|
|
Loetje
|
|
|
Met Klaassen, Kudus en Antony hebben we 3 vreselijk goede spelers gehaald. Alleen moet de rest beter zijn ding gaan doen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En toch maak ik mijzelf verdedigend nog steeds enorme zorgen. Zeker met de zorgen rondom Blind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Onze achterhoede is niet onze sterkste deel helaas. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En zolang Ten Hag Tadic niet op 9 zet, hebben we ook daar een probleem. Dat ziet iedereen neem ik aan wel, toch?! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 14:18 schreef remco k het volgende:Sorry, maar ik heb hier niemand zien schrijven dat Lang goed genoeg was of iets. Dat iemand dan schrijft dat vrijwel alle supporters lang hadden willen zien blijven is dus zeer subjectief. Deze supporter vind Lang niets en zodra hij begint te praten nog minder zelfs!
Strik erom en ciao! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja klopt, en Ajax maar een utrechter waarvan niemand zijn komst snapt behalve Ten Hag. En 2oud-Ajacieden die gemakkelijk te halen waren. Heb toch mijn vraagtekens bij Overmars, ondanks vele plussen...
Veltman en nu ten Hag... al schijten ze op zijn bord vind hij het nog geweldig blijkbaar. Vraag me af wat daar achter zit...
Labyad en Klaiber zijn nou niet echt de aankopen die passen in het plan Cruijff. Een Wijndal had dat weer wel geweest. Rensch is volgens mij niet veel slechter dan Klaiber... En Labyad zie ik meer als een reserve achter Anthony....
Eigenlijk gewoon schandalig dat een speler als Labyad door een trainer als ten Hag de ere positie mag invullen van een historische club als Ajax.... Als een vlag op een modderschuit!
Ik zeg Tadic in de spits, Labyad op de bank, Traore verkopen en Brobbey doorschuiven. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik zie het niet bij Traore, wel bij Brobbey... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, ik hoop dat t.H. dit ook gaat zien, Brobbey zijn contract mag wel verlengd worden |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja maar hij heeft ook als zaakwaarnemer die maffioso dus ik heb weinig vertrouwen daar in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 20:21 schreef Loetje het volgende:Sterker nog, hij gaat komen. Die slaan even een slag zeg. Van Ginkel, Fein, Gotze en die van Toulouse Qua naam wel natuurlijk.
Maar die jongen heeft sinds 2015 in 5 jaar tijd maar 79 wedstrijden gespeeld, en is daarin bij 39 goals betrokken geweest..
Dat is niet heel bijzonder...
van Ginkel en Gotze zijn twee gokjes, spelen ze naar hun kunnen, zijn het aanwinsten, maar het kan ook zijn dat ze amper iets toevoegen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Brobbey moet het op hoger niveau dan de A1 nog wel gaan laten zien, ik heb daar wel vertrouwen in, maar hij verdiend nu echt nog geen plek in Ajax 1, ook niet als invaller.
Traore laat echt nog helemaal niets zien, dat moet snel gaan gebeuren, anders zie ik het voor hem somber in.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Traore was in principe zo,n beetje dezelfde type spits als Brobby nu is,heel veel fysiek alleen het fysiek wat ze extra hadden in de jeugd valt weg bij de senioren,daar is Traore nu ook mee aan het worstelen,ik ben benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen of het ze lukt om een goede spits te worden? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: omdat ze verlengd hebben indd.. ben heel benieuwd hoeveel speeltijd die gaan krijgen onder tenhag.. 1 ding baal ik gewoon van en dat is dat we zo weinig eigenjeugd zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die jongens verdienen momenteel geen of weinig speeltijd, daar zijn ze simpelweg niet goed genoeg voor nu...
Waarbij ik wel vind, dat als je ruim voor staat, je weer goed aan het voetballen bent, dat je dan de grotere talenten best weleens wat invalbeurtjes mag geven.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 12:15 schreef remco k het volgende:Die jongens verdienen momenteel geen of weinig speeltijd, daar zijn ze simpelweg niet goed genoeg voor nu... Waarbij ik wel vind, dat als je ruim voor staat, je weer goed aan het voetballen bent, dat je dan de grotere talenten best weleens wat invalbeurtjes mag geven.. dat laatste precies.. en in de beker tegen kleinere tegenstanders (wel in combi met sterkhouders) we gaan het zien |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 11:37 schreef remco k het volgende:[..] Qua naam wel natuurlijk. Maar die jongen heeft sinds 2015 in 5 jaar tijd maar 79 wedstrijden gespeeld, en is daarin bij 39 goals betrokken geweest.. Dat is niet heel bijzonder... van Ginkel en Gotze zijn twee gokjes, spelen ze naar hun kunnen, zijn het aanwinsten, maar het kan ook zijn dat ze amper iets toevoegen.. Het voordeel van Gotze is dat hij maar 75% van zijn oude niveau hoeft te halen om de hele Eredivisie kapot te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 15:01 schreef Loetje het volgende:[..] Het voordeel van Gotze is dat hij maar 75% van zijn oude niveau hoeft te halen om de hele Eredivisie kapot te spelen. We gaan het zien.
Hij voelt een beetje hetzelfde als Bojan in mijn beleving.
Gotze eigenlijk na de eerste periode Dortmund Gewoon nooit meer goed geweest.
Guardiola wou hem destijds zelf niet hebben, maar werd hem door Hoeness door zijn strot geduwd, nooit meer zo goed geweest als daarvoor.
Ook vaak geblesseerd.
Een heel groot talent. Als dat er weer uit komt is het een top speler. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 16:03 schreef remco k het volgende:[..] We gaan het zien. Hij voelt een beetje hetzelfde als Bojan in mijn beleving. Gotze eigenlijk na de eerste periode Dortmund Gewoon nooit meer goed geweest. Guardiola wou hem destijds zelf niet hebben, maar werd hem door Hoeness door zijn strot geduwd, nooit meer zo goed geweest als daarvoor. Ook vaak geblesseerd. Een heel groot talent. Als dat er weer uit komt is het een top speler. Daarom zeg ik al, 75% is genoeg om de hele Eredivisie aan flarden te schieten.
En voetballen kan die nog wel hoor.
Met Bojan vergelijken vind ik te, die heeft het echt nooit waargemaakt. Gotze wel en laat wel zien nog te kunnen voetballen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 12:01 schreef p111 het volgende:Traore was in principe zo,n beetje dezelfde type spits als Brobby nu is,heel veel fysiek alleen het fysiek wat ze extra hadden in de jeugd valt weg bij de senioren,daar is Traore nu ook mee aan het worstelen,ik ben benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen of het ze lukt om een goede spits te worden? Kijk wel eens jong maar vind ze beide nog tegenvallen. Niet Ajax 1 waardig maar dat is Labyad ook niet. Tadic moet gewoon spits met Huntelaar erachter. Promes links. Middenveld Martinez-Kudus-Klaassen ofzoiets. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 15:01 schreef Loetje het volgende:[..] Het voordeel van Gotze is dat hij maar 75% van zijn oude niveau hoeft te halen om de hele Eredivisie kapot te spelen. Moet hij wel fit blijven. Heeft ook een stofwisselings ziekte geen idee of het er ooit nog uitkomt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
PSV aardig bezig geweest van Ginkel, Gotze, nog een linksbuiten en die Zahavi. Denk dat ze het ons nog best moeilijk gaan maken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:PSV aardig bezig geweest van Ginkel, Gotze, nog een linksbuiten en die Zahavi. Denk dat ze het ons nog best moeilijk gaan maken. zou niet mogen, zelfs niet met die aankopen van hun.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gotze was bij Dortmund op zijn best,na transfer naar Bayer nooit meer wat geworden.De laatste 2 jaar amper gevoetbald. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 18:28 schreef p111 het volgende:Gotze was bij Dortmund op zijn best,na transfer naar Bayer nooit meer wat geworden.De laatste 2 jaar amper gevoetbald. Dit is wel een dingetje. Van Ginkel heeft de afgelopen seizoenen letterlijk geen seconde gespeeld. Die heeft in 2 seizoenen nul wedstrijden gespeeld. Helemaal niets. Gotze wel meer, maar vrijwel alles als invaller. Gotze speelde gemiddeld 29 minuten per wedstrijd dat die hij afgelopen seizoen speelde.
Beide dus jongens die best een risico vormen, maar ook twee spelers die iets te bewijzen hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 19:43 schreef Eide het volgende:[..] Dit is wel een dingetje. Van Ginkel heeft de afgelopen seizoenen letterlijk geen seconde gespeeld. Die heeft in 2 seizoenen nul wedstrijden gespeeld. Helemaal niets. Gotze wel meer, maar vrijwel alles als invaller. Gotze speelde gemiddeld 29 minuten per wedstrijd dat die hij afgelopen seizoen speelde. Beide dus jongens die best een risico vormen, maar ook twee spelers die iets te bewijzen hebben. vraag me af wat de financiele risicos zijn voor psv als ze niks halen in 2 jaar gezien de duurdere spelers nu, die hadden geen buffer... en wat ik ook raar vind is hoe ze om gaan met 1 van de grootste talenten van hun |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:[..] vraag me af wat de financiele risicos zijn voor psv als ze niks halen in 2 jaar gezien de duurdere spelers nu, die hadden geen buffer... en wat ik ook raar vind is hoe ze om gaan met 1 van de grootste talenten van hun Die hadden een prima financiële huishouding. De laatste 8 jaar zwarte cijfers en een prima eigen vermogen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Die hadden een prima financiële huishouding. De laatste 8 jaar zwarte cijfers en een prima eigen vermogen. ok helder, nooit naar gekeken bij hun |
|
|
|
|
p111
|
|
|
De vaag is hoe zij aan het eind van dit seizoen er voor staan,als dit een mislukking word kan dat wel eens een mokerslag zijn voor die club. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Het lijkt erop dat psv gewoon gaat spelen om de landstitel en straks nog met de schaal aan de haal gaat ook.
Ik vind de positie van Blind een enorm achilleshiel zowel als hij speelt en als hij wegvalt... Hier is niet op ingespeeld door de wijze heren.
Davey terug is prima, maar we hebben geen echte spits.... Anyway psv verrast enorm met de aankopen terwijl je dacht dat het geld daar op was... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 23:29 schreef AkaS het volgende:Het lijkt erop dat psv gewoon gaat spelen om de landstitel en straks nog met de schaal aan de haal gaat ook. Ik vind de positie van Blind een enorm achilleshiel zowel als hij speelt en als hij wegvalt... Hier is niet op ingespeeld door de wijze heren. Davey terug is prima, maar we hebben geen echte spits.... Anyway psv verrast enorm met de aankopen terwijl je dacht dat het geld daar op was... dat dacht ik dus ook.. vandaar mijn vraag hoe ze ervoor staan financieel gezien |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 23:29 schreef AkaS het volgende:Het lijkt erop dat psv gewoon gaat spelen om de landstitel en straks nog met de schaal aan de haal gaat ook. Ik vind de positie van Blind een enorm achilleshiel zowel als hij speelt en als hij wegvalt... Hier is niet op ingespeeld door de wijze heren. Davey terug is prima, maar we hebben geen echte spits.... Anyway psv verrast enorm met de aankopen terwijl je dacht dat het geld daar op was... Klopt, afwachten... Antony, Kudus en Klaassen zijn versterkingen, wie weet gaan anderen ook beter renderen door hun. Laten ze eerst maar eens wat weg zetten tegen Liverpool, een goede graadmeter. Maar dat we een echte spits missen is duidelijk want we mogen niet te veel meer verwachten van Huntelaar al is hij altijd gedreven. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 08:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt, afwachten... Antony, Kudus en Klaassen zijn versterkingen, wie weet gaan anderen ook beter renderen door hun. Laten ze eerst maar eens wat weg zetten tegen Liverpool, een goede graadmeter. Maar dat we een echte spits missen is duidelijk want we mogen niet te veel meer verwachten van Huntelaar al is hij altijd gedreven. Misschien eerst eens stoppen met experimenteren en een paar keer in de meest logische opstelling gaan spelen. Automatismen creëren :-)
Snap werkelijk niet dat als je al zo lang van plan bent om Klaassen te kopen, hem nu pas haalt. Wedstrijd tegen Liverpool staat al voor de deur en we hebben een trainer die ik in staat zie om de komende Wedstrijd Onana eens in de spits te proberen want dit deed hij uitstekend in de F-pupillen.....
En stel dat het kastje van Blind afgaat tijdens de 1e helft tegen bijvoorbeeld Liverpool, moet dan Martinez uit het niets opdraven en op CL niveau gaan presteren terwijl hij uit het niets is afgedankt...
Maar we houden het positief....We gaan ervoor... Eerst Heerenveen afdrogen na de interlandperiode ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een echte spits is Huntelaar maar die is 36,eigenlijk zitten we al jaren zonder goede spits.De laatste was onze Deense vriend Dolberg en Milik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 09:41 schreef AkaS het volgende:[..] Misschien eerst eens stoppen met experimenteren en een paar keer in de meest logische opstelling gaan spelen. Automatismen creëren :-) Snap werkelijk niet dat als je al zo lang van plan bent om Klaassen te kopen, hem nu pas haalt. Wedstrijd tegen Liverpool staat al voor de deur en we hebben een trainer die ik in staat zie om de komende Wedstrijd Onana eens in de spits te proberen want dit deed hij uitstekend in de F-pupillen..... En stel dat het kastje van Blind afgaat tijdens de 1e helft tegen bijvoorbeeld Liverpool, moet dan Martinez uit het niets opdraven en op CL niveau gaan presteren terwijl hij uit het niets is afgedankt... Maar we houden het positief....We gaan ervoor... Eerst Heerenveen afdrogen na de interlandperiode ;-) Met name dat eerste he... Ook als het zovaak kon, bleef Ten Hag maar wisselen op dat kampioensjaar na. Daar wordt je niet beter van |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou Onana zal hij niet in de spits opstellen want die is positief getest op corona. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat is 1... dat heeft die dus opgelopen toen die nog bij ajax was neem ik aan |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk blijft het daarbij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 23:29 schreef AkaS het volgende:Het lijkt erop dat psv gewoon gaat spelen om de landstitel en straks nog met de schaal aan de haal gaat ook. Ik vind de positie van Blind een enorm achilleshiel zowel als hij speelt en als hij wegvalt... Hier is niet op ingespeeld door de wijze heren. Davey terug is prima, maar we hebben geen echte spits.... Anyway psv verrast enorm met de aankopen terwijl je dacht dat het geld daar op was... We hebben wel een "echte spits". Zijn naam is Klaas-Jan Huntelaar! :-) Maar ja, die is al 37 jaar en wordt niet of nauwelijks (5 minuten voor tijd) ingezet. En in zo'n korte tijd kun je uiteraard geen potten breken. Bovendien hebben we Traoré, waar ik nog niet van onder de indruk ben en Brobbey, die nog niet zover is dat hij de onbetwiste spits gaat worden. Ik ben het met je eens, ik had er ook graag een gerenommeerde spits bij gehad.
Voorts ben ik zeer onder de indruk van de slagvaardigheid van PSV. De miljoenen die zij hebben gevangen uit de verkoop van Sam Lammers en Steven Bergwijn zijn direct ingebracht op de versterking van de selectie op essentiële plekken in het elftal. Zo verwacht ik daar ook de nodige doelpunten van Zahavi.
En dat, terwijl Ten Hag nog altijd zoekende is naar spelers op de juiste plekken in het elftal. Een beetje laat (understatement)...
Als ik mijn geld moet zetten op de club die in 2021 kampioen gaat worden, dan is dat momenteel helaas PSV.
Over Daley Blind maak ik mij nog geen zorgen, omdat alle artsen het licht op groen hebben gezet. Zij zullen echt geen risico nemen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Beste Pietje,voorzichtig moeten we zijn maar wij hebben de betere spelers of Mario is gewoon beter als dat we denken, maar daar geloof ik niet in. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 14:13 schreef p111 het volgende:Beste Pietje,voorzichtig moeten we zijn maar wij hebben de betere spelers of Mario is gewoon beter als dat we denken, maar daar geloof ik niet in. ondanks mario en vginkel is ajax nog verplicht kampioen teworden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dat kan misschien wel kloppen, beste p111 en nummer10, maar ik denk serieus dat de selectie van PSV veel uitgebalaceerder is dan die van Ajax. Daarnaast hebben wij een coach, die nog altijd zoekende is, wat geen best gegeven is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2020 door Pietje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Die coach van ons zal blijven zoeken denk ik,ik heb nog steeds mijn twijfels over deze man. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 09:41 schreef AkaS het volgende:[..] Misschien eerst eens stoppen met experimenteren en een paar keer in de meest logische opstelling gaan spelen. Automatismen creëren :-) Snap werkelijk niet dat als je al zo lang van plan bent om Klaassen te kopen, hem nu pas haalt. Wedstrijd tegen Liverpool staat al voor de deur en we hebben een trainer die ik in staat zie om de komende Wedstrijd Onana eens in de spits te proberen want dit deed hij uitstekend in de F-pupillen..... En stel dat het kastje van Blind afgaat tijdens de 1e helft tegen bijvoorbeeld Liverpool, moet dan Martinez uit het niets opdraven en op CL niveau gaan presteren terwijl hij uit het niets is afgedankt... Maar we houden het positief....We gaan ervoor... Eerst Heerenveen afdrogen na de interlandperiode ;-) Hahaha we houden het positief...Maar je hebt ergens wel gelijk hoor..want waarom wijkt hij af van wat iefereen voor ogen heeft, waarom zo eigenwijs? Simpel hij is aan het experimenteren in de competitie, ziet de competitie tegen mindere tegenstanders niet voor vol aan. Wedden dat hij in de C.L. met Tadic in de spits speelt, en Promes op links Ook met Klaassen naast Alvarez en Kudus op 10...gaat gewoon gebeuren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het AD meldt dat Onana een positieve coronatest heeft gehad in Kameroen. De Telegraaf twijfelt aan de juistheid omdat Onana bij de 13 personen zou horen bij wie in augustus antilichamen werden aangetroffen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2020 - 21:54 schreef remco k het volgende:[..] Die hadden een prima financiële huishouding. De laatste 8 jaar zwarte cijfers en een prima eigen vermogen. Dit jaar 1.6 miljoen winst. Een fors operationeel verlies maar goedgemaakt door transfers. Opvallend dat de uitgaven erg hoog zijn. |
|
|
|