BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 27 april 2023 - 08:44   quote  deeplink  
Dat zou echt bizar zijn. Die jongen speelt vanaf links en daar hebben we Bergwijn en Tadic lopen die beiden al niet goedkoop zijn.

Hazard is te zwaar en lijkt alleen maar verder weg te raken van het goede pad en dan wil Ajax hem halen. Belachelijk.
Pietje
 Pietje - donderdag 27 april 2023 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 08:44 schreef remco k het volgende:
Dat zou echt bizar zijn. Die jongen speelt vanaf links en daar hebben we Bergwijn en Tadic lopen die beiden al niet goedkoop zijn.

Hazard is te zwaar en lijkt alleen maar verder weg te raken van het goede pad en dan wil Ajax hem halen. Belachelijk.
Ach, op dit moment is het niet meer dan slechts één van de vele geruchten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Ajax zo ontzettend dom zou zijn.
p111
 p111 - donderdag 27 april 2023 - 09:49   quote  deeplink  
Nee,maar Ajax heeft ook Bassie gekocht voor 23 milj/had ook niemand verwacht !!!
remco k
 remco k - donderdag 27 april 2023 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 09:49 schreef p111 het volgende:
Nee,maar Ajax heeft ook Bassie gekocht voor 23 milj/had ook niemand verwacht !!!
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Als je die jongen vorig seizoen bij de rangers zag was dat echt een topper in spe.
p111
 p111 - donderdag 27 april 2023 - 18:08   quote  deeplink  
Nou sorry ik heb hem wel gezien bij Rangers daar had ik never 23 miljoen voor betaald.
remco k
 remco k - vrijdag 28 april 2023 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 april 2023 - 18:08 schreef p111 het volgende:
Nou sorry ik heb hem wel gezien bij Rangers daar had ik never 23 miljoen voor betaald.
Was in de EL een van de beste spelers van allemaal. Aan de bal goed en defensief een geweldig blok.

23 miljoen is vrij veel maar dat ze hem gehaald hebben begreep ik wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 april 2023 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 april 2023 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:
Eerste jaar dat het niet goed gaat.. daarvoor was alles hosanna.. in 1 jaar alles om zeep helpen en dat niks zou deugen incl jeugd vind ik echt veel te ver gezocht aangezien de jeugd die er nu zit gewoon nog de oude methodes hebben gehad..
Gelukkig weet ik bij jou dat het ligt aan het iq dat hetgeen je schrijft ik niet serieus hoef te nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 april 2023 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 april 2023 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Was in de EL een van de beste spelers van allemaal. Aan de bal goed en defensief een geweldig blok.

23 miljoen is vrij veel maar dat ze hem gehaald hebben begreep ik wel.
Vandaar dat ze het aanbod van een Premier League club van 23 miljoen niet geaccepteerd hebben.
Verdedigend goed maar opbouwend hebben ze hem niet goed bekeken.
Toch zien ze het nog in hem zitten indien dit gerucht waar is
nummer10
 nummer10 - zondag 30 april 2023 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 april 2023 - 21:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik bij jou dat het ligt aan het iq dat hetgeen je schrijft ik niet serieus hoef te nemen.
Mag je vinden, maar je maakt mij niet wijs dat dit in zoon korte periode kapot kan gaan..

Lees nu wel het eea mbt de plek van vd sar dat zoon knuppel de boel daar om zeep zou helpen
...
Pietje
 Pietje - zondag 30 april 2023 - 14:40   quote  deeplink  
Ik vraag me af..? Zou Dallinga een versterking voor Ajax zijn? Vorig seizoen scoorde hij aan de lopende band bij Excelsior (denk aan het succes van Wieffer bij Feyenoord, ook afkomstig van Excelsior) en nu weer bij Toulouse.
Ik durf de gok wel te wagen, mits hij betaalbaar is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 april 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 12:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Mag je vinden, maar je maakt mij niet wijs dat dit in zoon korte periode kapot kan gaan..

Lees nu wel het eea mbt de plek van vd sar dat zoon knuppel de boel daar om zeep zou helpen
...
De jeugd is al langer in verval. Ook al vaker geschreven hier. Niet enkel het laatste jaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 01 mei 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 april 2023 - 16:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De jeugd is al langer in verval. Ook al vaker geschreven hier. Niet enkel het laatste jaar.
Dat klopt dat heb je geroepen indd, dat kan ik niet ontkennen..
p111
 p111 - maandag 01 mei 2023 - 12:15   quote  deeplink  
Het voetbal is veranderd het is sneller geworden het is fysieker geworden,als je 15 jaar geleden een goede techniek had dan was dat vaak voldoende,nu zal je ook conditioneel en fysiek top moeten zijn en de handelingssnelheid zeer belangrijk.Er word nu meer gevraagd voor de top.Als ik de jeugd kijk bij Ajax zie veel kleine techn/jongens maar dat is niet genoeg meer.Als je bv Fritz Jim neemt een begaafde tecn/speler met een prima inzicht maar kan zo,n jongen nog slagen in het hedendaagse top voetbal ? Ik ben een fan van hem maar ik begrijp ook dat hij dit seizoen weinig kansen heeft gehad voor zijn blessure,hij oogt fysiek kwetsbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2023 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 mei 2023 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 11:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat klopt dat heb je geroepen indd, dat kan ik niet ontkennen..
Nou wat lul je dan slap? Wie denk je dat er meer knowhow heeft over de jeugd. Jij of ik?
nummer10
 nummer10 - maandag 01 mei 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou wat lul je dan slap? Wie denk je dat er meer knowhow heeft over de jeugd. Jij of ik?
Jij, maar ik kan enkel amper geloven dat dit door het beleid komt van de afgelopen jaren.. aangezien het bij deze generatie dan al in de fjes is begonnen.. dan moet dit toch al veel langer spelen zou je zeggen...
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2023 - 22:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jij, maar ik kan enkel amper geloven dat dit door het beleid komt van de afgelopen jaren.. aangezien het bij deze generatie dan al in de fjes is begonnen.. dan moet dit toch al veel langer spelen zou je zeggen...
Het speelt ook veel langer. Maar het is onzin dat het al bij de f jes had moeten beginnen, als die gasten vanaf hun 12e verder slecht zijn opgeleid, zie je ze nu toch ook niet meer doorbreken. Veel jongens beginnen bij Ajax niet eens bij de jo-8. Maar stromen juist in vanaf een jaar of tien elf.

Maar hey, jij doet toch zelf ook een team enz. De f jes bestaan al een paar jaar niet meer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 mei 2023 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 07:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Het speelt ook veel langer. Maar het is onzin dat het al bij de f jes had moeten beginnen, als die gasten vanaf hun 12e verder slecht zijn opgeleid, zie je ze nu toch ook niet meer doorbreken. Veel jongens beginnen bij Ajax niet eens bij de jo-8. Maar stromen juist in vanaf een jaar of tien elf.

Maar hey, jij doet toch zelf ook een team enz. De f jes bestaan al een paar jaar niet meer.
Ach enkel een naam jo18 etc etc.. bij mij is het gewoon nog a b c d e f haha

Wat ik wel zie in vergelijking met vroeger is dat we veel minder straatvoetballers hebben, de kooien die hier vroeger vol zaten met jochies is nu bijna dagelijks leeg... Is dat ook niet gewoon een probleem ?

En ja er moet wat veranderen bij Ajax, dat weet ik... Ik vraag me gewoon enkel af waar het echt mis gaat of mis is gegaan..
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach enkel een naam jo18 etc etc.. bij mij is het gewoon nog a b c d e f haha

Wat ik wel zie in vergelijking met vroeger is dat we veel minder straatvoetballers hebben, de kooien die hier vroeger vol zaten met jochies is nu bijna dagelijks leeg... Is dat ook niet gewoon een probleem ?

En ja er moet wat veranderen bij Ajax, dat weet ik... Ik vraag me gewoon enkel af waar het echt mis gaat of mis is gegaan..
Als ik kijk naar mijn vier kleinkinderen, is buitenspelen bijna een gepasseerd station. Gamen, gamen en nog eens gamen is het "nieuwe" amusement.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 mei 2023 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als ik kijk naar mijn vier kleinkinderen, is buitenspelen bijna een gepasseerd station. Gamen, gamen en nog eens gamen is het "nieuwe" amusement.
Precies dat bedoel ik... Goddank wonen wij in een stuk met een grasveld voor de deur en die ouders verplichten de kids zoon beetje om buiten te spelen als het ff kan..

Maar als ik door onze wijk loop zie je echt amper nog kids... En er wonen er zat...
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dat bedoel ik... Goddank wonen wij in een stuk met een grasveld voor de deur en die ouders verplichten de kids zoon beetje om buiten te spelen als het ff kan..

Maar als ik door onze wijk loop zie je echt amper nog kids... En er wonen er zat...
Mijn beide kinderen stimuleren hun kinderen ook om buiten te spelen maar dan zijn ze vaak moederziel alleen, dus ook niet bepaald uitnodigend. Jammer.
p111
 p111 - dinsdag 02 mei 2023 - 11:46   quote  deeplink  
Even mijn mening kwijt wat ik zou willen zien bij Ajax,een nw alg/directeur Molenaar en van de Sar com/directeur.Nw trainer Bos/Stein/Slot/Jansen qua trainers blijft het moeilijk
De volgende spelers weg bij Ajax Bergwijn/Wijndal/Klaasen/Grillisch/Sanchez/Alvarez/Bassie/Lucca/Stekelenburg/Pasveer
De twijfelgevallen die nog een kans krijgen Taylor/Vergeer/Sala.
Ik zou ook met Tadic wel een regeling willen zien dat hij nog een jaar speler blijft maar ook geen hele wedtrijden meer zoals Modric bij Real,en dan ook gedeeltelijk in de techn/staf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door p111 --
p111
 p111 - dinsdag 02 mei 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Dat betekend ook minimaal 2 nw sterke spelers en dat vind ik echt moeilijk ook qua geld.Als ik naar de Spaanse liga kijk zie ik bij de subtoppers echt wel goede spelers die je bij Ajax zo zou kunnen opstellen,waarschijnlijk moet je uit die vijver vissen of zuid amerikanen qua karakter.Persoonlijk had ik al 2 jaar geleden Veerman bij Heerenveen weg gehaald en misschien Zeroukie van Twente als vervanging voor Alvarez.
p111
 p111 - dinsdag 02 mei 2023 - 12:02   quote  deeplink  
Even hieronder mijn advies uit 2020.
===================================
p111 - dinsdag 19 mei 2020 - 21:54 edit quote deeplink
Daarom mag Klaas/jan terug naar Heerenveen,en Veerman dan naar Ajax met bijbetaling.
p111
 p111 - dinsdag 02 mei 2023 - 12:07   quote  deeplink  
Op dit moment in de Ajax selectie qua middenveld Kudus /Taylor/Berghuis/Vos en misschien Fritz Jim.die voorlopig nog geblesseerd is.Ik heb geen idee welke jeugdspelers er nog bij komen ?
wvb
 wvb - dinsdag 02 mei 2023 - 15:54   quote  deeplink  
Iedereen wacht tot de bom barst, dat kan ook niet uitblijven.
Die zaakwaarnemer: Milos Malenovic.
Het is toch belachelijk dat de club daar in getuind is.
Die heeft zijn zakken goed gevuld, met de bemiddeling in de doorverkoop van tweederangs voetballertjes.
De nieuwe TD: Sven Mislintat, hoe haal je het in je hoofd!
Voormalig Assistent Schreuder: Matthias Kaltenbach, mijn God, hoe krijg je het verzonnen.
Pasveer het is niet netjes hem on het ongewisse te laten, als keeper echter voegt hij niets toe, gaat nogal eens grandioos de fout in.
Van der Sar is voorgoed ondergedoken kennelijk, na alle geuite kritiek, op zijn functioneren.
Is natuurlijk ook allerminst leuk.
Echter hij ook totaal ongeschikt voor die functie.
Dat is geen leidsman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 mei 2023 door wvb --
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach enkel een naam jo18 etc etc.. bij mij is het gewoon nog a b c d e f haha

Wat ik wel zie in vergelijking met vroeger is dat we veel minder straatvoetballers hebben, de kooien die hier vroeger vol zaten met jochies is nu bijna dagelijks leeg... Is dat ook niet gewoon een probleem ?

En ja er moet wat veranderen bij Ajax, dat weet ik... Ik vraag me gewoon enkel af waar het echt mis gaat of mis is gegaan..
Dat is bij de knvb al sinds 2004 een benoemd probleem.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 10:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als ik kijk naar mijn vier kleinkinderen, is buitenspelen bijna een gepasseerd station. Gamen, gamen en nog eens gamen is het "nieuwe" amusement.
Bij mij thuis ook een issue hoor. Maar de oplossing is vrij simpel. Schermpjes uit en maximaal twee keer doordeweeks en twee keer in het weekend een uur op het schermpje. Meerdere ouders hier doen dat en de veldjes worden prima gebruikt, niet zoveel als vroeger maar dat is ook een utopie.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 11:58 schreef p111 het volgende:
Dat betekend ook minimaal 2 nw sterke spelers en dat vind ik echt moeilijk ook qua geld.Als ik naar de Spaanse liga kijk zie ik bij de subtoppers echt wel goede spelers die je bij Ajax zo zou kunnen opstellen,waarschijnlijk moet je uit die vijver vissen of zuid amerikanen qua karakter.Persoonlijk had ik al 2 jaar geleden Veerman bij Heerenveen weg gehaald en misschien Zeroukie van Twente als vervanging voor Alvarez.
Ajax is nog nooit in de geschiedenis beter geworden van al gearriveerde spelers.

Dat gaat ons ook nu niet helpen.

Nee hoor, terug naar de basis met eigen jeugd, daarnaast een of twee spelers zoals Tadic of blind, dit in de vorm van bijvoorbeeld van de beek en Ziyech, daar een aantal talenten uit zuid Amerika en er staat gewoon een prima elftal.
remco k
 remco k - dinsdag 02 mei 2023 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 12:02 schreef p111 het volgende:
Even hieronder mijn advies uit 2020.
===================================
p111 - dinsdag 19 mei 2020 - 21:54 edit quote deeplink
Daarom mag Klaas/jan terug naar Heerenveen,en Veerman dan naar Ajax met bijbetaling.
Die jongen had het niet gered bij Ajax omdat het ook bij psv te lang heeft geduurd voordat hij echt goed werd. Die tijd had hij bij Ajax nooit gekregen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 02 mei 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij mij thuis ook een issue hoor. Maar de oplossing is vrij simpel. Schermpjes uit en maximaal twee keer doordeweeks en twee keer in het weekend een uur op het schermpje. Meerdere ouders hier doen dat en de veldjes worden prima gebruikt, niet zoveel als vroeger maar dat is ook een utopie.
Mijn beide kinderen hebben er flink de wind onder en hebben ook een maximale tijd afgesproken per dag. En daar houden de kinderen zich best wel goed in.
Ik benoemde het zo omdat jongeren over het algemeen meer waarde aan gamen hechten dan aan buitenspelen. Als gevolg daarvan zie je dat er steeds meer dikke kinderen zijn, die te weinig beweging hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 mei 2023 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is bij de knvb al sinds 2004 een benoemd probleem.
Dat kan ongeveer wel kloppen.. mijn zoon is geboren in 2004 en echt weinig kids buiten.. daarvoor indd ook al..
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 mei 2023 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2023 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn beide kinderen hebben er flink de wind onder en hebben ook een maximale tijd afgesproken per dag. En daar houden de kinderen zich best wel goed in.
Ik benoemde het zo omdat jongeren over het algemeen meer waarde aan gamen hechten dan aan buitenspelen. Als gevolg daarvan zie je dat er steeds meer dikke kinderen zijn, die te weinig beweging hebben.
Mijn zoon is fanatiek gamer (inmiddels ook al 18) maar die is alles behalve dik haha..

Zal de aanleg natuurlijk ook verschillen per persoon..

En ja die heeft vroeger zoveel mogelijk buiten gespeelt ondanks dat er amper kids waren, maar dan ging ik met hem een bal trappen en gaf hem keeperstraining op het veld voor de deur..

Het heeft natuurlijk ook wel met de ouders zelf te maken (of maatschappij) waarin ouders steeds minder met de kids zelf kunnen doen omdat men moet werken..
wvb
 wvb - woensdag 03 mei 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Er gaat een gerucht in de wandelgangen, dat binnenkort alle spelers van het 1e en 2e team van Ajax verplicht op duitse les moeten, inclusief de RVC de hele technische staf en de directie, echter uitgezonderd de directeur: Edwin van der Sar, de technisch directeur, Sven Mislintat de trainer van het 1e team, John Heitinga en Grilitsch hij spreekt al beter Duits dan dat hij kan voetballen.
Zij allen namelijk, "geven binnenkort de pijp aan Maarten" en nemen afscheid met een afkoopregeling en een gouden handdruk.
Dit alles wordt betaald door de aandeelhouders van Ajax.
Met een beetje grabbelen er zit nog wel iets in de ton, ook al komt de bodem nu zoetjesaan wel in zicht.
Wat een nobele lieden zijn dit wel niet zeg. Alle Jezus.
Als dit alles achter de rug is en de club uiteindelijk nagenoeg bankroet is, volgt een gesprek tussen de plaatsvervangende directie en de curatoren, met als doel van het gesprek, een voorstel voor een sterhuis constructie te overleggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 mei 2023 door wvb --
p111
 p111 - donderdag 04 mei 2023 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 23:04 schreef wvb het volgende:
Er gaat een gerucht in de wandelgangen, dat binnenkort alle spelers van het 1e en 2e team van Ajax verplicht op duitse les moeten, inclusief de RVC de hele technische staf en de directie, echter uitgezonderd de directeur: Edwin van der Sar, de technisch directeur, Sven Mislintat de trainer van het 1e team, John Heitinga en Grilitsch hij spreekt al beter Duits dan dat hij kan voetballen.
Zij allen namelijk, "geven binnenkort de pijp aan Maarten" en nemen afscheid met een afkoopregeling en een gouden handdruk.
Dit alles wordt betaald door de aandeelhouders van Ajax.
Met een beetje grabbelen er zit nog wel iets in de ton, ook al komt de bodem nu zoetjesaan wel in zicht.
Wat een nobele lieden zijn dit wel niet zeg. Alle Jezus.
Als dit alles achter de rug is en de club uiteindelijk nagenoeg bankroet is, volgt een gesprek tussen de plaatsvervangende directie en de curatoren, met als doel van het gesprek, een voorstel voor een sterhuis constructie te overleggen.
Zo somber hoeft ook niet,het gaat wel weer goedkomen maar we hebben weinig geduld in Amsterdam !!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 mei 2023 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 mei 2023 - 10:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Zo somber hoeft ook niet,het gaat wel weer goedkomen maar we hebben weinig geduld in Amsterdam !!!
Tja kan een jaar duren maar net zo goed een paar jaar.

Goede tijden, slechte tijden zijn ze in Rotterdam nog meer mee bekend

Het is zaak om achter je club te blijven staan nu wat minder gaat

WZAWZDB....
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 mei 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 mei 2023 - 23:04 schreef wvb het volgende:
Er gaat een gerucht in de wandelgangen, dat binnenkort alle spelers van het 1e en 2e team van Ajax verplicht op duitse les moeten, inclusief de RVC de hele technische staf en de directie, echter uitgezonderd de directeur: Edwin van der Sar, de technisch directeur, Sven Mislintat de trainer van het 1e team, John Heitinga en Grilitsch hij spreekt al beter Duits dan dat hij kan voetballen.
Zij allen namelijk, "geven binnenkort de pijp aan Maarten" en nemen afscheid met een afkoopregeling en een gouden handdruk.
Dit alles wordt betaald door de aandeelhouders van Ajax.
Met een beetje grabbelen er zit nog wel iets in de ton, ook al komt de bodem nu zoetjesaan wel in zicht.
Wat een nobele lieden zijn dit wel niet zeg. Alle Jezus.
Als dit alles achter de rug is en de club uiteindelijk nagenoeg bankroet is, volgt een gesprek tussen de plaatsvervangende directie en de curatoren, met als doel van het gesprek, een voorstel voor een sterhuis constructie te overleggen.
Lijkt me sterk als Nederlandse club en zou de omgekeerde wereld zijn..
wvb
 wvb - vrijdag 05 mei 2023 - 01:04   quote  deeplink  
Een buitenlandse trainer met een goede CV, komt nu niet naar Ajax, er valt niets te winnen.
Sterktehouders als: Timber, Kudus verdwijnen.
Dan zit je nog steeds met een middelmatig zootje opgescheept.
Grilitsch en Lucca en nog twee bejaarde keepers mogen gratis de deur uitlopen.
Spelers met enige reputatie komen niet terug, er zijn geen prijzen te winnen. Ze vinden de sfeer voortaan allerbelabbers.
Voormalige Ajax coryfeeën in Ajax dienst lopen allemaal de deur uit, of indien niet in Ajax dienst, uiten hun ongenoegens in de media.
Wanbeleid van een stelletje koekenbakkers.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 05 mei 2023 - 23:40   quote  deeplink  
verrassend nieuws,
Ajax heeft interesse getoond in ex-ajacied Stefano Denswil (29jaar) omdat Timber waarschijnlijk vertrekt aan het einde van dit seizoen

Hij zou zelf open staan voor een vertrek bij Trabzonspor.
Al is Ajax niet de enige club met interesse in Denswil.
remco k
 remco k - zaterdag 06 mei 2023 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 01:04 schreef wvb het volgende:
Een buitenlandse trainer met een goede CV, komt nu niet naar Ajax, er valt niets te winnen.
Sterktehouders als: Timber, Kudus verdwijnen.
Dan zit je nog steeds met een middelmatig zootje opgescheept.
Grilitsch en Lucca en nog twee bejaarde keepers mogen gratis de deur uitlopen.
Spelers met enige reputatie komen niet terug, er zijn geen prijzen te winnen. Ze vinden de sfeer voortaan allerbelabbers.
Voormalige Ajax coryfeeën in Ajax dienst lopen allemaal de deur uit, of indien niet in Ajax dienst, uiten hun ongenoegens in de media.
Wanbeleid van een stelletje koekenbakkers.
Een gehuurde speler loopt niet gratis de deur uit je, die is gewoon nooit eigendom geweest.

Ajax heeft nog steeds voldoende liquide middelen. Timber en Alvarez gaan samen zo’n 70 miljoen opleveren en zelfs Bassey schijnt gewild te zijn in Engeland. Het type speler houden ze daar namelijk wel van en ze betalen altijd veel geld voor homegrown spelers uit eigen land.

Een groot deel van de spelers kan echt veel beter dan wat ze nu hebben laten zien en een goede trainer gaat dat eruit kunnen halen.
Onze td zal een aantal goede aankopen moeten doen en dan staat er echt komend jaar wel weer een goed elftal.

Je ziet het ook vrijwel altijd hè nadat een succesvolle trainer vertrekt val je als team even in een gat. Dat hoeft echt niet lang te duren.

Ik heb iig veel vertrouwen in het komende seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 08:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Een gehuurde speler loopt niet gratis de deur uit je, die is gewoon nooit eigendom geweest.

Ajax heeft nog steeds voldoende liquide middelen. Timber en Alvarez gaan samen zo’n 70 miljoen opleveren en zelfs Bassey schijnt gewild te zijn in Engeland. Het type speler houden ze daar namelijk wel van en ze betalen altijd veel geld voor homegrown spelers uit eigen land.

Een groot deel van de spelers kan echt veel beter dan wat ze nu hebben laten zien en een goede trainer gaat dat eruit kunnen halen.
Onze td zal een aantal goede aankopen moeten doen en dan staat er echt komend jaar wel weer een goed elftal.

Je ziet het ook vrijwel altijd hè nadat een succesvolle trainer vertrekt val je als team even in een gat. Dat hoeft echt niet lang te duren.

Ik heb iig veel vertrouwen in het komende seizoen.
Mooi ik heb er ook vertrouwen in, door het aantal mis aankopen zullen ze nu beter op hun hoede zijn.

Wijndal en Ocampos heb ik nooit begrepen, Lucca is een target maar is nog jong als ook Bassey die aan de bal nog beter kan worden.

Met een paar goed gerichte aankopen en één of twee jeugdspelers inclusief een beste trainer kan Ajax zich weer oprichten

Natuurlijk zal alles aan elkaar nog moeten wennen maar met een trainer die daar ervaring mee heeft gaat Ajax weer mee doen om de titel.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 mei 2023 - 16:09   quote  deeplink  
De vraag is meer komen de spelers wel te kort ? Begin van het seizoen speelde ze echt mooi en goed voetbal dus ze kunnen het wel, alleen was er ook wat gezeik. ik denk meer dat Schreuder en Heitinga gewoon geen goede managers zijn (en van Heitinga begrijp ik dat, die is nog aan het leren)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 mei 2023 - 16:46   quote  deeplink  
Overmars gaf het in het laatste interview duidelijk aan. Verschil tussen Antwerp en Ajax zijn de korte lijnen die hij in België heeft. Daar hoeft hij niet eerst allemaal pluche mongolen langs voordat hij een speler kan halen! Zou blij zijn als er bij Ajax ook eens wat lagen tussenuit gaat. Dus oprotten van de beurs en gewoon een voetbalclub worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 22:49   quote  deeplink  
Waar blijft Lucca????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 06 mei 2023 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overmars gaf het in het laatste interview duidelijk aan. Verschil tussen Antwerp en Ajax zijn de korte lijnen die hij in België heeft. Daar hoeft hij niet eerst allemaal pluche mongolen langs voordat hij een speler kan halen! Zou blij zijn als er bij Ajax ook eens wat lagen tussenuit gaat. Dus oprotten van de beurs en gewoon een voetbalclub worden.
Volledig mee eens, en geen 50000 euro voor de RVC mongolen
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2023 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Waar blijft Lucca????
Alsjeblieft zeg.. enige wat die heeft is lengte.. daar stopt het ook
AkaS
 AkaS - zondag 07 mei 2023 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 23:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
verrassend nieuws,
Ajax heeft interesse getoond in ex-ajacied Stefano Denswil (29jaar) omdat Timber waarschijnlijk vertrekt aan het einde van dit seizoen

Hij zou zelf open staan voor een vertrek bij Trabzonspor.
Al is Ajax niet de enige club met interesse in Denswil.
Ach, die hadden ze een paar jaar geleden moeten terughalen. Nu is dat onzin want hij is altijd een linksbenige CV geweest en daarvan hebben we er inmiddels genoeg!

Beter halen ze Sanchez terug van Tottenham!

-----------------------Rulli --------------------

--------------- Sanchez --- Hato ----------------

Rensch ----------------------------------- Wijndal

compleet nieuw middenveld

Conceicao --------------------------------- Bergwijn

----------------------- Aankoop --------------------
remco k
 remco k - zondag 07 mei 2023 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ach, die hadden ze een paar jaar geleden moeten terughalen. Nu is dat onzin want hij is altijd een linksbenige CV geweest en daarvan hebben we er inmiddels genoeg!

Beter halen ze Sanchez terug van Tottenham!

-----------------------Rulli --------------------

--------------- Sanchez --- Hato ----------------

Rensch ----------------------------------- Wijndal

compleet nieuw middenveld

Conceicao --------------------------------- Bergwijn

----------------------- Aankoop --------------------
Genoeg linksbenige cv’s? Wie dan? Je enige positieve mogelijkheid is Hato en die jongen is 17. Daar kan je geen seizoen op bouwen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Genoeg linksbenige cv’s? Wie dan? Je enige positieve mogelijkheid is Hato en die jongen is 17. Daar kan je geen seizoen op bouwen.
Klopt alleen Hato is niet genoeg want Bassey komt te kort met name opbouwend, daarnaast hebben we nog een rechtsbenige cv nodig want Timber gaat echt een transfer maken, die is niet meer te behouden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 mei 2023 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 10:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ach, die hadden ze een paar jaar geleden moeten terughalen. Nu is dat onzin want hij is altijd een linksbenige CV geweest en daarvan hebben we er inmiddels genoeg!

Beter halen ze Sanchez terug van Tottenham!

-----------------------Rulli --------------------

--------------- Sanchez --- Hato ----------------

Rensch ----------------------------------- Wijndal

compleet nieuw middenveld

Conceicao --------------------------------- Bergwijn

----------------------- Aankoop --------------------
Voor Rensch is er belangstelling maar kan beter nog een jaar blijven.
Wijndal vind ik verdedigend niet best maar op zich kan ik wel met deze opstelling leven
nummer10
 nummer10 - zondag 07 mei 2023 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 mei 2023 - 11:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt alleen Hato is niet genoeg want Bassey komt te kort met name opbouwend, daarnaast hebben we nog een rechtsbenige cv nodig want Timber gaat echt een transfer maken, die is niet meer te behouden
Na dit seizoen vraag ik me af hoeveel intresse er nog is... Idem voor rensch... Nee ik denk oprecht dat er weinig interesse is in spelers van dit huidige Ajax..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1018469