|
|
Loetje
|
|
|
quote: Bedoel voor de rode kaart, toen ook niet he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me toch ook echt wel af hoe de afwezigheid van publiek gaat doorwerken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat riep ik van de week al, je zag het in de CL vorige maand ook. En je ziet het constant.
Er zouden grote verassingen kunnen komen, het gebeurd immers constant nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens, Villa op 4-1 met 28 procent balbezit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens stelt Ten Hag dat Ekkelenkamp niet weg mag, maar mogelijk nog wel één speler laat gaan.
Even naar de selectie kijkend, heb ik heel, heel sterk het idee dat dat om Lissandro Martinez gaat.
En dat zou ik uiterst vreemd vinden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iemand anders zou ik raar vinden. Je houdt achter dan ook wel heel weinig over. Zijn inmiddels dan 3 verdedigers weg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2020 - 21:05 schreef Loetje het volgende:Overigens stelt Ten Hag dat Ekkelenkamp niet weg mag, maar mogelijk nog wel één speler laat gaan. Even naar de selectie kijkend, heb ik heel, heel sterk het idee dat dat om Lissandro Martinez gaat. En dat zou ik uiterst vreemd vinden Ik vermoed dat Lang nog weg gaat.
Martinez absoluut niet. Die wordt als een van de verdedigers gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik hoop het oprecht niet. Maar ergens dacht ik aan Martinez naar PSG.
Lang was mij trouwens totaal ontgaan. Goed in de voorbereiding, erna niks meer van gehoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lang dus waarschijnlijk naar club Brugge. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Toch nog goed nws Ekkelenkamp blijft en een nw contract.Nou moet die trainer hem alleen nog opstellen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima, liever dat dan Martinez. Soms is het fijn er naast te zitten.
Vraag me af voor welke positie Brugge hem haalt want die zijn op veel van zijn posities erg sterk bezet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lang dus weg.. had verwacht dat die meer kansen zou krijgen.. ook al vind ik het een verschrikkelijk kereltje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op basis waarvan. Werkte hard in de voorbereiding maar heeft zoveel kwaliteit voor zich te dulden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 13:43 schreef remco k het volgende:Op basis waarvan. Werkte hard in de voorbereiding maar heeft zoveel kwaliteit voor zich te dulden. tuurlijk is dat zo! maar wel weer een verloren jeugd product omdat die geen perspectief had ivm de aankopen, nu zeg ik niet dat die het gered had natuurlijk, maar deed die onder van promes voetballend ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:[..] tuurlijk is dat zo! maar wel weer een verloren jeugd product omdat die geen perspectief had ivm de aankopen, nu zeg ik niet dat die het gered had natuurlijk, maar deed die onder van promes voetballend ? Ja in mijn beleving wel. Promes kan natuurlijk echt wel wat maar niet vanaf 10.
Lang is gewoon niet goed genoeg, heeft bij Twente ook niets laten zien |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 16:02 schreef remco k het volgende:[..] Ja in mijn beleving wel. Promes kan natuurlijk echt wel wat maar niet vanaf 10. Lang is gewoon niet goed genoeg, heeft bij Twente ook niets laten zien en ik denk dat promes veel te danken had aan ziyech.. wellicht kan die wel weer renderen als we een fatsoenlijke 10 (kudus) er neerzetten.. maar dan nog gaat mijn voorkeur weer uit naar neres.. maar klopt wat je zegt, als je die 2 hebt is lang denk ik wel de minste voor nu |
|
|
|
|
p111
|
|
|
'Nou Promes is wel meer een doelpuntenmaker als Neres,maar wel vanaf de buitenkant. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan
Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres Prima opstelling! Promes mag van mij ook nog op links tot Neres meer vorm gevonden heeft. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres die had ik vd week ook ergens neergezet.. dus helemaal mee eens incl wat daar bovenstaat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres Zo vindt half Nederland dat dit de juiste opstelling is met ev. Promes ipv Neres.. De enige die het anders ziet is verantwoordelijk... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Prima opstelling! Promes mag van mij ook nog op links tot Neres meer vorm gevonden heeft. Neres zoekt geen vorm, Neres zoekt ritme. Promes heeft ritme, maar geen vorm |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Neres zoekt ritme en vorm. Het laatste zoekt hij echter al vanaf zijn komst. Heb nog maar weinig gezien van hem wat mij kon bekoren. Een tijdelijke opwelling heeft iedereen wel eens, dus dat zegt niets. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dan let je niet echt op gap, koning van de kleine ruimte. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres Ook in Rusland heel veel gesoord,ook al lang international hij kan wel scoren ook zonder Ziyech. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 21:17 schreef p111 het volgende:[..] Ook in Rusland heel veel gesoord,ook al lang international hij kan wel scoren ook zonder Ziyech. Ik snap eerlijk gezegd je hele reactie niet want ik haal volgens mij nergens zijn verleden buiten Ajax erbij, maar oke.
Bij Moskou was het hele elftal totaal afgesteld op Promes die daar als een 9.5 speelde. Bij Ajax is hij niet genoeg in dit systeem voor de 10 en zal ik het dan nog maar wat duidelijker zeggen, zonder Ziyech heeft Promes bar weinig laten zien bij AJAX... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beter zetten ze die bande onder een auto, misschien functioneren bande daar wel. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zijn het winterbande of zomer bande |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: all season
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja, de kleine ruimte van de dug-out. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] En op aangeven van Ziyech. Want zonder hem bleef er van Promes bar en barweinig over. Daarom zou ik ook altijd voor Neres gaan Onana, Mazraoui, Schuurs, Blind, Tagliafico Klaassen, Martinez, Kudus Antony, Tadic, Neres Dit zou hem voor mij nu ook zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2020 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Prima opstelling! Promes mag van mij ook nog op links tot Neres meer vorm gevonden heeft. Of Neres totdat Promes weer eens vorm gevonden heeft? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry, maar ik heb hier niemand zien schrijven dat Lang goed genoeg was of iets.
Dat iemand dan schrijft dat vrijwel alle supporters lang hadden willen zien blijven is dus zeer subjectief. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 14:18 schreef remco k het volgende:Sorry, maar ik heb hier niemand zien schrijven dat Lang goed genoeg was of iets. Dat iemand dan schrijft dat vrijwel alle supporters lang hadden willen zien blijven is dus zeer subjectief. Hij had het heel goed gedaan in de voorbereiding en had hem graag zien concureren met Promes op links. Ik vind dat er altijd dreiging uitging van Lang
Zonde dat hij nu weggaat, eerlijk gezegd had ik liever gehad dat Promes was verkocht ipv Lang ;-)
Laten we hopen dat ze een terugkoop clausule hebben afgesproken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 14:24 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hij had het heel goed gedaan in de voorbereiding en had hem graag zien concureren met Promes op links. Ik vind dat er altijd dreiging uitging van Lang Zonde dat hij nu weggaat, eerlijk gezegd had ik liever gehad dat Promes was verkocht ipv Lang ;-) Laten we hopen dat ze een terugkoop clausule hebben afgesproken Ik hoop het niet, hij speelde heel erg druk in de voorbereiding, werkte heel hard, maar kwam toch totaal niet in de buurt van niveau dat we willen. Bij Twente in die 7 wedstrijden ook niks laten zien waarvan ik denk dat hij echt de concurrentie aan had kunnen gaan..
Het blijkt ook wel dat een voorbereiding niets zegt, al had ik dit jaar daar zelf wel andere hoop op..
Labyad bijvoorbeeld was heel goed in de voorbereiding, die heeft nog niks goed gedaan in de eerste 4 wedstrijden.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 14:18 schreef remco k het volgende:Sorry, maar ik heb hier niemand zien schrijven dat Lang goed genoeg was of iets. Dat iemand dan schrijft dat vrijwel alle supporters lang hadden willen zien blijven is dus zeer subjectief. vandaar dat ik zei niet perse om lang.. maar hoe diegene het schetst qua concurrentie met buitenspelers kan ik me wel in vinden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
6 miljoen voor Lang, haha. Overmars verkoopt zijn prullenbak nog voor 4 ton en zijn afgeknipte teennagel voor 2. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 14:18 schreef remco k het volgende:Sorry, maar ik heb hier niemand zien schrijven dat Lang goed genoeg was of iets. Dat iemand dan schrijft dat vrijwel alle supporters lang hadden willen zien blijven is dus zeer subjectief. Vond hem wel aardig in de voorbereiding maar zal hem niet Lang missen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mario Gotze serieus gespot bij het Philips stadion. Die halen even 4 aankopen deze week zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sterker nog, hij gaat komen. Die slaan even een slag zeg. Van Ginkel, Fein, Gotze en die van Toulouse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bizar, en Ajax vertrouwt maar weer op ...............? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
gotze naar psv.. met alle respect die had ik liever dan klaassen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is een beste verrassing bij PSV. Knap hoor, en eindelijk maximaal profiteren van een buitenlandse coach. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ondanks die niet altijd meer speelde, is dat voor Nederlandse begrippen gewoon een wereldtransfer.
4 goede spelers daar deze week hoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 20:47 schreef Loetje het volgende:Ondanks die niet altijd meer speelde, is dat voor Nederlandse begrippen gewoon een wereldtransfer. 4 goede spelers daar deze week hoor. Ja klopt, en Ajax maar een utrechter waarvan niemand zijn komst snapt behalve Ten Hag. En 2oud-Ajacieden die gemakkelijk te halen waren. |
|
|
|