BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juli 2023 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Weet niet of je hem nu ziet voetballen, maar doet het goed.. idem voor de 2 aanwinsten
Helaas niet kunnen kijken. Maar mijn broer zei het en stuurde de doelpunten door. Loopt wel lekker Kudus ook weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juli 2023 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2023 - 15:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Helaas niet kunnen kijken. Maar mijn broer zei het en stuurde de doelpunten door. Loopt wel lekker Kudus ook weer.
Ik ook niet gezien maar wat ik zo lees ben ik blij dat Mislimtat die twee nieuwe middenvelders heeft binnen gehaald.
Nu het ineens goed lijkt te draaien.

Maar goed laat het niet bij 1 wedstrijd goed blijven
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juli 2023 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 21:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook niet gezien maar wat ik zo lees ben ik blij dat Mislimtat die twee nieuwe middenvelders heeft binnen gehaald.
Nu het ineens goed lijkt te draaien.

Maar goed laat het niet bij 1 wedstrijd goed blijven
Klopt en Bergwijn en Kudus ging ook wel lekker.
Hoorde dat er bijna 20 miljoen op Bassey geboden was moet dat niet gewoon geaccepteerd worden? Past niet echt bij Ajax vrees ik.
p111
 p111 - woensdag 19 juli 2023 - 23:06   quote  deeplink  
Als het waar is van Bassie en ze accepteren het niet dan moeten ze gelijk ontslagen worden,dan zijn ze of stekeblind of ze hebben totaal geen verstand van voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 juli 2023 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 22:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt en Bergwijn en Kudus ging ook wel lekker.
Hoorde dat er bijna 20 miljoen op Bassey geboden was moet dat niet gewoon geaccepteerd worden? Past niet echt bij Ajax vrees ik.
Ik las dat er 17,5 miljoen was geboden, weet wel je vergeet 1 ding dat Bassey zelf niet weg wil, hij wil voor zijn kans gaan bij Ajax.

Tja dan zit Ajax in een lastig pakket
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 juli 2023 - 05:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2023 - 23:06 schreef p111 het volgende:
Als het waar is van Bassie en ze accepteren het niet dan moeten ze gelijk ontslagen worden,dan zijn ze of stekeblind of ze hebben totaal geen verstand van voetbal.
Dat lijkt mij dus ook alleen of hij moet op heel veel punten flink verbeteren.
Denk dat als je hem lekker langs de linkerkant laat rennen zonder al teveel taken/opdrachten hij ergens best iets kan toevoegen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 juli 2023 - 05:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 00:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik las dat er 17,5 miljoen was geboden, weet wel je vergeet 1 ding dat Bassey zelf niet weg wil, hij wil voor zijn kans gaan bij Ajax.

Tja dan zit Ajax in een lastig pakket
Wat zegt dat tegenwoordig? PL met bijbehorend salaris laat hij echt niet schieten hoor.
Tuurlijk zegt hij nu dat hij bij Ajax wilt slagen dat is zijn werkgever nu.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2023 - 12:53   quote  deeplink  
Misschien ben ik een doemdenker, maar Ajax kan behoorlijk in de problemen komen omdat zij minder aantrekkelijk zijn dan bijvoorbeeld Feijenoord, dat Champions League gaat spelen.
Het gaat mij te langzaam. Dan roeptoetert iemand bij Ajax "wij hebben interesse in..." en vervolgens gebeurt er niks of hoor je niks meer.
Nou is de transferwindow natuurlijk nog een kleine anderhalve maand open, dus kan er nog van alles gebeuren. Maar de spelers die Ajax naar verwachting op een hoger plan kunnen tillen, tekenen toch het liefst bij andere clubs. Ik ben er niet gerust op.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2023 - 17:22   quote  deeplink  
Pasveer zijn hand weer na de knoppen...
Pietje
 Pietje - donderdag 20 juli 2023 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 17:22 schreef nummer10 het volgende:
Pasveer zijn hand weer na de knoppen...
Er blijft Ajax en Maurice Steijn echt niets bespaard.
Dit moet inhouden dat Rulli moet blijven. Die heeft de directie van Ajax gevraagd om een transfer naar zijn oude club in Spanje te maken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 juli 2023 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 17:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er blijft Ajax en Maurice Steijn echt niets bespaard.
Dit moet inhouden dat Rulli moet blijven. Die heeft de directie van Ajax gevraagd om een transfer naar zijn oude club in Spanje te maken.
Dan zou ik Olij ophalen en dan lekker laten uitvechten met Gorter..
p111
 p111 - donderdag 20 juli 2023 - 23:02   quote  deeplink  
Knoppert
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juli 2023 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 23:02 schreef p111 het volgende:
Knoppert
Ook een prima keeper indd.. en een knopper is best lekker hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 juli 2023 - 11:44   quote  deeplink  
Wat roepen jullie allemaal over verschillende keepers, Altay Bayindir wordt al 2 weken in verband gebracht met Ajax en is dicht bij overname
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 juli 2023 - 11:45   quote  deeplink  
Ajax-target wees zelfs Erik ten Hag af en zet zinnen op transfer naar Amsterdam
Imre Himmelbauer

21 jul. 2023 11:25 CEST

Altay Bayindir heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij Fenerbahçe, meldt Posta. De 25-jarige doelman zal door de naderende komst van Dominik Livakovic op de bank belanden en wil daarom een transfer maken. Livakovic komt een dezer dagen over van Dinamo Zagreb, dat negen miljoen euro voor hem ontvangt. De 28-jarige Kroaat tekent een contract voor vijf seizoenen.

Bayindir werd in verband gebracht met zowel Ajax als het Manchester United van Erik ten Hag. De Engelse topclub zwaaide onlangs eerste doelman David de Gea uit en ook reservegoalie Dean Henderson wordt in verband gebracht met een transfer. United trok donderdag André Onana aan als nieuwe eerste doelman en Bayindir zou in beeld zijn als tweede doelman achter de ex-Ajacied.
p111
 p111 - vrijdag 21 juli 2023 - 11:54   quote  deeplink  
Ja hij wil geen tweede keeper worden bij Manchester,wat is er zo bizonder aan deze keeper,zijn club koopt niet voor niks een andere keeper.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juli 2023 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 11:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax-target wees zelfs Erik ten Hag af en zet zinnen op transfer naar Amsterdam
Imre Himmelbauer

21 jul. 2023 11:25 CEST

Altay Bayindir heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij Fenerbahçe, meldt Posta. De 25-jarige doelman zal door de naderende komst van Dominik Livakovic op de bank belanden en wil daarom een transfer maken. Livakovic komt een dezer dagen over van Dinamo Zagreb, dat negen miljoen euro voor hem ontvangt. De 28-jarige Kroaat tekent een contract voor vijf seizoenen.

Bayindir werd in verband gebracht met zowel Ajax als het Manchester United van Erik ten Hag. De Engelse topclub zwaaide onlangs eerste doelman David de Gea uit en ook reservegoalie Dean Henderson wordt in verband gebracht met een transfer. United trok donderdag André Onana aan als nieuwe eerste doelman en Bayindir zou in beeld zijn als tweede doelman achter de ex-Ajacied.
Ja dat kan... Een niet onomstreden keeper... En ik noem de naam Olij, wat is daar mis mee ?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 juli 2023 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja dat kan... Een niet onomstreden keeper... En ik noem de naam Olij, wat is daar mis mee ?
Steijn kent hem en een stuk goedkoper. Geen idee hoe ze bij een niet on omstreden keeper uit Turkije komen. Misschien verrast ie ons.

Rulli is het ook vaak net niet geweest en weet ook niet of hij echt goed is na vorig seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 juli 2023 - 16:02   quote  deeplink  
Waarom doet men hier af en toe met alsof alle geruchten kloppen.

Bij ajax verteld helemaal niemand in wie ze interesse hebben of wie ze willen gaan halen. Hooguit wordt er eens gezegd dat iemand een interessante speler is.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 juli 2023 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 16:02 schreef remco k het volgende:
Waarom doet men hier af en toe met alsof alle geruchten kloppen.

Bij ajax verteld helemaal niemand in wie ze interesse hebben of wie ze willen gaan halen. Hooguit wordt er eens gezegd dat iemand een interessante speler is.
Ik zeg nergens dat de geruchten perse kloppen... Maar mocht het zo zijn wat ik dan graag zou zien
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 21 juli 2023 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juli 2023 - 12:53 schreef Pietje het volgende:
Misschien ben ik een doemdenker, maar Ajax kan behoorlijk in de problemen komen omdat zij minder aantrekkelijk zijn dan bijvoorbeeld Feijenoord, dat Champions League gaat spelen.
Het gaat mij te langzaam. Dan roeptoetert iemand bij Ajax "wij hebben interesse in..." en vervolgens gebeurt er niks of hoor je niks meer.
Nou is de transferwindow natuurlijk nog een kleine anderhalve maand open, dus kan er nog van alles gebeuren. Maar de spelers die Ajax naar verwachting op een hoger plan kunnen tillen, tekenen toch het liefst bij andere clubs. Ik ben er niet gerust op.
Ik snap dat je meer verwacht Pietje maar volgens de Televaag komt er niet veel meer bij. Nog een CV en misschien wel 2 indien Bassey nog vertrekt....en dan nog n spits.
Ik moet je zeggen dat ik met Vos heel blij ben en we met deze selectie niet veel minder hoeven spelen dan vorig seizoen Alvarez kan gerust gaan, wij hebben nu Tahirovic en Vos voor de 6, ook Salah Eddine kan daar prima spelen. Komt goed!!
p111
 p111 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja dat kan... Een niet onomstreden keeper... En ik noem de naam Olij, wat is daar mis mee ?
Doorsnee
p111
 p111 - vrijdag 21 juli 2023 - 20:43   quote  deeplink  
Als ze de voorbereiding goed spelen,dan is iedereen zo weer om.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 juli 2023 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2023 - 20:13 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ik snap dat je meer verwacht Pietje maar volgens de Televaag komt er niet veel meer bij. Nog een CV en misschien wel 2 indien Bassey nog vertrekt....en dan nog n spits.
Ik moet je zeggen dat ik met Vos heel blij ben en we met deze selectie niet veel minder hoeven spelen dan vorig seizoen Alvarez kan gerust gaan, wij hebben nu Tahirovic en Vos voor de 6, ook Salah Eddine kan daar prima spelen. Komt goed!!
Jij bent heel wat positiever dan ik, Bertus en ik hoop oprecht dat jij gelijk hebt.
Maar nog zo'n jaar als het afgelopen seizoen trek ik niet of nauwelijks. Dat was fors billen knijpen. Het is maar de vraag of het Ajax lukt om de vervanger van Timber binnen te halen. Ook die extra spits zie ik nog niet, sterker, ik laas dat Brobbey richting Everton gaat. Als het even tegenzit hebben wij het komende seizoen helemaal geen eredivisiewaardige spits.
Met Tahirovic, Van den Boomen, Vos en Godts ben ik ook blij.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 juli 2023 - 10:47   quote  deeplink  
Brobbey gaat niet.. die gaat vlammen dit jaar en word topscorer :D
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 juli 2023 - 11:01   quote  deeplink  
Volgens vi zijn Ajax en fullham akkoord de verkoop van bassey.. en dat vooralsnog voor 21 mil..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 22 juli 2023 - 11:06   quote  deeplink  
Ja las het ook. Nu meteen met die poen naar Tottenham voor Sanchez. Voor de neus van pisvee wegkapen die handel. En dan eind augustus nog die Kroaat erbij!! Hoppaaaa!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door bertus bikkel --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:
Brobbey gaat niet.. die gaat vlammen dit jaar en word topscorer :D
Hahaha die is meer geblesseerd dan dat hij speelt, en als hij speelt dat vliegt de bal van zijn schoenen, ik hoop het maar gaat hem niet worden.

Snel een een nieuwe spits binnen halen, die een bal goed kan controleren en vast houden.
Brobbey gebruiken in de laatste 20 minuten als pinchhitter
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 11:06 schreef bertus bikkel het volgende:
Ja las het ook. Nu meteen met die poen naar Tottenham voor Sanchez. Voor de neus van pisvee wegkapen die handel. En dan eind augustus nog die Kroaat erbij!! Hoppaaaa!!!
Geloof je het zelf, ze gaan niet 2x veel geld uitgeven, ze zijn naast die Kroaat bezig met die 20 jarige Elias Jelert van Kopenhagen, er is namelijk geld nodig voor een goede spits.

Mocht Kudus vertrekken kunnen ze wat meer, maar heb liever dat hij blijft al is hij wel wisselend, moet meer peper in zijn hol krijgen
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
Volgens vi zijn Ajax en fullham akkoord de verkoop van bassey.. en dat vooralsnog voor 21 mil..
Het punt is alleen, dat Bassey niet weg wil bij Ajax. Nog altijd wil hij voor zijn kansen in Amsterdam gaan, terwijl hem gezegd is dat hij als linksback en als linker centrale verdediger niet de eerste keus zal zijn. De speler heeft het laatste woord...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 juli 2023 - 17:07   quote  deeplink  
Die gaat wel joh...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 12:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het punt is alleen, dat Bassey niet weg wil bij Ajax. Nog altijd wil hij voor zijn kansen in Amsterdam gaan, terwijl hem gezegd is dat hij als linksback en als linker centrale verdediger niet de eerste keus zal zijn. De speler heeft het laatste woord...
Hij is nog steeds gecharmeerd van Ajax, ook dat hij hier maar 30% belasting hoeft te betalen als buitenlander, hij houdt hier meer salaris over.

Toch heeft Ajax hem duidelijk gemaakt dat hij geen basis speler zal zijn of worden, dus ja gaat hij naar Fulham

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 juli 2023 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 19:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is nog steeds gecharmeerd van Ajax, ook dat hij hier maar 30% belasting hoeft te betalen als buitenlander, hij houdt hier meer salaris over.

Toch heeft Ajax hem duidelijk gemaakt dat hij geen basis speler zal zijn of worden, dus ja gaat hij naar Fulham
Als je toch een beetje ambitie hebt, dan wil je toch spelen? Ik hoop dat Bassey zich dat realiseert. Het alternatief is wegkwijnen op de bank of op de tribune.
Maar ik heb begrepen dat er beweging is na een gesprek tussen Bassey en Mislintat en Maurice Steijn. Ook de zaakwaarnemer van Bassey heeft ingebonden. Ik ben benieuwd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 juli 2023 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2023 - 23:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als je toch een beetje ambitie hebt, dan wil je toch spelen? Ik hoop dat Bassey zich dat realiseert. Het alternatief is wegkwijnen op de bank of op de tribune.
Maar ik heb begrepen dat er beweging is na een gesprek tussen Bassey en Mislintat en Maurice Steijn. Ook de zaakwaarnemer van Bassey heeft ingebonden. Ik ben benieuwd.
Inderdaad, er blijft weinig perspectief meer over dus verdwijnt hij net zo snel als dat hij gekomen is
Pietje
 Pietje - zondag 23 juli 2023 - 12:00   quote  deeplink  
En nu las ik dat Chelsea een spelersruil met bijbetaling heeft voorgesteld: Kudus voor Ziyech.
Ik ben een enorme fan van Hakim Ziyech, dus als het waar is, hoor je mij niet klagen. Ziyech is echt een prachtige voetballer, misschien met een wat moeilijk karakter, maar als je daarmee weet om te gaan, hem in zijn waarde laat, doet hij alles voor je.
Scout2
 Scout2 - zondag 23 juli 2023 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:00 schreef Pietje het volgende:
En nu las ik dat Chelsea een spelersruil met bijbetaling heeft voorgesteld: Kudus voor Ziyech.
Ik ben een enorme fan van Hakim Ziyech, dus als het waar is, hoor je mij niet klagen. Ziyech is echt een prachtige voetballer, misschien met een wat moeilijk karakter, maar als je daarmee weet om te gaan, hem in zijn waarde laat, doet hij alles voor je.
Die is ook alweer 30, denk niet dat ie veel van zijn salaris in wil leveren.

Maar zou wel mooi zijn, mits nog tientallen miljoenen erbij
Pietje
 Pietje - zondag 23 juli 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:06 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Die is ook alweer 30, denk niet dat ie veel van zijn salaris in wil leveren.

Maar zou wel mooi zijn, mits nog tientallen miljoenen erbij
Ajax wil 45 miljoen voor Kudus en Chelsea wil 20 miljoen voor Ziyech. Als het allemaal waar is, krijgt Ajax dus Ziyech terug plus 25 miljoen. Maar voor hetzelfde geld is het weer een wild gerucht.
Pietje
 Pietje - zondag 23 juli 2023 - 12:19   quote  deeplink  
Ajax is nog altijd bezig met Spertsyan van Krasnodar. Eerst wilde de Russen 8,5 miljoen en nu ineens willen zij 15 miljoen.
Bovendien de vraag: mag Ajax wel zakendoen met Russen? Er gelden toch economische sancties? Of gelden die niet voor voetballers?
Als ik Ajax was zou ik daarover zekerheid willen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 juli 2023 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:19 schreef Pietje het volgende:
Ajax is nog altijd bezig met Spertsyan van Krasnodar. Eerst wilde de Russen 8,5 miljoen en nu ineens willen zij 15 miljoen.
Bovendien de vraag: mag Ajax wel zakendoen met Russen? Er gelden toch economische sancties? Of gelden die niet voor voetballers?
Als ik Ajax was zou ik daarover zekerheid willen.
Ook zoiets vreemds, die voetballers kunnen er niks aan doen.. maar volgens mij mag het gewoon hoor..

En wat betreft ruil ziyech Kudus incl 25 mil eventueel zou ik toejuichen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juli 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:19 schreef Pietje het volgende:
Ajax is nog altijd bezig met Spertsyan van Krasnodar. Eerst wilde de Russen 8,5 miljoen en nu ineens willen zij 15 miljoen.
Bovendien de vraag: mag Ajax wel zakendoen met Russen? Er gelden toch economische sancties? Of gelden die niet voor voetballers?
Als ik Ajax was zou ik daarover zekerheid willen.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze direct al hadden laten weten dat hij niet voor minder dan 15 miljoen verkocht wordt, eerlijk gezegd is het dan nog een koopje.
Verwacht dat ze rond de 12 miljoen er wel uitkomen

Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het precies zit met de sancties op voetbalgebied tab Rusland
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 juli 2023 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 12:00 schreef Pietje het volgende:
En nu las ik dat Chelsea een spelersruil met bijbetaling heeft voorgesteld: Kudus voor Ziyech.
Ik ben een enorme fan van Hakim Ziyech, dus als het waar is, hoor je mij niet klagen. Ziyech is echt een prachtige voetballer, misschien met een wat moeilijk karakter, maar als je daarmee weet om te gaan, hem in zijn waarde laat, doet hij alles voor je.
Zou geweldig zijn Pietje :-)
remco k
 remco k - maandag 24 juli 2023 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 juli 2023 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze direct al hadden laten weten dat hij niet voor minder dan 15 miljoen verkocht wordt, eerlijk gezegd is het dan nog een koopje.
Verwacht dat ze rond de 12 miljoen er wel uitkomen

Ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het precies zit met de sancties op voetbalgebied tab Rusland
Waarom zeg je altijd dat “ze” iets laten weten.

Clubs laten zelden tot nooit iets weten, alles is op basis van geruchten in de voetbalwereld en wat lekken links en rechts bij clubs.
p111
 p111 - maandag 24 juli 2023 - 10:46   quote  deeplink  
Even over de laatste wedstrijd,we moeten gewoon scooren dan win je die pot,en dat we teveel kansen weggeven lijkt mij niet zo raar met deze verdediging.
Rensch 20 jaar-Aersten 18 jaar-Hato 17 jaar- Salae 19 jaar ,
==========================================================
Dat heeft geen een Grote club,dus het is duidelijk deze jongens zijn nog zo jong die zijn gewoon nog heel wisselvalig en nog niet stabiel geen ervaring,dus er moet echt verdedigend wat ervaring bijkomen dan gaan wij wel resultaat halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 juli 2023 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 08:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zeg je altijd dat “ze” iets laten weten.

Clubs laten zelden tot nooit iets weten, alles is op basis van geruchten in de voetbalwereld en wat lekken links en rechts bij clubs.
Ik zeg "ze" om te laten weten dat het niet mijn gedachte of beeld is.

Wat we lezen zijn dikwijls geruchten, ze moeten wat te melden hebben, de voetbal wereld is een groot orgaan waar veel geld gemoeid gaat.

De ene site of dagblad is wat geloofwaardiger dan de ander.
Moet zeggen dat ik het leuk vind om te lezen al zet ik wel vaak mijn vraagtekens bij "ze" hoor.
p111
 p111 - maandag 24 juli 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Waarom is Sanchez niet in beeld bij Ajax ?
========================================================================================
Niet PSV maar Spartak Moskou lijkt de nieuwe club van Davinson Sánchez te gaan worden. De centrale verdediger stond hoog op de verlanglijst in Eindhoven, maar door een bod van twaalf miljoen euro lijkt Tottenham Hotspur te zwichten voor het geld uit Rusland. Hierdoor kan PSV opnieuw gaan zoeken naar een nieuwe centrale verdediger.
nummer10
 nummer10 - maandag 24 juli 2023 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 16:47 schreef p111 het volgende:
Waarom is Sanchez niet in beeld bij Ajax ?
========================================================================================
Niet PSV maar Spartak Moskou lijkt de nieuwe club van Davinson Sánchez te gaan worden. De centrale verdediger stond hoog op de verlanglijst in Eindhoven, maar door een bod van twaalf miljoen euro lijkt Tottenham Hotspur te zwichten voor het geld uit Rusland. Hierdoor kan PSV opnieuw gaan zoeken naar een nieuwe centrale verdediger.
Geen idee...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 24 juli 2023 - 18:21   quote  deeplink  
Misschien omdat Sanchez weinig wedstrijd ritme heeft...
Sanchez heeft wel een goede indruk achter gelaten, al heeft hij maar 1 seizoen gespeeld in Amsterdam, daarna zag hij meer uitdaging in de Premier League.

Ik geloof niet dat hij naar PSV gaat, moet ik nog zien.

Overigens schijnt Sutalo een hele goede ervaren centrale verdediger te zijn, speelt vanaf 2022 voor het nationale team van Kroatië,

Nederland verloor de laatste keer nog van Kroatië

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juli 2023 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2023 - 12:31   quote  deeplink  
Ik lees net dat Bassey en Wijndal te kennen hebben gegeven om niet op te stappen bij Ajax. Ze weigeren een transfer. Daar ben je dan mooi klaar mee. Als dat waar is remmen zij de ambitie van Ajax om inkomende transfers te realiseren voor Ajax. Nogmaals: als het waar is!
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 juli 2023 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 12:31 schreef Pietje het volgende:
Ik lees net dat Bassey en Wijndal te kennen hebben gegeven om niet op te stappen bij Ajax. Ze weigeren een transfer. Daar ben je dan mooi klaar mee. Als dat waar is remmen zij de ambitie van Ajax om inkomende transfers te realiseren voor Ajax. Nogmaals: als het waar is!
Alvarez en Kudus + - 80 mil als het niet meer is... Kunnen ze vast wel wat van kopen ;)
Pietje
 Pietje - woensdag 26 juli 2023 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 juli 2023 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alvarez en Kudus + - 80 mil als het niet meer is... Kunnen ze vast wel wat van kopen ;)
Dat is maar de vraag of Ajax die bedragen zal gaan ontvangen. Reken jezelf niet te rijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0992999