|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan wint nog steeds De Beuk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha. Ach ja. We lachen erom. Maar Promes moet wel echt beter kunnen dan dit, ook zonder Ziyech. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 21:24 schreef remco k het volgende:Hahaha. Ach ja. We lachen erom. Maar Promes moet wel echt beter kunnen dan dit, ook zonder Ziyech. Promes heeft in Moskou een hele andere rol gehad gappie. Andere positie, andere spelers om hem heen. In Oranje waren het vaak ook toevalstreffers die je lang niet altijd zag aankomen dat die goed in de wedstrijd zat.
Bij ons heeft die eigenlijk alleen tegen PSV vorig jaar echt zelf iets laten zien. Wij hadden onze twijfels toen al en het komt er al een tijdje niet meer uit. Zeker zonder Hakim niet, eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Promes hebben wij vorig seizoen veel plezier van gehad,dus we mogen ook wel een beetje geduld hebben met hem. Als ik ten Hakkelaar was zou ik hem veel minuten geven in de eredivisie en in de beker zodat hij weer in vorm komt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 22:49 schreef p111 het volgende:Promes hebben wij vorig seizoen veel plezier van gehad,dus we mogen ook wel een beetje geduld hebben met hem. Als ik ten Hakkelaar was zou ik hem veel minuten geven in de eredivisie en in de beker zodat hij weer in vorm komt. Hoezo geduld?
Als iedereen hier zoveel van Ajax verwacht, betekent dus wel dat er geen oneindig krediet is.
Promes heeft zonder Ziyech nog niks laten zien, en zolang dat is, is het een terechte bankzitter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
helemaal mee eens, alleen wat ik me afvraag.. op 10 is het gewoon niks en zal die het vertrouwen sowieso niet gaan terug winnen.. waarom dan toch wederom daar in laten vallen.. prachtig gebaar van tadic met de penal dat dan weer wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 21:28 schreef Loetje het volgende:[..] Promes heeft in Moskou een hele andere rol gehad gappie. Andere positie, andere spelers om hem heen. In Oranje waren het vaak ook toevalstreffers die je lang niet altijd zag aankomen dat die goed in de wedstrijd zat. Bij ons heeft die eigenlijk alleen tegen PSV vorig jaar echt zelf iets laten zien. Wij hadden onze twijfels toen al en het komt er al een tijdje niet meer uit. Zeker zonder Hakim niet, eerlijk is eerlijk. Ik doel niet op de andere clubs.
Ook bij Ajax heeft hij echt wel meer laten zien dan dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik doel niet op de andere clubs. Ook bij Ajax heeft hij echt wel meer laten zien dan dit. Jawel, maar toch weinig als individu. En dat is wel iets wat je mag verwachten van hem |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Tonny Bruins Slot is op 73-jarige leeftijd overleden. Dat meldt De Telegraaf. De meesterscout maakte tot vorige week nog wedstrijdanalyses voor Ajax.
De Champions League-opener van Ajax tegen Liverpool (0-1 verlies) was het laatste kunstje van Bruins Slot in opdracht van Erik ten Hag. De meesterscout van de Amsterdamse club kampte al langer met gezondheidsklachten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 13:06 schreef remco k het volgende:————- Onana ———— Klaiber Alvarez Martinez tagliafico ———-Gravenberg Blind ———— —————Klaassen—————— Anthony ——- Tadic ——— Neres. Dit zou ik ook weleens willen zien. Ik vind dit zelf ook wel de best mogelijke opstelling!! Alleen mag van mij MAza spelen ipv Klaiber en later in de wedstrijd Maza eruit voor Klaiber om het achterin dicht te houden |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. En wat dacht je van Urzaíz?? Topspits! :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zou graag Timber op de positie van Schuurs willen zien...die heeft het in Ajax1 nooit slecht gedaan..heeft meer controle over de bal dan Alvarez |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ledezma. Ooit "gejat" van feyenoord maar als je weet wie het was is het je vergeven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ah... Froylán Ledezma! In de negentiger jaren! En of ik die nog ken :-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
In de winterstop Erikssen en Millik huren? Allebei uit de gratie geraakt bij hun club. Erikssen wel erg afgetakeld helaas maar ala Gotze kan nog wel. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2020 - 18:40 schreef Hummel10 het volgende:In de winterstop Erikssen en Millik huren? Allebei uit de gratie geraakt bij hun club. Erikssen wel erg afgetakeld helaas maar ala Gotze kan nog wel. Eriksen voor wie dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2020 - 18:40 schreef Hummel10 het volgende:In de winterstop Erikssen en Millik huren? Allebei uit de gratie geraakt bij hun club. Erikssen wel erg afgetakeld helaas maar ala Gotze kan nog wel. Eriksen is een klas bak. Nog steeds.
als je die kan halen altijd doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ipv van wie er dan ook maar op tien speelt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ik heb liever Kudus. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: En dan Gravenberch op de bank...? Zou niet mogen. Ten koste van Klaassen of Kudus evenmin... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ik vond hem nooit echt wat, absoluut geen slechte speler maar niet mijn smaak ofzo denk ik.. maar wat heeft die de laatste jaren laten zien waardoor die heeft laten zien nog een klasbak te zijn? normale vraag overigens heb hem bijna niet meer zien spelen namelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat kudus maar lekker naast Klaassen spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2020 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik vond hem nooit echt wat, absoluut geen slechte speler maar niet mijn smaak ofzo denk ik.. maar wat heeft die de laatste jaren laten zien waardoor die heeft laten zien nog een klasbak te zijn? normale vraag overigens heb hem bijna niet meer zien spelen namelijk.. Oja. Die vond je ook niet goed genoeg destijds. Hahahahaha. En wat heeft hij je ongelijk bewezen bij Tottenham. De beste speler van Tottenham met Kane in het jaar dat ze de finale cl speelden.
Gewoon jaren lang een van de beste geweest daar man. Een aantal keren ook de meeste assists van de pl gehad of er dicht tegenaan gezeten.
Ik denk dat hij gewoon de beste speler van ons elftal zal zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gravenberg wordt denk ik te snel gehypt en gebracht. Hij zorgt vaak voor de onbalans door veel te diep te spelen.
Het is een super groot talent. Maar laten hij en kudus maar mooi stuivertje wisselen.
Overigens een utopie dat Eriksen haalbaar zou zijn. Inter wil hem gewoon verkopen en niet verhuren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 08:07 schreef remco k het volgende:[..] Oja. Die vond je ook niet goed genoeg destijds. Hahahahaha. En wat heeft hij je ongelijk bewezen bij Tottenham. De beste speler van Tottenham met Kane in het jaar dat ze de finale cl speelden. Gewoon jaren lang een van de beste geweest daar man. Een aantal keren ook de meeste assists van de pl gehad of er dicht tegenaan gezeten. Ik denk dat hij gewoon de beste speler van ons elftal zal zijn. En om dat kracht bij te zetten wat jij zegt...
Het jaar na de CL finale wilde Eriksen niet verlengen en dus stelde Pochenttino hem amper tot niet toe, hoef jou niet uit te leggen dat Tottenham ineens voor geen sodemieter meer draaide en als een kaartenhuis in elkaar was gestort.
En zodra Eriksen dan een keer mocht invallen, waren ze meteen 5 klassen beter als daarvoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 08:08 schreef remco k het volgende:[..] Gravenberg wordt denk ik te snel gehypt en gebracht. Hij zorgt vaak voor de onbalans door veel te diep te spelen. Het is een super groot talent. Maar laten hij en kudus maar mooi stuivertje wisselen. Overigens een utopie dat Eriksen haalbaar zou zijn. Inter wil hem gewoon verkopen en niet verhuren. Eriksen had in ieder geval iets wat ik de laatste 10 jaar alleen Andres Iniesta heb zien doen. Namelijk zo goed positioneren, dat hij simpelweg in geen enkel duel hoefde te komen. Gewoon jongens die het spel lezen.
Die mag van mij bij ons op 10 hoor, amaai... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Eriksen is een van de beste voetballers die Ajax de laatste jaren heeft gehad.Als je hem kan kopen voor een zacht prijsje zou mooi zijn maar dat zal echt niet gebeuren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gravenberch is er ook nog niet. Klaassen Kudus Erikssen dan staat er wel wat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook kudus maakt heel veel fouten. Met name positioneel en die fouten maakt Gravenberg ook.
Kudus is een iets meer aanvallende speler, maar Gravenberg is net zo’n groot talent. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kudus vind ik meer allround is verdedigend sterker, is idd dreigender, Houdt de bal kort bij hem, Gravenbergh is de bal nog al eens kwijt, maakt idd positioneel fouten zoals ook Gravenbergh omdat het misschien niet duidelijk is bij beide heren. Ligt misschien meer bij onze trainer die moet ze daar op wijzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 08:08 schreef remco k het volgende:[..] Gravenberg wordt denk ik te snel gehypt en gebracht. Hij zorgt vaak voor de onbalans door veel te diep te spelen. Het is een super groot talent. Maar laten hij en kudus maar mooi stuivertje wisselen. Overigens een utopie dat Eriksen haalbaar zou zijn. Inter wil hem gewoon verkopen en niet verhuren. 15 miljoen las ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 09:13 schreef p111 het volgende:Eriksen is een van de beste voetballers die Ajax de laatste jaren heeft gehad.Als je hem kan kopen voor een zacht prijsje zou mooi zijn maar dat zal echt niet gebeuren. Al moet Ajax daar 15 miljoen voor betalen, meteen doen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eriksen heeft ook echt alles wat wij zouden wensen op 10. De steekbal, afmaken, gevoel voor ruimtes en tussen de linies spelen, kan tempo maken en kan onder duels uitspelen. Echt, dat is alles wat een gedroomde Ajax 10 zou moeten hebben. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 08:07 schreef remco k het volgende:[..] Oja. Die vond je ook niet goed genoeg destijds. Hahahahaha. En wat heeft hij je ongelijk bewezen bij Tottenham. De beste speler van Tottenham met Kane in het jaar dat ze de finale cl speelden. Gewoon jaren lang een van de beste geweest daar man. Een aantal keren ook de meeste assists van de pl gehad of er dicht tegenaan gezeten. Ik denk dat hij gewoon de beste speler van ons elftal zal zijn. zoals ik al zei misschien smaak en de combi met het spel van de boer... en het kan dat die het tegendeel heeft bewezen, zo zijn er ook genoeg die een tegendeel hebben bewezen bij anderen, dat hou je soms en is niet erg... anyway zou het zonde vinden voor aankomende talenten dat je nog meer oud spelers gaat terughalen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 08:08 schreef remco k het volgende:[..] Gravenberg wordt denk ik te snel gehypt en gebracht. Hij zorgt vaak voor de onbalans door veel te diep te spelen. Het is een super groot talent. Maar laten hij en kudus maar mooi stuivertje wisselen. Overigens een utopie dat Eriksen haalbaar zou zijn. Inter wil hem gewoon verkopen en niet verhuren. dat die tediep staat is toch aan de trainer omdat goed tezetten.. als hij zijn opdracht niet uitvoerd zoals tenhag hem meegeeft (en misschien is dat zo diep spelen? geen idee) maar als dat niet zo is en dit gaat voor problemen zorgen als hij dit wel doet dan grijp je toch in.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 09:40 schreef remco k het volgende:[..] Ook kudus maakt heel veel fouten. Met name positioneel en die fouten maakt Gravenberg ook. Kudus is een iets meer aanvallende speler, maar Gravenberg is net zo’n groot talent. hoeveel heeft kudus gespeelt dat je hier al over kan oordelen terwijl die het heleteam nog amper kende |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2020 - 23:48 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik vond hem nooit echt wat, absoluut geen slechte speler maar niet mijn smaak ofzo denk ik.. maar wat heeft die de laatste jaren laten zien waardoor die heeft laten zien nog een klasbak te zijn? normale vraag overigens heb hem bijna niet meer zien spelen namelijk.. Jij vond Eriksen nooit echt wat?? Eén van de beste middenvelders die Ajax ooit in zijn selectie heeft gehad. Hij liep goed, stond altijd goed en scoorde met regelmaat. Als jij hem niks vond, dan vind je waarschijnlijk Messi en Ronaldo ook niks.
Mocht Eriksen naar Ajax willen terugkeren, zeg ik altijd doen, ook al kost Ajax dat € 15 miljoen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Ja, die kennen we ook nog wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:[..] zoals ik al zei misschien smaak en de combi met het spel van de boer... en het kan dat die het tegendeel heeft bewezen, zo zijn er ook genoeg die een tegendeel hebben bewezen bij anderen, dat hou je soms en is niet erg... anyway zou het zonde vinden voor aankomende talenten dat je nog meer oud spelers gaat terughalen.. Dus.
Klaassen die als 10 een harde werker was veel scoorde en assist gaf vond je niks.
En eriksen wat een creatieve 10 was met een heerlijk gevoel voor de steekbal en met een fluwelen techniek vind je ook niks.
Wat wil je dan op 10. Een keeper?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 12:23 schreef nummer10 het volgende:[..] hoeveel heeft kudus gespeelt dat je hier al over kan oordelen terwijl die het heleteam nog amper kende In die wedstrijden kan ik daar prima over oordelen.
Hij stond met regelmaat positioneel verkeerd of stond even te slapen.
Dat heeft zowel hik als Gravenberg dit seizoen te veel.
Daarnaast wordt hetzelfde door de staf aangegeven
En dat is niet erg, ook kudus is een jong ventje. Net als Gravenberg. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 14:33 schreef remco k het volgende:[..] Dus. Klaassen die als 10 een harde werker was veel scoorde en assist gaf vond je niks. En eriksen wat een creatieve 10 was met een heerlijk gevoel voor de steekbal en met een fluwelen techniek vind je ook niks. Wat wil je dan op 10. Een keeper?? klaassen als 10 is door de mand gevallen bij een middenmoter in engeland en was blij dat vdbeek zijn opvolger was... is gegroeit in duitsland, daarbij vond ik hem vrij lui beetje ala gravenberch nu. zoals ik al zei eriksen is een smaak en vond ik ook vrij laks, en zoals ik aangaf misschien kwam dit door het spel van de boer.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2020 - 14:34 schreef remco k het volgende:[..] In die wedstrijden kan ik daar prima over oordelen. Hij stond met regelmaat positioneel verkeerd of stond even te slapen. Dat heeft zowel hik als Gravenberg dit seizoen te veel. Daarnaast wordt hetzelfde door de staf aangegeven En dat is niet erg, ook kudus is een jong ventje. Net als Gravenberg. iemand beoordelen op 3 wedstrijden in een compleet nieuw systeem en spelers... dat heb ik zelfs niet gedaan bij alvarez haha.. snap je punt wel hoor enigzins.. maar die gaat zich wel redden ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook, zit meer power in! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee joh, Kudus op 10 heeft namelijk scorend vermogen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 00:44 schreef nummer10 het volgende:[..] klaassen als 10 is door de mand gevallen bij een middenmoter in engeland en was blij dat vdbeek zijn opvolger was... is gegroeit in duitsland, daarbij vond ik hem vrij lui beetje ala gravenberch nu. zoals ik al zei eriksen is een smaak en vond ik ook vrij laks, en zoals ik aangaf misschien kwam dit door het spel van de boer.. Niet goed genoeg in Engeland maar wel voor de Europa league finale
Maar je geeft geen antwoord op de vraag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:[..] iemand beoordelen op 3 wedstrijden in een compleet nieuw systeem en spelers... dat heb ik zelfs niet gedaan bij alvarez haha.. snap je punt wel hoor enigzins.. maar die gaat zich wel redden ;) Beoordelen in die drie wedstrijden. Dat is wat anders als over over hem oordelen op basis van die drie wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja. En scoorde van de beek niet meer dan toen hij vorig seizoen op 8 ging spelen? |
|
|
|