|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 16:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha we houden het positief...Maar je hebt ergens wel gelijk hoor..want waarom wijkt hij af van wat iefereen voor ogen heeft, waarom zo eigenwijs? Simpel hij is aan het experimenteren in de competitie, ziet de competitie tegen mindere tegenstanders niet voor vol aan. Wedden dat hij in de C.L. met Tadic in de spits speelt, en Promes op links Ook met Klaassen naast Alvarez en Kudus op 10...gaat gewoon gebeuren alvarez gaat er nog niet vanaf indd, gravenberch en martinez worden het kind van de rekening van die meloot, wint straks een paar potjes en denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden.. tot dat die alles heeft verspeeld |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2020 - 17:04 schreef nummer10 het volgende:[..] alvarez gaat er nog niet vanaf indd, gravenberch en martinez worden het kind van de rekening van die meloot, wint straks een paar potjes en denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden.. tot dat die alles heeft verspeeld Ik ben niet zo'n Alvarez fan, maar speelde met Mexico niet slecht gisteren.... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ook heel ander spel dan ajax... marin was ook gewoon een prima speler, alleen sommigen passen gewoon niet in het spelletje |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bijzonder verhaal dat van Onana. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nu weten we ook niet precies hoe het zit met de betrouwbaarheid van de Kamaroeneese sportmedia... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2020 - 20:18 schreef Loetje het volgende:Mario Gotze serieus gespot bij het Philips stadion. Die halen even 4 aankopen deze week zeg. Ik moet nog maar zien dat hij het gaat maken, hij is niet voor niets transfervrij en niemand anders pikt hem op?
Dat geeft toch wel te denken. OP PSV na, weten andere "grote" clubs waarschijnlijk iets meer over zijn problemen. Hij kan ook de aankomende weken nog niet spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dat zal het salaris zijn. Kan me echt niet voorstellen dat niemand hem wilde. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hij blijkt een stofwisselingsziekte te hebben lees ik nu. Denk dat dit de reden is dat niemand het in hem ziet zitten met denk ik een flink salaris |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beiden denk ik. Maargoed, risico's moet je durven nemen. Toch vond ik deze keer het stuk van Driessen over PSV wel treffend was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 14:59 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hij blijkt een stofwisselingsziekte te hebben lees ik nu. Denk dat dit de reden is dat niemand het in hem ziet zitten met denk ik een flink salaris las ook al ergens dat die daadvan genezen was verklaard.. of dat klopt weet ik niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Interessant interview met Overmars. Uitspraken over Zahavi, Ihataren, Schone, Bande en nog tal van verholen hints.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
helder en duidelijk.. prachtig hoe de reageerd op dat erik ten hag diegene is die de poppetjes juist neer moet zetten.. die krijgt natuurlijk ook zat mee uit de media |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2020 - 21:28 schreef nummer10 het volgende:helder en duidelijk.. prachtig hoe de reageerd op dat erik ten hag diegene is die de poppetjes juist neer moet zetten.. die krijgt natuurlijk ook zat mee uit de media Hij verspreekt zich daar een beetje lijkt het wel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hahaha indd ! met een grijns op het gezicht.. prachtig interview overigens |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Mooi gesproken van Overmars. Sympathiek ook overgekomen. En hopelijk een bewuste subtiele hint naar ten Hag.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou hopelijk dat die tukker eindelijk is de juiste mensen en op de juiste plek neerzet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je ziet wel de verandering bij Overmars he. Die oogt inmiddels wel zo rustig. En is open, dat mag ik wel. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 - 13:31 schreef Loetje het volgende:Je ziet wel de verandering bij Overmars he. Die oogt inmiddels wel zo rustig. En is open, dat mag ik wel. Ja en helemaal zoals het ook hoort. Integenstelling tot zijn eerste jaren. Lulde hij net als de huidige trainer.
Man man man, wat hebben wij toch een kuttrainer... Als het aankomt op het houden van een goed verhaal en logische opstelling! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laat van der Gaag het maar overnemen,das een persoonlijkheid die zie ik liever als die hakkelaar uit de achterhoek. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Laat van der Gaag het maar overnemen,das een persoonlijkheid die zie ik liever als die hakkelaar uit de achterhoek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van der Gaag.... Die Jong niet eens onder controle krijgt. Even lachen ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
He Loetje je weet toch wel wat zijn opdracht is bij jong? niet om te winnen maar om die jonkies beter te maken zodat ze toppertjes worden en veel geld opleveren.Hij is gewoon een prima trainer. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Doe maar Reiziger en Bogarde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 - 19:13 schreef p111 het volgende:He Loetje je weet toch wel wat zijn opdracht is bij jong? niet om te winnen maar om die jonkies beter te maken zodat ze toppertjes worden en veel geld opleveren.Hij is gewoon een prima trainer. En zoveel gebeurd dat niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk toch dat T.H. volgende week met een gewijzigd elftal komt, hij kan dit namelijk niet vol blijven houden. Overmars, de supporters, de media, hij zal wel moeten anders is hij nog voor de winterstop klaar met spitten. Dat hij Tadic straks op een andere positie zet is zo klaar als een klontje. De vraag is alleen waar, op 9 of 10 ? Waar gaat Klaassen spelen, op 6 of 10? Ik denk wel dat hij die Mexicaan een plaats gunt boven Martinez, want hij zal ergens eigenwijs blijven. Vraag me ergens af of Bogarde en Reiziger inspraak hebben in zijn vreemde opstellingen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: zitten er nu ook :/ |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nee effe eerlijk het wordt tijd voor een persoonlijkheid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax zou de 30-jarige keeper Nick Hengelman aangetrokken als reservekeeper voor Jong Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daarnaast heeft Erik ten Hag gisteren in een interview gezegd dat Ajax naar een nummer 9 heeft gezocht in de catagorie Tadic/Blind, ofwel iemand met het niveau van de Europese top. Dat bleek echter geen haalbare kaart. Dat suggereert mij trouwens dat er wel degelijk contact is gezocht met Luis Suarez. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2020 door Eide -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ga toch nog een keer mijn best doen om hem te promoten,garantie voor doelpunten en daar heb je er niet zoveel van. ============================================================================================= Jurgen Ekkelenkamp het ijskonijn slechts 2 wedstrijden in jong oranje en uiteraard al weer 3 doelpunten gescoord,dat hij nu pas speelt ligt aan die anti coach van der Looi,die nu pas tot de ontdekking kwam dat Ekkelenkamp al veel eerder in Oranje had moeten spelen ,waarschijnlijk nu pas door de grote belangstelling van o.a Twente.Deze speler is al jaren een doelpuntenmaker,daarom begrijp ik heel goed waarom Ajax hem niet liet gaan,ik hooop echt dat zij hem wat meer speeltijd gaan geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 oktober 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 - 12:46 schreef p111 het volgende:Ik ga toch nog een keer mijn best doen om hem te promoten,garantie voor doelpunten en daar heb je er niet zoveel van. ============================================================================================= Jurgen Ekkelenkamp het ijskonijn slechts 2 wedstrijden in jong oranje en uiteraard al weer 3 doelpunten gescoord,dat hij nu pas speelt ligt aan die anti coach van der Looi,die nu pas tot de ontdekking kwam dat Ekkelenkamp al veel eerder in Oranje had moeten spelen ,waarschijnlijk nu pas door de grote belangstelling van o.a Twente.Deze speler is al jaren een doelpuntenmaker,daarom begrijp ik heel goed waarom Ajax hem niet liet gaan,ik hooop echt dat zij hem wat meer speeltijd gaan geven. Hij laat het bij Oranje wel zien, hij moet nu ook een kasn krijgen van Ten Hag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Laten we ook de kanttekening plaatsen dat dit tegen voetbaldwergen Belarus en Cyprus was. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gaat niet gebeuren, klaassen is aangetrokken.. we hebben kudus en hij houd vast aan alvarez gok ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die krijgt hij toch ook regelmatig? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: klopt,maar hij scoort al een aantal seizoenen,hij heeft zo,n beroemd oog voor de juiste positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2020 - 13:26 schreef AkaS het volgende:Beste leden van het forum, Laten we een gebaar maken naar en met elkaar. Laten we een streep zetten onder het verleden en elkaar en een ieder een nieuwe kans geven. Dit betekent dat we neutraal gaan kijken naar het spel van Ajax, de keuzes van onze trainer Ten Hag en vandaar uit kijken hoe het zit en onze meningen erop loslaten. Betekent ook dat ik mijn mening zal bijsturen en mijn reacties richting anderen zal veranderen. En dus het in klein comité afzeiken van nummer10 bij het minste of geringste als hij iets post. Laten we dat doen. En hopen op een fantastisch seizoen met verrassende ontwikkelingen van nieuwe talenten. Is dat een idee? Prachtig idee
Lukt het je om het langer dan 3 speelrondes om vol te houden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2020 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:wat akas dus zegt, ik zal tenhag gewoon een eerlijke kans geven, nieuw jaar nieuwe kansen en ook hij kan bijleren natuurlijk.. idem voor een aantal spelers... nieuw jaar nieuwe kansen en laten we het gezellig houden onderling, ik ga er iedergeval voor ;) Super idee. Volgende keer wel langer dan alleen twee oefenpotjes? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: tjah als je al gelijk in de competitie met erg vreemde dingen verder gaat waar die vorig jaar mee eindigde... dat kan 1 a 2 wedstrijden, maar dom vrolijk verder gaan terwijl iedereen ziet dat het niks word en toch stug doorgaan met foute dingen heb je het indd snel weer afgedaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 19:04 schreef nummer10 het volgende:[..] tjah als je al gelijk in de competitie met erg vreemde dingen verder gaat waar die vorig jaar mee eindigde... dat kan 1 a 2 wedstrijden, maar dom vrolijk verder gaan terwijl iedereen ziet dat het niks word en toch stug doorgaan met foute dingen heb je het indd snel weer afgedaan.. Iets wat je in de voorbereiding succesvol laat uitvoeren is volkomen logisch om ook door te trekken in de start van de competitie. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 19:10 schreef remco k het volgende:[..] Iets wat je in de voorbereiding succesvol laat uitvoeren is volkomen logisch om ook door te trekken in de start van de competitie. dat begrijp ik, daarom zei ik 1 a 2 wedstrijden kan het, maar daarna niet meer (overigens het martinez verhaal nooit begrepen) en iedereen zei het ook dat bepaalde dingen niet meer kunnen, maar daarna dom je ding blijven doen en dom blijven wisselen zoals vorigseizoen word het al snel weer het negatieve van vorig jaar en zie je dat eigenwijze henkie niks heeft geleerd van zijn fouten wat ik wel had gehoopt met bogarde erbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 oktober 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huh. Je vraagt altijd om spelers langer een kans te geven.
Dat is toch gewoon heel erg tegenstrijdig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ten Hag krijgt al veel te lang de kans. Ik vind het jammer dat Covid een einde maakte aan het afgelopen seizoen, want waarschijnlijk hadden we anders aan het einde van het seizoen afscheid kunnen nemen van hem! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 19:53 schreef remco k het volgende:Huh. Je vraagt altijd om spelers langer een kans te geven. Dat is toch gewoon heel erg tegenstrijdig. alvarez heeft zat kansen gehad op het middenveld, ook vorigseizoen en was toen ook al niks... kan hij niks aandoen gezien hij is aangekocht als cv maar word verkracht door th, net zoals tenhag geen middenvelder zag in frenkie, dat die het niet zag zitten in vdbeek en neres etc.... maar goed alvarez zou ik als cv dan ook best een kans willen geven mocht schuurs uitvallen door wat dan ook... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja. Nogal tegenstrijdig |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Hoe moet een centraal duo er vandaag de dag uitzien?
Zou Martinez onze LCV kunnen zijn of is hij hiervoor te klein? Heeft Schuurs tijd en vertrouwen nodig om te ontwikkelen of zit hij zo goed als aan zijn plafond?
Timber... Is hij onze toekomstige rechtsback of RCV? Wie gaat Nico opvolgen?
Middenveld: keuze te over, maar vind maar eens de juiste balans... Kudus zou na zijn herstel en een sterk jaar zomaar ook weer weg kunnen zijn...
Neres en Anthony op de vleugels... Maar hoe lang kunnen we hen houden en wat zijn de alternatieven?
Spits.... moet deze aangetrokken worden of alle ballen op Brobbey?
En ojee.... ik moet er niet aan denken dat Onana weggaat...
Voorbarig allemaal..... Ja een beetje wel. Maar door al dat gehussel vraag ik me af wat mist ten Hag in zijn selectie?
Waarom Tadic uit de spits en naar links? Met Neres heb je veel meer snelheid en diepgang...
Kunnen wij op CL niveau blijven of beter gezegd zijn we daar nog wel ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 14:26 schreef AkaS het volgende:Hoe moet een centraal duo er vandaag de dag uitzien? Zou Martinez onze LCV kunnen zijn of is hij hiervoor te klein? Heeft Schuurs tijd en vertrouwen nodig om te ontwikkelen of zit hij zo goed als aan zijn plafond? Timber... Is hij onze toekomstige rechtsback of RCV? Wie gaat Nico opvolgen? Middenveld: keuze te over, maar vind maar eens de juiste balans... Kudus zou na zijn herstel en een sterk jaar zomaar ook weer weg kunnen zijn... Neres en Anthony op de vleugels... Maar hoe lang kunnen we hen houden en wat zijn de alternatieven? Spits.... moet deze aangetrokken worden of alle ballen op Brobbey? En ojee.... ik moet er niet aan denken dat Onana weggaat... Voorbarig allemaal..... Ja een beetje wel. Maar door al dat gehussel vraag ik me af wat mist ten Hag in zijn selectie? Waarom Tadic uit de spits en naar links? Met Neres heb je veel meer snelheid en diepgang... Kunnen wij op CL niveau blijven of beter gezegd zijn we daar nog wel ? Je verdient meer tegen de vorige winnaar en huidige pl kampioen en je speelt uit gelijk tegen de halve finalist van een maand of drie geleden.
Dit Ajax kan mee op cl niveau. Het ligt er ook maar net aan welk niveau je in de cl nastreeft?
Dit Ajax gaat de cl niet winnen, overwintering zou moeten kunnen mits je wat fortuin hebt.
Ik vermoed dat Tadic zelf liever vanaf links speelt, en dat hij daar als aanvoerder toch wel iets over heeft gezegd.
Het aantrekken van blind Tadic tagliafico Anthony Neres Martinez sanchez en Onana geeft wel aan dat Ajax redelijk goed in staat is om adequate vervangers aan te trekken als er iemand vertrekt.
Ajax heeft daarnaast bewezen spelers vast te kunnen houden, dus Anthony en Kudus gaan echt langer blijven dan 1 seizoen. Wij hebben immers geen noodzaak om te verkopen.
Laat overmars zijn ding maar doen, die zorgt er al een paar jaar voor dat er een goede selectie staat.
En ja, die selectie zal het ene jaar beter en verder zijn dan het andere jaar, maar ondanks dat we een goede financiële huishouding hebben, hebben we wel een veel mindere begroting dan de echte topclubs. |
|
|
|