik het daarop houden...

Neemt niet weg dat Ihattaren achterlijk bezig is en Ajax de juiste keuze heeft gemaakt.. hoe spijtig ook
Ik denk dat Ajax heel blij moet zijn, dat het zo loopt met Ihattaren. Ik ben er van overtuigd dat zij van een hele hoop ellende verschoond zijn gebleven wanneer zij Ihattaren wel een contract zouden hebben gegeven. Die jongen moet eens goed en vooral langdurig in de spiegel kijken en zichzelf afvragen waar hij in godsnaam mee bezig is. Wat eens een talent was... Triest, maar eigen schuld. Het zal mij niet verbazen wanneer hij in de zware criminaliteit terecht komt.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 november 2022 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2022 - 01:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er niets mee doen is wat anders dan niet hetgeen kunnen bieden wat iemand nodig heeft.

Justitie heeft te maken met de wet. Als jij mij met de dood bedreigd, is dat een strafbaar feit, maar helaas geen feit waar je jou langdurig mee uit de samenleving kunt houden. Ofwel, als je je dreigement wilt uitvoeren, kan dat toch wel.

Hetzelfde met stalking hè. Het is simpelweg iets waar we met ons systeem in de eerste aanleg heel weinig mee kunnen. Met dank aan onze huidige en voormalige ministers van Justitie
Volledig eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1059091