|
|
Pietje
|
|
|
Milik is een makkelijk scorende spits, die bovendien het spel van Ajax kent. Mocht de transfersom inderdaad 10 miljoen euro zijn, dan zeg ik beslist doen. Zo goed zit Ajax namelijk niet in de spitsen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
We gaan het zien,het blijft moeilijk voor Ajax een spits.Mijn vriend Robbey blijft scoren maar als ik zijn aannames zie dan heb ik mijn twijfels of hij het gaat redden in Ajax 1.Maar hij is nog erg jong dus wie weet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer: 'Danilo is een balvirtuoos, hij beheerst dat veel beter dan Traoré'
Gepubliceerd: Zo 22-11-2020
Ronald de Boer denkt dat Danilo Pereira alsnog kan doorbreken bij Ajax. Volgens de analist en oud-speler van de Amsterdammers past de 21-jarige Braziliaan wellicht wel beter in de Johan Cruijff Arena dan Lassina Traoré.
De Boer vindt Danilo beter in de kleine ruimte dan de Burkinees. "Als je het over Traoré hebt, dan vind ik dat Danilo dat veel beter beheerst. Hij heeft zachte voetjes", zegt De Boer bij Goedemorgen Eredivisie op FOX Sports. "Het is echt een Braziliaan, een balvirtuoos. Hij kan heel kort wegdraaien en met links en rechts schieten. Hij heeft snelheid, overzicht en denkt niet alleen aan doelpunten. Hij heeft oog voor medespelers."
"Hij heeft de potentie om een heel goede spits te worden. Ook bij Ajax", vervolgt De Boer, die denkt dat Danilo er goed aan heeft gedaan om zich in de luwte te ontwikkelen in Enschede. "Twente is een heel goede zet voor hem geweest. Maar druk hoort ook bij voetbal. Kan hij er straks mee omgaan als hij bekritiseerd wordt? Dat weten we niet. Maar in potentie, als je ziet hoe hij beweegt, is het wel een Ajax-speler."
Danilo moet zich nu vooral fysiek ontwikkelen, stelt De Boer. Dan liggen er komend seizoen mogelijk kansen in Amsterdam voor de aanvaller, die al acht keer scoorde en vier assists gaf in acht Eredivisie-duels. "Traoré is ook geen onbetwiste nummer negen bij Ajax. Bij echt grote wedstrijden ga je toch denken: we gaan Tadic gebruiken."
Hier ben ik het 100% mee eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 november 2020 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 12:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer: 'Danilo is een balvirtuoos, hij beheerst dat veel beter dan Traoré' Gepubliceerd: Zo 22-11-2020 Ronald de Boer denkt dat Danilo Pereira alsnog kan doorbreken bij Ajax. Volgens de analist en oud-speler van de Amsterdammers past de 21-jarige Braziliaan wellicht wel beter in de Johan Cruijff Arena dan Lassina Traoré. De Boer vindt Danilo beter in de kleine ruimte dan de Burkinees. "Als je het over Traoré hebt, dan vind ik dat Danilo dat veel beter beheerst. Hij heeft zachte voetjes", zegt De Boer bij Goedemorgen Eredivisie op FOX Sports. "Het is echt een Braziliaan, een balvirtuoos. Hij kan heel kort wegdraaien en met links en rechts schieten. Hij heeft snelheid, overzicht en denkt niet alleen aan doelpunten. Hij heeft oog voor medespelers." "Hij heeft de potentie om een heel goede spits te worden. Ook bij Ajax", vervolgt De Boer, die denkt dat Danilo er goed aan heeft gedaan om zich in de luwte te ontwikkelen in Enschede. "Twente is een heel goede zet voor hem geweest. Maar druk hoort ook bij voetbal. Kan hij er straks mee omgaan als hij bekritiseerd wordt? Dat weten we niet. Maar in potentie, als je ziet hoe hij beweegt, is het wel een Ajax-speler." Danilo moet zich nu vooral fysiek ontwikkelen, stelt De Boer. Dan liggen er komend seizoen mogelijk kansen in Amsterdam voor de aanvaller, die al acht keer scoorde en vier assists gaf in acht Eredivisie-duels. "Traoré is ook geen onbetwiste nummer negen bij Ajax. Bij echt grote wedstrijden ga je toch denken: we gaan Tadic gebruiken." Hier ben ik het 100% mee eens! Ik hecht echt 0 waarde aan de dramatische analisten de dag vandaag. De praktijk overtuigd mij of overtuigd mij niet en dat is de voorbereiding komend seizoen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 12:45 schreef Loetje het volgende:[..] Ik hecht echt 0 waarde aan de dramatische analisten de dag vandaag. De praktijk overtuigd mij of overtuigd mij niet en dat is de voorbereiding komend seizoen Ik vind in dit geval het verhaal vd Boer omtrent Danilo wel goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik neem die hele Ronald de Boer niet meer serieus, subjectief gedoe en angst iets moois over Ajax te zeggen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 november 2020 - 12:55 schreef Loetje het volgende:[..] Ik neem die hele Ronald de Boer niet meer serieus, subjectief gedoe en angst iets moois over Ajax te zeggen Dat mag jij vinden Brabo maar dat doet aan dit verhaal niets af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor jou niet, en misschien voor nog 100 mensen niet. Voor mij wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha hou hier wel van... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2020 - 14:12 schreef Pietje het volgende:[..] Absoluut waar! En bovendien vergeet ik zijn doelpunten tegen FC Twente niet (3-1) waarmee hij persoonlijk Ajax kampioen maakte in 2011. Het enige dat ik hem toch wel kwalijk nam, was zijn tijdelijke overgang naar PSV. Hoewel hij toen niet naar Ajax kon, is een overstap naar de concurrent pijnlijk. Dat doe je niet, vind ik. Het erge was dat hij ook de 1-1 maakte voor PSV tegen Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, klopt, dat kan ik mij nog goed herinneren. Zijn doelpunt "vierde" hij overigens wel heel ingetogen. Dat dan weer wel. Maar heel pijnlijk was het beslist. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax gaat vol voor transfervrije deal met Patrick van Aanholt' Dinsdag, 24 november 2020 om 09:55
Patrick van Aanholt keert mogelijk op korte termijn terug op de Nederlandse velden. Football Insider weet dinsdagochtend namelijk te melden dat de linksback van Crystal Palace serieus in de belangstelling staat van Ajax. De Amsterdamse club zou de Oranje-international, wiens contract in Londen na dit seizoen afloopt, al in de transferperiode in januari vast willen leggen voor de jaargang 2021/22.
Van Aanholt mag vanaf 1 januari praten met andere clubs en tevens alvast een voorcontract tekenen bij een andere werkgever. De linksbenige vleugelverdediger praatte onlangs met de leiding van Crystal Palace over een nieuwe verbintenis op Selhurst Park, al leverde dat gesprek uiteindelijk niets op. Hierdoor leeft in de Engelse media het idee dat Van Aanholt weleens aan zijn laatste weken als speler van the Eagles bezig zou kunnen zijn. Ajax wil snel zakendoen om zo de concurrentie te snel af te zijn.
Ajax houdt nog altijd rekening met een vertrek van Nicolás Tagliafico. De huidige linksback in het elftal van trainer Erik ten Hag werd afgelopen zomer al in verband gebracht met een toptransfer richting LaLiga, Premier League of Serie A. Desondanks bleef de Argentijn Ajax trouw, al is de kans zeker aanwezig dat Tagliafico na dit seizoen alsnog vertrek uit de Johan Cruijff ArenA. Desondanks meldde het Algemeen Dagblad afgelopen weekeinde dat de flankspeler op korte termijn een nieuw contract tot 2023 gaat ondertekenen. Wel blijft de afspraak staan dat Ajax zich coulant opstelt als een Europese topclub zich officieel meldt voor Tagliafico.
Van Aanholt doorliep de jeugdopleiding van PSV en speelde verder in Nederland voor Vitesse, dat hem had gehuurd van Chelsea. Een definitieve doorbraak op Stamford Bridge bleef uit en na een periode bij Sunderland kwam de linksback in 2017 bij Crystal Palace terecht. Drie jaar later staat Van Aanholt, die vorige week een basisplaats had bij Oranje in het oefenduel met Polen (1-2), op 115 wedstrijden voor de Londense club. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sowieso geen straf om dat achter Nico te hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad mooi voor achter de hand, had echter eerder gedacht dat ze een centrale verdediger meer nodig hadden, mocht er iemand geblesseerd raken of klachten krijgen dan zitten ze daarmee omhoog. Nou is het wel lastig om een goede ervaren kracht te vinden voor die positie maar toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad mooi voor achter de hand, had echter eerder gedacht dat ze een centrale verdediger meer nodig hadden, mocht er iemand geblesseerd raken of klachten krijgen dan zitten ze daarmee omhoog. Nou is het wel lastig om een goede ervaren kracht te vinden voor die positie maar toch. Ik heb sinds een maand of 2 het idee dat binnen 1.5 jaar Alderweireld daar staat. Vraag me niet waarom en het is ook totaal geen gerucht.
Ajax haalt de laatste tijd veel eigen spelers terug. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 12:51 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb sinds een maand of 2 het idee dat binnen 1.5 jaar Alderweireld daar staat. Vraag me niet waarom en het is ook totaal geen gerucht. Ajax haalt de laatste tijd veel eigen spelers terug. Dat zou wel eens heel goed kunnen, verdedigend goed opbouwend iets minder maar laat maar komen! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 12:51 schreef Loetje het volgende:[..] Ik heb sinds een maand of 2 het idee dat binnen 1.5 jaar Alderweireld daar staat. Vraag me niet waarom en het is ook totaal geen gerucht. Ajax haalt de laatste tijd veel eigen spelers terug. die hoop had ik stiekum dit seizoen al.. tevergeefs, maar wat zou ik die graag weer in het ajax shirt willen zien.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 11:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad mooi voor achter de hand, had echter eerder gedacht dat ze een centrale verdediger meer nodig hadden, mocht er iemand geblesseerd raken of klachten krijgen dan zitten ze daarmee omhoog. Nou is het wel lastig om een goede ervaren kracht te vinden voor die positie maar toch. Ik denk dat je linksback slechter zit dan CV met Martinez en Alvarez. Martinez kan trouwens ook linksback. Ten Hag lijkt alleen geen zin in deze 2 te hebben.
Denk trouwens dat ze voorsorteren op een vertrek van Tagliafico. Bijtekenen zal wel om de centjes gaan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 14:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik denk dat je linksback slechter zit dan CV met Martinez en Alvarez. Martinez kan trouwens ook linksback. Ten Hag lijkt alleen geen zin in deze 2 te hebben. Denk trouwens dat ze voorsorteren op een vertrek van Tagliafico. Bijtekenen zal wel om de centjes gaan. Het zou goed kunnen dat er interesse is voor Tagliafico. Alvarez komt te kort als cv, ten Hag zal zijn reden hebben om hem niet op die positie te zetten. Hij ziet hem dagelijks op het trainingsveld.
Ik hou op dit moment mijn hart vast wat betreft Schuurs, hij doet het niet slecht in de competitie maar komt te kort in de C.L. is gebleken Ik hoop overigens dat hij zich staande houdt morgenavond
Dus ja ik hoop dat we een goede rcv aantrekken. Ik zie dit ook wel gebeuren, misschien nog niet in de winterstop maar zeker na dit seizoen. Toch zeker als we de groepsfase niet overleven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2020 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het zou goed kunnen dat er interesse is voor Tagliafico. Alvarez komt te kort als cv, ten Hag zal zijn reden hebben om hem niet op die positie te zetten. Hij ziet hem dagelijks op het trainingsveld. Ik hou op dit moment mijn hart vast wat betreft Schuurs, hij doet het niet slecht in de competitie maar komt te kort in de C.L. is gebleken Ik hoop overigens dat hij zich staande houdt morgenavond Dus ja ik hoop dat we een goede rcv aantrekken. Ik zie dit ook wel gebeuren, misschien nog niet in de winterstop maar zeker na dit seizoen. Toch zeker als we de groepsfase niet overleven. Ten Hag wordt terecht vaak bekritiseerd op hoe en welke spelers hij gebruikt.
Waarom dan wel het vertrouwen dat hij het met Alvarez goed zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 10:06 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag wordt terecht vaak bekritiseerd op hoe en welke spelers hij gebruikt. Waarom dan wel het vertrouwen dat hij het met Alvarez goed zien. En in godsnaam op basis waarvan. Heeft maar heel sporadisch op 4 gespeeld en nooit een serie wedstrijden achter elkaar. En deed het daar de laatste keer uitstekend |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 11:31 schreef Loetje het volgende:[..] En in godsnaam op basis waarvan. Heeft maar heel sporadisch op 4 gespeeld en nooit een serie wedstrijden achter elkaar. En deed het daar de laatste keer uitstekend ben absoluut geen alvarez fan op het middenveld, maar wat je al zegt op 4 waarvoor die is aangetrokken wil ik hem echt wel eens zien mocht schuurs de foutjes blijven maken.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 10:06 schreef remco k het volgende:[..] Ten Hag wordt terecht vaak bekritiseerd op hoe en welke spelers hij gebruikt. Waarom dan wel het vertrouwen dat hij het met Alvarez goed zien. Ik bekritiseer hem niet vaak hoor, dan moet je toch bih iemand anders zijn. Hooguit dat hij met Alvarez bleef spelen op het middenveld, terwijl Martinez op de bank zat. Maar daar zal hij ook zijn redenen voor hebben gehad, niet in vorm of overbelast. Vaak kunnen wij dat niet inzien. Hij staat bij de spelers goed aangeschreven.
Maar jij bekritiseer hem toch ook niet vaak? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 11:31 schreef Loetje het volgende:[..] En in godsnaam op basis waarvan. Heeft maar heel sporadisch op 4 gespeeld en nooit een serie wedstrijden achter elkaar. En deed het daar de laatste keer uitstekend Hij heeft op die positie al een een onnodige penalty veroorzaakt. Als ik ten Hag was liet ik hem eerst eens spelen in competitiewedstrijden. Maar hij vertikt het om Schuurs er naast te zetten.
Daar zal hij zijn reden voor hebben, hij hoopt misschien dat Schuurs het toch oppakt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 13:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij heeft op die positie al een een onnodige penalty veroorzaakt. Als ik ten Hag was liet ik hem eerst eens spelen in competitiewedstrijden. Maar hij vertikt het om Schuurs er naast te zetten. Daar zal hij zijn reden voor hebben, hij hoopt misschien dat Schuurs het toch oppakt En Schuurs heeft gezorgd voor 10 tegengoals... Ramos maakt ook fouten, kom op man! Eerst eens 10 wedstrijden daar zetten en dan mogen we oordelen en veroordelen.
Schuurs laat dit seizoen vooral zien dat hij wekelijks de zwakste verdediger is, en dat verbaasd me echt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 13:28 schreef Loetje het volgende:[..] En Schuurs heeft gezorgd voor 10 tegengoals... Ramos maakt ook fouten, kom op man! Eerst eens 10 wedstrijden daar zetten en dan mogen we oordelen en veroordelen. Schuurs laat dit seizoen vooral zien dat hij wekelijks de zwakste verdediger is, en dat verbaasd me echt. Tja zo is het wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 13:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik bekritiseer hem niet vaak hoor, dan moet je toch bih iemand anders zijn. Hooguit dat hij met Alvarez bleef spelen op het middenveld, terwijl Martinez op de bank zat. Maar daar zal hij ook zijn redenen voor hebben gehad, niet in vorm of overbelast. Vaak kunnen wij dat niet inzien. Hij staat bij de spelers goed aangeschreven. Maar jij bekritiseer hem toch ook niet vaak? Ik ben van mening dat een deel van zijn keuzes best anders hadden gekund, dat hij vast houd aan spelers waar dat niet terecht is en dat hij spelers eruit haalt die eigenlijk geen echte kans krijgen.
Echter, het voetbal staat me erg aan wat er gespeeld wordt, hij staat tweede in de CL poule waarvan een groot deel zei dat we tegen Liverpool en Atalatna kansloos zouden zijn. En hij staat bovenaan in de eredivisie met een duizelingwekkend aantal gemaakte goals...
Ik ben van mening dat je het goede en minder goede aan de verantwoordelijke moet toeschrijven. Dus ook het succes in de CL twee jaar terug, maar ook de achteruitgang afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 13:28 schreef Loetje het volgende:[..] En Schuurs heeft gezorgd voor 10 tegengoals... Ramos maakt ook fouten, kom op man! Eerst eens 10 wedstrijden daar zetten en dan mogen we oordelen en veroordelen. Schuurs laat dit seizoen vooral zien dat hij wekelijks de zwakste verdediger is, en dat verbaasd me echt. 9 tegengoals in de CL en eredivisie..
Zonder Schuurs zouden we dan een extra goal gemaakt hebben....... :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 14:26 schreef remco k het volgende:[..] 9 tegengoals in de CL en eredivisie.. Zonder Schuurs zouden we dan een extra goal gemaakt hebben....... :-) Haha, ik riep het niet eens op basis van statistieken, noemde maar een getal.
Maar 9 alweer joh? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 5 in de competitie. Minste van de eredivisie. En 4 in de cl. Alleen Liverpool heeft er minder ( nog niet 1 trouwens) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 november 2020 - 18:12 schreef remco k het volgende:[..] 5 in de competitie. Minste van de eredivisie. En 4 in de cl. Alleen Liverpool heeft er minder ( nog niet 1 trouwens) Oh nee, bedoel fouten door Schuurs. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tagliafico verlengt contract bij Ajax met een jaar tot de zomer van 2023
Nicolás Tagliafico heeft met Ajax overeenstemming bereikt over een nieuw contract, zo bevestigt zijn zaakwaarnemer vrijdag tegen De Telegraaf. De Argentijnse linksback verlengt met een jaar, wat betekent dat hij tot medio 2023 vastligt.
Naar verwachting zet Tagliafico volgende week zijn handtekening. In de nieuwe verbintenis is opgenomen dat hij het seizoen afmaakt bij Ajax en dat hij de club voor een bepaald bedrag mag verlaten om in een topcompetitie te spelen.
De 28-jarige Tagliafico speelt sinds januari 2018 voor Ajax, dat hem voor zo'n 4 miljoen euro overnam van Independiente uit zijn vaderland. Hij speelde zich direct in de basis in de Johan Cruijff ArenA.
De reserveaanvoerder van het Argentijnse elftal werd meermaals in verband gebracht met een vertrek uit Amsterdam, maar tot een transfer kwam het nog niet. Hij speelde tot dusver 110 officiële duels voor Ajax, waarin hij twaalf keer scoorde en zestien assists gaf.
Tagliafico stelde woensdag Europese overwintering veilig met Ajax door FC Midtjylland in de Champions League met 3-1 te verslaan. De volgende wedstrijd is zaterdag, wanneer FC Emmen de tegenstander is in Drenthe. Bron |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind dat Overmars dit keer op keer uitstekend doet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Precies, je bouwt zo zekerheid in voor Ajax en Tagliafico en voor andere clubs wordt het ook makkelijk want er ligt gewoon een vaste afkoopsom op tafel. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk is die afkoopsom nog wel aantrekkelijk voor Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 08:57 schreef Eide het volgende:[..] Precies, je bouwt zo zekerheid in voor Ajax en Tagliafico en voor andere clubs wordt het ook makkelijk want er ligt gewoon een vaste afkoopsom op tafel. Nouja, met name als club. We hebben zo diverse spelers kunnen behouden, wat voor Nederlandse begrippen zeer knap is. Je stelt een afkoopsom vast en iedereen wordt er beter van. Ik vind dat echt geweldig en vrij uniek in zijn soort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al is het 15 miljoen, met het plezier wat we aan hem hebben gehad en zijn leeftijd, is dat dikke prima |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: MAar bij al die contract verlengingen zit ook wel een potentieel risico. Ajax betaald wel erg veel aan salarissen op dit moment verdienen Blind, Tadic, Tagliafico, Onana, Klaassen en Promes daar wel Premier league subtop achtige bedragen. Daarom moeten ze ook elk jaar CL spelen en daarbij nog spelers voor minimaal 20m verkopen. Maarja als we succes hebben, vind ik dat allemaal prima. Liever dit, dan elk jaar 20m aan de belastingdienst afdragen.
Tot nu toe gaat dat nog prima en miskopen worden door Overmars voor hetzelfde geld weer verkocht. Hoe die het doet, doet hij het, maar dat is wel eens anders geweest bij Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 09:34 schreef Loetje het volgende:[..] Al is het 15 miljoen, met het plezier wat we aan hem hebben gehad en zijn leeftijd, is dat dikke prima Ajax heeft hem voor 4 miljoen aangetrokken. Achteraf is dat een koopje gebleken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 november 2020 - 10:21 schreef Ajax we love you het volgende:[..] MAar bij al die contract verlengingen zit ook wel een potentieel risico. Ajax betaald wel erg veel aan salarissen op dit moment verdienen Blind, Tadic, Tagliafico, Onana, Klaassen en Promes daar wel Premier league subtop achtige bedragen. Daarom moeten ze ook elk jaar CL spelen en daarbij nog spelers voor minimaal 20m verkopen. Maarja als we succes hebben, vind ik dat allemaal prima. Liever dit, dan elk jaar 20m aan de belastingdienst afdragen. Tot nu toe gaat dat nog prima en miskopen worden door Overmars voor hetzelfde geld weer verkocht. Hoe die het doet, doet hij het, maar dat is wel eens anders geweest bij Ajax. Risico's moet je nemen als je vooruit wilt. En Overmars blijkt in deze dan weer keer op keer aanvaardbare risico's te nemen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax betaald niet alleen hoge salarissen maar is ook in staat gebleken de begroting fors op te stuwen. Er komt dus ook veel meer geld binnen. De begroting van Ajax groeide tussen 2013 en 2017 met 23% en sinds 2017 is het alleen maar harder gegaan door het Europese succes.
Het is een beteje zoals die dooddoener dat je geld nodig hebt om geld te verdienen. Dat is niet een vliegwiel dat maar ongelimiteerd versneld (kijk maar naar Barcelona) maar voorlopig maakt Ajax goed gebruik van de groei die er nog ligt voor een Eredivisieclub. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Volgens mij heeft iemand het al eens geroepen hier, maar hier dan nogmaals...Zou Fred Grim niet een goede trainer voor Ajax zijn.
Hij kent de club als speler en laat al tijden bij rkc zien dat hij zijn team verzorgd en aanvallend laat spelen. In de pers vind ik hem ook altijd stabiel ipv debiel..... overkomen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het gaat er toch niet om hoe iemand overkomt? Ondanks dat wij het niet altijd met hem eens zijn over de opstelling, presteert hij gewoon.
Het elftal knokt als het nodig is, wint zijn wedstrijden. Spelers lopen met hem weg. Met iemand anders is het maar afwachten. Nee hoor laat hem maar trainer van Ajax blijven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 november 2020 - 16:15 schreef AkaS het volgende:Volgens mij heeft iemand het al eens geroepen hier, maar hier dan nogmaals...Zou Fred Grim niet een goede trainer voor Ajax zijn. Hij kent de club als speler en laat al tijden bij rkc zien dat hij zijn team verzorgd en aanvallend laat spelen. In de pers vind ik hem ook altijd stabiel ipv debiel..... overkomen ;-) Maar andere trainers afzeiken omdat ze geen ervaring bij grote clubs hebben (groot deel hier). Grim heeft dat als trainer totaal ook niet. Laat hem eerst maar een tussenstap maken wat mij betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2020 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vooralsnog laat ten Hag dit seizoen zien het prima te doen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: mag ook wel met de miljoenen die in de selectie zijn gestoken toch ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja klopt maar wat wil je hier mee zeggen dan dat je dan iedereen zo maar voor deze groep kan zetten? Vorige trainers na de Boer hielden het niet lang vol en die hadden ook geen verkeerde spelersgroep. Overmars en vd Sar zitten dicht op het vuur, zien hem bijna dagelijks het elftal leiden, zien de resultaten en die zijn tot nu toe zeer goed.
Wat goed is behoef je toch niet af te zwakken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is.
Ajax doet mee op het Europese podium vooralsnog en doet dat echt met veel minder geld in de selectie dan andere clubs.
En als je stelling zo makkelijk zou zijn. Waarom winnen dan niet al die grote dure clubs ieder jaar de titel. |
|
|
|