|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 09:30 schreef remco k het volgende:[..] Niet goed genoeg in Engeland maar wel voor de Europa league finale Maar je geeft geen antwoord op de vraag. eriksen kan ik tegenwoordig niet overoordelen, maar ik vond hem toen niks nee.. luie 10 iets wat ziyech bijv werd verweten.. maar zoals ik ook al aangaf kon dit ook met het spel van deboer temaken hebben waar ik me mateloos aan heb geirriteerd..
klaassen maakte veel goals, maar ik vond daar ook alles meegezegt.. en die is nu enorm gegroeit en ben ik blij mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:01 schreef nummer10 het volgende:[..] eriksen kan ik tegenwoordig niet overoordelen, maar ik vond hem toen niks nee.. luie 10 iets wat ziyech bijv werd verweten.. maar zoals ik ook al aangaf kon dit ook met het spel van deboer temaken hebben waar ik me mateloos aan heb geirriteerd.. klaassen maakte veel goals, maar ik vond daar ook alles meegezegt.. en die is nu enorm gegroeit en ben ik blij mee Eriksen lui? Kijk seizoen 11/12 even terug dan.
Maar je hebt 2 types nummer 10. Het type Klaassen en de klassieke Eriksen. Beiden vind je niks. Wat is jou ideale 10 dan? Ala het oude Atletico, die met 3 verdedigende middenvelders spelen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:06 schreef Loetje het volgende:[..] Eriksen lui? Kijk seizoen 11/12 even terug dan. Maar je hebt 2 types nummer 10. Het type Klaassen en de klassieke Eriksen. Beiden vind je niks. Wat is jou ideale 10 dan? Ala het oude Atletico, die met 3 verdedigende middenvelders spelen? jij vond vdbeek geen betere 10 dan klaassen ? betere techniek etc... veel voorbij zien komen hier nadat klaassen wegging en vdbeek zijn vervanger was.. als ik ze nu moet vergelijken zie ik minder verschil aangezien ik vind dat klaassen enorm gegroeid is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:12 schreef nummer10 het volgende:[..] jij vond vdbeek geen betere 10 dan klaassen ? betere techniek etc... veel voorbij zien komen hier nadat klaassen wegging en vdbeek zijn vervanger was.. als ik ze nu moet vergelijken zie ik minder verschil aangezien ik vind dat klaassen enorm gegroeid is.. Waren 2 identieke nummers 10.
Klaassen maakte alleen nog meer openingsgoals dan Van de Beek.
Maar dat vroeg ik niet. Wat is jou ideale 10? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:01 schreef nummer10 het volgende:[..] eriksen kan ik tegenwoordig niet overoordelen, maar ik vond hem toen niks nee.. luie 10 iets wat ziyech bijv werd verweten.. maar zoals ik ook al aangaf kon dit ook met het spel van deboer temaken hebben waar ik me mateloos aan heb geirriteerd.. klaassen maakte veel goals, maar ik vond daar ook alles meegezegt.. en die is nu enorm gegroeit en ben ik blij mee Lui? De aanjager met Siem van het hele elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:18 schreef Loetje het volgende:[..] Waren 2 identieke nummers 10. Klaassen maakte alleen nog meer openingsgoals dan Van de Beek. Maar dat vroeg ik niet. Wat is jou ideale 10? Dat heb ik ook twee keer gevraagd maar krijg geen antwoord.
Meneer kan alleen maar klagen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eriksen maakte structureel de meeste kilometers van iedereen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 12:18 schreef Loetje het volgende:[..] Waren 2 identieke nummers 10. Klaassen maakte alleen nog meer openingsgoals dan Van de Beek. Maar dat vroeg ik niet. Wat is jou ideale 10? een combi ervan en dat zie ik kudus wel kunnen worden.. wat betreft identieke spelers vond ik vdbeek technisch beter en in de combinatie beter.. maar volgens mij hebben meer mensen dit hier aangegeven.. en dat eriksen voor lui overkwam kwam wellicht door het spel en zit ik daarnaast maar ook dat had ik al aangegeven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:[..] een combi ervan en dat zie ik kudus wel kunnen worden.. wat betreft identieke spelers vond ik vdbeek technisch beter en in de combinatie beter.. maar volgens mij hebben meer mensen dit hier aangegeven.. en dat eriksen voor lui overkwam kwam wellicht door het spel en zit ik daarnaast maar ook dat had ik al aangegeven.. Dan heb je dus niet goed gekeken naar wat Kudus doet want Kudus is eerder een 8 als een 10.
Als Van de Beek nou een ding niet was, dan was het technisch. Die had gewoon een geweldig ruimtelijk inzicht, net als Klaassen. Die nog meer scoorde op die positie als Van de Beek.
Je zit er feitelijk weer naast.
Soms vraag ik me oprecht af of je een Ajax fan bent, je weet namelijk helemaal niks over de club, niks klopt er van wat je zegt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 15:30 schreef Loetje het volgende:[..] Dan heb je dus niet goed gekeken naar wat Kudus doet want Kudus is eerder een 8 als een 10. Als Van de Beek nou een ding niet was, dan was het technisch. Die had gewoon een geweldig ruimtelijk inzicht, net als Klaassen. Die nog meer scoorde op die positie als Van de Beek. Je zit er feitelijk weer naast. Soms vraag ik me oprecht af of je een Ajax fan bent, je weet namelijk helemaal niks over de club, niks klopt er van wat je zegt basis techniek had ik het over... technisch is niet perse dat je op techniek een mannetje kan passeren |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 15:30 schreef Loetje het volgende:[..] Dan heb je dus niet goed gekeken naar wat Kudus doet want Kudus is eerder een 8 als een 10. Als Van de Beek nou een ding niet was, dan was het technisch. Die had gewoon een geweldig ruimtelijk inzicht, net als Klaassen. Die nog meer scoorde op die positie als Van de Beek. Je zit er feitelijk weer naast. Soms vraag ik me oprecht af of je een Ajax fan bent, je weet namelijk helemaal niks over de club, niks klopt er van wat je zegt welnee joh klopt niks van in jullie (aantal) ogen... maar gelukkig zijn er meer mensen dan die 3 eigenwijsjes hier op het forumpje ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 15:55 schreef nummer10 het volgende:[..] welnee joh klopt niks van in jullie (aantal) ogen... maar gelukkig zijn er meer mensen dan die 3 eigenwijsjes hier op het forumpje ;) Vooral als jij dat zegt doet mij dat goed.
3 mensen die voetbal kijken en oordelen op wat ze zien ten opzichte van een kneus die roept omdat die iets gehoord heeft, die meningen over Jong heeft zonder te kijken en die niets eens een spelsysteem herkent. Nee gast, dan mag je van mij die jostiband van je achterna lopen, types als jij zijn er genoeg te vinden. De types waar 80% van de Ajax supporters zich helemaal kapot voor schaamt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 15:52 schreef nummer10 het volgende:[..] basis techniek had ik het over... technisch is niet perse dat je op techniek een mannetje kan passeren Ook niet! Van de Beek en Klaassen waren gewoon slim, maakten ook vrijwel identieke goals en Klaassen nog meer dan hem, hoe verklaar je dat dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 16:10 schreef Loetje het volgende:[..] Vooral als jij dat zegt doet mij dat goed. 3 mensen die voetbal kijken en oordelen op wat ze zien ten opzichte van een kneus die roept omdat die iets gehoord heeft, die meningen over Jong heeft zonder te kijken en die niets eens een spelsysteem herkent. Nee gast, dan mag je van mij die jostiband van je achterna lopen, types als jij zijn er genoeg te vinden. De types waar 80% van de Ajax supporters zich helemaal kapot voor schaamt. hahahaha ook dit is een mening.. grappig dat er veel ajacieden lopen hier in mijn omgeving en de mening wel delen mbt bepaalde spelers... zoals ik al zei, 3 man op een forum doe ik niet zoveel op uit ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahaha ook dit is een mening.. grappig dat er veel ajacieden lopen hier in mijn omgeving en de mening wel delen mbt bepaalde spelers... zoals ik al zei, 3 man op een forum doe ik niet zoveel op uit ;) Een idioot hier al helemaal niet.
En dat je mij, Remco en Eide zo wilt noemen is een, maar het zijn in tegenstelling tot jou wel mensen die dingen kunnen onderbouwen. En waar je mee omgaat, raak je mee besmet dus als dat zooitje om jou heen dat zeggen, is het niet zo lastig interpreteren hoe dat gaat.
Wat ik overigens benoem met Donny en Klaassen, zijn gewoon feiten en weet iedere idioot, behalve jij. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:04 schreef Loetje het volgende:[..] Een idioot hier al helemaal niet. En dat je mij, Remco en Eide zo wilt noemen is een, maar het zijn in tegenstelling tot jou wel mensen die dingen kunnen onderbouwen. En waar je mee omgaat, raak je mee besmet dus als dat zooitje om jou heen dat zeggen, is het niet zo lastig interpreteren hoe dat gaat. Wat ik overigens benoem met Donny en Klaassen, zijn gewoon feiten en weet iedere idioot, behalve jij. ik jullie een idioot noemen ? nee zeker niet.. en wie zegt dat ik eide bedoel ? niet zomaar zelf namen invullen kerel.. en nogmaals ik ben niet de enige met bepaalde meningen over bepaalde spelers.. word onderbouwd of op een andere manier, maar dat is een heel ander verhaal.. kzou zeggen zoek het op, er zijn er heel veel hier op dit forum die vd beek een opgevoerde versie van klaassen vonden toen der tijd.. echter heeft klaassen vind ik een inhaal slag gemaakt en is sterker teruggekomen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:[..] ik jullie een idioot noemen ? nee zeker niet.. en wie zegt dat ik eide bedoel ? niet zomaar zelf namen invullen kerel.. en nogmaals ik ben niet de enige met bepaalde meningen over bepaalde spelers.. word onderbouwd of op een andere manier, maar dat is een heel ander verhaal.. kzou zeggen zoek het op, er zijn er heel veel hier op dit forum die vd beek een opgevoerde versie van klaassen vonden toen der tijd.. echter heeft klaassen vind ik een inhaal slag gemaakt en is sterker teruggekomen Namen noemen dan, want je wordt met de dag ook meer een vieze gluiperd.
Want om even die namen voor jou in te vullen, zijn Remco, ik en Eide degene die jou posts over Klaassen en Eriksen totale onzin vinden. En dan noem jij jullie 3! Dus stop alsjeblieft een keer met dat smerige gluipgedoe, net als je bij wedstrijden doet.
Dan zul je meer respect terug krijgen dan met je achterlijke gedoe van de laatste maanden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:25 schreef Loetje het volgende:[..] Namen noemen dan, want je wordt met de dag ook meer een vieze gluiperd. Want om even die namen voor jou in te vullen, zijn Remco, ik en Eide degene die jou posts over Klaassen en Eriksen totale onzin vinden. En dan noem jij jullie 3! Dus stop alsjeblieft een keer met dat smerige gluipgedoe, net als je bij wedstrijden doet. Dan zul je meer respect terug krijgen dan met je achterlijke gedoe van de laatste maanden. gast heb ik het alleen over dit onderwerp of deze discussie ? aannames over wat een ander denkt of bedoeld.. aannames zitten er vaak naast loetje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahaha ook dit is een mening.. grappig dat er veel ajacieden lopen hier in mijn omgeving en de mening wel delen mbt bepaalde spelers... zoals ik al zei, 3 man op een forum doe ik niet zoveel op uit ;) Je doelt op die omgeving waar je zo over schreeuwt dat ze te dom zijn om de Corona regels te snappen?
Hmm. En dat zou dan wat van voetbal snappen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:30 schreef nummer10 het volgende:[..] gast heb ik het alleen over dit onderwerp of deze discussie ? aannames over wat een ander denkt of bedoeld.. aannames zitten er vaak naast loetje Je moet nogmaals kappen met de gluiperd uit te hangen, want iedereen weet exact wie jij bedoeld. Dat heeft niks, maar dan ook niks met aannames te maken maar met stiekem gedoe. Er waren er exact 3 die op jou reageerden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:36 schreef remco k het volgende:[..] Je doelt op die omgeving waar je zo over schreeuwt dat ze te dom zijn om de Corona regels te snappen? Hmm. En dat zou dan wat van voetbal snappen. Ligt het nou aan mij of, de tering man... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 18:36 schreef Loetje het volgende:[..] Je moet nogmaals kappen met de gluiperd uit te hangen, want iedereen weet exact wie jij bedoeld. Dat heeft niks, maar dan ook niks met aannames te maken maar met stiekem gedoe. Er waren er exact 3 die op jou reageerden en nogmaals, wie heeft het enkel over die reactie en dat ik daarmee perse op die personen doel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 19:25 schreef nummer10 het volgende:[..] en nogmaals, wie heeft het enkel over die reactie en dat ik daarmee perse op die personen doel.. Nou, noem je namen dan. Want zelfs in andere gevallen ben je nog steeds hypocriet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
maar ff wat anders dus mensen betweterig noemen op een forum en overal alleen hun kant de juiste vinden, en af en toe ook eens zijn met diezelfde mensen ben je een gluiperd ? een gluiperd is bij mij iemand die een hekel aan elkaar hebben en dit via welke manier ook toegeven maar wel lief doen tegen elkaar op het forum... laat ik even vooropstellen dat ik aan niemand een hekel heb, en dat kan ook niet gezien je de mensen niet persoonlijk kent.. hier onderling wss een paar wel, maar grotendeels niet.. dus mensen beoordelen op teksten wat ze schrijven kan simpel weg niet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: remco vind ik eigenwijs... en jou soms ook.. maar ik vind dat helemaal niet erg, kan er soms best wel om lachen namelijk.. enig verschil is dat jullie het goed onderbouwen, en ik niet.. zo simpel is het.. met vdbeek bijv en klaassen, simpel weg onderbuik gevoel en wat ik liever zie als supporter, en dus niet gebasseerd op cijfers..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2020 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Op wie doelde je dan? Je bent ook een gluiperd en daar neem ik geen woord van terug.
Namen noemen, niet er om heen draaien, doe je namelijk ook structureel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 19:36 schreef Loetje het volgende:Op wie doelde je dan? Je bent ook een gluiperd en daar neem ik geen woord van terug. Namen noemen, niet er om heen draaien, doe je namelijk ook structureel hebben mensen elkaar niet zoon beetje verrot gescholden hier en te dreigen om vervolgens weer teslijmen in het verleden ? heb het niet perse over het nu he.. en gaat ook niet perse over de mensen die alleen nog actief zijn.. gewoon ook het verleden is dit vaker gebeurd
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 19:40 schreef nummer10 het volgende:[..] hebben mensen elkaar niet zoon beetje verrot gescholden hier en te dreigen om vervolgens weer teslijmen in het verleden ? heb het niet perse over het nu he.. en gaat ook niet perse over de mensen die alleen nog actief zijn.. gewoon ook het verleden is dit vaker gebeurd Namen! Doe je het weer niet, Sullo.
Dus als je ruzie met iemand hebt en het erna met iemand eens bent, slijm je? Knap man, en dan praat jij over interpreteren?
Maar wil er met liefde op reageren hoor, ik ben namelijk niet hypocriet en ben zoals ik ben. Met Remco heb ik tot in de ergste vormen ruzie gehad hier. En qua levensvisie deel ik vrijwel niets met hem, qua voetbal daarintegen heel veel. En op die momenten vond ik hem een enorme zak en hij mij, dus wat wil je zeggen? Ik noem wel namen hoor... No problem. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 19:59 schreef Loetje het volgende:[..] Namen! Doe je het weer niet, Sullo. Dus als je ruzie met iemand hebt en het erna met iemand eens bent, slijm je? Knap man, en dan praat jij over interpreteren? Maar wil er met liefde op reageren hoor, ik ben namelijk niet hypocriet en ben zoals ik ben. Met Remco heb ik tot in de ergste vormen ruzie gehad hier. En qua levensvisie deel ik vrijwel niets met hem, qua voetbal daarintegen heel veel. En op die momenten vond ik hem een enorme zak en hij mij, dus wat wil je zeggen? Ik noem wel namen hoor... No problem. scroll gewoon de fora rond en nogmaals heb het niet perse over nu.. gewoon genoeg voorbeelden in het verleden dat dit gebeurde.. en het boeit me verder niet eens, maar noem mij dan geen gluiperd, volgens mij nog nooit echte ruzie gehad hier, dat mensen mijn galspugen niks vinden zal mij namelijk niet zoveel boeien kerel.. en volgens mij is dat al wat minder geworden (opzettelijk voor iedereen hier)
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 20:03 schreef nummer10 het volgende:[..] scroll gewoon de fora rond en nogmaals heb het niet perse over nu.. gewoon genoeg voorbeelden in het verleden dat dit gebeurde.. en het boeit me verder niet eens, maar noem mij dan geen gluiperd, volgens mij nog nooit echte ruzie gehad hier, dat mensen mijn galspugen niks vinden zal mij namelijk niet zoveel boeien kerel.. en volgens mij is dat al wat minder geworden (opzettelijk voor iedereen hier) Die zal ik je ook vertellen, met liefde zelfs. Kan je het erna weer slijmers noemen...
Nenam, waar ik hier niet graag over praat en Joduh. Aartsvijanden vanaf de eerste dag, konden elkaar niet luchten of zien. Erna beste vrienden geworden.
Ik en Remco, Nenam en Remco, liefde en haat zat dicht bij elkaar bij die 2. Warrior en ik waren hetzelfde als Nenam en Joduh, konden elkaars bloed wel drinken en zijn nu serieuze maatjes geworden. En zo zijn er hier wel meer.
Kijk, de oude garde incasseert van elkaar, klappen er openbaarlijk vol op maar leggen het ook bij. Dat is een respect wat je na 10 jaar met elkaar toch op gaat bouwen.
Dus dat is geen slijmen, dat is na iedere ruzie toch het respect voor elkaar hebben.
En zo kan ik nog 50 voorbeelden geven.
Wat jij doet is ronduit hypocriet, zou je sieren dan ook net zo open te zijn en je eigen gedrag eens tegen het licht te houden. Hoe kan het dat 90% hier je uitkotst man, je bent toch wel meer als dat of? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:[..] hahahaha ook dit is een mening.. grappig dat er veel ajacieden lopen hier in mijn omgeving en de mening wel delen mbt bepaalde spelers... zoals ik al zei, 3 man op een forum doe ik niet zoveel op uit ;) Dat die ponyneukers in het oosten stront in de ogen hebben, heb ik al vaker gezegd! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat die ponyneukers in het oosten stront in de ogen hebben, heb ik al vaker gezegd! laten er nu net veel ponyneukers uit almelo bij de fanatieke aanhang van ajax zitten en gewoon een seizoenskaart hebben en bij de fside zitten.. sterker nog de supporters coordinator van heracles is een oud fsider.. almelo is geen markelo en enter enzo he ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2020 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:[..] laten er nu net veel ponyneukers uit almelo bij de fanatieke aanhang van ajax zitten en gewoon een seizoenskaart hebben en bij de fside zitten.. sterker nog de supporters coordinator van heracles is een oud fsider.. almelo is geen markelo en enter enzo he ;) Almelo is ook het Oosten toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: haha klopt kerel ! maar we voelen ons geen ponys en hebben de schurft aan tukkers/boeren.. grotendeels althans.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 01:33 schreef nummer10 het volgende:[..] haha klopt kerel ! maar we voelen ons geen ponys en hebben de schurft aan tukkers/boeren.. grotendeels althans.. Dus gewoon pony's. Punt klaar uit! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pony's zijn best wel leuke beesten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ihattaren verbindt cruciale voorwaarde aan eventuele transfer naar Ajax
Maandag, 9 november 2020 om 09:32
Mohamed Ihattaren sluit niet uit dat hij in de toekomst de overstap naar Ajax maakt. In het Videoland-programma Andy niet te Vermeijde geeft de achttienjarige aanvallende middenvelder van PSV te kennen dat hij Ajax een 'ook mooie club' vindt. Tegelijkertijd wil Ihattaren om iets terug te doen tegenover PSV ooit voor een recordbedrag verkocht worden.
Dat Ihattaren al langere tijd in de belangstelling staat van Ajax, is een publiek geheim. In oktober liet directeur voetbalzaken Marc Overmars weten dat Ajax weliswaar geen serieuze poging heeft gedaan, maar dat Ihattaren 'wel het type speler is dat bij Ajax zou kunnen passen'. "Je weet nooit hoe het loopt", reageert Ihattaren, als aan hem wordt gevraagd of hij zichzelf voor Ajax ziet spelen. "Ik vind Ajax ook een mooie club."
Meer: Van Bommel vergelijkt: ‘Hij is verfijnder, in potentie de beste van Nederland’ | Mohamed Ihattaren maakt indruk: 'Hij heeft niet meer zo'n dikke reet'
De jongeling geeft aan dat hij geniet van uitwedstrijden tegen Ajax. "Ik vind het echt mooi, de Amsterdam ArenA. Maar de fans (van PSV, red.) zullen het niet accepteren." Ihattaren vindt het van groot belang dat hij een aanzienlijk bedrag oplevert voor PSV. "Ik wil zeker wat terug doen voor de club", vertelt hij. "Ik houd van PSV. Het is mijn club, snap je?" Voor welk bedrag hij eventueel zou vertrekken naar Ajax? "Als het maar een record is."
Ihattaren wil dus de duurste speler aller tijden worden van PSV, wat betekent dat hij meer moet opleveren dan de 38 miljoen euro waarvoor Hirving Lozano anderhalf jaar geleden aan Napoli werd verkocht. De jeugdexponent van PSV heeft een contract tot medio 2022 in het Philips Stadion. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ihattaren verbindt cruciale voorwaarde aan eventuele transfer naar Ajax Maandag, 9 november 2020 om 09:32 Mohamed Ihattaren sluit niet uit dat hij in de toekomst de overstap naar Ajax maakt. In het Videoland-programma Andy niet te Vermeijde geeft de achttienjarige aanvallende middenvelder van PSV te kennen dat hij Ajax een 'ook mooie club' vindt. Tegelijkertijd wil Ihattaren om iets terug te doen tegenover PSV ooit voor een recordbedrag verkocht worden. Dat Ihattaren al langere tijd in de belangstelling staat van Ajax, is een publiek geheim. In oktober liet directeur voetbalzaken Marc Overmars weten dat Ajax weliswaar geen serieuze poging heeft gedaan, maar dat Ihattaren 'wel het type speler is dat bij Ajax zou kunnen passen'. "Je weet nooit hoe het loopt", reageert Ihattaren, als aan hem wordt gevraagd of hij zichzelf voor Ajax ziet spelen. "Ik vind Ajax ook een mooie club." Meer: Van Bommel vergelijkt: ‘Hij is verfijnder, in potentie de beste van Nederland’ | Mohamed Ihattaren maakt indruk: 'Hij heeft niet meer zo'n dikke reet' De jongeling geeft aan dat hij geniet van uitwedstrijden tegen Ajax. "Ik vind het echt mooi, de Amsterdam ArenA. Maar de fans (van PSV, red.) zullen het niet accepteren." Ihattaren vindt het van groot belang dat hij een aanzienlijk bedrag oplevert voor PSV. "Ik wil zeker wat terug doen voor de club", vertelt hij. "Ik houd van PSV. Het is mijn club, snap je?" Voor welk bedrag hij eventueel zou vertrekken naar Ajax? "Als het maar een record is." Ihattaren wil dus de duurste speler aller tijden worden van PSV, wat betekent dat hij meer moet opleveren dan de 38 miljoen euro waarvoor Hirving Lozano anderhalf jaar geleden aan Napoli werd verkocht. De jeugdexponent van PSV heeft een contract tot medio 2022 in het Philips Stadion. Hier past maar 1 reactie .......
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nog 1 hoor.....
Hahahahahahaaa |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kan Ajax Danilo terug halen bij Twente in de winterstop? Die gast laat tenminste iets zien in de spits daar!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kan Ajax Danilo terug halen bij Twente in de winterstop? Die gast laat tenminste iets zien in de spits daar!! Over algemeen wordt er in huurcontracten opgenomen dat dit niet kan. Het gebeurd soms en is heel ongemakkelijk als dat toegepast wordt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ihattaren verbindt cruciale voorwaarde aan eventuele transfer naar Ajax Maandag, 9 november 2020 om 09:32 Mohamed Ihattaren sluit niet uit dat hij in de toekomst de overstap naar Ajax maakt. In het Videoland-programma Andy niet te Vermeijde geeft de achttienjarige aanvallende middenvelder van PSV te kennen dat hij Ajax een 'ook mooie club' vindt. Tegelijkertijd wil Ihattaren om iets terug te doen tegenover PSV ooit voor een recordbedrag verkocht worden. Dat Ihattaren al langere tijd in de belangstelling staat van Ajax, is een publiek geheim. In oktober liet directeur voetbalzaken Marc Overmars weten dat Ajax weliswaar geen serieuze poging heeft gedaan, maar dat Ihattaren 'wel het type speler is dat bij Ajax zou kunnen passen'. "Je weet nooit hoe het loopt", reageert Ihattaren, als aan hem wordt gevraagd of hij zichzelf voor Ajax ziet spelen. "Ik vind Ajax ook een mooie club." Meer: Van Bommel vergelijkt: ‘Hij is verfijnder, in potentie de beste van Nederland’ | Mohamed Ihattaren maakt indruk: 'Hij heeft niet meer zo'n dikke reet' De jongeling geeft aan dat hij geniet van uitwedstrijden tegen Ajax. "Ik vind het echt mooi, de Amsterdam ArenA. Maar de fans (van PSV, red.) zullen het niet accepteren." Ihattaren vindt het van groot belang dat hij een aanzienlijk bedrag oplevert voor PSV. "Ik wil zeker wat terug doen voor de club", vertelt hij. "Ik houd van PSV. Het is mijn club, snap je?" Voor welk bedrag hij eventueel zou vertrekken naar Ajax? "Als het maar een record is." Ihattaren wil dus de duurste speler aller tijden worden van PSV, wat betekent dat hij meer moet opleveren dan de 38 miljoen euro waarvoor Hirving Lozano anderhalf jaar geleden aan Napoli werd verkocht. De jeugdexponent van PSV heeft een contract tot medio 2022 in het Philips Stadion. Vooropgesteld: Ihattaren is een machtig mooie speler hoor. Ik heb enkele maanden geleden van Overmars gehoord (gelezen) dat hij voor Ajax een interessante speler zou zijn en die zij inderdaad volgen. Maar niet ten koste van alles. Geloof me, Ajax gaat pertinent geen € 38 miljoen neertellen. Mocht PSV dat serieus denken, dan zal ik ze uit die droom helpen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kan Ajax Danilo terug halen bij Twente in de winterstop? Die gast laat tenminste iets zien in de spits daar!! In theorie kan dat wel, als beide partijen het daarover eens worden. Maar het is niet gebruikelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:51 schreef Pietje het volgende:[..] Vooropgesteld: Ihattaren is een machtig mooie speler hoor. Ik heb enkele maanden geleden van Overmars gehoord (gelezen) dat hij voor Ajax een interessante speler zou zijn en die zij inderdaad volgen. Maar niet ten koste van alles. Geloof me, Ajax gaat pertinent geen € 38 miljoen neertellen. Mocht PSV dat serieus denken, dan zal ik ze uit die droom helpen. Ik zal eerlijk zeggen, ik denk dat Ajax geen speler van PSV überhaupt gaat halen.
Ik denk dat Overmars en Co het gewoon tactisch heel sterk spelen, net als met Malen en Bergwijn
Ajax merkt ook wel dat het financieel voor staat op PSV en zaait met dergelijke uitspraken onrust bij de concurrentie. Meer dan dat is het niet en het effect blijkt prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zal eerlijk zeggen, ik denk dat Ajax geen speler van PSV überhaupt gaat halen. Ik denk dat Overmars en Co het gewoon tactisch heel sterk spelen, net als met Malen en Bergwijn Ajax merkt ook wel dat het financieel voor staat op PSV en zaait met dergelijke uitspraken onrust bij de concurrentie. Meer dan dat is het niet en het effect blijkt prima Ik ben het zeker met je eens hoor. Ik schreef alleen maar dat ik dat gehoord had. Het is volgens mij ook niks anders dan een beetje stoken. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kan Ajax Danilo terug halen bij Twente in de winterstop? Die gast laat tenminste iets zien in de spits daar!! Als je geld betaald kan alles..... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 12:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zal eerlijk zeggen, ik denk dat Ajax geen speler van PSV überhaupt gaat halen. Ik denk dat Overmars en Co het gewoon tactisch heel sterk spelen, net als met Malen en Bergwijn Ajax merkt ook wel dat het financieel voor staat op PSV en zaait met dergelijke uitspraken onrust bij de concurrentie. Meer dan dat is het niet en het effect blijkt prima Ja is toch heerlijk man, gewoon die achterban weer gek maken net als toen met Bergwijn. Hahaha, heerlijk arrogant doen tegen die kutboeren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2020 - 13:57 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja is toch heerlijk man, gewoon die achterban weer gek maken net als toen met Bergwijn. Hahaha, heerlijk arrogant doen tegen die kutboeren Haha touche. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ten Hag heeft Taylor en Rensch overgeheveld naar Ajax 1. |
|
|
|