BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 17 mei 2023 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 mei 2023 - 18:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Van der Sar zomaar gaat verdwijnen hoor. Ik vermoed dat hij nog wel eventjes blijft zitten.
Ik vermoed het ook, die gaat stoïcijns verder...
remco k
 remco k - zondag 21 mei 2023 - 16:42   quote  deeplink  
Ook niet heel raar toch, 1 heel slecht jaar en daarvoor 11 hele goede jaren onder zijn leiding.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 mei 2023 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 mei 2023 - 16:42 schreef remco k het volgende:
Ook niet heel raar toch, 1 heel slecht jaar en daarvoor 11 hele goede jaren onder zijn leiding.
Precies dit.. ik snap het publiek ook niet, en niemand kan precies benoemen wat die man die man nu fout heeft gedaan...

Verkeerde trainer ? Ja achteraf..

Hamstra en Huntelaar ? Gedeeltelijk achteraf..

Wist hij dit van te voren dat het zo zou uitpakken ? Nee..
Scout2
 Scout2 - maandag 22 mei 2023 - 08:52   quote  deeplink  
Ikzelf ben kritisch op Van der Sar, maar zie het ook als leermomenten voor hem hoop dat ie ervan leert.

Dan mag ie van mij blijven.

Verbeter punten: communicatie, symphatie naar werknemers dan bedoel ik ga normaal net mensen om zie Bogarde.

En laat ie zorgen dat ie sneller handelt bij bepaalde zaken die kunnen gebeuren bij een club.

Daarnaast raad ik af om buiten de scouts om te werken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 mei 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 01:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Precies dit.. ik snap het publiek ook niet, en niemand kan precies benoemen wat die man die man nu fout heeft gedaan...

Verkeerde trainer ? Ja achteraf..

Hamstra en Huntelaar ? Gedeeltelijk achteraf..

Wist hij dit van te voren dat het zo zou uitpakken ? Nee..
Je zou hem kunnen verwijten dat hij te weinig naar buiten treedt wanneer er problemen op doezoals het gevalletje Overmars met zijn gouden pik.

Dit heeft toen ten Hag op zich genomen.

Hij heeft Schreuder te lang aan gehouden, dan hadden we misschien nog kampioen kunnen worden

Heitinga die zoals hij zelf zegt nog steeds van niets weet.

Maar dat hij zo weg gehoond wordt door de supporters verdient hij niet, ze vergeten dat hij als speler een icoon was
AkaS
 AkaS - maandag 22 mei 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Sorry maar wij mensen hebben de neiging om andere mensen die succesvol zijn in iets te verheerlijken. En van der Sar was natuurlijk een topkeeper in zijn tijd.

Maar het is gewoon een ontzettende arrogante eikel als mens! En in tijden van succes kom je daarmee weg. Maar zodra de successen wegvallen komt de arrogantie je duur te staan.

Zijn falen heeft ons niet alleen dit seizoen gekost, maar gaat naar alle waarschijnlijkheid ons ook het komende seizoen kosten.

Hij heeft alles om zeep geholpen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 22 mei 2023 - 22:57   quote  deeplink  
Ajax pikt nieuwe hoofd scouting op bij Europese grootmacht Manchester City'

19:08, Vandaag Laatste update: 19:15

Ajax heeft een opvolger gevonden voor Henk Veldmate, melden Voetbal International en De Telegraaf. Kelvin de Lang verlaat kersverse kampioen Manchester City voor een avontuur in Amsterdam als hoofd scouting.

De Lang werkte de afgelopen zes jaar in de scouting van Manchester City, waarvan het laatste jaar direct onder technisch directeur Txiki Begiristain. Volgens De Telegraaf wilde de Engelse grootmacht het contract van de partner van voormalig hockey-international Ellen Hoog verlengen, maar De Lang geeft de voorkeur aan een avontuur bij Ajax.

De Amsterdammers hebben met de komst van De Lang een vervanger gevonden voor Henk Veldmate, die onlangs bekendmaakte zijn carrière te gaan vervolgen bij FC Groningen
p111
 p111 - dinsdag 23 mei 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Douvikas,heeft gisteren duidelijk laten zien dat hij een prima spits is 18 doelpunten en ook Zondag tegen Ajax was hij echt een plaag in zijn eentje en scoort ook zijn enige kans.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 mei 2023 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 mei 2023 - 22:41 schreef AkaS het volgende:
Sorry maar wij mensen hebben de neiging om andere mensen die succesvol zijn in iets te verheerlijken. En van der Sar was natuurlijk een topkeeper in zijn tijd.

Maar het is gewoon een ontzettende arrogante eikel als mens! En in tijden van succes kom je daarmee weg. Maar zodra de successen wegvallen komt de arrogantie je duur te staan.

Zijn falen heeft ons niet alleen dit seizoen gekost, maar gaat naar alle waarschijnlijkheid ons ook het komende seizoen kosten.

Hij heeft alles om zeep geholpen!
Vind je niet dat Overmars eigenlijk alles om zeep heeft geholpen ? Als hij niks had uitgehaald.... daarmee is toch echt alle ellende binnen de club ontslaan met onderzoeken etc etc
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 24 mei 2023 - 20:54   quote  deeplink  
Hoppa!!! Het puinruimen kan beginnen! Al die nietszeggende bobos eruit en mensen met een clubhart erin!
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 mei 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa!!! Het puinruimen kan beginnen! Al die nietszeggende bobos eruit en mensen met een clubhart erin!
Als de club mensen willen komen.. laten we het hopen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 mei 2023 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa!!! Het puinruimen kan beginnen! Al die nietszeggende bobos eruit en mensen met een clubhart erin!
Inderdaad, dit werd tijd maar wat is het volgende scenario?
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 25 mei 2023 - 20:54   quote  deeplink  
Jordy Cruyff binnenhalen? Ipv vd Sar?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 26 mei 2023 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 20:54 schreef bertus bikkel het volgende:
Jordy Cruyff binnenhalen? Ipv vd Sar?
Dit gerucht gaat al langer rond, geloof er niet veel van
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 mei 2023 - 15:35   quote  deeplink  
Nou eerste aanwinst is binnen... Ken hem zelf niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 mei 2023 - 16:13   quote  deeplink  
Van den Boomen, heb hem nog nooit gezien of gehoord...
Mislintat is het wat...ik bedoel: Misschien is het wat!?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 mei 2023 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Van den Boomen, heb hem nog nooit gezien of gehoord...
Mislintat is het wat...ik bedoel: Misschien is het wat!?
Hahaha wel gratis.. en wat ik zo lees 1 van de sterkhouders van Toulouse ?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 mei 2023 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 17:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hahaha wel gratis.. en wat ik zo lees 1 van de sterkhouders van Toulouse ?
Dat is (als hij echt goed is) wel knap van Mislintat, gratis een sterke speler voor het middenveld binnen harken!
Ik heb vertrouwen in die Mislintat man, weet niet waarom...voelt goed ofzo
nummer10
 nummer10 - zaterdag 27 mei 2023 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat is (als hij echt goed is) wel knap van Mislintat, gratis een sterke speler voor het middenveld binnen harken!
Ik heb vertrouwen in die Mislintat man, weet niet waarom...voelt goed ofzo
Precies ! Laten we het hopen !
Scout2
 Scout2 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:44   quote  deeplink  
Weinig risico transfervrij, we wachten wel af.
p111
 p111 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 16:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Van den Boomen, heb hem nog nooit gezien of gehoord...
Mislintat is het wat...ik bedoel: Misschien is het wat!?
Ajax jeugd gespeeld niet echt byzonder
Scout2
 Scout2 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]
Ik heb vertrouwen in die Mislintat man, weet niet waarom...voelt goed ofzo
Die zou best nog weleens kunnen verassen.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 19:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Ajax jeugd gespeeld niet echt byzonder
Leuk voor erbij dan.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 27 mei 2023 - 19:49   quote  deeplink  
Begrijp ook niet waarom ze Regeer nu weer laten gaan.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 mei 2023 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 19:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Ajax jeugd gespeeld niet echt byzonder
Hoorde gisteren dat die de beste stats had uit frankrijk als middenvelder.. laat bloeier ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 mei 2023 - 13:16   quote  deeplink  
Is transfervrij, is ipv Grillitsch vermoed ik want die was ook transfervrij binnen gehaald.
Dan kan het nooit tegen vallen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 mei 2023 - 16:35   quote  deeplink  
Van veel spelers en trainer afscheid nemen asjeblieft, er lopen goede spelers rond bij Twente en AZ zoals Kerkez, Smal, Cerny, Pavlides en vele anderen
Scout2
 Scout2 - zondag 28 mei 2023 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 16:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van veel spelers en trainer afscheid nemen asjeblieft, er lopen goede spelers rond bij Twente en AZ zoals Kerkez, Smal, Cerny, Pavlides en vele anderen
Pavlides is een sub speler gaat nooit top worden denk ik.

Zag je ook in Europa.

Kerkez is er wel eentje maar daar wordt ook al heel hard aan getrokken.
Scout2
 Scout2 - zondag 28 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Er moet in ieder geval heel wat gebeuren deze transfer periode.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 mei 2023 - 16:39   quote  deeplink  
Zo, het seizoen is ten einde. Direct begin met het renoveren van dit klote team!
Scout2
 Scout2 - zondag 28 mei 2023 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 16:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo, het seizoen is ten einde. Direct begin met het renoveren van dit klote team!
XD
Scout2
 Scout2 - zondag 28 mei 2023 - 16:43   quote  deeplink  
Gooi eerst het salaris huis maar weer naar beneden, stelletje overschatte voetballers.

Uitgezonderd Tadic, ik weet dat die man alles geeft maar simpelweg niet meer kan.

Alhoewel die ook een aangepast contract moet krijgen als ie blijft.

Maar die kan als enige met recht terug kijken op zijn bankrekening.

M.i

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door Scout2 --
Pietje
 Pietje - zondag 28 mei 2023 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 16:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo, het seizoen is ten einde. Direct begin met het renoveren van dit klote team!
Volledig eens. Voor je het weet begint het nieuwe seizoen weer met voorrondes en dan moet je klaarstaan.
remco k
 remco k - zondag 28 mei 2023 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 mei 2023 - 19:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Ajax jeugd gespeeld niet echt byzonder
Afgelopen seizoen juist een uitzonderlijk goed jaar gedraaid. Wel een duidelijke laatbloeier.

Altijd afwachten of hij die lijn kan doortrekken. Maar Ajax troeft aardig wat grote clubs af.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 mei 2023 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen juist een uitzonderlijk goed jaar gedraaid. Wel een duidelijke laatbloeier.

Altijd afwachten of hij die lijn kan doortrekken. Maar Ajax troeft aardig wat grote clubs af.
En dat jaar ervoor speler van het jaar las ik..

Qua cijfers moet het 1 van de beste zijn in frankrijk..

Goeie passing, corners en vrije trappen..

Ken hem echt zelf niet maar ben heel benieuwd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 28 mei 2023 - 20:30   quote  deeplink  
Volgens VI is hij een man met een heel goede vrijetrap en een goede pas in zijn rechter poot,hij zou alleen erg traag zijn, word dit jaar 28 maar transfervrij dus veel risico loop je niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 28 mei 2023 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 16:38 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Pavlides is een sub speler gaat nooit top worden denk ik.

Zag je ook in Europa.

Kerkez is er wel eentje maar daar wordt ook al heel hard aan getrokken.
Ik noem voorbeelden, spelers zoals Bassey en Sanchez lopen ook bij Nederlandse clubs rond
Ik denk dat Douvikas wel een leuke spits is, dat Smal, Kerkez en Cerny niet zouden misstaan bij Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 29 mei 2023 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2023 - 20:30 schreef p111 het volgende:
Volgens VI is hij een man met een heel goede vrijetrap en een goede pas in zijn rechter poot,hij zou alleen erg traag zijn, word dit jaar 28 maar transfervrij dus veel risico loop je niet.
Traag las ik ook indd maar dat die dit weer compenseerde met slim lopen/opstellen..

Als ik het zo lees overal een beetje een schone type..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 mei 2023 - 16:40   quote  deeplink  
Na van den Boomen heeft Ajax contact opgenomen met de zaakwaarnemers van Fabio Silva.
Het betreft huren.
***************************

Ajax gaat voor pikante deal en legt contact met PSV-huurling Fábio Silva
13:34, Vandaag Laatste update: 14:05

Ajax kan PSV een hak gaan zetten op de transfermarkt. De Amsterdammers richten hun pijlen op Fábio Silva, meldt het Eindhovens Dagblad. De twintigjarige spits werd het afgelopen halfjaar door de Eindhovenaren gehuurd van Wolverhampton Wanderers.

PSV is blij met Silva, maar een langer verblijf in het Philips Stadion lijkt niet langer tot de mogelijkheden te behoren. Ajax ziet nog wel kansen om de Portugees in te lijven. Volgens het ED zijn de Amsterdammers zeer gecharmeerd van de technisch vaardige aanvaller. 'De interesse is al van dien aard dat Ajax bij het management van Silva concreet heeft geïnformeerd naar zijn diensten', schrijft de krant.

Ajax zet in op een huurdeal, met mogelijk een optie tot koop. In de Johan Cruijff Arena zou Silva de concurrentie aan moeten gaan met Brian Brobbey en eventueel Dusan Tadic, die ook in de punt van de aanval uit de voeten kan. Silva is in ieder geval niet van plan om terug te keren naar Wolves, dat in 2020 nog veertig miljoen euro voor hem betaalde aan FC Porto.

Voor PSV scoorde Silva in negentien duels vijf keer. Het ED weet dat de Portugees goed in de groep ligt en dat hij ook best in Eindhoven had willen blijven. Dat was aanvankelijk ook de bedoeling, maar door UEFA-regelgeving kon PSV hem in januari slechts een halfjaar huren. Saillant detail: in de bekerfinale tegen Ajax schoot Silva nog de winnende penalty binnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 mei 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 mei 2023 - 19:43   quote  deeplink  
Hier weer een gerucht..

Ajax heeft naar verluidt interesse in Darío Osorio. Volgens Franse media strijdt de Amsterdamse club samen met onder meer de Italiaanse top om de handtekening van de negentienjarige Chileen. Osorio staat momenteel onder contract bij Universidad de Chile en speelde tot op heden drie interlands voor de Chileense nationale ploeg
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 mei 2023 - 11:45   quote  deeplink  
Ajax is lekker bezig, ben benieuwd wie er allemaal weggaan. Wat mij betreft: Bergwijn (verkopen voor 30m) Kudus (40 miljoen, want die is toch niet te houden), Alvarez (50 miljoen, want die is ook niet te houden) Wijndal 5 miljoen, gewoon verlies nemen, Grilitsch (gratis). Met die 125 miljoen kan je dan weer kwaliteit terugkopen en de jeugd ook een kans geven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 30 mei 2023 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 mei 2023 - 11:45 schreef Ajax we love you het volgende:
Ajax is lekker bezig, ben benieuwd wie er allemaal weggaan. Wat mij betreft: Bergwijn (verkopen voor 30m) Kudus (40 miljoen, want die is toch niet te houden), Alvarez (50 miljoen, want die is ook niet te houden) Wijndal 5 miljoen, gewoon verlies nemen, Grilitsch (gratis). Met die 125 miljoen kan je dan weer kwaliteit terugkopen en de jeugd ook een kans geven.
Bergwijn blijft fijn zitten met zijn mega salaris, mocht er interesse zijn niet meer dan 15 miljoen, wat heeft hij gepresteerd het afgelopen seizoen ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 31 mei 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Dat gelekte thuisshirt... Godallemachtig wat lelijk
remco k
 remco k - woensdag 31 mei 2023 - 21:07   quote  deeplink  
Ik denk oprecht dat onze selectie veel beter is dan wat wij allemaal vermoeden.

Kijk simpelweg naar Ocampos. Die jongen staat in de basis van de Europa league met een team dat hetzelfde type voetbal speelt als Ajax en is daar een van de belangrijkste spelers.
Die jongen was onder Heitinga en Schreuder niet goed genoeg om meer dan totaal 90 minuten te spelen.

Ik denk oprecht dat als de juiste trainer gevonden wordt wij het een prima seizoen tegemoet kunnen gaan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 31 mei 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 21:07 schreef remco k het volgende:
Ik denk oprecht dat onze selectie veel beter is dan wat wij allemaal vermoeden.

Kijk simpelweg naar Ocampos. Die jongen staat in de basis van de Europa league met een team dat hetzelfde type voetbal speelt als Ajax en is daar een van de belangrijkste spelers.
Die jongen was onder Heitinga en Schreuder niet goed genoeg om meer dan totaal 90 minuten te spelen.

Ik denk oprecht dat als de juiste trainer gevonden wordt wij het een prima seizoen tegemoet kunnen gaan.
Eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 mei 2023 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 mei 2023 - 21:07 schreef remco k het volgende:
Ik denk oprecht dat onze selectie veel beter is dan wat wij allemaal vermoeden.

Kijk simpelweg naar Ocampos. Die jongen staat in de basis van de Europa league met een team dat hetzelfde type voetbal speelt als Ajax en is daar een van de belangrijkste spelers.
Die jongen was onder Heitinga en Schreuder niet goed genoeg om meer dan totaal 90 minuten te spelen.

Ik denk oprecht dat als de juiste trainer gevonden wordt wij het een prima seizoen tegemoet kunnen gaan.
Ocampos vanavond overigens ook weer ontzettend belangrijk voor Sevilla.

Sommige spelers zijn dit seizoen flink door de mand gevallen, maar goed het kan zijn dat spelers zoals Sanchez, Bassey, Wijndal, Brobbey en Bergwijn onder een andere trainer gegroeid waren.

Trainer als ten Hag en Slot hebben inderdaad de gave om spelers beter te maken.

Als je het goed beschouwd zijn alle spelers die onder ten Hag hebben gespeeld een stuk minder geweest, dit kan er op duiden dat Zowel Schreuder als ook Heitinga lang niet goed genoeg zijn.

Dus eens!
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2023 - 09:31   quote  deeplink  
Was belangrijk, maar was die goed ? Vond ik niet..
p111
 p111 - zaterdag 03 juni 2023 - 13:36   quote  deeplink  
“Ik denk dat Smal echt wel bij Ajax of veel andere buitenlandse clubs past”, vertelde Marciano Vink onlangs bij ESPN. De linksback kwam dit seizoen in alle wedstrijden van FC Twente in actie en was bij liefst veertien doelpunten betrokken. Niet gek dat clubs de 25-jarige verdediger in de gaten houden, vindt Vink: “Hij wordt eigenlijk nooit genoemd, maar het gemak waarmee hij voetbalt: hij zou echt wel een stap hogerop kunnen maken.”
======================================================================
Mee eens ook als er druk op hem word gezet blijft hij rustig en techn/goed
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juni 2023 - 16:01   quote  deeplink  
Waar blijft trouwens onze nieuwe trainer?
Ondanks dat het pas juni is, moet Ajax er al snel weer staan i.v.m. de voorrondes Europa League. Dus een vroege voorbereiding is vereist.
Ook de selectie voor komend seizoen. Kom op Ajax!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 juni 2023 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 16:01 schreef Pietje het volgende:
Waar blijft trouwens onze nieuwe trainer?
Ondanks dat het pas juni is, moet Ajax er al snel weer staan i.v.m. de voorrondes Europa League. Dus een vroege voorbereiding is vereist.
Ook de selectie voor komend seizoen. Kom op Ajax!
Ze gaan eerst met vakantie Pietje, de voorrondes vinden plaats in augustus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0918200