BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 13 januari 2023 - 17:41   quote  deeplink  
Alleen Brobbey zou nog geblesseerd zijn. Alle grieppatiënten zouden weer in training zijn en wellicht dat zij morgen tegen FC Twente kunnen spelen.
Dat vind ik positief nieuws. Ik hoop dat alle spelers zich zullen realiseren wat er morgenavond op het spel staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 14 januari 2023 - 08:31   quote  deeplink  
Huntelaar haalt uit naar Ajax-supporters: ‘Zet je frustraties opzij’

Milan Keskin

14 jan. 2023 08:14 CET
2 min leestijd

Klaas-Jan Huntelaar is in een uitgebreid interview met Het Parool ingegaan op de huidige situatie van Ajax. De oud-international gaat onder meer in op de huidige crisis bij Ajax en het vertrek van Daley Blind bij de club. “Dat was toen een klap in zijn gezicht.”

Het zijn momenteel roerige tijden in Amsterdam. Het team van Alfred Schreuder weet al tijden niet meer te overtuigen en dus beginnen de supporters van de club te morren. “Tegen supporters zou ik willen zeggen: zet je frustraties opzij en blijf achter de ploeg staan”, zegt Huntelaar tegenover de krant. Volgens de oud-speler van onder meer Schalke 04, AC Milan en Real Madrid is het tijd voor een nieuw begin: “Zo zie ik het echt. Als je zoveel spelers verliest, moet je bouwen aan een nieuw elftal. Dat gaat niet in één rechte lijn, en dus spelen emoties op.”

Ondanks de druk vanuit de supporters staat Schreuder niet ter discussie bij Ajax. Volgens de technische man van de club is er zeker wel gekeken naar verbeterpunten, maar is een trainer een belangrijk onderdeel van het beleid. Ook na de vertrouwensbreuk tussen Schreuder en Blind stond de oefenmeester niet ter discussie. Toch baalt Huntelaar ervan hoe het allemaal is gelopen: “Hij heeft Ajax een verzoek gedaan, eerst via zijn zaakwaarnemer: hij wilde transfervrij vertrekken. Daarna gaf hij aan dat hij sinds vorig seizoen met een apart gevoel rondliep. Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht. Ik begrijp zelf ook wel dat dat pijn heeft gedaan. Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan.”

Om de selectie te voorzien van een kwaliteitsimpuls zijn de Amsterdammers naarstig op zoek naar versterkingen. Gerónimo Rulli is de eerste aanwinst van de club. De doelman kwam over van Villarreal en maakte tegen FC Den Bosch al zijn debuut: “We zijn blij dat Rulli er is, onze eerste keus. Zijn komst is breed gedragen in de club. We hebben met de scouting de selectie geanalyseerd.” Huntelaar weet wat hem de komende weken te doen staat: “In de achterhoede zitten we wat dun in de spelers. Maar daardoor kunnen we nu wel jonge spelers de kans geven, zoals Olivier Aertssen en Jorrel Hato. We hebben in de winterstop besloten de A-selectie iets kleiner te maken, zodat jonge jongens als Kian Fitz-Jim en Youri Baas konden doorschuiven. We weten met welke spelers uit eigen jeugd we rekening moeten houden. Hato heeft net zijn eerste contract getekend, met Aertssen zijn we zo goed als rond over contractverlenging.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 januari 2023 door Jack Huntelaar --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 14 januari 2023 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 januari 2023 - 17:41 schreef Pietje het volgende:
Alleen Brobbey zou nog geblesseerd zijn. Alle grieppatiënten zouden weer in training zijn en wellicht dat zij morgen tegen FC Twente kunnen spelen.
Dat vind ik positief nieuws. Ik hoop dat alle spelers zich zullen realiseren wat er morgenavond op het spel staat.
Das inderdaad goed nieuws, echter als je flink griep hebt gehad, is een hele wedstrijd spelen bijna onmogelijk. En zeker een topper als vanavond. Denk dat het een middenveld wordt zonder creativiteit met Alvarez, Klaassen, Taylor en we zullen het moeten hebben van de bevliegingen van onze Portugees op rechts.
Vanavond maar eens letten op Zerrouki, dat schijnt een topspeler te zijn of worden waar oa Feyenoord achteraan zat.
Verder heb ik geen verwachtingen van onze ploeg, topwedstrijden winnen we niet onder Schreuder en na volgende week is het seizoen voorbij wat betreft het kampioenschap vrees ik.
Hopen op n gunstige bekerloting dan maar vanavond....
p111
 p111 - zaterdag 14 januari 2023 - 10:39   quote  deeplink  
Zerrouki, aardige speler die bij Ajax is opgeleid maar wordt wel erg omhoog geschreven.Ik ben nieuwsgierig hoe ze spelen vanavond.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 15 januari 2023 - 00:08   quote  deeplink  
Helaas ook geen gunstige loting....
Het is allemaal heel droevig op dit moment.
Weet niet wat ik zie en ik wordt er heel verdrietig van.
p111
 p111 - zondag 15 januari 2023 - 11:08   quote  deeplink  
Je kan niet ongestraft een heel elftal verkopen !!!! Schuld directie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 15 januari 2023 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 januari 2023 - 11:08 schreef p111 het volgende:
Je kan niet ongestraft een heel elftal verkopen !!!! Schuld directie
Dat blijkt nu, ook staan Kudus, Alvarez en waarschijnlijk Timber te popelen om weg te gaan
wvb
 wvb - dinsdag 17 januari 2023 - 17:31   quote  deeplink  
Als ik het laatste nieuws over Ocampos echt moet geloven.
Het is toch niet te geloven.
Geef je eigen talenten beter een kans.
Het "grote geld" komt binnen en vliegt er net zo snel weer uit met de aankoop van prutsers van spelers zonder enige marktwaarde.
Wat een verkwisting, wat een amateuristisch beleid.
De ene verliespost, wordt op de andere verliespost gestapeld met de aankoop van totaal ondermaatse spelers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 21:52   quote  deeplink  
'Ajax gaat concurreren met PSV en meldt zich ook bij Danjuma'

20:10, Vandaag Laatste update: 20:12

PSV is niet de enige Nederlandse club die geïnteresseerd is in Arnaut Danjuma. De Telegraaf brengt woensdagavond naar buiten dat ook Ajax de buitenspeler van Villarreal op de radar heeft.

De krant meldt dat Danjuma deze week nog een knoop doorhakt over zijn toekomst. De twee Nederlandse clubs hebben te maken met moordende concurrentie, klinkt het. Zo zouden er clubs uit de Premier League en de Serie A geïnteresseerd zijn in Danjuma.

Ajax heeft wel een voordeel ten opzichte van PSV. De Amsterdammers zouden namelijk in staat zijn om zijn salaris te betalen. Iets wat bij PSV mogelijk een struikelblok is. Danjuma ligt tot 2026 vast bij Villarreal, maar hoopt in januari te verkassen. In beide gevallen zou het om een deal op huurbasis kunnen gaan.

Danjuma werd recent in Engeland gesignaleerd. Daar had hij toestemming van zijn werkgever om met geïnteresseerde clubs te praten. Danjuma kwam eerder uit voor Bournemouth en die club toont nu weer veel interesse.
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2023 - 22:14   quote  deeplink  
Kijk. Dat zou nou een aanvaller zijn die ik graag zie komen. Alleen hij komt ook liever vanaf links.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:14 schreef remco k het volgende:
Kijk. Dat zou nou een aanvaller zijn die ik graag zie komen. Alleen hij komt ook liever vanaf links.
Daar zat ik dus ook al aan te denken.. ken hem verder niet echt maar is dat ook geen speler met veel snelheid die het met name moet hebben van de omschakeling of is dit wel een speler die 1 v 1 op techniek een mannetje kan passeren ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:14 schreef remco k het volgende:
Kijk. Dat zou nou een aanvaller zijn die ik graag zie komen. Alleen hij komt ook liever vanaf links.
Ik ben er ook heel blij mee, en ook ik snap het niet want zijn positie is links in de aanval.

Hij zou eventueel ook in de spits kunnen maar het is in principe een vleugelspeler.
Proberen ze de prijs voor PSV op te drijven of willen ze hem echt???

We hebben nu Tadic, Bergwijn en ik hoop Danjuma maar hoe dan?
Tadic zie ik naar de achtergrond, de bank verdwijnen of op 10

Ik zie dan een aanval met :

Bergwijn---------Danjuma--------Conceicao

----------------Tadic (10)---------------

De 3 musketiers Danjuma, Tadic, Bergwijn kunnen wel allen naar hartelust 3 van positie wisselen mocht het niet lopen

Aanvullend: het schijnt wat ik nu lees op huurbasis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook al aan te denken.. ken hem verder niet echt maar is dat ook geen speler met veel snelheid die het met name moet hebben van de omschakeling of is dit wel een speler die 1 v 1 op techniek een mannetje kan passeren ?
Beiden, heb je hem nooit zien spelen in het Nederlands Elftal of bij Villarreal ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 januari 2023 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Beiden, heb je hem nooit zien spelen in het Nederlands Elftal of bij Villarreal ?
Nope.. vandaar mijn vraag wat voor speler het is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 januari 2023 - 14:34   quote  deeplink  
Raar dat ik hoorde dat Ajax wat spelers wilde aantrekken, maar tot nog toe alleen Rulli is gekomen???
remco k
 remco k - zondag 22 januari 2023 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat ik hoorde dat Ajax wat spelers wilde aantrekken, maar tot nog toe alleen Rulli is gekomen???
Volgens schreuder komt dit door de afwezigheid van een TD.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 januari 2023 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 januari 2023 - 14:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat ik hoorde dat Ajax wat spelers wilde aantrekken, maar tot nog toe alleen Rulli is gekomen???
Het gaat alleen om een centrale verdediger heb ik gelezen
Dan hebben ze tot 31 januari de tijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 18:47   quote  deeplink  
Het gerucht gaat dat Ajax in verband wordt gebracht met Twente verdediger Hilgers, ben benieuwd
Loetje
 Loetje - maandag 23 januari 2023 - 19:58   quote  deeplink  
Jeej....

Nog even en we halen de doelman van FC Skippybal G-1
nummer10
 nummer10 - maandag 23 januari 2023 - 20:12   quote  deeplink  
Hilgers.. 21 jaar en niet eens echt een super talent in mijn ogen.. we zoeken toch iemand die het team per direct kan versterken lijkt me...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 19:58 schreef Loetje het volgende:
Jeej....

Nog even en we halen de doelman van FC Skippybal G-1
Hahahaha gelukkig nog iemand hier waar ik om moet lachen

Gaat zo door Brabo hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 20:12 schreef nummer10 het volgende:
Hilgers.. 21 jaar en niet eens echt een super talent in mijn ogen.. we zoeken toch iemand die het team per direct kan versterken lijkt me...
Misschien voor de toekomst, ik vond Alvarez op zijn plaats naast Timber zondag
p111
 p111 - maandag 23 januari 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Als Alvares van het middenveld gaat,dan heb je daar weer een probleem.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 januari 2023 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 22:18 schreef p111 het volgende:
Als Alvares van het middenveld gaat,dan heb je daar weer een probleem.
Klaassen en anders een nieuwe "Alvarez" ipv een lcv.
Alvarez vertrekt toch na dit seizoen, daar kan je geld op inzetten
Scout2
 Scout2 - maandag 23 januari 2023 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 januari 2023 - 23:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klaassen en anders een nieuwe "Alvarez" ipv een lcv.
Alvarez vertrekt toch na dit seizoen, daar kan je geld op inzetten
Zet Fitz jim daar maar meer.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 24 januari 2023 - 11:18   quote  deeplink  
Leuk hoor zo'n Hilgers maar hebben we die niet zelf rondlopen in de jeugd?
Inderdaad, laat gasten als Fitz Jim en Hato maar minuten maken in de komende potjes.
Alle aankopen van de laatste tijd zijn vreselijke blunders. Nu ook die keeper weer...vond m niet slecht hoor maar voetballend is Noppert bijvoorbeeld toch gewoon beter? Waarom weer deze keuze gemaakt?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 januari 2023 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:18 schreef bertus bikkel het volgende:
Leuk hoor zo'n Hilgers maar hebben we die niet zelf rondlopen in de jeugd?
Inderdaad, laat gasten als Fitz Jim en Hato maar minuten maken in de komende potjes.
Alle aankopen van de laatste tijd zijn vreselijke blunders. Nu ook die keeper weer...vond m niet slecht hoor maar voetballend is Noppert bijvoorbeeld toch gewoon beter? Waarom weer deze keuze gemaakt?
Das vloeken in de kerk Bertus hier... Voetballend is het een topper! Maar geef je gelijk hoor, dat wel...
remco k
 remco k - dinsdag 24 januari 2023 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:18 schreef bertus bikkel het volgende:
Leuk hoor zo'n Hilgers maar hebben we die niet zelf rondlopen in de jeugd?
Inderdaad, laat gasten als Fitz Jim en Hato maar minuten maken in de komende potjes.
Alle aankopen van de laatste tijd zijn vreselijke blunders. Nu ook die keeper weer...vond m niet slecht hoor maar voetballend is Noppert bijvoorbeeld toch gewoon beter? Waarom weer deze keuze gemaakt?
Sorry maar dat voetballende deel ben ik absoluut niet met je eens. Rulli lijkt voetballend juist heel rustig en doet tot nu toe amper iets verkeerd aan de bal. Moppert is niet veel minder maar zeker niet beter en had 15 miljoen moeten kosten als je de berichten moet geloven.

Dan snap ik deze keuze wel, daarnaast kan het bij Noppert ook zomaar een bevlieging zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 januari 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Heitinga in beeld als assistent Schreuder
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2023 - 20:04   quote  deeplink  
En meulensteen ofzo ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 18:56   quote  deeplink  
TOPSCOORDER SEIZOEN 2022 - 2023
(competitie - k.n.v.b beker - Champions League - J.C schaal)

1. Kudus 12
2. Bergwijn 11
3. Brobbey 8
4. Klaassen 7
5. Berghuis 6
6. Taylor 5
7. Tadic 4
8. Rensch 3
Lucca
9. Alvarez 1
Bassey
Sanchez
Conceicao
nummer10
 nummer10 - zondag 29 januari 2023 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 18:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
TOPSCOORDER SEIZOEN 2022 - 2023
(competitie - k.n.v.b beker - Champions League - J.C schaal)

1. Kudus 12
2. Bergwijn 11
3. Brobbey 8
4. Klaassen 7
5. Berghuis 6
6. Taylor 5
7. Tadic 4
8. Rensch 3
Lucca
9. Alvarez 1
Bassey
Sanchez
Conceicao
En speeltijd pp ?
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2023 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En speeltijd pp ?
Er is toch veel meer belangrijk? Posities bijvoorbeeld, en met wie speel je samen. Zeker als het een tijdlang niet gelopen heeft is dat allemaal misschien wel belangrijker..

Ik zag gisteren weer een hoop strijd voor elkaar, maar heel eerlijk vond ik Bergwijn daar echt als enige in tegenvallen, die lijkt het gewoon niet meer naar zijn zin te hebben.
Die laat gewoon meerdere keren zijn man gewoon weg lopen met de bal zonder iets te doen.

Hij was ook enkel op zoek naar zijn eigen succes en geeft leterlijk 1 dieptebal op Wijndal.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2023 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is toch veel meer belangrijk? Posities bijvoorbeeld, en met wie speel je samen. Zeker als het een tijdlang niet gelopen heeft is dat allemaal misschien wel belangrijker..

Ik zag gisteren weer een hoop strijd voor elkaar, maar heel eerlijk vond ik Bergwijn daar echt als enige in tegenvallen, die lijkt het gewoon niet meer naar zijn zin te hebben.
Die laat gewoon meerdere keren zijn man gewoon weg lopen met de bal zonder iets te doen.

Hij was ook enkel op zoek naar zijn eigen succes en geeft leterlijk 1 dieptebal op Wijndal.
Laat die 2 nu maar een paar potten achter elkaar samenspelen.. denk een stukje vertrouwen (hoop ik)
Scout2
 Scout2 - maandag 30 januari 2023 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Er is toch veel meer belangrijk? Posities bijvoorbeeld, en met wie speel je samen. Zeker als het een tijdlang niet gelopen heeft is dat allemaal misschien wel belangrijker..

Ik zag gisteren weer een hoop strijd voor elkaar, maar heel eerlijk vond ik Bergwijn daar echt als enige in tegenvallen, die lijkt het gewoon niet meer naar zijn zin te hebben.
Die laat gewoon meerdere keren zijn man gewoon weg lopen met de bal zonder iets te doen.

Hij was ook enkel op zoek naar zijn eigen succes en geeft leterlijk 1 dieptebal op Wijndal.
Berghuis, of wel Bergwijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2023 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 14:42 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Berghuis, of wel Bergwijn?
Beiden tegen vallen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2023 - 17:02   quote  deeplink  
Tadic doet het niet verkeerd in de spits, kan een bal vast houden om een bal goed weg te leggen, is echt een vooruitgang t.o.v Brobbey.

Had hem fijn bij Leipzig laten spelen, om Pavlides te halen die kan ook een bal goed vast huden, en creëert zelf.

Niet vanwege de hattrick want riep dit vorig seizoen al

Is doel gericht, of haal ergens zo'n spits op.

Oh wat mis ik Suarez

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 januari 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2023 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 14:42 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Berghuis, of wel Bergwijn?
Bergwijn. Die doet echt alleen maar iets als hij de bal heeft.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2023 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Bergwijn. Die doet echt alleen maar iets als hij de bal heeft.
Zou Bergwijn niet in de spits kunnen spelen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2023 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Bergwijn. Die doet echt alleen maar iets als hij de bal heeft.
Hij is idd een stuk minder geworden als in het begin vh seizoen.

Van mij mag hij in de spits met Tadic weer op zijn oude stekkie, het is te proberen waard, je bent zo terug geschakeld indien het geen vruchten afwerpt
remco k
 remco k - dinsdag 31 januari 2023 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 19:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou Bergwijn niet in de spits kunnen spelen ?
Dat zou misschien wel kunnen. Maar dan moet hij eerst meer strijd gaan laten zien voordat hij bij mij uberhaubt een plek in de basis krijgt.
p111
 p111 - dinsdag 31 januari 2023 - 10:03   quote  deeplink  
Nou als ik dat verhaal van Brobbey lees is dat hij zo slecht traind begrijp ik ook waarom het druk zetten van hem zo slecht is ,nu is alles duidelijk waarom hij geen 90 min/kan spelen en waarom geen trainer hem er in zet,en ook waarom hij zo tegenvalt in de basis hij heeft gewoon geen goeie mentaliteit.Heel jammer maar dat zou wel is een tweede Bazoer kunnen worden groot talent maar te weinig karakter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door p111 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2023 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 10:03 schreef p111 het volgende:
Nou als ik dat verhaal van Brobbey lees is dat hij zo slecht traind begrijp ik ook waarom het druk zetten van hem zo slecht is ,nu is alles duidelijk waarom hij geen 90 min/kan spelen en waarom geen trainer hem er in zet,en ook waarom hij zo tegenvalt in de basis hij heeft gewoon geen goeie mentaliteit.Heel jammer maar dat zou wel is een tweede Bazoer kunnen worden groot talent maar te weinig karakter.
Kan me niet voorstellen dat dit voorheen zo was anders hadden ze hem nooit terug gehaald.. ik vermoed eerder dat dit kwam door de vreemde keuzes elke keer van Schreuder en dat die dikke schijt had.. hopen dat Heitinga of een andere nieuwe trainer hem weer kan prikkelen..
p111
 p111 - dinsdag 31 januari 2023 - 15:14   quote  deeplink  
Daarom heeft Heitinga hem ook niet opesteld.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2023 - 15:27   quote  deeplink  
Tuurlijk.. ff laten voelen, dikke prima..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 07:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou misschien wel kunnen. Maar dan moet hij eerst meer strijd gaan laten zien voordat hij bij mij uberhaubt een plek in de basis krijgt.
Eens want hij kan veel beter, is naar mijn idee aan de zware kant
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 15:14 schreef p111 het volgende:
Daarom heeft Heitinga hem ook niet opesteld.
Terecht niet opgesteld mocht dit waar zijn.

Je moet je als speler neer leggen met je rol binnen de selectie, hij heeft maar te luisteren de trainer maakt de dienst uit, of hij Schreuder of Gardiola heet maakt niet uit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 januari 2023 - 18:55   quote  deeplink  
Met deze selectie geen kampioen!

Verdedigend een warboel!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Met deze selectie geen kampioen!

Verdedigend een warboel!
Eens Warrior, verdedigend heel zwak al heel het seizoen.

De aankopen komen grandioos te kort.

Beide strijders uit Argentinië worden gigantisch gemist
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 19:37   quote  deeplink  
Ajax gaat op Deadline Day toch nog een transfer afronden. KRC Genk-talent Mika Godts is momenteel in Amsterdam om zijn overgang naar de landskampioen af te ronden.

In eerste instantie sluit hij aan bij Jong Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0989251