|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 11:43 schreef p111 het volgende:[..] Klopt,maar vergeet niet 2 jaar geleden het shirtje wisselen van Labyad met Ajax shirt werd van zijn schouder getrokken door Klaiber ??? Ja weet je wat het is, als je weggestuurd wordt door Ajax in de jeugd, dan doet dat pijn. Hij is gekleineerd en vandaaruit ging hij ook weer tereug naar een amateurclubje in Nieuwegijn, daarna geinoord (klinkt bijna als..) en toen werd hij opgepikt door Utrecht.
Daarom is het extra leuk dat hij nu in dat zelfde shirt moet spelen, maar wel als reserve! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
26.5 miljoen maximaal voor Dest. Overmars is echt een held. Gewoon een halve bankieren in deze tijd voor deze prijs. Verkopen kan die wel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De eerste reactie van aanwinst Sean Klaiber |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha slechter dan Veltman als back gaat hij niet zijn. Goede drive naar voren en kan wel een voorzet geven die aankomt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 14:48 schreef Loetje het volgende:26.5 miljoen maximaal voor Dest. Overmars is echt een held. Gewoon een halve bankieren in deze tijd voor deze prijs. Verkopen kan die wel. Ogelofelijk toch!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Moet wel zeggen dat zijn interview goed was met hem. Prima jongen die het mag laten zien en weet dat hij niet eerste keus is vanaf het begin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 12:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zie liever Martinez als V.M., staat hij linksback en staat er een snelle jongen tegen over hem is hij weg...komt snelheid te kort Ik de k dat Martinez en tagliafico niet voor elkaar onder doen wat snelheid betreft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 15:32 schreef Hummel10 het volgende:Haha slechter dan Veltman als back gaat hij niet zijn. Goede drive naar voren en kan wel een voorzet geven die aankomt. Veltman bleef overeind in de halve finale cl. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou we gaan het zien,geen zwakke back in elk geval. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde net van mijn zoon dat hij gehoord heeft dat Onana en Tagliafico niet vertrekken bij Ajax en dat Ajax en Werder Bremen volop aan het onderhandelen zijn over Davy Klaassen. Ik kan nergens iets vinden daarover, maar het einde van de transferwindow nadert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2020 - 20:53 schreef Pietje het volgende:Ik hoorde net van mijn zoon dat hij gehoord heeft dat Onana en Tagliafico niet vertrekken bij Ajax en dat Ajax en Werder Bremen volop aan het onderhandelen zijn over Davy Klaassen. Ik kan nergens iets vinden daarover, maar het einde van de transferwindow nadert. Ik las ook dat de deadline van Werder op vandaag ligt. We zullen het wel gaan zien. Er is in ieder geval kwaliteit nodig in de CL.
Maarja, media he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
FC Twente heeft definitief een streep gezet door de naam van Jurgen Ekkelenkamp, middenvelder van Ajax. Technisch directeur Jan Streuer schakelt door.
Ekkelenkamp stond hoog op het verlanglijstje van Twente, maar kreeg eerder al een nee uit Amsterdam. "Er hebben zich grote clubs voor hem gemeld, waar wij niet tegenop kunnen", zegt Streuer tegen TC/Tubantia. Om welke clubs het gaat, is niet bekend.
Twente hoopte lang op Ekkelenkamp, 'maar de laatste dagen nam de interesse toe in de aanvallende middenvelder, die afgelopen zaterdag nog eens zijn visitekaartje afgaf in de wedstrijd tegen Vitesse', schrijft Tubantia. Ekkelenkamp moet het bij Ajax doen met invalbeurten. Hij ziet het niet zitten om een heel seizoen bij Jong Ajax te spelen, zo gaf hij eerder al aan.
Na het vertrek van Donny van de Beek leken de kansen van Ekkelenkamp te groeien, maar de club is ook bezig met een terugkeer van Davy Klaassen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja ik hoop dat Ekkelenkamp veel speeltijd krijgt ik zie het in iedergeval wel zitten in Ekkelenkamp. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kudus is op de training uitgevallen en is niet wedstrijdfit. Hij is er niet bij aankomend weekend. Gravenberch keert waarschijnlijk wel terug in de selectie. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gravenberch martinez promes.. als martinez nu nog niet daar staat moet je tenhag een trap geven... als gravenberch nog niet kan, wie dan op zijn plek ? taylor ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2020 - 01:36 schreef nummer10 het volgende:gravenberch martinez promes.. als martinez nu nog niet daar staat moet je tenhag een trap geven... als gravenberch nog niet kan, wie dan op zijn plek ? taylor ? Taylor of Mazraoui zijn de meest voor de hand liggende keuzes, of heel aanvallend met Gravenberch op 6 en Promes/Ekkelenkamp daarvoor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De interne transfer deadline bij Ajax is overschreden. Er gaan dus in principe geen spelers meer weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2020 - 06:14 schreef Eide het volgende:De interne transfer deadline bij Ajax is overschreden. Er gaan dus in principe geen spelers meer weg. Ik zag de PC met ten Hag en Onana, dat leek toch niet heel erg overtuigend naar mijn idee.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zit ff Utrecht Heerenveen te kijken Klaiber wordt al gemist. Nu loopt van der Maarel daar die is echt slecht! :p |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 oktober 2020 - 20:31 schreef Hummel10 het volgende:Zit ff Utrecht Heerenveen te kijken Klaiber wordt al gemist. Nu loopt van der Maarel daar die is echt slecht! :p die komt volgend jaar als mazz verkocht word :P |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ook zat fouten gemaakt vooral Europees.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat wordt genieten dan!:p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In dat seizoen echt heel goed gespeeld na zijn blessure. Toen heb ik hem eigenlijk geen fouten zien maken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2020 - 14:15 schreef remco k het volgende:[..] In dat seizoen echt heel goed gespeeld na zijn blessure. Toen heb ik hem eigenlijk geen fouten zien maken. Ach Remco, bij sommigen reageer je als tegen een muur! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De directeur van Werder heeft inmiddels bevestigd dat er besproken wordt met Ajax omtrent Klaasen en verwacht morgen een climax. Ofwel, snel meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 oktober 2020 - 22:05 schreef Loetje het volgende:De directeur van Werder heeft inmiddels bevestigd dat er besproken wordt met Ajax omtrent Klaasen en verwacht morgen een climax. Ofwel, snel meer. Die heb lang nodig voor een climax! ;-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Jij met 2 minuten?
.... hahahahaha |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik had even tijd nodig, een minuut of twee... maar ik ben om wat betreft Klaassen. Welkome Nederlandse versterking in ons vreemdelingen legioen.
Met de ervaringen in de benen van de PL en BL kan hij onmogelijk minder zijn dan de Klaassen die vertrok en ook populair was!
Een middenveld met Kudus Klaassen en Gravenberch of Martinez zie ik wel zitten achter een aanval met Promes, Tadic en Anthony/Neres...
We gaan weer potten breken. Yess!!! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het wordt wel moeilijk om iedereen tevreden te houden.Aan de andere kant als je in de breedte zo sterk bent ga je weinig punten verliezen.Nou die Alvarez zal wel weer in de basis staan omdat zijn rode kaart is geseponeerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 10:31 schreef AkaS het volgende:Ik had even tijd nodig, een minuut of twee... maar ik ben om wat betreft Klaassen. Welkome Nederlandse versterking in ons vreemdelingen legioen. Met de ervaringen in de benen van de PL en BL kan hij onmogelijk minder zijn dan de Klaassen die vertrok en ook populair was! Een middenveld met Kudus Klaassen en Gravenberch of Martinez zie ik wel zitten achter een aanval met Promes, Tadic en Anthony/Neres... We gaan weer potten breken. Yess!!! Moet eerst nog even rondkomen hè. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En anders hadden ze nog meer ijzers in het vuur volgebs Mister ten Hag. Maar we horen er ongetwijfeld meer van vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 11:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En anders hadden ze nog meer ijzers in het vuur volgebs Mister ten Hag. Maar we horen er ongetwijfeld meer van vandaag. Dat roepen ze allemaal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heb ik goed begrepen dat het inmiddels wèl rond gekomen is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is zeker mooi. Dat brengt leiderschap, ervaring en goede mentaliteit mee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen keert terug bij Ajax en tekent voor vier seizoenen
Davy Klaassen keert terug bij Ajax. De Amsterdamse club heeft met Werder Bremen een akkoord bereikt over de transfersom van ruim 10 miljoen euro. Klaassen wordt maandag gekeurd door Ajax en zal daarna een vierjarig contract ondertekenen.
Na het vertrek van middenvelders Donny van de Beek, Carel Eiting en Razvan Marin binnen korte tijd was coach Erik ten Hag naarstig op zoek naar versterking voor het middenveld. Met Klaassen krijgt de oefenmeester nu een gelouterde speler tot zijn beschikking.
Voor de Amsterdammers is Klaassen de vierde aankoop in deze transferperiode. Eerder kwamen Mohammed Kudus, Sean Klaiber en Maarten Stekelenburg over naar de regerend landskampioen.
Klaassen doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en maakte in 2011 zijn debuut. Zes jaar later vertrok de toenmalig aanvoerder voor 27 miljoen naar Everton waar op dat moment Ronald Koeman de scepter zwaaide. Zijn verblijf bij de Engelse club liep uit op een teleurstelling. Klaassen kwam slechts zeven wedstrijden in actie en vertrok een seizoen later naar Werder Bremen.
Bij de Duitse club wist Klaassen wel een basisplek te veroveren, maar sportief was er weinig te vieren. Vorig seizoen wisten de Duitsers zich ternauwernood te handhaven in de Bundesliga. Bron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ten Hag geeft net bij rondo aan dat hij verwacht dat het morgen helemaal rond komt.
Zal dan de keuring wel zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat gaf Werder ook al aan. |
|
|
|
|
Guus Til
|
|
|
Mooi, dan kan Promes weer gewoon naar links en tadic in de spits. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat lijkt mij wel de meest voor de hand liggnde keuze.
Terug naar de "Donny van de Beek" variant. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 20:46 schreef Eide het volgende:[..] Dat lijkt mij wel de meest voor de hand liggnde keuze. Terug naar de "Donny van de Beek" variant. Ten Hag is toch wel stellig hoor dat Tadic niet de 9 is tegen Groningen achtingen tegenstanders. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vlak Neres niet uit. Want Promes heeft zonder Ziyech nog werkelijk niets gebracht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag is toch wel stellig hoor dat Tadic niet de 9 is tegen Groningen achtingen tegenstanders. Dat kan, maar dan was die het tegen Vitesse wel en daar begon Labyad ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 4-4-1 ging hij toen spelen. Tsja. We gaan het allemaal zien. |
|
|
|