BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juni 2023 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 18:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ze gaan eerst met vakantie Pietje, de voorrondes vinden plaats in augustus
Dat weet ik Jack, maar juist omdat Ajax er al in augustus moet staan, zal vroeg de selectie er al heel vroeg moeten staan en zal de trainer er op tijd moeten zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 09 juni 2023 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 20:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat weet ik Jack, maar juist omdat Ajax er al in augustus moet staan, zal vroeg de selectie er al heel vroeg moeten staan en zal de trainer er op tijd moeten zijn.
Klopt, ik vind ze ook aan de late kant
Ook de lampjes zijn laat, die zitten ook in de voorrondes

Misschien is er al iemand achter de schermen bezig zich te oriënteren, Mislintat liep schijnbaar 11 maanden geleden al rond bij Ajax werd later bekend

Ik hoop idd dat er snel duidelijkheid komt
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 juni 2023 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, ik vind ze ook aan de late kant
Ook de lampjes zijn laat, die zitten ook in de voorrondes

Misschien is er al iemand achter de schermen bezig zich te oriënteren, Mislintat liep schijnbaar 11 maanden geleden al rond bij Ajax werd later bekend

Ik hoop idd dat er snel duidelijkheid komt
Hoor sws weinig.. behalve de belangstelling in de armeen/rus
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 09 juni 2023 - 23:28   quote  deeplink  
Voorbereiding begint al eind juni dus nog paar weekjes en dan moet er een trainer staan!!
Verder gewoon lekker de jeugd een kans geven. Hato, Vos , Fitz Jim, Setford , Conceicao allemaal in de voorbereiding testen en opstellen in de oefenpotjes. Zijn echt niet minder dan onze dure miskopen. Eerst bestuur en staf op orde en niet weer paniek aankopen gaan doen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 09 juni 2023 - 23:29   quote  deeplink  
Voor komend seizoen vrees ik weer een tussenjaar....
Pietje
 Pietje - vrijdag 09 juni 2023 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, ik vind ze ook aan de late kant
Ook de lampjes zijn laat, die zitten ook in de voorrondes

Misschien is er al iemand achter de schermen bezig zich te oriënteren, Mislintat liep schijnbaar 11 maanden geleden al rond bij Ajax werd later bekend

Ik hoop idd dat er snel duidelijkheid komt
Maar PSV heeft wel al een trainer aangesteld en is volop bezig om de selectie aan te vullen.
Bij Ajax hoor ik alleen maar dat er interesse is in een bepaalde speler en vervolgens is het oorverdovend stil. We weten uiteraard niet wat er zich in de directiekamer afspeelt. Maar toch.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 juni 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 23:28 schreef bertus bikkel het volgende:
Voorbereiding begint al eind juni dus nog paar weekjes en dan moet er een trainer staan!!
Verder gewoon lekker de jeugd een kans geven. Hato, Vos , Fitz Jim, Setford , Conceicao allemaal in de voorbereiding testen en opstellen in de oefenpotjes. Zijn echt niet minder dan onze dure miskopen. Eerst bestuur en staf op orde en niet weer paniek aankopen gaan doen.
Zeker eens hoor Bertus, maar met teveel jeugdspelers in één keer neemt Ajax wel een risico. Jeugdspelers staan garant voor wisselvalligheid. Er moet wel balans zijn.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2023 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar PSV heeft wel al een trainer aangesteld en is volop bezig om de selectie aan te vullen.
Bij Ajax hoor ik alleen maar dat er interesse is in een bepaalde speler en vervolgens is het oorverdovend stil. We weten uiteraard niet wat er zich in de directiekamer afspeelt. Maar toch.
Bosz is ook nog niet zeker, ook al ga ik er wel vanuit... Hopen dat het geen domme actie van Ajax gaat worden door hem niet te benaderen... Want ach geen prijzen toch.. ook al zegt me dat geen fuck, had ten Hag ook niet en dat was dan wel goed..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 juni 2023 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 juni 2023 - 23:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar PSV heeft wel al een trainer aangesteld en is volop bezig om de selectie aan te vullen.
Bij Ajax hoor ik alleen maar dat er interesse is in een bepaalde speler en vervolgens is het oorverdovend stil. We weten uiteraard niet wat er zich in de directiekamer afspeelt. Maar toch.
Ook nog maar net is Bosz aangesteld Pietje, Ajax is ook bezig op de transfermarkt die nog maar net is geopend.
Ze zijn zeer zeker bezig achter de schermen, Huntelaar kennende zit echt niet stil.

Ze hebben 1 aankoop binnen, en ze zijn bezig met nog 2
De selectie zal binnenkort op een enkeling na wel aangevuld zijn

Ajax moet overigens verkopen anders kunnen sommige plaatsen niet ingevuld worden.
Alvarez is dicht bij een vertrek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 juni 2023 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 00:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bosz is ook nog niet zeker, ook al ga ik er wel vanuit... Hopen dat het geen domme actie van Ajax gaat worden door hem niet te benaderen... Want ach geen prijzen toch.. ook al zegt me dat geen fuck, had ten Hag ook niet en dat was dan wel goed..
Ten Hag geen prijzen???
nummer10
 nummer10 - zaterdag 10 juni 2023 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 08:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ten Hag geen prijzen???
Voordat die naar Ajax kwam
remco k
 remco k - zaterdag 10 juni 2023 - 15:03   quote  deeplink  
Veel minder lang bezig en een veel duidelijker beleid en plan achter zijn teams.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 10 juni 2023 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 15:03 schreef remco k het volgende:
Veel minder lang bezig en een veel duidelijker beleid en plan achter zijn teams.
Zeer zeker, daarnaast zijn de spelers ontzettend fit en gaan ze voor hem door het vuur

Dit heb ik dit seizoen gemist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 juni 2023 - 08:38   quote  deeplink  
Die hele Koeman is toch ook een lachertje. Blind selecteren op basis van niks en andere spelers passeren die gewoon een goed seizoen hebben gehad. Sorry maar dat hele vriendjespolitiek binnen het Nederlands elftal is lachwekkend.
AkaS
 AkaS - zondag 11 juni 2023 - 12:21   quote  deeplink  
Het positieve van een rampjaar is, is dat het kaf van het koren wordt gescheiden.

Blind is weg, nou alle sentimenten aan de kant, daar worden wij echt niet slechter van. Ik zie Wijndal stappen maken. En met hem als linksback en Hato als LCV met onze Turkse vriend erachter die herstellende is van een knieblessure zit dat goed volgens mij.

Nu nog Tadic van het veld naar de staf dirigeren. Bergwijn verplicht heel veel video's van Overmars in zijn Ajaxtijd laten kijken en hem straks als Linker aanvaller laten renderen. Conceicao moet meters maken op rechts, ik geloof 100% in hem. Maar hij moet wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Ziyech aantrekken zou een fout zijn. Hij rendeerde omdat er verder heel veel voetbal in het team zat. Dat is nu veel minder en zou ons wederom statisch maken.

We moeten kampioen worden komend jaar en er zal kritisch gekeken moeten worden naar alle posities. Taylor, zie ik echt helemaal niets in. Wat een over het paard getilt mannetje is dat zeg. Hij kan voetballen no doubt, maar zo goed als hij zichzelf vindt gaat hij nooit worden.

Ik zou opteren voor een goede eerste spits op leeftijd die het net weet te vinden en het niet erg vind om stap voor stap plaats te maken voor Brobbey.

En verder moet er vooral synergie komen. Kwaliteiten die in elkaar overvloeien, dat was in 2018/2019 ... in ieder geval toen Ten Hag stopte met zijn fantasie opstellingen en de poppetjes op je juiste plek ging neerzetten. Hij wordt nu een heilige, maar wat heeft hij ook lopen kloten en hebben we een paar keer flinke mazzel gehad dat we in de voorronden doorkwamen met zijn geforceerde opstellingen en spelers op posities waarvan iedereen al doorhad dat dat niet zou werken...

Van der Sar weg.... Goede beslissing. Hij parasiteerde op Overmars zijn success.

Hopelijk halen ze Jordy Cruijff binnen. Is sentiment maar wel het juiste sentiment gekoppeld aan alle gewenste en benodigde criteria!!!
p111
 p111 - zondag 11 juni 2023 - 12:27   quote  deeplink  
Ach je komt al een heel eind als je een goede trainer hebt en een paar goede versterkingen koopt.Helaas duurt de trainer echt te lang de man moet zijn voorbereiding al beginnen dus had er al moeten zijn.Hopelijk deze week een naam en een aanstelling,zodat hij nog wat kan doen.
p111
 p111 - zondag 11 juni 2023 - 12:28   quote  deeplink  
Ik vind het op heden maar angstvallig stil bij ons cluppie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 juni 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 12:21 schreef AkaS het volgende:
Het positieve van een rampjaar is, is dat het kaf van het koren wordt gescheiden.

Blind is weg, nou alle sentimenten aan de kant, daar worden wij echt niet slechter van. Ik zie Wijndal stappen maken. En met hem als linksback en Hato als LCV met onze Turkse vriend erachter die herstellende is van een knieblessure zit dat goed volgens mij.

Nu nog Tadic van het veld naar de staf dirigeren. Bergwijn verplicht heel veel video's van Overmars in zijn Ajaxtijd laten kijken en hem straks als Linker aanvaller laten renderen. Conceicao moet meters maken op rechts, ik geloof 100% in hem. Maar hij moet wel de kans krijgen om zich te ontwikkelen. Ziyech aantrekken zou een fout zijn. Hij rendeerde omdat er verder heel veel voetbal in het team zat. Dat is nu veel minder en zou ons wederom statisch maken.

We moeten kampioen worden komend jaar en er zal kritisch gekeken moeten worden naar alle posities. Taylor, zie ik echt helemaal niets in. Wat een over het paard getilt mannetje is dat zeg. Hij kan voetballen no doubt, maar zo goed als hij zichzelf vindt gaat hij nooit worden.

Ik zou opteren voor een goede eerste spits op leeftijd die het net weet te vinden en het niet erg vind om stap voor stap plaats te maken voor Brobbey.

En verder moet er vooral synergie komen. Kwaliteiten die in elkaar overvloeien, dat was in 2018/2019 ... in ieder geval toen Ten Hag stopte met zijn fantasie opstellingen en de poppetjes op je juiste plek ging neerzetten. Hij wordt nu een heilige, maar wat heeft hij ook lopen kloten en hebben we een paar keer flinke mazzel gehad dat we in de voorronden doorkwamen met zijn geforceerde opstellingen en spelers op posities waarvan iedereen al doorhad dat dat niet zou werken...

Van der Sar weg.... Goede beslissing. Hij parasiteerde op Overmars zijn success.

Hopelijk halen ze Jordy Cruijff binnen. Is sentiment maar wel het juiste sentiment gekoppeld aan alle gewenste en benodigde criteria!!!
Aardig stukje Akas, voor zeg maar 90% eens< nu nog een goede trainer en een paar goede aankopen en we kunnen Slot zijn leventje zuur maken

Er is wel haast mee geboden
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 juni 2023 - 20:12   quote  deeplink  
Maurice Steijn schijnt topkandidaat te zijn voor de trainerspositie volgens VI.
Doet het in principe goed met Sparta, maar voor Ajax? Ben hier niet heel blij mee als dit waar is
nummer10
 nummer10 - zondag 11 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Wtf is dit.... Hahahaha
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 11 juni 2023 - 20:16   quote  deeplink  
Nee joh, die Peter Bosz hebben we niet nodig. Wij gaan voor de echte top. Ook Johnny niet goed genoeg......de echte klapper komt eraan.....
Maurice Steijn!!!! Hahahaha........wat n onkunde als dit waar is.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 juni 2023 - 20:47   quote  deeplink  
Ik geloof mijn ogen niet...WTF
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 juni 2023 - 21:20   quote  deeplink  
Dit komt verdomme niet van Mislintat...het is de RVC die hier achter zit

Onze Duitser heeft toch totaal geen kennis van meneer Steyn, bullshit

Daarom duurde het zo lang, had dan voor Bosz gekozen. maar nee wij van de RVC maken de dienst uit, wij willen geen Bosz want die schopt overal regen aan...nee wij willen een strooien pop

Wat the fuck is er aan de hand in Amsterdam..man man ze lachen ons nu al uit in Rotterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juni 2023 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zondag 11 juni 2023 - 21:31   quote  deeplink  
Hoppaaa, het oordeel ligt er alweer, stelletje misselijke kwakzalvers. Ga anders gewoon lekker een andere club supporten ofzo.

Heb de naam van Maurice Steijn hier in de winter al genoemd. Dit is een meer dan uitstekende trainer. Vrijwel overal gewoon top gepresteerd en ook gewoon met goed voetbal. Iemand die boven zijn groep durft te staan en die niet snel nerveus wordt. Komt met meer bagage binnen dan Ten Hag destijds kwam. Een Bayern 2 neem ik niet serieus.

Over Maduro gaan al jaren goede berichten. Ik denk dat dat als koppel meer dan uitstekend is. Ik geloof hier oprecht in.

En als ik dat niet deed, gaf ik in ieder geval de beste man een kans

Echt waar, wat ben ik blij dat ik niet meer dagelijks op dit forum zit joh, lijkt godverdomme wel een GGZ instelling vol mensen met depressies
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 juni 2023 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 21:31 schreef Loetje het volgende:
Hoppaaa, het oordeel ligt er alweer, stelletje misselijke kwakzalvers. Ga anders gewoon lekker een andere club supporten ofzo.

Heb de naam van Maurice Steijn hier in de winter al genoemd. Dit is een meer dan uitstekende trainer. Vrijwel overal gewoon top gepresteerd en ook gewoon met goed voetbal. Iemand die boven zijn groep durft te staan en die niet snel nerveus wordt. Komt met meer bagage binnen dan Ten Hag destijds kwam. Een Bayern 2 neem ik niet serieus.

Over Maduro gaan al jaren goede berichten. Ik denk dat dat als koppel meer dan uitstekend is. Ik geloof hier oprecht in.

En als ik dat niet deed, gaf ik in ieder geval de beste man een kans

Echt waar, wat ben ik blij dat ik niet meer dagelijks op dit forum zit joh, lijkt godverdomme wel een GGZ instelling vol mensen met depressies
Ik schrok me werkelijk kapot brabo, ik krijg dit net binnen een half uur geleden

Niet overdrijven nu Brabo, mag ik even slikken...

Welke trainer er ook komt hoop ik dat hij slaagt maar had gedacht dat Ajax een meer ervaren trainer zou aanstellen na zo'n kutseizoen

Niet dat ik een voorstander ben van Bosz maar die had meer internationale ervaring.

Maar goed ik hoop dat hij slaagt want anders zijn de rapen echt gaar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 11 juni 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 21:31 schreef Loetje het volgende:
Over Maduro gaan al jaren goede berichten. Ik denk dat dat als koppel meer dan uitstekend is. Ik geloof hier oprecht in.

En als ik dat niet deed, gaf ik in ieder geval de beste man een kans
Ben het volledig met je eens dat Steyn een geweldig seizoen heeft gedraaid, voor het afgelopen seizoen heb ik hem niet gevolgd.

Wat betreft Maduro 100% eens, zegt vaak zinnige dingen over alles wat Ajax betreft, dus zie ik in hem een goede assistent.

Nu wat milder, laten we hopen dat dit duo Ajax weer kampioen kan maken zodat we weer uit komen in de Champions Leaque
nummer10
 nummer10 - zondag 11 juni 2023 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 21:31 schreef Loetje het volgende:
Hoppaaa, het oordeel ligt er alweer, stelletje misselijke kwakzalvers. Ga anders gewoon lekker een andere club supporten ofzo.

Heb de naam van Maurice Steijn hier in de winter al genoemd. Dit is een meer dan uitstekende trainer. Vrijwel overal gewoon top gepresteerd en ook gewoon met goed voetbal. Iemand die boven zijn groep durft te staan en die niet snel nerveus wordt. Komt met meer bagage binnen dan Ten Hag destijds kwam. Een Bayern 2 neem ik niet serieus.

Over Maduro gaan al jaren goede berichten. Ik denk dat dat als koppel meer dan uitstekend is. Ik geloof hier oprecht in.

En als ik dat niet deed, gaf ik in ieder geval de beste man een kans

Echt waar, wat ben ik blij dat ik niet meer dagelijks op dit forum zit joh, lijkt godverdomme wel een GGZ instelling vol mensen met depressies
Maar ik heb de conclusie getrokken dat Ajax nu een meer ervaren trainer voor de groep moet hebben. Voor de fase waarin we zitten en om Ajax beter te laten presteren dan het afgelopen seizoen, is dat van groot belang."

Deze woorden en de intresse is gewoon meer dan vreemd.. steijn is enkel een talent volle trainer die het leuk heeft gedaan bij een paar kleinere clubs maar is gefaald bij bijv NAC.. en lang niet altijd prima voetbal op de mat heeft gelegd, bij Sparta overigens wel.. links om of rechts om blijft het wederom een risico en sluit niet aan bij de eerdere woorden van onze TD..

Maduro ben ik dan wel een enorm voorstander van..

Kortom niks tegen Steijn en gun hem het beste, maar niet sluitend met de eerdere berichten.. maar goed dat is niet Steijn zijn schuld natuurlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 juni 2023 door nummer10 --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 11 juni 2023 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 21:31 schreef Loetje het volgende:
Hoppaaa, het oordeel ligt er alweer, stelletje misselijke kwakzalvers. Ga anders gewoon lekker een andere club supporten ofzo.

Heb de naam van Maurice Steijn hier in de winter al genoemd. Dit is een meer dan uitstekende trainer. Vrijwel overal gewoon top gepresteerd en ook gewoon met goed voetbal. Iemand die boven zijn groep durft te staan en die niet snel nerveus wordt. Komt met meer bagage binnen dan Ten Hag destijds kwam. Een Bayern 2 neem ik niet serieus.

Over Maduro gaan al jaren goede berichten. Ik denk dat dat als koppel meer dan uitstekend is. Ik geloof hier oprecht in.

En als ik dat niet deed, gaf ik in ieder geval de beste man een kans

Echt waar, wat ben ik blij dat ik niet meer dagelijks op dit forum zit joh, lijkt godverdomme wel een GGZ instelling vol mensen met depressies
Laten we wel wezen Loetje, dit was vast niet de eerste of tweede keus. Fijn dat je 'm alle kansen wilt geven en dat jij die naam al genoemd had maar dat zei je vast ook over Schreuder vorig jaar.
Deze gasten gaan ons toch niet naar n ander niveau tillen? Nee, dat kan ik inderdaad allemaal niet weten maar dit is toch gewoon armoede? Kom op man!! Iedereen verdient een kans maar we zijn toch geen clubje om jonge beginnende trainers een kans te geven?
Wat n beleid.....
Fred Grim gaat naar Emmen in de KKD maar die had ik nog liever bij ons gezien....man man man.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 juni 2023 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 22:54 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Laten we wel wezen Loetje, dit was vast niet de eerste of tweede keus. Fijn dat je 'm alle kansen wilt geven en dat jij die naam al genoemd had maar dat zei je vast ook over Schreuder vorig jaar.
Deze gasten gaan ons toch niet naar n ander niveau tillen? Nee, dat kan ik inderdaad allemaal niet weten maar dit is toch gewoon armoede? Kom op man!! Iedereen verdient een kans maar we zijn toch geen clubje om jonge beginnende trainers een kans te geven?
Wat n beleid.....
Fred Grim gaat naar Emmen in de KKD maar die had ik nog liever bij ons gezien....man man man.
+1
nummer10
 nummer10 - maandag 12 juni 2023 - 09:11   quote  deeplink  
De boer weinig ervaring
Bosz weinig ervaring
Tenhag weinig ervaring
Heitinga weinig ervaring
Schreuder weinig ervaring als hoofdtrainer

Knutsen had ook amper ervaring en zou wel goed zijn?

We gaan het zien..

Enige wat ik raar vind is dat ze zochten naar een ervaren trainer wat ze zeiden, en hier op uit komen...
remco k
 remco k - maandag 12 juni 2023 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 juni 2023 - 21:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dit komt verdomme niet van Mislintat...het is de RVC die hier achter zit

Onze Duitser heeft toch totaal geen kennis van meneer Steyn, bullshit

Daarom duurde het zo lang, had dan voor Bosz gekozen. maar nee wij van de RVC maken de dienst uit, wij willen geen Bosz want die schopt overal regen aan...nee wij willen een strooien pop

Wat the fuck is er aan de hand in Amsterdam..man man ze lachen ons nu al uit in Rotterdam
Hoezo heeft hij geen kennis van Steyn? Je kan je laten informeren en in twee weken tijd alle wedstrijden die hij op bvo niveau heeft getraind terug kijken.

Je hoeft iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel te vellen over diens kwaliteiten.

Dat staat overigens los van of ik hem wel of niet graag zie komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 juni 2023 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 10:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo heeft hij geen kennis van Steyn? Je kan je laten informeren en in twee weken tijd alle wedstrijden die hij op bvo niveau heeft getraind terug kijken.

Je hoeft iemand niet persoonlijk te kennen om een oordeel te vellen over diens kwaliteiten.

Dat staat overigens los van of ik hem wel of niet graag zie komen.
Nee maar ik mis bij hem gewoon internationale ervaring, had verwacht ze met een trainer aan kwamen die iets verder was dan NAC en Sparta, ook had ik mijn vraagtekens bij Knudssen.

Maar goed nu het wat gedaald is wachten we maar af hoe het gaat lopen, niet te hoge verwachtingen hebben.

Wens beide heren het allerbeste, dit zullen ze nodig hebben
Loetje
 Loetje - maandag 12 juni 2023 - 12:48   quote  deeplink  
Ik ben echt blij als dit door gaat. Voorafgaand heb ik echt oprecht vertrouwen in deze man. Speelde ook echt prima voetbal afgelopen jaar hoor.
Pietje
 Pietje - maandag 12 juni 2023 - 13:30   quote  deeplink  
In deze hele discussie sta ik voor de volle 100% achter Loetje.
Wij Ajacieden zijn grote meesters om spelers en/of trainer die in verband met Ajax worden gebracht tot de grond toe af te branden.

Voorbeeld? Erik ten Hag! Toen bekend werd dat hij van FC Utrecht naar Ajax zou komen waren de rapen gaar. Niets deugde aan die "kale tuinkabouter" en oh jee wat missen we hem nu.

Maurice Steijn is nog maar een gerucht, maar naast Loetje ben ik van mening dat Steijn een vakman eerste klas is die met een beperkt budget Sparta heel aantrekkelijk liet voetballen en keurig op de zesde plaats eindigde. Een prestatie van formaat!

Maurice Steijn geen "TOPtrainer?" Welnu is Ajax (nog) een TOPclub? Ik dacht het niet! Als je met de financiële middelen die Ajax heeft met hangen en wurgen slechts 3e wordt met maar liefst 13 punten achterstand op kampioen Feyenoord, heb je niet veel te eisen.

Daarom: Maurice Steijn, als dat gerucht waar is, welkom bij onze mooie maar op dit moment niet meer dan een toBclub. Ik sta achter je.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juni 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 12 juni 2023 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 12:48 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt blij als dit door gaat. Voorafgaand heb ik echt oprecht vertrouwen in deze man. Speelde ook echt prima voetbal afgelopen jaar hoor.
100% eens. Zie mijn post hierboven!
nummer10
 nummer10 - maandag 12 juni 2023 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 12:48 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt blij als dit door gaat. Voorafgaand heb ik echt oprecht vertrouwen in deze man. Speelde ook echt prima voetbal afgelopen jaar hoor.
Wat me wel opviel is dat ze met veel energie speelde... Niet het spel wat bij Ajax zou moeten, maar daar had die natuurlijk ook het materiaal niet voor..

Ben wel echt blij als Maduro meekomt, de enige analist met duidelijke uitleg en kennis van zaken in mijn ogen..
nummer10
 nummer10 - maandag 12 juni 2023 - 14:10   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juni 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 juni 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 12:48 schreef Loetje het volgende:
Ik ben echt blij als dit door gaat. Voorafgaand heb ik echt oprecht vertrouwen in deze man. Speelde ook echt prima voetbal afgelopen jaar hoor.
VVV Venlo daarna NAC en het afgelopen seizoen Sparta is hij bij mij alleen het afgelopen seizoen opgevallen.
Henk Fraser draaide het seizoen er voor ook een goed seizoen met Sparta.

Ik snap heel goed dat de supporters even een moment hadden van WTF...ik ook net zo goed, hier schaam ik me niet voor...

Wie weet gaat hij straks Ajax naar een hoger level brengen want dit is toch wel de bedoeling met al onze dure spelers en de dure die er nog aan toe gevoegd worden.

Ik ga hem absoluut nog niet afbranden, dit heb ik nooit gedaan bij vorige trainers zelfs niet Schreudertje, ik was misschien wel sceptisch maar dit mag vind ik.

Ik wens bij veel succes want hij zal kampioen moeten worden met Ajax anders is het seizoen mislukt, we zijn in principe de duurste club van Nederland

Heb vertrouwen in Maduro die altijd zinnige dingen heeft gezegd wanneer hij analist was, ook hem wens ik veel succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juni 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 12 juni 2023 - 18:30   quote  deeplink  
Wat ik dan wel weer bijzonder vind.

Psv heeft eerder bekend gemaakt dat er een andere trainer nodig is dan Ajax. En maken vandaag bekend dat ze een nieuwe trainer hebben.

Ajax heeft later bekend gemaakt een andere trainer te gaan zoeken en vinden vandaag hun nieuwe trainer.

En het beeld in de media is dat psv heel snel gehandeld heeft en dat Ajax na een lange zoektocht eindelijk een nieuwe trainer heeft.

Terwijl feitelijk gezien Ajax korter zonder hoofd trainer heeft gezeten dan psv.
Pietje
 Pietje - maandag 12 juni 2023 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 18:30 schreef remco k het volgende:
Wat ik dan wel weer bijzonder vind.

Psv heeft eerder bekend gemaakt dat er een andere trainer nodig is dan Ajax. En maken vandaag bekend dat ze een nieuwe trainer hebben.

Ajax heeft later bekend gemaakt een andere trainer te gaan zoeken en vinden vandaag hun nieuwe trainer.

En het beeld in de media is dat psv heel snel gehandeld heeft en dat Ajax na een lange zoektocht eindelijk een nieuwe trainer heeft.

Terwijl feitelijk gezien Ajax korter zonder hoofd trainer heeft gezeten dan psv.
Ja, dat klopt wel. Maar PSV had met Bosz maar één ijzer in het vuur, terwijl Ajax met twee Scandinaviers bezig was. Na de afwijzingen kwam Ajax razendsnel met Steijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 12 juni 2023 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 18:30 schreef remco k het volgende:
Wat ik dan wel weer bijzonder vind.

Psv heeft eerder bekend gemaakt dat er een andere trainer nodig is dan Ajax. En maken vandaag bekend dat ze een nieuwe trainer hebben.

Ajax heeft later bekend gemaakt een andere trainer te gaan zoeken en vinden vandaag hun nieuwe trainer.

En het beeld in de media is dat psv heel snel gehandeld heeft en dat Ajax na een lange zoektocht eindelijk een nieuwe trainer heeft.

Terwijl feitelijk gezien Ajax korter zonder hoofd trainer heeft gezeten dan psv.
Inderdaad bijzonder
remco k
 remco k - maandag 12 juni 2023 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 18:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel. Maar PSV had met Bosz maar één ijzer in het vuur, terwijl Ajax met twee Scandinaviers bezig was. Na de afwijzingen kwam Ajax razendsnel met Steijn
Dat is wat we in de media horen en over het algemeen is het bij psv stiller naar buiten toe met de roddels dan bij Ajax.

Ik vind echt oprecht dat de club onnodig veel in diskrediet wordt gebracht terwijl we feitelijk gewoon 1 slecht seizoen hebben gedraaid.
Pietje
 Pietje - maandag 12 juni 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is wat we in de media horen en over het algemeen is het bij psv stiller naar buiten toe met de roddels dan bij Ajax.

Ik vind echt oprecht dat de club onnodig veel in diskrediet wordt gebracht terwijl we feitelijk gewoon 1 slecht seizoen hebben gedraaid.
De media zijn altijd belust op sensatie. En bij Ajax gebeurt altijd wel wat. Ik heb een ontzettende hekel aan de media. Als er niks te melden is verzinnen zij wel wat.
Het is wel zo dat vaak een zwak seizoen gevolgd wordt door nog een slecht seizoen. Laten we hopen dat het deze keer maar tot één slecht seizoen beperkt blijft.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 juni 2023 - 17:51   quote  deeplink  
Prima persconferentie van onze nieuwe td en nieuwe trainer.. hopen dat Maduro ook snel aansluit waar ik wel vanuit ga..
nummer10
 nummer10 - donderdag 15 juni 2023 - 14:20   quote  deeplink  
Maduro ook binnen, toch weer een oud Ajacied in de staff... Zin in het nieuwe seizoen !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 juni 2023 - 14:34   quote  deeplink  
Fijn dat hij is toegevoegd, nu de transfermarkt afwachten
p111
 p111 - donderdag 15 juni 2023 - 17:06   quote  deeplink  
De media heeft maar een opdracht blijf je richten op Ajax goed of slecht ,de belangrijkste club in Nederland.
p111
 p111 - vrijdag 16 juni 2023 - 13:58   quote  deeplink  
Davinson Sánchez wil Tottenham Hotspur verlaten, zo schrijft Fabrizio Romano. De transfermarktexpert laat weten dat de centrale verdediger een transferverzoek heeft ingediend om de Londense club na zes seizoenen te verlaten. Het contract van de 27-jarige Colombiaans international met Tottenham loopt nog een seizoen door en de zaakwaarnemers zijn reeds met de clubleiding van the Spurs in gesprek.
remco k
 remco k - zaterdag 17 juni 2023 - 09:43   quote  deeplink  
Uiteindelijk heeft die jongen 1 heel goed seizoen gedraaid en komt hij de laatste jaren steeds minder aan spelen toe.

Ik weet niet of je zo’n gok moet nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 juni 2023 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2023 - 09:43 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk heeft die jongen 1 heel goed seizoen gedraaid en komt hij de laatste jaren steeds minder aan spelen toe.

Ik weet niet of je zo’n gok moet nemen.
Inderdaad, denk idd dat dit een gok is, met Tottenham is het ook nog eens lastig zaken doen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1221418