|
|
AkaS
|
|
|
Denk ook dat Tadic zelf geen spits meer wilt spelen.
Ik denk niet dat we goed genoeg zijn voor overwintering in de CL. Maar ik zit er graag naast.
Dankjewel voor je reactie. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 21:11 schreef AkaS het volgende:Denk ook dat Tadic zelf geen spits meer wilt spelen. Ik denk niet dat we goed genoeg zijn voor overwintering in de CL. Maar ik zit er graag naast. Dankjewel voor je reactie. zou ik te gek voor woorden vinden, de trainer beslist in mijn ogen waar die je nodig heeft , in dit geval de spits want daar mist het team wat... als al helemaal als aanvoerder speel je in dienst van het team.. althans dat vind ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Je verdient meer tegen de vorige winnaar en huidige pl kampioen en je speelt uit gelijk tegen de halve finalist van een maand of drie geleden. Dit Ajax kan mee op cl niveau. Het ligt er ook maar net aan welk niveau je in de cl nastreeft? Dit Ajax gaat de cl niet winnen, overwintering zou moeten kunnen mits je wat fortuin hebt. Ik vermoed dat Tadic zelf liever vanaf links speelt, en dat hij daar als aanvoerder toch wel iets over heeft gezegd. Het aantrekken van blind Tadic tagliafico Anthony Neres Martinez sanchez en Onana geeft wel aan dat Ajax redelijk goed in staat is om adequate vervangers aan te trekken als er iemand vertrekt. Ajax heeft daarnaast bewezen spelers vast te kunnen houden, dus Anthony en Kudus gaan echt langer blijven dan 1 seizoen. Wij hebben immers geen noodzaak om te verkopen. Laat overmars zijn ding maar doen, die zorgt er al een paar jaar voor dat er een goede selectie staat. En ja, die selectie zal het ene jaar beter en verder zijn dan het andere jaar, maar ondanks dat we een goede financiële huishouding hebben, hebben we wel een veel mindere begroting dan de echte topclubs. Met wat fortuin zou het zo maar kunnen, echter komen we verdedigend te kort met name centraal, dus lijkt me een gerichte aankoop al in de winterstop noodzakelijk.
Hij zou in de competitie eens kunnen starten met Timber en Blind centraal, kijken wat dit brengt.
Schuurs is tegen Liverpool en Atalanta wat mij betreft re licht bevonden.
Ondanks dat Traore het niet slecht deed zou ik het in de competitie toch eens proberen met Brobbey in de spits.
Het middenveld laten staan met Klaassen, Gravenbergh en Tadic.
Maar mocht Kudus terug keren dan Tadic als linksbuiten en Kudus op 10. Uiteraard Neres op links en Antony op rechts |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met wat fortuin zou het zo maar kunnen, echter komen we verdedigend te kort met name centraal, dus lijkt me een gerichte aankoop al in de winterstop noodzakelijk. Hij zou in de competitie eens kunnen starten met Timber en Blind centraal, kijken wat dit brengt. Schuurs is tegen Liverpool en Atalanta wat mij betreft re licht bevonden. Ondanks dat Traore het niet slecht deed zou ik het in de competitie toch eens proberen met Brobbey in de spits. Het middenveld laten staan met Klaassen, Gravenbergh en Tadic. Maar mocht Kudus terug keren dan Tadic als linksbuiten en Kudus op 10. Uiteraard Neres op links en Antony op rechts tadic op 10 was toch niet wat ? vond ik tenminste, en schuurs afrekenen op liverpool, winnend finalist, en atalanta vind ik ook zoiets.. het is en blijft aan talent, blijven natuurlijk wel domme foutjes maar die maakte blind ook met al zijn ervaring |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:[..] zou ik te gek voor woorden vinden, de trainer beslist in mijn ogen waar die je nodig heeft , in dit geval de spits want daar mist het team wat... als al helemaal als aanvoerder speel je in dienst van het team.. althans dat vind ik Sommige spelers hebben terecht iets meer aanzien als alleen maar je speelt waar ik je neerzet.
Het kan onderdeel geweest zijn van beloftes om te blijven enzovoorts.
En hij doet het ook gewoon weer prima vanaf links hè. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met wat fortuin zou het zo maar kunnen, echter komen we verdedigend te kort met name centraal, dus lijkt me een gerichte aankoop al in de winterstop noodzakelijk. Hij zou in de competitie eens kunnen starten met Timber en Blind centraal, kijken wat dit brengt. Schuurs is tegen Liverpool en Atalanta wat mij betreft re licht bevonden. Ondanks dat Traore het niet slecht deed zou ik het in de competitie toch eens proberen met Brobbey in de spits. Het middenveld laten staan met Klaassen, Gravenbergh en Tadic. Maar mocht Kudus terug keren dan Tadic als linksbuiten en Kudus op 10. Uiteraard Neres op links en Antony op rechts Welke fouten maakte de Ligt op die leeftijd?
En die deed dat echt tegen minder goede clubs dan Liverpool en Atalanta.
Je praat wel over de huidige pl kampioen die een jaar eerder de cl nog won, en de halve finalist van een maand of twee geleden.
Dat is Europese top. En die jongen maakt daar een paar foutjes tegen.
Het hoort bij Ajax dat je dat soort jongens laat staan als er potentie is, anders zouden er heel wat minder top speers zijn voortgebracht door Ajax. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
We kunnen speculeren wat we willen, maar we kunnen slechts toekijken wat onze kale tobtrainer beslist.
Wie stelt hij op en op welke positie... ?
We hebben al jaren een zeer brede kwalitatief goede selectie...
En als 1 + 1 = 2
Dan moeten we met een goede trainer met 2 vingers in de neus door de eredivisie competitie wandelen...
Ik vind het de hoogste tijd voor het opmaken van de balans en als ten Hag niet heel snel tot een oplossing van de puzzel komt, dan lijkt het mij de hoogste tijd voor een nieuwe trainer die dit wel kan.
Moeten we door met centraal duo Schuurs en Blind?
Wat is ons best denkbare middenveld...? Volgens mij een fitte Kudus, Klaassen Gravenberch!
Voorin: Neres, Tadic en Anthony
Ik wil weleens zien een achterhoede met Alvarez en Martinez!
Aan de andere kant, de Ligt maakte ook kostbare fouten in het begin...Dus zou Schuurs dit jaar moeten blijven staan....tja...
Wellicht het tussenjaar waar Overmars over sprak....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het verschil tussen de ligt en Schuurs is dat de ligt wel eens een foutje maakte qua inschatting zodat hij te laat was bij een situatie.Bij Schuurs zie ik regelmatig dat hij heel makkelijk gepasseerd word en niet alleen door de topspelers,en veel minder hard is als de Ligt minder sterk is in de lucht ondanks zijn lengte.Ik garandeer jullie dat Zapatta geen kans had gehad bij de Ligt,daarom heb ik echt mijn twijfels over Schuurs.p.s voor de eredivisie is hij goed genoeg vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2020 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 10:48 schreef p111 het volgende:Het verschil tussen de ligt en Schuurs is dat de ligt wel eens een foutje maakte qua inschatting zodat hij te laat was bij een situatie.Bij Schuurs zie ik regelmatig dat hij heel makkelijk gepasseerd word en niet alleen door de topspelers,en veel minder hard is als de Ligt minder sterk is in de lucht ondanks zijn lengte.Ik garandeer jullie dat Zapatta geen kans had gehad bij de Ligt,daarom heb ik echt mijn twijfels over Schuurs.p.s voor de eredivisie is hij goed genoeg vind ik. Zapata scoorde afgelopen juli nog tegen de Ligt als directe tegenstander.
2-2 werd het. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zapata scoorde tegen chielini ook gewoon twee vorig seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 10:30 schreef AkaS het volgende:We kunnen speculeren wat we willen, maar we kunnen slechts toekijken wat onze kale tobtrainer beslist. Wie stelt hij op en op welke positie... ? We hebben al jaren een zeer brede kwalitatief goede selectie... En als 1 + 1 = 2 Dan moeten we met een goede trainer met 2 vingers in de neus door de eredivisie competitie wandelen... Ik vind het de hoogste tijd voor het opmaken van de balans en als ten Hag niet heel snel tot een oplossing van de puzzel komt, dan lijkt het mij de hoogste tijd voor een nieuwe trainer die dit wel kan. Moeten we door met centraal duo Schuurs en Blind? Wat is ons best denkbare middenveld...? Volgens mij een fitte Kudus, Klaassen Gravenberch! Voorin: Neres, Tadic en Anthony Ik wil weleens zien een achterhoede met Alvarez en Martinez! Aan de andere kant, de Ligt maakte ook kostbare fouten in het begin...Dus zou Schuurs dit jaar moeten blijven staan....tja... Wellicht het tussenjaar waar Overmars over sprak.... Akas.
Er is momenteel geen enkele club in de top van Europa die zijn ideale basis 11 heeft staan.
Zelfs Mourinho Klopp, Koeman Zidane en alle anderen spelen vrijwel alle wedstrijden met een nieuwe basis 11.
Dat is toch ook gewoon vrij normaal in het begin van het seizoen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik begrijp heel goed dat dit idealiter wel zou moeten, maar vaak gebeurt dat gewoon pas wat later in het seizoen.
Ik denk overigens dat gravenberg en Klaassen naast elkaar voor ons uiteindelijk killing gaat zijn.
Ik zie daar liever Martinez naast Klaassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ten Hag heeft overigens ook aangegeven heel veel te moeten rouleren omdat het seizoen zo dicht op elkaar zit.
Ik vermoed dus dat wij ook heel weinig echt dezelfde elf gaan zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, Schuurs had het heel erg moielijk tegen Zapata. Dat is gewoon waar. Daarbij maakte Schuurs lnks en rechts ook gewoon foutjes die je je in de CL niet van veroorloven.
Tegelijkertijd is Zapata wel een spits vna het kaliber dat we in de Eredivisie gewoon niet hebben. Groot, sterk, snel en enorm doelgericht met een prima functionel techniek. Typisch een spits waartegen je het gaat afleggen als je ruimtes weggeeft. Ook mag echt wel gezegd worden dat Atalanta echt geen truttig ploegje is. De afgelopen twee seizoenen 3e in de Serie A en dit jaar ook weer goed bezig.
Ik vind dat Schuurs echt wel stappen heeft gemaakt en echt wel goed bezig is. Ik herinner mij Jan Vertonghen en Toby Alderweireld ook nog wel op die leeftijd. Dat waren ook nog geen toppers terwijl ze met vertrouwen in een paar seizoenen uitgroeiden tot absolute klasbakken.
Ik wil Schuurs niet vergelijken met Vertonghen of Alderweireld, maar ik denk wel dat zijn leerproces inherent is aan de beperkingen waar Ajax mee te maken heeft. Ik denk wel dat Timber een serieuze concurrent gaat worden, want die is ook goed bezig. Ook een variant met Martinez is een optie. Maar ik hoop dat Schuurs gewoon blijft ontwikkelen, want ik vind wel dat hij stappen aan het maken is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb zelf het vermoeden dat ten Hag heel goed in staat is om zijn ploeg voor te bereiden op wedstrijden, dat hij goed in staat is om een goed tactisch plan te bedenken met zijn staf, dat hij goed iedereen tevreden weet te houden, je hoort geen tot amper klachten van oud spelers onder zijn hoede.
Ik vermoed dat zijn grootste uitdaging is het kiezen van de juiste poppetjes bij het goede plan. Dat is vaak het enige commentaar.
En ja dat is heel erg belangrijk, maar je ziet daar veel meer toptrainers mee worstelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 11:29 schreef Eide het volgende:Nou ja, Schuurs had het heel erg moielijk tegen Zapata. Dat is gewoon waar. Daarbij maakte Schuurs lnks en rechts ook gewoon foutjes die je je in de CL niet van veroorloven. Tegelijkertijd is Zapata wel een spits vna het kaliber dat we in de Eredivisie gewoon niet hebben. Groot, sterk, snel en enorm doelgericht met een prima functionel techniek. Typisch een spits waartegen je het gaat afleggen als je ruimtes weggeeft. Ook mag echt wel gezegd worden dat Atalanta echt geen truttig ploegje is. De afgelopen twee seizoenen 3e in de Serie A en dit jaar ook weer goed bezig. Ik vind dat Schuurs echt wel stappen heeft gemaakt en echt wel goed bezig is. Ik herinner mij Jan Vertonghen en Toby Alderweireld ook nog wel op die leeftijd. Dat waren ook nog geen toppers terwijl ze met vertrouwen in een paar seizoenen uitgroeiden tot absolute klasbakken. Ik wil Schuurs niet vergelijken met Vertonghen of Alderweireld, maar ik denk wel dat zijn leerproces inherent is aan de beperkingen waar Ajax mee te maken heeft. Ik denk wel dat Timber een serieuze concurrent gaat worden, want die is ook goed bezig. Ook een variant met Martinez is een optie. Maar ik hoop dat Schuurs gewoon blijft ontwikkelen, want ik vind wel dat hij stappen aan het maken is. Het was een enorme blunder om Botman te verkopen, is één van de beste centrale verdedigers in Frankrijk, staat in jong Oranje en het schijnt dat hij dicht tegen het grote Oranje aan zit.. Echt jammer we die hebben laten gaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 oktober 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het was een enorme blunder om Botman te verkopen, is één van de beste centrale verdedigers in Frankrijk, staat in jong Oranje en het schijnt dat hij dicht tegen het grote Oranje aan zit.. Echt jammer we die hebben laten gaan.. Eens. Die was bij Heerenveen ook al heel goed bezig. Zonde dat Ajax die zo heeft laten vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 12:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het was een enorme blunder om Botman te verkopen, is één van de beste centrale verdedigers in Frankrijk, staat in jong Oranje en het schijnt dat hij dicht tegen het grote Oranje aan zit.. Echt jammer we die hebben laten gaan.. Eens hoor, maar die jongen zou dan op de plek van Blind moeten spelen, daar hebben we ook Martinez voor.
En onze trainers van de laatste tien jaar willen altijd met een rechts en links benige centrale verdediger spelen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Toen was de Ligt al geblesseerd speelde met die k.. blessure hopelijk is hij snel weer terug.Hij traint al weer |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 12:30 schreef Eide het volgende:[..] Eens. Die was bij Heerenveen ook al heel goed bezig. Zonde dat Ajax die zo heeft laten vertrekken. Daar zullen ze wel een reden voor gehad hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 12:34 schreef remco k het volgende:[..] Eens hoor, maar die jongen zou dan op de plek van Blind moeten spelen, daar hebben we ook Martinez voor. En onze trainers van de laatste tien jaar willen altijd met een rechts en links benige centrale verdediger spelen. Klopt, maar qua lengte krijgt hij het voordeel t.a.v. Martinez, nooit verkeerd om lengte te hebben centraal achterin. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat denk ik ook, Botman zelf dacht dat hij niet voor de basis werd terug gehaald, meer als invalkracht Jammer hoor! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 18:16 schreef p111 het volgende:[..] Toen was de Ligt al geblesseerd speelde met die k.. blessure hopelijk is hij snel weer terug.Hij traint al weer Hij had daar door die brace helemaal geen last van in wedstrijden. Ze hebben zelfs nog gesproken om het na volgend jaar het ek te doen.
Zapata is gewoon een hele goede spits.
Neemt niet weg dat Schuurs gewoon niet goed genoeg speelde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 19:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat denk ik ook, Botman zelf dacht dat hij niet voor de basis werd terug gehaald, meer als invalkracht Jammer hoor! Dat was dan toch ook zo geweest? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 - 11:23 schreef remco k het volgende:[..] Akas. Er is momenteel geen enkele club in de top van Europa die zijn ideale basis 11 heeft staan. Zelfs Mourinho Klopp, Koeman Zidane en alle anderen spelen vrijwel alle wedstrijden met een nieuwe basis 11. Dat is toch ook gewoon vrij normaal in het begin van het seizoen? Misschien heb je gelijk Remco, ik volg dat niet allemaal moet ik bekennen. Maar onze bronnen van inkomsten zijn anders dan bij de clubs die je hier vergelijkt... De CL is een mega belangrijk en bepalende bron van inkomsten, dit is voor mij geen moment van experimenteren. Dat kan gewoon niet. En rouleren ivm een overvol schema is wat anders dan wat ten Hag doet.
Ik doel hier op Martinez, Alvarez en Kudus in de spits doen...
Anyway, we hebben hier al heel veel over gezegd en we zien dit anders...
Wat ik al zei, als ten Hag echt een goede trainer is zullen we dit in de resultaten moeten gaan terugzien.
Vorig seizoen zijn we echt gered door de gong. Dit seizoen vind ik hem alles behalve overtuigend in zijn keuzes en het verlies tegen Groningen plus de zwakke wedstrijd gisteren vind ik vooralsnog geen visitekaartjes van ten Hag... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Verkeerde topic geplaatst... past hier beter.
................. Onana ..................
.... Schuurs ... Blind ... Martinez ....
Mazzraoui ........................ Nico
...... Klaassen ... Gravenberch .......
.............. Tadic ...................
... Anthony ............ Neres .........
Ik weet het is tegen mijn stokpaardje om niet steeds te veranderen van samenstelling, maar het is duidelijk dat ons centrale duo niet de kwaliteiten heeft om ons in topwedstrijden naar een goed resultaat te begeleiden. Daarom een andere tactiek met meer defensieve zekerheden...
Maar dan wel het seizoen ermee afmaken en niet de ene week zus en de andere zo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2020 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is onze verdediging een topic waard, of bestaat er al één?
Want het is dit seizoen echt bedroevend gesteld, centraal komt Schuurs te kort en heeft Blind ingeleverd. Dest, Veltman en Botman zijn vertrokken en Wat is er voor terug gekomen? Klaiber hahaha... Sorrij hoor maar Blind en consorten hebben dit toch een zien komen, zijn toch bestuurlijk tekort geschoten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 12:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Is onze verdediging een topic waard, of bestaat er al één? Want het is dit seizoen echt bedroevend gesteld, centraal komt Schuurs te kort en heeft Blind ingeleverd. Dest, Veltman en Botman zijn vertrokken en Wat is er voor terug gekomen? Klaiber hahaha... Sorrij hoor maar Blind en consorten hebben dit toch een zien komen, zijn toch bestuurlijk tekort geschoten... Net als andere jaren is het defensieve deel van je middenveld vaak heel bepalend over de prestaties van je centrale duo.
Klaassen werkt knetterhard. Maar loopt gaten dicht en is daardoor wel regelmatig zijn eigen man daardoor kwijt.
Ik denk dat het probleem grotendeels is Gravenberg zit en dan niet zozeer in zijn kunde, maar door hem op te stellen ontbreekt het aan de juiste balans op het middenveld.
Ik denk dat Schuurs even moet banken.
Dan kan je Alvarez en Martinez naast elkaar laten spelen centraal, en schuif je Blind op naast Klaassen om daar defensief beter te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
————- Onana ————
Klaiber Alvarez Martinez tagliafico
———-Gravenberg Blind ———— —————Klaassen—————— Anthony ——- Tadic ——— Neres.
Dit zou ik ook weleens willen zien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:06 schreef remco k het volgende:————- Onana ———— Klaiber Alvarez Martinez tagliafico ———-Gravenberg Blind ———— —————Klaassen—————— Anthony ——- Tadic ——— Neres. Dit zou ik ook weleens willen zien. Dat wordt de opstelling denk ik, voor dinsdag..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:06 schreef remco k het volgende:————- Onana ———— Klaiber Alvarez Martinez tagliafico ———-Gravenberg Blind ———— —————Klaassen—————— Anthony ——- Tadic ——— Neres. Dit zou ik ook weleens willen zien. Ik had serieus dezelfde opstelling voor ogen! Maar welke speler gaat in die opstelling afvallen als Kudus weer hersteld is? Ik ben er van overtuigd dat Ten Hag niet om Kudus heen kan i.v.m. zijn creatieve oplossingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 12:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Is onze verdediging een topic waard, of bestaat er al één? Want het is dit seizoen echt bedroevend gesteld, centraal komt Schuurs te kort en heeft Blind ingeleverd. Dest, Veltman en Botman zijn vertrokken en Wat is er voor terug gekomen? Klaiber hahaha... Sorrij hoor maar Blind en consorten hebben dit toch een zien komen, zijn toch bestuurlijk tekort geschoten... Wat let je? Iedereen mag een topic maken of iemand dat nou leuk vindt of niet. Start een defensietopic zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:03 schreef remco k het volgende:[..] Net als andere jaren is het defensieve deel van je middenveld vaak heel bepalend over de prestaties van je centrale duo. Klaassen werkt knetterhard. Maar loopt gaten dicht en is daardoor wel regelmatig zijn eigen man daardoor kwijt. Ik denk dat het probleem grotendeels is Gravenberg zit en dan niet zozeer in zijn kunde, maar door hem op te stellen ontbreekt het aan de juiste balans op het middenveld. Ik denk dat Schuurs even moet banken. Dan kan je Alvarez en Martinez naast elkaar laten spelen centraal, en schuif je Blind op naast Klaassen om daar defensief beter te worden. Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat onze trainer het ook zo ziet.. Wat betreft Gravenbergh en Klaassen heb je wel een punt, Alvarez bleef wat dit aan gaat meer voor zijn verdediging hangen, beide heren hebben meer drang naar voor. Edoch verwacht ik Schuurs dinsdag gewoon weer in de basis.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:17 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had serieus dezelfde opstelling voor ogen! Maar welke speler gaat in die opstelling afvallen als Kudus weer hersteld is? Ik ben er van overtuigd dat Ten Hag niet om Kudus heen kan i.v.m. zijn creatieve oplossingen. Neres, Tadic weer op links en Kudus in de spits, is sterk en goed in de kleine ruimte balletje terug leggen en hij hangt ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:24 schreef Loetje het volgende:[..] Wat let je? Iedereen mag een topic maken of iemand dat nou leuk vindt of niet. Start een defensietopic zou ik zeggen. Dacht eerlijk gezegd dat die er al was, we barsten van de topics namelijk.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In ieder geval niet recent, dus gewoon doen. Rest moet daar niet over zeiken, ik open ook een topic waar ik over wil praten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Neres, Tadic weer op links en Kudus in de spits, is sterk en goed in de kleine ruimte balletje terug leggen en hij hangt ;-) Maar een Neres in goeden doen is niet te versmaden! Daar kijk ik met heel veel plezier naar. Bovendien zorgt Neres voor diepte wat het spel van Ajax ten goede komt. Ik geef toe, het is een luxeprobleem, maar ik zou Neres niet zomaar opofferen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:41 schreef Pietje het volgende:[..] Maar een Neres in goeden doen is niet te versmaden! Daar kijk ik met heel veel plezier naar. Bovendien zorgt Neres voor diepte wat het spel van Ajax ten goede komt. Ik geef toe, het is een luxeprobleem, maar ik zou Neres niet zomaar opofferen! Blijf het zeggen, Neres is mijn speler ondanks het een momentenmannetje is. Zo goed in de kleine ruimte, altijd belangrijke en zelfs cruciale goals.
Love DN7 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:43 schreef Loetje het volgende:[..] Blijf het zeggen, Neres is mijn speler ondanks het een momentenmannetje is. Zo goed in de kleine ruimte, altijd belangrijke en zelfs cruciale goals. Love DN7 We zijn het helemaal eens gap! :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:17 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had serieus dezelfde opstelling voor ogen! Maar welke speler gaat in die opstelling afvallen als Kudus weer hersteld is? Ik ben er van overtuigd dat Ten Hag niet om Kudus heen kan i.v.m. zijn creatieve oplossingen. Gravenberg en kudus zijn twee mega talenten. Laat ze het samen maar uitzoeken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk dat in dat geval het Gravenbergh is die de sigaar is. Kudus is zoveel veelzijdiger. Aan de andere kant Ajax moet de komende maanden heel veel wedstrijden spelen, dus heb je een zeer brede selectie nodig. Alle spelers zullen hun minuten wel maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:50 schreef Pietje het volgende:[..] Ik denk dat in dat geval het Gravenbergh is die de sigaar is. Kudus is zoveel veelzijdiger. Aan de andere kant Ajax moet de komende maanden heel veel wedstrijden spelen, dus heb je een zeer brede selectie nodig. Alle spelers zullen hun minuten wel maken. Daarom. En laat ze het maar uitvechten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch vind ik Joey Veerman wel echt weergaloos goed worden hoor. Weliswaar bij Volendam toen als eens geroepen, maar die is echt goed.
Maar met bal kan die alles. Versnellen, de oplossing zien voor die aan de bal is en een hele fijne trap. Alleen defensief mijn twijfels. Want als dat verbeterd kan worden, dan heb je het nou eens over een regelrechte en echte typische Ajax speler. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ja nou ik denk dat dinsdag dat de achterhoede is met klaiber-Schuurs-Blind en Nico. Gewoon omdat Schuurs geen backup heeft ik zie helemaal niks meer van Timber.Persoonlijk zou ik dinsdag Blind op het middenveld zetten en en Martinez LCV naast Nico en het middenveld met Blind-Gravenberch en Klaasen.Voorin Neres-Tadic-Antoni. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:41 schreef Pietje het volgende:[..] Maar een Neres in goeden doen is niet te versmaden! Daar kijk ik met heel veel plezier naar. Bovendien zorgt Neres voor diepte wat het spel van Ajax ten goede komt. Ik geef toe, het is een luxeprobleem, maar ik zou Neres niet zomaar opofferen! Dat zegt je precies goed, Neres in goede doen is niet te versmaden. Op dit moment vind ik dat hij zijn oude vorm nog niet te pakken heeft. Mocht hij in vorm zijn moet je hem idd niet wisselen, toch vind ik dat Kudus een meerwaarde had voor dit Ajax, de kers op de taart, dus eerlijk gezegd dan maar voor Gravenbergh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 19:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat zegt je precies goed, Neres in goede doen is niet te versmaden. Op dit moment vind ik dat hij zijn oude vorm nog niet te pakken heeft. Mocht hij in vorm zijn moet je hem idd niet wisselen, toch vind ik dat Kudus een meerwaarde had voor dit Ajax, de kers op de taart, dus eerlijk gezegd dan maar voor Gravenbergh... Ach ja. Die is er dit jaar niet meer toch.
Die moet straks eerst maar weer fit worden. Dan zien we wel verder wat Kudus betreft toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 19:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat zegt je precies goed, Neres in goede doen is niet te versmaden. Op dit moment vind ik dat hij zijn oude vorm nog niet te pakken heeft. Mocht hij in vorm zijn moet je hem idd niet wisselen, toch vind ik dat Kudus een meerwaarde had voor dit Ajax, de kers op de taart, dus eerlijk gezegd dan maar voor Gravenbergh... En zelfs uit vorm of beter gezegd, met nog enigzins een gebrek aan ritme want hij wordt met de week beter, is die 20x beter als Promes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 20:53 schreef Loetje het volgende:[..] En zelfs uit vorm of beter gezegd, met nog enigzins een gebrek aan ritme want hij wordt met de week beter, is die 20x beter als Promes. Maar ja. Dat is zelfs van der vaart in zijn huidige conditie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maak daar maar Van Beukering van ;-) |
|
|
|