|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sterker nog, ik heb zo langzamerhand van Taylor zo'n beetje de grootste verwachtingen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik denk dat Kudus daar wel een zekerheidje gaat zijn. Zou heel raar zijn om die te passeren. Met de rest eens. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:26 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat Kudus daar wel een zekerheidje gaat zijn. Zou heel raar zijn om die te passeren. Met de rest eens. ff voor mijn beeldschetsing, hoe zie je het middenveld nu straks precies... en vind je het niet slecht voor de jeugd die eraankomt en bij heeft getekend ? en dan bedoel ik, zouden de jeugdspelers de kans niet moeten krijgen achter de vaste basisspelers, volgens mij deden die het ook prima in de voorbereiding ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:[..] ff voor mijn beeldschetsing, hoe zie je het middenveld nu straks precies... en vind je het niet slecht voor de jeugd die eraankomt en bij heeft getekend ? en dan bedoel ik, zouden de jeugdspelers de kans niet moeten krijgen achter de vaste basisspelers, volgens mij deden die het ook prima in de voorbereiding ? Welke jeugd gaat er dit jaar staan op het middenveld dan?
Ekkelenkamp lijkt men het niet volledig in te zien zitten en lijkt me zoals Eiting, goede speler maar twijfel of er nog heel veel rek in zit.
Unuvar bewijst er nog heel, heel ver vanaf te zitten. Youri Regeer doet het goed, maar die zie ik volgend seizoen pas aan speelminuten toekomen in invalbeurten en heel misschien kan Taylor dit jaar af en toe invallen. Dus welke jeugd? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mijn middenveld zou in ieder geval bestaan uit Klaasen, Kudus en Martinez of Alvarez. Je hebt er immers ook defensieve kracht nodig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 16:52 schreef Loetje het volgende:[..] Welke jeugd gaat er dit jaar staan op het middenveld dan? Ekkelenkamp lijkt men het niet volledig in te zien zitten en lijkt me zoals Eiting, goede speler maar twijfel of er nog heel veel rek in zit. Unuvar bewijst er nog heel, heel ver vanaf te zitten. Youri Regeer doet het goed, maar die zie ik volgend seizoen pas aan speelminuten toekomen in invalbeurten en heel misschien kan Taylor dit jaar af en toe invallen. Dus welke jeugd? Aanvullend hierop denk ik ook niet dat Victor Jensen en Alex Mendez (beiden ook al 20) het gaan redden. Zij zijn even oud als Ekkelenkamp en zitten nòg verder van het eerste vandaan.
In het geval van Jensen had ik de afgelopen jaren wel meer verwacht. Mendez lijkt meer gehaald te zijn voor commerciële doeleinden, want dat is ook alleen opvulling voor Jong Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dest tekent voor vijf seizoenen bij FC Barcelona
Sergiño Dest tekent voor vijf seizoenen bij FC Barcelona. De Spaanse club en Ajax waren zaterdagavond al akkoord over de transfer van de vleugelverdediger en vandaag heeft Dest ook persoonlijk overeenstemming bereikt.
Als de medische keuring zonder problemen verloopt, is hij definitief speler van Barcelona. Vrijdag staat de presentatie in Camp Nou gepland. Het is voor het Barcelona van trainer Ronald Koeman de eerste serieuze aankoop.
De 19-jarige Dest komt uit de jeugdopleiding van Ajax en brak vorig seizoen door in het eerste elftal. Hij stond ook in de belangstelling van Bayern München, maar tot een akkoord kwam het niet. Ajax ontvangt naar verluidt 20 miljoen euro. Het bedrag kan via bonussen nog verder oplopen.
Dest, zoon van een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder, komt uit de jeugdopleiding van Ajax en maakte vorig jaar in het duel om de Johan Cruijff Schaal zijn debuut in het eerste elftal. In totaal speelde hij 22 competitiewedstrijden voor de Amsterdammers en 5 duels in de Champions League. Dest is international van de Verenigde Staten.
Vierde basisspeler Dest is de vierde basisspeler die Ajax heeft verlaten, na Hakim Ziyech (Chelsea), Donny van de Beek (Manchester United) en Joël Veltman (Brighton & Hove Albion).
Sean Klaiber wordt hoogstwaarschijnlijk de vervanger van Dest. De vleugelverdediger van FC Utrecht werkte bij de club uit de Domstad samen met trainer Erik ten Hag. De clubs hebben al een akkoord bereikt.
Ook Davy Klaassen lijkt bij Ajax te gaan tekenen en dus terug te keren bij de club waar hij in 2017 vertrok. Klaassen staat onder contract bij Werder Bremen, waar hij opbloeide na een mislukt avontuur bij het Engelse Everton. Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Taylor speelt voor de defensie. Daar zie ik helemaal geen tien in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens. Is geen 10 maar ook geen pure 6. Echt een verbindingsspeler op het middenveld. Dit seizoen tot dusver verreweg de beste bij Jong Ajax, met de aantekening dat Salah-Eddine en Hansen geblesseerd zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ok dacht dat hij hoger speelde. Vind hem wel een mooi talentje. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 17:41 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Is geen 10 maar ook geen pure 6. Echt een verbindingsspeler op het middenveld. Dit seizoen tot dusver verreweg de beste bij Jong Ajax, met de aantekening dat Salah-Eddine en Hansen geblesseerd zijn. Ja paar potjes gekeken maar kan me wel bekoren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
mmmmh weet het niet... speelt klaassen en klaiber word door tenhag boven mazz gezet, wat ik zo zie gebeuren, heb je ondanks dat het ooit eigenjeugd was een compleet gekocht elftal.. niet mijn voorkeur.. en dat bedoelde ik met dat ik vind dat tenhag teweinig vertrouwen geeft aan de jeugd.. waarom gooi je jongens als taylor en ekkelenkamp en ook gravenberch niet nog meer ervoor.. zullen ze echt zoveel te kort komen tussen de meer ervaren spelers ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Klaassen in de basis komt te spelen zal dat zijn omdat Promes dat onvoldoende invult. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: en dan promes naar links, tadic spits anthony rechts.. maar wat als neres terug is.. lang ? traore ? brobey ? in mijn ogen geen goed plan maar goed.. zou gravenberch weer moeten banken ? kudus ? is zien hoe het uitpakt uiteindelijk mocht het door gaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik weet het niet gap, ik sluit zeker niet uit dat Klaasen een controleur wordt en Kudus de 10 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Allereerst is het natuurlijk belangrijk om te beseffen dat er weer een seizoen met ongeveer 45 wedstrijden aan zit te komen. Je hebt meer dan 11 basisspelers nodig. Je moet in elke linie serieus goede terugvalopties hebben. Dat Ten Hag straks keuzes moet maken is alleen maar goed, waarbij hij bepaalde jongens af ent oe rust kan gunnen.
Daarnaast maak ik me wel zorgen over de doorstroom. Ik snap helemaal wat je bedoeld en zie diezelfde uitdaging. Wat is het perspectief van jonge gasten die eigenlijk de KKD wel ontgroeid zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:05 schreef Eide het volgende:Allereerst is het natuurlijk belangrijk om te beseffen dat er weer een seizoen met ongeveer 45 wedstrijden aan zit te komen. Je hebt meer dan 11 basisspelers nodig. Je moet in elke linie serieus goede terugvalopties hebben. Dat Ten Hag straks keuzes moet maken is alleen maar goed, waarbij hij bepaalde jongens af ent oe rust kan gunnen. Daarnaast maak ik me wel zorgen over de doorstroom. Ik snap helemaal wat je bedoeld en zie diezelfde uitdaging. Wat is het perspectief van jonge gasten die eigenlijk de KKD wel ontgroeid zijn. dat een bredeselectie nodig is snap ik zeker. en precies wat je zegt dat zijn dus ook mijn zorgen.. ben heel benieuwd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 18:10 schreef nummer10 het volgende:mmmmh weet het niet... speelt klaassen en klaiber word door tenhag boven mazz gezet, wat ik zo zie gebeuren, heb je ondanks dat het ooit eigenjeugd was een compleet gekocht elftal.. niet mijn voorkeur.. en dat bedoelde ik met dat ik vind dat tenhag teweinig vertrouwen geeft aan de jeugd.. waarom gooi je jongens als taylor en ekkelenkamp en ook gravenberch niet nog meer ervoor.. zullen ze echt zoveel te kort komen tussen de meer ervaren spelers ? Gravenberg begint gewoon als basis speler dit seizoen. En die gaat ook gewoon weer spelen. Kon er zelf twee maal niet bij zijn.
Taylor liet in de voorbereiding juist zien wel te kort te komen.
Maar goed, je kijkt amper jong Ajax geef je aan. En vorig jaar moest unuvar er bijvoorbeeld al ingegooid worden.
Ekkelenkamp speelde afgelopen keer prim. Daarvoor vaak niet goed, dan ge je zo’n jongen ook niet vaker laten spelen.
Spelers moeten een plekje in de selectie en in het elftal wel gewoon verdienen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 18:33 schreef nummer10 het volgende:[..] en dan promes naar links, tadic spits anthony rechts.. maar wat als neres terug is.. lang ? traore ? brobey ? in mijn ogen geen goed plan maar goed.. zou gravenberch weer moeten banken ? kudus ? is zien hoe het uitpakt uiteindelijk mocht het door gaan Wat maakt het uit, de beste jongens moeten spelen. Als iemand dan beter is als Neres moet die spelen, als iemand beter is dan Tadic idem en dat geld voor het gehele elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:05 schreef Eide het volgende:Allereerst is het natuurlijk belangrijk om te beseffen dat er weer een seizoen met ongeveer 45 wedstrijden aan zit te komen. Je hebt meer dan 11 basisspelers nodig. Je moet in elke linie serieus goede terugvalopties hebben. Dat Ten Hag straks keuzes moet maken is alleen maar goed, waarbij hij bepaalde jongens af ent oe rust kan gunnen. Daarnaast maak ik me wel zorgen over de doorstroom. Ik snap helemaal wat je bedoeld en zie diezelfde uitdaging. Wat is het perspectief van jonge gasten die eigenlijk de KKD wel ontgroeid zijn. Mijn zorg die ik laastst ook aangaf is het ontbreken van eigen jeugd in je elftal.
Nu zit dat probleem er op dit moment gewoon in dat ze niet goed genoeg zijn.
Maar goed, zat jongens krijgen wel degelijk de kans in mijn beleving, ze pakken hem alleen niet en dat is de grootste zorg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoorde vanochtend een wazig gerucht dat overmars bij Inter geïnformeerd zou hebben voor Eriksen maar dat ze daar 40 miljoen voor zouden willen hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:38 schreef remco k het volgende:[..] Mijn zorg die ik laastst ook aangaf is het ontbreken van eigen jeugd in je elftal. Nu zit dat probleem er op dit moment gewoon in dat ze niet goed genoeg zijn. Maar goed, zat jongens krijgen wel degelijk de kans in mijn beleving, ze pakken hem alleen niet en dat is de grootste zorg. 15 min invallen is geen kans krijgen kerel... daar doelde ik op, invallen is lastiger dan vanaf minuut 1 erbij zitten.. in mijn beleving krijgen ze teweinig kans |
|
|
|
|
p111
|
|
|
We zijn in breedte sterker geworden,we hebben vorig seizoen een dip gekregen door blessures wat ons bijna de eerste plaats koste.Dit kunnen we dit jaar beter opvangen zoveel goede vervangers op de bank. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dit vermoed ik dus ook |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:05 schreef Eide het volgende:Allereerst is het natuurlijk belangrijk om te beseffen dat er weer een seizoen met ongeveer 45 wedstrijden aan zit te komen. Je hebt meer dan 11 basisspelers nodig. Je moet in elke linie serieus goede terugvalopties hebben. Dat Ten Hag straks keuzes moet maken is alleen maar goed, waarbij hij bepaalde jongens af ent oe rust kan gunnen. Daarnaast maak ik me wel zorgen over de doorstroom. Ik snap helemaal wat je bedoeld en zie diezelfde uitdaging. Wat is het perspectief van jonge gasten die eigenlijk de KKD wel ontgroeid zijn. Eens, goed geantipiceerd hoor. Ik kijk nu terug naar de 2 vorige seizoenen, toen de meesten na de winterstop vermoeid over kwamen. Heeft ons punten gekost.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 19:44 schreef nummer10 het volgende:[..] 15 min invallen is geen kans krijgen kerel... daar doelde ik op, invallen is lastiger dan vanaf minuut 1 erbij zitten.. in mijn beleving krijgen ze teweinig kans Dat is wel degelijk een kans krijgen. Zo is het altijd al geweest.
Je bent een groot talent, je volgt de diverse elftallen. Dan mag je meedoen in de voorbereiding. En daarna mag je links en rechts invalbeurten spelen. Je speelt eens een keer een halve pot in de beker tegen een kleine tegenstander of een hele wedstrijd.
En presteer je dan goed, dan mag je meer en meer spelen.
En zo af en toe staat er een mega talent op die 80% overslaat en na twee invalbeurten direct basis speler is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, goed geantipiceerd hoor. Ik kijk nu terug naar de 2 vorige seizoenen, toen de meesten na de winterstop vermoeid over kwamen. Heeft ons punten gekost.. De echte titel onder ten Hag wonnen we volgens mij juist in die tweede seizoensgroenten toen de finale van de cl bijna gehaald werd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 21:01 schreef remco k het volgende:[..] Dat is wel degelijk een kans krijgen. Zo is het altijd al geweest. Je bent een groot talent, je volgt de diverse elftallen. Dan mag je meedoen in de voorbereiding. En daarna mag je links en rechts invalbeurten spelen. Je speelt eens een keer een halve pot in de beker tegen een kleine tegenstander of een hele wedstrijd. En presteer je dan goed, dan mag je meer en meer spelen. En zo af en toe staat er een mega talent op die 80% overslaat en na twee invalbeurten direct basis speler is. ok stel dat is een kans krijgen, wie heeft die kans gehad meerdere keren in de eredivisie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom de eredivisie?
Ik heb het over voorbereiding, trainingen, beker wedstrijden.
En je kan zelf ook wat statistieken sites opzoeken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] De echte titel onder ten Hag wonnen we volgens mij juist in die tweede seizoensgroenten toen de finale van de cl bijna gehaald werd. Eens, was foutje haha |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 21:15 schreef remco k het volgende:[..] Waarom de eredivisie? Ik heb het over voorbereiding, trainingen, beker wedstrijden. En je kan zelf ook wat statistieken sites opzoeken. kijk weet je wat het is remco en daar ben ik bang voor.. en gaf je laatst ook ergens zelf aan, dat we een koopclub worden/zijn.. stel klaassen word basis en klaiber... dan zijn het allemaal aankopen he, en dit vind ik niet des ajax en daar maak ik me zorgen om... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaiber zou gisteren zijn gekeurd in Amsterdam. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mooie speler inderdaad |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Je moet de pass eerder deze week eens kijken waar de 1-0 van Brobbey uit viel. Hakim Ziyech-achtig goed. Zien dat iemand start en gewoon durven een hele moeilijke bal te geven.
Nu is hij geen nieuwe Ziyech hoor, dat type is hij niet, maar het toont wel z'n klasse. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 16:11 schreef Pietje het volgende:Ik las net ergens dat Manchester City zich bij Ajax gaat melden voor Tagliafico. Ik had eerder begrepen, dat Overmars dwars gaat liggen om spelers in de laatste week van de transferwindow te laten gaan. Ik ben zeer benieuwd of Overmars deze miljoenen laat lopen. Als het waar is natuurlijk. Met deze leeftijd van Tagli, zal hij hem wel laten gaan. Zou ook netjes zijn van Overmars. We hebben geonoeg linksbenoge die op die positie kunnen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:[..] neehoor niks tegen klaassen, denk alleen niet het niveau waar ajax nu naar toe gaat/wil... maar volgens mij hebben meerderen dat hier al aangegeven omdat een achteruitgang zou zijn op vdbeek.. zelfs mensen die nu roepen hem wel graag erbij te willen hebben Ik weet niet of dit een achteruitgang zou zijn. Heb je gezien hoe hij het doet in Duitsland? Denk dat het zelfs een aanwinst is vergeleken met Donny en dan heeft dat puur te maken met zijn ervaring |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het niet bepaald netjes dat Gery Vink zo negatief is over Dest. Dat hoort gewoon niet.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 18:09 schreef Loetje het volgende:[..] Het niveau onder Peter Bosz in de thuiswedstrijden in de EL waren erg hoog. En dat zeg ik zelfs terwijl ik Bosz echt een vreselijke trainer vindt. Daarbij, allemaal dat gepiep hier over 'ons niveau'... Dat niveau was 2 jaar geleden hoog en sindsdien al een heel stuk minder en gewoon te vergelijken met dat EL seizoen. KLopt helemaal!! De Jong, De ligt dan ziojn toch spelers die je niet zo makkelijk kan vervangen. Van de Beek kreeg nog niet zo lang geleden niet eens een basisplaats van Ten Hag.
Davy zou een gigantische aanwinst zijn in mijn optiek. Hij kent het Ajax spelletje als geen ander en bij andere clubs spelen ze gewoon ruk voetbal dat niets voor Davy is |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 september 2020 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:klaassen als breedte aankoop of zien jullie hem ook ik de basis.. vd week werd hier nog geroepen over ajax jeugd en dat we ons gezicht aan het verliezen waren namelijk (koopclub) Die gaat zeker voor een Basisplaats, hij is nu vaak aanvoerder van Werder, dan kom je niet naar Ajax om op de bank te zitten |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hij komt uit de jeugd van Ajax en had niet verwacht dat Ajax meer langs zou komen. Geeft misschien ook wel aan hoe hij zichzelf met zijn beperkte kwaliteiten. Vergeet ook niet dat hij dit zei toen Ajax het zo goed deed in de CL en hij zij alleen dat het voor het publiek een beetje lastig is om naar Ajax te gaan. Voor zichzelf is het natuurlijk veel beter en daar kiest hij voor. Hij wilde als ex-Ajaxied zich geliefd maken in Utrecht en nu zegt hij eigenlijk.... FUCK YOU Utrechters!! hahaha Ik ga terug naar mijn clubje en fluit me maar uit!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 30 september 2020 - 11:13 schreef Loetje het volgende:[..] Wat te denken van een middenveld met Martinez, Kudus en Klaasen... Gravenberch heeft mij op zijn laaste wedstrijden na namelijk totaal niet overtuigd en Promes speelt ook verre van goed op de 10. En Klaasen en Kudus lekker laten afwisselen, mits het gerucht van Klaasen klopt. KLinkt wel als een mooi middenveld, maar ik wil Gravenberch toch echt een kans geven. Hij deed het echt goed in de voorbereiding. Natuurlijk ws Donny er toen nog en als er andere spelers staan wordt het spelletje toch anders.
Martinez zie ik graag als linksback achter Tagli, als Tagli alsnog vertrekt dan Martinez als eerste Linksback |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 10:22 schreef Ajax we love you het volgende:[..] KLopt helemaal!! De Jong, De ligt dan ziojn toch spelers die je niet zo makkelijk kan vervangen. Van de Beek kreeg nog niet zo lang geleden niet eens een basisplaats van Ten Hag. Davy zou een gigantische aanwinst zijn in mijn optiek. Hij kent het Ajax spelletje als geen ander en bij andere clubs spelen ze gewoon ruk voetbal dat niets voor Davy is In deze heb jij helemaal gelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] KLinkt wel als een mooi middenveld, maar ik wil Gravenberch toch echt een kans geven. Hij deed het echt goed in de voorbereiding. Natuurlijk ws Donny er toen nog en als er andere spelers staan wordt het spelletje toch anders. Martinez zie ik graag als linksback achter Tagli, als Tagli alsnog vertrekt dan Martinez als eerste Linksback Jawel, maar besef dat het komende week interlands zijn en erna de CL begint. Dan moet je er wel staan he |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 10:30 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hij komt uit de jeugd van Ajax en had niet verwacht dat Ajax meer langs zou komen. Geeft misschien ook wel aan hoe hij zichzelf met zijn beperkte kwaliteiten. Vergeet ook niet dat hij dit zei toen Ajax het zo goed deed in de CL en hij zij alleen dat het voor het publiek een beetje lastig is om naar Ajax te gaan. Voor zichzelf is het natuurlijk veel beter en daar kiest hij voor. Hij wilde als ex-Ajaxied zich geliefd maken in Utrecht en nu zegt hij eigenlijk.... FUCK YOU Utrechters!! hahaha Ik ga terug naar mijn clubje en fluit me maar uit!! Klopt,maar vergeet niet 2 jaar geleden het shirtje wisselen van Labyad met Ajax shirt werd van zijn schouder getrokken door Klaiber ??? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik hoop dat hij het goed doet,als back is hi niet slecht we gaan het zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] KLinkt wel als een mooi middenveld, maar ik wil Gravenberch toch echt een kans geven. Hij deed het echt goed in de voorbereiding. Natuurlijk ws Donny er toen nog en als er andere spelers staan wordt het spelletje toch anders. Martinez zie ik graag als linksback achter Tagli, als Tagli alsnog vertrekt dan Martinez als eerste Linksback Donny speelde in de voorbereiding eigenlijk niet met de beoogde eerste 11, volgens mij hebben juist Gravenberg Promes en ALvarez veel potjes samen gespeeld in de voorbereiding..
Gravenberg heeft het inclusief de eerste wedstrijd gewoon goed gedaan..
Eens wat de LB positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enige wat Klaiber kan doen om de fans mee te krijgen is gewoon hele goede wedstrijden spelen als hij de kans krijgt,, |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:14 schreef Ajax we love you het volgende:[..] KLinkt wel als een mooi middenveld, maar ik wil Gravenberch toch echt een kans geven. Hij deed het echt goed in de voorbereiding. Natuurlijk ws Donny er toen nog en als er andere spelers staan wordt het spelletje toch anders. Martinez zie ik graag als linksback achter Tagli, als Tagli alsnog vertrekt dan Martinez als eerste Linksback Ik zie liever Martinez als V.M., staat hij linksback en staat er een snelle jongen tegen over hem is hij weg...komt snelheid te kort |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 08:23 schreef Eide het volgende:[..] Je moet de pass eerder deze week eens kijken waar de 1-0 van Brobbey uit viel. Hakim Ziyech-achtig goed. Zien dat iemand start en gewoon durven een hele moeilijke bal te geven. Nu is hij geen nieuwe Ziyech hoor, dat type is hij niet, maar het toont wel z'n klasse. Zal hem zo eens opzoeken. In de voorbereiding en eerste potjes viel hij me echt op. Fris spel, goede passing inderdaad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Welkom dan maar. |
|
|
|