|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Na dit seizoen vraag ik me af hoeveel intresse er nog is... Idem voor rensch... Nee ik denk oprecht dat er weinig interesse is in spelers van dit huidige Ajax.. Dat is onzin. Een matig seizoen betekent niet dat de interesse minder is, het zal de prijs wat drukken maar meer ook niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 23:31 schreef remco k het volgende:[..] Dat is onzin. Een matig seizoen betekent niet dat de interesse minder is, het zal de prijs wat drukken maar meer ook niet. Praat hij weleens zinvol dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 23:31 schreef remco k het volgende:[..] Dat is onzin. Een matig seizoen betekent niet dat de interesse minder is, het zal de prijs wat drukken maar meer ook niet. Laten we het hopen...
Hansen weg naar NEC trouwens... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hebben er hier wel meer last van ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Idd heeft hij de aanbieding van Ajax naast zich neer gelegd.
Ze hebben het weer goed voor elkaar, ben benieuwd wanneer we een goed bericht te lezen krijgen...pfff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij spant toch wel de kroon. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Idd heeft hij de aanbieding van Ajax naast zich neer gelegd. Ze hebben het weer goed voor elkaar, ben benieuwd wanneer we een goed bericht te lezen krijgen...pfff Want Hansen was geweldig? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Idd heeft hij de aanbieding van Ajax naast zich neer gelegd. Ze hebben het weer goed voor elkaar, ben benieuwd wanneer we een goed bericht te lezen krijgen...pfff Ik moet eerlijk zeggen ,ik vind dat geen ramp ik heb hem nooit wat gevonden.Kreeg ook amper speeltijd bij jong. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 2 seizoenen geleden met unuvar nog de grote talenten maar later niet echt verde meer ontwikkeld.
Maar ergens wel jammer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 2 seizoenen geleden met unuvar nog de grote talenten maar later niet echt verde meer ontwikkeld. Maar ergens wel jammer Hij heeft een jaar geweigerd om bij te tekenen. En een jaar geblesseerd, heeft kansen genoeg gehad maar het niet laten zien de laatste twee jaar. Ik zeg doei doei. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Unuvar en Sallah Eddine maar n kans geven in de voorbereiding toch? Fitz Jim, Conceicao, Godts ook meer speeltijd en dan een paar aankopen zoals vd Beek, Kluivert, Zyjech....en een paar echte verdedigers. Hati en Vos ook erbij... Wordt n hele puzzel |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hij heeft een jaar geweigerd om bij te tekenen. En een jaar geblesseerd, heeft kansen genoeg gehad maar het niet laten zien de laatste twee jaar. Ik zeg doei doei. Oke doei doei ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 17:31 schreef bertus bikkel het volgende:Unuvar en Sallah Eddine maar n kans geven in de voorbereiding toch? Fitz Jim, Conceicao, Godts ook meer speeltijd en dan een paar aankopen zoals vd Beek, Kluivert, Zyjech....en een paar echte verdedigers. Hati en Vos ook erbij... Wordt n hele puzzel Heb je Unuvar een beetje gevolgd? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hopelijk snap je wat ik bedoel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 12:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Idd heeft hij de aanbieding van Ajax naast zich neer gelegd. Ze hebben het weer goed voor elkaar, ben benieuwd wanneer we een goed bericht te lezen krijgen...pfff Serieus. Over een jongen die 21 is en niet doorbreekt? Kom op zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 2 seizoenen geleden met unuvar nog de grote talenten maar later niet echt verde meer ontwikkeld. Maar ergens wel jammer Het is inderdaad jammer dat die jongen zich niet verder heeft ontwikkeld na zijn blessure.
Maar hij viel amper op bij Jong Ajax.
Heel anders dan Unuvar, die moet echt gewoon kansen gaan krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een aantal invalbeurten waarbij hij zich echt wel heeft laten zien.
Ik had echt wel verwacht dat hij meer kansen zou krijgen en opper ook echt wel voor een serieuze kans in de voorbereiding bij Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 18:39 schreef remco k het volgende:[..] Het is inderdaad jammer dat die jongen zich niet verder heeft ontwikkeld na zijn blessure. Maar hij viel amper op bij Jong Ajax. Heel anders dan Unuvar, die moet echt gewoon kansen gaan krijgen. Ik heb Unuvar eerlijk gezegd in de Turkse competitie niet meer gevolgd, als ik dit zo lees hoop ik dat hij wel zijn kans krijgt dan |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik zie er geen Ajax 1 in voor Unuvar,of hij moet zich in enen gaan ontwikkelen ,tot op heden niet echt enthousiast. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Ajax verkeerde nooit eerder in zo'n hachelijke situatie als nu. Als de directie en de bestuursleden blijven zitten en door blijven gaan met het binnenhalen van brandhout, zal de schoen alleen nog meer gaan wringen. Toeschouwers beginnen zoetjesaan ook af te haken, oud prominenten, spreken openlijk hun ongenoegens uit. Veel Ajax bloed en clubliefde verdwijnt, liefst zo snel mogelijk via de achterdeur. Wat een opeenstapeling van amateurisme en beleidsfouten. Mijn verbazing is vooral gericht op het zitten blijven, van de beleidsmakers, ze houden de eer namelijk niet aan zichzelf, terwijl menigeen inmiddels al lang financieel onafhankelijk is. Er is al mega veel geld verdampt, veel mensen op de loonlijst, of via een afkoopregeling weg, welke niet meer werkzaam zijn voor de club, slechte investeringen in matige spelers, welke een gigantisch salaris verdienen, echter nauwelijks restwaarde hebben, t.o.v. hun aanschafprijs, verder geen enkele prijs in het vooruitzicht dit jaar. Je kunt op je vingers uittellen, dit blijft niet goed gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 mei 2023 door wvb -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 21:53 schreef wvb het volgende:Ajax verkeerde nooit eerder in zo'n hachelijke situatie als nu. Als de directie en de bestuursleden blijven zitten en door blijven gaan met het binnenhalen van brandhout, zal de schoen alleen nog meer gaan wringen. Toeschouwers beginnen zoetjesaan ook af te haken, oud prominenten, spreken openlijk hun ongenoegens uit. Veel Ajax bloed en clubliefde verdwijnt, liefst zo snel mogelijk via de achterdeur. Wat een opeenstapeling van amateurisme en beleidsfouten. Mijn verbazing is vooral gericht op het zitten blijven, van de beleidsmakers, ze houden de eer namelijk niet aan zichzelf, terwijl menigeen inmiddels al lang financieel onafhankelijk is. Er is al mega veel geld verdampt, veel mensen op de loonlijst, of via een afkoopregeling weg, welke niet meer werkzaam zijn voor de club, slechte investeringen in matige spelers, welke een gigantisch salaris verdienen, echter nauwelijks restwaarde hebben, t.o.v. hun aanschafprijs, verder geen enkele prijs in het vooruitzicht dit jaar. Je kunt op je vingers uittellen, dit blijft niet goed gaan. Ben het er mee eens, ik hoop alleen dat het wel goed gaat komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 21:53 schreef wvb het volgende:Ajax verkeerde nooit eerder in zo'n hachelijke situatie als nu. Als de directie en de bestuursleden blijven zitten en door blijven gaan met het binnenhalen van brandhout, zal de schoen alleen nog meer gaan wringen. Toeschouwers beginnen zoetjesaan ook af te haken, oud prominenten, spreken openlijk hun ongenoegens uit. Veel Ajax bloed en clubliefde verdwijnt, liefst zo snel mogelijk via de achterdeur. Wat een opeenstapeling van amateurisme en beleidsfouten. Mijn verbazing is vooral gericht op het zitten blijven, van de beleidsmakers, ze houden de eer namelijk niet aan zichzelf, terwijl menigeen inmiddels al lang financieel onafhankelijk is. Er is al mega veel geld verdampt, veel mensen op de loonlijst, of via een afkoopregeling weg, welke niet meer werkzaam zijn voor de club, slechte investeringen in matige spelers, welke een gigantisch salaris verdienen, echter nauwelijks restwaarde hebben, t.o.v. hun aanschafprijs, verder geen enkele prijs in het vooruitzicht dit jaar. Je kunt op je vingers uittellen, dit blijft niet goed gaan. Eens hoor. Alleen niet met het stukje dat we nooit eerder in zo’n situatie hebben gezeten. Dat hebben we namelijk vaak zat gehad. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 11 mei 2023 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Eens hoor. Alleen niet met het stukje dat we nooit eerder in zo’n situatie hebben gezeten. Dat hebben we namelijk vaak zat gehad. Klopt, Remco. Een kleine opsomming:
Seizoen 2008/2009 werd Ajax 3e Seizoen 2005/2006 werd Ajax 4e Seizoen 2000/2001 werd Ajax 3e Seizoen 1999/2000 werd Ajax 5e Seizoen 1998/1999 werd Ajax 6e Seizoen 1996_1997 werd Ajax 4e
Daar kunnen we het huidige seizoen aan toevoegen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 21:53 schreef wvb het volgende:Ajax verkeerde nooit eerder in zo'n hachelijke situatie als nu. Als de directie en de bestuursleden blijven zitten en door blijven gaan met het binnenhalen van brandhout, zal de schoen alleen nog meer gaan wringen. Toeschouwers beginnen zoetjesaan ook af te haken, oud prominenten, spreken openlijk hun ongenoegens uit. Veel Ajax bloed en clubliefde verdwijnt, liefst zo snel mogelijk via de achterdeur. Wat een opeenstapeling van amateurisme en beleidsfouten. Mijn verbazing is vooral gericht op het zitten blijven, van de beleidsmakers, ze houden de eer namelijk niet aan zichzelf, terwijl menigeen inmiddels al lang financieel onafhankelijk is. Er is al mega veel geld verdampt, veel mensen op de loonlijst, of via een afkoopregeling weg, welke niet meer werkzaam zijn voor de club, slechte investeringen in matige spelers, welke een gigantisch salaris verdienen, echter nauwelijks restwaarde hebben, t.o.v. hun aanschafprijs, verder geen enkele prijs in het vooruitzicht dit jaar. Je kunt op je vingers uittellen, dit blijft niet goed gaan. Velen zien het alleen te laat, blijven veel te lang in de hosanna stemming (toen het nog redelijk tot goed ging) tegen alle realisme in. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Teun koopmeiners op radar Liverpool heb nooit begrepen waarom Ajax hem niet heeft opgehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 mei 2023 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind polsen voor een terugkeer is wel tekenend voor dit bestuur. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tjonge jonge wat een onkunde. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja dan vallen ze terug, hebben ze geen kijk op betaalbaar getalenteerde spelers |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het kan natuurlijk ook om een technische functie gaan. Daley kent de club. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ach Blind was gewoon een goede voetballer maar geen linksback,hij is naar de klote geholpen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet Cerny terug halen. Laat Cerny en concencao op rechts maar lekker knokken voor dat plekje. Beiden spelers die onvoorspelbaar spelen en de kwaliteit hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 - 12:33 schreef remco k het volgende:Ajax moet Cerny terug halen. Laat Cerny en concencao op rechts maar lekker knokken voor dat plekje. Beiden spelers die onvoorspelbaar spelen en de kwaliteit hebben. Eens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik merk de laatste tijd op dat er best wat Ajax supporters succes supporters zijn.
Zal mij niet gebeuren, blijf voor altijd onvoorwaardelijk voor Ajax
Ik hoop dat ze volgend seizoen keihard terug slaan |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 - 11:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik merk de laatste tijd op dat er best wat Ajax supporters succes supporters zijn. Zal mij niet gebeuren, blijf voor altijd onvoorwaardelijk voor Ajax Ik hoop dat ze volgend seizoen keihard terug slaan Zo is't, Ajax gaat wel weer terug komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jordy Cruijff komt vrij. Is dit niet wat om binnen te halen bij Ajax? Zou voetbaltechnisch echt wel wat kunnen betekenen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
In plek van Vd Sar!!!! Mooie daad naar zijn pa toe. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Tijd om door te selecteren, op alle niveaus.
ik zeg Cruiff AD, Molenaar TD, jonk Trainer. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Van der Sar keeper trainer, Huntelaar spitse trainer, Bogarde dram trainer XD en de baas van die twee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 - 17:07 schreef Scout2 het volgende:Tijd om door te selecteren, op alle niveaus. ik zeg Cruiff AD, Molenaar TD, jonk Trainer. Serieus. Molenaar als td? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Ken hem niet goed genoeg, maar zo de eerste indrukken die ik van hem gezien heb. Lijkt hij mij wel capabel, maar ik kan net zo goed mis zitten. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Jij wilt die net aangestelde Duitser nu al weer lozen? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
TD is er dus al... Maar als AD Jordy zou prachtig zijn. Jonk als trainer ook en dan Vink als hoofd jeugdopleiding |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 - 18:54 schreef Scout2 het volgende:[..] Ken hem niet goed genoeg, maar zo de eerste indrukken die ik van hem gezien heb. Lijkt hij mij wel capabel, maar ik kan net zo goed mis zitten. Molenaar is een advocaat die al heel erg lang niks meer in de voetballerij gedaan heeft anders dan Cruijff ondersteunen in de revolutie. En hij heeft iets bij Volendam gedaan. Maar louter op organisatorisch vlak en absoluut niks op technisch vlak.
Hem als AD noemen is prima maar niet als td. Ook wel bijzonder dat je mensen noemt die een ander moeten vervangen maar ze eigenlijk niet kent. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Molenaar als AD lijkt mij prima,v/d Sar als keeperstrainer wat hij niet gaat doen natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jordy gaat weg bij Barça, misschien heeft hij al een gesprek gehad met de RVC voor de functie van Algemeen Directeur. Zou wel verrassend zijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2023 - 17:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Jordy gaat weg bij Barça, misschien heeft hij al een gesprek gehad met de RVC voor de functie van Algemeen Directeur. Zou wel verrassend zijn Ik denk niet dat Van der Sar zomaar gaat verdwijnen hoor. Ik vermoed dat hij nog wel eventjes blijft zitten. |
|
|
|