|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:[..] enoh werd ook afgerekend op zijn voetballend vermogen, maar wat een stofzuiger was dat.. dus waarom mogen we nu alvarez niet afrekenen erop? ik zie het liefst een davids, n dejong type daar.. opruimer maar ook nog eens kunnen voetballen.. Ik heb enoh altijd prima gevonden.
Maar goed. Tot zover alle eerlijke kansen. En er is nog geen officiële wedstrijd gespeeld.
Alleen nog maar oefenpotjes waarin alle wedstrijden oppermachtig was tegen niet de minste tegenstanders. Nu zegt dat helemaal niks, maar het rechtvaardigt de tegenstand in ieder geval niet naar mijn idee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 13:59 schreef p111 het volgende:Dat klopt dat doet hij prima afpakken en inleveren en koppen,maar ik vind dat je bij Ajax meer moet kunnen,en onder druk van een goede tegenstander heeft hij bal verlies door zijn gebrekkige handelingssnelheid. Ik vond hem in de voorbereiding juist heel vaak onder druk wel de juiste keuze maken aan de bal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat was vriendschappelijk niet echt vol power druk gezien.Maar goed ik vond hem niet slecht op het middenveld.We gaan het zien aankomend seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker. Geen idee of het gaat lukken, maar Ajax heeft zowel met als zonder bal gewoon al heel goed gevoetbald in de voorbereiding. Dat is de enige reden die ik aangeef om de negativiteit niet te snappen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt ik heb genoten van de voorbereiding met verrassende mooie aanvallen en goede jeugd voetballers zoals Taylor en Rens en een geweldige Gravenberch.En uiteraard een goede Labyad en een goed in de combinatie en nog heel jonge Troure en ik heb ook wel vertrouwen in Ekkelkamp.Dus op zich veel vertrouwen voor dit seizoen ,maar nog twijfels over Blind en Nico/Dest als die weg vallen dan kan het nog mis gaan. |
|
|
|
|
JV
|
|
|
Blind terug groepstraining top nieuws |
|
|
|
|
JV
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Heerlijk om zoiets te lezen!! Eindelijk goed nieuws. Ik was een beetje bang omdat het zo stil was, maar dit is echt een opsteker voor hem, zijn familie, voor de club en zeker ook voor de fans!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zeker vooral voor Blind en zijn familie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Top nieuws.
Heel benieuwd in hoeverre Ajax nu risico gaat nemen met Blind? En daarmee doel ik niet op het hem laten spelen, maar neem Je het risico om niemand aan te trekken en hem weg te zien vallen in het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax ook gewoon 2 miljoen euro ontvangen door de verkoop van Zeefuik.
Goed werk hoor.
Maar wat staat er een hoop ex Ajax jeugd op het veld bij jong oranje. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 19:24 schreef remco k het volgende:Top nieuws. Heel benieuwd in hoeverre Ajax nu risico gaat nemen met Blind? En daarmee doel ik niet op het hem laten spelen, maar neem Je het risico om niemand aan te trekken en hem weg te zien vallen in het seizoen. vind het beiden risky... 2x naar de grond in korte periode... hopen dat nu alles goed gaat.. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 september 2020 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] Tsja. Dat zegt toch niks over schreuder? Koeman zelf is namelijk een trainer die in 20 jaar trainersvak nog eigenlijk niks gepresteerd heeft van formaat. Bij het nl elftal had Koeman louter het geluk dat frenkie Wijnaldum en van Dijk beter en beter werden, daar heeft hij van geprofiteerd. Natuurlijk was Schreuder belangrijk, maar ik denk dat we het niet groter moeten maken dan het is. Ben het met je eens wat betreft Koeman. Maar tegelijkertijd weten we dat dit zijn ultieme wens is en hij niets aan het toeval wil overlaten en de beste veldtrainer erbij wil hebben.... Schreuder... |
|
|
|
|
Guus Til
|
|
|
Een investering in de breedte zou op dit moment Riedewald kunnen zijn. Kan zowel als linksback, maar ook als centralr verdediger of defensieve middelvelder uit de voeten. Is ook goedkoper op te halen, dan verkocht dus, win-win
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door Guus Til -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 15:14 schreef Guus Til het volgende:Een investering in de breedte zou op dit moment Riedewald kunnen zijn. Kan zowel als linksback, maar ook als centralr verdediger of defensieve middelvelder uit de voeten. Is ook goedkoper op te halen, dan verkocht dus, win-win wie ? |
|
|
|
|
Guus Til
|
|
|
quote: Jaïro Riedewald is een Nederlands voetballer die als centrale verdediger, linksback en als verdedigende middenvelder kan spelen. Hij tekende in juli 2017 een contract tot medio 2022 bij Crystal Palace, dat circa €9.000.000, - voor hem betaalde aan AFC Ajax. Riedewald is van Surinaams-Indische komaf. Bron: Wikipedia
Je weet wel, dat Ajax-talent die samen met Frank de Boer vertrokken is, maar na het vertrek van Frank niet meer op een basisplaats kan rekenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door Guus Til -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
was dat niet de linksback die tekort kwam voor ajax onder bosz en daarom mocht vertrekken en toch onder dak alsnog vond bij deboer en daar ook niet meer echt aan de bak kwam zelfs niet onder deboer ? volgens mij nu wel weer redelijk bezig.. maar geen ajax niveau kerel, van taqi en martinez naar riedewald... naaaah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2020 - 19:22 schreef nummer10 het volgende:was dat niet de linksback die tekort kwam voor ajax onder bosz en daarom mocht vertrekken en toch onder dak alsnog vond bij deboer en daar ook niet meer echt aan de bak kwam zelfs niet onder deboer ? volgens mij nu wel weer redelijk bezig.. maar geen ajax niveau kerel, van taqi en martinez naar riedewald... naaaah Heeft Urby al een contract bijUtrecht? :p |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ben ook bang voor Blind moet nu echt een belangrijke afweging maken samen met zijn gezin. Topsport misschien wel een risico na twee keer naar de grond gegaan te zijn. Jammer want hij is echt zo belangrijk geworden voor dit team. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou ik denk dat de doktoren echt geen risico gaan nemen met een bekende Nederlander.Ze hebben hem echt wel door de mangel gehaald en nemen echt geen risico met hem. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 09:12 schreef p111 het volgende:Nou ik denk dat de doktoren echt geen risico gaan nemen met een bekende Nederlander.Ze hebben hem echt wel door de mangel gehaald en nemen echt geen risico met hem. Klopt maar het blijkt toch een lastig verhaal. Wij weten ook niet wat er de laatste keer precies gebeurt is. Maar zo wit als hij op de grond lag(schrik of echt een probleem) , zo hoef ik hem eigenlijk niet meer te zien. Zal het echt een aderlating vinden maar gezondheid moet voorop staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 08:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ook bang voor Blind moet nu echt een belangrijke afweging maken samen met zijn gezin. Topsport misschien wel een risico na twee keer naar de grond gegaan te zijn. Jammer want hij is echt zo belangrijk geworden voor dit team. Blind is weer begonnen met trainen. Dat lijkt mij alleen maar te uiten op een goed herstel en weer volledig spelen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] Blind is weer begonnen met trainen. Dat lijkt mij alleen maar te uiten op een goed herstel en weer volledig spelen. daarom gaat dat ding ook af.. zegt allemaal niks joh.. blij dat die weer bij de groep is overigens |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2020 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] Blind is weer begonnen met trainen. Dat lijkt mij alleen maar te uiten op een goed herstel en weer volledig spelen. Laten we hopen dat hij gezind blijft dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 september 2020 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:[..] daarom gaat dat ding ook af.. zegt allemaal niks joh.. blij dat die weer bij de groep is overigens Staat ergens iets dat anders??
Als hij traint, zal hij weer gaan spelen, of denk je dat hij nog 3 jaar blijf rondlopen en trainen zonder wedstrijden te spelen.. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Moet er zoals nu in de Televaag staat nog een ervaren middenvelder bij komen? Na het vertrek van Donny en Hakim is het allemaal wel erg doorzichtig en missen we toch wat ervaring en creativiteit daar. Toch een type als Propper halen of moeten we juist meer eigen jeugd gaan inpassen? Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2020 - 21:47 schreef bertus bikkel het volgende:Moet er zoals nu in de Televaag staat nog een ervaren middenvelder bij komen? Na het vertrek van Donny en Hakim is het allemaal wel erg doorzichtig en missen we toch wat ervaring en creativiteit daar. Toch een type als Propper halen of moeten we juist meer eigen jeugd gaan inpassen? Wat vinden jullie? geen idee.. denk alleen dat deze samenstelling op het middenveld niet HET middenveld kan worden.. heb het idee dat ze vooralsnog tekort komen ervoor, de samenstelling nu dan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2020 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:[..] geen idee.. denk alleen dat deze samenstelling op het middenveld niet HET middenveld kan worden.. heb het idee dat ze vooralsnog tekort komen ervoor, de samenstelling nu dan.. Dat denk ik ook niet, dit middenveld is naar mijn mening niet creatief genoeg, ook in verdedigend opzicht komen we te kort met Alvarez die kwalitatief te kort schiet..de Nederlandse competitie zou misschien lukken maar niet om potten te breken in de C.L. Kudus zou misschien kunnen maar dan wel aanvallend en Martinez Alvarez maar ben dan nog niet overtuigd. Tav de spitspositie moet hij gewoon Tadic in de spits zetten, die komt de laatste wedstrijden gewoon te kort als rechtsbuiten, Promes kan daar goed uit de voeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op basis van een hele goede voorbereiding tegen niet de minste tegenstanders is dit bedacht en dat heeft in die voorbereiding goed gewerkt.
En dan op basis van 30 minuten op kunstgras met 11 man moet het halve elftal om. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 15:21 schreef remco k het volgende:Op basis van een hele goede voorbereiding tegen niet de minste tegenstanders is dit bedacht en dat heeft in die voorbereiding goed gewerkt. En dan op basis van 30 minuten op kunstgras met 11 man moet het halve elftal om. zoals jezelf en iedereen hier eigenlijk al meerdere malen heeft gezegd, voorbereiding is geen graadmeter... ik ben bang dat 9 van de 10 ploegen weer met de kont tegen de goal aan gaan liggen en dan op een uitbraak gokken, hiervoor vind ik dit middenveld ongeschikt.. promes is in zoon geval geen 10, en alvarez geen stofzuiger.. dus dan moet er in mijn ogen wat gebeuren hiermee..maar goed, kan ook gewoon compleet ernaast zitten en verrast dit middenveld mij enorm |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 15:21 schreef remco k het volgende:Op basis van een hele goede voorbereiding tegen niet de minste tegenstanders is dit bedacht en dat heeft in die voorbereiding goed gewerkt. En dan op basis van 30 minuten op kunstgras met 11 man moet het halve elftal om. Ik hoop dat je gelijk krijgt Remco, het waren niet de minste tegenstander maar ook weer niet de top van Europa, en daar willen ze toch naar toe. Wie weet dat hij tegen RKC als nog met Kudus komt en dat hij kiest voor Tadic in de spits. Tadic zal daar waarschijnlijk pas spelen wanneer we Europa in gaan. Enfin we wachten af.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 15:36 schreef nummer10 het volgende:[..] zoals jezelf en iedereen hier eigenlijk al meerdere malen heeft gezegd, voorbereiding is geen graadmeter... ik ben bang dat 9 van de 10 ploegen weer met de kont tegen de goal aan gaan liggen en dan op een uitbraak gokken, hiervoor vind ik dit middenveld ongeschikt.. promes is in zoon geval geen 10, en alvarez geen stofzuiger.. dus dan moet er in mijn ogen wat gebeuren hiermee..maar goed, kan ook gewoon compleet ernaast zitten en verrast dit middenveld mij enorm Ik zeg niet dat dit wel het beste is. Totaal niet zelfs.
Maar om de hele bende op basis van 30 minuten helemaal met de grond gelijk te maken vind ik een Ajax supporter onwaardig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 16:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg niet dat dit wel het beste is. Totaal niet zelfs. Maar om de hele bende op basis van 30 minuten helemaal met de grond gelijk te maken vind ik een Ajax supporter onwaardig. haha wat heeft dat nu met ajax supporter onwaardig temaken.. iedereen geeft hier zijn mening als supporter, niet dat je er mee eens moet zijn.. zal andersom ook gebeuren dat jij iets zegt waar de rest het niet mee eens is, ben je dan minder als supporter ? even los van het middenveld gebeuren.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 17:54 schreef nummer10 het volgende:[..] haha wat heeft dat nu met ajax supporter onwaardig temaken.. iedereen geeft hier zijn mening als supporter, niet dat je er mee eens moet zijn.. zal andersom ook gebeuren dat jij iets zegt waar de rest het niet mee eens is, ben je dan minder als supporter ? even los van het middenveld gebeuren.. Ieder beleeft Ajax op zijn eigen manier, dat deel ik helemaal met je. Maar na 30 minuten iemand afschrijven? Los van wel of geen Ajax-supporter moet je dat nooit doen. Constateren dat het vooralsnog beter moet, klinkt veel logischer, toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 19:27 schreef Loetje het volgende:[..] Ieder beleeft Ajax op zijn eigen manier, dat deel ik helemaal met je. Maar na 30 minuten iemand afschrijven? Los van wel of geen Ajax-supporter moet je dat nooit doen. Constateren dat het vooralsnog beter moet, klinkt veel logischer, toch? dat ben ik dan weer met je eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2020 - 17:54 schreef nummer10 het volgende:[..] haha wat heeft dat nu met ajax supporter onwaardig temaken.. iedereen geeft hier zijn mening als supporter, niet dat je er mee eens moet zijn.. zal andersom ook gebeuren dat jij iets zegt waar de rest het niet mee eens is, ben je dan minder als supporter ? even los van het middenveld gebeuren.. Nogmaals. Het gebeurt op basis van 30 minuten. Dat slaat gewoon nergens op.
Dan geef je iemand überhaupt geen kans. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De geruchten over Dest en Bayern blijven ook maar rondzingen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eiting lijkt voor een jaartje gehuurd te gaan worden door Huddersfield Town. Eiting en zijn zaakwaarnemer zijn in Engeland. Huddersfield speelt op het tweede niveau in Engeland. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat is geen voetbal voor Eiting,jammer dat hij niet aan de bak komt.Ik zie voor hem weinig heil op het tweede niveau in Engeland.Beter had hij naar Frankrijk of Spanje kunnen gaan. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laat die fucking Dest maar gauw naar Bayer gaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Idd opzouten met die Amerikaan, loopt al zolang te flirten met Bayern |
|
|
|
|
Guus Til
|
|
|
quote: En dan Wijndal weghalen bij AZ, die kunnen nu wat extra centen gebruiken na het mislopen van de CL |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2020 - 07:53 schreef Guus Til het volgende:[..] En dan Wijndal weghalen bij AZ, die kunnen nu wat extra centen gebruiken na het mislopen van de CL Daar zat ik ook aan te denken alleen willen die geen zaken doen met Ajax... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die hebben helemaal niks te willen en dat weer Huiberts ook. Zeker als de speler zelf wil.
En vergeet niet dat ze maar wat graag spelers van ons willen en ook hebben. Dus gooien ze hun eigen ruiten er mee in. Dani de Wit is toch zeer belangrijk daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2020 - 07:53 schreef Guus Til het volgende:[..] En dan Wijndal weghalen bij AZ, die kunnen nu wat extra centen gebruiken na het mislopen van de CL Dat klopt ook niet. Begroting van AZ is niet afgesteld op CL voetbal in tegenstelling tot Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2020 - 12:06 schreef Loetje het volgende:[..] Die hebben helemaal niks te willen en dat weer Huiberts ook. Zeker als de speler zelf wil. En vergeet niet dat ze maar wat graag spelers van ons willen en ook hebben. Dus gooien ze hun eigen ruiten er mee in. Dani de Wit is toch zeer belangrijk daar. Kan wel zijn maar mocht er interesse zijn in bijvoorbeeld Wijndal, Idrissi, Boadu of Koopmeiners dan zal er een flink bedrag over gemaakt moeten worden... Het is namelijk al jaren moeizaam tussen AZ en Ajax omdat AZ Ajax niet sterker wil maken wat ergens begrijpelijk is. Maar goed dat geldt net zo goed voor Feijenoord en PSV. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 september 2020 - 12:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kan wel zijn maar mocht er interesse zijn in bijvoorbeeld Wijndal, Idrissi, Boadu of Koopmeiners dan zal er een flink bedrag over gemaakt moeten worden... Het is namelijk al jaren moeizaam tussen AZ en Ajax omdat AZ Ajax niet sterker wil maken wat ergens begrijpelijk is. Maar goed dat geldt net zo goed voor Feijenoord en PSV. Logisch toch? Als je ambitie is daar aan te haken, wil je ze niet voor een spotprijs verkopen he |
|
|
|