BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 10:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja klopt maar wat wil je hier mee zeggen dan dat je dan iedereen zo maar voor deze groep kan zetten?
Vorige trainers na de Boer hielden het niet lang vol en die hadden ook geen verkeerde spelersgroep.
Overmars en vd Sar zitten dicht op het vuur, zien hem bijna dagelijks het elftal leiden, zien de resultaten en die zijn tot nu toe zeer goed.

Wat goed is behoef je toch niet af te zwakken...
na deboer is het enkel bosz geweest die iets kon investeren... en nog lang niet zoals nu.. finale el...
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 10:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Je doet alsof het zo vanzelfsprekend is.

Ajax doet mee op het Europese podium vooralsnog en doet dat echt met veel minder geld in de selectie dan andere clubs.

En als je stelling zo makkelijk zou zijn. Waarom winnen dan niet al die grote dure clubs ieder jaar de titel.
voor eredivisie begrippen zit er enorm veel geld in deze selectie dus moet de titel eigenlijk zoals bij bayern bijna vanzelf sprekend zijn vind ik.. en ik dacht dat je het enkel over de ED had dat we het daar goed doen..
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 12:21   quote  deeplink  
maar goed, ik gaf enkel aan dat dat ook wel mag met dit materiaal/geld.. dat zou ik overigens bij alle trainers zeggen en niet omdat het onze kabouter is..
remco k
 remco k - zondag 29 november 2020 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 12:21 schreef nummer10 het volgende:
maar goed, ik gaf enkel aan dat dat ook wel mag met dit materiaal/geld.. dat zou ik overigens bij alle trainers zeggen en niet omdat het onze kabouter is..
Zoveel voorbeelden te noemen waar lange na niet gepresteerd wordt na de centen die in de club gestoken worden.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 12:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoveel voorbeelden te noemen waar lange na niet gepresteerd wordt na de centen die in de club gestoken worden.
volgens mij zitten die trainers vaak ook op de schop...
remco k
 remco k - zondag 29 november 2020 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 13:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij zitten die trainers vaak ook op de schop...
Lang niet altijd. Psg en Bayern is heel uitzonderlijk. En daar zitten wij met onze financiën naar de concurrenten niet op hetzelfde niveau als het verschil in de Bundesliga en Ligue1
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Lang niet altijd. Psg en Bayern is heel uitzonderlijk. En daar zitten wij met onze financiën naar de concurrenten niet op hetzelfde niveau als het verschil in de Bundesliga en Ligue1
mjah ik vind van wel.. ik zie psv en feyenoord etc geen antonys neresjes etc kunnen kopen.. geen idee hoeveel miljoenen ajax op het veld heeft en de rest, zal vast ergens op internet staan.. en ik geloof dat er bij ajax echt veel meer miljoenen op het veld staan dan bik de rest van de clubs..
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 18:42   quote  deeplink  
wat ik zo lees op https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/teuersteelf/verein/610
in vergelijking met de waarde van psv zit er een verschil in van 70 mil.. als dit klopt.. en dat is enorm voor nederlandse begrippen... dus vind ik dat je gewoon het bayern bent van nederland
remco k
 remco k - zondag 29 november 2020 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:
wat ik zo lees op https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/teuersteelf/verein/610
in vergelijking met de waarde van psv zit er een verschil in van 70 mil.. als dit klopt.. en dat is enorm voor nederlandse begrippen... dus vind ik dat je gewoon het bayern bent van nederland
Dat is maar hoe er is ingekocht en hoe spelers zich ontwikkelen.

Ajax begroting. 110 miljoen.
Psv 78,5 miljoen.

Bayern zit boven de 600 miljoen.
Borussia Dortmund zit op 300 miljoen ongeveer.

Ajax zit zo’n 25% boven de concurrentie in Nederland. Bayern op het dubbele van de nummer 2 in Duitsland.

Psg zit daar nog ruim boven in Frankrijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 november 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is maar hoe er is ingekocht en hoe spelers zich ontwikkelen.

Ajax begroting. 110 miljoen.
Psv 78,5 miljoen.

Bayern zit boven de 600 miljoen.
Borussia Dortmund zit op 300 miljoen ongeveer.

Ajax zit zo’n 25% boven de concurrentie in Nederland. Bayern op het dubbele van de nummer 2 in Duitsland.

Psg zit daar nog ruim boven in Frankrijk.
tuurlijk, maar daar zit toch standaard veel meer geld of een oliebaron..

ajax is qua begroting voor nederlandse begrippen gewoon veruit de grootste, zo bedoelde ik het.
remco k
 remco k - maandag 30 november 2020 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2020 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk, maar daar zit toch standaard veel meer geld of een oliebaron..

ajax is qua begroting voor nederlandse begrippen gewoon veruit de grootste, zo bedoelde ik het.
Alleen is het verschil dus niet zo overdreven groot.

Een gat van 30 of 50 miljoen kan gewoon teniet worden gedaan als een club geluk of pech heeft met 1 of 2 aankopen.

Dat geld niet voor een verschil van 300 miljoen.

Ajax zal ieder jaar meedoen om de titel. Dat is al een mooi poosje zo. Hem ieder jaar ook winnen is een utopie
nummer10
 nummer10 - maandag 30 november 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2020 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen is het verschil dus niet zo overdreven groot.

Een gat van 30 of 50 miljoen kan gewoon teniet worden gedaan als een club geluk of pech heeft met 1 of 2 aankopen.

Dat geld niet voor een verschil van 300 miljoen.

Ajax zal ieder jaar meedoen om de titel. Dat is al een mooi poosje zo. Hem ieder jaar ook winnen is een utopie
dat laatste zie ik wel gebeuren.. zei ik 2 jaar terug al en denk echt dat ajax binnen notime het bayern van nederland is.. wat ze in mijn ogen al redelijk zijn
remco k
 remco k - maandag 30 november 2020 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2020 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat laatste zie ik wel gebeuren.. zei ik 2 jaar terug al en denk echt dat ajax binnen notime het bayern van nederland is.. wat ze in mijn ogen al redelijk zijn
Gezien de “kleinere” verschillen in Nederland zal dat verschil nooit zoals in Duitsland gaan worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 november 2020 - 16:34   quote  deeplink  
maar genoeg voor nl begrippen ;)
remco k
 remco k - maandag 30 november 2020 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2020 - 16:34 schreef nummer10 het volgende:
maar genoeg voor nl begrippen ;)
Juist voor de Nederlandse begrippen zijn de verschillen kleiner dan tussen dus bijvoorbeeld Bayern en Dortmund..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 november 2020 - 18:17   quote  deeplink  
remco... laat me nu gewoon dromen dat we het bayern van nl gaan worden :P dat begint morgen met een mooie overwinning op liverpool
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2020 - 18:17 schreef nummer10 het volgende:
remco... laat me nu gewoon dromen dat we het bayern van nl gaan worden :P dat begint morgen met een mooie overwinning op liverpool
Dromen man.

Je spreekt het hier echter uit alsof ten Hag de grootste debiel op aarde is Aa hij geen 10 van de 10 keer kampioen zou worden.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 december 2020 - 12:07   quote  deeplink  
met deze selectie ben je dat ook verplicht, zo simpel is het..
remco k
 remco k - dinsdag 01 december 2020 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:
met deze selectie ben je dat ook verplicht, zo simpel is het..
Ja want jongens als Gakpo, Malen, Max, Gotze Ihataren Madueke enzo kunnen er helemaal niks van bij PSV..

En AZ heeft ook niet laten zien gewoon heel goed te zijn..

Die spelen gelijk tegen de koploper van laliga en hadden horen te winnen...

Man man wat een onderschatting...

Als je op basis van je begroting altijd kampioen wordt, waarom wordt dan niet altijd dezelfde club kampioen in ieder land?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 december 2020 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want jongens als Gakpo, Malen, Max, Gotze Ihataren Madueke enzo kunnen er helemaal niks van bij PSV..

En AZ heeft ook niet laten zien gewoon heel goed te zijn..

Die spelen gelijk tegen de koploper van laliga en hadden horen te winnen...

Man man wat een onderschatting...

Als je op basis van je begroting altijd kampioen wordt, waarom wordt dan niet altijd dezelfde club kampioen in ieder land?
Klopt zo easy zal het niet gaan worden...tegen PSV en AZ worden nog lastige potjes
Eide
 Eide - donderdag 03 december 2020 - 13:36   quote  deeplink  
Neres schijnt gisteren de gehele dag op krukken te hebben gelopen. Hij toonde ook een foto met z'n rechter onderbeen in een brace. Vrijdag wordt hij uitgebreid onderzocht en wordt duidelijk hoe zwaar zijn blessure is.
p111
 p111 - donderdag 03 december 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Wat kut voor onze zingende Braziliaan.Hopelijk snel weer beter.
AkaS
 AkaS - donderdag 03 december 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2020 - 08:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dromen man.

Je spreekt het hier echter uit alsof ten Hag de grootste debiel op aarde is Aa hij geen 10 van de 10 keer kampioen zou worden.
Alle meningen... dus ook de mijne en zelfs die van jou zijn subjectief... En vanuit deze subjectiviteit vind ik in ieder geval Ten Hag een van de grotere debielen die er rondloopt. Kan er niets aan doen, dat vind ik gewoon.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 december 2020 - 16:49   quote  deeplink  
Ten Hag gaf aan dat het vooral mis ging aan de rechterkant bij Ajax. Opbouwend lag daar ruimte, maar Klaiber deed er niets mee, stond ook steeds verkeerd opengrdaaid of eigenlijk gesloten en kon alleen terug. Dat heb ik ook vaak bij Tete gezien. En Klaiber zijn man scoort 2x.

Denk dat we er goed aan doen om naar een echte rechtsback te zoeken en die Klaiber lekker verkopen. Van mij hoeft hij er niet meer in.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 16:49 schreef Ajax we love you het volgende:
Ten Hag gaf aan dat het vooral mis ging aan de rechterkant bij Ajax. Opbouwend lag daar ruimte, maar Klaiber deed er niets mee, stond ook steeds verkeerd opengrdaaid of eigenlijk gesloten en kon alleen terug. Dat heb ik ook vaak bij Tete gezien. En Klaiber zijn man scoort 2x.

Denk dat we er goed aan doen om naar een echte rechtsback te zoeken en die Klaiber lekker verkopen. Van mij hoeft hij er niet meer in.
elk vriendje van tenhag heeft nog weinig toegevoegd maar hebben we enorm veel credits zo lijkt het... promes heeft dankzij ziyech kunnen scoren.. labyad en klaiber hebben niet het ajax niveau... snap best dat we na de verkoop van dest wat nodig waren, maar hebben we geen rechtsback in de jeugd ? kan me niet voorstellen dat die minder zal zijn ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 16:49 schreef Ajax we love you het volgende:

Hij was niet goed. Maar heeft ook al een mooi aantal goede wedstrijden gespeeld en prima invalbeurten gekend.

Als iedereen die afgelopen weekend slecht was niet meer mag spelen houden we echt niemand over.
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 18:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

elk vriendje van tenhag heeft nog weinig toegevoegd maar hebben we enorm veel credits zo lijkt het... promes heeft dankzij ziyech kunnen scoren.. labyad en klaiber hebben niet het ajax niveau... snap best dat we na de verkoop van dest wat nodig waren, maar hebben we geen rechtsback in de jeugd ? kan me niet voorstellen dat die minder zal zijn ?
Kijk je nu naar jong. Dan zie je toch ook met je eigen ogen dat daar nu niet heel geweldig goed materiaal rondloopt voor Ajax 1.
Eide
 Eide - maandag 07 december 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk je nu naar jong. Dan zie je toch ook met je eigen ogen dat daar nu niet heel geweldig goed materiaal rondloopt voor Ajax 1.
De echt goeden zijn al lang doorgeschoven natuurlijk. Vooral Gravenberch en Schuurs, maar ook Traore. Vooral Rensch is wel een serieuze optie achter Mazraoui hoor. Ook pas 17, net als Unuvar die in en moeilijke periode zit maar hiervoor wel heeft laten zien dat hij serieus goed is.

Het talent is er echt wel. De vraag is of die jongen geholpen zijn als je ze in het diepe gooit terwijl er veel basisspelers geblesseerd zijn.
remco k
 remco k - maandag 07 december 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 19:54 schreef Eide het volgende:

[..]

De echt goeden zijn al lang doorgeschoven natuurlijk. Vooral Gravenberch en Schuurs, maar ook Traore. Vooral Rensch is wel een serieuze optie achter Mazraoui hoor. Ook pas 17, net als Unuvar die in en moeilijke periode zit maar hiervoor wel heeft laten zien dat hij serieus goed is.

Het talent is er echt wel. De vraag is of die jongen geholpen zijn als je ze in het diepe gooit terwijl er veel basisspelers geblesseerd zijn.
Ik zie het talent bij die twee wel. Zo zijn er nog een aantal. Maar zo goed als andere talenten die wel doorbraken zijn ze in mijn beleving echt totaal niet.

De kritiek op Klaiber over afgelopen wedstrijd is uiteraard terecht. Maar hij heeft ook echt al prima dingen laten zien.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 19:54 schreef Eide het volgende:

[..]

stond ajax daar niet om bekend... juist de jeugd in het diepe gooien indien nodig...
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

mjah buiten dat.. dan ga je toch geen middenmaat aankopen mocht er niks zijn in de jeugd
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het talent bij die twee wel. Zo zijn er nog een aantal. Maar zo goed als andere talenten die wel doorbraken zijn ze in mijn beleving echt totaal niet.

De kritiek op Klaiber over afgelopen wedstrijd is uiteraard terecht. Maar hij heeft ook echt al prima dingen laten zien.
sorry klaiber weinig goeds zien doen.. dekt vaak de verkeerde kant, voetballend niet geweldig.. en nee geen hekel aan hem en zijn uitstraling is prima.. hoop dat die nog groeit hoor maar ik denk het niet
Eide
 Eide - maandag 07 december 2020 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 21:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

stond ajax daar niet om bekend... juist de jeugd in het diepe gooien indien nodig...
Is met Gravenberch ook gebeurt.... maar wel met een fatsoenlijke basis om hem heen. Als je hetzelfde nu met Rensch of Unuvar doet, of desnoods Brobbey, gaat dat niet goedkomen. Je kan jong talent niet in een ploeg gooien waar Traore, Mazraoui en Blind tegen overbelasting aanzitten, waar Promes en Antony minder in vorm zijn, waar Neres geblesseerd is en je leunt op het voetballende vermogen van een 18-jarige (Gravenberch).

Juist voor die instanties koop je ervaring die kwalitatief misschien net iets minder is, maar wel stabieler behoort te zijn en tegen de middenmoot en subtop je door dat soort wedstrijd kan slepen.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 december 2020 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Is met Gravenberch ook gebeurt.... maar wel met een fatsoenlijke basis om hem heen. Als je hetzelfde nu met Rensch of Unuvar doet, of desnoods Brobbey, gaat dat niet goedkomen. Je kan jong talent niet in een ploeg gooien waar Traore, Mazraoui en Blind tegen overbelasting aanzitten, waar Promes en Antony minder in vorm zijn, waar Neres geblesseerd is en je leunt op het voetballende vermogen van een 18-jarige (Gravenberch).

Juist voor die instanties koop je ervaring die kwalitatief misschien net iets minder is, maar wel stabieler behoort te zijn en tegen de middenmoot en subtop je door dat soort wedstrijd kan slepen.
dat heeft klaiber dus aflaten weten vd week... en ook de wedstrijden ervoor vond ik hem niet echt goed genoeg.. aan de andere kant, wie had het anders moeten zijn.. achja gelukkig is mazz eerste keus en bkijft die blessure vrij
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 21:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als ze goed genoeg zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 december 2020 - 22:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat heeft klaiber dus aflaten weten vd week... en ook de wedstrijden ervoor vond ik hem niet echt goed genoeg.. aan de andere kant, wie had het anders moeten zijn.. achja gelukkig is mazz eerste keus en bkijft die blessure vrij
Klaiber speelde juist prima die andere wedstrijden. Werd juist veelvuldig benoemd in de wedstrijd topics.

Maar goed, het is voor jou weer een stok om uberhaubt ergens op te kunnen slaan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2020 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaiber speelde juist prima die andere wedstrijden. Werd juist veelvuldig benoemd in de wedstrijd topics.

Maar goed, het is voor jou weer een stok om uberhaubt ergens op te kunnen slaan.
deed het redelijk tegen de kleintjes maar ook daar dekte die vaak de verkeerde kant maar kon die zich staande houden.. wellicht prima voor veel eredivisie clubs maar voor ajax mag je iets meer verwachten toch, of gaan we akkoord met middelmaat ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 08 december 2020 - 13:01   quote  deeplink  
Hoe goed je ook bent als ploeg,je loopt altijd tegen mindere wedstrijden en blessures aan.Dit team is echt wel goed,ik vertrouw op ze,dat ze een top seizoen gaan draaien. Even wat voorbeelden Barcelona draait niet,Real Madrid draait niet,Juventus heeft het moeilijker dit jaar in de serie A,Liverpool is niet zo onverslaanbaar als vori seizoen,Ajax had 2x kunnen winnen van Liverpool.Manchester City bakken met geld een top trainer draai slecht.Dus ik geloof nog steeds in onze jongens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 10:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed het redelijk tegen de kleintjes maar ook daar dekte die vaak de verkeerde kant maar kon die zich staande houden.. wellicht prima voor veel eredivisie clubs maar voor ajax mag je iets meer verwachten toch, of gaan we akkoord met middelmaat ?
Wil je de voorbeelden aub laten zien dat Klaiber defensief aan de verkeerde kant stond te dekken??

Dat betekend in mijn beleving dat hij namelijk tegen de zijlijn aan stond, en zijn tegenstander aan de binnenkant van hem stond in een defensieve situatie.

Ik kan me daar heel eerlijk geen enkel moment van voor de geest halen.
Maar ik kan het uiteraard mis hebben en laat me graag verrassen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2020 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Wil je de voorbeelden aub laten zien dat Klaiber defensief aan de verkeerde kant stond te dekken??

Dat betekend in mijn beleving dat hij namelijk tegen de zijlijn aan stond, en zijn tegenstander aan de binnenkant van hem stond in een defensieve situatie.

Ik kan me daar heel eerlijk geen enkel moment van voor de geest halen.
Maar ik kan het uiteraard mis hebben en laat me graag verrassen.
ok ik zei het verkeerd, vd week stond die 2x over aan de verkeerd te dekken terwijl je weet dat je tegen een rechtspoot staat (lijkt mij) dus moet je zorgen dat die niet naar binnen kan trekken .. wedstrijden ervoor had ajax de overhand en hoefde die weinig tedoen, maar wat ik dan zag vond ik het gewoon niet zo... tuurlijk hij heeft kracht en zal echt wel duels gaan winnen, maar niet genoeg in mijn ogen voor ajax 1.. zou overigens geen alternatief weten hoor.. waar zit tete nu eigenlijk ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2020 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 18:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok ik zei het verkeerd, vd week stond die 2x over aan de verkeerd te dekken terwijl je weet dat je tegen een rechtspoot staat (lijkt mij) dus moet je zorgen dat die niet naar binnen kan trekken .. wedstrijden ervoor had ajax de overhand en hoefde die weinig tedoen, maar wat ik dan zag vond ik het gewoon niet zo... tuurlijk hij heeft kracht en zal echt wel duels gaan winnen, maar niet genoeg in mijn ogen voor ajax 1.. zou overigens geen alternatief weten hoor.. waar zit tete nu eigenlijk ?
Als je een verdediger gaat afrekenen op goals die naar binnen spelende spelers maken, waar staat tagliafico überhaupt dan nog op het veld?

Dat overkomt werkelijk iedere back meerdere keren per seizoen.

En dan ga je Tete noemen waarvan je het zelf goed vond dat ie weg ging.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2020 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een verdediger gaat afrekenen op goals die naar binnen spelende spelers maken, waar staat tagliafico überhaupt dan nog op het veld?

Dat overkomt werkelijk iedere back meerdere keren per seizoen.

En dan ga je Tete noemen waarvan je het zelf goed vond dat ie weg ging.
niet zo kinderlijk als klaiber vd week... dan dekken ze igg nog het goede been af, klaiber gewoon niet.. maar zoals ik al zei, hoop dat die kog groeit want een goedebackup voor mazz is gewoon nodig..

wat betreft tete... die liet zich meeslepen in mijn ogen van anderen en dan mag je vertrekken op dat moment in mijn ogen omdat dat beter was voor het team toen, daarbij vroeg ik me enkel oprecht af waar die nu zat en hoe die het doet..
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 22:19   quote  deeplink  
Recht lullen wat krom is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 december 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 22:19 schreef remco k het volgende:
Recht lullen wat krom is.
heb ik hier doorgekregen hoe dat moet inderdaad.. werkt super
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2020 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 23:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb ik hier doorgekregen hoe dat moet inderdaad.. werkt super
Blij dat jij je eigen onzin ook gewoon toegeeft als onzin.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 december 2020 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2020 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Blij dat jij je eigen onzin ook gewoon toegeeft als onzin.
jij ook toch ? want je geeft toe dat ik het goed geleerd hebt hier ;)

gast geloof me, we hebben allemaal het beste voor met ajax... en dat is het belangerijkste toch ? enige wat ik verlang is mooi voetbal en eventuele landstitels.. wie de trainer is of spelers zijn boeit me niet, mits het mooi aanvallend, dominant voetbal is waar ajax bekend mee is geworden.. en eerlijk ? ik mis soms de amsterdamsebluf met middelmaat, dit vind ik niet ajax waardig waar ik ooit verliefd op ben geworden... wat een ander ervan vind moeten ze lekker zelf weten en boeit me niet..
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2020 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gast geloof me, we hebben allemaal het beste voor met ajax... en dat is het belangerijkste toch ? enige wat ik verlang is mooi voetbal en eventuele landstitels.. wie de trainer is of spelers zijn boeit me niet, mits het mooi aanvallend, dominant voetbal is waar ajax bekend mee is geworden.. en eerlijk ? ik mis soms de amsterdamsebluf met middelmaat, dit vind ik niet ajax waardig waar ik ooit verliefd op ben geworden... wat een ander ervan vind moeten ze lekker zelf weten en boeit me niet..
En ik sta synoniem voor hier?
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2020 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit is het meest aanvallende Ajax ooit zon beetje. Zo aanvallend, dat verdedigen ergens op plaats 4 komt. Dus je zou aan je trekken mogen komen

Van mij mag het juist ietsje minder en iets meer oog voor de rest.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 december 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 10:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dit is het meest aanvallende Ajax ooit zon beetje. Zo aanvallend, dat verdedigen ergens op plaats 4 komt. Dus je zou aan je trekken mogen komen

Van mij mag het juist ietsje minder en iets meer oog voor de rest.
klaag ook zeker niet over het aanvallende spel, ben ik blij om dat dat terug is gekomen toen bosz kwam.. maar aan de poppetjes die het net iets minder maken..
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2020 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klaag ook zeker niet over het aanvallende spel, ben ik blij om dat dat terug is gekomen toen bosz kwam.. maar aan de poppetjes die het net iets minder maken..
Eerlijke vraag he...

Stel, Overmars had nu nog meer geld uitgegeven in deze tijd, waarbij Ajax veel verliest heeft geleden en dat was mis gegaan waardoor me CL of kampioensinkomsten mis zouden zijn gelopen, had je hem dat kwalijk genomen?

In dat geval waren we van financieel kerngezond naar een redelijke crisis gegaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

0.0269968